3,5 jaar...dan zou je ongeveer evenoud zijn mijn team, of dat van JD en qyn en SuperWeber (quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:34 schreef Senzoriar het volgende:
Hoi allemaal!
Ben nieuw hier.. leuk om dit topic te lezen trouwens, daarom ook maar 'ns aangemeld
Ben echter niet nieuw in Hattrick, speel al zo'n 3,5 jaar hattrick inmiddels..(!) Mijn team is Senzoriar United, speel in 6e divisie, momenteel 3e. Had gedacht dit seizoen mee te kunnen doen om de titel, maar dat zit er toch niet in.. na afgelopen zondag van de koploper te hebben verloren haha..
quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:34 schreef Senzoriar het volgende:
Hoi allemaal!
Ben nieuw hier.. leuk om dit topic te lezen trouwens, daarom ook maar 'ns aangemeld
Ben echter niet nieuw in Hattrick, speel al zo'n 3,5 jaar hattrick inmiddels..(!) Mijn team is Senzoriar United, speel in 6e divisie, momenteel 3e. Had gedacht dit seizoen mee te kunnen doen om de titel, maar dat zit er toch niet in.. na afgelopen zondag van de koploper te hebben verloren haha..
Voor 300k verkochtquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn 3* jeugdspeler:
[..]
Nog best goed
Thanks, ja ik train scoren inderdaad maar niet volgens een erg structurele manier. Zo houdt mijn sterspeler van 28 altijd 1 trainingsplek vast haha... en is mijn 19 jarige trainee pas op uitstekend scoren. Maar ja de resultaten gaan soms nu eenmaal voor trainen. Toch heb ik laatst wel een wonderbaarlijk/goed voor bijna 2 miljoen verkocht (op 22 jarige leeftijd) toen de prijzen lekker hoog waren (of zijn ze dat nog steeds?). Dus ook op latere leeftijd verkopen leverde in mijn geval aardig veel geld op, hoewel dat misschien meer te wijten was aan de marktsituatie.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:29 schreef foetre het volgende:
[..]
Leuk team heb je!Jammer dat er 2 spelers uitgetrapt werden.Jij traint scoren zeker?
vanaaf maar weer een pogingquote:Op maandag 10 december 2007 19:48 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En ik steeds te laag bieden om te kijken of er niemand overheen ging en blij zijn dat degene die voor me bood niet online was. de 11e is morgen.
Dat heb je met die zeldzame transfers
Stop je ermee?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:26 schreef Tomhoog het volgende:
* Tomhoog verkoopt al zijn spelers binnen paar dagen!
al enkele voor koopjes te koop!
FC Hoogies
Op 2 januari is mijn team 4 jaar oudquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
3,5 jaar...dan zou je ongeveer evenoud zijn mijn team, of dat van JD en qyn en SuperWeber ().
welkom, en als je je verveelt, we hebben ook voor 3,5 jaar aan topics doorlopen, dus je kan nog wel even doorlezen
Ik weet het niet.. denk dat ik iedereen verkoop alleen waardeloos erin zet en dan tot aan divisie 7 keepen ga trainenquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:55 schreef REFUSED het volgende:
[..]
En nog steeds prutsend.
Speciality: Head
quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
3,5 jaar...dan zou je ongeveer evenoud zijn mijn team, of dat van JD en qyn en SuperWeber ().
welkom, en als je je verveelt, we hebben ook voor 3,5 jaar aan topics doorlopen, dus je kan nog wel even doorlezen
Onlangs verkocht voor 22 000 000 ¤ :')quote:Per Igelskog (181301858) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar en 49 dagen, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap slecht.
Volgende verjaardag: 12-02-2008
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 250 ¤/week
Club: LG Raiders
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Het is die ervaring!quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Onlangs verkocht voor 22 000 000 ¤ :')
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Onlangs verkocht voor 22 000 000 ¤ :')
Slecht vorm, slechte conditie?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn uitstekend PM waar ik op heb geboden heb ik nog steeds!
Loopt over 2 uur af!
Oja..waarom haalt mijn wonderbaarlijk PM maar 4,5*?
promoveren die hap of nog effe wachten?quote:Benny Wakker: Hij had een goede week. Vooral op het gebied van Verdedigen is hij de laatste tijd beter geworden.
Benny Wakker: Hij verbetert zich niet meer tijdens de training. Is hij aan een nieuwe uitdaging toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |