Lange zwarte herenmantel, zwarte pantalon, zwarte schoenen, lijkenwagen (onnee, die toch niet) en een zwarte tas die als het ware “achterop” geplakt lijkt (totaal geen gezicht).quote:Op maandag 10 december 2007 15:47 schreef Charango het volgende:
Ok, Von Preußen, ik zal morgen wel rondkijken op Rotterdam. Nog herkenningspunten?
quote:Op maandag 10 december 2007 14:29 schreef Duvel het volgende:
"Na een avondje theater gezellig in een hotel."
Dankzij ProRail.
Blijven ze te Lw ook 50 min stilstaan wegens die keertijd?quote:Op maandag 10 december 2007 17:27 schreef Socios het volgende:
Vanaf vandaag een nieuwe treinserie te Leeuwarden.
[ afbeelding ]
DM ´90 voor vertrek naar Wolvega.
[ afbeelding ]
De lichtbak van de nieuwe 2900-serie.
Jawelquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:14 schreef Socios het volgende:
Eén keer in de nacht van donderdag 26 op vrijdag 27 februari 2004 de trein van 03.43u van Amsterdam Centraal naar Schiphol gepakt, was toen een Koploper.
Nou ja, vet... Geen idee wie het destijds verzonnen heeft, maar station Wolvega is geopend op 15 jan 1868.quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:14 schreef ghizzer het volgende:
haha vet, een trein naar Wolvega. Wie had dat ooit nog kunnen bedenken.
Andere provincie hequote:Op dinsdag 11 december 2007 08:56 schreef vw_caddy het volgende:
Wel weer jammer dat de provincie geen geld over heeft om hm door te trekken naar Zl.
haha inderdaad. Anderzijds, niet weer zo'n draken actie om net als de lijn Groningen - Zwolle de trein een draakafstand van 100 km. met een vervuilende diesel onder een bovenleiding te laten raggen. Blijft de vervuiling gelukkig toch nog bespaard van Wolvega-Steenwijk-Meppel-Zwolle.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Andere provincie he
Beetje een draak van een oplossing, zo. Wie wil er nou naar Wolvega?
Neen, Fles zat in de 521 met +6 aan beide kanten, zonder vorm van poging tot toelichtingquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:12 schreef Battlefan het volgende:
De 2825 was vanochtend 1 minuut te laat weg in Utrecht en 1 minuut te vroeg in Amersfoort aangekomenFles reed zeker niet mee?
Ach beter zo dan een dag rijden als echte stoptrein.. het op vaart komen kost toch meer brandstof dan lange tijd continue een snelheid kunnen rijden. Wat dat betreft zal het een stuk vriendelijker zijn voor het milieu als Enschede-Zwollequote:Op dinsdag 11 december 2007 09:09 schreef ghizzer het volgende:
[..]
haha inderdaad. Anderzijds, niet weer zo'n draken actie om net als de lijn Groningen - Zwolle de trein een draakafstand van 100 km. met een vervuilende diesel onder een bovenleiding te laten raggen. Blijft de vervuiling gelukkig toch nog bespaard van Wolvega-Steenwijk-Meppel-Zwolle.
DM90 zou ook niet gereden hebben in de 9100 als de afstand tussen de verschillende stations niet zo groot was.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:00 schreef thatsme het volgende:
[..]
Ach beter zo dan een dag rijden als echte stoptrein.. het op vaart komen kost toch meer brandstof dan lange tijd continue een snelheid kunnen rijden. Wat dat betreft zal het een stuk vriendelijker zijn voor het milieu als Enschede-Zwolle
Want er was ook nog ander materieel over wat gekund had?quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:23 schreef vw_caddy het volgende:
DM90 zou ook niet gereden hebben in de 9100 als de afstand tussen de verschillende stations niet zo groot was.
dat klopt, maar alles beter dan een Plan V of een Plan T. Wat een paupertreinen zijn dat zeg. In het verleden (paar jaar terug) vond ik het nog wel leuk dat ze op de zater- en zondagen in Deventer reden en voor de afwisseling met de VIRM en de IC-rijtuigen er waren, maar nou komt ie me echt de strot aan uit. Vreselijke herrie, koude belichting en interieur. Ik word echt depressief door die trein.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:40 schreef vw_caddy het volgende:
Dat had dan wel gemoeten. Was de afstand tussen de stations kleiner geweest dan had DM90 de dienstregeling niet kunnen halen. Het duurt echt eeuwen voordat het op 140 zit.
Ja. Dat.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Er was gewoon geen ijzer over volgens mij. Het was gewoon OF de 9100 rijden met DM90, OF geen 9100 rijden. Dacht ik hoor.
Dat is ook een optie ja, het ging mij even om de combinatie afstanden en wel of niet DM90.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Er was gewoon geen ijzer over volgens mij. Het was gewoon OF de 9100 rijden met DM90, OF geen 9100 rijden. Dacht ik hoor.
* Dichterbijer heeft pech, want de Koplopers zijn nodig voor Rotterdam - Utrecht.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:22 schreef Dichterbijer het volgende:
* Dichterbijer verlangt terug naar een koploper....
Waarom kan die ICK meuk daar niet rijden...quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
* Dichterbijer heeft pech, want de Koplopers zijn nodig voor Rotterdam - Utrecht.![]()
Schraal kutmat wordt gewoon hoofdzakelijk ingezet op schrale kutlijnen waar hoofdzakelijk schrale kutstudenten gebruik maken van zoeen schrale kutkaart. Iedereen krijgt wat hij verdient dusquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:37 schreef Dichterbijer het volgende:
Waarom kan die ICK meuk daar niet rijden...
Dat valt ook nog wel mee hoor, zo traag is het nou ook weer niet. Er zijn wel maar weinig stukken waar ze hun best mogen doen,maar oa tussen Raalte en Nijverdal is het best lekker. Zeker als ze tractie uitschakelen om door te rollen tot het volgende station, zijn ze heerlijk stilquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:40 schreef vw_caddy het volgende:
Dat had dan wel gemoeten. Was de afstand tussen de stations kleiner geweest dan had DM90 de dienstregeling niet kunnen halen. Het duurt echt eeuwen voordat het op 140 zit.
was wel apart om zo'n lange trein van (oud)wadlopers te zien..quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:52 schreef Wadloper het volgende:
Klopt, onderhoud in het Technisch Centrum
Nummers zijn 3117, 3103, 3105 en 3226.
De 3226 is helemaal bestickerd in Veolia kleuren
Tu es vraiment un grand frique!quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nummertje 400 van NL Actueel, jawel
[ afbeelding ]
www.jizdenka.cz geeft je heel basic info over enkele reizen vol tarief, maar niet over alle kortingsmogelijkheden. Dat schijnt een soort Rocket science te zijn, dat mag niemand weten. Dan moet je echt naar een NSI loket.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:46 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens, ik ben op zoek naar prijsinformatie over reizen in het buitenland (van NL naar BE). Ik heb al de sites van de NMBS & de NS doorgezocht m.b.v. de internationale treinplanner, maar ik heb dus geen prijzen kunnen vinden.
Iemand een linkje?
Merci bienquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:50 schreef Duvel het volgende:
Tu es vraiment un grand frique!
Dommage que t'es trop tardquote:[ afbeelding ]
Je vous en prie!quote:
Ah, merde!quote:Dommage que t'es trop tard
Die komt nog. Maar laten we dat even stil houden voor Duvel, die zit net alles na te doen wat ik eerder deed, precies op het moment dat ik hem na te doen zat. Lastig ventje hmmquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:15 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Fles je vergeet hoe gruweklijk vet die trein was in utrecht
Mij fop je niet zomaarquote:
Neuh de EN naar Moskou vond je vast ook niet boeiend genoeg. Nou ja, welterustenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:19 schreef Duvel het volgende:
Ik heb geen bijzondere treinen in Utrecht gezien, of je moet een BR189 bedoelen, maar zelfs die is de laatste dagen niet bijzonder meer.
En ik ga sowieso naar m'n nest!
Naar Moskou? Niet gezien, wel vage treinen in de richting van Amsterdam, zaten wel lollige rijtuigen tussen. Maar ik zag ze van een afstand helaas.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh de EN naar Moskou vond je vast ook niet boeiend genoeg. Nou ja, welterusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |