Heb 'm al...van Velzen zocht ikquote:Op zondag 16 december 2007 15:59 schreef LongOne het volgende:
Help ik zoek...
...een groep waar ik de naam niet van weet. Dit is een lastige...
- zonnebril op
- rock
- gitaar
- volgens mij begint de naam met "van"
hier moeten jullie het mee doeniemand een idee?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:00 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Tony Parker - Premier Love
http://youtube.com/watch?v=oID5xu3pXis
"Ali d'oro" van Zucchero en John Lee Hooker.quote:Op zondag 16 december 2007 16:28 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek een heel rustig nummer met de volgende tekst. ( ja mijn engels is kut ik weet het )
bla bla down whit a angel daar begint het mee. Dat is gezongen door 1 man
cam bla me, take me home, wings of gold. Cam with me, make me fly heaven belong. Vison the
en de rest weet ik even niet uit mijn hoofd.
Het word door 2 mannen gezongen. Is een oud nummer dat weet ik wel. Ik vind de melodie wat lijken op dat van moby.
iemand een idee?
juist die bedoelde ik.quote:Op zondag 16 december 2007 16:38 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Ali d'oro" van Zucchero en John Lee Hooker.
the answer:quote:Op woensdag 5 december 2007 20:10 schreef Gstyles het volgende:
haha ik zocht em ook en zag em er gelijk tussen staan wat een toeval
ben nog steeds op zoek naar dat nummer:
--> baby you kiss meeeeeeeeee.... all the love that hurts inside... (2x) gezongen door een vrouwen stem in een soort van Club plaat...
helemaal niemand?
Groove Armada - Get Downquote:Op zondag 16 december 2007 18:01 schreef Robier het volgende:
Ik zoek dat nummer waarvan er in de clip allemaal van die konijntjes zaten. Dat het er steeds meer werden enzo, de tekst was niet verstaanbaar.
Geen warez-requests knakker...quote:Op zondag 16 december 2007 18:19 schreef xtuned het volgende:
een aantal franse nummers.
1 - j'aime 'jaime la vie.
2 - pour une flirt avec toi.
en als laatste een oud liefdesliedje.
3 - someone loves u honey.
deze misschienquote:Op zondag 16 december 2007 18:01 schreef Robier het volgende:
Ik zoek dat nummer waarvan er in de clip allemaal van die konijntjes zaten. Dat het er steeds meer werden enzo, de tekst was niet verstaanbaar.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:05 schreef Jessah het volgende:
Vraag me af wat de liedjes zijn in deze trailer van Devil May Cry 4 (nog niet uit). Ben voornamelijk benieuwd naar het 2e nummer, dat op 1:27 begint. Heb al wat Gegoogled en het schijnt dat L'Arc~en~Ciel de soundtrack gaan doen... Maar ik vind het niet als L'Arc~en~Ciel klinken en zou ook niet weten welk nummer het betreft.
Alvast bedankt.
Starkillers - Discoteka (Erick E Remix)quote:Op zondag 16 december 2007 19:05 schreef Sender_ het volgende:
Ik ben opzoek naar een Club nr die ik al een paar keer heb gehoord.
Er komt iig in voor van: Let's get to Discotheka en ook een paar keer iets met Papi
Wie weet welk nummer dit is?
Wel een gok in die richting, maar weet niet of ie het isquote:Op zondag 16 december 2007 20:04 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand dat nummer met waarin van die stukjes "I will never lose that game" oid. Het was laatst nog op de radio. Het is een beetje een dance nummer.
The Caesars - Jerk It Outquote:Op zondag 16 december 2007 20:14 schreef The_DopeMan het volgende:
Ook ik zoek een nummer, en wel het nummer dat steeds als begin-tune van het programma RTL AutoWereld wordt gebruikt.
Who can help me?
Ik ben op dreefquote:
Dawn Landes - Straight Linesquote:Op zondag 16 december 2007 20:19 schreef deejaylethal het volgende:
Hmmzz... mn berichtje van eerder vandaag is niet geplaatst...
Ik ben op zoek naar het liedje dat aan het begin van de Axe reclame wordt afgespeeld. Kan iemand me helpen?
Dit is voor iets van kerst.quote:Hoi,
Wil jij voor ons nog Oosterse, Arabische muziek zoeken. Het hoeft niet zo’n lang stuk te zijn. Muziek om slangen te bezweren en om op te buikdansen.
Bedankt,
Mogelijke nummers:quote:Op zondag 16 december 2007 20:30 schreef dekkered het volgende:
ik zoek
[..]
Dit is voor iets van kerst.
(ik weet niet waar ik op moet zoeken en kan zodoende niks verzinnen.)
alvast bedankt
dank.quote:Op zondag 16 december 2007 20:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mogelijke nummers:
- instrumentale versie van Truth Hurts - Addictive
- instrumentale versie van Timbaland ft. Magoo - Indian Flute
- Arash - Boro Boro
en nog meer van Arash..
Hep Stars - The Birds In The Skyquote:Op zondag 16 december 2007 20:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
ik heb een nummer op de radio gehoord en volgens mij is het vrij recent deel van tekst:
.... birds in the sky
....
.... makes me wonder why, makes me wonder why
....
lalalalalalaha...
Ja, vaag ja, iemand??
en dan wellicht in een 'modern' jasje, maar dat weet ik dan nietquote:Oh the birds in the sky looking down wondering why
Why can't I stop my crying look around and stop to hide
How I wish I could be like a bird oh so free
if I was I could go flying instead of sitting crying
I look around the world until I found my little girl
Nee, volgens mij niet. Ik heb hem al een paar keer op de radio gehoord en is volgens mij vrij recent. en als ik *ahum* bij de downloads van emule kijk, dan staat-ie er geen eens tussen terwijl normaal gesproken elk modern nummer er wel tussen staat...quote:Op zondag 16 december 2007 20:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hep Stars - The Birds In The Sky
[..]
en dan wellicht in een 'modern' jasje, maar dat weet ik dan niet
BX = ouwe muts![]()
Craig David - Hot Stuffquote:Op maandag 17 december 2007 09:49 schreef elpatsjieno het volgende:
Ik zoek een nummer waarin een sample van let's dance van David Bowie wordt gebruikt?
Ben er zelf inmiddels achtergekomen d.m.v. een mailtje naar de NOSquote:Op zondag 16 december 2007 12:08 schreef Elberrie het volgende:
[..]
Iemand die deze weet? Nog altijd niet kunnen vinden. De meeste sites geven nog Moke - Last Chance aan, maar dat is de oude achtergrond muziek...
Kijk, eigen initiatiefquote:Op maandag 17 december 2007 14:16 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
Ben er zelf inmiddels achtergekomen d.m.v. een mailtje naar de NOS.
Reverend & the Makers - Heavyweight Champion of the World![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=fmfFmxJhtxU
Iets van de Scene of de Dijk?quote:Op maandag 17 december 2007 07:48 schreef Tippy het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke artiest + nummer dit is, alvast bedankt
track_01.mp3
Sean Paul - Like Gluequote:Op maandag 17 december 2007 15:58 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat is de naam van dit nummer van Sean Paul,
http://www.youtube.com/watch?v=kggteNyRTpw
Het is een remix maar het nummer dat ik bedoel begint op 05.02
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |