Mja, goed gedaan van de Telegraaf.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:03 schreef MrX1982 het volgende:
Terpstra is een enge vakbondsman.
Echt zo'n Fries.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik vind hem zo'n burgerlul.
En dan toch grapjes proberen te maken tegen een politie die geergerd naar een kapotte stoep voor de ingang staat te kijken. Je zal je nek daar brekenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:42 schreef MrX1982 het volgende:
Soms denk ik dat voor mensen van milieudefensie zelfmoord de makkelijkste manier is om zichzelf uit het aardse lijden te verlossen.
Die acties van ze stralen vooral enorme triestheid uit. Met dank aan o.a. de Postcode Loterij.
Ik zou niet weten wat de Telegraaf gedaan heeft, vandaar dit topic: Hoe Telegraaf Wilders tot "kwaad" bestempelde?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:34 schreef MrX1982 het volgende:
Heeft de Telegraaf Terpstra zwart gemaakt?
Een wombat aan een lijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:42 schreef Aoristus het volgende:
wtf is dat?
quote:
Alleen de naam al, wombat klinkt totaal niet knuffelbaar, laat staan aaibaarquote:De gewone wombat (Vombatus ursinus) is een Australisch buideldier uit de familie wombats (Vombatidae). Het is een koddig dier dat er uitziet als een kruising tussen een beer en een das.
De gewone wombat heeft een onbehaarde neus. Hij heeft wat weg van een klein beertje. Zijn dichte, ruige vacht is grijsbruin. De wombat wordt 70 tot 120 centimeter lang en 25 tot 40 kilogram zwaar. Het staartje is vrij klein, twee tot drie centimeter.
Interessant. Maar ik lees dat Terpstra dat Telegraaf "citaat" niet heeft ontkent bij P&W.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat de Telegraaf gedaan heeft, vandaar dit topic: Hoe Telegraaf Wilders tot "kwaad" bestempelde?
Doekle zegt in Trouw 'kwade boodschap van Wilders'
en ineens staat er in de Telegraaf 'Wilders is het kwaad'
En ja, ik was ook het woord 'het' vergeten in de TT...
quote:Don't listen to the music! You end up with humming it all day, and you don't want that.
Doet me qua ellende denken aan de Holiday rap.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:45 schreef Autodidact het volgende:
http://youtube.com/watch?v=xM6zkoGsFKY
En een enge anti-Wilders-freak.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:03 schreef MrX1982 het volgende:
Terpstra is een enge vakbondsman.
1 keer schieten is voldoende, mits goed gemikt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:10 schreef PJORourke het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt ook doorschieten...
Ik heb dat inderdaad ook gezien, hij antwoordde daar niet echt op. Een beetje jammer. Want vervolgens kon Wilders zichzelf wel weer vergelijken met Fortuyn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Interessant. Maar ik lees dat Terpstra dat Telegraaf "citaat" niet heeft ontkent bij P&W.
Doodsverwensing.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:16 schreef Montov het volgende:
[..]
1 keer schieten is voldoende, mits goed gemikt.
En dat voor een mod.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |