Wat nou?quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:27 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
De Sint vroeg zich af of Albert Luque en Luis Suarez wel lief voor elkaar zijn geweest dit jaar.
.
Aissati laat zijn keuze echt niet afhangen van collega spelers. Als hij niet speel wil hij gewoon logisch gezien weg.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als Gomes het vuurtje nog wat verder opstookt wil Aissati ook niet bijtekenen.
Prachtige actie van Ajax.nl!quote:Op woensdag 5 december 2007 12:27 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
De Sint vroeg zich af of Albert Luque en Luis Suarez wel lief voor elkaar zijn geweest dit jaar.
.
quote:
nog ff het stukje opgezocht......quote:Zlatans kwaliteiten komen in zijn tweede Ajax-seizoen echter wel tot uiting. Koeman leert hem nadenken over voetbal. Met zijn grote lichaam ontpopt Ibrahimovic zich tot aanspeelpunt in een 4-3-3 systeem. De straatvoetballer ontdekt de functionaliteit van een simpele ‘kaats’en beseft zich dat hij moet schikken om te overleven in de keiharde voetbalwereld. ‘Nog steeds geniet ik meer van een prachtige assist dan van een goal. Maar ik weet nu dat topclubs kijken naar hoe vaak je scoort en dat soort statistieken,’ aldus een verlichte Zlatan. Gesprekken met ondermeer Marco van Basten (die hij dan wel eens treft bij Ajax omdat Van Basten in die periode samen met boezemvriend Van het Schip de beloften van Ajax coacht) openen zijn ogen.
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:04 schreef Trancelocator het volgende:
Marco en zijn gezin willen dus het liefst in Nederland blijven. Het heeft er nu toch wel alle schijn van.
Het is trouwens niet vreemd dat Van Basten als ex-spits een andere spits, in dit geval Zlatan, beter kan maken. Maar kan Van Basten bijvoorbeeld een verdediger beter laten verdedigen?
Bron?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:04 schreef Trancelocator het volgende:
Marco en zijn gezin willen dus het liefst in Nederland blijven.
Dat gevoel heb ik ook wel..quote:Op woensdag 5 december 2007 13:07 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Kan rijkaard een spits dan beter maken? Welke positie had Hiddink in het veld? Kortom hret antwoord op je vraag weet je gewoon niet.. Laat ze in Rotterdam, Alkmaar en Eindhoven maar lekker lachen... Van Basten gaat verrassen bij Ajax.......
Onzin.. Waarom is Hiddink zo succesvol gebleken zowel op clubniveau als internationaal?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:07 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Kan rijkaard een spits dan beter maken? Welke positie had Hiddink in het veld? Kortom hret antwoord op je vraag weet je gewoon niet.. Laat ze in Rotterdam, Alkmaar en Eindhoven maar lekker lachen... Van Basten gaat verrassen bij Ajax.......
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Onzin.. Waarom is Hiddink zo succesvol gebleken zowel op clubniveau als internationaal? [ afbeelding ]
Dat zeg ik niet.. het gaat er mij om dat ik liever een peoplesmanager zie als Hiddink of Rijkaard dan iemand als van Basten *in zijn huidige stadium*quote:Op woensdag 5 december 2007 13:11 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
precies en bij hem vroegen we ons toch ook nooit af of hij spelers beter kon maken? Waarom zou Van Basten Bermaelen dan niks kunnen leren?
Quote van M0ntana in het vorig topic:quote:
quote:Marco van Basten en John van t Schip bezweren nog geen nieuwe club te hebben. Spaanse kranten meldden gisteravond dat het duo de afgelopen weken is gepolst door Barcelona en AC Milan, maar beide clubs kregen volgens bronnen in Spanje nul op het rekest. Vooral Van Basten zou er vanwege zijn gezinssituatie weinig voor voelen om Nederland te verlaten.
Het ligt voor de hand dat de twee ex-werknemers van Ajax dan in beeld komen bij hun oude werkgever. In de Arena is op 1 juli volgend jaar een vacature.
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:17 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vind het gewoon goedkoop om juist op basis van één geval (Zlatan) te concluderen dat Van Basten spelers beter kan maken. Zoals ik al eerder zei zijn ze beiden spits (geweest), en bovendien is Zlatan altijd idolaat van Van Basten geweest.
Weet je wie echt spelers beter kan maken: Foppe de Haan. Vergelijk dat maar eens met Marco van Basten die het in Oranje gepresteerd heeft om spelers alleen slechter te laten voetballen.
Tis maar dat je het weet.quote:05.12.2007 12:11
PREGOVORI U WESTINU Kapetan maksimirskog kluba Luka Modrić neće biti prodan kopljanicima
Zdravko Mamić i Ajax bez dogovora o Modriću
Autor Tomislav DASOVIĆ
Specijalni Ajaxov izaslanik, Fifin menad¸er, Danac Soren Lerby, poku¨ao je jučer jo¨ jednom slomiti otpor Dinamova izvr¨nog dopredsjednika Zdravka Mamića i nagovoriti ga da usmjeri kapetana modrih Luku Modrića prema Amsterdamu.
Pregovori u Westinu trajali su sinoć nekoliko sati, no iz njih nije proizi¨ao zaključak koji bi natjerao čelnike Ajaxa da otvore pjenu¨ca. Luka Modrić, koji je u vrijeme tih pregovora bio u Westinu u karanteni, i dalje je čvrsto u Dinamu, a čak i da se dogovorio s Ajaxom, Mamić to sigurno u ovom trenutku ne bi bio objavio.
Iako je Soren Lerby kratko kazao da je zadovoljan svojom misijom u Zagrebu, vjerojatno se to odnosi samo na Mamićevu zavr¨nu rečenicu: "Jo¨ ste u igri, javite se za mjesec dana".
To je, međutim, bio samo kurtoazni odgovor jer Mamić je sinoć kazao kako vi¨e nije imao srca odbijati Ajax pa je ipak pristao primiti uglednoga gosta iako je već bezbroj puta ponovio kako Ajax nije klub za Modrića.
Premda kopljanici mogu financijski pratiti i najveće europske klubove, Lukin vlasnik Mamić čvrsto ostaje pri stavu da Modrić mo¸e samo u Real, Barcelonu ili Chelsea. Nije tajna da je poslao s Englezima zapravo gotov i da se samo čeka kraj polusezone i da i Luka stavi svoj potpis za Chelsea.
Soren Lerby iskoristio je kratki posjet Zagrebu i za piće s najvećom HSV-ovom zvijezdom Rafaelom van der Vaartom, ali Danac neće ostati na utakmici Dinamo - HSV, nego već danas odlazi natrag u Amsterdam.
Nema sumnje da će se Ajaxovi čelnici slijepo dr¸ati sinoćnjeg dogovora i da će se ponovno javiti za mjesec dana. Tada će napokon saznati istinu, to jest, da nikad nisu bili u ozbiljnoj igri za Dinamovu desetku.
Vergeten we dan zo snel? Het jaar bij jong Ajax pakte hij de dubbel.... Ze speelde beter voetbal dan Ajax 1..... Man wat baalde we met zijn alle dat hij naar Oranje ging.....quote:Op woensdag 5 december 2007 13:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]mag ik me hier helemaal bij aansluiten..
Fijn dat van Basten spits is geweest.. maar wat zegt dit over onze jonge verdediging en middenveld.. Kortom.. van Basten is nu niet de juiste optie..
Modric zegt dus dat ie alleen naar Ajax wil als Van Basten coach wordt.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Goed verhaal.. lekker.. duidelijk.. [ afbeelding ]
Gaat zijn vraagprijs dan ook een beetje omlaag?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Modric zegt dus dat ie alleen naar Ajax wil als Van Basten coach wordt.
Laat hem wegblijven, las in Engelse media vraagprijzen van 25 tot 30 miljoen Pond.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Modric zegt dus dat ie alleen naar Ajax wil als Van Basten coach wordt.
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat hem wegblijven, las in Engelse media vraagprijzen van 25 tot 30 miljoen Pond.
Ach, ik zie het gewoon echt niet zitten met Marco van Basten.quote:
argumenten hierboven aangedragen veranderen daar ook geen 10% van?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, ik zie het gewoon echt niet zitten met Marco van Basten.
Hier het artikel over Luka Modric: http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=495108&in_page_id=1779
Hij mag van mij als spitsen-trainer komen of als trainer/coach van Jong Ajax, geen probleem mee.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
argumenten hierboven aangedragen veranderen daar ook geen 10% van?
Eensch.. Ajax 1 is iets anders dan Jong Ajax.. Nee breng nou niet het voorbeeld van Koster aan want die heeft tig keer zoveel ervaring..quote:Op woensdag 5 december 2007 13:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij mag van mij als spitsen-trainer komen of als trainer/coach van Jong Ajax, geen probleem mee.
Maar als trainer/coacg van Ajax 1 is hij (nog) niet geschikt, laat hem zich eerst elders maar bewijzen.
1 speler haalt nog geen schaal binnen.. zeker niet als er 3 steunpilaren wegvallen..quote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
argumenten hierboven aangedragen veranderen daar ook geen 10% van?
Aissatiquote:Op woensdag 5 december 2007 14:35 schreef Wooldoor het volgende:
Met Modric is Ajax al in de fout gegaan door daar te laat achter aan te gaan zitten, laten ze nu niet dezelfde fout met Aissasti maken.
Ik wil transfers horen voor in de winterstop [afbeelding]
Dus stel dat Modric, Aissati, Maduro, Huntelaar, Heitinga, Boulahrouz allemaal zouden komen/blijven op de voorwaarde dat Van Basten de coach is, dan mogen ze allemaal thuisblijven jou?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat hem wegblijven, las in Engelse media vraagprijzen van 25 tot 30 miljoen Pond.
Als we voor al die spelers 25 á 30 miljoen per stuk moeten betalen, ja.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus stel dat Modric, Aissati, Maduro, Huntelaar, Heitinga, Boulahrouz allemaal zouden komen/blijven op de voorwaarde dat Van Basten de coach is, dan mogen ze allemaal thuisblijven jou?
Ze komen voor in totaal 35 miljoen, incl bijtekenen. De beste spits van Nederland, de beste nummer 10 beschikbaar, de echte Ajacieden als Heitinga en Maduro en de beste keeper van Nederland; en een voor jou graag geziene verdediger.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als we voor al die spelers 25 á 30 miljoen per stuk moeten betalen, ja.
mooi die stanley menzo, helemaal verward hehehehequote:Op woensdag 5 december 2007 15:07 schreef Roycoooooo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_jaapie_stam_.html
Japie stam![]()
Dit zou te mooi voor woorden zijn, maar het gaat niet gebeuren. Als het echt zo is dat Marco van Basten ervoor zorgt dat er niemand weggaat en Luka Modric en Khalid Boulahrouz bijkomen, zou hij het van mij mogen proberen. Maar dan nog, ben bang dat zelfs de allerbeste selectie van de afgelopen tien jaar niet zal presteren onder Marco van Basten, puur doordat hij het gewoon (nog) niet heeft.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze komen voor in totaal 35 miljoen, incl bijtekenen. De beste spits van Nederland, de beste nummer 10 beschikbaar, de echte Ajacieden als Heitinga en Maduro en de beste keeper van Nederland; en een voor jou graag geziene verdediger.
Hoe groot is je afkeer tegen Van Basten?
gooi die poll nou maar in je Ajac OPquote:Op woensdag 5 december 2007 15:31 schreef Blight het volgende:
Ik mis de optie 'je moeder'.
quote:Je speelt vals! (of er ging iets mis natuurlijk)
check die OP maar.. die zag er toch beter uit dan de vorige!quote:Op woensdag 5 december 2007 15:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
gooi die poll nou maar in je Ajac OP [afbeelding]
SABOTAGE!quote:Op woensdag 5 december 2007 15:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan niet eens op Van Basten stemmen!
Ik ben wel benieuwd wat er in dat artikel staat van Modric. Het vage vertaalprogramma wat ik gebruikte kwam iets uit met onderhandelingen en interesse van Ajax.
Lekker op tijd Ajax,quote:Ajax gaat werk maken van Modric
Ajax gaat er wederom alles aan doen om het Kroatische supertalent Luka Modric naar Amsterdam te halen.
Volgens de Kroatische krant Vecernji is Sören Lerby op dit moment in Zagreb om te praten met diens zaakwaarnemer Zdravka Mamic over de mogelijkheden om de 22-jarige middenvelder in de winterstop naar Amsterdam te loodsen.
Modric maakte indruk op Ajax in de dubbele confronatie met Dinamo Zagreb in de UEFA Cup.
De jonge international was tevens al actief voor zijn land op het WK van 2006 en zal ook komende zomer in Oostenrijk en Zwitserland van de partij zijn.
Als koster geen zin heeft vind ik Neeskens ook wel een goede kandidaat om assistent te worden.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:37 schreef twi het volgende:
Iemand heeft iets of hij heeft het niet. Het 'even ergens anders proberen' is dus gewoon onzin. Danny Blind heeft het duidelijk niet (dat zou nou een prima A-klasse scout en/of assistent zijn), Marco van Basten heeft het mijns inziens niet als bondscoach, maar er is een grote kans dat hij het wel heeft voor een club als Ajax vanwege de genoemde zaken.
+ Hij zal altijd eerst naar de jeugdopleiding kijken
+ Hij zal talentvolle spelers over de streep kunnen trekken naar Ajax te komen of bij Ajax te blijven.
+ Hij zal vanwege zijn uitstraling als ex-voetballer een netwerk hebben, en waar hij dat niet heeft zal de drempel laag zijn.
+ Hij is altijd rustig
- Hij is naar de media niet realistisch over het spel (maar welke coach behalve Koster is dat wel?)
Een ideale staf zou voor mij zijn:
- Van Basten (hoofdcoach, trainer aanval)
- Blind (analyse tegenstander, scouting, trainer verdediging)
- Van der Sar (keepers, reservekeeper bij nood(?)) *
- Koster (algemene training, toevoeging voor ervaring)
* Moet hij daar wel trek in hebben, natuurlijk.
Ja, dat spreekt voor zich.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Liever Modric dan Aissati.
Ik zou anders ook Ajax boven Arsenal en Chelsea kiezen hoor.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat spreekt voor zich.
Modric is the next best thing, alleen nu al onhaalbaar.
Zlatan deed het, die kon uit grotere clubs kiezenquote:Op woensdag 5 december 2007 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou anders ook Ajax boven Arsenal en Chelsea kiezen hoor.
Dachten we van Urzaiz ook.. en kijk! Hij is er!quote:Op woensdag 5 december 2007 15:57 schreef keijz het volgende:
[..]
Wow, als die toch zou komen [afbeelding]
Helaas erg onrealistisch [afbeelding]
Als Modric een slimme jongen is, redeneert hij misschien wel wat anders, en kiest hij niet blind voor het grote geld.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou anders ook Ajax boven Arsenal en Chelsea kiezen hoor.
Precies, bij zulke clubs gaat hij toch (nog) niet uit de verf komen. Veels te veel concurrentie voor zo'n jongen. Gewoon lekker naar Ajax gaan.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:03 schreef twi het volgende:
Het is heel simpel, zolang Modric niet bij een andere club heeft getekend moet Ajax er alles aan doen om hem binnen te halen.
Met alle respect, een half jaar terug kende niemand (hier) die gast en nu zouden Chelsea en Arsenal beiden bereid zijn 45 miljoen voor hem neer te tellen? Ik geloof er niks van. Als Arsenal en Chelsea hem zo nodig hebben, waarom hebben ze Sneijder of Van der Vaart dan niet opgepikt voor de helft van dat bedrag?
Wat is nou de bron van dit artikel?quote:
Het is niet te hopen, grote kans dat hij dan zeker opvalt. Kroatië zit niet in een hele sterke poule, op papier.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:08 schreef twi het volgende:
Overigens denk ik dat als zijn club slim is, ze hem gewoon pas in de zomer verkopen. Kroatie op het EK, gooien ze daar hoge ogen, dan is die jongen natuurlijk wel vertrokken voor een fiks bedrag.
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=503842quote:Op woensdag 5 december 2007 16:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat is nou de bron van dit artikel?
Iemand de kroatische taal machtig?quote:Zdravko Mamić i Ajax bez dogovora o Modriću
Specijalni Ajaxov izaslanik, Fifin menad¸er, Danac Soren Lerby, poku¨ao je jučer jo¨ jednom slomiti otpor Dinamova izvr¨nog dopredsjednika Zdravka Mamića i nagovoriti ga da usmjeri kapetana modrih Luku Modrića prema Amsterdamu.
Pregovori u Westinu trajali su sinoć nekoliko sati, no iz njih nije proizi¨ao zaključak koji bi natjerao čelnike Ajaxa da otvore pjenu¨ca. Luka Modrić, koji je u vrijeme tih pregovora bio u Westinu u karanteni, i dalje je čvrsto u Dinamu, a čak i da se dogovorio s Ajaxom, Mamić to sigurno u ovom trenutku ne bi bio objavio.
Iako je Soren Lerby kratko kazao da je zadovoljan svojom misijom u Zagrebu, vjerojatno se to odnosi samo na Mamićevu zavr¨nu rečenicu: "Jo¨ ste u igri, javite se za mjesec dana".
To je, međutim, bio samo kurtoazni odgovor jer Mamić je sinoć kazao kako vi¨e nije imao srca odbijati Ajax pa je ipak pristao primiti uglednoga gosta iako je već bezbroj puta ponovio kako Ajax nije klub za Modrića.
Premda kopljanici mogu financijski pratiti i najveće europske klubove, Lukin vlasnik Mamić čvrsto ostaje pri stavu da Modrić mo¸e samo u Real, Barcelonu ili Chelsea. Nije tajna da je poslao s Englezima zapravo gotov i da se samo čeka kraj polusezone i da i Luka stavi svoj potpis za Chelsea.
Soren Lerby iskoristio je kratki posjet Zagrebu i za piće s najvećom HSV-ovom zvijezdom Rafaelom van der Vaartom, ali Danac neće ostati na utakmici Dinamo - HSV, nego već danas odlazi natrag u Amsterdam.
Nema sumnje da će se Ajaxovi čelnici slijepo dr¸ati sinoćnjeg dogovora i da će se ponovno javiti za mjesec dana. Tada će napokon saznati istinu, to jest, da nikad nisu bili u ozbiljnoj igri za Dinamovu desetku.
'quote:Op woensdag 5 december 2007 12:43 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Op basis van Oranje moet ik er ook niet aan denken, maar laat je daar niet toe leiden.. De laatste mooie pot van Oranje was op wk 98 denk ik... (Toen Sar die kopstoot van Ortega kreeg?)
Adriaanse deed het slecht bij Ajax en die willen mensen ook hebben.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:11 schreef F1Bas het volgende:
Van Gaal deed het nog veel minder dan Marco en die willen veel mensen ook wel terug.
Ze vroegen begin dit seizoen al 12 miljoen, dat zal nu ongeveer het dubbele zijn..quote:Op woensdag 5 december 2007 16:41 schreef Nashje het volgende:
Als Modric komt zitten we goed. Heb er alleen niet echt veel vertrouwen in. Zagreb zal teveel geld vragen.
Voetbalprimeurquote:Milan wil 'koopje' Zambrotta naar San Siro halen
AC Milan wil zijn verdediging in januari versterken met routinier Gianluca Zambrotta. De Milanese club is bereid vijf miljoen euro te betalen voor de back van FC Barcelona.
El Mundo Deportivo meldt dat Barcelona vermoedelijk akkoord zal gaan met het aanbod. De 30-jarige Zambrotta heeft het namelijk niet meer naar zijn zin in Spanje doordat hij regelmatig op de bank zit.
De oud-speler van Juventus zal om die reden vermoedelijk ook instemmen met een transfer, meldt het Spaanse dagblad. Zambrotta stapte medio 2006 over naar Barcelona, na de degradatie van Juventus. In Catalonië speelde de international tot dusver 46 duels.
Volgens mij heeft V. Basten ook gemeld zijn eigen staf (van het Schip iig) mee te willen nemen.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:37 schreef twi het volgende:
Een ideale staf zou voor mij zijn:
- Van Basten (hoofdcoach, trainer aanval)
- Blind (analyse tegenstander, scouting, trainer verdediging)
- Van der Sar (keepers, reservekeeper bij nood(?)) *
- Koster (algemene training, toevoeging voor ervaring)
* Moet hij daar wel trek in hebben, natuurlijk.
op Ajax.nl kan je de wedstrijd terug kijkenquote:Op woensdag 5 december 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, die open mondjes en gezichten na die actie van Jan-Arie van der Heijden tegen Jong Feyenoord. Iemand die al een filmpje hiervan heeft gevonden?
Whehehe! Fantastisch. Hij zit niet in de samenvatting van Ajax.tvquote:Op woensdag 5 december 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, die open mondjes en gezichten na die actie van Jan-Arie van der Heijden tegen Jong Feyenoord. Iemand die al een filmpje hiervan heeft gevonden?
Inderdaad een geweldige foto ook.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:40 schreef RayMania het volgende:
Ik wil die actie ook wel zien, die gezichten!
Van 't Schip heb ik niks op tegen, die kan zich wellicht dan mooi bezig houden met de vleugelspelers. Toch een ondergeschoven kindje. Had 'm er eigenlijk niet bij omdat de staf dan wel erg groot zou worden, en ik er toch graag een wat anoniemer en meer ervaren persoon bij zou willen.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgens mij heeft V. Basten ook gemeld zijn eigen staf (van het Schip iig) mee te willen nemen.
Waar de fuck slaat dit op.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Voetbalprimeur
Ook leuk voor Ajax
Goed nieuws.quote:Koster: "Vertonghen voorlopig als linksback"
Ajax-trainer Adrie Koster ziet zijn verdediger Jan Vertonghen de komende tijd het liefst als linksback. Volgens de oefenmeester kan de Belg op diverse plekken spelen, hetgeen nodig is door blessures.
"Hij moet zich richten op de linksbackpositie, maar ik wil benadrukken dat hij ook voor andere plaatsen in aanmerking komt. Door blessures moet je als coach soms schuiven en dan is het fijn dat iemand als Jan op verschillende plaatsen kan spelen", aldus Koster in Voetbal International.
Vertonghen liet in VI weten dat hij zich onder Koster beter voelt dan in de periode van Henk ten Cate.
"Daar wordt Sinterklaas nou niet echt vrolijk van"quote:Op woensdag 5 december 2007 21:47 schreef MaxC het volgende:
[ afbeelding ]
" Zijn jullie wel lief geweest tegen over elkaar?"
Suarez: Que?
Luque: Geld?
Logisch, hij speelt meerquote:Op woensdag 5 december 2007 22:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Goed nieuws.
Dat laatste vind ik overigens opvallend (doch niet vreemd).
Ja, maar dat was post 299quote:Op donderdag 6 december 2007 00:46 schreef BonJovi het volgende:
Dat zei je toch al vanmiddag?
Eerst zaterdag maar isquote:Op woensdag 5 december 2007 23:33 schreef Noshiba het volgende:
JODEN NOG 11 DAGEN!!!!
Wat zou dat mooi zijnquote:Op donderdag 6 december 2007 00:58 schreef Noshiba het volgende:
5/12/2007 - Heitinga niet per se weg na dit seizoen
(Gepost door HT)
In een interview met Sportweek heeft John Heitinga aangegeven niet per se te vertrekken na dit seizoen: "Het begint te kriebelen, maar ik sluit niets uit. Ik weet alleen dat ik dit seizoen bij Ajax afmaak, misschien blijf ik daarna ook nog wel." Verder geeft hij aan dat het van de interesse afhangt of hij na dit seizoen nog in het rood-wit te bewonderen is: "Maar ook wat er met Ajax gebeurt. Wie weet gebeurt er hier iets moois." Heitinga heeft bij Ajax nog een contract tot 2011. [
Gelijk heeft ie. Wat is dat ook voor gezeik om Gentenaar te laten keepen bij Jong Ajax.quote:'Verhoeff wil weg bij Ajax' 6 december 2007
Koen Verhoeff denkt na over een vertrek bij Ajax, zo meldt de website Highlow.nl. De reservekeeper van Jong Ajax komt zelden aan spelen toe en heeft daardoor het gevoel dat zijn ontwikkeling stagneert. Door de huidige situatie bij het beloftenelftal blijft Verhoeff stilstaan in zijn ontwikkeling. Bij Jong Ajax moet de doelman Dennis Gentenaar, Erik Heijblok en Marco van Duin voor zich dulden.
Voor zichzelf zou Verhoeff al twee opties hebben uitgedacht. De jonge sluitpost wil verhuurd worden na de winterstop of hij vertrekt definitief bij Ajax, zo wordt gezegd vanuit kringen rond de keeper.
Is van Duin niet een stuk talentvoller dan Verhoeff.quote:Op donderdag 6 december 2007 08:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie. Wat is dat ook voor gezeik om Gentenaar te laten keepen bij Jong Ajax.
quote:Feyenoorder Fer belaagd in Amsterdam ArenA
Na afloop van het bekerduel tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord is Leroy Fer belaagd door een Ajax-fan. De Feyenoorder werd niet geraakt en gaat ook geen aangifte doen, Ajax neemt wel maatregelen.
De man, seizoenskaarthouder bij Ajax, probeerde, volgens het AD, Fer te schoppen toen hij de spelersbus van Feyenoord in stapte. De 17-jarige middenvelder werd niet geraakt door de fan en Feyenoord kwam zonder verdere problemen van het parkeerdek af.
Voor Ajax was de schoppende beweging richting Fer aanleiding om de seizoenskaart van de Ajax-fan direct in beslag te nemen. De wedstrijd is niet de eerste keer toneel van ongeregeldheden. Drie jaar geleden kregen de Feyenoorders Robin van Persie en Jorge Acuna rake klappen toen supporters van Ajax het veld van jeugdcomplex De Toekomst op stormden.
Om veiligheidsredenen wordt de 'kleine klassieker' sindsdien in de ArenA gespeeld. Jong Feyenoord won het duel na strafschoppen. De wedstrijd zelf eindigde in een 1-1 stand.¨
quote:blablabla maduro
Mwah, dat mag je wel relativeren. In de periode dat het minder ging met Maduro, wilde Ajax hem geen nieuw contract aanbieden. Dan is zijn houding op dit moment toch niet zo gek?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ik vind het wel respectloos dat maduro zijn contract niet heeft verlengd want v. Geel zei iets van zoveel december is de einddatum! Geen respect/liefde voor de club
Hoe weet je dan dat ie niet gewoon gaat verlengen? Die einddatum is toch nog niet bereikt.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ik vind het wel respectloos dat maduro zijn contract niet heeft verlengd want v. Geel zei iets van zoveel december is de einddatum! Geen respect/liefde voor de club
Ben ik wel me je eens. Ajax heeft hem inderdaad te lang aan een draadje laten bungelen, waardoor je ook niet van Maduro kan verwachten dat hij ineens Ajax trouw blijft.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:33 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Mwah, dat mag je wel relativeren. In de periode dat het minder ging met Maduro, wilde Ajax hem geen nieuw contract aanbieden. Dan is zijn houding op dit moment toch niet zo gek?
Toen Maduro in zo'n gigantische dip zat dat een gemiddelde F speler nog beter was werd hem geen contract aangeboden, dat is ook niet zo heel gek vanuit Ajax zijn opzicht.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ben ik wel me je eens. Ajax heeft hem inderdaad te lang aan een draadje laten bungelen, waardoor je ook niet van Maduro kan verwachten dat hij ineens Ajax trouw blijft.
Zo vreemd vind ik dat niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ben ik wel me je eens. Ajax heeft hem inderdaad te lang aan een draadje laten bungelen, waardoor je ook niet van Maduro kan verwachten dat hij ineens Ajax trouw blijft.
Heb jij iets gehoord van een eventuele contract verlening? blijkt dat hij weinig initatief neemtquote:Op donderdag 6 december 2007 11:41 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ie niet gewoon gaat verlengen? Die einddatum is toch nog niet bereikt.
Maar tis ook nooit goed. Als Ajax 60 contract spelers heeft zit iedereen te janken dat de selectie te groot is en als ze wachten met een contract zegt iedereen dat Ajax te laat isquote:Op donderdag 6 december 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
Ik ben het in deze wel met De_Ananas eens. Een conctract moet je verdienen.
Ik vind de opstelling van Ajax dan ook niet verkeerd. Ik snap alleen wel hoe Maduro dat zou kunnen ervaren.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:48 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik dat niet.
Ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van Maduro, maar tot een aantal weken geleden zag ik het ook echt niet meer in hem zitten (ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd dat hij écht goed genoeg is/ kan worden).
Ach ja, zo gaat dat hier altijd. Eerst was het een schandaal dat Koster voor de groep stond, toen was hij opeens een held en na afgelopen zondag vond een enkeling alweer dat hij maar niet te lang aan moest blijven. Ook willen we versterkingen, maar we gaan wel janken omdat Luque zo veel eurie's vangt.. En ach, zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar tis ook nooit goed. Als Ajax 60 contract spelers heeft zit iedereen te janken dat de selectie te groot is en als ze wachten met een contract zegt iedereen dat Ajax te laat is!
Beide partijen willen in de winterstop beslissen.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Heb jij iets gehoord van een eventuele contract verlening? blijkt dat hij weinig initatief neemt
Zou Montana wel blij mee zijnquote:'FC Barcelona wil Van Basten bij vertrek Rijkaard'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 6-dec-2007 11:44
FC Barcelona wil Marco van Basten benoemen tot coach als er onverhoopt een einde komt aan het dienstverband van Frank Rijkaard. Dat schrijft de doorgaans goed ingelichte krant Sport. Rijkaard heeft een contract tot 2009 bij de Catalaanse trots.
Volgens Sport wil het bestuur van FC Barcelona de ‘Nederlandse cultuur’ bewaken. De nieuwe trainer moet de filosofie van Rijkaard aanhangen. Van Basten kondigde dinsdag aan na het EK in Zwitserland en Oostenrijk terug te treden als bondscoach. (MA)
quote:Ajax legt Vermaelen twee jaar langer vast
06 december 2007
Thomas Vermaelen heeft zijn verbintenis bij Ajax met twee jaar verlengd. De Belgische international ligt nu tot medio 2012 vast. Vermaelen maakte in februari 2004 zijn debuut in de hoofdmacht van de Amsterdamse club. Sindsdien speelde hij 87 wedstrijden voor het eerste elftal.
"Ik ben zeer blij met deze ontwikkeling om nog jaren voor Ajax te spelen en uiteindelijk nog meer prijzen te kunnen pakken", aldus Vermaelen. In Amsterdamse dienst veroverde de verdediger de landstitel in 2004. Daarnaast won de KNVB Beker in 2006 en 2007 en de Johan Cruijff Schaal in 2005, 2006 en 2007.
"We verwachten Thomas pas in januari terug van zijn enkelblessure. We hebben echter zoveel vertrouwen in zijn kwaliteiten dat we erg blij zijn dat we hem langer aan Ajax hebben kunnen binden'", zegt technisch directeur Martin van Geel.
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:27 schreef Fides het volgende:
Rijkaard naar Ajax en van Basten naar Barca. Goede zet.
Goed nieuws van Vermaelen.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:26 schreef Blight het volgende:
Het was natuurlijk al min of meer bekend, maar nu is het dan officieel:
[..]
Triest volk....quote:Leroy Fer belaagd na Jong 020 - Jong Feyenoord
Het Algemeen Dagblad meldt dat Leroy Fer na afloop van het gewonnen bekerduel van Jong Feyenoord tegen Jong Ajax op het parkeerdek van de Arena is belaagd door een fan. Hij werd daarbij overigens niet geraakt. Ajax legde de fan direct een stadionverbod op. Vanwege ongeregeldheden in 2004 wordt het duel al sindsdien in het stadion afgewerkt.
Dat stadionverbod zal na een jaar wel opgeheven zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:34 schreef Blight het volgende:
Triest inderdaad. Die mag voortaan lekker thuis op de bank kijken.
Doofpot? Die gozer is toch zijn seizoenskaart afgepakt?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Triest volk....
Nog triester omdat het ventje pas 17 is.
Er was toch een goude regel?
Maar het zal net als 2004 toen van Persie en Acuna het ziekehuis in waren geslagen wel weer in de doofpot verdwijnen.
Een stadionverbod stelt niets voor. Een vriend van me heeft bij Vitesse al 2x een stadionverbod gehad maar die bezoekt nog elke wedstrijd. Hij heeft 2x een boete gehad van 200 euro ofzo. Thats it!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Doofpot? Die gozer is toch zijn seizoenskaart afgepakt?
Who gives a fuck in een ajax topic?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:46 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Erg onrustig momenteel in Barcelona, Ronaldinho zou de dochter van Frank Rijkaard gescoord hebben.
Wat moet Ajax dan nog meer doen? Die kerel opsluiten in een klein kamertje in de Arena ofzo?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een stadionverbod stelt niets voor. Een vriend van me heeft bij Vitesse al 2x een stadionverbod gehad maar die bezoekt nog elke wedstrijd. Hij heeft 2x een boete gehad van 200 euro ofzo. Thats it!
Wat is er gebeurt na het incident in 2004 dan? Volgens mij heeft er geen enkele supporter een SV gekregen.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat moet Ajax dan nog meer doen? Die kerel opsluiten in een klein kamertje in de Arena ofzo? Je moet eens niet zo dom ouwehoeren...
Je geeft net zelf aan dat dat niet gehandhaafd kan worden.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Supporters die de goude regel verbreken moeten ze een stadionverbod voor hun leven geven.
Had er eigenlijk bij moeten zetten dat ze zichzelf bij elke wedstrijd zouden moeten melden.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je geeft net zelf aan dat dat niet gehandhaafd kan worden.
Dat werd laatst afgewezen door een rechter bij een SV vanwege inbreuk op privacy.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Had er eigenlijk bij moeten zetten dat ze zichzelf bij elke wedstrijd zouden moeten melden.
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Probeer je me nou uit tot lokken tot banwaardige uitspraken? Of wat is je bedoeling met je 2 reacties?
Wat is er gebeurt na het incident in 2004 dan? Volgens mij heeft er geen enkele supporter een SV gekregen.
Supporters die de goude regel verbreken moeten ze een stadionverbod voor hun leven geven.
Potentiële nieuwe Ajax-trainer, hoe onrustiger daar hoe groter de kans dat hij vetrekt.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Who gives a fuck in een ajax topic?
quote:Marko Marin trekt niet naar Ajax. AC Milan heeft zo goed als een akkoord bereikt met Borussia Mönchengladbach. De achttienjarige creatieve middenvelder van Bosnische komaf is een van de revelaties van de 2. Bundesliga. (Kicker)
quote:De namen van Urby Emanuelson (Ajax), Taye Taiwo (Olympique Marseille), Fabio Grosso (Olympique Lyon) en Heurelho Gomes (PSV) worden nog altijd aan Valencia gelinkt. (Diverse Spaanse media
quote:Specijalni Ajaxov izaslanik, Fifin menad¸er, Danac Soren Lerby, poku¨ao je jučer jo¨ jednom slomiti otpor Dinamova izvr¨nog dopredsjednika Zdravka Mamića i nagovoriti ga da usmjeri kapetana modrih Luku Modrića prema Amsterdamu.
Een van de speciale Ajax's managers, Deen Soren Lerby, heeft gisteren nog een poging gewaagd bij Zdravko Mamić om de aanvoerder van Dinamo Zagreb richting Amsterdam te trekken.
Onderhandelingen in Westin van gisterenavond hebben een paar uur geduurd, maar in die paar uur tijd is Ajax er niet in geslaagd om een doorbraak te forceren. Luka Modric was zelf ook aanwezig in Westin in "karanteni"(volgens mij betekent dat karate zal, weet niet zeker) maar nog seeds is Luka Modric speler van Dinamo. Ook al zouden ze erin geslaagd zijn om een overeenkomst te bereken zou er geen van de beiden partijen dat toegeven.
Ook al heeft Soren Lerby kort benadrukt dat hij tevreden is met de missie in Zagreb, hoogstwaarschijnelijk is dat alleen gericht op de Mamic's conclusie " Jullie zijn og steeds in het spel, we zien jullie graag terug over een maand".
Mamic's conclusie was waarschijnlijk alleen bedoelt omdat hij het hart niet meer zou hebben om steeds Ajax de deur te wijzen, vandaar dat hij toch heeft gekozen om de hooggewaardeerde gastheer uit Ajax te ontvangen.
Volgens de financiele status zou Ajax in staat zijn om de grootste clubs uit europa te volgen, maar Mamic bijft bij zijn conclusie, Modric kan alleen naar Real, Barca of Chelsea. Er is geen geheim dat Mamic rond zou zijn met de Engelsen en dat ze alleen aan het wachten zijn tot de winterstop.
Soren Lerby heeft gebruik gemaakt van zijn korte verblijf in Zagreb om een drinkje te gaan drinken met de ster van HSV Rafael van der Vaart, Soren zou echter geen tijd hebben om in Zagreb te blijven voor de wedstrijd tussen Dinamo en HSV, en keert vandaag nog terug naar Amsterdam.
Er is geen twijfel mogelijk dat Ajax zijn handen af neemt van Modric, over een maand zou Ajax hast wel zeker weer met Mamic contact opnemen. Waarschijnlijk krijg Ajax dan de waarheid te hooren die luidt, dat ze eigenlijk nooit in de beurt van Modric zijn geweest.
een 1 mans aktie, geloof mij nou maar dat de rest van de fans zoiets ook niet accepteert. Zeker niet na 2004 waarin er een groep ons als Ajax supporters volledig belachelijk gemaakt heeftquote:Op donderdag 6 december 2007 12:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Triest volk....
Nog triester omdat het ventje pas 17 is.
Er was toch een goude regel?
Maar het zal net als 2004 toen van Persie en Acuna het ziekehuis in waren geslagen wel weer in de doofpot verdwijnen.
quote:Van Basten naar Ajax: goed idee?
ELS QUAEGEBEUR en ROB ROMBOUTS
Marco van Basten stapt na het Europees kampioenschap, volgend jaar zomer in Zwitserland in Oostenrijk, op als bondscoach. Hij heeft dan de handen vrij om, bijvoorbeeld, naar Ajax te komen. Is dat een goed idee?
Voetbalanalyticus Henk Spaan:
''Er ontstaat een rare situatie als Marco van Basten tijdens het Europees kampioenschap aanblijft als coach. Van Basten zegt al steeds meer naar de spelers te luisteren. Als zij weten dat hij weggaat, kan er een machtsvacuüm ontstaan. Hij geeft ze al een vinger, dan is het gemakkelijk een hele hand te nemen. Van Basten kan alleen als bondscoach aanblijven als Van Nistelrooy en Van der Sar hun verantwoordelijkheid serieus nemen. Guus Hiddink is de ideale opvolger van Van Basten. Hiddink heeft nog niet getekend voor Rusland. Foppe de Haan heeft het inzicht en de kunde, maar het zou een experiment zijn. Hij heeft het goed gedaan bij Heerenveen en Jong Oranje. Kan hij ook werken met voetballers die in grote glimmende auto's rijden?''
''Voor het Nederlandse voetbal en de media zou het een goede zaak zijn als Van Basten trainer van Ajax wordt. Ajax heeft veel talent en er is geld. Daar is iets van te maken. Voor Van Basten zelf is het goed een paar jaar voor een club te werken. Maar Van Basten blijft een beginnende coach. Het heeft ook meer dan tien jaar geduurd voordat Rinus Michels doorhad hoe het werkte. Niemand is als grote trainer geboren. Ajaxvoorzitter Jaakke zal het in elk geval leuk vinden naast Van Basten te kunnen staan.''
Televisiepresentator Humberto Tan:
''Ik ben tot op zekere hoogte verrast. Van Basten heeft altijd gezegd dat hij veel potentie zag in de spelersgroep, zeker op de langere termijn, daarmee doelend op het WK in 2010. Daarnaast was hij blij dat hij bij het Nederlands elftal over de beste spelers kon beschikken. Dat moet je als coach van een club nog maar zien, tenzij je bij Barcelona of iets dergelijks zit, heeft hij me geregeld voorgehouden.''
''Ik vermoed dat de groeiende kritiek op zijn kwaliteiten als bondscoach hem te veel werd; hij was het zat. Het zou mij niet verbazen als hij naar Ajax gaat. Als opvolger bij het Nederlands elftal zou ik zelf voor Foppe de Haan gaan. Hij heeft draagvlak bij de spelers en bij het publiek, hij heeft laten zien resultaten te kunnen behalen en hij is beschikbaar - ook niet onbelangrijk.''
Supporter Erik:
''Van Basten moet gewoon naar Ajax komen. Dan kan hij laten zien wat hij in zijn mars heeft.''
Supporter Ab:
''Ik snap werkelijk niet wat Van Basten bij Ajax te zoeken heeft als trainer. Als het Ajaxbestuur in seizoen 2008/2009 Jupiler League wil spelen, ja, dan moet het bestuur inderdaad Van Basten als coach aanstellen. Ik heb veel respect voor Marco als wereldspits, maar als coach heeft hij werkelijk nog niets gepresteerd.''
Coach van Jong Oranje Foppe de Haan:
''Ik was gisteren aan het werk toen ik werd gebeld dat Van Basten ermee ophoudt. Het kwam echt als een verrassing, ik had gedacht dat hij door zou gaan, gebaseerd op zijn uitspraken van de laatste tijd. Maar ja, je moet wel een psycholoog zijn om alle tegenstrijdigheden daarin te kunnen plaatsen. Ik heb altijd begrepen dat hij het een prima team vindt waarmee je ver kunt komen als je doorzet. Ik dacht dat hij dat zou doen, over de tijd heenkijken naar 2010. Of ik mezelf als bondscoach zie, weet ik niet. Ik ga naar de Olympische Spelen met Jong Oranje, dat is nu mijn enige prioriteit. Daarna, in augustus, loopt mijn contract af en dan zie ik wel verder. Ik ben ook niet meer de jongste, dus we moeten maar zien hoe ik dan ik het leven sta en wat zich aandient. Misschien doet zich wel iets heel anders voor dan het bondscoachschap van het Nederlands elftal.''
Oud-voetballer en sportjournalist Johan Derksen:
''Ik vind het een heel verstandige beslissing van Van Basten en de KNVB. Hij is vier jaar niet succesvol geweest en dan moet je er een keer een punt achter zetten. Wat ik niet snap, is dat hij het EK nog wel doet: heel ondoordacht. Van Basten heeft geen overwicht op de spelers, geen draagvlak onder het publiek, de media moeten niets van hem hebben. De KNVB heeft de fout gemaakt hem aan te nemen en nu maken ze de fout hem door te laten gaan. Gebleken is dat goed kunnen voetballen en aardig kunnen golfen niet betekent dat je ook een goede coach bent, een capabele peoplemanager.''
''Van Basten is van een golfcourse geplukt, hij kan totaal niet met mensen omgaan, maar hij heeft een ego van hier tot Tokio. Die jongen is zijn hele leven al omringd met jaknikkers, en dan ineens zestien miljonairs te moeten leiden, dat valt niet mee. Het zal ook niet gemakkelijk zijn om voor het EK nog iemand anders te vinden, maar ik sluit niets uit. Die meneer uit Alkmaar zal vandaag in ieder geval wel een sollicitatie de deur uitdoen. Hij staat te springen.''
Oh, die zit!quote:Op donderdag 6 december 2007 15:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar het is altijd wel lekker makkelijk praten over gouden regel, maar bij Feyenoord gooien ze zelfs staven de bus is
Ik zie het nergens op de website staan.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:36 schreef denthemen het volgende:
Volgens Skysport(s?) is Van Geel op dit moment in Zagrebl, 15 miljoen heeft Ajax er voor over
God, mocht dit uitkomen, damn..
Beter kijken, Klikquote:Op donderdag 6 december 2007 18:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie het nergens op de website staan.
Nooit op 1 paard wedden.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:50 schreef F1Bas het volgende:
Ik dacht dat Ajax Aissatti wilde?
Ik geloof er niet in, maargoed: zolang hij nog in Kroatie zit moet je het altijd proberen.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:55 schreef BonJovi het volgende:
Geloven er nog steeds mensen dat Modric komt?
Nee. Van Geel kan beter z'n tijd aan wat nuttigs besteden. Voor 15 miljoen komt hij echt niet. Die gaat lekker naar Engeland.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:55 schreef BonJovi het volgende:
Geloven er nog steeds mensen dat Modric komt?
precies en hij heeft zelf tegen Ajax gespeeld en zijn verder in het Uefa cup gekomen, zie niet waarom hij zou willen komen?Dynamo doet het zo slecht nog niet europees.Kroatie is ook een opkomend voetballand.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Van Geel kan beter z'n tijd aan wat nuttigs besteden. Voor 15 miljoen komt hij echt niet. Die gaat lekker naar Engeland.
Ze liggen er nu wel uit toch? Maar precies. Ze hebben notabene zelf Ajax uit Europa gekickt. Zal wel een heel moeilijke beslissing zijn voor die jongen. Ajax die we zelf makkelijk uit Europa hebben gekickt of grote clubs als Arsenal of Chelsea. Hmmm even denken hoor.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
precies en hij heeft zelf tegen Ajax gespeeld en zijn verder in het Uefa cup gekomen, zie niet waarom hij zou willen komen?Dynamo doet het zo slecht nog niet europees.Kroatie is ook een opkomend voetballand.
Dynamo doet het dramatisch in de UEFA Cup.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
precies en hij heeft zelf tegen Ajax gespeeld en zijn verder in het Uefa cup gekomen, zie niet waarom hij zou willen komen?Dynamo doet het zo slecht nog niet europees.Kroatie is ook een opkomend voetballand.
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ze liggen er nu wel uit toch? Maar precies. Ze hebben notabene zelf Ajax uit Europa gekickt. Zal wel een heel moeilijke beslissing zijn voor die jongen. Ajax die we zelf makkelijk uit Europa hebben gekickt of grote clubs als Arsenal of Chelsea. Hmmm even denken hoor.
Met een enkelband om over 3 jaar!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:34 schreef Blight het volgende:
Triest inderdaad. Die mag voortaan lekker thuis op de bank kijken.
Bayern Munchen had ook interesse.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:04 schreef Trancelocator het volgende:
Was er ook niet altijd Duitse interesse voor Modric?
Ik zie het ook niet gebeuren. Hij zal inderdaad niet denken van "Hey laat ik lekker Ajax uit het slop trekken, want wat waren ze slecht toen wij tegen ze speelden."
Daar teken ik meteen voorquote:Op donderdag 6 december 2007 12:27 schreef Fides het volgende:
Rijkaard naar Ajax en van Basten naar Barca. Goede zet.
Realisme.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:08 schreef twi het volgende:
Lekkere instelling weer hier. Gewoon proberen, lukt het niet dan is het pech. Liever Modric dan Aissati.
De realiteit is dat Modric voor misschien een ton of twee bij een Kroatische club speelt, en Ajax een stap vooruit is ongeacht de uitslagen in de UEFA Cup dit jaar.quote:
In die redenatie is Arsenal nog een grotere stap vooruit. Niet alleen in die redenatie trouwens. Zagreb is van het niveau Ajax en spelers nemen Ajax als tussenstap naar de top van Europa. Modric heeft Ajax niet (meer) nodig.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
De realiteit is dat Modric voor misschien een ton of twee bij een Kroatische club speelt, en Ajax een stap vooruit is ongeacht de uitslagen in de UEFA Cup dit jaar.
Hij leert alleen maar met zo'n spelers om zich heen. En die kans krijgt ie echt wel.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:21 schreef twi het volgende:
Bij Arsenal spelen Rosicky, Fabregas, Hleb en Van Persie voor die positie. Bij Ajax helemaal niemand. Ik weet niet wat hij liever wil, op de bank zitten of elke week spelen.
Ik denk dat Modric de +-40 wedstrijden in Amsterdam in de basis verkiest boven de +- 20 wedstrijden bij Arsenal. Als ie over 2 jaar gaat zullen dat er sowieso 40 daar zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij leert alleen maar met zo'n spelers om zich heen. En die kans krijgt ie echt wel.
Onzin, bij Ajax kan hij juist leren hoe het is om de beste te zijn (wat ie denk ik wel is, mocht ie komen)quote:Op donderdag 6 december 2007 19:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij leert alleen maar met zo'n spelers om zich heen. En die kans krijgt ie echt wel.
Precies.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:44 schreef twi het volgende:
Natuurlijk weet Van Geel al lang dat dat Van Basten wordt.
Ik ga er dan ook gewoon vanuit dat Van Geel tegen Modric zal zeggen dat ie volgend seizoen mag werken onder een van de grootste voetballers allertijden...quote:Op donderdag 6 december 2007 19:41 schreef Trancelocator het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag: als Van Geel daar nu in Zagreb zit, moet hij dan niet al kunnen vertellen wie volgend seizoen de nieuwe trainer wordt?
Hij kan daar niet met het verhaal aankomen dat Ajax nog geen idee heeft hoe het verder moet, maar dat het voorlopig goed gaat onder leiding van een meneer die Koster heet.
Gelijk het hete hangijzer en zijden draadje waaraan Ajax zich kan vasthouden wat betreft het aantekken van zo'n speler.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga er dan ook gewoon vanuit dat Van Geel tegen Modric zal zeggen dat ie volgend seizoen mag werken onder een van de grootste voetballers allertijden...
Of alle aandacht op Aissati en Modric en het wordt Lasse Schönequote:Op donderdag 6 december 2007 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zou wel weer een typische Van Geel actie zijn.
Alle aandacht op Aissati en Modric wordt het.
klinkt als muziek in de orenquote:Op donderdag 6 december 2007 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
maar zoals het de laatste jaren gaat........ uiteindelijk komt Martijn Meerdinkquote:Op donderdag 6 december 2007 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Koenders komt hoor.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar zoals het de laatste jaren gaat........ uiteindelijk komt Martijn Meerdink
Of Ronnie Stamquote:Op donderdag 6 december 2007 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom je ook trollenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[Droommodus aan]quote:Op donderdag 6 december 2007 19:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
En ondertussen in de pers Aissati gek blijven maken.
ja want zo ben ik, was een dikke troll die post jaquote:
Ja dat zal lekker lopenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:27 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
[Droommodus aan]
Gewoon beide halen. Dan gaan we 4-4-2 spelen.
Davids gaat in dienst van Aissati spelen en Gabri in dienst van Modric
[Droommodus uit]
Hebben die sukkels ook weer veel te lang mee gewacht..quote:Op donderdag 6 december 2007 20:37 schreef toma het volgende:
Maduro bijtekenen!!!!!!!!
hoe speelde Boussouffa?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:49 schreef Wooldoor het volgende:
Net de wedstrijd Anderlecht - Tottenham zitten kijken, die Hassan van Andrelecht is een leuke creatieve spelmaker. Helaas is hij al oud
Wat mij betreft Aissati en Modric. Maar dat zullen ze wel nooit doen.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Van welke speler moet hij wat leren bij Ajax? Hebben we nog top in huis waar hij van kan leren? Ik denk dat hij bij Arsenal toch meer leert zonder dat ie daar speelminuten zal krijgen in het begin.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin, bij Ajax kan hij juist leren hoe het is om de beste te zijn (wat ie denk ik wel is, mocht ie komen)
Bij Arse-anal is Fabregas de nummer 1, daar komt niemand tussen op dit moment.
Je leert van andere spelers die beter zijn dan jij. Vooral op trainingen. Als je met mongolen traint leer je echt niks ook al staat daar welke coach dan ook voor de groep. Je moet een hoop kwaliteit al hebben waarje je aan op kan trekken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:07 schreef twi het volgende:
Waarom worden dingen als spelers die van elkaar leren zo overdreven? Spelers leren van spelen, van trainen en zouden hier en daar wat op kunnen pikken.
Nederland heeft een betere competitie dan kroatie dus daar leert hij sowieso van,quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Van welke speler moet hij wat leren bij Ajax? Hebben we nog top in huis waar hij van kan leren? Ik denk dat hij bij Arsenal toch meer leert zonder dat ie daar speelminuten zal krijgen in het begin.
Lijkt me ook.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:44 schreef twi het volgende:
Natuurlijk weet Van Geel al lang dat dat Van Basten wordt.
Whehe, je bent er voor jezelf nu ook eindelijk uit?quote:
Of Wilkshire, die is wél redelijk. Eén van de meeste assists dit seizoen en kan scorenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:18 schreef Urquhart het volgende:
Ik gok toch op die Guus Meeuwis van Roda.
3 jaar lang ongeslagenquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:46 schreef Suijk het volgende:
Als Bassie gewoon zijn geluk meeneemt naar Ajax, winnen we de komende jaren alles.
De kans is gewoon erg groot dat Marco van Basten komt, denk dat alleen Frank Rijkaard voor het Ajax-bestuur (en dus ook Johan Cruijff) een kandidaat is, maar die zou best weleens de nieuwe bondscoach kunnen worden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Whehe, je bent er voor jezelf nu ook eindelijk uit?
Als ie Milan en Barca al afbelt, denk ik dat ie zelfs al getekend heeft.
Daar hoop ik op, serieus. Maar ik zie het allemaal nog niet gebeuren, integendeel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:44 schreef RayMania het volgende:
Zou fantastisch zijn als Van Basten komt, ons grandioos laat voetballen en ons kampioen maakt en ver in Europa komt. En dan lachen we met z'n allen naar M0NTANA.
quote:7/12/2007 - Partizan wil Jovetic niet kwijt
(Gepost door RvN)
BRON: AS
De belangstelling voor het jonge talent Jovetic van Partizan Belgrado wordt steeds groter. Ook Real Madrid en Manchester United zouden inmiddels belangstelling hebben getoond. De voorzitter van Partizan belgrado bevestigde eerder dat Ajax een bod zou hebben gedaan op Jovetic. De club wil hem echter nog niet kwijt. 'Wij doen alles wat er in onze mogelijkheden ligt om hem tot eind 2008 bij ons te houden.'
Dream onquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:44 schreef RayMania het volgende:
Zou fantastisch zijn als Van Basten komt, ons grandioos laat voetballen en ons kampioen maakt en ver in Europa komt. En dan lachen we met z'n allen naar M0NTANA [afbeelding] .
Ach, wie zou het dan moeten worden?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:00 schreef Nashje het volgende:
Als Van Basten komt heeft Van Geel wel gelogen over de kenmerken die de trainer moet hebben.
Zu kunnen, CFC wil graag een samenwerkingsverband met Ajax.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:14 schreef dndiek het volgende:
http://www.vecernji.hr/newsroom/sports/football/2968374/index.do
Wordt Modric een gevalletje Alex?
Alleen dan dus bij PSV aan het bericht te zienquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zu kunnen, CFC wil graag een samenwerkingsverband met Ajax.
Niet te hopen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:14 schreef dndiek het volgende:
Dus het bestuur is écht Cruijff-minded? Mag hopen dat Van Geel z'n eigen zaken doet, en niet naar die clown gaat luisteren. Een beetje mag wel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, wie zou het dan moeten worden?
Louis van Gaal en Co Adriaanse vallen af, aangezien Johan Cruijff ze niet mag. Martin Jol zal door dezelfde Cruijff ook worden afgeraden, dus alleen Frank Rijkaard en Marco van Basten zijn kandidaten. Marco van Basten heeft aangegeven in Nederland te willen blijven en Frank Rijkaard is (nog) niet beschikbaar en als hij beschikbaar komt, zal ook de KNVB (lees: Cruijff) aan hem trekken. Het wordt dus Van Basten, helaas.
Misschien had ik beter eerst het bericht moeten lezen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Alleen dan dus bij PSV aan het bericht te zien
Als het bestuur niet naar Johan Cruijff luistert en bijvoorbeeld Co Adriaanse aanstelt, zal Cruijff zich beledigd voelen en zich weer van de club afkeren.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus het bestuur is écht Cruijff-minded? Mag hopen dat Van Geel z'n eigen zaken doet, en niet naar die clown gaat luisteren. Een beetje mag wel.
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:14 schreef dndiek het volgende:
Nee. Zoals M0NTANA al zegt wil Chelsea met Ajax iets beginnen. Chelsea wil van het miljoenenimago af en meer jeugdspelers laten doorstromen. Dat de pers daar meteen op psv komt is heel logisch, maar zij weten niet dat Chelsea met Ajax iets wil.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Alleen dan dus bij PSV aan het bericht te zien
Zie maar wat je wil zien hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Zoals M0NTANA al zegt wil Chelsea met Ajax iets beginnen. Chelsea wil van het miljoenenimago af en meer jeugdspelers laten doorstromen. Dat de pers daar meteen op psv komt is heel logisch, maar zij weten niet dat Chelsea met Ajax iets wil.
Ik zal er geen traan om laten. Wat is zijn toegevoegde waarde in dat ene advies in de zoveel tijd? Daar wordt Ajax echt niet de oude van.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als het bestuur niet naar Johan Cruijff luistert en bijvoorbeeld Co Adriaanse aanstelt, zal Cruijff zich beledigd voelen en zich weer van de club afkeren.
Zowel bij Ajax als bij de KNVB volgt men de raad van Johan Cruijff maar op, aangezien ze de beste Nederlandse voetballer aller tijden natuurlijk graag te vriend willen houden. Men weet hoe hij is, men weet hoe hij zal reageren als tóch gekozen voor Louis van Gaal of Co Adriaanse. Danny Blind is veel te vroeg in het diepe gegooid, op advies van Cruijff. Van Basten zou met één jaar ervaring bij Ajax normaliter nooit worden aangesteld als bondscoach, maar Cruijff raadde hem aan. Frank Rijkaard degradeerde met Sparta en werd daarna de nieuwe trainer/coach van Barça, alweer door Cruijff. Die vent heeft teveel invloed, maar het ergste is nog dat men hem niet durft tegen te spreken. Persoonlijk denk ik dat Ajax beter af is met Louis van Gaal of Co Adriaanse in plaats van Marco van Basten of Frank Rijkaard, maar de eerste twee zijn geen optie, door Cruijff.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zal er geen traan om laten. Wat is zijn toegevoegde waarde in dat ene advies in de zoveel tijd? Daar wordt Ajax echt niet de oude van.
Zat trouwens te denken. Zou het erg mooi vinden als Blind in de toekomst voorzitter zou worden.
Straks zitten wij met Marco van Basten en PSV met Luka Modric, kunnen we die derde ster wel meteen aan PSV geven.quote:
En jij wel grapjurk?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:27 schreef Nashje het volgende:
maar zij weten niet dat Chelsea met Ajax iets wil.
Klopt. Roger was ook op aanraden van Cruijff gehaald. Vraag me af of ze hem ooit nog daarover hebben aangesproken nadat hij besloot te stoppen met voetbal. Ze mogen wel eens afvragen of de adviezen van Cruijff nuttig zijn. Zolang Cruijff aan het lijntje blijft hangen moet alles des Ajax en wordt er teveel geteerd op de succestijden, is mijn gevoel. Ajax loopt achter en moet ontwikkeling doormaken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zowel bij Ajax als bij de KNVB volgt men de raad van Johan Cruijff maar op, aangezien ze de beste Nederlandse voetballer aller tijden natuurlijk graag te vriend willen houden. Men weet hoe hij is, men weet hoe hij zal reageren als tóch gekozen voor Louis van Gaal of Co Adriaanse. Danny Blind is veel te vroeg in het diepe gegooid, op advies van Cruijff. Van Basten zou met één jaar ervaring bij Ajax normaliter nooit worden aangesteld als bondscoach, maar Cruijff raadde hem aan. Frank Rijkaard degradeerde met Sparta en werd daarna de nieuwe trainer/coach van Barça, alweer door Cruijff. Die vent heeft teveel invloed, maar het ergste is nog dat men hem niet durft tegen te spreken. Persoonlijk denk ik dat Ajax beter af is met Louis van Gaal of Co Adriaanse in plaats van Marco van Basten of Frank Rijkaard, maar de eerste twee zijn geen optie, door Cruijff.
Het belangrijkste is gewoon dat men koste wat het kost Johan Cruijff dichtbij de club wil houden, op zich een hele mooie gedachte, maar niet zoals het nu gaat. Cruijff geeft ons kut-advies, maar men volgt het maar op. Natuurlijk zou Marco van Basten een goede trainer/coach kunnen worden, maar waarom niet eerst elders laten bewijzen? Maar goed, het is een vriendje van Cruijff en dus wordt hij opgedrongen, net als in het verleden Danny Blind en Roger bij Ajax, Frank Rijkaard bij Barcelona en Van Basten bij Oranje/KNVB.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Klopt. Roger was ook op aanraden van Cruijff gehaald. Vraag me af of ze hem ooit nog daarover hebben aangesproken nadat hij besloot te stoppen met voetbal. Ze mogen wel eens afvragen of de adviezen van Cruijff nuttig zijn. Zolang Cruijff aan het lijntje blijft hangen moet alles des Ajax en wordt er teveel geteerd op de succestijden, is mijn gevoel. Ajax loopt achter en moet ontwikkeling doormaken.
Waarom zou Modric naar Chelsea willen om uitgeleend te worden aan een club die hem niet nodig heeft? En waarom dan niet naar Ajax, wat hem heel graag wil hebben en daar ook fiks voo wil betalen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:13 schreef N.i.c.k het volgende:
Waarom zou Modric naar Ajax willen ?
Als Ajax hem heel graag wilt wil nog niet zeggen dat hij daar zelf ook naartoe wilt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:23 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zou Modric naar Chelsea willen om uitgeleend te worden aan een club die hem niet nodig heeft? En waarom dan niet naar Ajax, wat hem heel graag wil hebben en daar ook fiks voo wil betalen?
Heb je het nou over dat clubje van jou?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het lijkt me dat Modric een stapje hogerop wil.
Nee, zeg ik dat dan? Maar waarom zou hij graag naar Chelsea willen om eerst pakweg twee jaar uitgeleend te worden aan een club van pakweg hetzelfde niveau?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Ajax hem heel graag wilt wil nog niet zeggen dat hij daar zelf ook naartoe wilt.
Nee, over een club als Chelsea.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je het nou over dat clubje van jou?
Met alle respect, maar zo gaat dat toch op het forum? Je kijkt en hoopt naar welke spelers er kunnen komen. Als je je ogen nou eens een keertje open zou doen zie je ook dat minstens de helft van de mensen al niet op Modric ingaat omdat hij toch niet komt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het zal vast wel voorbij zijn gekomen, maar waar zegt Modric dat hij naar Ajax wil?
Of lopen alle Ajacieden hier te dromen over een eventuele transfer?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:30 schreef Wooldoor het volgende:
Stond een paar dagen geleden een bericht op het forum waar geschreven stond dat Modric alleen geintereseerd in Ajax zou zijn als van Basten daar volgend seizoen trainer zou worden. Of dit bericht klopt heb ik geen idee van.
Dat is 'm volgens FCUpdate.nl. Weinig nieuws verder natuurlijk, maar toch.quote:Ajax heeft vijftien miljoen euro over voor Modric'
06 december 2007
Ajax gaat een nieuwe poging wagen om Luka Modric naar Amsterdam te halen. Volgens Sky Sports hebben de Amsterdammers een slordige vijftien miljoen euro over voor de Kroaat, die gezien wordt als één van de grootste talenten van Europa. Ook Arsenal en Chelsea volgen de middenvelder nadrukkelijk.
Naar verluidt is Ajax-directeur Martin van Geel deze week in Kroatië, om met de clubleiding van Dinamo te praten over een transfer van de jonge middenvelder. Ajax meldde zich afgelopen zomer ook al voor Modric, maar destijds liet Dinamo hem niet gaan. "Dinamo had topscorer Eduardo al aan Arsenal verkocht, hoefde niet zo nodig en kon rustig 25 miljoen vragen voor Modric", vertelde Van Geel eind oktober in De Telegraaf over de eerste, mislukte, poging de Kroaat te strikken.
Sinds het vertrek van Wesley Sneijder naar Real Madrid is Ajax druk op zoek naar een creatieve middenvelder. Naast Modric staat ook jeugdinternational Ismail Aissati van PSV op het Amsterdamse verlanglijstje.
Maar daar is hij eigenlijk weer te oud voor, hij zal juist veel moeten spelen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, over een club als Chelsea.
Met alle respect, maar de stap van Dinamo naar Ajax is te klein.
Van wie zou Modric nog wat moeten leren bij Ajax?
Modric moet gewoon naar een grote club, en dan het 1e jaar net zoals van Persie vaak invallen.
Waarom zou een speler die alles speelt ineens naar een club gaan waar hij grootendeels invaller gaat worden de eerste 1-2 seizoenen (Chelsea)? Je kan altijd wel weer een extra stapje hogerop, je hoeft geen tree over te slaan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het zal vast wel voorbij zijn gekomen, maar waar zegt Modric dat hij naar Ajax wil?
Of lopen alle Ajacieden hier te dromen over een eventuele transfer?
Ik had idd niet gedacht dat Makaay zou komen nee... Omdat Feyenoord totaal geen geld had/heeft. Maar toch had ik meer geloof in de komst van Makaay naar Feyenoord, dan Modric naar Ajax.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:34 schreef twi het volgende:
[..]
Met alle respect, maar zo gaat dat toch op het forum? Je kijkt en hoopt naar welke spelers er kunnen komen. Als je je ogen nou eens een keertje open zou doen zie je ook dat minstens de helft van de mensen al niet op Modric ingaat omdat hij toch niet komt.
Of had jij vorig jaar rond deze tijd gedacht dat Makaay, Gio en Nuri Sahin bij je club zouden spelen?
Je moet de kwaliteiten van Dinamo Zagreb niet onderschatten. Die zouden in de Eredivisie gewoon mee doen om het kampioenschap.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom zou een speler die alles speelt ineens naar een club gaan waar hij grootendeels invaller gaat worden de eerste 1-2 seizoenen (Chelsea)? Je kan altijd wel weer een extra stapje hogerop, je hoeft geen tree over te slaan.
Hij kan goed genoeg zijn voor Ajax, maar niet goed genoeg voor Chelsea.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar als hij echt zo goed is dan komt hij ook bij Chelsea wel aan de bak.
Wat goed is komt snel.
Tekenen bij Chelsea en verhuurd worden aan PSVquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom zou een speler die alles speelt ineens naar een club gaan waar hij grootendeels invaller gaat worden de eerste 1-2 seizoenen (Chelsea)? Je kan altijd wel weer een extra stapje hogerop, je hoeft geen tree over te slaan.
Daar heb je gelijk in. Zal Modric ook weinig vertrouwen geven als Chelsea komt met het verhaal dat ze hem willen overnemen maar dan wel eerst een jaar willen uitlenen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:51 schreef twi het volgende:
Ik weet niet of die stap fiinancieel wel zo klein is. Ik kan me niet voorstellen dat hij in Kroatie anderhalf miljoen zal verdienen.
En natuurliijk, als hij bij Chelsea of Arsenal direct basisspeler wordt, dan is die stap te groot voor Ajax om te concurreren. Maar wanneer Chelsea met een verhaal komt dat hij eerst anderhalf jaar aan PSV uitgeleend wordt, waarom zou Ajax hem dan niet kunnen contracteren?
En Afellay ook al naar ons laten gaan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tekenen bij Chelsea en verhuurd worden aan PSV
Die kunnen best samen op een middenveldquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
En Afellay ook al naar ons laten gaan?
Afellay - Bakkal - Modric - Perez- Dszudzak.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die kunnen best samen op een middenveld
Zoals m'n vraag in het Modric topic aan DAM al staat (die hij natuurlijk niet kan beantwoorden): Waarom spelen Aissati en Afellay dan niet samen op het middenveld bij PSV?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die kunnen best samen op een middenveld
Omdat Aissati niet genoeg laat zien op de trainingen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:08 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals m'n vraag in het Modric topic aan DAM al staat (die hij natuurlijk niet kan beantwoorden): Waarom spelen Aissati en Afellay dan niet samen op het middenveld bij PSV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |