abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55063401
wat ziet huub er slecht uit !? wow
pi_55063409
Wel weer mooi van Jaap dat hij mee eet in het kantor samen met Huub.
pi_55063420
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:42 schreef tipsch het volgende:

[..]

Nou alsjeblieft zeg! Die kut-redactie blijft uitstellen Is er nog iets over gezegd afgelopen dagen door een van de bewoners?
Geen idee, heb erg weinig streams aan laatste tijd.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_55063434
pi_55063457
pi_55063464
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:40 schreef petraa het volgende:

[..]

Straks om half 9 krijgen ze Jensen eindelijk te zien!!!!!

Toch ?
ik meen mij ook te herinneren dat er nog een brief zou komen.........uhhhh is die ooit nog gekomen, heb ik dat wellicht even gemist?
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_55063466
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:45 schreef petraa het volgende:

[..]

Geen idee, heb erg weinig streams aan laatste tijd.
Hoe kan dat nou Ben je het zat?
pi_55063481
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ik meen mij ook te herinneren dat er nog een brief zou komen.........uhhhh is die ooit nog gekomen, heb ik dat wellicht even gemist?
De brief over hoe nu verder, die?
pi_55063501
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:47 schreef tipsch het volgende:

[..]

jahhhhhhhhh DIE!
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_55063507
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:46 schreef tipsch het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou Ben je het zat?
Ja!!!! Eigenlijk wel! Ik word strontziek van Lieke, ik baal van de kindjes van god, de enige 2 die ik "nog" wel kan pruimen zijn Jaap en Huub en eigenlijk vind ik die ook superirritant. Dan die 2 gastspelers, wat een nono's.
pi_55063508
pi_55063520
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:48 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

jahhhhhhhhh DIE!
Ernstig idd, aangekondigd en verwacht, nooit gekomen. Jensen dik verwacht, nooit gekomen. Zo kunnen we vast ee n flinke lijst maken.
pi_55063524
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:47 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ja die brief over het kapotslaan van de camera of die Brian nog moet krijgen van weken geleden toen hij Amanda redde van Huub door haar onder de douche te zetten ?
pi_55063531
Kunnen ze in de Efteling naast Holle Bolle Gijs zetten ......

Keep the Sunny Side Up
pi_55063546
Lieke zorgt ervoor dat Huub zich een slecht mens voelt. Hij vraagt aan Jaap ben ik een slecht mens ? Jaap vindt van niet.
pi_55063549
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:49 schreef petraa het volgende:

[..]

Ja die brief over het kapotslaan van de camera of die Brian nog moet krijgen van weken geleden toen hij Amanda redde van Huub door haar onder de douche te zetten ?
Die Brian is zelfs niet eens bestraft daarvoor he?
  woensdag 5 december 2007 @ 19:51:57 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55063565
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:51 schreef tipsch het volgende:

Sterker: hij werd beloond via de wazige winst met de liedjes.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 5 december 2007 @ 19:52:59 #268
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_55063587
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:

Ik zit me weer behoorlijk boos te maken als ik alles op een rijtje zet
wat Brian wel mag/kan en Huub eigenlijk niks.
Brian en Amanda zijn het visitekaartje van de productie buiten de kooi op premieres.........

Huub mag ook naar buiten om centen te verdienen tijdens optredens met Brian.

De vlieglessen van Brian naar het eiland Texel , koffie drinken , lunchen.....werden na 4 lessen stop gezet .
pi_55063592
Hij heeft nogal plezier in , hij zit lachend te zeggen hoe hij haar verrot scheld en dan ja ik weet dat dat niet mag zegggen, en dat vind hij dan eerlijk.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55063593
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:51 schreef tipsch het volgende:

[..]

Beloont toch ? HIj is daarna alweer naar een premiere geweest, hij heeft golflessen gehad, single opnemen optredens.
pi_55063620
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sterker: hij werd beloond via de wazige winst met de liedjes.
Oh ja, die zeer discutabele overwinning
pi_55063631
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:53 schreef maril het volgende:
Hij heeft nogal plezier in , hij zit lachend te zeggen hoe hij haar verrot scheld en dan ja ik weet dat dat niet mag zegggen, en dat vind hij dan eerlijk.
Dat heb ik ook wel eens hoor, als ik me geen houding weet te geven, dan ga ik van onzekerheid lachen. En één ding is zeker hij is onwijs onzeker op het moment!
pi_55063660
pi_55063676
Japio zit Huub op dit moment gewoon op te naaien ...... Af en toe een opmerking, af en toe een vraagje waar het antwoord al duidelijk is, ruimschoots Huub's negatieve gevoel bevestigen.
Keep the Sunny Side Up
pi_55063687
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:54 schreef petraa het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel eens hoor, als ik me geen houding weet te geven, dan ga ik van onzekerheid lachen. En één ding is zeker hij is onwijs onzeker op het moment!
Komt voor een goede relativering. Lieke kan dan niet. Zij zal er nooit om kunnen lachen als ze zich weer eens achterlijk heeft opgesteld. Rare types, type Mart Smeets noem ik ze altijd maar
pi_55063698
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zit Huub op dit moment gewoon op te naaien ...... Af en toe een opmerking, af en toe een vraagje waar het antwoord al duidelijk is, ruimschoots Huub's negatieve gevoel bevestigen.

jaap is nu net die psycholoog van gooische vrouwen
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_55063714
Vreselijk ik kap er mee voor vanavond.zeikventje bah, ik hoop dat hij niet meer terugkomt.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55063718
pi_55063720
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lijkt me helemaal niets mis mee in dit geval.
  woensdag 5 december 2007 @ 19:59:05 #280
168951 STAP01
body and brain
pi_55063724
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kunnen ze in de Efteling naast Holle Bolle Gijs zetten ......

[ afbeelding ]
Sterker nog, Meneer Gijs kan met pensioen!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_55063752
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:58 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Jank maar, lelijk hypocriet zuurmokkelt
pi_55063754
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:58 schreef maril het volgende:
Vreselijk ik kap er mee voor vanavond.zeikventje bah, ik hoop dat hij niet meer terugkomt.
Wlde net hetzelfde typen,maar dan over iets anders
pi_55063766
  woensdag 5 december 2007 @ 20:04:04 #284
168951 STAP01
body and brain
pi_55063817
Ja Lieke dan moet je ook niet zeiken dat hij niets voor je doet!
pi_55063821
L: Hij doet niks voor mij, hij beloofd me samen te lunchen, dineren en net zoals gisteren ik kom na een kwartiertje naar bed en dan komt hij na 50 minuten dan stelt hij me zo teleur.
Oh ze is beledigd over het etentje dat Huub heeft geregeld voor Nadia. Takketrol

Die 150 cp dan die hij aan jou heeft gegeven voor je vriendin en haar moeder. Trut.
pi_55063835
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:01 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Aha, Lieko's manier om te bonden met haar vijand, medelijden opwekken en natuurlijk zwart maken Huub
pi_55063837
Hij maakt me gewoon blij met een dooie mus, doe dat dan niet!! Wat een verschrikkelijk ziek. VAn het weekend ook, slaat hij gewoon keihard een kastdeur voor me gezicht dicht.
Wat hij probeert in me schoenen te schuiven, jezus waar ben je mee bezig. Ik wil dat hij van zijn frustraties afkomt.

Er is er maar één gefrustreerd en dat ben jij Lieke.
pi_55063856
L: Waar ik dan pissig om wordt, dan gaat hij naast me op bed zitten, dan zeg ik ga weg laat me met rust. Dan hoort hij camera draaien en houdt hij zijn mond. Dan zegt hij ik krijg wel brieven met hoe slecht ik ben. Ga niet proberen over mijn rug je ego te strelen.
pi_55063872
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:53 schreef maril het volgende:
Dat doet hij al zolang hij in de Kooi zit. Dit ziet 'men' als eerlijk en oprecht.
Als je er toch verdriet van hebt van wat hij gezegd heeft. Ligt het aan jou en niet aan Huub.
Hij spuit maar en spuit maar en zegt daarna 'sorry'. Min mannetje is het!!!
Lieke heeft in het begin van de Kooi constant achter hem aangelopen en alles gedaan wat meneer wil.
Nu hij zijn grip op Lieke aan het verliezen is, komt zijn ware aard pas naar boven!!
Mensen Idealiseer Huub aub niet zo. Luister eens goed wat hij echt zegt en HOE hij het zegt. NIET alleen naar zijn sorry's luisteren. "Sorry' is te laat. Het kwaad is dan al geschied!!!
Eerst nadenken, dan hoef je geen 'sorry' te zeggen HUUB.
pi_55063885
Huub moet ff stoppen met janken.. Weer gewoon NORMAAL doen.. Niet zoveel zeiken, Lieke laten gaan!!!!! En gewoon lekker chillen zoals dat hoort
pi_55063890
L: Ik heb vandaag ook geen zin in om het er over te hebben, want ik heb het toch weer gedaan en waarom omdat ik daar heb gelegen. Beloof me gewoon geen dingen klaar, dan heb ik het weer gedaan klaar. En hoe hij dan tegen me gaat roepen vannacht. Vanochtend gaat hij weer naast me liggen. Jurken passen gaat hij tegenover me zitten en liefjes tegen me te lachen pleur op.
  woensdag 5 december 2007 @ 20:09:39 #292
168951 STAP01
body and brain
pi_55063914
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:06 schreef petraa het volgende:
L: Waar ik dan pissig om wordt, dan gaat hij naast me op bed zitten, dan zeg ik ga weg laat me met rust. Dan hoort hij camera draaien en houdt hij zijn mond. Dan zegt hij ik krijg wel brieven met hoe slecht ik ben. Ga niet proberen over mijn rug je ego te strelen.
Dat doet zij precies hetzelfde! Als de camera op haar staat loopt zij ook alles te dramatiseren! En als ze brieven krijgen met dat Huub liever voor haar moet zijn dan laat ze hem en ons het ook overduidelijk weten met dr geHE!!!!!!!!!!
pi_55063915
Grappig, op de ene stream zegt Huub; ik heb alles weer gedaan en op de andere stream zegt Lieke hetzelfde
het water roept
pi_55063929
pi_55063930
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:05 schreef petraa het volgende:

Er is er maar één gefrustreerd en dat ben jij Lieke.
Nou, je kunt niet ontkennen dat Huub ook gefrustreerd is.
We are all going to hell, and I am driving the bus.
pi_55063944
Jongens!!!! Als Lieke weg loopt van Huub is het Huub die altijd zijn zin wil hebben en helaas ook krijgt van Lieke.
Vinden jullie het gek, dat zij gefrustreerd raakt en is??? Het lukt haar gewoon niet om van hem af te komen.
Huub is een klein gefrustreerd machtswellustelingetje!!!!
Hebben kleine mannetjes wel vaker last van
Vrouwen lopen niet weg bij dit soort mannetjes. ZIJ bepalen wanneer het over is.
Getuige zijn woorden. Nog 10 dagen enz...............................................
pi_55063964
  woensdag 5 december 2007 @ 20:12:31 #298
168951 STAP01
body and brain
pi_55063979
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:11 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Jongens!!!! Als Lieke weg loopt van Huub is het Huub die altijd zijn zin wil hebben en helaas ook krijgt van Lieke.
Vinden jullie het gek, dat zij gefrustreerd raakt en is??? Het lukt haar gewoon niet om van hem af te komen.
Huub is een klein machtswellustelingetje!!!!
En visa versa
pi_55063984
Jaap slaat spijkers met koppen!

Goedzo, WEG MET LIEKE VOOR HUUB!!!
pi_55063991
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')