Ja, Amanda is gewoon nódig daar voor Brian, anders staat hij zo buiten...ze moet zich laten welgevallen dat hij haar af en toe mishandelt, maar blijkbaar tilt ze daar niet zwaar aan, ze lijkt het wel normaal te vinden.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:14 schreef marky het volgende:
[..]
Amanda is na het bontjasjes incident eigenlijk amper meer eht onder druk gezet. Ze heeft eigenlijk altijd alles gehad wat ze wilde en is het neukertje van Brian. Daardoor wordt ze door achter behoorlijk beschermd. Als zij weg zou zijn dan gaat brian binnen de kortste keren heel erg para worden wegens gebrek aan een zaadlozing.
Ze wil wel dat Huub alles doet wat zij zegt. Anders is de villa te klein. Ze probeert hem te kneden.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:18 schreef Rotterdammert het volgende:
Lieke doet gewoon niet meer alles wat huubje zegt, en dat is haar goed recht.
Juist.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:16 schreef schatje het volgende:
Lieke speelt gewoon een machtspelletje. Het geeft haar voldoening dat Huub ook iedere keer hapt. Eigenlijk zou hij haar moeten negeren. Dat neemt alle kracht weg van het vuile spel dat ze speelt. Het is min wijf hoor. Ook gedreven door jaloezie en afgunst.
ik ook hoor.......... maar hij heeft het ook aan zichzelf te danken; door altijd maar door te gaan met discusseren.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Inderdaad, vind ik ook, heb met Huub te doen, hij ziet er doodmoe uit.
Amanda heeft nog nooit onder vuur gelegen, dit itt Lieke (zij mag wmb opzouten hoor) en wordt altijd uit de wind gehouden door het hokje. Het hokje denkt dat wij zitten te wachten op de wurgsex van Brian maar laat hem lekker het doucheputje nemen met zijn kinderarmpje die vieze, gore, kut, nep Antilliaan. Samen met zijn Conyo Bo Mama.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:14 schreef marky het volgende:
[..]
Amanda is na het bontjasjes incident eigenlijk amper meer eht onder druk gezet. Ze heeft eigenlijk altijd alles gehad wat ze wilde en is het neukertje van Brian. Daardoor wordt ze door achter behoorlijk beschermd. Als zij weg zou zijn dan gaat brian binnen de kortste keren heel erg para worden wegens gebrek aan een zaadlozing.
Lieke heeft geen reden nodig om ruzie met Huub te zoeken.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:27 schreef Donnie29 het volgende:
Iemand al waarom Lieke zo boos is? Ik vond Lieke vannacht echt zwaar overdreven.. omdat Huub niet op tijd uit de Jacuzzi kwam.. maar weet iemand al de echte reden?
Lieke is er niet voor Huub maar met Huub.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:29 schreef blomst het volgende:
Lieke doet nu of Huub dingen van haar eist die zij normaal hem verwijt
Mijn streams zijn al weer uit, dank zijn Liekequote:Op woensdag 5 december 2007 17:32 schreef blomst het volgende:
Wat doet Lieke nu lelijk.
Het mooie is dat Til niet echt een reactie geeft. Til is dol op Huub en volgens mij zou ze Lieke het liefst de les lezen.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:32 schreef blomst het volgende:
Wat doet Lieke nu lelijk.
IDD.. wat is dit voor een vreemd iets? Zou gewoon een diskwalificatie moeten zijn omdat de essentie van het spel het winnen van een miljoen is. Overigens gebeurt er veel te veel off cam en wordt er teveel onder de dekens/douche/zonder zender besproken. Dit zou gewoon uitgezocht moeten worden door de febo. Maar nee, ze posten het zelfs gewoon vrolijk op hun site.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat er over deze dingen niet gesproken mocht worden. Huub refereerde hier laatst aan, Brian en Amanda hebben dat namelijk wel gedaan maar dat mag blijkbaar.
[..]
Bron: VV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |