Asociaal beest. Beetje zelf je verzekeraar kiezen. Waar is je solidariteit?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je sarcasmedetector is stuk.
En ik wil graag premie betalen voor een werkloosheidsverzekering bv., maar dan wil ik wel graag mijn eigen verzekeraar uit kunnen kiezen.
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Enorm gestresst...
Straks wil ik nog zelf kunnen bepalen wat ik met mijn eigen grond doe ook.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:03 schreef Autodidact het volgende:
Asociaal beest. Beetje zelf je verzekeraar kiezen. Waar is je solidariteit?
Ik weet waar je op doelt, ja. De ironie zal onopgemerkt blijven daar.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:48 schreef Reya het volgende:
Het ergste zijn nog wel de media die andere media verwijten niet kritisch genoeg te zijn.
Waanzinnig ironisch toch?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:20 schreef Monidique het volgende:
Ik weet waar je op doelt, ja. De ironie zal onopgemerkt blijven daar.
[Deel 1377] Got my Gitmo workingquote:Op donderdag 6 december 2007 12:23 schreef Monidique het volgende:
Hm?
Ja.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[Deel 1377] Got my Gitmo working
Aandelen stinken.quote:
Foppe.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
Tijd voor Co Adriaanse bij Oranje.
Die wil niet.quote:
http://www.politico.com/news/stories/1207/7227.htmlquote:But Cheney said that by the middle of January 2009, it will be clear that "we have in fact achieved our objective in terms of having a self-governing Iraq that's capable for the most part of defending themselves, a democracy in the heart of the Middle East, a nation that will be a positive force in influencing the world around it in the future."
All of that by 2009? "Yes, sir," he replied.
Had je Randstad?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:16 schreef MrX1982 het volgende:
Mijn aandelen zuigen.
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/59/index.htmlquote:Een oprechte linkse christen is nog niet geboren. Wie heeft de afgelopen jaren de democratische rechtsorde ernstig bedreigd? Op 6 mei 2002 heeft een dwaze extreem-linkse man die in plantjes en lieveheersbeestjes gelooft, Pim Fortuyn vermoord.
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/59/index.htmlquote:Ik heb eerder op deze plek beweerd dat een oprechte linkse christen nog niet is geboren. Met dank aan Terpstra wordt mijn stelling bewaarheid. De 'oprechte linkse christen' kan dus zelfs een leugenaar zijn.
Nee.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:21 schreef MrX1982 het volgende:
2009 in dromenland.
Ik ben trouwens erg benieuwd wat de democraten, mochten ze winnen, gaan doen met de verloren oorlogen in Irak en Afghanistan. Zouden ze zich terugtrekken?
Dat had ik ook moeten doen. Ik heb ze gekocht voor een gemiddelde prijs van ¤2,41quote:Op donderdag 6 december 2007 13:28 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Oei![]()
Ik heb ze verkocht op 2,85 >:)
Raad over wie het gaat.quote:Okee. Ik praat tegen een muur. Ik houd ermee op.
Met mensen met zo'n achterlijk wereldbeeld ga ik niet discussiëren
Niets. Ik ben aan het bodemvissen geweest. Fortis gekocht op ¤ 16,30. Thans doet een aandeel Fortis ¤ 18,85. Dat is in anderhalve week toch mooi 2,50 euri WINST per aandeel, zonder dat ik er ook maar iets voor heb hoeven doenquote:Op donderdag 6 december 2007 13:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er de afgelopen tijd op verloren?
Mocht je van je ouders het niet zelf kopen?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik heb m'n zus met mijn geld Vedior laten kopen. Geen spijt van gehad, nochtans.
Dat is vaker zo met aandelen....quote:Op donderdag 6 december 2007 13:38 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Niets. Ik ben aan het bodemvissen geweest. Fortis gekocht op ¤ 16,30. Thans doet een aandeel Fortis ¤ 18,85. Dat is in anderhalve week toch mooi 2,50 euri WINST, zonder dat ik er ook maar iets voor heb hoeven doen
Ze weet er meer van af dan ik aangezien ze in dat wereldje zit.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Mocht je van je ouders het niet zelf kopen?
Wel grappig dat dat topic voor 3/4 uit posts van de TS bestaat, die dan vervolgens gaat zeuren dat er extreme reacties komen. Wees blij dat er überhaupt iemand reageert met zo'n OP.quote:
Netjesquote:Op donderdag 6 december 2007 13:38 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Niets. Ik ben aan het bodemvissen geweest. Fortis gekocht op ¤ 16,30. Thans doet een aandeel Fortis ¤ 18,85. Dat is in anderhalve week toch mooi 2,50 euri WINST per aandeel, zonder dat ik er ook maar iets voor heb hoeven doen
Wat zijn de provisiekosten voor kopen en verkopen?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:38 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Niets. Ik ben aan het bodemvissen geweest. Fortis gekocht op ¤ 16,30. Thans doet een aandeel Fortis ¤ 18,85. Dat is in anderhalve week toch mooi 2,50 euri WINST per aandeel, zonder dat ik er ook maar iets voor heb hoeven doen
Het artikel was nog wel aardig, maar de OP had verder niet echt veel inhoud. Maar als JD zich meldt in een dergelijk topic kun je gewoon het standaard 'politiek 2.0' riedeltje verwachten.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wel grappig dat dat topic voor 3/4 uit posts van de TS bestaat, die dan vervolgens gaat zeuren dat er extreme reacties komen. Wees blij dat er überhaupt iemand reageert met zo'n OP.
Bij Binck betaal ik voor zowel aan- als verkoop plusminus 10 euriquote:Op donderdag 6 december 2007 13:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat zijn de provisiekosten voor kopen en verkopen?
Ook al zo hoog. Ik betaal bij Robeco minimaal ¤15. Als kleine belegger is dat vrij veel.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:00 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Bij Binck betaal ik voor zowel aan- als verkoop iets tussen de 10-15 euro per transactie.
Daarom zit ik ook bij Binck. Goedkoper dan daar is niet mogelijk.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ook al zo hoog. Ik betaal bij Robeco minimaal ¤15. Als kleine belegger is dat vrij veel.
Bij mij is het gratis. Stort maar lekker op mijn rekening.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:00 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Bij Binck betaal ik voor zowel aan- als verkoop plusminus 10 euri
Hij wil natuurlijk niet beschuldigd worden van flip-floppen.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:43 schreef pberends het volgende:
VK en VS blijven aandringen op sancties Iran
Tot zover het leervermogen van Bush.
Outfoxed - flip-flopquote:Op donderdag 6 december 2007 15:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk niet beschuldigd worden van flip-floppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |