quote:
Ik wil deze als UI hebbenquote:
Alsof jij geen hekel aan een Suarez of Huntelaar had in hun Ajax tijdquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:13 schreef Knalerwtje het volgende:
Haters zullen blijven haten. ZE vergeten altijd dat ze zelf ook spelers genoeg hebben gehad die de rest van de wereld verschrikkelijk vonden.
Wij weten wel beter. Van Bommel is belangrijk geweest voor PSV, Bayern en Milan en heeft met Barca de Championsleague gewonnen. Overal gewaardeerd door de fans van zijn club en gehaat door de fans van de tegenstander. Dat is toch een teken dat hij iets goed deed.
Dat zeg ik toch bijna letterlijk, dat ik dat had?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof jij geen hekel aan een Suarez of Huntelaar had in hun Ajax tijd
Haters blijven haten!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:16 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch bijna letterlijk, dat ik dat had?
Niks hypocriet als ik zelf toegeef dat er genoeg Ajacieden waren die ik ook haatte. Het verschil is dat ik ze haat om dat wat ze verkeerd deden, maar ze waardeer voor wat ze goed deden. De van Bommel haat vanuit enkele lieden hier is echter totaal niet objectief. Ze doen net alsof de hele wereld het een klootzak vindt, dat hij helemaal niets kon op het veld en in alles een waardeloze speler was. Dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haters blijven haten!
Lekker hypocriet ook
Niemand hier heeft het over de kwaliteiten van van Bommel maar over dat het gewoon een onwijze droeftoeter is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:20 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Niks hypocriet als ik zelf toegeef dat er genoeg Ajacieden waren die ik ook haatte. Het verschil is dat ik ze haat om dat wat ze verkeerd deden, maar ze waardeer voor wat ze goed deden. De van Bommel haat vanuit enkele lieden hier is echter totaal niet objectief. Ze doen net alsof de hele wereld het een klootzak vindt, dat hij helemaal niets kon op het veld en in alles een waardeloze speler was. Dat slaat nergens op.
Suarez was ook een klootjoekel, een onsportieve hond en een eikel met een steekje los. Maar wel de beste voetballer die de eredivisie de afgelopen 4 jaar heeft gehad. Met stip.
Dan heb je niet goed gelezen. Is niet erg, je hebt het heel druk met MOD zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niemand hier heeft het over de kwaliteiten van van Bommel maar over dat het gewoon een onwijze droeftoeter is.
Ja of jij ziet gewoon spokenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen. Is niet erg, je hebt het heel druk met MOD zijn.
Dat heeft niemand gezegdquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:20 schreef Knalerwtje het volgende:
Ze doen net alsof de hele wereld het een klootzak vindt, dat hij helemaal niets kon op het veld
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft niemand gezegdJe verzint dingen ter plekke.
Om er één uit te pikken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoe herinneren we Van Bommel later? Aan zijn geweldige techniek, zijn fabelachtige goals of wellicht zijn fantastische passeer bewegingen? Nee, men zal hem herinneren aan het pakken van onnodige kaarten, irritant gedrag in het veld en een eenvoudig slopertje op het middenveld.
Snap niet waarom sommigen dat hier kunnen waarderen...
Ik zie niks verkeerds aan die post want dat was van Bommel toch zo op die manier en dat heeft een mooie carrière gebrachtquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie niks verkeerds aan die post want dat was van Bommel toch zo op die manier en dat heeft een mooie carrière gebracht
Hij zegt toch dat het eenvoudig slopertje is en verder gewoon een klootzak op het veld? Een eenvoudig slopertje dat in de CL-finale bij Barca in de basis start en in 4 landen (waaronder 3 van de grote competities) kampioen wordt? Ja, dan ben je echt niet meer dan een eenvoudig slopertje.....quote:
Jan van Halst was ook een simpele speler en werd kampioen met Ajax... Wat is je punt met dit?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:32 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat het eenvoudig slopertje is en verder gewoon een klootzak op het veld? Een eenvoudig slopertje dat in de CL-finale bij Barca in de basis start en in 4 landen (waaronder 3 van de grote competities) kampioen wordt? Ja, dan ben je echt niet meer dan een eenvoudig slopertje.....
Ja, maar die heeft niet bij Barca, Milan en Bayern gespeeld...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jan van Halst was ook een simpele speler en werd kampioen met Ajax... Wat is je punt met dit?
Dat bleek wel toen er een seizoen later gevraagd werd of hij aub een andere club wilde gaan zoeken, idd. Hij speelde behoorlijk boven z'n stand destijds.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:32 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat het eenvoudig slopertje is en verder gewoon een klootzak op het veld? Een eenvoudig slopertje dat in de CL-finale bij Barca in de basis start en in 4 landen (waaronder 3 van de grote competities) kampioen wordt? Ja, dan ben je echt niet meer dan een eenvoudig slopertje.....
Oja want alleen dan is je carrière geslaagdquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:34 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft niet bij Barca, Milan en Bayern gespeeld...
Nee, maar dan is hij wel geslaagd en kun je duidelijk meer dan alleen simpel slopen op de van Halst manier....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oja want alleen dan is je carrière geslaagd
Dat zat hem meer in het feit dat zijn spel niet paste binnen de speelstijl van Barca, toch speelde hij 24 wedstrijden in de competitie en de CL-finale. Hij zat niet op de tribune.... Bij Milan en Bayern was hij wel degelijk onmisbaar in de jaren dat hij in topvorm was. Niet voor niets dat hij afgelopen jaar ook nog gewoon bij Milan had kunnen spelen. Meer dan een simpel slopertje. De mening dat hij een simpel slopertje zou zijn komt volledig voort uit haat tegen zijn karakter in het veld. Hij was veel meer dan dat.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bleek wel toen er een seizoen later gevraagd werd of hij aub een andere club wilde gaan zoeken, idd. Hij speelde behoorlijk boven z'n stand destijds.
Dat is het verschil tussen Van Bommel en andere spelers die een afscheidswedstrijd kregen; Van Bommel speelde toevallig bij Barca toen ze de CL wonnen. Stam en Van der Sar waren onmisbare spelers in het elftal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |