abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55054793

I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55054807
Ajac .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55054817
Geen tt.. jammer hoor
pi_55054829
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Ajac .
Wat nou? .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 5 december 2007 @ 12:27:30 #5
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55054854

De Sint vroeg zich af of Albert Luque en Luis Suarez wel lief voor elkaar zijn geweest dit jaar.

.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_55054901
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:27 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]

De Sint vroeg zich af of Albert Luque en Luis Suarez wel lief voor elkaar zijn geweest dit jaar.

.

Vraag me af of het met Aisatti nu op gaat schieten. Zou wel leuk zijn
(zal vast zijn naam wel weer fout hebben gespeld)
pi_55054914

Gabri kent de Sint natuurlijk uit Spanje. Zijn kindje was dan ook helemaal niet bang voor de Goedheiligman.

Volgens mij denkt Gabri Jr daar heel anders over
pi_55054928
Als Gomes het vuurtje nog wat verder opstookt wil Aissati ook niet bijtekenen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 5 december 2007 @ 12:30:28 #9
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55054935
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55054967
Ik zie alleen maar feestfoto's, Sinterklaas, schilderen, maar geen enkele training.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55054989
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als Gomes het vuurtje nog wat verder opstookt wil Aissati ook niet bijtekenen .
Aissati laat zijn keuze echt niet afhangen van collega spelers. Als hij niet speel wil hij gewoon logisch gezien weg.
pi_55055104
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:27 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]

.
Prachtige actie van Ajax.nl!
pi_55055200
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:37 schreef Blight het volgende:

[..]

Prachtige actie van Ajax.nl!
Nu mitea weer fit is kan hij zo in de basis
Built for Speed
pi_55055227
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:30 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
haha Briljant!
pi_55055249
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:30 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]

Wat in zijn voordeel spreekt is zijn tijd bij Jong Ajax... In die periode voetbalde Jong Ajax erg goed... Nog een voordeel is, dat Zlatan destijds erg veel van Van Basten heeft geleerd. Dat heeft hij in een interview gezegd. Van Basten kan spelers dus wel degelijk beter maken.

Op basis van Oranje moet ik er ook niet aan denken, maar laat je daar niet toe leiden.. De laatste mooie pot van Oranje was op wk 98 denk ik... (Toen Sar die kopstoot van Ortega kreeg?)

Van Basten is een opper Ajacied...... probeer is een beetje positief te kijken.....
Ajax!!
pi_55055532
quote:
Zlatans kwaliteiten komen in zijn tweede Ajax-seizoen echter wel tot uiting. Koeman leert hem nadenken over voetbal. Met zijn grote lichaam ontpopt Ibrahimovic zich tot aanspeelpunt in een 4-3-3 systeem. De straatvoetballer ontdekt de functionaliteit van een simpele ‘kaats’en beseft zich dat hij moet schikken om te overleven in de keiharde voetbalwereld. ‘Nog steeds geniet ik meer van een prachtige assist dan van een goal. Maar ik weet nu dat topclubs kijken naar hoe vaak je scoort en dat soort statistieken,’ aldus een verlichte Zlatan. Gesprekken met ondermeer Marco van Basten (die hij dan wel eens treft bij Ajax omdat Van Basten in die periode samen met boezemvriend Van het Schip de beloften van Ajax coacht) openen zijn ogen.
nog ff het stukje opgezocht......
Ajax!!
  woensdag 5 december 2007 @ 13:04:12 #17
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_55055761
Marco en zijn gezin willen dus het liefst in Nederland blijven. Het heeft er nu toch wel alle schijn van.

Het is trouwens niet vreemd dat Van Basten als ex-spits een andere spits, in dit geval Zlatan, beter kan maken. Maar kan Van Basten bijvoorbeeld een verdediger beter laten verdedigen?
pi_55055850
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:04 schreef Trancelocator het volgende:
Marco en zijn gezin willen dus het liefst in Nederland blijven. Het heeft er nu toch wel alle schijn van.

Het is trouwens niet vreemd dat Van Basten als ex-spits een andere spits, in dit geval Zlatan, beter kan maken. Maar kan Van Basten bijvoorbeeld een verdediger beter laten verdedigen?

Kan rijkaard een spits dan beter maken? Welke positie had Hiddink in het veld? Kortom hret antwoord op je vraag weet je gewoon niet.. Laat ze in Rotterdam, Alkmaar en Eindhoven maar lekker lachen... Van Basten gaat verrassen bij Ajax.......
Ajax!!
pi_55055856
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:04 schreef Trancelocator het volgende:
Marco en zijn gezin willen dus het liefst in Nederland blijven.
Bron?
  woensdag 5 december 2007 @ 13:08:49 #20
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_55055874
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:07 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Kan rijkaard een spits dan beter maken? Welke positie had Hiddink in het veld? Kortom hret antwoord op je vraag weet je gewoon niet.. Laat ze in Rotterdam, Alkmaar en Eindhoven maar lekker lachen... Van Basten gaat verrassen bij Ajax.......
Dat gevoel heb ik ook wel..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_55055913
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:07 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Onzin.. Waarom is Hiddink zo succesvol gebleken zowel op clubniveau als internationaal?
pi_55055935
Die tekst op Ajax.nl .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55055945
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Onzin.. Waarom is Hiddink zo succesvol gebleken zowel op clubniveau als internationaal? [ afbeelding ]

precies en bij hem vroegen we ons toch ook nooit af of hij spelers beter kon maken? Waarom zou Van Basten Bermaelen dan niks kunnen leren?
Ajax!!
pi_55055962
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:11 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

precies en bij hem vroegen we ons toch ook nooit af of hij spelers beter kon maken? Waarom zou Van Basten Bermaelen dan niks kunnen leren?
Dat zeg ik niet.. het gaat er mij om dat ik liever een peoplesmanager zie als Hiddink of Rijkaard dan iemand als van Basten *in zijn huidige stadium*
  woensdag 5 december 2007 @ 13:13:06 #25
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_55055967
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:07 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Bron?
Quote van M0ntana in het vorig topic:
quote:
Marco van Basten en John van t Schip bezweren nog geen nieuwe club te hebben. Spaanse kranten meldden gisteravond dat het duo de afgelopen weken is gepolst door Barcelona en AC Milan, maar beide clubs kregen volgens bronnen in Spanje nul op het rekest. Vooral Van Basten zou er vanwege zijn gezinssituatie weinig voor voelen om Nederland te verlaten.

Het ligt voor de hand dat de twee ex-werknemers van Ajax dan in beeld komen bij hun oude werkgever. In de Arena is op 1 juli volgend jaar een vacature.
  woensdag 5 december 2007 @ 13:15:43 #26
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55056027
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 5 december 2007 @ 13:17:54 #27
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_55056082
Ik vind het gewoon goedkoop om juist op basis van één geval (Zlatan) te concluderen dat Van Basten spelers beter kan maken. Zoals ik al eerder zei zijn ze beiden spits (geweest), en bovendien is Zlatan altijd idolaat van Van Basten geweest.

Weet je wie echt spelers beter kan maken: Foppe de Haan. Vergelijk dat maar eens met Marco van Basten die het in Oranje gepresteerd heeft om spelers alleen slechter te laten voetballen.
pi_55056133
leuk stuk.
pi_55056315
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:17 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vind het gewoon goedkoop om juist op basis van één geval (Zlatan) te concluderen dat Van Basten spelers beter kan maken. Zoals ik al eerder zei zijn ze beiden spits (geweest), en bovendien is Zlatan altijd idolaat van Van Basten geweest.

Weet je wie echt spelers beter kan maken: Foppe de Haan. Vergelijk dat maar eens met Marco van Basten die het in Oranje gepresteerd heeft om spelers alleen slechter te laten voetballen.
mag ik me hier helemaal bij aansluiten..

Fijn dat van Basten spits is geweest.. maar wat zegt dit over onze jonge verdediging en middenveld.. Kortom.. van Basten is nu niet de juiste optie..
pi_55056317
quote:
05.12.2007 12:11
PREGOVORI U WESTINU Kapetan maksimirskog kluba Luka Modrić neće biti prodan kopljanicima
Zdravko Mamić i Ajax bez dogovora o Modriću
Autor Tomislav DASOVIĆ

Specijalni Ajaxov izaslanik, Fifin menad¸er, Danac Soren Lerby, poku¨ao je jučer jo¨ jednom slomiti otpor Dinamova izvr¨nog dopredsjednika Zdravka Mamića i nagovoriti ga da usmjeri kapetana modrih Luku Modrića prema Amsterdamu.

Pregovori u Westinu trajali su sinoć nekoliko sati, no iz njih nije proizi¨ao zaključak koji bi natjerao čelnike Ajaxa da otvore pjenu¨ca. Luka Modrić, koji je u vrijeme tih pregovora bio u Westinu u karanteni, i dalje je čvrsto u Dinamu, a čak i da se dogovorio s Ajaxom, Mamić to sigurno u ovom trenutku ne bi bio objavio.

Iako je Soren Lerby kratko kazao da je zadovoljan svojom misijom u Zagrebu, vjerojatno se to odnosi samo na Mamićevu zavr¨nu rečenicu: "Jo¨ ste u igri, javite se za mjesec dana".

To je, međutim, bio samo kurtoazni odgovor jer Mamić je sinoć kazao kako vi¨e nije imao srca odbijati Ajax pa je ipak pristao primiti uglednoga gosta iako je već bezbroj puta ponovio kako Ajax nije klub za Modrića.

Premda kopljanici mogu financijski pratiti i najveće europske klubove, Lukin vlasnik Mamić čvrsto ostaje pri stavu da Modrić mo¸e samo u Real, Barcelonu ili Chelsea. Nije tajna da je poslao s Englezima zapravo gotov i da se samo čeka kraj polusezone i da i Luka stavi svoj potpis za Chelsea.

Soren Lerby iskoristio je kratki posjet Zagrebu i za piće s najvećom HSV-ovom zvijezdom Rafaelom van der Vaartom, ali Danac neće ostati na utakmici Dinamo - HSV, nego već danas odlazi natrag u Amsterdam.

Nema sumnje da će se Ajaxovi čelnici slijepo dr¸ati sinoćnjeg dogovora i da će se ponovno javiti za mjesec dana. Tada će napokon saznati istinu, to jest, da nikad nisu bili u ozbiljnoj igri za Dinamovu desetku.
Tis maar dat je het weet.
pi_55056334
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:29 schreef Nashje het volgende:

[..]

Tis maar dat je het weet.
Goed verhaal.. lekker.. duidelijk..
  woensdag 5 december 2007 @ 13:30:55 #32
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55056340
Van Basten met Rijkaard samen zou wel vet zijn. Of het resultaat gaat opleveren is een tweede
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_55056378
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

mag ik me hier helemaal bij aansluiten..

Fijn dat van Basten spits is geweest.. maar wat zegt dit over onze jonge verdediging en middenveld.. Kortom.. van Basten is nu niet de juiste optie..
Vergeten we dan zo snel? Het jaar bij jong Ajax pakte hij de dubbel.... Ze speelde beter voetbal dan Ajax 1..... Man wat baalde we met zijn alle dat hij naar Oranje ging.....
Ajax!!
pi_55056401
HIj is wel goed in talen misschien een voordeel
AFC AJAX
pi_55056458
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Goed verhaal.. lekker.. duidelijk.. [ afbeelding ]
Modric zegt dus dat ie alleen naar Ajax wil als Van Basten coach wordt.
pi_55056532
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:38 schreef Nashje het volgende:

[..]

Gaat zijn vraagprijs dan ook een beetje omlaag?
  woensdag 5 december 2007 @ 13:43:38 #37
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55056559
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:38 schreef Nashje het volgende:

[..]

Laat hem wegblijven, las in Engelse media vraagprijzen van 25 tot 30 miljoen Pond.
pi_55056642
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Laat hem wegblijven, las in Engelse media vraagprijzen van 25 tot 30 miljoen Pond.

pfff moet je ongesteld worden?
Ajax!!
  woensdag 5 december 2007 @ 13:50:39 #39
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55056716
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:47 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

pfff moet je ongesteld worden?
Ach, ik zie het gewoon echt niet zitten met Marco van Basten.

Hier het artikel over Luka Modric: http://www.dailymail.co.uk/(...)id=1779
pi_55056763
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, ik zie het gewoon echt niet zitten met Marco van Basten.

Hier het artikel over Luka Modric: http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=495108&in_page_id=1779
argumenten hierboven aangedragen veranderen daar ook geen 10% van?
Ajax!!
  woensdag 5 december 2007 @ 13:54:17 #41
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55056800
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Hij mag van mij als spitsen-trainer komen of als trainer/coach van Jong Ajax, geen probleem mee.

Maar als trainer/coacg van Ajax 1 is hij (nog) niet geschikt, laat hem zich eerst elders maar bewijzen.
pi_55056841
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:54 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij mag van mij als spitsen-trainer komen of als trainer/coach van Jong Ajax, geen probleem mee.

Maar als trainer/coacg van Ajax 1 is hij (nog) niet geschikt, laat hem zich eerst elders maar bewijzen.
Eensch.. Ajax 1 is iets anders dan Jong Ajax.. Nee breng nou niet het voorbeeld van Koster aan want die heeft tig keer zoveel ervaring..
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

1 speler haalt nog geen schaal binnen.. zeker niet als er 3 steunpilaren wegvallen.. waarvan er overigens al 1 van weg is..
pi_55057698
Met Modric is Ajax al in de fout gegaan door daar te laat achter aan te gaan zitten, laten ze nu niet dezelfde fout met Aissasti maken.
Ik wil transfers horen voor in de winterstop
pi_55057732
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:35 schreef Wooldoor het volgende:
Met Modric is Ajax al in de fout gegaan door daar te laat achter aan te gaan zitten, laten ze nu niet dezelfde fout met Aissasti maken.
Ik wil transfers horen voor in de winterstop [afbeelding]
Aissati
pi_55057788
Aissasti gaat pazen richting de duck-out .

Ik kom hier teveel .
pi_55058338
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dus stel dat Modric, Aissati, Maduro, Huntelaar, Heitinga, Boulahrouz allemaal zouden komen/blijven op de voorwaarde dat Van Basten de coach is, dan mogen ze allemaal thuisblijven jou?
  woensdag 5 december 2007 @ 15:02:36 #48
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55058382
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dus stel dat Modric, Aissati, Maduro, Huntelaar, Heitinga, Boulahrouz allemaal zouden komen/blijven op de voorwaarde dat Van Basten de coach is, dan mogen ze allemaal thuisblijven jou?
Als we voor al die spelers 25 á 30 miljoen per stuk moeten betalen, ja.
pi_55058404
Ik zie liever dat ze durven te investeren in goede spelers dan met B spelers komen, wij zien toch niks van het geld wat in de kas blijft.
AFC AJAX
pi_55058445
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als we voor al die spelers 25 á 30 miljoen per stuk moeten betalen, ja.
Ze komen voor in totaal 35 miljoen, incl bijtekenen. De beste spits van Nederland, de beste nummer 10 beschikbaar, de echte Ajacieden als Heitinga en Maduro en de beste keeper van Nederland; en een voor jou graag geziene verdediger.

Hoe groot is je afkeer tegen Van Basten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')