Ik ben eruit, VV is eigenlijk de Stasi.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze vervolgen wel erg veel in dat stukkie, zeg.
Speler?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:50 schreef maril het volgende:
Ga steeds meer geloven dat door haar naiviteit Amanda wel eens zou kunnen winnen.
Ik vind haar op dit moment de sterkste speler.
Ze is op het moment zeker sterker dan Huub en lieke, die twee laten hun spel teveel beinvloeden door hun relatieproblemen.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:50 schreef maril het volgende:
Ga steeds meer geloven dat door haar naiviteit Amanda wel eens zou kunnen winnen.
Ze trekt zich gewoon nergens iets van aan, dat is zo makelijk in dit spel als je zo kunt zijnquote:Op woensdag 5 december 2007 16:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze is op het moment zeker sterker dan Huub en lieke, die twee laten hun spel teveel beinvloeden door hun relatieproblemen.
Je bedoelt dat Brian met haar speelt?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:50 schreef maril het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 5 december 2007 16:57 schreef maril het volgende:
[..]
Ze trekt zich gewoon nergens iets van aan, dat is zo makelijk in dit spel als je zo kunt zijn
Ik kan wel janken als ik Huub zo zie zitten. KUTFEBO.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:58 schreef petraa het volgende:
Als ik dat hoofd van Huub zo zie, denk ik "Jongen ga naar huis, doe jezelf dit niet aan"
Lieke verzwakt Huub bij het leven.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze is op het moment zeker sterker dan Huub en lieke, die twee laten hun spel teveel beinvloeden door hun relatieproblemen.
Nee, ik bedoel het presies zo zoals ik het schrijf ze imo is de sterkste.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Brian met haar speelt?
Amanda heeft nog geen dag iets met het spel gedaan," lean back and let it happen" is haar credo.
Dat denk ik ook. Ze heeft ook een ander groot wapen. Dat is die plaat voor d'r kop.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:50 schreef maril het volgende:
Klopt en dat maakt haar sterk, straks vechten ze om die been en gaat zij er lachend mee heen,met aan haar zij die mooie butlerquote:Op woensdag 5 december 2007 17:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ze heeft ook een ander groot wapen. Dat is die plaat voor d'r kop.
Als je een CS hoer een sterke speler noemt heb je helemaal gelijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:00 schreef maril het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het presies zo zoals ik het schrijf ze imo is de sterkste.
Nee ook dat bedoel ik niet, verzin je eigen quote aub.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je een CS hoer een sterke speler noemt heb je helemaal gelijk.
Dan zeg ik het: Het zijn dansers, ze komen Amanda, Lieke en Selene dansles geven. Een van de dansers is een bekende van Selene. Lieke danst niet mee, ivm het haar benen en haar saggo rot kop.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
Wie of wat komen er nu weer binnen? Ik word zo niet goed van .......ik ga het niet zeggen.
voor 10 euro kan ze lekker met mannen gaan spelen achter CS. Er wordt helemaal door niemand gespeeld en amanda heeft nog geen enkele impuls aan dit spel gegeven dan meppen met een naaldhak en met een lade gooien. Dit spel is morsdood en huub moet lekker naar huis gaan dan kan ik ook stoppen met kijken.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je een CS hoer een sterke speler noemt heb je helemaal gelijk.
zeker als lieke vriendinnetjes wil worden implaats van keihard tegen haar te spelen.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:50 schreef maril het volgende:
Amanda is na het bontjasjes incident eigenlijk amper meer eht onder druk gezet. Ze heeft eigenlijk altijd alles gehad wat ze wilde en is het neukertje van Brian. Daardoor wordt ze door achter behoorlijk beschermd. Als zij weg zou zijn dan gaat brian binnen de kortste keren heel erg para worden wegens gebrek aan een zaadlozing.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:57 schreef maril het volgende:
[..]
Ze trekt zich gewoon nergens iets van aan, dat is zo makelijk in dit spel als je zo kunt zijn
Inderdaad, vind ik ook, heb met Huub te doen, hij ziet er doodmoe uit.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
voor 10 euro kan ze lekker met mannen gaan spelen achter CS. Er wordt helemaal door niemand gespeeld en amanda heeft nog geen enkele impuls aan dit spel gegeven dan meppen met een naaldhak en met een lade gooien. Dit spel is morsdood en huub moet lekker naar huis gaan dan kan ik ook stoppen met kijken.
Ja, Amanda is gewoon nódig daar voor Brian, anders staat hij zo buiten...ze moet zich laten welgevallen dat hij haar af en toe mishandelt, maar blijkbaar tilt ze daar niet zwaar aan, ze lijkt het wel normaal te vinden.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:14 schreef marky het volgende:
[..]
Amanda is na het bontjasjes incident eigenlijk amper meer eht onder druk gezet. Ze heeft eigenlijk altijd alles gehad wat ze wilde en is het neukertje van Brian. Daardoor wordt ze door achter behoorlijk beschermd. Als zij weg zou zijn dan gaat brian binnen de kortste keren heel erg para worden wegens gebrek aan een zaadlozing.
Ze wil wel dat Huub alles doet wat zij zegt. Anders is de villa te klein. Ze probeert hem te kneden.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:18 schreef Rotterdammert het volgende:
Lieke doet gewoon niet meer alles wat huubje zegt, en dat is haar goed recht.
Juist.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:16 schreef schatje het volgende:
Lieke speelt gewoon een machtspelletje. Het geeft haar voldoening dat Huub ook iedere keer hapt. Eigenlijk zou hij haar moeten negeren. Dat neemt alle kracht weg van het vuile spel dat ze speelt. Het is min wijf hoor. Ook gedreven door jaloezie en afgunst.
ik ook hoor.......... maar hij heeft het ook aan zichzelf te danken; door altijd maar door te gaan met discusseren.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Inderdaad, vind ik ook, heb met Huub te doen, hij ziet er doodmoe uit.
Amanda heeft nog nooit onder vuur gelegen, dit itt Lieke (zij mag wmb opzouten hoor) en wordt altijd uit de wind gehouden door het hokje. Het hokje denkt dat wij zitten te wachten op de wurgsex van Brian maar laat hem lekker het doucheputje nemen met zijn kinderarmpje die vieze, gore, kut, nep Antilliaan. Samen met zijn Conyo Bo Mama.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:14 schreef marky het volgende:
[..]
Amanda is na het bontjasjes incident eigenlijk amper meer eht onder druk gezet. Ze heeft eigenlijk altijd alles gehad wat ze wilde en is het neukertje van Brian. Daardoor wordt ze door achter behoorlijk beschermd. Als zij weg zou zijn dan gaat brian binnen de kortste keren heel erg para worden wegens gebrek aan een zaadlozing.
Lieke heeft geen reden nodig om ruzie met Huub te zoeken.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:27 schreef Donnie29 het volgende:
Iemand al waarom Lieke zo boos is? Ik vond Lieke vannacht echt zwaar overdreven.. omdat Huub niet op tijd uit de Jacuzzi kwam.. maar weet iemand al de echte reden?
Lieke is er niet voor Huub maar met Huub.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:29 schreef blomst het volgende:
Lieke doet nu of Huub dingen van haar eist die zij normaal hem verwijt
Mijn streams zijn al weer uit, dank zijn Liekequote:Op woensdag 5 december 2007 17:32 schreef blomst het volgende:
Wat doet Lieke nu lelijk.
Het mooie is dat Til niet echt een reactie geeft. Til is dol op Huub en volgens mij zou ze Lieke het liefst de les lezen.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:32 schreef blomst het volgende:
Wat doet Lieke nu lelijk.
IDD.. wat is dit voor een vreemd iets? Zou gewoon een diskwalificatie moeten zijn omdat de essentie van het spel het winnen van een miljoen is. Overigens gebeurt er veel te veel off cam en wordt er teveel onder de dekens/douche/zonder zender besproken. Dit zou gewoon uitgezocht moeten worden door de febo. Maar nee, ze posten het zelfs gewoon vrolijk op hun site.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat er over deze dingen niet gesproken mocht worden. Huub refereerde hier laatst aan, Brian en Amanda hebben dat namelijk wel gedaan maar dat mag blijkbaar.
[..]
Bron: VV.
What a surprisequote:Op woensdag 5 december 2007 17:48 schreef SIRA het volgende:
yeah. Luc mag blijven !!
Jammer dat ze Huub en Jaap er weer afgooien...quote:Op woensdag 5 december 2007 18:14 schreef Desii het volgende:
Japie en Huub... zijn weer leuke streams
Moest spontaan meelachen om Japie
Nee, want dan zou dat pas een week na Sinterklaas op tv komen.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaan ze vanavond nog sinten?
Ben je gek. Ik denk dat Huub en Brian allang op de hoogte zijn wie er blijft, de FEBO rulezzzz, dat weet je toch?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:17 schreef tipsch het volgende:
Die stink-redactie gaat de beslissing over Selene (of een Luc of wie dan ook) als nieuwe miljonairzo lang mogelijk uitstellen om zo het protest van Huub en Brian niet op de hals te krijgen. Ze rekken dat net zolang tot de woede bij Brian en Huub gedaald is.
Misschien moeten ze er wel over stemmen!quote:Op woensdag 5 december 2007 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek. Ik denk dat Huub en Brian allang op de hoogte zijn wie er blijft, de FEBO rulezzzz, dat weet je toch?
Sorry voor de wat late reactie........quote:Op woensdag 5 december 2007 14:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Logisch dat Japio bijna niets krijgt. Ze hebben al allerlei dieeten en uitdagingen geboden; hij stopt iedere keer na 1 of 2 weken.
Ik viel net binnen, toen Brian dat zei, was wel even lachenquote:Op woensdag 5 december 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
Brian baalt dat het nummer van Huub "Wat zullen we drinken" wel aanslaat tijdens de optredens maar zijn nummer niet.![]()
![]()
Hij vraagt nu advies aan Luc.
Heel erg saai,ik ken verschilde mensen opnoemen ,die het spel kunnen maken.Maar niet Luc.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:51 schreef Desii het volgende:
[..]
iddLuc is aardig, maar zooooooo saaaaai
Waar staat geschreven dat DGK/Talpa/RTL eerlijk is, ik zie alleen maar listen en bedrog, walgelijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:33 schreef Dark het volgende:
Waar staat geschreven, dat je leuke dingen moet verdienen?
quote:Op woensdag 5 december 2007 18:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Luc, the gangsta rapper... hij is lief en heel normaal... Hoe gek wil je het hebben?
Ze krijgen het zeker niet altijd 'umsonst', zodra ze genoeg TV-minuten maken komt er weer een kadootje. Japio gaat daar steeds meer de mist in. Hij voert iedere keer hetzelfde kunstje op en dat hebben ze al te vaak uitgezonden. Japio is niet meer orgineel.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Sorry voor de wat late reactie........
Je gaat toch niet een zure mossel nadoen, BSOL?
Anderen krijgen bijna alles 'umsonst'!
Ze hoeven geen tegenprestatie te leveren als ze iets krijgen!
Amanda en Brian mogen elke week 1 uur golfen zonder camera's, gaan samen naar een premiere!
Voor Jaap komt er bijna nooit iets leuks en als er iets komt, moet hij een tegenprestatie leveren, hoe oneerlijk is dat? Het enige dat Jaap dan kan winnen, zijn ceepees, boeien..........
Het is gewoon bijzonder oneerlijk verdeeld in die kooi en dat weet de redactie ook, daarom mocht Jaap mee naar een optreden van Huub en Brian, een zoethoudertje, meer niet!
Waar staat geschreven, dat je leuke dingen moet verdienen?
Dus datquote:Op woensdag 5 december 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar staat geschreven dat DGK/Talpa/RTL eerlijk is, ik zie alleen maar listen en bedrog, walgelijk.
FEBO ik moet van jullie heel erg over mijn NEK.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:46 schreef Dark het volgende:
[..]
Dus dat
Ik gun Jaap gewoon het zijne en ik baal ervan dat Brian en Amanda elke keer iets leuks hebben samen.
De DGK_Redactie zal toch niet zooooooooo fantasieloos zijn, dat ze niet een leuk iets voor Jaap kunnen bedenken?
Of toch wel?
Dan moet Huub ze gewoon niet geven.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
Huub zit zich te verbijten als Brian een BS verhaal afsteekt over de premiere van gisteren.
Ik kan me dat zo voorstellen. Brian voert geen fuck uit in dat hok maar krijgt wel alle leuke uitjes.
Huub krijgt via een stemming motorrijlessen en heeft er een gekregen.
Ik zit me weer behoorlijk boos te maken als ik alles op een rijtje zet wat Brian wel mag/kan en Huub eigenlijk niks.
[ afbeelding ]
Als ik het goed begrijp uit jouw betoog, krijgt Jaap straf en zijn Amanda en Brian degene, die het programma dragen?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze krijgen het zeker niet altijd 'umsonst', zodra ze genoeg TV-minuten maken komt er weer een kadootje. Japio gaat daar steeds meer de mist in. Hij voert iedere keer hetzelfde kunstje op en dat hebben ze al te vaak uitgezonden. Japio is niet meer orgineel.
Tweede probleem is dat Japio 'n groot plan van het hokje heeft doorkruisd. Hij kwam als 'dikke' de villa binnen en het was de bedoeling dat hij zou afvallen door de begeleiding van Carlos. Dat zou natuurlijk een prima stunt zijn voor DGK. Maar helaas ..... Japio kieperde Carlos buiten. Geen publiciteitsstunt dus.
Volgend plan was zijn voorgenomen huwelijk. Los van kosten (=geld) heeft het hokje veel manuren gestopt in het opzetten van de trouwpartij. Op heel vreemde manier werd de zaak opgeblazen en het huwelijk ging niet door. Geen publiciteitsstunt dus.
Japio kan nog heel veel 'hetzelfde' blijven doen, maar daar heeft DGK niets aan ......
Spijker op zijn kopquote:
Ik ga wel met je meequote:Op woensdag 5 december 2007 18:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmm even kijken wanneer en waar ze in Drachten zijn, wil er wel heen alleen krijg mijn man echt never nooit niet mee.
Weet je nog van Natasia en haar nieuwe tieten. Ze kwam op een bepaald moment terug uit het hokje en vertelde dat ze eerst nog 'n keer dik TV moest maken voordat ze de operatie kreeg.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp uit jouw betoog, krijgt Jaap straf .......
Iedereen in de zak van Sinterklaas!!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 december 2007 19:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je nog van Natasia en haar nieuwe tieten. Ze kwam op een bepaald moment terug uit het hokje en vertelde dat ze eerst nog 'n keer dik TV moest maken voordat ze de operatie kreeg.
Amanda gaf Nadia een paar keer advies 'iets' te gaan doen om naar de kliniek te mogen.
In de tijd dat ze nog samenwerkten zei Brian een paar keer tegen Dennix dat hij 'iets' moest laten zien om z'n CD te mogen opnemen ......
Genoeg voorbeelden meer zijn er te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |