kleine zaal effenaar 22/03...quote:Op zondag 9 december 2007 13:04 schreef JeroenV het volgende:
Hoe kwamen jullie erbij dat de Wombats in de kleine zaal van Paradiso spelen en wanneer begint de VVK? Want ik zie het niet bij Mojo of op de Paradiso site staan...
Alleen London Calling (dat was die zaterdag denk ik) en Ekko toch nog maar?quote:Op zondag 9 december 2007 13:10 schreef lienelien het volgende:
In Paradiso hebben ze een tijdje geleden al gestaan dacht ik, op een zaterdag een keer
Oja, toen idd, en een dag voor ze in de Ekko stonden.quote:Op zondag 9 december 2007 13:48 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Alleen London Calling (dat was die zaterdag denk ik) en Ekko toch nog maar?
Ja oké, dat was ook een festivalachtig iets toch? Dat was een vrijdag dus dan was de 3e idd een zaterdag, lien. Maakt ook niet uit verder.quote:Op zondag 9 december 2007 14:17 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb ze sowieso ook al een keer in Venlo gezien, 2 november geloof ik.
Bronquote:Rage Against The Machine en Foo Fighters op Pinkpop
10/12/2007 -De Metro van maandag meldt op haar voorpagina dat Foo Fighters en Rage Against The Machine (RATM) Pinkpop 2008 zullen aandoen.
Foo Fighters zullen de tweede festivaldag afsluiten, terwijl RATM na twaalf jaar afwezigheid het festival in Landgraaf zal afsluiten.
Vanaf 12 december tot en met 7 januari kunnen de Pinkpopfans traditioneel hun Gouden Tip bekend maken op de website van Pinkpop.
Op 13 februari vindt in de Amsterdamse Paradiso de presentatie plaats van het gehele Pinkpop affiche.
Jawel hoor, ik heb al mijn kaartjes ook in een lijst aan de muur hangen. Als ik een paar nieuwe heb, haal ik de lijst van de muur, glas er af, kaartjes er bij proppen, en het hele zooitje weer aan de muur! Werkt prima. Mijn avatar(s) zijn foto's van die collagequote:Op woensdag 5 december 2007 16:17 schreef lienelien het volgende:
Ja maar dan kunnen alle nieuwe er niet meer bij
Dour is denk ik het goedkoopst van alle grote festivals in de Benelux. Mag je alles zolang het maar niet van blik is mee het terrein op nemen. Lekker met kratten en vodka over het terrein heen slepen dusquote:Op maandag 10 december 2007 13:07 schreef JeroenV het volgende:
Ik denk dat die vriend in Nederland wil blijven, weet eigenlijk ook niet hoe duur de rest is.
Ik weet 'tquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:17 schreef jakkop het volgende:
@skippy: sziget valt samen met LL he(ik vond het lijken alsof je naar allebei wil gaan, dus ik dacht, zeg het ff
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |