abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55058148
Ongeveer 1 uur geleden zit ik te wachten op de bus bij Purmerend , toen die bus eenmaal aan kwam gooide de buschauffeur (van de bus waar ik in moest) een kleine allochtoon er uit omdat hij mega-vervelend was in die bus.

Toen 9 andere allochtonen dat zagen gebeuren kwamen ze verhaal halen bij de chauffeur en gaven zij hem ook een klap, toen ik dat zag ben ik er tussen gekomen en gingen ze mij ook staan duwen .

Ongeveer 3 minuten later zaten ze mij nogal uit te dagen en raakten we in een gevecht verwikkeld ( 2 allochtonen tegen mij, de rest bleef nog stil staan kijken).

Precies op dat moment kwamen er 2 politiemensen voorbij en hebben ze ons uit elkaar gehaald, waarna 2 allochtonen werden opgepakt en ik verder kon gaan met de bus nadat de chauffeur een goed woord voor mij had gedaan bij de politie.
pi_55058192
stoer verhaal, held
pi_55058252
omg......
pi_55058259
schandalig, gewoon schandalig dat zoiets gebeurd.
als die politieagenten er niet waren, zal het nog weleens lelijk kunnen aflopen
pi_55058272
Whoa, weet je zeker dat het er geen 20 waren ?!
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
pi_55058279
Goed bezig
pi_55058287
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 5 december 2007 @ 14:59:18 #8
198801 ruba
-weggejorist-
pi_55058301
je had dit moeten zingen: http://www.youtube.com/watch?v=Oez-s7ytER4
OMGWTFMOGGEL~!11!1EINZ1
pi_55058333
als het waar is, mijn complimenten
pi_55058433
TS is perongeluk in een bus met een schoolreisje van een basisschool uit Tilburg noord ingestapt.
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
  woensdag 5 december 2007 @ 15:07:26 #11
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_55058486
Het waren toevallig allochtonen, maakt me geen fuck uit al zijn ze paars.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  woensdag 5 december 2007 @ 15:13:48 #12
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_55058636
pluimpje
Tot zover de kwaliteitspost
pi_55058734
dit is echt gebeurd, het is toch gewoon zielig dat ze dan meteen met zn 10en om een chauffeur heen gaan staan..... en ik weet dat als die politie niet was langs gekomen ik waarscheinlijk nu niet op fok had staan te posten..... er stonden 50 mensen naar te kijken zonder iets te doen, en ik weet zeker dat als ik in elkaar getrapt werd dat ze dan nogal daar stonden met 50 man niets te doen...
  woensdag 5 december 2007 @ 15:20:42 #14
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_55058778
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:18 schreef Gaosz het volgende:
dit is echt gebeurd, het is toch gewoon zielig dat ze dan meteen met zn 10en om een chauffeur heen gaan staan..... en ik weet dat als die politie niet was langs gekomen ik waarscheinlijk nu niet op fok had staan te posten..... er stonden 50 mensen naar te kijken zonder iets te doen, en ik weet zeker dat als ik in elkaar getrapt werd dat ze dan nogal daar stonden met 50 man niets te doen...
Dus je wilt zeggen dat je in elkaar getropt zou worden door twee marokkaantjes?
pi_55058808
waren geen marokkaantjes, het waren volgens mij een paar antillianen van 22 jaar oud ofzo..... en het waren er geen 2 als je kan lezen
pi_55058841
respects als dit waar gebeurd is.. idd de meeste omstanders doen niets als ze zien dat er geweld gebruikt wordt das toch voor de domme... als dat tuig zich niet kan gedragen moeten ze maar opbokken
pi_55058945
LANG LEVE DE MULTICULTURELE SAMENLEVING!!!!!

HOEZEEE, HOEZEEE, HOEZZEEEEEEE
pi_55059003
"Laten we blij zijn met elkaar" .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55059087
Wat voor allochtonen waren het?
pi_55059108
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:22 schreef Gaosz het volgende:
waren geen marokkaantjes, het waren volgens mij een paar antillianen van 22 jaar oud ofzo..... en het waren er geen 2 als je kan lezen
dan mag je blij zijn dat je niet neergestoken bent..
pi_55059126
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:38 schreef HansU het volgende:

[..]

dan mag je blij zijn dat je niet neergestoken bent..
correctie: neergeschoten
  woensdag 5 december 2007 @ 15:40:03 #22
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_55059127
=hmhm=

[ Bericht 98% gewijzigd door Janetje op 05-12-2007 23:54:56 ]
pi_55059156
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
"Toevallig"
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_55059222
Goed gedaan.
pi_55059276
Hoe weet jij dat het allochtonen waren? Of kende je hen en hun ouders persoonlijk? Zeg dan gewoon wat je wil zeggen, mensjes met een andere huidskleur want daar hebben we het over. Lijkt mij wel zo duidelijk als je het toch relevant acht.
pi_55059336
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:46 schreef sampoo het volgende:
Hoe weet jij dat het allochtonen waren? Of kende je hen en hun ouders persoonlijk? Zeg dan gewoon wat je wil zeggen, mensjes met een andere huidskleur want daar hebben we het over. Lijkt mij wel zo duidelijk als je het toch relevant acht.
  PR/Manusje van alles woensdag 5 december 2007 @ 15:49:32 #27
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_55059339

Held

Bel hart van nederland
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_55059348
quote:
pi_55059352
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:31 schreef NED het volgende:
LANG LEVE DE MULTICULTURELE SAMENLEVING!!!!!

HOEZEEE, HOEZEEE, HOEZZEEEEEEE
Ja, knul een andere huidskleur wil zeggen een andere cultuur.
pi_55059396
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:49 schreef tralalala het volgende:

[..]

Ja jochie, daar heb je niet van terug.
pi_55059500
quote:

als ze niet blank zijn dan komt toch een van hun ouders/voorouders uit een ander land? of ze moeten geaddopteerd zijn en dan komt hij helemaal uit een ander land......

dan ben je voor mij gewoon een allochtoon oke?
  woensdag 5 december 2007 @ 15:56:42 #32
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_55059502
Goed zo, je vaderland is trots op je.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_55059519
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:52 schreef sampoo het volgende:
[..]
Jochie zeggen terwijl je zelf je geboorte datum niet in de profiel zet.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  woensdag 5 december 2007 @ 15:57:32 #34
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_55059524
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:56 schreef Gaosz het volgende:

Dan hanteer jij een persoonlijke definitie van het woord 'allochtoon'.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_55059601
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:56 schreef Gaosz het volgende:

[..]

als ze niet blank zijn dan komt toch een van hun ouders/voorouders uit een ander land? of ze moeten geaddopteerd zijn en dan komt hij helemaal uit een ander land......

Oh gut meneer noemt een blank persoon met ouders uit het buitenland bij voorbaat gewoon "autochtoon". Wat je stelt is niet wat we met allochtonen bedoelen. Wat je nu met allochtonen wil zeggen is iemand die niet blank is en dat weet je dondersgoed. Noem het beestje dan van aanvang dan ook zo. Een autochtoon is niet perse blank en een allochtoon is niet perse donker.
pi_55059616
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:57 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Jochie zeggen terwijl je zelf je geboorte datum niet in de profiel zet.
Als je ouder bent zeg ik wel meneer tegen je,knul.
pi_55059673
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:00 schreef sampoo het volgende:

[..]

Oh gut meneer noemt een blank persoon met ouders uit het buitenland bij voorbaat gewoon "autochtoon". Wat je stelt is niet wat we met allochtonen bedoelen. Wat je nu met allochtonen wil zeggen is iemand die niet blank is en dat weet je dondersgoed. Noem het beestje dan van aanvang dan ook zo. Een autochtoon is niet perse blank en een allochtoon is niet perse donker.
Nee, dat maak jij er van..... ik noem een Portugees ook een allochtoon, en een Belg ook..... maar daar gaat het niet om, deze jongens waren inderdaag donker dus dan weet ik inderdaad dat het allochtonen zijn.

Dat is mijn punt
pi_55059724
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:00 schreef sampoo het volgende:

[..]

een allochtoon is toch gewoon iemand die steelt?
pi_55059773
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:01 schreef sampoo het volgende:
Als je ouder bent zeg ik wel meneer tegen je,knul.
Dus als jij een onbekende die jonger is aanspreekt met jongetje/knul verwacht jij dat de ander überhaupt nog een serieus gesprek met je wil voeren? Ik weet niet hoe jou wereld in elkaar zit maar ik heb respect voor jongeren en ouderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ame_thyst op 05-12-2007 16:10:44 (typo, voordat er weer een spellings nazi ...) ]
pi_55059851
Ik had je geknuffeld
pi_55059877
In hoeverre is de afkomst van het tuig uit de OP relevant? Ik vind het veel interessanter om te weten wat voor soort schoenen ze aan hadden. TS?
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_55059896
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:14 schreef SuperMocio het volgende:
In hoeverre is de afkomst van het tuig uit de OP relevant? Ik vind het veel interessanter om te weten wat voor soort schoenen ze aan hadden. TS?
weet ik veel.....

puma ofzo?

al had ik het wel leuk gevonden als het lonsdale waren
pi_55059901
Tegenwoordig worden die knakkers met oorbelletjes en nikepetjes met airmaxjes ook allochtonen genoemd
pi_55059935
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:04 schreef Gaosz het volgende:

[..]

Nee, dat maak jij er van..... ik noem een Portugees ook een allochtoon, en een Belg ook..... maar daar gaat het niet om, deze jongens waren inderdaag donker dus dan weet ik inderdaad dat het allochtonen zijn.

Dat is mijn punt
Daar heb ik het ook over! Tenzij je aan een Belg (zelf geboren in Belgie of diens ouders) die in Nederland woont kan herkennen dat hij Belg is noem je hem geen allochtoon. Dit waren wildvreemden voor jou dus jij weet ook niet of deze donkere jongens hier geboren zijn en ook niet of de ouders van die jongens hier geboren zijn. Dus je weet inderdaad NIET of het allochtonen waren. Je begrijpt het woord allochtoon niet dat is het hele probleem en waar je op doelt is niet of ze allochtoon zijn of niet, maar om het kleurtje van hun huid. Zeg dan gewoon negers of jongens met een donkere huidskleur als je het relevant acht in je klaagzang.

[ Bericht 0% gewijzigd door sampoo op 05-12-2007 16:23:08 ]
pi_55060025
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:17 schreef sampoo het volgende:

[..]

Daar heb ik het ook over! Tenzij je aan een Belg (zelf geboren in Belgie of diens ouders) die in Nederland woont kan herkennen noem je hem geen allochtoon. Dit waren wildvreemden voor jou dus jij weet ook niet of deze donkere jongens hier geboren zijn en ook niet of de ouders van die jongens hier geboren zijn. Dus je weet inderdaad NIET of het allochtonen waren. Je begrijpt het woord allochtoon niet dat is het hele probleem en waar je op doelt is niet of ze allochtoon zijn of niet, maar om het kleurtje van hun huid. Zeg dan gewoon negers of jongens met een donkere huidskleur als je het relevant acht in je klaagzang.
Zucht, in 1200 waren er nog geen negers in Nederland dus ze zijn vanaf die tijd hier gekomen en zjin dus allochtoon.... ALLEMAAL! al zijn ze hier geboren, dan hebben ze nogal het paspoort van turkije of marokko, en gaan ze daar ook in dienst, en als er oorlog komt gaan ze allemaal weer terug naar hun land van herkomst want dan zijn ze ineens geen nederlander
pi_55060073
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:09 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Dus als jij een onbekende die jonger is aanspreekt met jongetje/knul verwacht jij dat de ander überhaupt nog een serieus gesprek met je wil voeren? Ik weet niet hoe jou wereld in elkaar zit maar ik heb respect voor jongeren en ouderen.
Waar haal je het vandaan dat iemand knul/jongetje noemen respectloos is? Verder mag jij me gaan uitleggen welk serieus gesprek een bericht met " " moet inluiden.
  woensdag 5 december 2007 @ 16:24:53 #47
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55060135
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:07 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

een allochtoon is toch gewoon iemand die steelt?
bijns goed

ik ben zelf ook allochtoon volgens de wet, ook al ben ik net zo nederlands als haring met uitjes en drop
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_55060280
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:20 schreef Gaosz het volgende:

[..]

Zucht, in 1200 waren er nog geen negers in Nederland dus ze zijn vanaf die tijd hier gekomen en zjin dus allochtoon.... ALLEMAAL! al zijn ze hier geboren, dan hebben ze nogal het paspoort van turkije of marokko, en gaan ze daar ook in dienst, en als er oorlog komt gaan ze allemaal weer terug naar hun land van herkomst want dan zijn ze ineens geen nederlander
Zo meneer veranderd even eenzijdig de betekenis van Nederlandse woorden. Weet je wat ik stel dat Nederland in Azie ligt en daarom zijn Nederlanders allemaal Aziaten. Een appel noem ik nu een peer. Het is geschreven en daarom wet.

Ja, knul we gaan uit van het jaar 1200 een tijd dat Nederland als land niet bestond en het gebied onderdeel was van een veel groter rijk. Daar moeten we volgens de grote Gaosz op baseren wie allochtoon is of niet. Er is verder grote kans dat je het product bent van het samengaan van zaad en cellen waar de eigenaars uit verschillende oorden kwamen waarvan ik vermoed dat ze niet allemaal binnen de huidige Nederlandse grenzen vallen. Hoe zou je jezelf dan noemen? Een beetje allochtoon? Een beetje autochtoon deficient?

Maar waarom stoppen in het jaar 1200? Weet je dat de moderne mens afstamt uit Afrika? Weet je wat we noemen iedereen een allochtoon.
pi_55060337
Ts heeft het verkeerd aangepakt! Je had die medelanders gewoon thuis moeten uitnodigen voor een kopje thee en het uit moeten praten
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_55060433
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:35 schreef afcajos het volgende:
Ts heeft het verkeerd aangepakt! Je had die medelanders gewoon thuis moeten uitnodigen voor een kopje thee en het uit moeten praten
pi_55060463
En sampoo lul wijs zo vaag, een allochtoon is gewoon een turk mocro Antilliaan noem maar op. En al het ie wel in Nederland geboren, het heeft nog steeds die waardeloze cultuur van zijn voorouders.
pi_55060491
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:41 schreef afcajos het volgende:
En sampoo lul wijs zo vaag, een allochtoon is gewoon een turk mocro Antilliaan noem maar op. En al het ie wel in Nederland geboren, het heeft nog steeds die waardeloze cultuur van zijn voorouders.
pi_55060533
quote:
Wel sneu dat als je niet blank bent je er blijkbaar niet echt bij hoort volgens jou. En dan heeft er nog niemand gekeken naar je wat voor 'waardeloze' cultuur je bezit omdat men is blijven steken bij je huidskleur.
pi_55060537
quote:
Stierenstront. Verder mag er wel een beetje duidelijk gemaakt worden wat de betekenis van bepaalde woorden is. Wat is daar zo vaag aan?
pi_55060572
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:44 schreef sampoo het volgende:

[..]

Stierenstront. Verder mag er wel een beetje duidelijk gemaakt worden wat de betekenis van bepaalde woorden is. Wat is daar zo vaag aan?
je moet vrienden gaan zoeken...... ik weet ook wat allochtoon betekent... alleen gebruikt iedereen het verkeerd idd, maar dat doet er niet toe, dat veranderd toch niet in ene doordat jij dit nou zegt.
pi_55060631
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:20 schreef Gaosz het volgende:

[..]

Dude...
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_55060633
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:44 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Wel sneu dat als je niet blank bent je er blijkbaar niet echt bij hoort volgens jou. En dan heeft er nog niemand gekeken naar je wat voor 'waardeloze' cultuur je bezit omdat men is blijven steken bij je huidskleur.

Is inderdaad een vrij kortzichtige conclusie maar ik doel hier vooral ff op de islamcultuur en de "eigen rechter spelen" cultuur van die negerts
pi_55060679
even wat anders

Toevallig kwam ik net dit tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=2AzD5H7vWek
hongkongers in bussen
pi_55060692
quote:
Ik ben een toffe allochtoon dan, want doe niet mee met cultuur maar hang wel me geloof aan
pi_55060780
lintje voor deze man graag ... en 2 enkeltjes voor die allochtonen ..
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_55060944
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:32 schreef sampoo het volgende:

[..]

Zo meneer veranderd even eenzijdig de betekenis van Nederlandse woorden. Weet je wat ik stel dat Nederland in Azie ligt en daarom zijn Nederlanders allemaal Aziaten. Een appel noem ik nu een peer. Het is geschreven en daarom wet.

Ja, knul we gaan uit van het jaar 1200 een tijd dat Nederland als land niet bestond en het gebied onderdeel was van een veel groter rijk. Daar moeten we volgens de grote Gaosz op baseren wie allochtoon is of niet. Er is verder grote kans dat je het product bent van het samengaan van zaad en cellen waar de eigenaars uit verschillende oorden kwamen waarvan ik vermoed dat ze niet allemaal binnen de huidige Nederlandse grenzen vallen. Hoe zou je jezelf dan noemen? Een beetje allochtoon? Een beetje autochtoon deficient?

Maar waarom stoppen in het jaar 1200? Weet je dat de moderne mens afstamt uit Afrika? Weet je wat we noemen iedereen een allochtoon.
in de gouden eeuw was ook 50% van de bevolking allochtoon als ik me niet vergis
Maarja die allochtonen discussie gaat nergens over ... iedereen weet welke bevolkingsgroepen ermee bedoelt worden dus niet moeilijk doen..
  woensdag 5 december 2007 @ 17:02:00 #62
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_55060987
Hulde aan de TS
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_55061204
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:00 schreef MouzurX het volgende:

[..]

in de gouden eeuw was ook 50% van de bevolking allochtoon als ik me niet vergis
Maarja die allochtonen discussie gaat nergens over ... iedereen weet welke bevolkingsgroepen ermee bedoelt worden dus niet moeilijk doen..
Als je de opvattingen van de ts bekijkt zie je dat het bij hem verder gaat. Het gaat hem niet of die lui werkelijk allochtoon of autochtoon zijn, maar enkel om de huidskleur. Hij probeert het zelf met zijn eigen visie op het woord allochtoon recht te praten. Wees gewoon niet zo vaag en benoem het. Negers, zwarten, donker.
  woensdag 5 december 2007 @ 17:11:14 #64
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55061208
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:48 schreef afcajos het volgende:

[..]

Is inderdaad een vrij kortzichtige conclusie maar ik doel hier vooral ff op de islamcultuur en de "eigen rechter spelen" cultuur van die negerts
maar das met heel veel mensen zo. zodra iemand het woord allochtoon zegt, is de link met moslims snel gelegd en dat terwijl er ook genoeg normale allochtonen zijn (zoals ik bijvoorbeeld)
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 5 december 2007 @ 17:13:00 #65
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55061251
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:11 schreef sampoo het volgende:

[..]

Als je de opvattingen van de ts bekijkt zie je dat het bij hem verder gaat. Het gaat hem niet of die lui werkelijk allochtoon of autochtoon zijn, maar enkel om de huidskleur. Hij probeert het zelf met zijn eigen visie op het woord allochtoon recht te praten. Wees gewoon niet zo vaag en benoem het. Negers, zwarten, donker.
nikkers vind ik zelf het aardigst klinken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_55061476
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nikkers vind ik zelf het aardigst klinken.
Kan ook als je dat sentiment wilt aanvoeren. Een stuk eerlijker dan het foutief gebruik van het woord allochtonen.
pi_55061528
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:11 schreef don-diablo het volgende:

[..]

maar das met heel veel mensen zo. zodra iemand het woord allochtoon zegt, is de link met moslims snel gelegd en dat terwijl er ook genoeg normale allochtonen zijn (zoals ik bijvoorbeeld)
om nou telkens niet-europese allochtonen te gaan zeggen vind ik een beetje moeilijk doen om niks.
  woensdag 5 december 2007 @ 17:29:11 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55061529
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:25 schreef sampoo het volgende:

[..]

Kan ook als je dat sentiment wilt aanvoeren. Een stuk eerlijker dan het foutief gebruik van het woord allochtonen.
mag ik dan ook moccapunten zeggen?
  woensdag 5 december 2007 @ 17:29:44 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55061537
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:29 schreef MouzurX het volgende:

[..]

om nou telkens niet-europese allochtonen te gaan zeggen vind ik een beetje moeilijk doen om niks.
nwallochtoon voortaan.
  woensdag 5 december 2007 @ 17:31:39 #70
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_55061562
Goeie actie, kut topic.
"The meaning of life is 'bucket'."
  woensdag 5 december 2007 @ 17:34:43 #71
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_55061609
tuig
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_55061628
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mag ik dan ook moccapunten zeggen?
U krijgt bij deze toestemming tot gebruik van moccapunten.
pi_55062756
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:22 schreef sampoo het volgende:

[..]

Waar haal je het vandaan dat iemand knul/jongetje noemen respectloos is? Verder mag jij me gaan uitleggen
Vind het nogal kleinerend klinken, kan dat het heel normaal is waar jij woont (in Drenthe bijvoorbeeld wordt knul nogal veel gebruikt )
quote:
welk serieus gesprek een bericht met " " moet inluiden.
Geen, ik bedoelde ook niet dit geval
  woensdag 5 december 2007 @ 19:13:17 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55062811
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:10 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Vind het nogal kleinerend klinken, kan dat het heel normaal is waar jij woont (in Drenthe bijvoorbeeld wordt knul nogal veel gebruikt )
[..]

Geen, ik bedoelde ook niet dit geval
voortaan noemen we ze weer "boy".
pi_55065313
Purmerend.
Vroegah in Amsterdam West zat op de weg naar en vooral terug van school de bus elke dag HELEMAAL PROPVOL met vervelende allochtonen. (vooral brugpiepers)
Was wel leuk, lekker rwinaaaa.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_55066745
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:00 schreef MetalSonic het volgende:
als het waar is, onze complimenten
pi_55067433
quote:

[..]

Yup, omdat het vast niet ABN-sprekende studentjes waren die de buschauffeur aangesproken hadden met 'Waarde chauffeur, we vinden het zeer treurig dat u onze jonge vriend eruit hebt gezet, voortaan zorgen Wij ervoor dat hij zich proper gedraagt in de bus!...'

Links
url
pi_55067798
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:29 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Yup, omdat het vast niet ABN-sprekende studentjes waren die de buschauffeur aangesproken hadden met 'Waarde chauffeur, we vinden het zeer treurig dat u onze jonge vriend eruit hebt gezet, voortaan zorgen Wij ervoor dat hij zich proper gedraagt in de bus!...'

Links
Mij links noemen omdat ik geen aversie heb ten aanzien van allochtonen.

AN spreken of niet, lief zijn of niet, student zijn of niet heeft ook erg veel te maken met of we iemand allochtoon of autochtoon noemen. Als je hier geboren bent (en je ouders hier ook geboren zijn) dan ben je autochtoon. Of denkt meneer dat negers die hier geboren zijn alleen maar lief moeten zijn voordat we ze autochtoon of Nederlander mogen noemen?
pi_55068723
Buschauffeur!
Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
pi_55069733
Ga je nu op wilders stemmen of wat?
Nothing to see here, carry on
pi_55069790
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:48 schreef afcajos het volgende:

[..]

Nee ok, dan heb je helemaal gelijk hoor .

Echt, sommige mensen
Krekker is de bom!
  donderdag 6 december 2007 @ 01:02:57 #82
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55070575
quote:
Dan hadden de medelanders jou meteen moeten verbouwen.

Gewoon de beuk erin!
pi_55070730
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:09 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Purmerend.
Dat duurde lang, was toch mn eerste reactie geweest
ik ben sowieso da bomb
pi_55070803
Is het wel veilig om hier een topic over te openen
............................
pi_55071124
quote:
Op donderdag 6 december 2007 01:24 schreef sander89 het volgende:
Fuck dat. Is het wel veilig om dit topic te lezen en erop te reageren? Zeker op dit tijdstip is het best gewaagd!

b-b-MOOOOOOOE!

Bwahahahahahaha. Ik lig in een deuk.
pi_55071167
quote:
Op donderdag 6 december 2007 01:24 schreef sander89 het volgende:
Krekker is de bom!
  donderdag 6 december 2007 @ 07:34:38 #87
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_55071548
Topic verkloot door politiek correcte linkse dwazen.
TS en buschauffeur werden belaagd door bruine klootzakken.
Allochtonen of niet, het was een kutgroepje van een of andere niet-Europese afkomst.
Man, zo te lezen verwacht ik dat die linkse dwazen slachtoffers van dit gespuis ook nog eens ooit gaan molesteren voor politiek incorrect gedrag...
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
  donderdag 6 december 2007 @ 08:17:37 #88
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_55071799
quote:
toevallig?
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_55072232
Wel netjes dat je voor de buschauffeur opgekomen bent!
pi_55072468
Was je bijna dood
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_55073225
quote:
Op donderdag 6 december 2007 07:34 schreef Barachem het volgende:
Allochtonen of niet, het was een kutgroepje van een of andere niet-Europese afkomst.
Man, zo te lezen verwacht ik dat die linkse dwazen slachtoffers van dit gespuis ook nog eens ooit gaan molesteren voor politiek incorrect gedrag...
  donderdag 6 december 2007 @ 10:41:07 #92
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55073627
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:36 schreef sampoo het volgende:

[..]

U krijgt bij deze toestemming tot gebruik van moccapunten.
Mag ik apen met meloenen zeggen?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_55074471
-doe ff normaal-

[ Bericht 94% gewijzigd door Janetje op 06-12-2007 12:20:09 ]
pi_55074661
Stuur ze allemaal naar Uruzgan, kunnen zij ook eens voor vrijheid en voor Europa vechten.
Daar kunnen ze ook nog wat bijleren over respect, discipline en westerse waarden.
Als er dan weer eentje op wordt geblazen heeft de Taliban de dood van moslimmetjes op z'n geweten.
Dan krijgen ze hun 72 maagden niet!!!
0-1 voor ons
Iemand had mijn naam al, eikel Dan maar met ph
pi_55074695
Volgende keer mag de bus die gasten overrijden, bruin, paars, wit, geel of zwart.
  donderdag 6 december 2007 @ 12:11:11 #96
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_55075480
vorige keer in de bus

Bus wil bocht maken net na het vertrekken van de busstation. Komt er zo'n allochtone vrouw op de fiets in de tegengestelde richting en op het midden van de weg aanfietsen.
Bus maakt bocht en vrouw valt bijna.

Komt er zo'n Marokkaan vanuit achterin de bus naar voren gelopen om zich te beklagen/bedreigen tegen de chauffeur over hoe wel die niet uit moest kijken. Terwijl die besnorde vrouw gewoon dik fout zat.

Iets later bijna zelfde geval maar dat met autochtone vrouw en het marokkaantje was stil.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_55076748
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:48 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Dude...
hoezo dude? dacht je dat het niet zo was dan?
waar leef jij? in een grot en je geloofd in sprookjes? veel van die gasten zeggen het zelf namelijk... uitzonderingen daargelaten.

tjah, purmerend he, het zegt het al ;).
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_55076915
HOAX
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_55077447
Kudo's voor het er tussen springen.

Vuil tuig dat.
pi_55078299
quote:
Op donderdag 6 december 2007 07:34 schreef Barachem het volgende:
Alleen jammer dat ik geen politiek correcte linkse dwaas ben. Niemand stelt hier dat het geen kutgroepje was maar het is onduidelijk of het allochtonen waren of niet. Daar mag je lang of kort over zijn, maar het is gewoon een punt. Over het tuig daar zeg ik tegen dat ze aan de hoogste boom mogen hangen. LETTERLIJK en niet enkel om "stoer" te praten zoals zo velen hier. Het kan mij alleen weinig schelen waar je vandaan komt en hoe je eruit ziet. Hang'em high!
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:16 schreef Gaosz het volgende:

[..]

Sommigen hebben geen veer in hun reet nodig om hun mening intern te rechtvaardigen.
pi_55081438
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:39 schreef sampoo het volgende:

[..]

Mij links noemen omdat ik geen aversie heb ten aanzien van allochtonen.

AN spreken of niet, lief zijn of niet, student zijn of niet heeft ook erg veel te maken met of we iemand allochtoon of autochtoon noemen. Als je hier geboren bent (en je ouders hier ook geboren zijn) dan ben je autochtoon. Of denkt meneer dat negers die hier geboren zijn alleen maar lief moeten zijn voordat we ze autochtoon of Nederlander mogen noemen?
Als je pa of ma uit het buitenland komt ben je nog steeds een allochtoon ... 2de generatie volgens mij ook nog ...
pi_55081874
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:52 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Als je pa of ma uit het buitenland komt ben je nog steeds een allochtoon ... 2de generatie volgens mij ook nog ...
verdraait. ik wou je nog ongelijk geven, maar blijkbaar heb je tog gelijk
quote:
De definitie van het begrip allochtoon is volgens het CBS (Centraal Bureau voor Statistiek) ‘een persoon van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren’. Daarbij wordt onderscheid gemaakt tussen personen die zelf in het buitenland zijn geboren (de eerste generatie) en personen die in Nederland zijn geboren (de tweede generatie).
http://www.art1.nl/?node=1376

Dus 2e generatie is inderdaad nog allochtoon.

3e generatie kan nog steeds allochtoon zijn, mits papa of mama niet in nederland is geboren
pi_55083719
quote:
Op donderdag 6 december 2007 17:16 schreef broodjekipkerrie het volgende:

[..]

3e generatie kan nog steeds allochtoon zijn, mits papa of mama niet in nederland is geboren
Als 1 van je ouders in het buitenland is geboren ben je 2e generatie.

Wat zegt deze definitie over antillianen? Zij zijn immers binnen het nederlands koninkrijk geboren en hebben een nederlands paspoort.
pi_55092658
quote:

[..]

Ehmm...wat begreep je precies niet aan het volgende?
quote:
Als je hier geboren bent (en je ouders hier ook geboren zijn) dan ben je autochtoon.
Dit is trouwens een door de overheid aangehouden definitie, die ook weer afwijkt van de oorspronkelijke betekenis van het woord.
pi_55093188
quote:
Jos man ik betrap je nooit op iets fout
AFC AJAX
pi_55093457
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Racist!
pi_55093462
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 01:52 schreef sampoo het volgende:

[..]

Ehmm...wat begreep je precies niet aan het volgende?
[..]

Dit is trouwens een door de overheid aangehouden definitie, die ook weer afwijkt van de oorspronkelijke betekenis van het woord.
Jajaja, en hou nu maar op met huilen over wat jij vindt van de interpretatie van de term "allochtonen" door TS, open er fijn je eigen topic ofzo.

Moraalridders

OP: Irritante kleine kutventjes
Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
If I'm wrong, nobody knows.
And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
// http://xkcd.com
pi_55093589
Je bent zelf een allochtoon!
pi_55095156
quote:
Lichtpaars of donkerpaars?
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_55095373
ik stem wel op wilders:P
pi_55102854
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 07:27 schreef r2dGeert het volgende:

[..]

Jajaja, en hou nu maar op met huilen over wat jij vindt van de interpretatie van de term "allochtonen" door TS, open er fijn je eigen topic ofzo.

Moraalridders

Dit dus,, ze proberen ons af te leiden van de échte "discussie"
pi_55105325
Viezie kanker allochtonen Nee het is er altijd maar eentje rot tocht op
pi_55116706
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 07:27 schreef r2dGeert het volgende:

[..]

Moraalridders

Bek houwe, eikel.
pi_55116805
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:08 schreef Index het volgende:
Viezie kanker allochtonen Nee het is er altijd maar eentje rot tocht op
Het enige wat ze kunnen is he top andere mensen steken ... vooral op nederlanders en als dat niet meer kan gewoon op mede-uitschot
  zaterdag 8 december 2007 @ 01:21:06 #115
78498 classpc
I don't like change
pi_55117596
quote:

[..]

Hij vindt je reactie gewoon zo triest dat ie er niet op in gaat.

Dat heeft niets met onder de indruk zijn te maken.

[ Bericht 7% gewijzigd door classpc op 08-12-2007 01:47:41 ]
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_55117812
Kudo's voor TS.
pi_55119023
quote:

[..]

Ja jonge echt fatoe man, ik ben alleen maar en echt alleen maar Nederlands opgevoed door me Nederlandse moeder en dan ook nog echt heel erg Nederlands. (aardappelen met groenten en Donald Duck weekblad + Donald Duck Extra en al die shit je weet tog)
Maar alleen omdat me vader ooit uit Marokko is komen opdraven ben ik "2de generatie allochtoon" tssss...
Dat is een van de redenen waarom ik zeg fuck die hele systeempje je weet togggg, fuck the police commin straight from the underground a young nigga got it bad 'cause I'm brown.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_55119995
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:21 schreef classpc het volgende:

[..]

Hij vindt je reactie gewoon zo triest dat ie er niet op in gaat.

Dat heeft niets met onder de indruk zijn te maken.
Meen je dat nou?
pi_55119996
een beter milieu begint bij jezelf...
pi_55119997
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:00 schreef MetalSonic het volgende:
als het waar is, mijn complimenten
Voor het helpen van de chauffeur: 10 punten.

Voor dit topic: 0.
pi_55119999
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 02:40 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

[...]
Maar alleen omdat me vader ooit uit Marokko is komen opdraven ben ik "2de generatie allochtoon" tssss...
Dat is een van de redenen waarom ik zeg fuck die hele systeempje je weet togggg, fuck the police commin straight from the underground a young nigga got it bad 'cause I'm brown.
"helemaal" Nederlands opgevoed?

?Satire?
pi_55120514
quote:

[..]

Ja jonge echt fatoe man, ik ben alleen maar en echt alleen maar Nederlands opgevoed door me Nederlandse moeder en dan ook nog echt heel erg Nederlands. (aardappelen met groenten en Donald Duck weekblad + Donald Duck Extra en al die shit je weet tog)
Jij komt uit de downstreetzzz van Damsko?

Death solves all problems: no man, no problem.
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:59:00 #123
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_55121156
"Buschauffeur & ik tegen 10 allochtonen "

klinkt als de titel van een slechte gangbang pornofilm
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_55121215
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:59 schreef TeenWolf het volgende:
"Buschauffeur & ik tegen 10 allochtonen "

klinkt als de titel van een slechte gangbang pornofilm

On-topic:

Echte allochtonen hadden je allang kapotgetrapt. Dit waren broekies, helaas.
pi_55123054
quote:

[..]

Je pa komt uit marokko oftewel je woont vast ook in de buurt van veel mede-landers oftewel je bent niet normaal nederlands.
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:04:26 #126
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_55124660
Purmerend
><(({°>
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:22:24 #127
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_55124956
Die chauffeur heeft juist gehandeld.
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_55125405
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 09:42 schreef Rechterbal het volgende:

[..]

Jij komt uit de downstreetzzz van Damsko?

Voor zekers, much love to the homies.
quote:
Je pa komt uit marokko oftewel je woont vast ook in de buurt van veel mede-landers oftewel je bent niet normaal nederlands.
Beter ga je stoppen met fronten voordat ik m'n pipa op je leeg jonge!
Ik beheers pipa skillz nog beter dan deze Chinese jongetje dus kijk maar uit.

There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_55125543
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe!
pi_55125599
Hadden net zo goed nederlanders kunnen zijn.
Natuurlijk, het gebeurd vaker met allochtonen, maar toch.
pi_55125630
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Hadden net zo goed nederlanders kunnen zijn.
Natuurlijk, het gebeurd vaker met allochtonen, maar toch.
how you doin'
AFC AJAX
pi_55125792
multiculti wilders, doe er wat aan! xD
pi_55125850
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:52 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Je houdt je pipa zeker ook horizontaal ? gangsta style?
Wil je dan zo graag nederlander zijn ofzo? Vind je Nederland dan niet kut net als je vrienden?
  zaterdag 8 december 2007 @ 16:25:40 #134
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_55125915
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:52 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Dat is geen jongetje.
><(({°>
  zaterdag 8 december 2007 @ 16:38:56 #135
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_55126131
quote:
Natuurlijk met 1 koekje erbij he. Wel trots blijven.

En om ze zichzelf op hun gemak te laten voelen, een klein scheutje Arsenicum door de thee.
  zaterdag 8 december 2007 @ 16:43:07 #136
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_55126195
Waarom open je geen klaagtopic over hoe hij die negers noemt sampoo?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zaterdag 8 december 2007 @ 16:44:17 #137
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_55126208
beetje raar dat die politie je niet hielp met die allochtonen neer knuppelen :/
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_55126555
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:21 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Je houdt je pipa zeker ook horizontaal ? gangsta style?
Wil je dan zo graag nederlander zijn ofzo? Vind je Nederland dan niet kut net als je vrienden?
Nee jonge pipa moet je zo vast houden net zoals die Chinese jongetje, check maar bij mijn niggas van wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Pipa
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
  zaterdag 8 december 2007 @ 17:01:46 #139
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_55126575
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:00 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

Nee jonge pipa moet je zo vast houden net zoals die Chinese jongetje, check maar bij mijn niggas van wikipedia:

!
><(({°>
pi_55127017
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:00 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

DOH!
  zaterdag 8 december 2007 @ 19:20:00 #141
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_55129640
ABN is hier niet van toepassing
een beetje vreemd ,maar wel lekker !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')