"@thijsslegers: De prestatiebonussen van in totaal 3,5 mln die PSV bedong zijn zo simpel te halen dat PSV terecht rekent op 20 mln voor Strootman"quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, van ons 2 ben ik dat idd.Mr '16,5 mil is onzin'.
Hoe herinneren we Van Bommel later? Aan zijn geweldige techniek, zijn fabelachtige goals of wellicht zijn fantastische passeer bewegingen? Nee, men zal hem herinneren aan het pakken van onnodige kaarten, irritant gedrag in het veld en een eenvoudig slopertje op het middenveld.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Walgelijke speler. Blij dat hij gestopt is.
Nope, dat bevestigt juist m'n stelling. Thnx.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
"@thijsslegers: De prestatiebonussen van in totaal 3,5 mln die PSV bedong zijn zo simpel te halen dat PSV terecht rekent op 20 mln voor Strootman"
U mad
Alleen PSVers.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Snap niet waarom sommigen dat hier kunnen waarderen...
Vooral aan zijn geklets in de wedstrijd en als een spelbederver.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoe herinneren we Van Bommel later? Aan zijn geweldige techniek, zijn fabelachtige goals of wellicht zijn fantastische passeer bewegingen? Nee, men zal hem herinneren aan het pakken van onnodige kaarten, irritant gedrag in het veld en een eenvoudig slopertje op het middenveld.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fantastische speler. Jammer dat hij gestopt is. Ik huil mezelf al weken in slaap.
Ik herinner me hem als een harde werker, iemand met een fabelachtige lange bal, ongelooflijk overzicht op het veld en een ongeëvenaarde winnaar en één van de beste leiders die de eredivisie in de afgelopen 15 jaar heeft gekend.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoe herinneren we Van Bommel later? Aan zijn geweldige techniek, zijn fabelachtige goals of wellicht zijn fantastische passeer bewegingen? Nee, men zal hem herinneren aan het pakken van onnodige kaarten, irritant gedrag in het veld en een eenvoudig slopertje op het middenveld.
Snap niet waarom sommigen dat hier kunnen waarderen...
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Walgelijke speler. Blij dat hij gestopt is.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vooral aan zijn geklets in de wedstrijd en als een spelbederver.
Tja, als jouw mening voor mij relevant was, dan vroeg ik er wel naar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Quotes aanpassen![]()
Jij bent echt zo'n trieste user.
Tikje terug, tikje opzij. In het zijn van een leider heeft hij het laatste jaar wanhopig in gefaald, sterker nog PSV heeft er eerder last van gehad dan gemak. Met een fabelachtige lange bal, zou ik eerder aan een F de Boer denken of een Gio, Van Bommel was gewoon degelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:33 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik herinner me hem als een harde werker, iemand met een fabelachtige lange bal, ongelooflijk overzicht op het veld en een ongeëvenaarde winnaar en één van de beste leiders die de eredivisie in de afgelopen 15 jaar heeft gekend.
Je hoeft het niet te vragen, ik geef mijn mening wel meteen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:35 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Tja, als jouw mening voor mij relevant was, dan vroeg ik er wel naar.
Het feit dat alleen PSVers hem kunnen waarderen zegt inderdaad een hoop. Het was geen nationale held zoals bijvoorbeeld Gio, Bergkamp of een Cocu.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, dat bevestigt juist m'n stelling. Thnx.
[..]
Alleen PSVers.
Ach, van Bommel hoeft niet verdedigd te worden tegen haters. Als je bij Milan en Bayern hebt gespeeld en daar een belangrijke spil was en gewaardeerd werd, dan voeg je kennelijk veel toe aan het voetbal. Nee, hij was geen technisch wonder, speelde geen 5 man voorbij om hem vervolgens in de bovenhoek te krullen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tikje terug, tikje opzij. In het zijn van een leider heeft hij het laatste jaar wanhopig in gefaald, sterker nog PSV heeft er eerder last van gehad dan gemak. Met een fabelachtige lange bal, zou ik eerder aan een F de Boer denken of een Gio, Van Bommel was gewoon degelijk.
Voor velen meer een anti-held.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het feit dat alleen PSVers hem kunnen waarderen zegt inderdaad een hoop. Het was geen nationale held zoals bijvoorbeeld Gio, Bergkamp of een Cocu.
idd, gisteren ook allemaal PSV'ers op het veld zoals Overmars, Zlatan, Sneijder, v.d. Wiel, Muller en Ribery.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het feit dat alleen PSVers hem kunnen waarderen zegt inderdaad een hoop. Het was geen nationale held zoals bijvoorbeeld Gio, Bergkamp of een Cocu.
Dat waren persoonlijke vrienden; de post ging over het voetbalpubliek.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, gisteren ook allemaal PSV'ers op het veld zoals Overmars, Zlatan, Sneijder, v.d. Wiel, Muller en Ribery.
Is dat geen eigen jeugd van PSV nee?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, gisteren ook allemaal PSV'ers op het veld zoals Overmars, Zlatan, Sneijder, v.d. Wiel, Muller en Ribery.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat waren persoonlijke vrienden; de post ging over het voetbalpubliek.
Staat er niet maargoed.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
Dat zijn teamgenoten en geen voetbalfans.
Hier staat toch niet dat het uitsluitend over voetbalpubliek gaat?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |