En nog wat kleine (zoals vrijdag waarschijnlijk een ouderwets anarchistisch Punkfeestje, woohoo!!) dingetjes die niet echt noemenswaardig zijn.quote:Jan 25
Voicst
Doornroosje, Nijmegen
Feb 10
Okkervil River
Doornroosje, Nijmegen
Mar 24
The Wombats
Doornroosje, Nijmegen
10 attendees
Jul 1
Radiohead
Cultuurpark Westergasfabriek, Amsterdam
254 attendees
Wat voor muziek is t allebei een beetje? Heb wel kort de Myspaces gechecked, maar toch...quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:03 schreef Grobbel het volgende:
Vive la Fete is typisch zo'n band die festivals in elk boerengat in de Benelux aandoet, dus echt exclusief zijn die optredens niet. Dan zou ik zelf voor the Plasticines kiezen, op zich wel een grappig bandje.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:44 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik ga vanavond naar The View in Paradiso!
Ik ben benieuwd
Nog even terugkomen op de discussie over The View. Ik heb niet gezegd dat ze geniaal zijn, ik zeg alleen dat ik dat wél een leuke 'standaard' band vind.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kijk in het begin van dit topic
Ja, Doornroosje is wederom goed bezig met de boekingen!quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Leuke dingen komen er de laatste tijd bij in Doornroosje
Alleen die prijs....
Wow, ook dát nog! Geweldig nieuws, meteen kaartjes besteld! Was een van de leukste optredens die ik dit jaar gezien heb. Onbegrijpelijk en doodzonde dat ze vervolgens in de Grolsch-tent op Lowlands stonden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:14 schreef Grobbel het volgende:
En The Rifles komen ook weer naar Doornroosje, trouwens.
http://www.doornroosje.nl/ProgrammaDetail.asp?id=5585
http://www.last.fm/event/441973
Meen je dat serieus?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
WTF maakt het uit of iets exclusief is?
In welke tent had je ze dan liever gezien? India, neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:31 schreef Aisumasen het volgende:
Wow, ook dát nog! Geweldig nieuws, meteen kaartjes besteld! Was een van de leukste optredens die ik dit jaar gezien heb. Onbegrijpelijk en doodzonde dat ze vervolgens in de Grolsch-tent op Lowlands stonden.
Inderdaad, de India.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
In welke tent had je ze dan liever gezien? India, neem ik aan?
Tuurlijk ga ik terugquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:13 schreef frame-saw het volgende:
Nee man niet Alpha.
Je gaat toch wel weer terug?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:53 schreef AMDB het volgende:
Ik kom me even in dit topic melden, laatste tijd ook op de indie toer aan het gaan. Doornroosje is hier 5 min fietsen vandaan, ook maar even Wombats en Rifles gaan luisteren en oordelen of ze het waard zijn
Ja, dat meen ik heel serieus. Of iets vaak of niet vaak in in Nederland optreed zou voor mij de allerlaatste reden zijn om ergens wel of niet heen te gaan. Ik ga naar een band die ik leuk vind. Dat iets minder vaak optreed maakt de muziek niet beter. Als die band die ie je waarschijnlijk op 15 verschillende plekken in de buurt kan zien als je weer terug in Nederland bent, betere leukere muziek maakt dan die band, zelden buiten Frankrijk optreedt, an weet ik het wel, eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Meen je dat serieus?![]()
Als ik moet kiezen tussen een band die je waarschijnlijk op 15 verschillende plekken in de buurt kan zien als je weer terug in Nederland bent, en een band die zelden buiten Frankrijk optreedt, dan weet ik het wel, eigenlijk.
Maar goed. Vive la Fete is een hele toffe band gedurende 15 minuten, en dat is meestal het punt dat je door begint te krijgen dat ze maar 1 truukje kennen en eigenlijk steeds hetzelfde liedje spelen. Veel vuige elektro, dus als je zin hebt om te dansen, dan is dat op zich wel een geschikte keuze.
The Plasticines maken vrolijke, Franstalige, springerige popliedjes. Oh, en de band bestaat uit vier niet onknappe jongedames, dus dat eye candy argument m.b.t. Vive la Fete kan wat mij betreft ook linea recta de vuilnisbak in.
...Maar dat doet verder niet terzake. JeroenV gaf aan dat hij geen van beide bands kende en dat het hem verder om het even was. En ik weet niet hoe het bij jou is, maar als je moet kiezen uit twee bandjes waarvan je verder toch niks kent, en je zoekt een of andere reden om voor je zelf uit te maken naar welke van de bands je moet gaan, dan is dat sowieso een sterker argument dan gewoon een munt op te gooien, nietwaar? Wat jij nu hierboven is *uiteraard* bijzonder logisch, maar als één van beide bandjes nu ongelooflijk ruk was geweest, had ik dat heus ook wel gezegd. Ik gokte erop dat ie bij beide optredens even goed uit de voeten had gekund, dus vandaar dat ik daar verder niet op ingegaan ben.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik heel serieus. Of iets vaak of niet vaak in in Nederland optreed zou voor mij de allerlaatste reden zijn om ergens wel of niet heen te gaan. Ik ga naar een band die ik leuk vind. Dat iets minder vaak optreed maakt de muziek niet beter. Als die band die ie je waarschijnlijk op 15 verschillende plekken in de buurt kan zien als je weer terug in Nederland bent, betere leukere muziek maakt dan die band, zelden buiten Frankrijk optreedt, an weet ik het wel, eigenlijk.
Ha bijna buurman! Nouja, voor mij is het toch wel 10 minuten...quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:53 schreef AMDB het volgende:
Ik kom me even in dit topic melden, laatste tijd ook op de indie toer aan het gaan. Doornroosje is hier 5 min fietsen vandaan, ook maar even Wombats en Rifles gaan luisteren en oordelen of ze het waard zijn
Beter dan vrienden die de Ndrgrnd niet binnen willenquote:Op woensdag 12 december 2007 01:00 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ha bijna buurman! Nouja, voor mij is het toch wel 10 minuten...
Waarom komen er nu allemaal leuke dingen in Roosje? Stap ik ook al de ndrgrnd binnen als Interpol net gedraaid is (en is Grobbel daar om me eraan te herinneren), het leven is niet eerlijk!
Nouja, ik heb de bandjes lekker toch allemaal al een keer gezien.
Weet het nu wel ongeveer zeker. Op datzelfde moment treden Red Blood Shoes ook op en dat lijkt me ook wel leuk..quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:30 schreef JeroenV het volgende:
Ik zal nog eens de Myspaces checken, maar ik denk dus dat het Plastiscines wordt.
Nog altijd beter dan van dat enge trappetje afglijden omdat één of andere kluns z'n bier er heeft laten vallenquote:Op woensdag 12 december 2007 10:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Beter dan vrienden die de Ndrgrnd niet binnen willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |