Zidane en Bergkamp konden zich ook niet beheersenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het is wel gewoon een groot minpunt dat hij zich blijkbaar niet kan beheersen. Als hij dit soort uitspattingen ook heeft tijdens het WK in 2010, lijkt me dat niet echt tof zeg maar.
Die eerste tackle was totaal onnodig zo vroeg in de wedstrijd op die plaats.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:21 schreef venomsnake het volgende:
Niet beheersen...? viel ook wel weer mee vandaag.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Zidane en Bergkamp konden zich ook niet beheersenKlopt. Maar zij werden er niet om de haverklap uitgestuurd zoals Van Bommel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij hen waren het incidenten, bij Van Bommel lijkt het de laatste seizoenen structureel."A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:40 schreef Blawh het volgende:
denk dat hij nu écht een strontkar over zich heen gaat krijgen.
quote:Franz Beckenbauer, de invloedrijke voorzitter van Bayern München, was na afloop niet te spreken over het gedrag van de eerste buitenlandse aanvoerder uit de geschiedenis van zijn favoriete club . ,,Van Bommel heeft zijn onbeheerste karakter niet onder controle,’’ mopperde hij. ,,Hij heeft zijn club opnieuw gedupeerd.’’
Die tweede gele kaart was inderdaad helemaal niets, voor die eerste had hij rood kunnen krijgen. (zou ik een tikkeltje te zwaar vinden trouwens, maar het had gekund).quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:27 schreef venomsnake het volgende:
Hij kreeg vandaag gewoon onterecht rood in mijn ogen, en iedereen valt weer over hem heen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:27 schreef venomsnake het volgende:
Hij kreeg vandaag gewoon onterecht rood in mijn ogen, en iedereen valt weer over hem heen.
Met zijn imago en gedrag staat ie snel weer naast de selectie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft echt de schijn tegen inderdaad, beetje jammer hoor.
De 2e kun je over discusiëren (al zou het me niet verbazen als hij het wel expres deed) maar voor de eerste overtreding kun je ook gewoon direct rood geven. Smerige overtreding op de enkels.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:27 schreef venomsnake het volgende:
zoals BS al aangeeft: Eigen schuld.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft echt de schijn tegen inderdaad, beetje jammer hoor.
Ik vind wel, als het een echte slaande beweging/elleboog was zoals de grensrechter aangaf, dat het een directe rode kaart is en niet 2x geel.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:57 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vond die tweede gele kaart ook wel direct rood waardig, eigenlijk.
Dan had ie dus eigenlijk 2x rood moeten hebben. Één voor de eerste overtreding en één voor de tweede. Hoe dom kun je zijn om zulke smerige overtredingen te maken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vind wel, als het een echte slaande beweging/elleboog was zoals de grensrechter aangaf, dat het een directe rode kaart is en niet 2x geel.
waarvoor dan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:57 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vond die tweede gele kaart ook wel direct rood waardig, eigenlijk.
Maar Van Bommel is ook gewoon terecht van het veld afgestuurd.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:09 schreef venomsnake het volgende:
"De schijn tegen"![]()
Vind dat een beetje een vreemd argument. Dt is gewoon het goedpraten van een scheidsrechterlijke dwaling. Als Suarez onderuit wordt gehaald in het strafschopgebied en de scheids fluit niet, dan is dat in de eerste plaats een fout van de scheidsrechter. Geen fout van Suarez omdat hij de schijn tegen heeft.
Gewoon een domme actie van een aanvoerder die beter zou moeten weten aangezien hij 3 minuten daarvoor al geel gehad had terwijl daar rood op zijn plaats was.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:15 schreef venomsnake het volgende:
Vind ik niet, die 2e gele kaart slaat nergens op.
Wat doet ie verkeerd dan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon een domme actie van een aanvoerder die beter zou moeten weten aangezien hij 3 minuten daarvoor al geel gehad had terwijl daar rood op zijn plaats was.
Optelsom.
oh ja, je hebt gelijkquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Omdat hij zijn armen niet met een touwtje om zijn lichaam heeft gebonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |