Dat overkomt meestal alleen schaarsgeklede jonge dronken meisjes, in mijn ervaring. (Of was jij dat stiekem in een jurk?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan van dat enge trappetje afglijden omdat één of andere kluns z'n bier er heeft laten vallen![]()
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:18 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Dat overkomt meestal alleen schaarsgeklede jonge dronken meisjes, in mijn ervaring. (Of was jij dat stiekem in een jurk?)
Bright Eyes heeft een (heel kut) kerstalbumquote:Op woensdag 12 december 2007 16:02 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben, heel indie, kerstmuziek aan het luisteren.
Ik vond Reverend ook wel vet hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef MaJo het volgende:
Eerst maar eens beginnen met AM vorige week, die waren weer eensals altijd
Reverend and the Makers ook gezien in het voorprogramma, en ik vond het in tegenstelling tot bijna iedereen echt heel vet
Ook Goover nog gespot maar die herkende me niet
Ik vond het echt superquote:Op woensdag 12 december 2007 16:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik vond Reverend ook wel vet hoor
En je zwaaide gewoon niet hard genoeg!
Je had ook nog je haar geknipt enzo...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het echt super
Enne bedenk maar smoesjes, je herkende me gewoon niet
Ja inderdaad, je herkende me nietquote:Op woensdag 12 december 2007 16:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Je had ook nog je haar geknipt enzo...
Graagquote:Op woensdag 12 december 2007 16:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar volgende keer zal ik harder zwaaien hoor
Hehe jaquote:Op woensdag 12 december 2007 18:58 schreef Mr.Brightside het volgende:
@ Majo: De wildernissen van de UvA?
Ik heb het te druk met concerten om hier veel te posten..
In de laatste 2 maanden naar te veel dingen geweest:
Arctic Monkeys, The View, The Hives, Klaxons, Justice (en die laatste 2 beide nog een keer op I <3 Techno), London Calling en wat minder indie; Rodrigo y Gabriella en een soort van Buena Vista Social Club.
Nu eindelijk even rust!
Volgend jaar pas weer aan de bak met babyshambles, radio soulwax en the wombats.
Ergens een lijstje te vinden? Ik heb nog steeds internet waar ze in België zelfs om lachen dus als ik zelf ga zoeken is die lijst waarschijnlijk al voorbijquote:Op woensdag 12 december 2007 20:44 schreef Panic_A het volgende:
3voor12 song van het jaar is trouwens al bijna 2 uur bezig op 3fm.
Komen leuke nummers voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |