abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55061369
Lieke doet gewoon niet meer alles wat huubje zegt, en dat is haar goed recht.
pi_55061391
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:14 schreef marky het volgende:

[..]

Amanda is na het bontjasjes incident eigenlijk amper meer eht onder druk gezet. Ze heeft eigenlijk altijd alles gehad wat ze wilde en is het neukertje van Brian. Daardoor wordt ze door achter behoorlijk beschermd. Als zij weg zou zijn dan gaat brian binnen de kortste keren heel erg para worden wegens gebrek aan een zaadlozing.
Ja, Amanda is gewoon nódig daar voor Brian, anders staat hij zo buiten...ze moet zich laten welgevallen dat hij haar af en toe mishandelt, maar blijkbaar tilt ze daar niet zwaar aan, ze lijkt het wel normaal te vinden.
pi_55061427
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:18 schreef Rotterdammert het volgende:
Lieke doet gewoon niet meer alles wat huubje zegt, en dat is haar goed recht.
Ze wil wel dat Huub alles doet wat zij zegt. Anders is de villa te klein. Ze probeert hem te kneden.
pi_55061434
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:16 schreef schatje het volgende:
Lieke speelt gewoon een machtspelletje. Het geeft haar voldoening dat Huub ook iedere keer hapt. Eigenlijk zou hij haar moeten negeren. Dat neemt alle kracht weg van het vuile spel dat ze speelt. Het is min wijf hoor. Ook gedreven door jaloezie en afgunst.
Juist.
Ik zou zeggen Febo gooir er een leuke meid in voor Huub, die hem Lieke doet vergeten.

Aha, nu even klagen to Tilly.
Goedemorgen :W
pi_55061447
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:15 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Inderdaad, vind ik ook, heb met Huub te doen, hij ziet er doodmoe uit.
ik ook hoor.......... maar hij heeft het ook aan zichzelf te danken; door altijd maar door te gaan met discusseren.

Hoor Lieke nu weer klagen tegen Tilly...... Huub zit, volgens haar moeilijk met zichzelf, en reageert alles op haar af.
Nou Lieke.... wake-up ..... jij was gisteren ook behoorlijk onredelijk....... zelfreflectie is haar vreemd.
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2007 @ 17:22:35 #131
135305 beequeen
Lost.
pi_55061455
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:14 schreef marky het volgende:

[..]

Amanda is na het bontjasjes incident eigenlijk amper meer eht onder druk gezet. Ze heeft eigenlijk altijd alles gehad wat ze wilde en is het neukertje van Brian. Daardoor wordt ze door achter behoorlijk beschermd. Als zij weg zou zijn dan gaat brian binnen de kortste keren heel erg para worden wegens gebrek aan een zaadlozing.
Amanda heeft nog nooit onder vuur gelegen, dit itt Lieke (zij mag wmb opzouten hoor) en wordt altijd uit de wind gehouden door het hokje. Het hokje denkt dat wij zitten te wachten op de wurgsex van Brian maar laat hem lekker het doucheputje nemen met zijn kinderarmpje die vieze, gore, kut, nep Antilliaan. Samen met zijn Conyo Bo Mama.

Zo, en nu over naar belangrijker zaken.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55061459
Lieke verdraait nu de woorden van gisteravond......
  woensdag 5 december 2007 @ 17:23:57 #133
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55061467
Zit ze nou g*dgloeiendegloeiende weer over Huub te ouwerothoeren!!
Ik ben zo strontziek van die strontLieke
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55061468
aggut lieke wordt zooooooooooo verdrietig van en is zoooooo teleurgesteld door Huub. Klaagmuur. Lieke moet lekker blijven zitten als Huub weg is dan heeft ze geen zondebok meer
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_55061472
En het gaat weer over Huub.
pi_55061495
Iemand al waarom Lieke zo boos is? Ik vond Lieke vannacht echt zwaar overdreven.. omdat Huub niet op tijd uit de Jacuzzi kwam.. maar weet iemand al de echte reden?
  woensdag 5 december 2007 @ 17:28:10 #137
38396 mazaru
pi_55061511
Ik hoop toch zo dat Lieke terugvalt naar de 1 na laatste plaats bij de volgende popo.
Ze mag 1% meer dan Amandel hebben, maar als Amandel boven haar zou staan zou ik er ook om kunnen lachen
pi_55061526
Lieke doet nu of Huub dingen van haar eist die zij normaal hem verwijt
  woensdag 5 december 2007 @ 17:30:41 #139
38396 mazaru
pi_55061549
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:27 schreef Donnie29 het volgende:
Iemand al waarom Lieke zo boos is? Ik vond Lieke vannacht echt zwaar overdreven.. omdat Huub niet op tijd uit de Jacuzzi kwam.. maar weet iemand al de echte reden?
Lieke heeft geen reden nodig om ruzie met Huub te zoeken.
Dat is haar dagtaak.
pi_55061572
Wat doet Lieke nu lelijk.
pi_55061578
pi_55061601
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:29 schreef blomst het volgende:
Lieke doet nu of Huub dingen van haar eist die zij normaal hem verwijt
Lieke is er niet voor Huub maar met Huub.

Dat moet ze niet tegen Tilly zeggen maar tegen Huub.
  woensdag 5 december 2007 @ 17:35:27 #143
38396 mazaru
pi_55061620
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:32 schreef blomst het volgende:
Mijn streams zijn al weer uit, dank zijn Lieke
Wat een vervelend, achterbaks rotwijf is dat zeg
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2007 @ 17:38:05 #144
135305 beequeen
Lost.
pi_55061648
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:32 schreef blomst het volgende:
Het mooie is dat Til niet echt een reactie geeft. Til is dol op Huub en volgens mij zou ze Lieke het liefst de les lezen.
Het knappe van Til vind ik dat ze altijd neutraal blijft en dat siert haar.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55061691
Hoe erg en hoe zielig kan je, je voelen. Alleen maar klagen en zeuren over hoe slecht Huub is, hoe hij niet aan haar denkt. Ik geloof dat hij best probeert om haar in alles te helpen, maar dat zij hem niet begrijpt, alles volgens haar regels moet. Eigenlijk legt zij gewoon meer beslag op hem dan hij op haar, maar hij loopt op zijn tenen door haar, want als er iets is komt er weer een oeverloze discussie.
pi_55061692
Nou Lieke ik hoor het wel.......... jij bent de heilige maagd Maria en Huub is een hufter eerste klas
  woensdag 5 december 2007 @ 17:44:32 #147
38396 mazaru
pi_55061723
Fok is nog langzamer dan mijn overgrootmoeder. En die is al meer dan 40 jaar dood
  woensdag 5 december 2007 @ 17:45:54 #148
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55061735
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat er over deze dingen niet gesproken mocht worden. Huub refereerde hier laatst aan, Brian en Amanda hebben dat namelijk wel gedaan maar dat mag blijkbaar.
[..]

Bron: VV.
IDD.. wat is dit voor een vreemd iets? Zou gewoon een diskwalificatie moeten zijn omdat de essentie van het spel het winnen van een miljoen is. Overigens gebeurt er veel te veel off cam en wordt er teveel onder de dekens/douche/zonder zender besproken. Dit zou gewoon uitgezocht moeten worden door de febo. Maar nee, ze posten het zelfs gewoon vrolijk op hun site.
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_55061767
yeah. Luc mag blijven !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')