ik neem het wel een keer mee als het van pas komt. eerst maar eens een weekendje Denemarken met die nieuwe directe kurswagenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Naja, dat dagje Pimpelen staat zoiezo geplanned. En ook wil ik iig een keer het Brabantsnachtnet doen. Maybe een combi...
rijd er bijna elke nacht in van Delft tot Amsterdam, vannacht weer tussen de dronken studentenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:42 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik heb alleen het Nachtnet op een nacht van maandag op dinsdag meegemaakt, en toen (zomer 2006) was het ICM
dat vraag ik me ook elke keer af en ook waarom ze in Zwolle nog steeds niet bij de stadsbussen de digitale klok goed hebben gezet en dat ie dan ook een keer doorloopt. nu staat ie nog steeds op 10.04 en 10.59 uur als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:00 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja hoor, die zie ik elke dag hangen. Maar wat is daar verder mee dan?
Paupers, mooi dat ik bij zo'n ritje als boventaand een 1e klas overgang haal...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
rijd er bijna elke nacht in van Delft tot Amsterdam, vannacht weer tussen de dronken studenten
Tja, ik loop stage en dan zou zo'n treinkaartje mij meer geld kosten dan de hele dag werken mij opleverdquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:08 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Paupers, mooi dat ik bij zo'n ritje als boventaand een 1e klas overgang haal...
Dit is een vraag voor Flesquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:19 schreef OVLOV het volgende:
Wat trekt jullie zo om absurd veel in een trein te gaan zitten?
Plan Tquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:13 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik ben benieuwd met wat voor mat ze het Brabantse Nachtnet gaan rijden
"absurd veel"quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:19 schreef OVLOV het volgende:
Wat trekt jullie zo om absurd veel in een trein te gaan zitten?
Kom net van me werk met de bus ipv de trein... 50 minuten over Naarden-Bussum en Baarn gedaanquote:Op zondag 9 december 2007 11:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Nieuwe dienstregeling dag!
En station Amersfoort is voorzien van twinkel lichtjes
Voor Ut - Amf verandert er weinigquote:Op zondag 9 december 2007 11:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Nieuwe dienstregeling dag!
En station Amersfoort is voorzien van twinkel lichtjes
Huh? Is er weer wat aan de hand dan?quote:Op zondag 9 december 2007 12:10 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik moet naar Tiel.... das een nog grotere ramp
Eerst van Amersfoort naar Utrecht, en dan met de SNELBUS naar Den Bosch! En dan met de stoptrein terug naar Tiel... en dit is waarempel nog snel ook :/
Oh gelukkig. Toch fijn, dat soort vertrouwde zekerhedenquote:
Wel een creatieve oplossing overigens, zo'n doorgaande trein Den Bosch-Tiel.quote:Op zondag 9 december 2007 12:10 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik moet naar Tiel.... das een nog grotere ramp
Eerst van Amersfoort naar Utrecht, en dan met de SNELBUS naar Den Bosch! En dan met de stoptrein terug naar Tiel... en dit is waarempel nog snel ook :/
Ik had een wisselstoring bij Amersfoort en de IC's naar Gn en LW vielen dus uit rond 8:17 en 8:20. Fijn, iedereen haringen in een tonnetje in de IC naar Amfs van 8:31. Die natuurlijk ook nog even pas om 8:38 vertrok.quote:Op maandag 10 december 2007 09:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Zo...nou de eerste ervaring met een intercity stop op Hilversum... wat was het DRUK!! Mensen stonden te dringen om de trein in te kunnen komen (ICK Meuk)... in helft van de wagons werkte het licht niet en een ander treinstel was weer te heet....
Vast wel, toen sliep ik nogquote:Op maandag 10 december 2007 11:04 schreef Duvel het volgende:
Ah, het was dus een goede dag om voor zevenen in Ut te zijn.
Uit het NHD:quote:Op maandag 10 december 2007 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand of er al bordjes geplaatst zijn op Purmerend Weidevenne?
quote:Het kan niet op bij de Nederlandse Spoorwegen. De officiële onthulling van het bord Purmerend Weidevenne op het derde station van Purmerend is prettige bijzaak. Wat die bobo's erbij vertellen, boeit de meesten niet.
rechtstreeks een verbinding van zutphen naar meppel? daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 9 december 2007 19:26 schreef thatsme het volgende:
ja reed gewoon als normaal vanaf zutphen naar meppel!
nee, maar dat staat er ook niet.quote:Op maandag 10 december 2007 11:51 schreef ghizzer het volgende:
[..]
rechtstreeks een verbinding van zutphen naar meppel? daar heb ik nog nooit van gehoord.
Veel plezier in het bruisende Purmerend. Naast het station, in het winkelcentrum dus, zit een goede Chinees trouwens.quote:Op maandag 10 december 2007 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed zo, dan heb ik vanavond dus weer wat te doen
Das een leuke ja, die ga ik ook nog eens proberen!quote:Op maandag 10 december 2007 12:00 schreef Charango het volgende:
Morgen maar eens het begin van de vakantie gaan vieren met een duo'tje NS Hispeed:
12:18 Utrecht - Rotterdam 12:57 -->ICM
13:08 Rotterdam - Schiphol 13:49 -->Beneluxtrein
14:48 Schiphol - Almelo 16:43 --> PimpelBerlijn
275 km'tjes
Die flagrante leugen las ik achterop de DAG ook ja. Ik pleurde zowat van m'n stoelquote:Op maandag 10 december 2007 12:35 schreef De_Hertog het volgende:
Vandaag in NRC.next een paginagrote advertentie van ProRail: "Dankzij ons rijden er steeds meer treinen'
Ik reed er ook een keertje in, van Leiden naar Rotterdam CS, als dronken student.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
rijd er bijna elke nacht in van Delft tot Amsterdam, vannacht weer tussen de dronken studenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |