quote:
Dat is hem helemaalquote:Op woensdag 5 december 2007 19:03 schreef Bravebart het volgende:
Laatste post uit het vorige topic:
[..]
Stuur ze even een mailtje zou ik zeggen, wie weet krijg je snel wat terug. Ik kan het je iig even niet vertellen.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:12 schreef roburt het volgende:
weet iemand welke nummer je hier hoort?
http://www.modelscoutsnetwork.com/
Dit om king cool's post niet verloren te laten gaanquote:Op woensdag 5 december 2007 15:52 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Helaas is er op internet niets te vinden over de soundtrack van "Fear of the dark" Heeft misschien iemand deze film of weet iemand toevallig waar deze soundtrack wel te vinden is. Bedankt alvast
idemquote:
Axe reclame: Dawn Landes - Straight Linesquote:Op woensdag 5 december 2007 21:09 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik zoek 2 nummers;
Nummer van de nieuwe AXE reclame (boomchikiwawa w/e) in het restaurant, wat een bek trekt ze btw![]()
Nummer op de achtergrond van de Seat reclame waar vrouw en kinderen verdwijnen wanneer hij rijdt..
yaaayy heil Lennyquote:Op woensdag 5 december 2007 23:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
She moves in her own way - kooks
Heil Lenny.
Bedankt man!quote:Op woensdag 5 december 2007 23:42 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Axe reclame: Dawn Landes - Straight Lines
Seat reclame: Terra Diablo - Disappearing Act
Lenny! Wat een briiljante, vriendelijke en behulpzame post!quote:Op woensdag 5 december 2007 23:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
She moves in her own way - kooks
Heil Lenny.
haha.. hoi BrandXquote:Op donderdag 6 december 2007 07:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
Lenny! Wat een briiljante, vriendelijke en behulpzame post!![]()
![]()
![]()
+3 van mij
99 cent @ itunes storequote:Op donderdag 6 december 2007 00:44 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Bedankt man!
Kan alleen die disappearing act nergens down.. kopen
Nee, het origineel is van Fleetwood Mac.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:36 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ik zoek ook een nummer..
Origineel is Dreams van de Corrs..
"Dreams" dus, van Deep dish.quote:een tijdje geleden, iets voor de zomer meen ik.. Kan ook eerder of later.. weet het dus eigenlijk niet zo goed, was er een soort van mix, nummer was iets sneller wel weer gezongen door een vrouw, beetje in de dance stijl. Heb ook al Fleetwood mac gehad maar dat is em ook niet.
Iemand enig idee?
Thunder only happens when it's raining
Players only love you when they're playing
yeh, women they will come and they will go
When the rain washes you clean you'll know, you'll know
Origineel van Fleetwood Mac, wist ik niet, Corrs gecovered dan.. Naja Deep Dish is em in ieder geval! Super bedankt !!quote:Op donderdag 6 december 2007 16:41 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, het origineel is van Fleetwood Mac.
[..]
"Dreams" dus, van Deep dish.
met idd vocalen van Stevie Nicksquote:Op donderdag 6 december 2007 16:41 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, het origineel is van Fleetwood Mac.
[..]
"Dreams" dus, van Deep dish.
Eh... Nee, dat is het niet. En ik kom mijn stukje lyrics daar dus ook niet in tegen...quote:Op woensdag 5 december 2007 19:58 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=AMpPMb0oaEY
Lees de comments eensquote:Op donderdag 6 december 2007 19:56 schreef Cahir het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=fZoyfhG0Wwk
welk liedje is dit?
Rondo Russo van Berdien Stenberg?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:46 schreef Jenny_ het volgende:
Ik ben weer eens op zoek naar een nummer, volgens mij iets klassieks. Er wordt niet in gezongen het enige wat ik weet is dat het een beetje een mediterraanse sfeer heeft, met een fluit/dwarsfluit in het lied. Het gaat ongeveer zo: tuuuuuuuuu, tu-tu-tu-tu-tu-du-duuuuuu (en dan de dwarsfluit).
Ik ben benieuwd of iemand het hier weet, want ik zoek me helemaal suf.
Gegroet.
Een shot in the dark, maar luister eens naar George Zamphir- The lonely Shepard (nr 14)quote:Op donderdag 6 december 2007 19:46 schreef Jenny_ het volgende:
Ik ben weer eens op zoek naar een nummer, volgens mij iets klassieks. Er wordt niet in gezongen het enige wat ik weet is dat het een beetje een mediterraanse sfeer heeft, met een fluit/dwarsfluit in het lied. Het gaat ongeveer zo: tuuuuuuuuu, tu-tu-tu-tu-tu-du-duuuuuu (en dan de dwarsfluit).
Gegroet.
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:47 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Rondo Russo van Berdien Stenberg?
Zijn het allebei niet helaas! Ik blijf zoeken... toch bedankt!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een shot in the dark, maar luister eens naar George Zamphir- The lonely Shepard (nr 14)
http://www.amazon.com/Kill-Bill-Volume-1/dp/B0000C9V3T
op de site kan ik zo geen playlists vinden, maar mail ze anders eens?quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:17 schreef IMWeasel het volgende:
Hoi,
Weet iemand toevallig of er ergens een playlist van radio Veronica bestaat? (en dan liefst zonder te hoeven registreren e.d.)
Zoek nl een nummer van donderdag tussen 16.30 en 17.15 maar geen flauw idee van wie die is.
bvd
De Bolero van Ravel misschien?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:46 schreef Jenny_ het volgende:
Gegroet.
Helaas ook niet, toch bedankt!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:40 schreef kvd het volgende:
[..]
De Bolero van Ravel misschien?
http://www.youtube.com/watch?v=3-4J5j74VPw
George Zamphir - Thema van de verlaten mijn?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:46 schreef Jenny_ het volgende:
Gegroet.
Saint Germain - So flute?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:46 schreef Jenny_ het volgende:
Gegroet.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:15 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
George Zamphir - Thema van de verlaten mijn?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:29 schreef koeii het volgende:
[..]
Saint Germain - So flute?
http://www.youtube.com/watch?v=CFv-PBcDwF8
Vangelis - Chariots of Firequote:Op vrijdag 7 december 2007 18:28 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
[..]
Weer helaas niet! Erg moeilijk om het lied verder te omschrijven, het is ooit eens in Temptation Isand 5 voorgekomen, toen Andries een massage kreeg van Rowena (niet dat iemand dat nog weet) sindsdien ben ik er naar opzoek. NIEMAND kent het.
Het is het soort muziekje dat kan worden gebruikt wanneer er in een film een paradijs voorkomt. Het is trouwens geen panfluit, maar gewoon een vrolijke lichte fluit: tuuuuuuu, tu du du tu tu du duuuuu... (en dan de hoge fluit).
Mijn zoektocht gaat verder....
www.ster.nlquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:21 schreef -SG- het volgende:
Liedje van Nuon reclame. (klimaats verandering)
Over water gaat het.
Sorry maar meer info heb ik niet.
Bedoel je misschien "Je t'aime moi non plus" van Serge Gainsbourg?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:52 schreef Pascal86 het volgende:
Ik het franse nummer waarin een vrouw langzaam sexy praat en met een mannelijke stem erdoorheen?
Ik hoorde het laatst op radio 538 middenindenachtrick en die hadden er hun eigen draai aan gegeven maar ik zoek dat nummer nu dus
JA!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Bedoel je misschien "Je t'aime moi non plus" van Serge Gainsbourg?
De naam 'Robert Palmer' zul je ook wel eens voorbij hebben zien komen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:18 schreef Wiegman het volgende:
Ik zoek een liedje waar de tekst "best of both worlds" herhaaldelijk in terug komt. Het is gezongen door een man, en komt vaak voorbij op Arrow fm.
Het is niet! Hannah Montana die ik veel te zien krijg als ik zoek op google, en Van Halen is het ook niet.
Alvast bedankt!!
Ik zag 'm net ook weer. Het eerste, dreigende gedeelte is 'Eve of the war' van Jeff Wayne, maar dat stukje met het leuke basloopje is 'Two tribes' van Frankie goes to hollywood.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:24 schreef Batman2k het volgende:
momenteel heeft net5 een promo/trailer van de film cats en dogs.
in de eerst 5 seconde hoor je een spannende opkomende muziekje. iemand enige idee ?
Ik neem aan dat je "Streets of London" van Ralph McTell bedoelt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Van wie is al weer het liedje
- Yesterday's Paper
- Streets of London
Bedankt
Zoeen oud liedje. Deze jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je "Streets of London" van Ralph McTell bedoelt.
Kan het liedje nog steeds niet vindenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:20 schreef Berkery het volgende:
Yesterday's paper is volgens google van de Stones.
Hier, dit is de tracklist:quote:Op zondag 9 december 2007 01:05 schreef Molluck het volgende:
Ik hoorde net in Hitman (de film) een nummer dat ik zeker weten ergens eerder gehoord heb. Het probleem is dat ik zelden naar normale tv/radioprogramma's luister en dat het dus nog een relatief onbekend nummer kan zijn, maar goed, ik zal een poging doen.
Het zit in de scene waar 47 Udre Belicoff vermoordt, meteen als hij de lift uitkomt beneden. (in die shoot-out veranderd het nummer, je hoort het vrij luid op de achtergrond tijdens het gesprek)
Het is een vrolijk electropop/dance-achtig nummer, met een vrij hoge mannenstem. Stukken tekst die regelmatig herhaald worden zijn "painted(?) in gold" en op het einde van de zin "letters".
Ik weet dat dit een waardeloze beschrijving is, maar ik weet zeker dat dit nummer niet speciaal voor de film geschreven is (het staat ook niet op de officiele soundtrack) dus misschien dat iemand het weet...
Nee, ik zei al dat hij niet op de soundtrack staat omdat het een bestaand nummer is. Maar ik heb hem al gevonden, het is de nieuwe single van Justice - DVNOquote:Op zondag 9 december 2007 02:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier, dit is de tracklist:
tracklist :
Ava Maria (2:04)
I Take Out The Trash (2:23)
The Belicoff Assassination (2:24)
Roses For Nika (3:09)
Random Complication (2:52)
New Suit (1:17)
Train Station (Bite Your Tongue) (4:36)
Istanbul (1:45)
Table 26 (2:25)
Best Laid Plans (1:38)
Undress Me (2:42)
I Need You To Die (2:10)
My Number Is 47 (2:27)
Trust Unto God (Udre's Funeral) (2:22)
Rubber Duckie (1:32)
Righteous Buttkicking (2:11)
Denouement (3:28)
BONUS: Christina England: Ava Maria (4:11)
Beetje zoeken op youtube en je vindt 'm vast
gok zo dat het of de belicoff assassination of Roses For Nika is
The Doors - love her madly?quote:Op zondag 9 december 2007 11:30 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van The Doors.
Het enige wat ik ervan weet is dat er een soort orkerst (met gitaar geloof ik) inzit van 2-3 minuten.
(heel) Lichtelijk vergelijkbaar met dat laatste stukje van guns n roses - november rain.
Ze draaien het nummer wel eens op Arrow classic rock.
Iemand enig idee?
Geen inspreekmogelijkheid?quote:Op zondag 9 december 2007 14:12 schreef belsen het volgende:
Ik zoek een eurodance liedje van halverwege jaren 90. En het gaat zoiets als 'Lila-lila-li-la, lila-lila-lah...'.
Jawel, maar of je het dan herkent.quote:
Heerlijk nummerquote:
Staat op het album Between the buttons, heel gaaf nummerquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kan het liedje nog steeds niet vinden
Dude...Samim - Heaterquote:Op zondag 9 december 2007 17:11 schreef 2cv het volgende:
3FM had een bestaand nummer (met accordeon) omgebouwd zodat er de melodie van sinterklaasmuziek doorheen klonk. Hoe heet dat nummer ?
Geen idee, maar ik wil een Sinterklaas CD samenstellen. En ja, ik ben een beetje laatquote:Op zondag 9 december 2007 19:42 schreef nipeng het volgende:
Gaat dat nog steeds door?
De sinterklaasversie is te downloaden op www.metmichiel.nl, maar ik vraag me wel af onder welke steen je hebt geleefd als je het origineel niet kende...quote:Op zondag 9 december 2007 20:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wil een Sinterklaas CD samenstellen. En ja, ik ben een beetje laat
Geen warezrequests hier, en als je 'm wilt kopen... zoek via Google!quote:Op zondag 9 december 2007 20:06 schreef badgirl18 het volgende:
Hallo,
heel stom, maar ik ben op zoek naar een karaoke versie van het nummer "Ik voel me zo verdomd alleen' van Danny de Munk. Ik kan het echt nergens vinden, maar heb het echt snél nodig.
En geen apres ski
Groeten,
Zanza Labs - Control The Mind (Original Mix)quote:Op zondag 9 december 2007 20:10 schreef SuperRogier het volgende:
klik
3e nummer, enig idee? Het is hardstyle/hardcore
Tof, dankje !quote:Op zondag 9 december 2007 20:09 schreef Molluck het volgende:
[..]
De sinterklaasversie is te downloaden op www.metmichiel.nl, maar ik vraag me wel af onder welke steen je hebt geleefd als je het origineel niet kende...
Kan hem niet vindenquote:Op zondag 9 december 2007 20:09 schreef Molluck het volgende:
[..]
De sinterklaasversie is te downloaden op www.metmichiel.nl, maar ik vraag me wel af onder welke steen je hebt geleefd als je het origineel niet kende...
Dude.. Pick 'N Mix - Ooh la laquote:
Dude..Scooter - The Question is What Is The Question?quote:Op zondag 9 december 2007 22:04 schreef DoimeN het volgende:
Kan iemand mij aub vertellen hoe dat lied heet met die rare stem van: just me and you, how do you do?
Op 2:40? je zou me hier erg mee helpen!
http://www.youtube.com/watch?v=asGS2-A-DbU
Wat een kutlied!quote:Op zondag 9 december 2007 22:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dude..Scooter - The Question is What Is The Question?
Thanksquote:Op zondag 9 december 2007 20:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zanza Labs - Control The Mind (Original Mix)
Stond ook in één der commentsquote:
Frapant, ik wou naar beneden scrollen, geen comments, ik dacht die zal wel gedisabled zijn oid..quote:
In de herkansingquote:Op zondag 9 december 2007 16:05 schreef Droopie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8YUEUecQByI
ik zoek het tweede nummer, dit nummer staat ook in een gave mix van een jaar of vier geleden, als iemand die weet zou echt fantastisch wezen
Supermen Lovers - Starlightquote:Op maandag 10 december 2007 16:14 schreef markovvv het volgende:
Hallo mensen,
ik ben op zoek naar een nummer dat al een tijdje oud is. Ik kan alleen de clip beschrijven omdat ik niks van de lyric weet (als hij deze uberhaupt heeft). De clip is getekend of gemaakt van klei. Het gaat over een soort aardappel en een muis die samen muziek maken. Ze doen dit in een huis in een woestijn. Uiteindelijk wordt de muziek opgepikt door een ruimteschip en dit vliegt naar aarde waarna de muis met hun vertrekt. In de laatste scene zie je de muis in een bubbelbad zitten (met een sigaar geloof ik). Nu ik dit zo type klinkt het allemaal heel vaag en vreemd maar dit is wel het verhaal.
De titel of de artiest heeft ook iets met star als ik het me goed kan herinneren.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, zou jullie eeuwig dankbaar zijn
Is geen bestaand nummer, maar speciaal voor die reclame gemaakt door FC Walvischquote:Op maandag 10 december 2007 13:50 schreef Crientj het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet die gebruikt wordt in de reclame van het rijk?
De reclame is met allemaal puzzelstukjes van korte stukjes beeld en er wordt een soort techno/trance achtig nummer in gebruikt..
Iemanddd?
He verdorie, hij is net zo leuk !quote:Op maandag 10 december 2007 16:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is geen bestaand nummer, maar speciaal voor die reclame gemaakt door FC Walvisch
Kloptquote:Op maandag 10 december 2007 17:14 schreef Crientj het volgende:
[..]
He verdorie, hij is net zo leuk !
Staat hiertussen iets?quote:Op maandag 10 december 2007 20:06 schreef Clone_Gsus het volgende:
ik zoek 2 nummers!
1e: Remix van krezip - i would stay, heel dansbaar plaatje
Zeker!! t was die van Beef, dank je!!quote:Op maandag 10 december 2007 20:09 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Staat hiertussen iets?
http://nlpop.blog.nl/pop/(...)e-commercial-reclame
Je mocht 'm zelf uitzoekenquote:Op maandag 10 december 2007 20:15 schreef Clone_Gsus het volgende:
[..]
Zeker!! t was die van Beef, dank je!!
Is dat niet de uitvoering door Tom Jones?quote:Op maandag 10 december 2007 22:06 schreef blingda het volgende:
hoi allemaal, ik ben al een tijdje op zoek naar twee nummers:
de eerste is een r&b/club achtig snel nummer met de tekst van kiss van prince, volgens mij gezongen door
een donkere man (lage diepe stem)
er worden korte stukjes tekst in het liedje gezongen van prince: 'you dont have to be rich to be my girl'
i just want your extra time and your kiss, en dan een stuk sneller gezongen. ik heb het liedje gehoord bij
een fitness clubs waar ze gebruik maken van die speciale verzamelcd's, maar heb het niet via die weg
kunnen vinden.
Wie o wie kan mij helpen??
Het was zeker laat....quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:48 schreef Ottaav het volgende:
Bedoel je misschien King Bee - Back By Dope Demand?
Ik zoek het nummer uit de Axe reclame, waarin een vrouw een restaurant inloopt, de ober op z'n kont slaat etc.
En ik zoek nog een salsa(?) achtig nummer, hoor het de laatste tijd vrij vaak. Er zit geen tekst in, wel trompetten
Hij lijkt er een beetje op inderdaad, maar die bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:48 schreef Ottaav het volgende:
Bedoel je misschien King Bee - Back By Dope Demand?
Ik zoek het nummer uit de Axe reclame, waarin een vrouw een restaurant inloopt, de ober op z'n kont slaat etc.
En ik zoek nog een salsa(?) achtig nummer, hoor het de laatste tijd vrij vaak. Er zit geen tekst in, wel trompetten
Gevonden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:59 schreef Tape het volgende:
Ik zoek het nummer dat ongeveer zo gaat:
KLIK
Volgens mij hartstikke bekend, maar ik kan niet op de artiest/titel komen!
Of je leest de OP even.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:00 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik zoek nummers van het klein orkest..
Gevondenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:00 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik zoek nummers van het klein orkest..
Dromedaris en Mijn vader is een leugenaar.. andere nummers heb ik wel kunnen vinden.. iemand?
iemand?quote:Op maandag 10 december 2007 22:00 schreef marc1982 het volgende:
kan iemand mij vertellen welk nummer wordt gedraaid op de achtergrond, bij de 538-concert agenda?
vraag me dit al een tijd af.
thanks
Nee die is het niet. Hij lijkt er wel een beetje op. Er zit iets van een tuba in ofzo, je hoort duidelijk "pom pom pompom pom" en stukjes trompet. Wie kan hier wat mee?quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:44 schreef Tape het volgende:
[..]
Overigens zou je voor de eerste eens hier kunnen kijken. De tweede is misschien Ian Oliver - Bucovina (Ian Oliver Clubovina Mix)?
Inderdaad laatquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het was zeker laat....
Axe reclame: Dawn Landes - Straight Lines
stond hierboven ook al een keer...
Dat was dus Dance Departmentquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:09 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Het is denk ik haast een onmogelijke opgave... Maar goed: afgelopen zaterdag zat ik rond 12 uur 's nachts in de auto en luisterde naar 538. Het was een dance-programma. Er kwam een nummer dat ik enorm gaaf vond, maar waarvan ik dus niet weet hoe het heet en van wie het is. Ik weet alleen dat de DJ zei dat deze plaat verdergaat waar Samim ophield, en dat het (dus) Zuid-Amerikaanse dance was.
Misschien luisterde iemand op dat moment ook naar 538 en weet hij me te melden wie/wat het was?
Acda & de Munnik - Cd van jou, cd van mij ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:05 schreef Oproerkraaier het volgende:
Hey ik zoek ook een nummer dat ik honderd jaar geleden eens op de radio hoorde..
Het was volgens mij belgisch maar het ging over een jongen die een meisje tegenkwam en daar mee trouwde maar ze groeiden uit elkaar. In het refrein zeiden ze steeds iets over een been of een dij of zo...
BVD
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:11 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Acda & de Munnik - Cd van jou, cd van mij ? De kapitein deel II
Ook die beschrijving lijkt enigszins op Ian Oliver - Bucovina (Ian Oliver Clubovina Mix). Nu misschien wel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:09 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Het is denk ik haast een onmogelijke opgave... Maar goed: afgelopen zaterdag zat ik rond 12 uur 's nachts in de auto en luisterde naar 538. Het was een dance-programma. Er kwam een nummer dat ik enorm gaaf vond, maar waarvan ik dus niet weet hoe het heet en van wie het is. Ik weet alleen dat de DJ zei dat deze plaat verdergaat waar Samim ophield, en dat het (dus) Zuid-Amerikaanse dance was.
Misschien luisterde iemand op dat moment ook naar 538 en weet hij me te melden wie/wat het was?
Fantastisch! Dat is hem!quote:Op woensdag 12 december 2007 13:18 schreef Tape het volgende:
[..]
Ook die beschrijving lijkt enigszins op Ian Oliver - Bucovina (Ian Oliver Clubovina Mix). Nu misschien wel.
Misschien iemand?quote:Op maandag 10 december 2007 20:06 schreef Clone_Gsus het volgende:
ik zoek 2 nummers!
1e: Remix van krezip - i would stay, heel dansbaar plaatje
2e: hiervan weet ik alleen wat zinnen uit het refrein, door een vrouw gezongen en is echt ee'n 'stap/uitgaans'-plaatje
tekst: Let the world spin around, round and round, deeper and in, and the beat goes around.
Bedankt alvast!
Groetjes!
quote:Op woensdag 12 december 2007 07:59 schreef Gambolputty het volgende:
Acda & de Munnik - Cd van jou, cd van mij ? De kapitein deel II
dat is de nieuwste van de Kaiser Chiefs.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef Nashje het volgende:
Van wie is deze eigenlijk:
I don't want to be the one who disappoint you. Anymoooore
Jona Lewie - Stop The Cavalryquote:Op woensdag 12 december 2007 21:28 schreef satecl het volgende:
Ik ben op zoek naar een kerst plaat die elke dag op Skyradio komt. Ik weet er weinig van. Alleen dat er toeters in voorkomen en dat het gezongen wordt door een man met een engels accente stem... iemand die het toevallig weet..?
oeh die zou ik moeten weten, want ik heb die cd ergens... maar daar moet ik ff allerlei dozen voor opzij douwen om het te bekijken.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef 3st het volgende:
wie weet hoe de tweede cd van whitney's houston greatest hits officieel heet? disc 1 is de cool down variant maar hoe die 2e heet kan ik nergens vinden
Terugvindverzoekje. Zat met zelfde vraag. Voorheen was het Moke met Last Chance maar dat is vervangen door een beter nummer. Ben dus ook op zoekquote:Op woensdag 12 december 2007 23:49 schreef Kerdaben het volgende:
Dat liedje na afloop van een Champions League uitzending op nederland 3.
you're in my heart you're in my soulquote:Op donderdag 13 december 2007 15:26 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer en ik weet - bijna - zeker dat die van Rod Stewart is, maar het kan maar zo dat het toch net een andere artiest is met eenzelfde rauwe stem.
Het is een rustig, langzaam nummer.
Het nummer begint dacht ik met iets als.. I've been...
en dat couplet eindigt dan in... with my heart.. of of my heart... een van twee, maar het woord 'heart' wordt een beetje zo gezongen 'heeeeeeeeart'.
Ik heb al op wiki gezocht en tussen allerlei lyrics en het is niet:
You're in my heart
Have I told you lately
This old heart of mine
Rythm of my heart
Faith of the heart
My heart can't tell you no
Iemand?
BVD.
Zeg maar de eerste van de opties "die zijn het in ieder geval niet" die genoemd werd?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:48 schreef BrandX het volgende:
Artist: Stewart Rod
Song: Youre in My Heart
haha, lol, ja ik las het en editte mijn post net op het moment dat jij deze posttequote:Op donderdag 13 december 2007 15:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg maar de eerste van de opties "die zijn het in ieder geval niet" die genoemd werd?.
Rod Stewart - Every beat of my heart?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:26 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer en ik weet - bijna - zeker dat die van Rod Stewart is, maar het kan maar zo dat het toch net een andere artiest is met eenzelfde rauwe stem.
Het is een rustig, langzaam nummer.
Het nummer begint dacht ik met iets als.. I've been...
en dat couplet eindigt dan in... with my heart.. of of my heart... een van twee, maar het woord 'heart' wordt een beetje zo gezongen 'heeeeeeeeart'.
Ik heb al op wiki gezocht en tussen allerlei lyrics en het is niet:
Faith of the heart
Have I told you lately
My heart can't tell you no
Rythm of my heart
The first cut is the deepest
This old heart of mine
You're in my heart
You wear it well
Iemand?
BVD.
Rod Stewart - "I Don't Want To Talk About It"quote:I can tell by your eyes that you've prob'bly been cryin' forever,
and the stars in the sky don't mean nothin' to you, they're a mirror.
I don't want to talk about it, how you broke my heart.
If I stay here just a little bit longer,
If I stay here, won't you listen to my heart, whoa, heart?
If I stand all alone, will the shadow hide the color of my heart;
blue for the tears, black for the night's fears.
The star in the sky don't mean nothin' to you, they're a mirror.
I don't want to talk about it, how you broke my heart.
if I stay here, won't you listen to my heart, whoa, heart?
I don't want to talk about it, how you broke this ol' heart.
if I stay here, won't you listen to my heart, whoa, heart?
My heart, whoa, heart.
JA! JA!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
Rod Stewart - "I Don't Want To Talk About It"
Jaaa thanks, tering wat een vette plaat !quote:Op woensdag 12 december 2007 21:30 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Jona Lewie - Stop The Cavalry
Rihanna - Don't Stop The Musicquote:Op donderdag 13 december 2007 18:35 schreef GatussoBM het volgende:
Ik zoek een nummer, dat qua genre in de dance richting zit.
JE hoort dan heel vaak in het nummer een spaansachtige (kan ook andere taal) latina meid die iets zegt van, come se come se, masoeké, come se comee se, masoeké etc etc. Ik heb geen idee hoe je het opschrijft, maar hoor het soms op 538 of slam fm (voor het laatst 2 weken terug).
Ja klopt, maar dat ene Ma say ma sa, Ma ma coo sa Ma say ma sa, Ma ma coo sa stukje komt toch voor uit de wat oudere dance/house platen?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Rihanna - Don't Stop The Music
Als aanvulling op Bullet-tooth:quote:Op donderdag 13 december 2007 18:54 schreef GatussoBM het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat ene Ma say ma sa, Ma ma coo sa Ma say ma sa, Ma ma coo sa stukje komt toch voor uit de wat oudere dance/house platen?
Ik zweer het dat ik dit wel eens jaren terug al gehoord heb!
Mark Ronson feat. Amy Winehouse - Valeriequote:Op donderdag 13 december 2007 23:13 schreef LoveHenk het volgende:
ik denk dat het nummer dat ik zoek van amy winehouse is.
gister zag ik een video clip. in die clip speelt een mannenband van 3 op een podium en dan nodigen ze meiden op het podium. een meid daarvan lijkt op amy winehouse. het nummer is rettroachtig en het kan zijn dat het een mashup was met een andere lied.
The Chemical Brothers - The Salmon Dancequote:Op vrijdag 14 december 2007 11:48 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer met een video clip waarin een jongen naar een aquarium kijkt. In dat aquarium zitten wat vissen waarvan twee een nummer ten gehore brengen. Eentje is een kogelvis die uitzet met een soort van bas geluid( hij loopt alleen jammerlijk niet synchroon met het geluid) en de andere verzorgt de tekst.
Ik hoorde het nummer gister en kon me alleen de clip erbij voor de geest halen, nummer omschrijven met tekst snippets zal me ook niet lukken
help!
The Chemical Brothers - The Salmon Dancequote:Op vrijdag 14 december 2007 11:48 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer met een video clip waarin een jongen naar een aquarium kijkt. In dat aquarium zitten wat vissen waarvan twee een nummer ten gehore brengen. Eentje is een kogelvis die uitzet met een soort van bas geluid( hij loopt alleen jammerlijk niet synchroon met het geluid) en de andere verzorgt de tekst.
Ik hoorde het nummer gister en kon me alleen de clip erbij voor de geest halen, nummer omschrijven met tekst snippets zal me ook niet lukken
help!
Check, check, dubbel checkquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
The Chemical Brothers - The Salmon Dance
Inderdaad, weet je dan ook die andere?quote:
Laidback Luke & Steve Angello - Otherwize Thenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:19 schreef Tommzzz het volgende:
Ik ben op zoek naar dit nummer:
http://www.speedyshare.com/240404440.html
Vage gok op Mattafix -Living Darfur.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:32 schreef Laevid het volgende:
Ik zoek twee "alternatieve" tracks, die ik tijdens het uitgaan heb gehoord:
1. Een alternatief dance-nummer, het deed me een beetje denken aan Massive Attack met als tekst iets als "testing (....) flower grow".
Helaas, kan hem niet zijn, is minstens een jaar oud (toen hoorde ik hem ook een keer).quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Vage gok op Mattafix -Living Darfur.
Tony Parker - Premier Lovequote:Op zaterdag 15 december 2007 01:16 schreef M42 het volgende:
Kent iemand het nummer in deze clip: http://tv.jubii.nl/player/?csig=iLyROoaftesn&sig=iLyROoaftAeg
niemand?quote:Op zondag 9 december 2007 16:05 schreef Droopie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8YUEUecQByI
ik zoek het tweede nummer, dit nummer staat ook in een gave mix van een jaar of vier geleden, als iemand die weet zou echt fantastisch wezen
ja, bedanktquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:07 schreef cafca het volgende:
[..]
concert-agenda + achtergrondmuziek = Supertramp - Fools Overture
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:40 schreef marc1982 het volgende:
[..]
ja, bedankt![]()
wat een lang nummer trouwens..
Dat is natuurlijk "Money don't matter 2night".quote:Op zondag 16 december 2007 00:14 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een nummer van de zanger Prince. Het gaat om een behoorlijk bekend nummer waar ook een clip bij is gemaakt. Het nummer is in elk geval vóór het jaar 2000 gemaakt.
In het refrein zitten in elk geval de woorden 'tomorrow' en 'yesterday', of in elk geval het laatste woord.
Als je veel clips van hem kent kan dit wellicht ook helpen; in de clip zie je Prince achter een piano en tussendoor zie je allerei beelden van oorlog en armoede, hij heeft een hoed op in de clip.
Gaat er wellicht met deze luttele beschrijving bij iemand een lichtje branden?
BVD
Ja! Bedankt.quote:Op zondag 16 december 2007 00:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk "Money don't matter 2night".
Iemand die deze weet? Nog altijd niet kunnen vinden. De meeste sites geven nog Moke - Last Chance aan, maar dat is de oude achtergrond muziek...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:49 schreef Kerdaben het volgende:
Dat liedje na afloop van een Champions League uitzending op nederland 3.
Aux Raus..naam van het nummer weet ik niet meerquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:32 schreef Laevid het volgende:
2. Een nummer waarvan ik inmiddels niet meer weet of het nou alternatieve dance of meer richting de rock kant opging (sommige avonden komen er te veel goede nummers langs die je moet onthouden) de tekst herinner ik me gelukkig wel goed, er komt meerdere keren achter elkaar "don't push me" in voor, gevolgd door "i don't wanna be the one", de stem was volgens mij van een man. Ik had deze wel verwacht op google te vinden, maar helaas viel tegen.
Bedankt! Dat is hem inderdaadquote:Op zondag 16 december 2007 12:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Aux Raus..naam van het nummer weet ik niet meerOh 'Fall'
http://www.myspace.com/auxraus
is de muziek van once upon a time in the west niets?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:52 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben niet op zoek naar een specifiek nummer, maar hier een apart topic voor openen gaat me ook weer wat te ver.
Voor een documentaire waar ik momenteel mee bezig ben zoek ik instrumentale nummers, bijvoorbeeld van een (liefst niet al te obscure, lees: downloadbare) soundtrack. De muziek moet de sfeer uitademen van een spannend complot, maar niet al te opzichtig aanwezig zijn. Verder moet het niet al te modern klinken, want mijn film speelt zich af in de jaren '70. Heeft iemand een goed idee?
Luister naar wat albums (Rough and Rare, Shallow and profound, etc) van Yonderboi, hij maakt allerlei muziek.. vooral instrumentaal, zowel ouderwets klinkende nummers als de wat nieuwere.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:52 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben niet op zoek naar een specifiek nummer, maar hier een apart topic voor openen gaat me ook weer wat te ver.
Voor een documentaire waar ik momenteel mee bezig ben zoek ik instrumentale nummers, bijvoorbeeld van een (liefst niet al te obscure, lees: downloadbare) soundtrack. De muziek moet de sfeer uitademen van een spannend complot, maar niet al te opzichtig aanwezig zijn. Verder moet het niet al te modern klinken, want mijn film speelt zich af in de jaren '70. Heeft iemand een goed idee?
Kijk eens wat Clint Mansell voor muziek heeft gemaakt voor Requiem for a dream.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:52 schreef Croupouque het volgende:
"Automatic" van Ultra Nate.quote:Op zondag 16 december 2007 14:46 schreef Markeerstift het volgende:
Ik ben op zoek naar een recente cover van de Pointer Sisters - automatic. Na veelvuldig gegoogle en geyoutube heb ik het nog steeds niet gevonden, maar het hangt steeds in mijn hoofd.
Het is een dance-versie, en de clip is zwart/wit met een zwart (beschilderde?) vrouw die je in close up ziet. Bedankt alvast !
Heb 'm al...van Velzen zocht ikquote:Op zondag 16 december 2007 15:59 schreef LongOne het volgende:
Help ik zoek...
...een groep waar ik de naam niet van weet. Dit is een lastige...
- zonnebril op
- rock
- gitaar
- volgens mij begint de naam met "van"
hier moeten jullie het mee doeniemand een idee?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:00 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Tony Parker - Premier Love
http://youtube.com/watch?v=oID5xu3pXis
"Ali d'oro" van Zucchero en John Lee Hooker.quote:Op zondag 16 december 2007 16:28 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek een heel rustig nummer met de volgende tekst. ( ja mijn engels is kut ik weet het )
bla bla down whit a angel daar begint het mee. Dat is gezongen door 1 man
cam bla me, take me home, wings of gold. Cam with me, make me fly heaven belong. Vison the
en de rest weet ik even niet uit mijn hoofd.
Het word door 2 mannen gezongen. Is een oud nummer dat weet ik wel. Ik vind de melodie wat lijken op dat van moby.
iemand een idee?
juist die bedoelde ik.quote:Op zondag 16 december 2007 16:38 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Ali d'oro" van Zucchero en John Lee Hooker.
the answer:quote:Op woensdag 5 december 2007 20:10 schreef Gstyles het volgende:
haha ik zocht em ook en zag em er gelijk tussen staan wat een toeval
ben nog steeds op zoek naar dat nummer:
--> baby you kiss meeeeeeeeee.... all the love that hurts inside... (2x) gezongen door een vrouwen stem in een soort van Club plaat...
helemaal niemand?
Groove Armada - Get Downquote:Op zondag 16 december 2007 18:01 schreef Robier het volgende:
Ik zoek dat nummer waarvan er in de clip allemaal van die konijntjes zaten. Dat het er steeds meer werden enzo, de tekst was niet verstaanbaar.
Geen warez-requests knakker...quote:Op zondag 16 december 2007 18:19 schreef xtuned het volgende:
een aantal franse nummers.
1 - j'aime 'jaime la vie.
2 - pour une flirt avec toi.
en als laatste een oud liefdesliedje.
3 - someone loves u honey.
deze misschienquote:Op zondag 16 december 2007 18:01 schreef Robier het volgende:
Ik zoek dat nummer waarvan er in de clip allemaal van die konijntjes zaten. Dat het er steeds meer werden enzo, de tekst was niet verstaanbaar.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:05 schreef Jessah het volgende:
Vraag me af wat de liedjes zijn in deze trailer van Devil May Cry 4 (nog niet uit). Ben voornamelijk benieuwd naar het 2e nummer, dat op 1:27 begint. Heb al wat Gegoogled en het schijnt dat L'Arc~en~Ciel de soundtrack gaan doen... Maar ik vind het niet als L'Arc~en~Ciel klinken en zou ook niet weten welk nummer het betreft.
Alvast bedankt.
Starkillers - Discoteka (Erick E Remix)quote:Op zondag 16 december 2007 19:05 schreef Sender_ het volgende:
Ik ben opzoek naar een Club nr die ik al een paar keer heb gehoord.
Er komt iig in voor van: Let's get to Discotheka en ook een paar keer iets met Papi
Wie weet welk nummer dit is?
Wel een gok in die richting, maar weet niet of ie het isquote:Op zondag 16 december 2007 20:04 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand dat nummer met waarin van die stukjes "I will never lose that game" oid. Het was laatst nog op de radio. Het is een beetje een dance nummer.
The Caesars - Jerk It Outquote:Op zondag 16 december 2007 20:14 schreef The_DopeMan het volgende:
Ook ik zoek een nummer, en wel het nummer dat steeds als begin-tune van het programma RTL AutoWereld wordt gebruikt.
Who can help me?
Ik ben op dreefquote:
Dawn Landes - Straight Linesquote:Op zondag 16 december 2007 20:19 schreef deejaylethal het volgende:
Hmmzz... mn berichtje van eerder vandaag is niet geplaatst...
Ik ben op zoek naar het liedje dat aan het begin van de Axe reclame wordt afgespeeld. Kan iemand me helpen?
Dit is voor iets van kerst.quote:Hoi,
Wil jij voor ons nog Oosterse, Arabische muziek zoeken. Het hoeft niet zo’n lang stuk te zijn. Muziek om slangen te bezweren en om op te buikdansen.
Bedankt,
Mogelijke nummers:quote:Op zondag 16 december 2007 20:30 schreef dekkered het volgende:
ik zoek
[..]
Dit is voor iets van kerst.
(ik weet niet waar ik op moet zoeken en kan zodoende niks verzinnen.)
alvast bedankt
dank.quote:Op zondag 16 december 2007 20:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mogelijke nummers:
- instrumentale versie van Truth Hurts - Addictive
- instrumentale versie van Timbaland ft. Magoo - Indian Flute
- Arash - Boro Boro
en nog meer van Arash..
Hep Stars - The Birds In The Skyquote:Op zondag 16 december 2007 20:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
ik heb een nummer op de radio gehoord en volgens mij is het vrij recent deel van tekst:
.... birds in the sky
....
.... makes me wonder why, makes me wonder why
....
lalalalalalaha...
Ja, vaag ja, iemand??
en dan wellicht in een 'modern' jasje, maar dat weet ik dan nietquote:Oh the birds in the sky looking down wondering why
Why can't I stop my crying look around and stop to hide
How I wish I could be like a bird oh so free
if I was I could go flying instead of sitting crying
I look around the world until I found my little girl
Nee, volgens mij niet. Ik heb hem al een paar keer op de radio gehoord en is volgens mij vrij recent. en als ik *ahum* bij de downloads van emule kijk, dan staat-ie er geen eens tussen terwijl normaal gesproken elk modern nummer er wel tussen staat...quote:Op zondag 16 december 2007 20:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hep Stars - The Birds In The Sky
[..]
en dan wellicht in een 'modern' jasje, maar dat weet ik dan niet
BX = ouwe muts![]()
Craig David - Hot Stuffquote:Op maandag 17 december 2007 09:49 schreef elpatsjieno het volgende:
Ik zoek een nummer waarin een sample van let's dance van David Bowie wordt gebruikt?
Ben er zelf inmiddels achtergekomen d.m.v. een mailtje naar de NOSquote:Op zondag 16 december 2007 12:08 schreef Elberrie het volgende:
[..]
Iemand die deze weet? Nog altijd niet kunnen vinden. De meeste sites geven nog Moke - Last Chance aan, maar dat is de oude achtergrond muziek...
Kijk, eigen initiatiefquote:Op maandag 17 december 2007 14:16 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
Ben er zelf inmiddels achtergekomen d.m.v. een mailtje naar de NOS.
Reverend & the Makers - Heavyweight Champion of the World![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=fmfFmxJhtxU
Iets van de Scene of de Dijk?quote:Op maandag 17 december 2007 07:48 schreef Tippy het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke artiest + nummer dit is, alvast bedankt
track_01.mp3
Sean Paul - Like Gluequote:Op maandag 17 december 2007 15:58 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat is de naam van dit nummer van Sean Paul,
http://www.youtube.com/watch?v=kggteNyRTpw
Het is een remix maar het nummer dat ik bedoel begint op 05.02
Dat is snel, thx.quote:Op maandag 17 december 2007 16:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Sean Paul - Like Glue
Je weet wat Google is he? Dan typ je in Sean Paul en de woorden die je hoort, oftewel "stick to my girls like glue".
In de tijd dat ik dacht zal ik gaan leren buikdansen had ik een paar nummers gedow...geluisterd van Omar Faruk Tekbilek, Hossam Ramzy, George Abdo en The Farah Dance Orchestraquote:Op zondag 16 december 2007 20:44 schreef dekkered het volgende:
[..]
dank.
mischien andere mensen nog meer ideeen?
mmm... misschien een onbekend nummer van maud??quote:Op maandag 17 december 2007 16:34 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Ik heb ooit eens via bluetooth dit nummer gekregen, maar helaas is het MP3'tje slechts 56kbit/s.. Weet iemand een titel/zanger hiervan? Op de songtekst vinden Google/Yahoo/AltaVista weinig.
Hmm.. zal eens gaan kijken! Wel een goede tip, had er zelf nog niet aan gedachtquote:Op maandag 17 december 2007 18:50 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
mmm... misschien een onbekend nummer van maud??
Stem lijkt in mijn oren wel redelijk te kloppen in ieer geval..
Juist dit is hem, Bedankt.quote:Op zondag 16 december 2007 19:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Starkillers - Discoteka (Erick E Remix)
Alex Kunnari - Lifter(Original Mix)quote:Op maandag 17 december 2007 19:42 schreef Bob-B het volgende:
Ik hoorde op de radio een nieuw trance achtig nummer met daarin een chinees deuntje erin, leek op een snaar instrument, iemand een idee?
Geen nummer van Maud.. Helaasquote:Op maandag 17 december 2007 18:50 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
mmm... misschien een onbekend nummer van maud??
Stem lijkt in mijn oren wel redelijk te kloppen in ieer geval..
het lijkt een beetje op de intro van Blind For You van Di-Rect ft. Wibi Soerijadiquote:Op maandag 17 december 2007 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zoek het muziekje onder dit 39 Jaar Homer-filmpje.
http://www.vkmag.com/videos/videos_39_jaar_homer_simpson/
Ik moest een beetje hier aan denken...quote:Op maandag 17 december 2007 20:28 schreef Charmian het volgende:
het lijkt een beetje op de intro van Blind For You van Di-Rect ft. Wibi Soerijadi
Nee, helaas niet de goedequote:Op maandag 17 december 2007 20:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Alex Kunnari - Lifter(Original Mix)
Lijkt er inderdaad wel een beetje op.quote:Op maandag 17 december 2007 20:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik moest een beetje hier aan denken...
Iemand? Het is een vrouw/quote:Op zondag 16 december 2007 20:04 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand dat nummer met waarin van die stukjes "I will never lose that game" oid. Het was laatst nog op de radio. Het is een beetje een dance nummer.
CRW - I feel lovequote:Op maandag 17 december 2007 22:06 schreef s.g1985 het volgende:
iemand enig idee van wie het volgende nummer is.. word niet echt in gezongen maar komt steeds een bepaald woord in terug gezongen door een vrouw maar heb een stuk kunnen opnemen via de stream.
Heb het nog niet vaak gehoord op de radio dus denk dat het een vrij nieuw dance nummer is maar kan me vergissen.
bedankt voor de antwoorden alvast!![]()
nummer -> http://home.hccnet.nl/a.gruijs/nummer.mp3
klinkt eerder als i want your dirty sex? zou niet weten wat het is overigens, maar Opa rocks!quote:Op maandag 17 december 2007 23:03 schreef Neelzfinch het volgende:
Vraagje aan house/techno fans...
Welk nummer is dit? Het is me tot nu toe niet gelukt dit nummer te achterhalen... er wordt iets gezegd van: I want you big sex? Zou goed kunnen dat ik er iets naast zit, anders had ik het nummer denk ik al gevonden...
Wie oh wie kan mij helpen? Bedankt!
Dat nummertje net ná de reclamequote:Op maandag 17 december 2007 23:26 schreef MarkM het volgende:
Dat nummertje tijdens de reclame over Jenssen. Trance achtig.
Iemand een idee hoe die ook alweer heet?
Ik kijk nooit Jensen, maar is het niet toevallig The Race van Ferry Corsten ? Dat heeft Ferry een keer gemixt voor Jensen meen ik me te herinnerenquote:Op maandag 17 december 2007 23:26 schreef MarkM het volgende:
Dat nummertje tijdens de reclame over Jenssen. Trance achtig.
Iemand een idee hoe die ook alweer heet?
1. Rihanna - Don't Stop The Musicquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:37 schreef kleinuuh het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 nummers, de eerste is een remix van Michael Jackson en wordt de laatste tijd op SlamFM gedraaid en kan er niet achter komen welke, de tweede is een soort dance/trance nummer die verwerkt zit in de reclame van smithy's palace ook te horen op Slam FM(de reclame dan:P) alvast bedankt
hi-tack - say say say of zoietsquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:37 schreef kleinuuh het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 nummers, de eerste is een remix van Michael Jackson en wordt de laatste tijd op SlamFM gedraaid en kan er niet achter komen welke
Laibach - tanz mit laibach?quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:09 schreef Ballistic het volgende:
Ik zoek een nummer, maar ik heb het in een remix gehoord dus het kan zijn dat mn beschrijving een beetje afwijkt:
Klonk zwaar techno, de beat was eigenlijk alleen die van 'snelle, harde dreunen', en dan weer 1 sec pauze, dreun, pauze etc.. en in die zin lijkt het een beetje op het begin van Marilyn Manson's - Seizure of Power.
bvd ;d
of je leest de OP evenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:01 schreef mr-puta het volgende:
hallo,
ik heb binnekort een F(oud)T hollandsche avond.
er worden uit hollandse spellen gedaan. Het enige wat ik nog zoek is muziek.
ik wil niet de hele avond fransje bauer aan hebben staan.
ik zoek dus nederlandse nummers,typische kroeg nummers,gezellige nummers.
post hier uw artiest of nummer
alvast bedankt
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?) 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen. Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
niemand?quote:Op maandag 17 december 2007 19:42 schreef Bob-B het volgende:
Ik hoorde op de radio een nieuw trance achtig nummer met daarin een chinees deuntje erin, leek op een snaar instrument, iemand een idee?
Iemand?quote:Op zondag 16 december 2007 23:41 schreef Weemz het volgende:
Hoihoi,
Weet iemand welk nummer er gebruikt wordt in de nieuwe reclame van Orange ADSL? Ze maken dan van allerlei meubels een computer en daarna een telefoon...
Op ster.nl enz. kan ik hem niet vinden...
Alvast bedankt!
September - Cry For Youquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:31 schreef mstr het volgende:
Ze zingt: 'you'll never see me again' of iets in de trant.
En dan legt ze de klemtoon op 'again'.
Ik gok dat het een dance-achtig nr is.
September - Cry for youquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:31 schreef mstr het volgende:
Ze zingt: 'you'll never see me again' of iets in de trant.
En dan legt ze de klemtoon op 'again'.
Ik gok dat het een dance-achtig nr is.
quote:
Kijk zo'n fragment wil wel helpen jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:01 schreef SuperRogier het volgende:
Zo'n soort "thuum" *pauze* "thuumthuumthuum" thum *hoger* thum .. thuumthuumthuum"
Grote kans dat je het niet snaptdus hier een klein amrretje..
Ik zie nu dat ik er al een zooi remixes van heb zelfsquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:39 schreef MarBu het volgende:
[..]
Kijk zo'n fragment wil wel helpen ja![]()
Mason - Exceeder
In de herhaling dus...quote:Op maandag 17 december 2007 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zoek het muziekje onder dit 39 Jaar Homer-filmpje.
http://www.vkmag.com/videos/videos_39_jaar_homer_simpson/
Carly Comando - Everyday.quote:
Ailzee - Moi, Lolita.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:47 schreef F04 het volgende:
hoe heet dit liedje?
http://www.geenstijl.tv/2(...)k_bij_ephimenc.html#
Even een klein kickje.. Er werd een suggestie gegeven dat dit nummer van Maud zou zijn, maar dat is het helaas niet het gevalquote:Op maandag 17 december 2007 16:34 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Ik heb ooit eens via bluetooth dit nummer gekregen, maar helaas is het MP3'tje slechts 56kbit/s.. Weet iemand een titel/zanger hiervan? Op de songtekst vinden Google/Yahoo/AltaVista weinig.
Ik weet welke je bedoel, ik zoek hem zelf namelijk ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:40 schreef Bob-B het volgende:
[Ik hoorde op de radio een nieuw trance achtig nummer met daarin een chinees deuntje erin, leek op een snaar instrument, iemand een idee?]
niemand?
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Carly Comando - Everyday.
En het is prachtig.
Graag gedaanquote:
ik zag op een ander forum dat het wel eens een remix van merry christmas mr. lawrence kon zijn, kan er alleen geen remix van vinden en het origineel lijkt er in de verste verte nog niet op...quote:Op woensdag 19 december 2007 10:54 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoel, ik zoek hem zelf namelijk ookDeze plaat is net nieuw op SlamFM.. iemand die het weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |