What a surprisequote:Op woensdag 5 december 2007 17:48 schreef SIRA het volgende:
yeah. Luc mag blijven !!
Jammer dat ze Huub en Jaap er weer afgooien...quote:Op woensdag 5 december 2007 18:14 schreef Desii het volgende:
Japie en Huub... zijn weer leuke streams
Moest spontaan meelachen om Japie
Nee, want dan zou dat pas een week na Sinterklaas op tv komen.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaan ze vanavond nog sinten?
Ben je gek. Ik denk dat Huub en Brian allang op de hoogte zijn wie er blijft, de FEBO rulezzzz, dat weet je toch?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:17 schreef tipsch het volgende:
Die stink-redactie gaat de beslissing over Selene (of een Luc of wie dan ook) als nieuwe miljonairzo lang mogelijk uitstellen om zo het protest van Huub en Brian niet op de hals te krijgen. Ze rekken dat net zolang tot de woede bij Brian en Huub gedaald is.
Misschien moeten ze er wel over stemmen!quote:Op woensdag 5 december 2007 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek. Ik denk dat Huub en Brian allang op de hoogte zijn wie er blijft, de FEBO rulezzzz, dat weet je toch?
Sorry voor de wat late reactie........quote:Op woensdag 5 december 2007 14:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Logisch dat Japio bijna niets krijgt. Ze hebben al allerlei dieeten en uitdagingen geboden; hij stopt iedere keer na 1 of 2 weken.
Ik viel net binnen, toen Brian dat zei, was wel even lachenquote:Op woensdag 5 december 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
Brian baalt dat het nummer van Huub "Wat zullen we drinken" wel aanslaat tijdens de optredens maar zijn nummer niet.![]()
![]()
Hij vraagt nu advies aan Luc.
Heel erg saai,ik ken verschilde mensen opnoemen ,die het spel kunnen maken.Maar niet Luc.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:51 schreef Desii het volgende:
[..]
iddLuc is aardig, maar zooooooo saaaaai
Waar staat geschreven dat DGK/Talpa/RTL eerlijk is, ik zie alleen maar listen en bedrog, walgelijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:33 schreef Dark het volgende:
Waar staat geschreven, dat je leuke dingen moet verdienen?
quote:Op woensdag 5 december 2007 18:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Luc, the gangsta rapper... hij is lief en heel normaal... Hoe gek wil je het hebben?
Ze krijgen het zeker niet altijd 'umsonst', zodra ze genoeg TV-minuten maken komt er weer een kadootje. Japio gaat daar steeds meer de mist in. Hij voert iedere keer hetzelfde kunstje op en dat hebben ze al te vaak uitgezonden. Japio is niet meer orgineel.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Sorry voor de wat late reactie........
Je gaat toch niet een zure mossel nadoen, BSOL?
Anderen krijgen bijna alles 'umsonst'!
Ze hoeven geen tegenprestatie te leveren als ze iets krijgen!
Amanda en Brian mogen elke week 1 uur golfen zonder camera's, gaan samen naar een premiere!
Voor Jaap komt er bijna nooit iets leuks en als er iets komt, moet hij een tegenprestatie leveren, hoe oneerlijk is dat? Het enige dat Jaap dan kan winnen, zijn ceepees, boeien..........
Het is gewoon bijzonder oneerlijk verdeeld in die kooi en dat weet de redactie ook, daarom mocht Jaap mee naar een optreden van Huub en Brian, een zoethoudertje, meer niet!
Waar staat geschreven, dat je leuke dingen moet verdienen?
Dus datquote:Op woensdag 5 december 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar staat geschreven dat DGK/Talpa/RTL eerlijk is, ik zie alleen maar listen en bedrog, walgelijk.
FEBO ik moet van jullie heel erg over mijn NEK.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:46 schreef Dark het volgende:
[..]
Dus dat
Ik gun Jaap gewoon het zijne en ik baal ervan dat Brian en Amanda elke keer iets leuks hebben samen.
De DGK_Redactie zal toch niet zooooooooo fantasieloos zijn, dat ze niet een leuk iets voor Jaap kunnen bedenken?
Of toch wel?
Dan moet Huub ze gewoon niet geven.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
Huub zit zich te verbijten als Brian een BS verhaal afsteekt over de premiere van gisteren.
Ik kan me dat zo voorstellen. Brian voert geen fuck uit in dat hok maar krijgt wel alle leuke uitjes.
Huub krijgt via een stemming motorrijlessen en heeft er een gekregen.
Ik zit me weer behoorlijk boos te maken als ik alles op een rijtje zet wat Brian wel mag/kan en Huub eigenlijk niks.
[ afbeelding ]
Als ik het goed begrijp uit jouw betoog, krijgt Jaap straf en zijn Amanda en Brian degene, die het programma dragen?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze krijgen het zeker niet altijd 'umsonst', zodra ze genoeg TV-minuten maken komt er weer een kadootje. Japio gaat daar steeds meer de mist in. Hij voert iedere keer hetzelfde kunstje op en dat hebben ze al te vaak uitgezonden. Japio is niet meer orgineel.
Tweede probleem is dat Japio 'n groot plan van het hokje heeft doorkruisd. Hij kwam als 'dikke' de villa binnen en het was de bedoeling dat hij zou afvallen door de begeleiding van Carlos. Dat zou natuurlijk een prima stunt zijn voor DGK. Maar helaas ..... Japio kieperde Carlos buiten. Geen publiciteitsstunt dus.
Volgend plan was zijn voorgenomen huwelijk. Los van kosten (=geld) heeft het hokje veel manuren gestopt in het opzetten van de trouwpartij. Op heel vreemde manier werd de zaak opgeblazen en het huwelijk ging niet door. Geen publiciteitsstunt dus.
Japio kan nog heel veel 'hetzelfde' blijven doen, maar daar heeft DGK niets aan ......
Spijker op zijn kopquote:
Ik ga wel met je meequote:Op woensdag 5 december 2007 18:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmm even kijken wanneer en waar ze in Drachten zijn, wil er wel heen alleen krijg mijn man echt never nooit niet mee.
Weet je nog van Natasia en haar nieuwe tieten. Ze kwam op een bepaald moment terug uit het hokje en vertelde dat ze eerst nog 'n keer dik TV moest maken voordat ze de operatie kreeg.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp uit jouw betoog, krijgt Jaap straf .......
Iedereen in de zak van Sinterklaas!!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 december 2007 19:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je nog van Natasia en haar nieuwe tieten. Ze kwam op een bepaald moment terug uit het hokje en vertelde dat ze eerst nog 'n keer dik TV moest maken voordat ze de operatie kreeg.
Amanda gaf Nadia een paar keer advies 'iets' te gaan doen om naar de kliniek te mogen.
In de tijd dat ze nog samenwerkten zei Brian een paar keer tegen Dennix dat hij 'iets' moest laten zien om z'n CD te mogen opnemen ......
Genoeg voorbeelden meer zijn er te vinden.
Amanda maakt nooit tv maar word wel beloond, dat is dan weer heel krom vind je niet?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je nog van Natasia en haar nieuwe tieten. Ze kwam op een bepaald moment terug uit het hokje en vertelde dat ze eerst nog 'n keer dik TV moest maken voordat ze de operatie kreeg.
Amanda gaf Nadia een paar keer advies 'iets' te gaan doen om naar de kliniek te mogen.
In de tijd dat ze nog samenwerkten zei Brian een paar keer tegen Dennix dat hij 'iets' moest laten zien om z'n CD te mogen opnemen ......
Genoeg voorbeelden meer zijn er te vinden.
Alsof Lieke niet 1 grote bonk frustratie is.. je had vannacht is moeten zien..quote:Op woensdag 5 december 2007 19:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke zei een heel waar woord "Ik hoop dat je over 10 dagen uit je frustratie komt"
De opmerking spookt Huub door z'n hoofd ..........
[ afbeelding ]
Dat heb ik gezien, lees m'n berichten in de COS van vannachtquote:Op woensdag 5 december 2007 19:15 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Alsof Lieke niet 1 grote bonk frustratie is.. je had vannacht is moeten zien..
Zure Lieke vond het niet leuk dat ie wat langer in jacuzzi vertoefde. Een ander verwijt was dat ie nooit wat voor doet terwijl ie een zondag 300 cp's aan haar heeft gespendeerd.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:16 schreef cobain94 het volgende:
Eczeemkop? lekker gesprek hebben die beide gehad vannacht......
Of gewoon pas iets posten als je ook weet wat er daadwerkelijk aan vooraf gegaan is.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:17 schreef Rotterdammert het volgende:
huub de zieligert, ff je camera momentje pakken
Laat hij dat raam/wandje met die scheur er maar uit trappen voor een mooi tvmoment...quote:Op woensdag 5 december 2007 19:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die scheur in de glazen deur ...... Zo voelt Huub zich nu ook !
[ afbeelding ]
Moet zijn 150 cpt. Lieke had uitgenodigd (met eigen punten) voor 2 x 30 minuten en Huub besloot 150 cpt te geven zodat ze beiden een uur konden blijven.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Zure Lieke vond het niet leuk dat ie wat langer in jacuzzi vertoefde. Een ander verwijt was dat ie nooit wat voor doet terwijl ie een zondag 300 cp's aan haar heeft gespendeerd.
de kans van 1 op 5 op een milioen zou toch genoeg rede moeten zijn?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:20 schreef schatje het volgende:
Lieke geeft Huub geen reden om nog langer in de villa te zijn.
Ik heb dat gezien vanacht. Huub zat gezellig met vooral Luc te kletsen. Hij had in tijden niet zo'n fijn gesprek gehad. Lieke stond op de kant en had het koud. Ze wou naar binnen. Huub wou liever nog even kletsen en zei dat hij over ongeveer een half uur ook zou komen. Ze maakte toen tegen Huub al een wat bitcherige opmerking in mijn ogen. Blijkbaar duurde het Liek te lang en heeft ze Huub daar later over aangesproken. Lieke gunde Huub blijkbaar niet om met Luc te kletsen.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Zure Lieke vond het niet leuk dat ie wat langer in jacuzzi vertoefde. Een ander verwijt was dat ie nooit wat voor doet terwijl ie een zondag 300 cp's aan haar heeft gespendeerd.
Misschien is dat wel haar bedoeling?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:20 schreef schatje het volgende:
Lieke geeft Huub geen reden om nog langer in de villa te zijn.
quote:Op woensdag 5 december 2007 19:27 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik heb dat gezien vanacht. Huub zat gezellig met vooral Luc te kletsen. Hij had in tijden niet zo'n fijn gesprek gehad. Lieke stond op de kant en had het koud. Ze wou naar binnen. Huub wou liever nog even kletsen en zei dat hij over ongeveer een half uur ook zou komen. Ze maakte toen tegen Huub al een wat bitcherige opmerking in mijn ogen. Blijkbaar duurde het Liek te lang en heeft ze Huub daar later over aangesproken. Lieke gunde Huub blijkbaar niet om met Luc te kletsen.
heel shit. he nu ging het wel weer snel.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Loopt FOK nog een beetje bij jullie, of moeten we weer uitwijken naar Fokjoe ?
Precies!! Tis een jaloers wijfquote:Op woensdag 5 december 2007 19:27 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik heb dat gezien vanacht. Huub zat gezellig met vooral Luc te kletsen. Hij had in tijden niet zo'n fijn gesprek gehad. Lieke stond op de kant en had het koud. Ze wou naar binnen. Huub wou liever nog even kletsen en zei dat hij over ongeveer een half uur ook zou komen. Ze maakte toen tegen Huub al een wat bitcherige opmerking in mijn ogen. Blijkbaar duurde het Liek te lang en heeft ze Huub daar later over aangesproken. Lieke gunde Huub blijkbaar niet om met Luc te kletsen.
quote:Op woensdag 5 december 2007 19:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub maakt wel duidelijk hoe hij zich voelt. Logisch dat Lieke hem het advies geeft zo snel als kan z'n frustraties van zich af te schudden.
[ afbeelding ]
Jammer dat Lieke het advies zelf niet opvolgt! Die griet is een bak met frustraties.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub maakt wel duidelijk hoe hij zich voelt. Logisch dat Lieke hem het advies geeft zo snel als kan z'n frustraties van zich af te schudden.
[ afbeelding ]
Jee wat een zielepiet zeg, een jankerd.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Straks om half 9 krijgen ze Jensen eindelijk te zien!!!!!quote:
Nou alsjeblieft zeg! Die kut-redactie blijft uitstellenquote:Op woensdag 5 december 2007 19:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Straks om half 9 krijgen ze Jensen eindelijk te zien!!!!!![]()
Toch ?
Geen idee, heb erg weinig streams aan laatste tijd.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou alsjeblieft zeg! Die kut-redactie blijft uitstellenIs er nog iets over gezegd afgelopen dagen door een van de bewoners?
ik meen mij ook te herinneren dat er nog een brief zou komen.........uhhhh is die ooit nog gekomen, heb ik dat wellicht even gemist?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Straks om half 9 krijgen ze Jensen eindelijk te zien!!!!!![]()
Toch ?
Hoe kan dat nouquote:Op woensdag 5 december 2007 19:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Geen idee, heb erg weinig streams aan laatste tijd.
De brief over hoe nu verder, die?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik meen mij ook te herinneren dat er nog een brief zou komen.........uhhhh is die ooit nog gekomen, heb ik dat wellicht even gemist?
Ja!!!! Eigenlijk wel! Ik word strontziek van Lieke, ik baal van de kindjes van god, de enige 2 die ik "nog" wel kan pruimen zijn Jaap en Huub en eigenlijk vind ik die ook superirritant. Dan die 2 gastspelers, wat een nono's.quote:
Ernstig idd, aangekondigd en verwacht, nooit gekomen. Jensen dik verwacht, nooit gekomen.quote:
Ja die brief over het kapotslaan van de camera of die Brian nog moet krijgen van weken geleden toen hij Amanda redde van Huub door haar onder de douche te zetten ?quote:
Die Brian is zelfs niet eens bestraft daarvoor he?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja die brief over het kapotslaan van de camera of die Brian nog moet krijgen van weken geleden toen hij Amanda redde van Huub door haar onder de douche te zetten ?
Sterker: hij werd beloond via de wazige winst met de liedjes.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:51 schreef tipsch het volgende:
Die Brian is zelfs niet eens bestraft daarvoor he?
Brian en Amanda zijn het visitekaartje van de productie buiten de kooi op premieres.........quote:Op woensdag 5 december 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
Ik zit me weer behoorlijk boos te maken als ik alles op een rijtje zet
wat Brian wel mag/kan en Huub eigenlijk niks.
Beloont toch ? HIj is daarna alweer naar een premiere geweest, hij heeft golflessen gehad, single opnemen optredens.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die Brian is zelfs niet eens bestraft daarvoor he?
Oh ja, die zeer discutabele overwinningquote:Op woensdag 5 december 2007 19:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sterker: hij werd beloond via de wazige winst met de liedjes.
Dat heb ik ook wel eens hoor, als ik me geen houding weet te geven, dan ga ik van onzekerheid lachen. En één ding is zeker hij is onwijs onzeker op het moment!quote:Op woensdag 5 december 2007 19:53 schreef maril het volgende:
Hij heeft nogal plezier in , hij zit lachend te zeggen hoe hij haar verrot scheld en dan ja ik weet dat dat niet mag zegggen, en dat vind hij dan eerlijk.
Komt voor een goede relativering. Lieke kan dan niet. Zij zal er nooit om kunnen lachen als ze zich weer eens achterlijk heeft opgesteld. Rare types, type Mart Smeets noem ik ze altijd maarquote:Op woensdag 5 december 2007 19:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens hoor, als ik me geen houding weet te geven, dan ga ik van onzekerheid lachen. En één ding is zeker hij is onwijs onzeker op het moment!
quote:Op woensdag 5 december 2007 19:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zit Huub op dit moment gewoon op te naaien ...... Af en toe een opmerking, af en toe een vraagje waar het antwoord al duidelijk is, ruimschoots Huub's negatieve gevoel bevestigen.
Lijkt me helemaal niets mis mee in dit geval.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zit Huub op dit moment gewoon op te naaien ...... Af en toe een opmerking, af en toe een vraagje waar het antwoord al duidelijk is, ruimschoots Huub's negatieve gevoel bevestigen.
Sterker nog, Meneer Gijs kan met pensioen!quote:Op woensdag 5 december 2007 19:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kunnen ze in de Efteling naast Holle Bolle Gijs zetten ......
[ afbeelding ]
Wlde net hetzelfde typen,maar dan over iets andersquote:Op woensdag 5 december 2007 19:58 schreef maril het volgende:
Vreselijk ik kap er mee voor vanavond.zeikventje bah, ik hoop dat hij niet meer terugkomt.
Aha, Lieko's manier om te bonden met haar vijand, medelijden opwekken en natuurlijk zwart maken Huubquote:
Dat doet hij al zolang hij in de Kooi zit. Dit ziet 'men' als eerlijk en oprecht.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:53 schreef maril het volgende:
Hij heeft nogal plezier in , hij zit lachend te zeggen hoe hij haar verrot scheld en dan ja ik weet dat dat niet mag zegggen, en dat vind hij dan eerlijk.
Dat doet zij precies hetzelfde! Als de camera op haar staat loopt zij ook alles te dramatiseren! En als ze brieven krijgen met dat Huub liever voor haar moet zijn dan laat ze hem en ons het ook overduidelijk weten met dr geHE!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 december 2007 20:06 schreef petraa het volgende:
L: Waar ik dan pissig om wordt, dan gaat hij naast me op bed zitten, dan zeg ik ga weg laat me met rust. Dan hoort hij camera draaien en houdt hij zijn mond. Dan zegt hij ik krijg wel brieven met hoe slecht ik ben. Ga niet proberen over mijn rug je ego te strelen.
Nou, je kunt niet ontkennen dat Huub ook gefrustreerd is.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:05 schreef petraa het volgende:
Er is er maar één gefrustreerd en dat ben jij Lieke.
En visa versaquote:Op woensdag 5 december 2007 20:11 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Jongens!!!! Als Lieke weg loopt van Huub is het Huub die altijd zijn zin wil hebben en helaas ook krijgt van Lieke.
Vinden jullie het gek, dat zij gefrustreerd raakt en is??? Het lukt haar gewoon niet om van hem af te komen.
Huub is een klein machtswellustelingetje!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |