Die gaat een heel stuk meer opleveren, gok ik zo. Multiskill ftw!quote:Op maandag 10 december 2007 13:23 schreef DeHovenier het volgende:
Ok, dit is hem:
[..]
100k waard op dit moment
Afgelopen wedstrijd haalde hij 6,5 ster, en de wedstrijden daarvoor haalde hij 5 sterren.
edit
Hij staat nu op de tl voor 100k.
quote:Op maandag 10 december 2007 15:53 schreef -J-D- het volgende:
Voetbal Insite # 62. Met een grappige Genee
Zijn stats:quote:Tot:237
Def: 98
Mid: 60
Att: 79
Hij speelt AIM en haalt daar briljant vaardigheid mee.quote:Tot: 249
Def: 78
Mid: 114
Att: 57
Waarom niet counteren met 352 als je verdediging zo veel sterker is? Heb je een idee wat voor counterrating je haalt (HT-ratings)? Met counteren ga je kansen krijgen en je aanval moet toch wel wat kunnen verzilveren.quote:Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef ScudRaket het volgende:
Volgende week moet ik tegen de koploper. Op het middenveld ga ik het gegarandeerd verliezen tegen zijn uitmuntend(laag) rating. Echter elders op het veld ben ik op elke positie beter.
Mijn hatstats:
[..]
Zijn stats:
[..]
Hij speelt AIM en haalt daar briljant vaardigheid mee.
Ik speel 3-5-2, dus counter lijkt me niet handig. Maar ik overweeg AOW te spelen om hem via de vleugels aan te pakken. Is dat een goede keuze?
Ik kan mijn FC inzetten als FTW gezien zijn vleugel en passen skills (redelijk), maar dan verlies ik scoren skills.
Mijn wingers hebben slechten redelijk passen en de andere spelers minimaal matig. Eerdere AOW tactieken hadden uitmuntend skill, en ik verwacht betere stats als ik het nu ga spelen.
Het emailadres bestond niet.quote:Op maandag 10 december 2007 16:20 schreef rompompom het volgende:
Dat komt zeker weten door die uitspraken van hem twee weken terug over je site!!
Kortom: een grap.quote:Geachte heer xxxxx,
Zojuist heb ik contact gehad met Wilfred Genee en de email komt niet van hem, hij wist van niets. Wat een vreemd verhaal he? Uiteraard zijn jullie van harte welkom om een van onze uitzendingen bij te wonen. Jullie kunnen je opgeven via onze site: www.rtlvoetbal.nl
Met vriendelijke groet,
Hilde Bruggink
En ik steeds te laag bieden om te kijken of er niemand overheen ging en blij zijn dat degene die voor me bood niet online was. de 11e is morgen.quote:Transferlijst: Keeper
Deadline: 11-12-2007 om 19:46
iemand interesse? Of enig idee wat hij ongeveer op kan leveren?quote:Boudewijn Ossendrijver [playerid=185319227]
17 jaar en 63 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 28-01-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 320
Loon: 430 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
Heb jij een beter idee?quote:Op maandag 10 december 2007 17:49 schreef Lennox het volgende:
Je counterrating met 3 defs zal lekker zijn
Heb je geen 4e def?quote:
jah zo is zijn aanval ook slechter dan mijn def!quote:Op maandag 10 december 2007 09:41 schreef Lennox het volgende:
[..]
Gewoon terecht verloren hoor. Over aanval zeg je niks. Counteren kan je wel doen, maar met een leuke aanval. Die van jou is slechter dan zijn def.
Ik hoopt het iig, ik heb een goede spits nodig!quote:Op maandag 10 december 2007 16:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die gaat een heel stuk meer opleveren, gok ik zo. Multiskill ftw!
Al 100k op gebodenquote:Op maandag 10 december 2007 20:22 schreef Yurzinho het volgende:
Ik denk, laat ik er maar weer eens eentje uit mn jeugdopleiding vissen:
[..]
iemand interesse? Of enig idee wat hij ongeveer op kan leveren?
Hij staat al op een tonquote:Op maandag 10 december 2007 20:44 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
staat op de TL voor nop in ieder geval, alle beetjes helpen
hoe zie je dat?quote:Op maandag 10 december 2007 22:45 schreef Egamer het volgende:
@Yur, die spelert van jou, staat op poppen bij vleugelspel.Netjes!
quote:Op maandag 10 december 2007 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Die markt voor jonkies zal wel weer gaan instorten denk ik... die pulls uit de jeugdacademie zijn ineens stukken beter dan eerst dus de markt zal wel verzadigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |