en waarom zou je het zelfde stukje steeds doen?quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:09 schreef Zug-Chef het volgende:
Tja, kilometers trappen....
[ afbeelding ]
Goed ideequote:Op zaterdag 8 december 2007 19:25 schreef Erosjuhhh het volgende:
kan enschede-hengelo-almelo-deventer-apeldoorn-amersfoort wel dromen, tis nou niet echt een interessante treinrit ofzo...
Nouwwwwwquote:maar je zit wel in de beste trein die bestaat, de koploper
Ware het niet dat de IC14x niet met koplopers gereden wordtquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:25 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
en waarom zou je het zelfde stukje steeds doen?
kan enschede-hengelo-almelo-deventer-apeldoorn-amersfoort wel dromen, tis nou niet echt een interessante treinrit ofzo...
maar je zit wel in de beste trein die bestaat, de koploper
Mee eens.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:44 schreef Erosjuhhh het volgende:
om ver te reizen en / of te slapen is de koploper mij het beste bevallen, de oude uiteraard
Dan ben je dood gekkehuis, dat gaat er echt niet van komenquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:49 schreef Zug-Chef het volgende:
Hmm, ok rekenfoutje... Update dan maar
[ afbeelding ]
ik neem het wel een keer mee als het van pas komt. eerst maar eens een weekendje Denemarken met die nieuwe directe kurswagenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Naja, dat dagje Pimpelen staat zoiezo geplanned. En ook wil ik iig een keer het Brabantsnachtnet doen. Maybe een combi...
rijd er bijna elke nacht in van Delft tot Amsterdam, vannacht weer tussen de dronken studentenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:42 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik heb alleen het Nachtnet op een nacht van maandag op dinsdag meegemaakt, en toen (zomer 2006) was het ICM
dat vraag ik me ook elke keer af en ook waarom ze in Zwolle nog steeds niet bij de stadsbussen de digitale klok goed hebben gezet en dat ie dan ook een keer doorloopt. nu staat ie nog steeds op 10.04 en 10.59 uur als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:00 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja hoor, die zie ik elke dag hangen. Maar wat is daar verder mee dan?
Paupers, mooi dat ik bij zo'n ritje als boventaand een 1e klas overgang haal...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
rijd er bijna elke nacht in van Delft tot Amsterdam, vannacht weer tussen de dronken studenten
Tja, ik loop stage en dan zou zo'n treinkaartje mij meer geld kosten dan de hele dag werken mij opleverdquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:08 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Paupers, mooi dat ik bij zo'n ritje als boventaand een 1e klas overgang haal...
Dit is een vraag voor Flesquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:19 schreef OVLOV het volgende:
Wat trekt jullie zo om absurd veel in een trein te gaan zitten?
Plan Tquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:13 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik ben benieuwd met wat voor mat ze het Brabantse Nachtnet gaan rijden
"absurd veel"quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:19 schreef OVLOV het volgende:
Wat trekt jullie zo om absurd veel in een trein te gaan zitten?
Kom net van me werk met de bus ipv de trein... 50 minuten over Naarden-Bussum en Baarn gedaanquote:Op zondag 9 december 2007 11:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Nieuwe dienstregeling dag!
En station Amersfoort is voorzien van twinkel lichtjes
Voor Ut - Amf verandert er weinigquote:Op zondag 9 december 2007 11:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Nieuwe dienstregeling dag!
En station Amersfoort is voorzien van twinkel lichtjes
Huh? Is er weer wat aan de hand dan?quote:Op zondag 9 december 2007 12:10 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik moet naar Tiel.... das een nog grotere ramp
Eerst van Amersfoort naar Utrecht, en dan met de SNELBUS naar Den Bosch! En dan met de stoptrein terug naar Tiel... en dit is waarempel nog snel ook :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |