Lijst met veroorzaakte blessures/pleistersquote:geel 1
rood (2xgeel) 3
rood (direct) 4
pleister/blessure tegenspeler 1
bonus veroorzaken pleister 1
bonus veroorzaken blessure 3
geen kaarten/blessures tegenstander -3
qyn gaat voor als eerste voor een 2e sterretjequote:Op maandag 19 november 2007 13:12 schreef rompompom het volgende:
Leuk idee, die sterretjes achter voormalig winnaars..
Inderdaad. Iedereen die zijn nick verandert, is maar stom.quote:Op maandag 19 november 2007 20:10 schreef Grumpey het volgende:
jij blijft gewoon MrMoon, net als Maniack gewoon Joralf blijft, J-D- gewoon Johan Derksen.
quote:Op maandag 19 november 2007 20:22 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen die zijn nick verandert, is maar stom.
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker sz.8 [inschrijvingen]quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:46 schreef SuperWeber het volgende:
Zeg, waarom sta ik niet in dat lijstje??
Ben benieuwd hoe lang ik dit ga volhoudenquote:Op maandag 26 november 2007 20:50 schreef Ruudt het volgende:
Update week 3: met nieuwe koplopers!
[ afbeelding ]
Goeie vraag, geen post gezien... inschrijven = meedoen voor altijd toch?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:46 schreef SuperWeber het volgende:
Zeg, waarom sta ik niet in dat lijstje??
Pff, zijn eerste week was maar amateuristischquote:Op woensdag 28 november 2007 00:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Happel is lekker bezig, vooral week 1, christus, wat voor slagveld was dat?
indeed, jemig, 18 puntenquote:Op woensdag 28 november 2007 00:34 schreef qyn het volgende:
[..]
Pff, zijn eerste week was maar amateuristisch.. Zonde alleen dat ik het heb laten afweten na mijn 1e wedstrijd
En dan te bedenken dat ik vorige editie met 42 punten uit 14 wedstrijden won... (14x18 = ....)quote:
Je hebt in een eerdere editie de Gary Lineker-award gewonnen??quote:Ruudt, waarom heb ik een blauw sterretje achter m'n naam?
Dat dus V_K.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik vorige editie met 42 punten uit 14 wedstrijden won... (14x18 = ....)
[..]
Je hebt in een eerdere editie de Gary Lineker-award gewonnen??
Nah, er zijn altijd mensen die tijdens een seizoen stoppen of niet meer op dit forum komen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Goeie vraag, geen post gezien... inschrijven = meedoen voor altijd toch?
Dat dusquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:51 schreef Daemon19 het volgende:
Ik zie dat ik me vergeten ben aan te melden..
Ach volgend seizoen dan maar..
Toppie Ruudt, maar mijn tegenstander had een pleistert (twee minuten voor tijdquote:
eensch is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:32 schreef qyn het volgende:
Hmm, het wordt weer eens tijd voor een spektakel als in week één
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |