Voor zekers, much love to the homies.quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:42 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Jij komt uit de downstreetzzz van Damsko?
Beter ga je stoppen met fronten voordat ik m'n pipa op je leeg jonge!quote:Je pa komt uit marokko oftewel je woont vast ook in de buurt van veel mede-landers oftewel je bent niet normaal nederlands.
how you doin'quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Hadden net zo goed nederlanders kunnen zijn.
Natuurlijk, het gebeurd vaker met allochtonen, maar toch.
Je houdt je pipa zeker ook horizontaal ? gangsta style?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:52 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Voor zekers, much love to the homies.
[..]
Beter ga je stoppen met fronten voordat ik m'n pipa op je leeg jonge!
Ik beheers pipa skillz nog beter dan deze Chinese jongetje dus kijk maar uit.
[ afbeelding ]
Dat is geen jongetje.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:52 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Voor zekers, much love to the homies.
[..]
Beter ga je stoppen met fronten voordat ik m'n pipa op je leeg jonge!
Ik beheers pipa skillz nog beter dan deze Chinese jongetje dus kijk maar uit.
[ afbeelding ]
Natuurlijk met 1 koekje erbij he. Wel trots blijven.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:35 schreef afcajos het volgende:
Ts heeft het verkeerd aangepakt! Je had die medelanders gewoon thuis moeten uitnodigen voor een kopje thee en het uit moeten praten
Nee jonge pipa moet je zo vast houden net zoals die Chinese jongetje, check maar bij mijn niggas van wikipedia:quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je houdt je pipa zeker ook horizontaal ? gangsta style?
Wil je dan zo graag nederlander zijn ofzo? Vind je Nederland dan niet kut net als je vrienden?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:00 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Nee jonge pipa moet je zo vast houden net zoals die Chinese jongetje, check maar bij mijn niggas van wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pipa
DOH!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:00 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Nee jonge pipa moet je zo vast houden net zoals die Chinese jongetje, check maar bij mijn niggas van wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pipa
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |