What a surprisequote:Op woensdag 5 december 2007 17:48 schreef SIRA het volgende:
yeah. Luc mag blijven !!
Jammer dat ze Huub en Jaap er weer afgooien...quote:Op woensdag 5 december 2007 18:14 schreef Desii het volgende:
Japie en Huub... zijn weer leuke streams
Moest spontaan meelachen om Japie
Nee, want dan zou dat pas een week na Sinterklaas op tv komen.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaan ze vanavond nog sinten?
Ben je gek. Ik denk dat Huub en Brian allang op de hoogte zijn wie er blijft, de FEBO rulezzzz, dat weet je toch?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:17 schreef tipsch het volgende:
Die stink-redactie gaat de beslissing over Selene (of een Luc of wie dan ook) als nieuwe miljonairzo lang mogelijk uitstellen om zo het protest van Huub en Brian niet op de hals te krijgen. Ze rekken dat net zolang tot de woede bij Brian en Huub gedaald is.
Misschien moeten ze er wel over stemmen!quote:Op woensdag 5 december 2007 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek. Ik denk dat Huub en Brian allang op de hoogte zijn wie er blijft, de FEBO rulezzzz, dat weet je toch?
Sorry voor de wat late reactie........quote:Op woensdag 5 december 2007 14:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Logisch dat Japio bijna niets krijgt. Ze hebben al allerlei dieeten en uitdagingen geboden; hij stopt iedere keer na 1 of 2 weken.
Ik viel net binnen, toen Brian dat zei, was wel even lachenquote:Op woensdag 5 december 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
Brian baalt dat het nummer van Huub "Wat zullen we drinken" wel aanslaat tijdens de optredens maar zijn nummer niet.![]()
![]()
Hij vraagt nu advies aan Luc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |