Optelsom is altijd zo'n dom woord vind ik. Je moet iedere situatie apart gaan beoordelen, een overtreding is een gele kaart waard of niet. Als je 3 overtredingen die geen geel waard zijn en dan onder het mom van een optelsom alsnog een kaart krijgt, dan heeft een scheidsrechter imo weinig te zoeken op het hoogste niveau.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon een domme actie van een aanvoerder die beter zou moeten weten aangezien hij 3 minuten daarvoor al geel gehad had terwijl daar rood op zijn plaats was.
Optelsom.
Hoezo domme actie?quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon een domme actie van een aanvoerder die beter zou moeten weten aangezien hij 3 minuten daarvoor al geel gehad had terwijl daar rood op zijn plaats was.
Optelsom.
Jullie zijn ook van mening dat JKH daar een kaart voor verdiend dan mag ik dat ook over Mark vinden!quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat doet ie verkeerd dan?
Hij beweegt ook gewoon zijn armen soms zoals Huntelaar, kan hij dan toch niks aan doen?
Optelsom is een dom woord maar zo zijn de scheidsrechters wel. Ik kan daar ook niets aan doen en niets aan veranderen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Optelsom is altijd zo'n dom woord vind ik. Je moet iedere situatie apart gaan beoordelen, een overtreding is een gele kaart waard of niet. Als je 3 overtredingen die geen geel waard zijn en dan onder het mom van een optelsom alsnog een kaart krijgt, dan heeft een scheidsrechter imo weinig te zoeken op het hoogste niveau.
In het geval van Mark, of hij had direct rood moeten krijgen, maar een 2e gele kaart eerder geven omdat die eerste overtreding op het randje was slaat nergens op.
Als hij niets verkeerds deed had hij geen 2e gele kaart gehad.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoezo domme actie?
Hij doet ja niets verkeerd.
Ik twijfel bij de tweede maar om nu te zeggen dat er niets gebeurd is natuurlijk onzin. Hij slaat hem in het gezicht en de vraag is of hij dat express doet of niet. Kan me voorstellen dat de scheidrechter hem geeft maar had het ook niet vreemd gevonden als hij er geen kaart voor had gegeven.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoezo domme actie?
Hij doet ja niets verkeerd.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als hij niets verkeerds deed had hij geen 2e gele kaart gehad.
kom op manquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gast.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Who the fuck is JKH nu weer?quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jullie zijn ook van mening dat JKH daar een kaart voor verdiend dan mag ik dat ook over Mark vinden!
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Optelsom is een dom woord maar zo zijn de scheidsrechters wel. Ik kan daar ook niets aan doen en niets aan veranderen.
Je vindt de rode kaart terecht, maar je bent het niet eens met de optelsom? Sorry, maar dat vind ik dan een beetje krom.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Optelsom.
Typo, kan gebeuren.quote:
Dan vinden jullie het een kaart en ik niet.quote:Maar als het over KJH gaat dan is het geen kaart waard, gebeurd het bij v. Bommel is het terecht
Ik ben alles behalve Bayern München fan hoor, maar bekijk het anders ff zonder brilletje. Goshquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Typo, kan gebeuren.
[..]
Dan vinden jullie het een kaart en ik niet.
Dus het ligt eraan waar je voorkeur ligt
Ik bedoel er mee te zeggen dat Mark gewoon terecht zijn 2e heeft gehad op basis van wat de grensrechter het heeft gezien op dat moment.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Je vindt de rode kaart terecht, maar je bent het niet eens met de optelsom? Sorry, maar dat vind ik dan een beetje krom.
Als hij op basis van de eerste overtreding rood had gekregen dan had ik het nog enigzins begrepen (denk dat je dat ook bedoelt), maar die 2e gele kaart was onterecht (het was namelijk geen elleboog zoals de grensrechter aangeeft, dus heeft hij het niet goed waargenomen) en dus niet rood.
Misschien ben je Van Bommel fan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve Bayern München fan hoor, maar bekijk het anders ff zonder brilletje. Gosh
KJH aat in het duel met zijn elleboog naar de tegenstander, van Bommel ging niet met zijn elleboog richting de tegenstander. Situaties zijn dan ook niet met elkaar te vergelijken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Typo, kan gebeuren.
[..]
Dan vinden jullie het een kaart en ik niet.
Dus het ligt eraan waar je voorkeur ligt
Waarom wordt hij dan ter sprake gebracht hier?quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
KJH geeft steeds een elleboog, van Bommel ging niet met zijn elleboog richting de tegenstander. Situaties zijn dan ook niet met elkaar te vergelijken.
dus als Der Kaiser zegt dat ie zelf weer gaat voetballen in Bayern 1 is dat ook waar?quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:26 schreef sjimz het volgende:
Als zelfs Der Kaiser zegt dat het dom was van Van Bommel dan neem ik dat voor waar aan.
Smakelijkquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dus als Der Kaiser zegt dat ie zelf weer gaat voetballen in Bayern 1 is dat ook waar?
Hij is gewoon een goede voetballer. Maar wat boeit het of ik fan ben van hem of niet? Bekijk het gewoon even objectief ofzoquote:
Dat doe ik toch ook.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij is gewoon een goede voetballer. Maar wat boeit het of ik fan ben van hem of niet? Bekijk het gewoon even objectief ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |