Vorig jaar waren er ook vette dingen op Pinkpop! En het jaar ervoor Franz Ferdinand WTF.quote:Op maandag 10 december 2007 12:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bron
Mooi kut aangezien ik een vriendin laatst beloofd had om mee te gaan naar de Foo Fighters als die in Nederland kwamen.
Kan ik straks nog naar Pinkpop gaan ook
Dan maar even hopen dat ze die tweede dag er iets heel tofs van gaan makne...
Mja, als ik al die gruchten al zie en hoor over Coldplay, Editors en Nickelback..... Boringquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:33 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er ook vette dingen op Pinkpop! En het jaar ervoor Franz Ferdinand WTF.
Maar het gaat wel tegen mijn principes in hehe.
Melkweg!quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:05 schreef Leonos het volgende:
Komen de Wombats nou alleen in de Effenaar.
Want had ergens gezien dat ze ook in Amsterdam kwamen?
25 maart Melkweg.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:05 schreef Leonos het volgende:
Komen de Wombats nou alleen in de Effenaar.
Want had ergens gezien dat ze ook in Amsterdam kwamen?
Leuke dingen komen er de laatste tijd bij in Doornroosjequote:Kula Shaker
dinsdag 4 maart 2008 - Open 20:00 | Start 20:45
Normaal ¤ 19,00
Student RU/HAN ¤ 15,00
CJP ¤ 17,80
Maar dat zijn dus wel 3 dagen korterquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:03 schreef jakkop het volgende:
@skippy: Ik zag op festivalinfo een kop: sziget krimpt in aantal dagen. Dus ik hopen...blijkt dat het nu woensdag begint en gewoon weer tot het eind van de week doorgaat. schiet je nog niks mee op.
Leukquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:14 schreef Grobbel het volgende:
En The Rifles komen ook weer naar Doornroosje, trouwens.
http://www.doornroosje.nl/ProgrammaDetail.asp?id=5585
http://www.last.fm/event/441973
In principe dus nog wel een week, alleen twee dagen minder optredens.quote:Wegens klachten omtrend geluidsoverlast in de omgeving van het festivalterein moet het festival krimpen in het aantal dagen. Sziget 2008 zal er daarom als volgt uit komen te zien:
Maandag 11 augustus zullen er geen bands optreden maar zijn wel alle to-go bars en pubs geopend. Op de dinsdag zal er een internationale artiest optreden op het grootste podium, maar zullen er behalve dit optreden geen andere bands spelen op deze dag. Vanaf woensdag 13 augustus barst het festival wél echt los tot 18 augustus.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:50 schreef botar het volgende:
nu gevonden dat de kaarten zonder camping tot de 18e 08:00 uur geldig zijn... geen bands dus op de 18e ... nog maar 5 volle festivaldagen dus
Viva La Fete.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:05 schreef JeroenV het volgende:
Hebben jullie ervaring met Viva La Fete of Plastiscines? Ik moet naar een van beiden, maar weet niet wat leuk is
En Los Campesinos! 25 Feb. Paradiso.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:52 schreef EvilWasp het volgende:
Misschien in de OP nog The Enemy toevoegen 6 januari in de Oude Zaal Melkweg?
En nog wat kleine (zoals vrijdag waarschijnlijk een ouderwets anarchistisch Punkfeestje, woohoo!!) dingetjes die niet echt noemenswaardig zijn.quote:Jan 25
Voicst
Doornroosje, Nijmegen
Feb 10
Okkervil River
Doornroosje, Nijmegen
Mar 24
The Wombats
Doornroosje, Nijmegen
10 attendees
Jul 1
Radiohead
Cultuurpark Westergasfabriek, Amsterdam
254 attendees
Wat voor muziek is t allebei een beetje? Heb wel kort de Myspaces gechecked, maar toch...quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:03 schreef Grobbel het volgende:
Vive la Fete is typisch zo'n band die festivals in elk boerengat in de Benelux aandoet, dus echt exclusief zijn die optredens niet. Dan zou ik zelf voor the Plasticines kiezen, op zich wel een grappig bandje.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:44 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik ga vanavond naar The View in Paradiso!
Ik ben benieuwd
Nog even terugkomen op de discussie over The View. Ik heb niet gezegd dat ze geniaal zijn, ik zeg alleen dat ik dat wél een leuke 'standaard' band vind.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kijk in het begin van dit topic
Ja, Doornroosje is wederom goed bezig met de boekingen!quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Leuke dingen komen er de laatste tijd bij in Doornroosje
Alleen die prijs....
Wow, ook dát nog! Geweldig nieuws, meteen kaartjes besteld! Was een van de leukste optredens die ik dit jaar gezien heb. Onbegrijpelijk en doodzonde dat ze vervolgens in de Grolsch-tent op Lowlands stonden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:14 schreef Grobbel het volgende:
En The Rifles komen ook weer naar Doornroosje, trouwens.
http://www.doornroosje.nl/ProgrammaDetail.asp?id=5585
http://www.last.fm/event/441973
Meen je dat serieus?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
WTF maakt het uit of iets exclusief is?
In welke tent had je ze dan liever gezien? India, neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:31 schreef Aisumasen het volgende:
Wow, ook dát nog! Geweldig nieuws, meteen kaartjes besteld! Was een van de leukste optredens die ik dit jaar gezien heb. Onbegrijpelijk en doodzonde dat ze vervolgens in de Grolsch-tent op Lowlands stonden.
Inderdaad, de India.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
In welke tent had je ze dan liever gezien? India, neem ik aan?
Tuurlijk ga ik terugquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:13 schreef frame-saw het volgende:
Nee man niet Alpha.
Je gaat toch wel weer terug?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:53 schreef AMDB het volgende:
Ik kom me even in dit topic melden, laatste tijd ook op de indie toer aan het gaan. Doornroosje is hier 5 min fietsen vandaan, ook maar even Wombats en Rifles gaan luisteren en oordelen of ze het waard zijn
Ja, dat meen ik heel serieus. Of iets vaak of niet vaak in in Nederland optreed zou voor mij de allerlaatste reden zijn om ergens wel of niet heen te gaan. Ik ga naar een band die ik leuk vind. Dat iets minder vaak optreed maakt de muziek niet beter. Als die band die ie je waarschijnlijk op 15 verschillende plekken in de buurt kan zien als je weer terug in Nederland bent, betere leukere muziek maakt dan die band, zelden buiten Frankrijk optreedt, an weet ik het wel, eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Meen je dat serieus?![]()
Als ik moet kiezen tussen een band die je waarschijnlijk op 15 verschillende plekken in de buurt kan zien als je weer terug in Nederland bent, en een band die zelden buiten Frankrijk optreedt, dan weet ik het wel, eigenlijk.
Maar goed. Vive la Fete is een hele toffe band gedurende 15 minuten, en dat is meestal het punt dat je door begint te krijgen dat ze maar 1 truukje kennen en eigenlijk steeds hetzelfde liedje spelen. Veel vuige elektro, dus als je zin hebt om te dansen, dan is dat op zich wel een geschikte keuze.
The Plasticines maken vrolijke, Franstalige, springerige popliedjes. Oh, en de band bestaat uit vier niet onknappe jongedames, dus dat eye candy argument m.b.t. Vive la Fete kan wat mij betreft ook linea recta de vuilnisbak in.
...Maar dat doet verder niet terzake. JeroenV gaf aan dat hij geen van beide bands kende en dat het hem verder om het even was. En ik weet niet hoe het bij jou is, maar als je moet kiezen uit twee bandjes waarvan je verder toch niks kent, en je zoekt een of andere reden om voor je zelf uit te maken naar welke van de bands je moet gaan, dan is dat sowieso een sterker argument dan gewoon een munt op te gooien, nietwaar? Wat jij nu hierboven is *uiteraard* bijzonder logisch, maar als één van beide bandjes nu ongelooflijk ruk was geweest, had ik dat heus ook wel gezegd. Ik gokte erop dat ie bij beide optredens even goed uit de voeten had gekund, dus vandaar dat ik daar verder niet op ingegaan ben.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik heel serieus. Of iets vaak of niet vaak in in Nederland optreed zou voor mij de allerlaatste reden zijn om ergens wel of niet heen te gaan. Ik ga naar een band die ik leuk vind. Dat iets minder vaak optreed maakt de muziek niet beter. Als die band die ie je waarschijnlijk op 15 verschillende plekken in de buurt kan zien als je weer terug in Nederland bent, betere leukere muziek maakt dan die band, zelden buiten Frankrijk optreedt, an weet ik het wel, eigenlijk.
Ha bijna buurman! Nouja, voor mij is het toch wel 10 minuten...quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:53 schreef AMDB het volgende:
Ik kom me even in dit topic melden, laatste tijd ook op de indie toer aan het gaan. Doornroosje is hier 5 min fietsen vandaan, ook maar even Wombats en Rifles gaan luisteren en oordelen of ze het waard zijn
Beter dan vrienden die de Ndrgrnd niet binnen willenquote:Op woensdag 12 december 2007 01:00 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ha bijna buurman! Nouja, voor mij is het toch wel 10 minuten...
Waarom komen er nu allemaal leuke dingen in Roosje? Stap ik ook al de ndrgrnd binnen als Interpol net gedraaid is (en is Grobbel daar om me eraan te herinneren), het leven is niet eerlijk!
Nouja, ik heb de bandjes lekker toch allemaal al een keer gezien.
Weet het nu wel ongeveer zeker. Op datzelfde moment treden Red Blood Shoes ook op en dat lijkt me ook wel leuk..quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:30 schreef JeroenV het volgende:
Ik zal nog eens de Myspaces checken, maar ik denk dus dat het Plastiscines wordt.
Nog altijd beter dan van dat enge trappetje afglijden omdat één of andere kluns z'n bier er heeft laten vallenquote:Op woensdag 12 december 2007 10:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Beter dan vrienden die de Ndrgrnd niet binnen willen
Dat overkomt meestal alleen schaarsgeklede jonge dronken meisjes, in mijn ervaring. (Of was jij dat stiekem in een jurk?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan van dat enge trappetje afglijden omdat één of andere kluns z'n bier er heeft laten vallen![]()
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:18 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Dat overkomt meestal alleen schaarsgeklede jonge dronken meisjes, in mijn ervaring. (Of was jij dat stiekem in een jurk?)
Bright Eyes heeft een (heel kut) kerstalbumquote:Op woensdag 12 december 2007 16:02 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben, heel indie, kerstmuziek aan het luisteren.
Ik vond Reverend ook wel vet hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef MaJo het volgende:
Eerst maar eens beginnen met AM vorige week, die waren weer eensals altijd
Reverend and the Makers ook gezien in het voorprogramma, en ik vond het in tegenstelling tot bijna iedereen echt heel vet
Ook Goover nog gespot maar die herkende me niet
Ik vond het echt superquote:Op woensdag 12 december 2007 16:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik vond Reverend ook wel vet hoor
En je zwaaide gewoon niet hard genoeg!
Je had ook nog je haar geknipt enzo...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het echt super
Enne bedenk maar smoesjes, je herkende me gewoon niet
Ja inderdaad, je herkende me nietquote:Op woensdag 12 december 2007 16:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Je had ook nog je haar geknipt enzo...
Graagquote:Op woensdag 12 december 2007 16:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar volgende keer zal ik harder zwaaien hoor
Hehe jaquote:Op woensdag 12 december 2007 18:58 schreef Mr.Brightside het volgende:
@ Majo: De wildernissen van de UvA?
Ik heb het te druk met concerten om hier veel te posten..
In de laatste 2 maanden naar te veel dingen geweest:
Arctic Monkeys, The View, The Hives, Klaxons, Justice (en die laatste 2 beide nog een keer op I <3 Techno), London Calling en wat minder indie; Rodrigo y Gabriella en een soort van Buena Vista Social Club.
Nu eindelijk even rust!
Volgend jaar pas weer aan de bak met babyshambles, radio soulwax en the wombats.
Ergens een lijstje te vinden? Ik heb nog steeds internet waar ze in België zelfs om lachen dus als ik zelf ga zoeken is die lijst waarschijnlijk al voorbijquote:Op woensdag 12 december 2007 20:44 schreef Panic_A het volgende:
3voor12 song van het jaar is trouwens al bijna 2 uur bezig op 3fm.
Komen leuke nummers voorbij.
Hmm, ben wel benieuwd op zich. Ga zo wel even luisteren op de bank denk ikquote:Op woensdag 12 december 2007 20:50 schreef Panic_A het volgende:
Ik heb nog niets kunnen vinden, waarschijnlijk staat hij er in de loop van de avond/morgen op de 3voor12 site.
Alle Kaiser Chiefs en Mika's zullen wel hoog staanquote:En dashboard stond maar op 64.
Met de trein? En dan om die tijd terug in het puike Gelderlandquote:Op donderdag 13 december 2007 04:02 schreef Lieke_K het volgende:
Net terug van Emerge in Utrecht en aansluitend drankje, was erg leuk! Paar nederlandse bandjes die erg hun best stonden te doen in Tivoli de Helling voor een publiek dat duidelijk maar voor één van de bands was gekomen... In de indie-britpopsfeer was vooral één band wel leuk: Kensington (vooral het nummer Man Mission Mayhem vind ik erg leuk!), helaas kwam het publiek dus totaal niet mee.
lien heeft mail over Rascal
ik ooook, en grote kans nog met jou ook nogquote:Op woensdag 12 december 2007 20:40 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik ga ook naar the Wombats, jeeueuh.
Post ik ook nog eens wat.
Let's dance to JD is redelijk vaak op 3FM te horen. Vind ik best een hitje.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:08 schreef -skippybal- het volgende:
Denk niet zo heel hard aangezien ze in korte tijd in drie tenten staan. Als ze nu ineens een hitje krijgen is het een ander verhaal natuurlijk
12 euro zelfs maar in Nijmegen!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:00 schreef JeroenV het volgende:
15 euro valt wel mee
Ik zie het nog wel naar de grote zaal verplaatst worden.
Oh myquote:Op donderdag 13 december 2007 14:58 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens over ze gedroomd vannachtEn ook over the Killers, was ergens op een afgelegen festival waar bijna niemand was. Brandon ging zelfs met me dansen
![]()
![]()
![]()
Melkweg ook, maar daar moet je 3 euro lidmaatschap bij betalenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:03 schreef -skippybal- het volgende:
12 euro zelfs maar in Nijmegen!
Misschien is het verstandig om een afkickperiode in te lassen?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:58 schreef MaJo het volgende:
Ik wil the Wombats eigenlijk ook wel live zien, maar ik heb geen geldIk heb trouwens over ze gedroomd vannacht
En ook over the Killers, was ergens op een afgelegen festival waar bijna niemand was. Brandon ging zelfs met me dansen
![]()
![]()
![]()
Dat is altijd zo irritant he. Bij mij is die van een maand vaak dan ook nét verlopen en die van een jaar hoef ik toch niet aan te beginnen aangezien die toch kwijt raaktquote:Op donderdag 13 december 2007 15:04 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Melkweg ook, maar daar moet je 3 euro lidmaatschap bij betalen
Studentenpas<3 9,50quote:Op donderdag 13 december 2007 15:03 schreef -skippybal- het volgende:
12 euro zelfs maar in Nijmegen!
Probleem bij is dus dat ik in februari waarschijnlijk op de HAN zit in Nijmegen (ligt eraan of er genoeg mensen zijn voor een volle klas blabla) maar dus niet helemaal zeker. Best kut, aangezien dat best veel euro's scheelt als je aardig wat optredentjes pakt...quote:
Ik wil ze ook houden! Ik ga gewoon tegen diegene zeggen dat ze zijn weg gevlogen of dat de hond ze heeft op gegeten en ze dan stiekem helemaal voor mezelf houdenquote:en de Indieparkieten, die wil ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |