Hoelang gaat dat duren met 10 doktoren? En nu krijgtie vrijdag ook geen training zeker?quote:
De gepromoveerde speler:quote:Op donderdag 6 december 2007 17:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zondag mijn 17 jarige 6,5 ster middenvelder promoveren. Ik ben eens benieuwd naar zijn stats...
quote:Walt Terlouw (185271181)
17 jaar en 42 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 18-02-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 720
Loon: 430 ¤/week
Eigenaar: TeamKoekje
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Voorwaar niet eens echt slechtquote:Op maandag 10 december 2007 07:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De gepromoveerde speler:
[..]
Gewoon terecht verloren hoorquote:Op maandag 10 december 2007 03:42 schreef Outpost76 het volgende:
Zijn stats:
HatStats 159
Verdediging 54
Middenveld 42
Aanval 63
mijn stats:
HatStats 153
Verdediging 79
Middenveld 27
Aanval 47
Ik zit met zn verdediging en aanval stats tegen mij stats!!! Scheelt maar 7 beide kanten op!
mijn mid is dik minder. Maar ik speel counter!!!!!!! Hij heeft meer bal bezit en dus moet mn counter profiteren maar toch :
TOCH VERLIES IK 5-1![]()
![]()
![]()
1e x dat ik genaaid wordt door de ME!!!!!!!!!!! (vind ik)
Wat voelt dat zuur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aardige competitie.quote:P ^ Totaal Verd Mid Aanv Totaal Verd Mid Aanv Team
1 254 100 81 79 231.2 89.4 70.8 71.0 Roor United
2 228 105 48 92 216.6 93.0 39.6 84.0 F.K. Partizan Puttershoek
3 222 85 60 94 206.0 78.8 47.4 79.8 Club den Bosch
4 211 119 39 89 201.8 104.2 23.4 74.2 PS United
5 205 71 84 52 191.8 68.0 73.2 50.6 Vigronians
Ehmm.... Like, ik zocht 'middenvelder'??? Wéér een week helemaal niks...quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Linus Biesma heet en 15 jaar oud is.
Kijken we naar zijn Keepen-vaardigheden, dan is deze jongeman twijfelachtig. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' waardeloos op het gebied van Positiespel wordt!
Geven we hem een contract, baas?
quote:HatStats 172
Verdediging 79
Middenveld 42
Aanval 51
LoddarStats 9.95
PStats 17.69
GardierStats 178
Ze krijgen wel training stuur je b team met je trainiesquote:Op maandag 10 december 2007 12:20 schreef Lyzio het volgende:
Ik moet volgende week tegen iemand die consequent maar vier spelers opstelt. Hattrick geeft je dan een 5-0 overwinning, maar ik neem aan zonder dat er gespeeld is. Mijn vraag is dus of het wat uitmaakt welke spelers ik die zondag het veld instuur, omdat ze toch niet spelen. En dan dus logischerwijs ook geen training krijgen. Klopt mijn verhaal?
Oke. Thanks!quote:Op maandag 10 december 2007 12:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Ze krijgen wel training stuur je b team met je trainies
Ik liet m'n coaches zoeken naar 'willekeurige speler', krijg ik dit:quote:Op maandag 10 december 2007 12:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ehmm.... Like, ik zocht 'middenvelder'??? Wéér een week helemaal niks...
Wel gister 5-5 gespeeld met m'n jeugdteam, van 53 (uit) naar 110 (thuis) HatStats in 1 weekLeuke update (of ik heb nu eindelijk de spelers een beetje op de juiste plaats gekregen...)
Maar afijn, dan speel je dus pressievoetbal, krijg je een 5-5...
Voor de competitie met 1-6 gewonnen, iets teveel kansen gemist, maar wel kunnen PICcen. Komende zondag de nr. 2 thuis in een hopelijk uitverkocht uitgebreid stadionDaarna 2x de nr. 4 (uit en thuis), terwijl 2 en 3 elkaar het leven zuur maken. Op naar 28 overwinningen op rij
Gelijk als keeper gezet, haalt ie 4,5 ster. De wedstrijd daarna haalt 'ie 6 sterrenquote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Mel Niëns is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Volgens mij is deze speler hopeloos op het gebied van Vleugelspel. Ik zou zeggen dat het een slecht allrounder is.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Nu kan ik hem promoveren? Hij is 17 jaar en 97 dagen. Ik train keepen en verdedigen.quote:IJsbrand van der Bergh: Hij verbetert zich niet meer tijdens de training. Is hij aan een nieuwe uitdaging toe?
Pullen die hap!quote:Op maandag 10 december 2007 12:45 schreef DeHovenier het volgende:
edit
Ik lees net dit:
[..]
Nu kan ik hem promoveren? Hij is 17 jaar en 97 dagen. Ik train keepen en verdedigen.
100k waard op dit momentquote:IJsbrand van der Bergh (185302456)
17 jaar en 97 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 25-12-2007
Total Skill Index (TSI): 660
Loon: 350 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Fysiek: fit
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Lijkt me niet. Zal wel 10 sec aan het woord zijn vanaf rij 1 in het publiek.quote:Op maandag 10 december 2007 16:04 schreef komrad het volgende:
moet niet gekker worden met jou
zit je ook aan tafel?
Die gaat een heel stuk meer opleveren, gok ik zo. Multiskill ftw!quote:Op maandag 10 december 2007 13:23 schreef DeHovenier het volgende:
Ok, dit is hem:
[..]
100k waard op dit moment
Afgelopen wedstrijd haalde hij 6,5 ster, en de wedstrijden daarvoor haalde hij 5 sterren.
edit
Hij staat nu op de tl voor 100k.
quote:Op maandag 10 december 2007 15:53 schreef -J-D- het volgende:
Voetbal Insite # 62. Met een grappige Genee
Zijn stats:quote:Tot:237
Def: 98
Mid: 60
Att: 79
Hij speelt AIM en haalt daar briljant vaardigheid mee.quote:Tot: 249
Def: 78
Mid: 114
Att: 57
Waarom niet counteren met 352 als je verdediging zo veel sterker is? Heb je een idee wat voor counterrating je haalt (HT-ratings)? Met counteren ga je kansen krijgen en je aanval moet toch wel wat kunnen verzilveren.quote:Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef ScudRaket het volgende:
Volgende week moet ik tegen de koploper. Op het middenveld ga ik het gegarandeerd verliezen tegen zijn uitmuntend(laag) rating. Echter elders op het veld ben ik op elke positie beter.
Mijn hatstats:
[..]
Zijn stats:
[..]
Hij speelt AIM en haalt daar briljant vaardigheid mee.
Ik speel 3-5-2, dus counter lijkt me niet handig. Maar ik overweeg AOW te spelen om hem via de vleugels aan te pakken. Is dat een goede keuze?
Ik kan mijn FC inzetten als FTW gezien zijn vleugel en passen skills (redelijk), maar dan verlies ik scoren skills.
Mijn wingers hebben slechten redelijk passen en de andere spelers minimaal matig. Eerdere AOW tactieken hadden uitmuntend skill, en ik verwacht betere stats als ik het nu ga spelen.
Het emailadres bestond niet.quote:Op maandag 10 december 2007 16:20 schreef rompompom het volgende:
Dat komt zeker weten door die uitspraken van hem twee weken terug over je site!!
Kortom: een grap.quote:Geachte heer xxxxx,
Zojuist heb ik contact gehad met Wilfred Genee en de email komt niet van hem, hij wist van niets. Wat een vreemd verhaal he? Uiteraard zijn jullie van harte welkom om een van onze uitzendingen bij te wonen. Jullie kunnen je opgeven via onze site: www.rtlvoetbal.nl
Met vriendelijke groet,
Hilde Bruggink
En ik steeds te laag bieden om te kijken of er niemand overheen ging en blij zijn dat degene die voor me bood niet online was. de 11e is morgen.quote:Transferlijst: Keeper
Deadline: 11-12-2007 om 19:46
iemand interesse? Of enig idee wat hij ongeveer op kan leveren?quote:Boudewijn Ossendrijver [playerid=185319227]
17 jaar en 63 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 28-01-2008
Total Skill Index (TSI): 1 320
Loon: 430 ¤/week
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
Heb jij een beter idee?quote:Op maandag 10 december 2007 17:49 schreef Lennox het volgende:
Je counterrating met 3 defs zal lekker zijn
Heb je geen 4e def?quote:
jah zo is zijn aanval ook slechter dan mijn def!quote:Op maandag 10 december 2007 09:41 schreef Lennox het volgende:
[..]
Gewoon terecht verloren hoor. Over aanval zeg je niks. Counteren kan je wel doen, maar met een leuke aanval. Die van jou is slechter dan zijn def.
Ik hoopt het iig, ik heb een goede spits nodig!quote:Op maandag 10 december 2007 16:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die gaat een heel stuk meer opleveren, gok ik zo. Multiskill ftw!
Al 100k op gebodenquote:Op maandag 10 december 2007 20:22 schreef Yurzinho het volgende:
Ik denk, laat ik er maar weer eens eentje uit mn jeugdopleiding vissen:
[..]
iemand interesse? Of enig idee wat hij ongeveer op kan leveren?
Hij staat al op een tonquote:Op maandag 10 december 2007 20:44 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
staat op de TL voor nop in ieder geval, alle beetjes helpen
hoe zie je dat?quote:Op maandag 10 december 2007 22:45 schreef Egamer het volgende:
@Yur, die spelert van jou, staat op poppen bij vleugelspel.Netjes!
quote:Op maandag 10 december 2007 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Die markt voor jonkies zal wel weer gaan instorten denk ik... die pulls uit de jeugdacademie zijn ineens stukken beter dan eerst dus de markt zal wel verzadigen
Uitmuntend, 5*quote:
Kijken naar z'n loon en TSI.quote:
Inderdaad, ik heb een 8* vleugelback.quote:Op maandag 10 december 2007 22:44 schreef maniack28 het volgende:
Ik wil niet weten wat 8* spelers nu doen, als 5* spelers al 3x matig of 1x redelijk hebben
Ik gok dat-ie dat aan Psyco TSI heeft gevraagd.quote:
Psyco TSI? Nooit van gehoord eigenlijk, ff downloaden dan.quote:Op maandag 10 december 2007 23:01 schreef rompompom het volgende:
Inde
[..]
Inderdaad, ik heb een 8* vleugelback.!Jammergenoeg is-ie al 18, maar ik ben benieuwd. Ik verwacht redelijk vleugel en goed verdedigen ofzo. Dat zou echt prachtig zijn!
[..]
Ik gok dat-ie dat aan Psyco TSI heeft gevraagd..
Is firefox plugin, net als skill trade.quote:Op maandag 10 december 2007 23:02 schreef Egamer het volgende:
[..]
Psyco TSI? Nooit van gehoord eigenlijk, ff downloaden dan.Ik heb het met het blote oog kijken van qyn geleerd.
ze hebben die lonen laatst aangepast toch?quote:Op maandag 10 december 2007 23:02 schreef Egamer het volgende:
[..]
Psyco TSI? Nooit van gehoord eigenlijk, ff downloaden dan.Ik heb het met het blote oog kijken van qyn geleerd.
Was gescout als spits, haalde daar 6.5*, maar is hij niet beter op het middenveld?quote:Yordi Oude Avenhuis (185325902)
17 jaar en 89 dagen, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap capaciteiten.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 1 230
Loon: 410 €/week
Eigenaar: Ladderzatsquad
Spelmaken: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: matig verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatten: zwak
kan je hem in NL posten :$quote:Op maandag 10 december 2007 23:33 schreef ScudRaket het volgende:
Pull uit de YA:
[..]
Was gescout als spits, haalde daar 6.5*, maar is hij niet beter op het middenveld?
Op het middenveld is z'n conditie een behoorlijke terugslag, denk ik, meer dan in de spits. Daarnaast zijn z'n passen en verdedigen ook niet zo geweldig. Gewoon verkopen aan n00bs die denken dat aanvallende mids scoren nodig hebben.quote:Op maandag 10 december 2007 23:33 schreef ScudRaket het volgende:
Pull uit de YA:
[..]
Was gescout als spits, haalde daar 6.5*, maar is hij niet beter op het middenveld?
* Silver_Shark voelt zich aangesprokenquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Op het middenveld is z'n conditie een behoorlijke terugslag, denk ik, meer dan in de spits. Daarnaast zijn z'n passen en verdedigen ook niet zo geweldig. Gewoon verkopen aan n00bs die denken dat aanvallende mids scoren nodig hebben..
Aangepast voor de kneuzen die geen Engels kunnenquote:
Wel leuke pull levert wel 100k ~250k opquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:14 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Aangepast voor de kneuzen die geen Engels kunnen
Geeft niks hoor, je bent in een behoorlijk groot gezelschap.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:09 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
* Silver_Shark voelt zich aangesproken
Ook vanwege z'n specialty is-ie als Aanvaller interessanter, me dunkt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:16 schreef ScudRaket het volgende:
Ik zal hem in de oefenwedstrijd van woensdag eens testen.
Succes daarmee! Wat voor bedrijf is het?quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:07 schreef Grumpey het volgende:vanuit Nederland....lekker dagje terug voor een sollicitatiegesprek....
Gelukkig heb ik die Mid al verkocht en ook nog 100k winst erbijquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, je bent in een behoorlijk groot gezelschap.. Een vriend van me wil er ook maar niet aan, op één of andere manier. Ik blijf 'm uitlachen; die gast speelt V.
.
Zolang je dit nu maar meteen vergeet. Aanvallende mids gebruiken hun passing, niet scoren. Het enige wat een scoren bijstat doet is hun TSI (nodeloos) opkrikken.
eentje die mensen beter maakt, goede markt hoor!quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ook vanwege z'n specialty is-ie als Aanvaller interessanter, me dunkt.
[..]
Succes daarmee! Wat voor bedrijf is het?
Hmm, een beetje een kille markt als je het mij vraagt. Welke positie zoek je?quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
eentje die mensen beter maakt, goede markt hoor!
ookwel ziekenhuis genoemd
Onderwijs?quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
eentje die mensen beter maakt, goede markt hoor!
een stageplek annex opleidingsplek. Op zich zijn er stageplekken genoeg, maar de soort stageplek die ik wil is enorm schaars....heb dan ook maar 20% kans ofzo (bij schatting).quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, een beetje een kille markt als je het mij vraagt. Welke positie zoek je?
3,5 jaar...dan zou je ongeveer evenoud zijn mijn team, of dat van JD en qyn en SuperWeber (quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:34 schreef Senzoriar het volgende:
Hoi allemaal!
Ben nieuw hier.. leuk om dit topic te lezen trouwens, daarom ook maar 'ns aangemeld
Ben echter niet nieuw in Hattrick, speel al zo'n 3,5 jaar hattrick inmiddels..(!) Mijn team is Senzoriar United, speel in 6e divisie, momenteel 3e. Had gedacht dit seizoen mee te kunnen doen om de titel, maar dat zit er toch niet in.. na afgelopen zondag van de koploper te hebben verloren haha..
quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:34 schreef Senzoriar het volgende:
Hoi allemaal!
Ben nieuw hier.. leuk om dit topic te lezen trouwens, daarom ook maar 'ns aangemeld
Ben echter niet nieuw in Hattrick, speel al zo'n 3,5 jaar hattrick inmiddels..(!) Mijn team is Senzoriar United, speel in 6e divisie, momenteel 3e. Had gedacht dit seizoen mee te kunnen doen om de titel, maar dat zit er toch niet in.. na afgelopen zondag van de koploper te hebben verloren haha..
Voor 300k verkochtquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn 3* jeugdspeler:
[..]
Nog best goed
Thanks, ja ik train scoren inderdaad maar niet volgens een erg structurele manier. Zo houdt mijn sterspeler van 28 altijd 1 trainingsplek vast haha... en is mijn 19 jarige trainee pas op uitstekend scoren. Maar ja de resultaten gaan soms nu eenmaal voor trainen. Toch heb ik laatst wel een wonderbaarlijk/goed voor bijna 2 miljoen verkocht (op 22 jarige leeftijd) toen de prijzen lekker hoog waren (of zijn ze dat nog steeds?). Dus ook op latere leeftijd verkopen leverde in mijn geval aardig veel geld op, hoewel dat misschien meer te wijten was aan de marktsituatie.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:29 schreef foetre het volgende:
[..]
Leuk team heb je!Jammer dat er 2 spelers uitgetrapt werden.Jij traint scoren zeker?
vanaaf maar weer een pogingquote:Op maandag 10 december 2007 19:48 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En ik steeds te laag bieden om te kijken of er niemand overheen ging en blij zijn dat degene die voor me bood niet online was. de 11e is morgen.
Dat heb je met die zeldzame transfers
Stop je ermee?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:26 schreef Tomhoog het volgende:
* Tomhoog verkoopt al zijn spelers binnen paar dagen!
al enkele voor koopjes te koop!
FC Hoogies
Op 2 januari is mijn team 4 jaar oudquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
3,5 jaar...dan zou je ongeveer evenoud zijn mijn team, of dat van JD en qyn en SuperWeber ().
welkom, en als je je verveelt, we hebben ook voor 3,5 jaar aan topics doorlopen, dus je kan nog wel even doorlezen
Ik weet het niet.. denk dat ik iedereen verkoop alleen waardeloos erin zet en dan tot aan divisie 7 keepen ga trainenquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:55 schreef REFUSED het volgende:
[..]
En nog steeds prutsend.
Speciality: Head
quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
3,5 jaar...dan zou je ongeveer evenoud zijn mijn team, of dat van JD en qyn en SuperWeber ().
welkom, en als je je verveelt, we hebben ook voor 3,5 jaar aan topics doorlopen, dus je kan nog wel even doorlezen
Onlangs verkocht voor 22 000 000 ¤ :')quote:Per Igelskog (181301858) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar en 49 dagen, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap slecht.
Volgende verjaardag: 12-02-2008
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 250 ¤/week
Club: LG Raiders
Gezondheid: in orde
Het is die ervaring!quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Onlangs verkocht voor 22 000 000 ¤ :')
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Onlangs verkocht voor 22 000 000 ¤ :')
Slecht vorm, slechte conditie?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn uitstekend PM waar ik op heb geboden heb ik nog steeds!
Loopt over 2 uur af!
Oja..waarom haalt mijn wonderbaarlijk PM maar 4,5*?
promoveren die hap of nog effe wachten?quote:Benny Wakker: Hij had een goede week. Vooral op het gebied van Verdedigen is hij de laatste tijd beter geworden.
Benny Wakker: Hij verbetert zich niet meer tijdens de training. Is hij aan een nieuwe uitdaging toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |