abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60925799
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:04 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

De zuurheid druipt van je post af.
Het is echt nog niet eens mijn aversie tegen Van Bommel hoor - maar dat het uberhaupt in je op zou komen om een speler die twee jaar niet bij de selectie gezeten heeft, daarvoor nog nooit aanvoerder van het elftal is geweest en gelijk bij zijn eerste wedstrijd tot aanvoerder te kronen in een selectie waarvan 90% gewoon de laatste twee jaar altijd samengespeeld hebben met elkaar en waar een soort van natuurlijke rangorde is ontstaan, dat zou echt serieus van de zotte zijn - ongeacht over welke speler we het hebben.

Al zou Sneijder nu per direct stoppen, en pas na het tijdperk van Van Marwijk terug te willen keren, dan zou ik dezelfde mening hebben.

Daarnaast vind ik echt dat hij zich eerst maar eens in het team moet zien te spelen, want voor mij hebben Engelaar en De Jong absoluut niet gefaald, terwijl oa Schaars en De Zeeuw bijv ook geen koekenbakkers zijn. Dat het nu door blessures iets anders ligt, ok - maar ik vind het echt te gemakkelijk hoe de positie van Van Bommel in Oranje zich nu voortzet.
pi_60925894
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:26 schreef koningdavid het volgende:
Hij is er weer:

[ afbeelding ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60926239
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het is echt nog niet eens mijn aversie tegen Van Bommel hoor - maar dat het uberhaupt in je op zou komen om een speler die twee jaar niet bij de selectie gezeten heeft, daarvoor nog nooit aanvoerder van het elftal is geweest en gelijk bij zijn eerste wedstrijd tot aanvoerder te kronen in een selectie waarvan 90% gewoon de laatste twee jaar altijd samengespeeld hebben met elkaar en waar een soort van natuurlijke rangorde is ontstaan, dat zou echt serieus van de zotte zijn - ongeacht over welke speler we het hebben.

Al zou Sneijder nu per direct stoppen, en pas na het tijdperk van Van Marwijk terug te willen keren, dan zou ik dezelfde mening hebben.

Daarnaast vind ik echt dat hij zich eerst maar eens in het team moet zien te spelen, want voor mij hebben Engelaar en De Jong absoluut niet gefaald, terwijl oa Schaars en De Zeeuw bijv ook geen koekenbakkers zijn. Dat het nu door blessures iets anders ligt, ok - maar ik vind het echt te gemakkelijk hoe de positie van Van Bommel in Oranje zich nu voortzet.
Zoals ik het interview lees, komt het meer op me over dat hem de vraag wordt gesteld of hij aanvoerder wordt waarop hij antwoordt dat hij het niet normaal zou vinden als dat het geval zou zijn.

En op de vraag waar hij gaat spelen geeft hij ook normaal antwoord dat de trainer dat bepaalt. Daarnaast is het logisch dat hij meldt op welke positie hij nu bij Bayern speelt.

Maar goed, het kan aan mij liggen.
pi_60926282
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:26 schreef koningdavid het volgende:
Hij is er weer:

[ afbeelding ]
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_60926461
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

Ben ik het mee eens. Maar als Van Bommel het goed doet tegen Rusland (want hij zal toch wel worden opgesteld, daar is het ook een oefenwedstrijd voor) en andere wedstrijden mag ie daar natuurlijk spelen.

Maar ook andere jongens moeten een kans krijgen en als die beter zijn moet Bert Van Bommel er naast zetten.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60926643

maandag 18 augustus 2008 @ 16:52:10 #157
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60927865
Haha gave foto's
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_60928009
Check Cocu
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61065697
En hij gaat weer door met domme kaarten pakken.
Nu eraf gestuurd tegen Dortmund na 23 minuten.
pi_61065953
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:58 schreef sjimz het volgende:
En hij gaat weer door met domme kaarten pakken.
Nu eraf gestuurd tegen Dortmund na 23 minuten.
Dat meen je niet?!?

Wat een druif.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_61066336
2x geel in 23 minuten in de 2de wedstrijd.
Echte teamspeler, die jongen. .
-
pi_61066382
Ook nog eens tijdens BvB - Bayern, denk dat hij nu écht een strontkar over zich heen gaat krijgen.
pi_61067395
iemand beelden?
pi_61067542
pi_61067562
Zie hem ook kijken naar Fandel.
pi_61069420
Lekker hoor, Kapitän ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_61072452
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:12 schreef zjroentje het volgende:
Lekker hoor, Kapitän ...
Bayern ging wel beter voetballen overigens nadat van Bommel weggestuurd werd. Het stond overigens al 1-0 voor Dortmund toen hij de rode kaart pakte. Ben benieuwd hoelang hij nog aanvoerder blijft.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_61072510
Overigens vond ik de 2e kaart nogal dubieus, hij raakte de tegenstander met zijn hand in het gezicht maar of dat nu expres ging vraag ik me af. Hij heeft natuurlijk wel zijn imago tegen dus de scheidsrechter is wel eerder geneigd de kaart te trekken.
pi_61075002
'Iemand die irritant is als je tegen 'm voetbalt, maar als ie bij je in het team zit wel een ideale speler is'.

Nou, ideaal hoor, zo'n kaartenpakker.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61075189
Och, hij pakt weer eens een rode kaart en gelijk kan ie er niets meer van.

Nou, hij mag wmb per direct bij de FC het middenveld komen versterken hoor.
Speelde trouwens met Nederland ook meer dan uitstekend tegen de Russen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:02:24 #171
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61075212
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_61075249
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Check Cocu
Geniaal lachje

Lekker weer hoor, die rode kaart.
Toch vind ik het fijn dat hij weer in Oranje speelt.
pi_61075284
Die 2e gele kaart, gosh
pi_61075532
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:02 schreef borisz het volgende:
Er is beeld

http://www.dailymotion.co(...)vs-bayern-muni_sport vanaf minuut 3
2e was geen geel, z'n arm was al omhoog voordat z'n tegenstander er aan kwam

grensrechter gebaarde trouwens dat het een slaande beweging was, moet dan direct rood zijn
pi_61075600
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:01 schreef venomsnake het volgende:
Och, hij pakt weer eens een rode kaart en gelijk kan ie er niets meer van.

Nou, hij mag wmb per direct bij de FC het middenveld komen versterken hoor.
Speelde trouwens met Nederland ook meer dan uitstekend tegen de Russen.
Het is wel gewoon een groot minpunt dat hij zich blijkbaar niet kan beheersen. Als hij dit soort uitspattingen ook heeft tijdens het WK in 2010, lijkt me dat niet echt tof zeg maar.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_61075649
Niet beheersen...? viel ook wel weer mee vandaag.
Weer zeer zwaar bestraft door de scheids.
pi_61075664
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:19 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Het is wel gewoon een groot minpunt dat hij zich blijkbaar niet kan beheersen. Als hij dit soort uitspattingen ook heeft tijdens het WK in 2010, lijkt me dat niet echt tof zeg maar.
Zidane en Bergkamp konden zich ook niet beheersen
pi_61075678
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:21 schreef venomsnake het volgende:
Niet beheersen...? viel ook wel weer mee vandaag.
Die eerste tackle was totaal onnodig zo vroeg in de wedstrijd op die plaats.
pi_61075691
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:22 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Zidane en Bergkamp konden zich ook niet beheersen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Maar zij werden er niet om de haverklap uitgestuurd zoals Van Bommel.

Bij hen waren het incidenten, bij Van Bommel lijkt het de laatste seizoenen structureel.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:26:52 #180
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_61075770
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:40 schreef Blawh het volgende:
denk dat hij nu écht een strontkar over zich heen gaat krijgen.

Laten we eens beginnen met Beckenbauer:
quote:
Franz Beckenbauer, de invloedrijke voorzitter van Bayern München, was na afloop niet te spreken over het gedrag van de eerste buitenlandse aanvoerder uit de geschiedenis van zijn favoriete club . ,,Van Bommel heeft zijn onbeheerste karakter niet onder controle,’’ mopperde hij. ,,Hij heeft zijn club opnieuw gedupeerd.’’
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_61075776
Hij kreeg vandaag gewoon onterecht rood in mijn ogen, en iedereen valt weer over hem heen.
pi_61075805
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:27 schreef venomsnake het volgende:
Hij kreeg vandaag gewoon onterecht rood in mijn ogen, en iedereen valt weer over hem heen.
Die tweede gele kaart was inderdaad helemaal niets, voor die eerste had hij rood kunnen krijgen. (zou ik een tikkeltje te zwaar vinden trouwens, maar het had gekund).
pi_61075917
quote:
Inderdaad
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:35:51 #184
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61076000
Volgens mij is het een gevalletje imago tegen die tweede gele kaart.
pi_61078179
Hij heeft echt de schijn tegen inderdaad, beetje jammer hoor.
That's all folks!
pi_61079555
Eigen schuld.
pi_61079565
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Met zijn imago en gedrag staat ie snel weer naast de selectie.
pi_61082175
quote:
De 2e kun je over discusiëren (al zou het me niet verbazen als hij het wel expres deed) maar voor de eerste overtreding kun je ook gewoon direct rood geven. Smerige overtreding op de enkels.
pi_61082202
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
zoals BS al aangeeft: Eigen schuld.
Hij heeft die reputatie zelf opgebouwd en zal er mee moeten leren leven.
pi_61082820
Ik vond die tweede gele kaart ook wel direct rood waardig, eigenlijk.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 augustus 2008 @ 13:02:19 #191
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61082914
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:57 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vind wel, als het een echte slaande beweging/elleboog was zoals de grensrechter aangaf, dat het een directe rode kaart is en niet 2x geel.
pi_61083048
"De schijn tegen"

Vind dat een beetje een vreemd argument. Dt is gewoon het goedpraten van een scheidsrechterlijke dwaling. Als Suarez onderuit wordt gehaald in het strafschopgebied en de scheids fluit niet, dan is dat in de eerste plaats een fout van de scheidsrechter. Geen fout van Suarez omdat hij de schijn tegen heeft.
pi_61083096
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:02 schreef borisz het volgende:

[..]

Ik vind wel, als het een echte slaande beweging/elleboog was zoals de grensrechter aangaf, dat het een directe rode kaart is en niet 2x geel.
Dan had ie dus eigenlijk 2x rood moeten hebben. Één voor de eerste overtreding en één voor de tweede. Hoe dom kun je zijn om zulke smerige overtredingen te maken.
pi_61083102
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:57 schreef kevin6188 het volgende:
waarvoor dan?
pi_61083118
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:11 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

waarvoor dan?
Omdat hij zijn armen niet met een touwtje om zijn lichaam heeft gebonden.
pi_61083144
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:09 schreef venomsnake het volgende:
"De schijn tegen"

Vind dat een beetje een vreemd argument. Dt is gewoon het goedpraten van een scheidsrechterlijke dwaling. Als Suarez onderuit wordt gehaald in het strafschopgebied en de scheids fluit niet, dan is dat in de eerste plaats een fout van de scheidsrechter. Geen fout van Suarez omdat hij de schijn tegen heeft.
Maar Van Bommel is ook gewoon terecht van het veld afgestuurd.

Maar hij was wel goed in het Nederlands Elftal.
pi_61083188
Vind ik niet, die 2e gele kaart slaat nergens op.
pi_61083244
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:15 schreef venomsnake het volgende:
Vind ik niet, die 2e gele kaart slaat nergens op.
Gewoon een domme actie van een aanvoerder die beter zou moeten weten aangezien hij 3 minuten daarvoor al geel gehad had terwijl daar rood op zijn plaats was.
Optelsom.
pi_61083281
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

Gewoon een domme actie van een aanvoerder die beter zou moeten weten aangezien hij 3 minuten daarvoor al geel gehad had terwijl daar rood op zijn plaats was.
Optelsom.
Wat doet ie verkeerd dan?
Hij beweegt ook gewoon zijn armen soms zoals Huntelaar, kan hij dan toch niks aan doen?
pi_61083300
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:12 schreef Blawh het volgende:

[..]

Omdat hij zijn armen niet met een touwtje om zijn lichaam heeft gebonden.
oh ja, je hebt gelijk
pi_61083301
quote:

[..]

Optelsom.
Optelsom is altijd zo'n dom woord vind ik. Je moet iedere situatie apart gaan beoordelen, een overtreding is een gele kaart waard of niet. Als je 3 overtredingen die geen geel waard zijn en dan onder het mom van een optelsom alsnog een kaart krijgt, dan heeft een scheidsrechter imo weinig te zoeken op het hoogste niveau.

In het geval van Mark, of hij had direct rood moeten krijgen, maar een 2e gele kaart eerder geven omdat die eerste overtreding op het randje was slaat nergens op.
pi_61083308
Zolang hij die stomme acties maar achterwegen laat in het NL elftal vind ik alles goed.
pi_61083317
quote:

[..]

Optelsom.
Hoezo domme actie?
Hij doet ja niets verkeerd .
pi_61083348
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:19 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Wat doet ie verkeerd dan?
Hij beweegt ook gewoon zijn armen soms zoals Huntelaar, kan hij dan toch niks aan doen?
Jullie zijn ook van mening dat JKH daar een kaart voor verdiend dan mag ik dat ook over Mark vinden!
pi_61083375
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:19 schreef Blawh het volgende:

[..]

Optelsom is altijd zo'n dom woord vind ik. Je moet iedere situatie apart gaan beoordelen, een overtreding is een gele kaart waard of niet. Als je 3 overtredingen die geen geel waard zijn en dan onder het mom van een optelsom alsnog een kaart krijgt, dan heeft een scheidsrechter imo weinig te zoeken op het hoogste niveau.

In het geval van Mark, of hij had direct rood moeten krijgen, maar een 2e gele kaart eerder geven omdat die eerste overtreding op het randje was slaat nergens op.
Optelsom is een dom woord maar zo zijn de scheidsrechters wel. Ik kan daar ook niets aan doen en niets aan veranderen.
pi_61083387
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:20 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hoezo domme actie?
Als hij niets verkeerds deed had hij geen 2e gele kaart gehad.
pi_61083408
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:20 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hoezo domme actie?
Ik twijfel bij de tweede maar om nu te zeggen dat er niets gebeurd is natuurlijk onzin. Hij slaat hem in het gezicht en de vraag is of hij dat express doet of niet. Kan me voorstellen dat de scheidrechter hem geeft maar had het ook niet vreemd gevonden als hij er geen kaart voor had gegeven.
pi_61083409
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:23 schreef sjimz het volgende:

[..]

.
pi_61083422
quote:

[..]

kom op man
pi_61083448
quote:

[..]

Gast.
pi_61083469
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jullie zijn ook van mening dat JKH daar een kaart voor verdiend dan mag ik dat ook over Mark vinden!
Who the fuck is JKH nu weer?

Maar als het over KJH gaat dan is het geen kaart waard, gebeurd het bij v. Bommel is het terecht
pi_61083474
Als zelfs Der Kaiser zegt dat het dom was van Van Bommel dan neem ik dat voor waar aan.
pi_61083486
quote:

[..]

Optelsom is een dom woord maar zo zijn de scheidsrechters wel. Ik kan daar ook niets aan doen en niets aan veranderen.
quote:

[..]

Optelsom.
Je vindt de rode kaart terecht, maar je bent het niet eens met de optelsom? Sorry, maar dat vind ik dan een beetje krom.

Als hij op basis van de eerste overtreding rood had gekregen dan had ik het nog enigzins begrepen (denk dat je dat ook bedoelt), maar die 2e gele kaart was onterecht (het was namelijk geen elleboog zoals de grensrechter aangeeft, dus heeft hij het niet goed waargenomen) en dus niet rood.

Als Bayern in beroep gaat geef ik ze best een kans. Hij kreeg namelijk rood op basis van een elleboogstoot waargenomen door de grensrechter, maar het was zeker geen elleboog. Foutieve waarneming en een onterecht besluit dus.
pi_61083489
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:26 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Who the fuck is JKH nu weer?
Typo, kan gebeuren.
quote:
Maar als het over KJH gaat dan is het geen kaart waard, gebeurd het bij v. Bommel is het terecht
Dan vinden jullie het een kaart en ik niet.
Dus het ligt eraan waar je voorkeur ligt
  zondag 24 augustus 2008 @ 13:28:02 #215
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_61083499
Tjah, het lijkt iig vrij heftig omdat die ander het toch doet lijken alsof die een redelijke dreun krijgt. Misschien dat hij vrijspraak krijgt...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_61083514
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Typo, kan gebeuren.
[..]

Ik ben alles behalve Bayern München fan hoor, maar bekijk het anders ff zonder brilletje. Gosh
pi_61083526
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:27 schreef Blawh het volgende:

[..]

[..]

Je vindt de rode kaart terecht, maar je bent het niet eens met de optelsom? Sorry, maar dat vind ik dan een beetje krom.

Als hij op basis van de eerste overtreding rood had gekregen dan had ik het nog enigzins begrepen (denk dat je dat ook bedoelt), maar die 2e gele kaart was onterecht (het was namelijk geen elleboog zoals de grensrechter aangeeft, dus heeft hij het niet goed waargenomen) en dus niet rood.
Ik bedoel er mee te zeggen dat Mark gewoon terecht zijn 2e heeft gehad op basis van wat de grensrechter het heeft gezien op dat moment.
Dat hij het niet goed had gezien is een ander verhaal.
Maar Van Bommel moet toch beter weten dat hij zijn handen (dan wel niet bewust) thuis moet houden als hij al geel op zak heeft?
Kwestie van professionaliteit lijk me.

Wel leuk dat iedereen zo in op de discussie gaat
pi_61083534
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:28 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ik ben alles behalve Bayern München fan hoor, maar bekijk het anders ff zonder brilletje. Gosh
Misschien ben je Van Bommel fan?
pi_61083536
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Typo, kan gebeuren.
[..]

KJH aat in het duel met zijn elleboog naar de tegenstander, van Bommel ging niet met zijn elleboog richting de tegenstander. Situaties zijn dan ook niet met elkaar te vergelijken.
pi_61083556
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:30 schreef Blawh het volgende:

[..]

KJH geeft steeds een elleboog, van Bommel ging niet met zijn elleboog richting de tegenstander. Situaties zijn dan ook niet met elkaar te vergelijken.
Waarom wordt hij dan ter sprake gebracht hier?

Jammer van je edit
pi_61083558
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:26 schreef sjimz het volgende:
Als zelfs Der Kaiser zegt dat het dom was van Van Bommel dan neem ik dat voor waar aan.
dus als Der Kaiser zegt dat ie zelf weer gaat voetballen in Bayern 1 is dat ook waar?
pi_61083568
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:30 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

dus als Der Kaiser zegt dat ie zelf weer gaat voetballen in Bayern 1 is dat ook waar?
Smakelijk
pi_61083570
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:29 schreef sjimz het volgende:

[..]

Misschien ben je Van Bommel fan?
Hij is gewoon een goede voetballer. Maar wat boeit het of ik fan ben van hem of niet? Bekijk het gewoon even objectief ofzo
pi_61083585
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:31 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Hij is gewoon een goede voetballer. Maar wat boeit het of ik fan ben van hem of niet? Bekijk het gewoon even objectief ofzo
Dat doe ik toch ook.
Maar moet ik dan gelijk dezelfde mening als de rest hebben?
  zondag 24 augustus 2008 @ 13:31:54 #225
51286 w00h00
Digital man!
pi_61083586
wat een pannenkoek is het ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')