Ik vind Montov wel tof.quote:
Ronduit walgelijk! Absoluut onwenselijk! Kan het niet meer zonder buitengewoon erger makende bijwoorden?quote:Politieagenten die hoofddoekjes dragen is wat de Tweede Kamer betreft 'absoluut onwenselijk'. Een motie van de PVV kreeg steun van regeringspartij CDA en de oppositiepartijen SP, VVD, D66, SGP, onafhankelijk lid Rita Verdonk en de Partij voor de Dieren.
Alleen jammer dat je er dan zo'n schoonvader bij krijgt.quote:
Filip is wel redelijk. Ik zie hem liever dan Wilders.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je er dan zo'n schoonvader bij krijgt.
Ik ga me klemzuipen met koffie.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:34 schreef du_ke het volgende:
Aah slaap je nog wel met al die koffie?
Ze hebben uberhaupt meer smaak in de Belgische politiek lijkt het wel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:40 schreef PJORourke het volgende:
Ze hebben smaak, bij het Vlaams Belang. Anke Vandermeersch, Marie Rose Morel etc.
Het scheelt dat je hem in ieder geval niet tegen je zult hebben: "Als mijn dochter met een lesbische vriendin, een moslim of een neger thuiskomt, heb ik haar verkeerd opgevoed. Maar het is hun eigen keuze"quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Filip is wel redelijk. Ik zie hem liever dan Wilders.
De stem van de rede.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het scheelt dat je hem in ieder geval niet tegen je zult hebben: "Als mijn dochter met een lesbische vriendin, een moslim of een neger thuiskomt, heb ik haar verkeerd opgevoed. Maar het is hun eigen keuze"
Tsja, een vrouwelijke premier waar iedere hitsige puber op loopt te rukken is ook weer zoiets.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ja, maar dat ze dan dat monster weer als premier willen hebben begrijp ik niet.
Camakaffeesaufenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ga me klemzuipen met koffie.![]()
Yulia Timochenko.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:56 schreef Monolith het volgende:
Tsja, een vrouwelijke premier waar iedere hitsige puber op loopt te rukken is ook weer zoiets.
Dan moet je als puber wel erg op milfen geilenquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:15 schreef Monidique het volgende:
Mijn draak lijkt meer op een door hevige krampen gepijnigde poepende kip met vinnen.
Triest hè, dat als het om secularisme gaat, dat het blijkbaar over de hoofddoek, een randverschijnsel, moet gaan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ronduit walgelijk! Absoluut onwenselijk! Kan het niet meer zonder buitengewoon erger makende bijwoorden?
Ik viel altijd al op oudere vrouwen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:58 schreef du_ke het volgende:
Dan moet je als puber wel erg op milfen geilen.
Nee, het was te laat om nog ergens geld voor neer te tellen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:06 schreef PJORourke het volgende:
Auto, ben je nog bij Orkapot geweest?
Dat is dan ook niet zo heel moeilijk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze hebben uberhaupt meer smaak in de Belgische politiek lijkt het wel.
Kan datquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
Zo stelde ik me SCH altijd voor. Maar ik weet inmiddels dat het nog erger met hem gesteld is.
Ik heb hem nog wel eens erger gezien..quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:31 schreef Fastmatti het volgende:
En helaas is het niet alleen treurig gesteld met de vrouwen.
[ afbeelding ]
Nee, houdt het maar bij foto's van aangename vrouwelijk Belgische politici.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het kan veel erger joh!
Zal ik ff zoeken?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, houdt het maar bij foto's van aangename vrouwelijk Belgische politici.
Hij staat klaar om meegenomen te worden door de allesverlossende UFO.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn Tweede Kamer pasfoto![]()
Loadsharing werkt weer knudde, althans, na een refresh gaat het wel goed.quote:
Sceam me up, Botty!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij staat klaar om meegenomen te worden door de allesverlossende UFO.
Nee he, ga je nu weer over pis beginnen?quote:
Spam me up. (nadenkertje....)quote:
Sjaakie uit Flodder maar dan echtquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn Tweede Kamer pasfoto![]()
Freya.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |