Dus je wilt zeggen dat je in elkaar getropt zou worden door twee marokkaantjes?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:18 schreef Gaosz het volgende:
dit is echt gebeurd, het is toch gewoon zielig dat ze dan meteen met zn 10en om een chauffeur heen gaan staan..... en ik weet dat als die politie niet was langs gekomen ik waarscheinlijk nu niet op fok had staan te posten..... er stonden 50 mensen naar te kijken zonder iets te doen, en ik weet zeker dat als ik in elkaar getrapt werd dat ze dan nogal daar stonden met 50 man niets te doen...
dan mag je blij zijn dat je niet neergestoken bent..quote:Op woensdag 5 december 2007 15:22 schreef Gaosz het volgende:
waren geen marokkaantjes, het waren volgens mij een paar antillianen van 22 jaar oud ofzo..... en het waren er geen 2 als je kan lezen
correctie: neergeschotenquote:Op woensdag 5 december 2007 15:38 schreef HansU het volgende:
[..]
dan mag je blij zijn dat je niet neergestoken bent..
"Toevallig"quote:Op woensdag 5 december 2007 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
Het waren toevallig allochtonen, maakt me geen fuck uit al zijn ze paars.
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:46 schreef sampoo het volgende:
Hoe weet jij dat het allochtonen waren? Of kende je hen en hun ouders persoonlijk? Zeg dan gewoon wat je wil zeggen, mensjes met een andere huidskleur want daar hebben we het over. Lijkt mij wel zo duidelijk als je het toch relevant acht.
Hoe weet jij dat het allochtonen waren? Of kende je hen en hun ouders persoonlijk? Zeg dan gewoon wat je wil zeggen, mensjes met een andere huidskleur want daar hebben we het over. Lijkt mij wel zo duidelijk als je het toch relevant acht.
Ja, knul een andere huidskleur wil zeggen een andere cultuur.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:31 schreef NED het volgende:
LANG LEVE DE MULTICULTURELE SAMENLEVING!!!!!
HOEZEEE, HOEZEEE, HOEZZEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Jochie zeggen terwijl je zelf je geboorte datum niet in de profiel zet.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:52 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ja jochie, daar heb je niet van terug.
Dan hanteer jij een persoonlijke definitie van het woord 'allochtoon'.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:56 schreef Gaosz het volgende:
dan ben je voor mij gewoon een allochtoon oke?
Oh gut meneer noemt een blank persoon met ouders uit het buitenland bij voorbaat gewoon "autochtoon". Wat je stelt is niet wat we met allochtonen bedoelen. Wat je nu met allochtonen wil zeggen is iemand die niet blank is en dat weet je dondersgoed. Noem het beestje dan van aanvang dan ook zo. Een autochtoon is niet perse blank en een allochtoon is niet perse donker.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:56 schreef Gaosz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als ze niet blank zijn dan komt toch een van hun ouders/voorouders uit een ander land? of ze moeten geaddopteerd zijn en dan komt hij helemaal uit een ander land......
dan ben je voor mij gewoon een allochtoon oke?
Als je ouder bent zeg ik wel meneer tegen je,knul.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Jochie zeggen terwijl je zelf je geboorte datum niet in de profiel zet.
Nee, dat maak jij er van..... ik noem een Portugees ook een allochtoon, en een Belg ook..... maar daar gaat het niet om, deze jongens waren inderdaag donker dus dan weet ik inderdaad dat het allochtonen zijn.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:00 schreef sampoo het volgende:
[..]
Oh gut meneer noemt een blank persoon met ouders uit het buitenland bij voorbaat gewoon "autochtoon". Wat je stelt is niet wat we met allochtonen bedoelen. Wat je nu met allochtonen wil zeggen is iemand die niet blank is en dat weet je dondersgoed. Noem het beestje dan van aanvang dan ook zo. Een autochtoon is niet perse blank en een allochtoon is niet perse donker.
een allochtoon is toch gewoon iemand die steelt?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:00 schreef sampoo het volgende:
[..]
Oh gut meneer noemt een blank persoon met ouders uit het buitenland bij voorbaat gewoon "autochtoon". Wat je stelt is niet wat we met allochtonen bedoelen. Wat je nu met allochtonen wil zeggen is iemand die niet blank is en dat weet je dondersgoed. Noem het beestje dan van aanvang dan ook zo. Een autochtoon is niet perse blank en een allochtoon is niet perse donker.
Dus als jij een onbekende die jonger is aanspreekt met jongetje/knul verwacht jij dat de ander überhaupt nog een serieus gesprek met je wil voeren? Ik weet niet hoe jou wereld in elkaar zit maar ik heb respect voor jongeren en ouderen.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:01 schreef sampoo het volgende:
Als je ouder bent zeg ik wel meneer tegen je,knul.
weet ik veel.....quote:Op woensdag 5 december 2007 16:14 schreef SuperMocio het volgende:
In hoeverre is de afkomst van het tuig uit de OP relevant? Ik vind het veel interessanter om te weten wat voor soort schoenen ze aan hadden. TS?
Daar heb ik het ook over! Tenzij je aan een Belg (zelf geboren in Belgie of diens ouders) die in Nederland woont kan herkennen dat hij Belg is noem je hem geen allochtoon. Dit waren wildvreemden voor jou dus jij weet ook niet of deze donkere jongens hier geboren zijn en ook niet of de ouders van die jongens hier geboren zijn. Dus je weet inderdaad NIET of het allochtonen waren. Je begrijpt het woord allochtoon niet dat is het hele probleem en waar je op doelt is niet of ze allochtoon zijn of niet, maar om het kleurtje van hun huid. Zeg dan gewoon negers of jongens met een donkere huidskleur als je het relevant acht in je klaagzang.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:04 schreef Gaosz het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij er van..... ik noem een Portugees ook een allochtoon, en een Belg ook..... maar daar gaat het niet om, deze jongens waren inderdaag donker dus dan weet ik inderdaad dat het allochtonen zijn.
Dat is mijn punt
Zucht, in 1200 waren er nog geen negers in Nederland dus ze zijn vanaf die tijd hier gekomen en zjin dus allochtoon.... ALLEMAAL! al zijn ze hier geboren, dan hebben ze nogal het paspoort van turkije of marokko, en gaan ze daar ook in dienst, en als er oorlog komt gaan ze allemaal weer terug naar hun land van herkomst want dan zijn ze ineens geen nederlanderquote:Op woensdag 5 december 2007 16:17 schreef sampoo het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook over! Tenzij je aan een Belg (zelf geboren in Belgie of diens ouders) die in Nederland woont kan herkennen noem je hem geen allochtoon. Dit waren wildvreemden voor jou dus jij weet ook niet of deze donkere jongens hier geboren zijn en ook niet of de ouders van die jongens hier geboren zijn. Dus je weet inderdaad NIET of het allochtonen waren. Je begrijpt het woord allochtoon niet dat is het hele probleem en waar je op doelt is niet of ze allochtoon zijn of niet, maar om het kleurtje van hun huid. Zeg dan gewoon negers of jongens met een donkere huidskleur als je het relevant acht in je klaagzang.
Waar haal je het vandaan dat iemand knul/jongetje noemen respectloos is? Verder mag jij me gaan uitleggen welk serieus gesprek een bericht met "quote:Op woensdag 5 december 2007 16:09 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dus als jij een onbekende die jonger is aanspreekt met jongetje/knul verwacht jij dat de ander überhaupt nog een serieus gesprek met je wil voeren? Ik weet niet hoe jou wereld in elkaar zit maar ik heb respect voor jongeren en ouderen.
bijns goedquote:Op woensdag 5 december 2007 16:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
een allochtoon is toch gewoon iemand die steelt?
Zo meneer veranderd even eenzijdig de betekenis van Nederlandse woorden. Weet je wat ik stel dat Nederland in Azie ligt en daarom zijn Nederlanders allemaal Aziaten. Een appel noem ik nu een peer. Het is geschreven en daarom wet.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:20 schreef Gaosz het volgende:
[..]
Zucht, in 1200 waren er nog geen negers in Nederland dus ze zijn vanaf die tijd hier gekomen en zjin dus allochtoon.... ALLEMAAL! al zijn ze hier geboren, dan hebben ze nogal het paspoort van turkije of marokko, en gaan ze daar ook in dienst, en als er oorlog komt gaan ze allemaal weer terug naar hun land van herkomst want dan zijn ze ineens geen nederlander
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:35 schreef afcajos het volgende:
Ts heeft het verkeerd aangepakt! Je had die medelanders gewoon thuis moeten uitnodigen voor een kopje thee en het uit moeten praten
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:41 schreef afcajos het volgende:
En sampoo lul wijs zo vaag, een allochtoon is gewoon een turk mocro Antilliaan noem maar op. En al het ie wel in Nederland geboren, het heeft nog steeds die waardeloze cultuur van zijn voorouders.
Wel sneu dat als je niet blank bent je er blijkbaar niet echt bij hoort volgens jou. En dan heeft er nog niemand gekeken naar je wat voor 'waardeloze' cultuur je bezit omdat men is blijven steken bij je huidskleur.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:41 schreef afcajos het volgende:
En sampoo lul wijs zo vaag, een allochtoon is gewoon een turk mocro Antilliaan noem maar op. En al het ie wel in Nederland geboren, het heeft nog steeds die waardeloze cultuur van zijn voorouders.
Stierenstront. Verder mag er wel een beetje duidelijk gemaakt worden wat de betekenis van bepaalde woorden is. Wat is daar zo vaag aan?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:41 schreef afcajos het volgende:
je moet vrienden gaan zoeken...... ik weet ook wat allochtoon betekent... alleen gebruikt iedereen het verkeerd idd, maar dat doet er niet toe, dat veranderd toch niet in ene doordat jij dit nou zegt.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:44 schreef sampoo het volgende:
[..]
Stierenstront. Verder mag er wel een beetje duidelijk gemaakt worden wat de betekenis van bepaalde woorden is. Wat is daar zo vaag aan?
Dude...quote:Op woensdag 5 december 2007 16:20 schreef Gaosz het volgende:
[..]
Zucht, in 1200 waren er nog geen negers in Nederland dus ze zijn vanaf die tijd hier gekomen en zjin dus allochtoon.... ALLEMAAL! al zijn ze hier geboren, dan hebben ze nogal het paspoort van turkije of marokko, en gaan ze daar ook in dienst, en als er oorlog komt gaan ze allemaal weer terug naar hun land van herkomst want dan zijn ze ineens geen nederlander
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:44 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Wel sneu dat als je niet blank bent je er blijkbaar niet echt bij hoort volgens jou. En dan heeft er nog niemand gekeken naar je wat voor 'waardeloze' cultuur je bezit omdat men is blijven steken bij je huidskleur.
Ik ben een toffe allochtoon dan, want doe niet mee met cultuur maar hang wel me geloof aanquote:Op woensdag 5 december 2007 16:41 schreef afcajos het volgende:
in de gouden eeuw was ook 50% van de bevolking allochtoon als ik me niet vergisquote:Op woensdag 5 december 2007 16:32 schreef sampoo het volgende:
[..]
Zo meneer veranderd even eenzijdig de betekenis van Nederlandse woorden. Weet je wat ik stel dat Nederland in Azie ligt en daarom zijn Nederlanders allemaal Aziaten. Een appel noem ik nu een peer. Het is geschreven en daarom wet.![]()
Ja, knul we gaan uit van het jaar 1200 een tijd dat Nederland als land niet bestond en het gebied onderdeel was van een veel groter rijk. Daar moeten we volgens de grote Gaosz op baseren wie allochtoon is of niet. Er is verder grote kans dat je het product bent van het samengaan van zaad en cellen waar de eigenaars uit verschillende oorden kwamen waarvan ik vermoed dat ze niet allemaal binnen de huidige Nederlandse grenzen vallen. Hoe zou je jezelf dan noemen? Een beetje allochtoon? Een beetje autochtoon deficient?
Maar waarom stoppen in het jaar 1200? Weet je dat de moderne mens afstamt uit Afrika? Weet je wat we noemen iedereen een allochtoon.
Als je de opvattingen van de ts bekijkt zie je dat het bij hem verder gaat. Het gaat hem niet of die lui werkelijk allochtoon of autochtoon zijn, maar enkel om de huidskleur. Hij probeert het zelf met zijn eigen visie op het woord allochtoon recht te praten. Wees gewoon niet zo vaag en benoem het. Negers, zwarten, donker.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
in de gouden eeuw was ook 50% van de bevolking allochtoon als ik me niet vergis![]()
Maarja die allochtonen discussie gaat nergens over ... iedereen weet welke bevolkingsgroepen ermee bedoelt worden dus niet moeilijk doen..
maar das met heel veel mensen zo. zodra iemand het woord allochtoon zegt, is de link met moslims snel gelegd en dat terwijl er ook genoeg normale allochtonen zijn (zoals ik bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 5 december 2007 16:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is inderdaad een vrij kortzichtige conclusie maar ik doel hier vooral ff op de islamcultuur en de "eigen rechter spelen" cultuur van die negerts
nikkers vind ik zelf het aardigst klinken.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:11 schreef sampoo het volgende:
[..]
Als je de opvattingen van de ts bekijkt zie je dat het bij hem verder gaat. Het gaat hem niet of die lui werkelijk allochtoon of autochtoon zijn, maar enkel om de huidskleur. Hij probeert het zelf met zijn eigen visie op het woord allochtoon recht te praten. Wees gewoon niet zo vaag en benoem het. Negers, zwarten, donker.
Kan ook als je dat sentiment wilt aanvoeren. Een stuk eerlijker dan het foutief gebruik van het woord allochtonen.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nikkers vind ik zelf het aardigst klinken.
om nou telkens niet-europese allochtonen te gaan zeggen vind ik een beetje moeilijk doen om niks.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
maar das met heel veel mensen zo. zodra iemand het woord allochtoon zegt, is de link met moslims snel gelegd en dat terwijl er ook genoeg normale allochtonen zijn (zoals ik bijvoorbeeld)
mag ik dan ook moccapunten zeggen?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:25 schreef sampoo het volgende:
[..]
Kan ook als je dat sentiment wilt aanvoeren. Een stuk eerlijker dan het foutief gebruik van het woord allochtonen.
nwallochtoon voortaan.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
om nou telkens niet-europese allochtonen te gaan zeggen vind ik een beetje moeilijk doen om niks.
U krijgt bij deze toestemming tot gebruik van moccapunten.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mag ik dan ook moccapunten zeggen?
Vind het nogal kleinerend klinken, kan dat het heel normaal is waar jij woont (in Drenthe bijvoorbeeld wordt knul nogal veel gebruiktquote:Op woensdag 5 december 2007 16:22 schreef sampoo het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan dat iemand knul/jongetje noemen respectloos is? Verder mag jij me gaan uitleggen
Geen, ik bedoelde ook niet dit gevalquote:welk serieus gesprek een bericht met "" moet inluiden.
voortaan noemen we ze weer "boy".quote:Op woensdag 5 december 2007 19:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Vind het nogal kleinerend klinken, kan dat het heel normaal is waar jij woont (in Drenthe bijvoorbeeld wordt knul nogal veel gebruikt)
[..]
Geen, ik bedoelde ook niet dit geval
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:00 schreef MetalSonic het volgende:
als het waar is, onze complimenten
Yup, omdat het vast niet ABN-sprekende studentjes waren die de buschauffeur aangesproken hadden met 'Waarde chauffeur, we vinden het zeer treurig dat u onze jonge vriend eruit hebt gezet, voortaan zorgen Wij ervoor dat hij zich proper gedraagt in de bus!...'quote:Op woensdag 5 december 2007 15:52 schreef sampoo het volgende:
[..]
Mij links noemen omdat ik geen aversie heb ten aanzien van allochtonen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:29 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Yup, omdat het vast niet ABN-sprekende studentjes waren die de buschauffeur aangesproken hadden met 'Waarde chauffeur, we vinden het zeer treurig dat u onze jonge vriend eruit hebt gezet, voortaan zorgen Wij ervoor dat hij zich proper gedraagt in de bus!...'
Links![]()
Nee ok, dan heb je helemaal gelijk hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 16:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is inderdaad een vrij kortzichtige conclusie maar ik doel hier vooral ff op de islamcultuur en de "eigen rechter spelen" cultuur van die negerts
Dan hadden de medelanders jou meteen moeten verbouwen.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:35 schreef afcajos het volgende:
Ts heeft het verkeerd aangepakt! Je had die medelanders gewoon thuis moeten uitnodigen voor een kopje thee en het uit moeten praten
Fuck dat. Is het wel veilig om dit topic te lezen en erop te reageren? Zeker op dit tijdstip is het best gewaagd!quote:Op donderdag 6 december 2007 01:24 schreef sander89 het volgende:
Is het wel veilig om hier een topic over te openen![]()
quote:Op donderdag 6 december 2007 01:24 schreef sander89 het volgende:
Is het wel veilig om hier een topic over te openen![]()
toevallig?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op donderdag 6 december 2007 07:34 schreef Barachem het volgende:
Topic verkloot door politiek correcte linkse dwazen.
TS en buschauffeur werden belaagd door bruine klootzakken.
Allochtonen of niet, het was een kutgroepje van een of andere niet-Europese afkomst.
Man, zo te lezen verwacht ik dat die linkse dwazen slachtoffers van dit gespuis ook nog eens ooit gaan molesteren voor politiek incorrect gedrag...![]()
Mag ik apen met meloenen zeggen?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:36 schreef sampoo het volgende:
[..]
U krijgt bij deze toestemming tot gebruik van moccapunten.
hoezo dude? dacht je dat het niet zo was dan?quote:
Alleen jammer dat ik geen politiek correcte linkse dwaas ben.quote:Op donderdag 6 december 2007 07:34 schreef Barachem het volgende:
Topic verkloot door politiek correcte linkse dwazen.
TS en buschauffeur werden belaagd door bruine klootzakken.
Allochtonen of niet, het was een kutgroepje van een of andere niet-Europese afkomst.
Man, zo te lezen verwacht ik dat die linkse dwazen slachtoffers van dit gespuis ook nog eens ooit gaan molesteren voor politiek incorrect gedrag...![]()
Sommigen hebben geen veer in hun reet nodig om hun mening intern te rechtvaardigen.quote:
Als je pa of ma uit het buitenland komt ben je nog steeds een allochtoon ... 2de generatie volgens mij ook nog ...quote:Op woensdag 5 december 2007 22:39 schreef sampoo het volgende:
[..]
Mij links noemen omdat ik geen aversie heb ten aanzien van allochtonen.![]()
AN spreken of niet, lief zijn of niet, student zijn of niet heeft ook erg veel te maken met of we iemand allochtoon of autochtoon noemen. Als je hier geboren bent (en je ouders hier ook geboren zijn) dan ben je autochtoon. Of denkt meneer dat negers die hier geboren zijn alleen maar lief moeten zijn voordat we ze autochtoon of Nederlander mogen noemen?
verdraait. ik wou je nog ongelijk geven, maar blijkbaar heb je tog gelijkquote:Op donderdag 6 december 2007 16:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je pa of ma uit het buitenland komt ben je nog steeds een allochtoon ... 2de generatie volgens mij ook nog ...
http://www.art1.nl/?node=1376quote:De definitie van het begrip allochtoon is volgens het CBS (Centraal Bureau voor Statistiek) ‘een persoon van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren’. Daarbij wordt onderscheid gemaakt tussen personen die zelf in het buitenland zijn geboren (de eerste generatie) en personen die in Nederland zijn geboren (de tweede generatie).
Als 1 van je ouders in het buitenland is geboren ben je 2e generatie.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:16 schreef broodjekipkerrie het volgende:
[..]
3e generatie kan nog steeds allochtoon zijn, mits papa of mama niet in nederland is geboren
Ehmm...wat begreep je precies niet aan het volgende?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je pa of ma uit het buitenland komt ben je nog steeds een allochtoon ... 2de generatie volgens mij ook nog ...
Dit is trouwens een door de overheid aangehouden definitie, die ook weer afwijkt van de oorspronkelijke betekenis van het woord.quote:Als je hier geboren bent (en je ouders hier ook geboren zijn) dan ben je autochtoon.
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:35 schreef afcajos het volgende:
Jajaja, en hou nu maar op met huilen over wat jij vindt van de interpretatie van de term "allochtonen" door TS, open er fijn je eigen topic ofzo.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:52 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ehmm...wat begreep je precies niet aan het volgende?
[..]
Dit is trouwens een door de overheid aangehouden definitie, die ook weer afwijkt van de oorspronkelijke betekenis van het woord.
Lichtpaars of donkerpaars?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
Dit dus,, ze proberen ons af te leiden van de échte "discussie"quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:27 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Jajaja, en hou nu maar op met huilen over wat jij vindt van de interpretatie van de term "allochtonen" door TS, open er fijn je eigen topic ofzo.
Moraalridders![]()
OP: Irritante kleine kutventjes
Bek houwe, eikel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:27 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Jajaja, en hou nu maar op met huilen over wat jij vindt van de interpretatie van de term "allochtonen" door TS, open er fijn je eigen topic ofzo.
Moraalridders![]()
OP: Irritante kleine kutventjes
Het enige wat ze kunnen is he top andere mensen steken ... vooral op nederlanders en als dat niet meer kan gewoon op mede-uitschotquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:08 schreef Index het volgende:
Viezie kanker allochtonenNee het is er altijd maar eentje
rot tocht op
Hij vindt je reactie gewoon zo triest dat ie er niet op in gaat.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:52 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ja jonge echt fatoe man, ik ben alleen maar en echt alleen maar Nederlands opgevoed door me Nederlandse moeder en dan ook nog echt heel erg Nederlands. (aardappelen met groenten en Donald Duck weekblad + Donald Duck Extra en al die shit je weet tog)quote:Op donderdag 6 december 2007 16:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Hij vindt je reactie gewoon zo triest dat ie er niet op in gaat.
Dat heeft niets met onder de indruk zijn te maken.
Voor het helpen van de chauffeur: 10 punten.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:00 schreef MetalSonic het volgende:
als het waar is, mijn complimenten
"helemaal" Nederlands opgevoed?quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:40 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
[...]
Maar alleen omdat me vader ooit uit Marokko is komen opdraven ben ik "2de generatie allochtoon" tssss...
Dat is een van de redenen waarom ik zeg fuck die hele systeempje je weet togggg, fuck the police commin straight from the underground a young nigga got it bad 'cause I'm brown.
Jij komt uit de downstreetzzz van Damsko?quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:40 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Ja jonge echt fatoe man, ik ben alleen maar en echt alleen maar Nederlands opgevoed door me Nederlandse moeder en dan ook nog echt heel erg Nederlands. (aardappelen met groenten en Donald Duck weekblad + Donald Duck Extra en al die shit je weet tog)
Maar alleen omdat me vader ooit uit Marokko is komen opdraven ben ik "2de generatie allochtoon" tssss...
Dat is een van de redenen waarom ik zeg fuck die hele systeempje je weet togggg, fuck the police commin straight from the underground a young nigga got it bad 'cause I'm brown.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:59 schreef TeenWolf het volgende:
"Buschauffeur & ik tegen 10 allochtonen "
klinkt als de titel van een slechte gangbang pornofilm
Je pa komt uit marokko oftewel je woont vast ook in de buurt van veel mede-landers oftewel je bent niet normaal nederlands.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:40 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Ja jonge echt fatoe man, ik ben alleen maar en echt alleen maar Nederlands opgevoed door me Nederlandse moeder en dan ook nog echt heel erg Nederlands. (aardappelen met groenten en Donald Duck weekblad + Donald Duck Extra en al die shit je weet tog)
Voor zekers, much love to the homies.quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:42 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Jij komt uit de downstreetzzz van Damsko?
Beter ga je stoppen met fronten voordat ik m'n pipa op je leeg jonge!quote:Je pa komt uit marokko oftewel je woont vast ook in de buurt van veel mede-landers oftewel je bent niet normaal nederlands.
how you doin'quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Hadden net zo goed nederlanders kunnen zijn.
Natuurlijk, het gebeurd vaker met allochtonen, maar toch.
Je houdt je pipa zeker ook horizontaal ? gangsta style?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:52 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Voor zekers, much love to the homies.
[..]
Beter ga je stoppen met fronten voordat ik m'n pipa op je leeg jonge!
Ik beheers pipa skillz nog beter dan deze Chinese jongetje dus kijk maar uit.
[ afbeelding ]
Dat is geen jongetje.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:52 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Voor zekers, much love to the homies.
[..]
Beter ga je stoppen met fronten voordat ik m'n pipa op je leeg jonge!
Ik beheers pipa skillz nog beter dan deze Chinese jongetje dus kijk maar uit.
[ afbeelding ]
Natuurlijk met 1 koekje erbij he. Wel trots blijven.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:35 schreef afcajos het volgende:
Nee jonge pipa moet je zo vast houden net zoals die Chinese jongetje, check maar bij mijn niggas van wikipedia:quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je houdt je pipa zeker ook horizontaal ? gangsta style?
Wil je dan zo graag nederlander zijn ofzo? Vind je Nederland dan niet kut net als je vrienden?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:00 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Nee jonge pipa moet je zo vast houden net zoals die Chinese jongetje, check maar bij mijn niggas van wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pipa
DOH!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:00 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Nee jonge pipa moet je zo vast houden net zoals die Chinese jongetje, check maar bij mijn niggas van wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pipa
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |