Geen idee, heb erg weinig streams aan laatste tijd.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou alsjeblieft zeg! Die kut-redactie blijft uitstellenIs er nog iets over gezegd afgelopen dagen door een van de bewoners?
ik meen mij ook te herinneren dat er nog een brief zou komen.........uhhhh is die ooit nog gekomen, heb ik dat wellicht even gemist?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Straks om half 9 krijgen ze Jensen eindelijk te zien!!!!!![]()
Toch ?
Hoe kan dat nouquote:Op woensdag 5 december 2007 19:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Geen idee, heb erg weinig streams aan laatste tijd.
De brief over hoe nu verder, die?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik meen mij ook te herinneren dat er nog een brief zou komen.........uhhhh is die ooit nog gekomen, heb ik dat wellicht even gemist?
Ja!!!! Eigenlijk wel! Ik word strontziek van Lieke, ik baal van de kindjes van god, de enige 2 die ik "nog" wel kan pruimen zijn Jaap en Huub en eigenlijk vind ik die ook superirritant. Dan die 2 gastspelers, wat een nono's.quote:
Ernstig idd, aangekondigd en verwacht, nooit gekomen. Jensen dik verwacht, nooit gekomen.quote:
Ja die brief over het kapotslaan van de camera of die Brian nog moet krijgen van weken geleden toen hij Amanda redde van Huub door haar onder de douche te zetten ?quote:
Die Brian is zelfs niet eens bestraft daarvoor he?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja die brief over het kapotslaan van de camera of die Brian nog moet krijgen van weken geleden toen hij Amanda redde van Huub door haar onder de douche te zetten ?
Sterker: hij werd beloond via de wazige winst met de liedjes.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:51 schreef tipsch het volgende:
Die Brian is zelfs niet eens bestraft daarvoor he?
Brian en Amanda zijn het visitekaartje van de productie buiten de kooi op premieres.........quote:Op woensdag 5 december 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
Ik zit me weer behoorlijk boos te maken als ik alles op een rijtje zet
wat Brian wel mag/kan en Huub eigenlijk niks.
Beloont toch ? HIj is daarna alweer naar een premiere geweest, hij heeft golflessen gehad, single opnemen optredens.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die Brian is zelfs niet eens bestraft daarvoor he?
Oh ja, die zeer discutabele overwinningquote:Op woensdag 5 december 2007 19:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sterker: hij werd beloond via de wazige winst met de liedjes.
Dat heb ik ook wel eens hoor, als ik me geen houding weet te geven, dan ga ik van onzekerheid lachen. En één ding is zeker hij is onwijs onzeker op het moment!quote:Op woensdag 5 december 2007 19:53 schreef maril het volgende:
Hij heeft nogal plezier in , hij zit lachend te zeggen hoe hij haar verrot scheld en dan ja ik weet dat dat niet mag zegggen, en dat vind hij dan eerlijk.
Komt voor een goede relativering. Lieke kan dan niet. Zij zal er nooit om kunnen lachen als ze zich weer eens achterlijk heeft opgesteld. Rare types, type Mart Smeets noem ik ze altijd maarquote:Op woensdag 5 december 2007 19:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens hoor, als ik me geen houding weet te geven, dan ga ik van onzekerheid lachen. En één ding is zeker hij is onwijs onzeker op het moment!
quote:Op woensdag 5 december 2007 19:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zit Huub op dit moment gewoon op te naaien ...... Af en toe een opmerking, af en toe een vraagje waar het antwoord al duidelijk is, ruimschoots Huub's negatieve gevoel bevestigen.
Lijkt me helemaal niets mis mee in dit geval.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zit Huub op dit moment gewoon op te naaien ...... Af en toe een opmerking, af en toe een vraagje waar het antwoord al duidelijk is, ruimschoots Huub's negatieve gevoel bevestigen.
Sterker nog, Meneer Gijs kan met pensioen!quote:Op woensdag 5 december 2007 19:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kunnen ze in de Efteling naast Holle Bolle Gijs zetten ......
[ afbeelding ]
Wlde net hetzelfde typen,maar dan over iets andersquote:Op woensdag 5 december 2007 19:58 schreef maril het volgende:
Vreselijk ik kap er mee voor vanavond.zeikventje bah, ik hoop dat hij niet meer terugkomt.
Aha, Lieko's manier om te bonden met haar vijand, medelijden opwekken en natuurlijk zwart maken Huubquote:
Dat doet hij al zolang hij in de Kooi zit. Dit ziet 'men' als eerlijk en oprecht.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:53 schreef maril het volgende:
Hij heeft nogal plezier in , hij zit lachend te zeggen hoe hij haar verrot scheld en dan ja ik weet dat dat niet mag zegggen, en dat vind hij dan eerlijk.
Dat doet zij precies hetzelfde! Als de camera op haar staat loopt zij ook alles te dramatiseren! En als ze brieven krijgen met dat Huub liever voor haar moet zijn dan laat ze hem en ons het ook overduidelijk weten met dr geHE!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 december 2007 20:06 schreef petraa het volgende:
L: Waar ik dan pissig om wordt, dan gaat hij naast me op bed zitten, dan zeg ik ga weg laat me met rust. Dan hoort hij camera draaien en houdt hij zijn mond. Dan zegt hij ik krijg wel brieven met hoe slecht ik ben. Ga niet proberen over mijn rug je ego te strelen.
Nou, je kunt niet ontkennen dat Huub ook gefrustreerd is.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:05 schreef petraa het volgende:
Er is er maar één gefrustreerd en dat ben jij Lieke.
En visa versaquote:Op woensdag 5 december 2007 20:11 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Jongens!!!! Als Lieke weg loopt van Huub is het Huub die altijd zijn zin wil hebben en helaas ook krijgt van Lieke.
Vinden jullie het gek, dat zij gefrustreerd raakt en is??? Het lukt haar gewoon niet om van hem af te komen.
Huub is een klein machtswellustelingetje!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |