Amanda maakt nooit tv maar word wel beloond, dat is dan weer heel krom vind je niet?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je nog van Natasia en haar nieuwe tieten. Ze kwam op een bepaald moment terug uit het hokje en vertelde dat ze eerst nog 'n keer dik TV moest maken voordat ze de operatie kreeg.
Amanda gaf Nadia een paar keer advies 'iets' te gaan doen om naar de kliniek te mogen.
In de tijd dat ze nog samenwerkten zei Brian een paar keer tegen Dennix dat hij 'iets' moest laten zien om z'n CD te mogen opnemen ......
Genoeg voorbeelden meer zijn er te vinden.
Alsof Lieke niet 1 grote bonk frustratie is.. je had vannacht is moeten zien..quote:Op woensdag 5 december 2007 19:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke zei een heel waar woord "Ik hoop dat je over 10 dagen uit je frustratie komt"
De opmerking spookt Huub door z'n hoofd ..........
[ afbeelding ]
Dat heb ik gezien, lees m'n berichten in de COS van vannachtquote:Op woensdag 5 december 2007 19:15 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Alsof Lieke niet 1 grote bonk frustratie is.. je had vannacht is moeten zien..
Zure Lieke vond het niet leuk dat ie wat langer in jacuzzi vertoefde. Een ander verwijt was dat ie nooit wat voor doet terwijl ie een zondag 300 cp's aan haar heeft gespendeerd.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:16 schreef cobain94 het volgende:
Eczeemkop? lekker gesprek hebben die beide gehad vannacht......
Of gewoon pas iets posten als je ook weet wat er daadwerkelijk aan vooraf gegaan is.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:17 schreef Rotterdammert het volgende:
huub de zieligert, ff je camera momentje pakken
Laat hij dat raam/wandje met die scheur er maar uit trappen voor een mooi tvmoment...quote:Op woensdag 5 december 2007 19:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die scheur in de glazen deur ...... Zo voelt Huub zich nu ook !
[ afbeelding ]
Moet zijn 150 cpt. Lieke had uitgenodigd (met eigen punten) voor 2 x 30 minuten en Huub besloot 150 cpt te geven zodat ze beiden een uur konden blijven.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Zure Lieke vond het niet leuk dat ie wat langer in jacuzzi vertoefde. Een ander verwijt was dat ie nooit wat voor doet terwijl ie een zondag 300 cp's aan haar heeft gespendeerd.
de kans van 1 op 5 op een milioen zou toch genoeg rede moeten zijn?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:20 schreef schatje het volgende:
Lieke geeft Huub geen reden om nog langer in de villa te zijn.
Ik heb dat gezien vanacht. Huub zat gezellig met vooral Luc te kletsen. Hij had in tijden niet zo'n fijn gesprek gehad. Lieke stond op de kant en had het koud. Ze wou naar binnen. Huub wou liever nog even kletsen en zei dat hij over ongeveer een half uur ook zou komen. Ze maakte toen tegen Huub al een wat bitcherige opmerking in mijn ogen. Blijkbaar duurde het Liek te lang en heeft ze Huub daar later over aangesproken. Lieke gunde Huub blijkbaar niet om met Luc te kletsen.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Zure Lieke vond het niet leuk dat ie wat langer in jacuzzi vertoefde. Een ander verwijt was dat ie nooit wat voor doet terwijl ie een zondag 300 cp's aan haar heeft gespendeerd.
Misschien is dat wel haar bedoeling?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:20 schreef schatje het volgende:
Lieke geeft Huub geen reden om nog langer in de villa te zijn.
quote:Op woensdag 5 december 2007 19:27 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik heb dat gezien vanacht. Huub zat gezellig met vooral Luc te kletsen. Hij had in tijden niet zo'n fijn gesprek gehad. Lieke stond op de kant en had het koud. Ze wou naar binnen. Huub wou liever nog even kletsen en zei dat hij over ongeveer een half uur ook zou komen. Ze maakte toen tegen Huub al een wat bitcherige opmerking in mijn ogen. Blijkbaar duurde het Liek te lang en heeft ze Huub daar later over aangesproken. Lieke gunde Huub blijkbaar niet om met Luc te kletsen.
heel shit. he nu ging het wel weer snel.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Loopt FOK nog een beetje bij jullie, of moeten we weer uitwijken naar Fokjoe ?
Precies!! Tis een jaloers wijfquote:Op woensdag 5 december 2007 19:27 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik heb dat gezien vanacht. Huub zat gezellig met vooral Luc te kletsen. Hij had in tijden niet zo'n fijn gesprek gehad. Lieke stond op de kant en had het koud. Ze wou naar binnen. Huub wou liever nog even kletsen en zei dat hij over ongeveer een half uur ook zou komen. Ze maakte toen tegen Huub al een wat bitcherige opmerking in mijn ogen. Blijkbaar duurde het Liek te lang en heeft ze Huub daar later over aangesproken. Lieke gunde Huub blijkbaar niet om met Luc te kletsen.
quote:Op woensdag 5 december 2007 19:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub maakt wel duidelijk hoe hij zich voelt. Logisch dat Lieke hem het advies geeft zo snel als kan z'n frustraties van zich af te schudden.
[ afbeelding ]
Jammer dat Lieke het advies zelf niet opvolgt! Die griet is een bak met frustraties.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub maakt wel duidelijk hoe hij zich voelt. Logisch dat Lieke hem het advies geeft zo snel als kan z'n frustraties van zich af te schudden.
[ afbeelding ]
Jee wat een zielepiet zeg, een jankerd.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Straks om half 9 krijgen ze Jensen eindelijk te zien!!!!!quote:
Nou alsjeblieft zeg! Die kut-redactie blijft uitstellenquote:Op woensdag 5 december 2007 19:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Straks om half 9 krijgen ze Jensen eindelijk te zien!!!!!![]()
Toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |