Vorige delen op een rijtje. Schrijft u mee?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:15 schreef Angeliquetje het volgende:
Hahaha , we kunnen wel es met zn allen. Mooie foto voor de OP
ja ben je nou een ventje of wel een vrouw , zoals je profiel zegt?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:46 schreef Angeliquetje het volgende:
Uhmm de dames wel.
Hier komt masterslet angelikutje.
Damns ik moet echt eens me als een echt ventje gaan voor doen.
12 uur is goed... Neem je dan ook wat vrouwelijk schoon mee.quote:Op zondag 9 december 2007 23:11 schreef Angeliquetje het volgende:
Heehe. Tuurlijk ben jij ook welkom. Zolang er maar mensen komen die hier redelijk een grote bek hebben.
Detoxic , ik denk een uurtje of 12?
W00t!quote:Op zondag 9 december 2007 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik bne toch ook geen sneker? Woon er alleen vlakbij.
Waar?? En waar was ik?quote:Op maandag 10 december 2007 12:24 schreef Angeliquetje het volgende:
Maar ik was er gisteravond. T was vet gezellig!!!!!!!1111111111
Dryltsquote:Op maandag 10 december 2007 12:24 schreef Angeliquetje het volgende:
Drylst boppe ofzo.
Maar ik was er gisteravond. T was vet gezellig!!!!!!!1111111111
Oh, dus ik was er wel...quote:Op maandag 10 december 2007 16:38 schreef Angeliquetje het volgende:
Nou we hebben een meet gehad. In ons onderbewustzijn....
quote:Op maandag 10 december 2007 17:08 schreef Angeliquetje het volgende:
Idd, ik moest nog zo lachen toen je bier moest proetsen omdat je zag dat devilshoer en radio markante dame elkaar de hand schudden.
Niet uit te leggen... Daar had je bij moeten wezen..quote:Op maandag 10 december 2007 19:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en wat was daar dan zo lachwekkend aan dan?
Apparently was ik er ook bij maar kan het me niet bewust herinneren....quote:Op maandag 10 december 2007 21:13 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Niet uit te leggen... Daar had je bij moeten wezen..
Ik las "serieuze hoer":')quote:Op maandag 10 december 2007 23:00 schreef Angeliquetje het volgende:
excuse moi.
We gaan weer even op de serieuze toer.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:41 schreef Angeliquetje het volgende:
Hahah kan gebeuren. Ik denk dat dat woord misschien een obsessie voor je begint te worden haha.
Geintsje
Never mind. Just kidding. Just a little. Why am i talking in English?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:12 schreef Angeliquetje het volgende:
Sorry maar wat zijn nou precies jouw bedoelingen??
Dat wordt een stormloop-topicquote:Op woensdag 12 december 2007 08:56 schreef DevilsWhore het volgende:
OT?
Moeten we gaan lullen hoe geweldig Sneek is?
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 december 2007 08:56 schreef DevilsWhore het volgende:
OT?
Moeten we gaan lullen hoe geweldig Sneek is?
Buiten in het centrumquote:Op woensdag 12 december 2007 11:25 schreef DeToXiC het volgende:
Oh, pagina 2 alweer... nu wordt het vast weer serieuzer.
Ok, waar kan je leuk Oud & Nieuw vieren in Sneek?
Help me ff herinneren... waar is dit?quote:
Helemaal achterin het zwembadpark, dat moet je toch weten als snekerquote:Op woensdag 12 december 2007 19:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Help me ff herinneren... waar is dit?Mn lenzen zijjn wat droog dus ik zie niet zo goed (tuuuuuuuuuuuurlijk
) Ziet er aangenaam uit!
![]()
ooow ok. Ja das idd wel een mooi park idd. Nu denk ik niet met al die blubber maar goedquote:Op woensdag 12 december 2007 19:27 schreef Charizma het volgende:
[..]
Helemaal achterin bij het zwembadpark met aan de andere kant van de houkesloot de domp
Alleen?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:29 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ooow ok. Ja das idd wel een mooi park idd. Nu denk ik niet met al die blubber maar goedMooie foto! Daar kun je denk ik ook leuk oud en nieuw vieren DeToXiC!
vier je oud en nieuw helemaal alleen?quote:
Misschien wel... ga ik op de bank zitten met een dekentje en een kopje warme chocomel. Dan doe ik om 0.00 de gordijnen open en zet ik mijn handen tegen het glas en kijk ik sip naar buiten....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
vier je oud en nieuw helemaal alleen?
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Misschien wel... ga ik op de bank zitten met een dekentje en een kopje warme chocomel. Dan doe ik om 0.00 de gordijnen open en zet ik mijn handen tegen het glas en kijk ik sip naar buiten....
moet je vuurwerk in het water gooien (je woont toch aan zo een meertje) heb je echt spetterend vuurwerkquote:Op donderdag 13 december 2007 11:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nou, troost je: mijn oud en nieuw wordt vast ook niet zo spetterend
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:30 schreef MagiLune het volgende:
[..]
moet je vuurwerk in het water gooien (je woont toch aan zo een meertje) heb je echt spetterend vuurwerk
wil dat wel?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:30 schreef MagiLune het volgende:
[..]
moet je vuurwerk in het water gooien (je woont toch aan zo een meertje) heb je echt spetterend vuurwerk
Stijkers doen het in water toch?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wil dat wel?Of heb je dat al es geprobeerdtdtt?
Als je lang genoeg vasthoudt wil dat wel ja..quote:Op donderdag 13 december 2007 19:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wil dat wel?Of heb je dat al es geprobeerdtdtt?
ow en jij typt met 1 hand want je hebt ervaring?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:43 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Als je lang genoeg vasthoudt wil dat wel ja..
Eehh jaah juh!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:15 schreef Charizma het volgende:
Weest wel uhh
Ik moest er heel hard van lachen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:44 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
![]()
deviltje. Waarom quote jij mijn tekst?
Op zoek naar een date ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:18 schreef Angeliquetje het volgende:
Hehehe, `t leven is hard! of core :S
Maar vanavond even walrussen nou. Jullie ook allemaal?
feli!!quote:Op zondag 16 december 2007 13:47 schreef jannet1234 het volgende:
ik doe het rustig aan met oud en nieuw. geen drank, vroeg naar bed.
Saai???? Mss, maar ben 35 weken zwanger.
volgend jaar maar weer aan de bubbels.
Het was wel gezellig weet ik nog maar verder...quote:Op zondag 16 december 2007 11:57 schreef Apotheose het volgende:
nou, hoe was [overdreven engelse uitspraak] DANCE VISION [/overdreven engelse uitspraak] in "club" walrus?
haha, die was sowieso al heel anders sinds 2 jaar. we hebben al een dochter die in maart 3 wordt.quote:Op zondag 16 december 2007 14:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
feli!!En ach, oud en nieuw is volgend jaar voor jou sowieso heul anders!
Ik ga denk ik naar de New Years Party in Club Walrusquote:Op maandag 17 december 2007 18:42 schreef DevilsWhore het volgende:
oke change of plans.
geeft iemand nog een dikke party met oud&nieuw?
Nieteens alca & peanuts?quote:Op maandag 17 december 2007 21:37 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ga denk ik naar de New Years Party in Club Walrus
Al zo vaak in Wymbrits gevierd!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:24 schreef Angeliquetje het volgende:
Ijlst here we come!
Nederlandse naam Friese naamquote:Op woensdag 19 december 2007 11:49 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Al zo vaak in Wymbrits gevierd!
Singel 2.quote:
Het is gewoon omdat ik thuis ben he met oud & nieuw !quote:Op woensdag 19 december 2007 11:24 schreef Angeliquetje het volgende:
Ijlst here we come!
Wat is Wymbrits eigenlijk grootquote:Op woensdag 19 december 2007 18:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nederlandse naam Friese naam
IJlst Drylts
Heeg Heech
Scharnegoutum Skearnegoutum
Woudsend Wâldsein
Oppenhuizen Toppenhuzen
Nijland Nijlân
Blauwhuis Blauhûs
Oudega Aldegea
Hommerts De Hommerts
Gauw Gau
Folsgare Folsgeare
Uitwellingerga Twellingea
Jutrijp Jutryp
Oosthem Easthim
Gaastmeer De Gaastmar
Goënga Goaiïngea
Indijk Yndyk
Abbega Abbegea
Idzega Idzegea
Tirns Turns
Westhem Westhim
Koufurderrige Koufurderrige
Wolsum Wolsum
Greonterp Greonterp
Ypecolsga Ypekolsgea
Tjalhuizum Tsjalhuzum
Sandfirden Sânfurd
Smallebrugge Smelbrêge
In alle plaatsen dus ooit wel een keer gevierd?
Heeft een eigen soap he.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nederlandse naam Friese naam
......
Tirns Turns
.....
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:41 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Heeft een eigen soap he.
As the world Turns
ik rol bijna van m;n stoel van ;t lachenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:41 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Heeft een eigen soap he.
As the world Turns
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:41 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Heeft een eigen soap he.
As the world Turns
Heerlijke humorquote:Op woensdag 19 december 2007 19:41 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Heeft een eigen soap he.
As the world Turns
zal voor t eerst zijn dat ik die serie kijk danquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:28 schreef Charizma het volgende:
Haha met zn allen in de tuin achter een groot wit doek atwt te kijken
Mij niet...quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:09 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zal voor t eerst zijn dat ik die serie kijk danNieuwjaarsborrel dan maar? In die ouwe lullen kroeg Port van Cleve ofzo
![]()
(of beledig ik nu iemand?
)
Da;s toch de irish pub?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:09 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zal voor t eerst zijn dat ik die serie kijk danNieuwjaarsborrel dan maar? In die ouwe lullen kroeg Port van Cleve ofzo
![]()
(of beledig ik nu iemand?
)
vanmiddag? Ik was er wel in de buurt maar geen Fokker gezienquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Da;s toch de irish pub?
Dikke FOK!-meet vanmiddag
Was je bij Sneek Noord dan? xDquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
vanmiddag? Ik was er wel in de buurt maar geen Fokker gezien
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:04 schreef Angeliquetje het volgende:
FOK! ruled bij deze...
Ik was trouwens even in dromenland.
nee in de buurt van de irish pub:quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Was je bij Sneek Noord dan? xD
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Da;s toch de irish pub?
Dikke FOK!-meet vanmiddag
Ging niet over de irish pub. ;pquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee in de buurt van de irish pub:
[..]
ow ok, verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ging niet over de irish pub. ;p
Kan gebeuren.quote:
omdat je ernaast geen leven hebt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
Wrom?quote:Op zondag 23 december 2007 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Wat houd ik opeens van FOK!![]()
had ik t toch goed! Wat een mensenkennis he?quote:Op zondag 23 december 2007 18:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee
[omdat ik vakantie heb en geen vrienden natuurlijk]
Ja is goed! maar waar? ;pquote:Op zondag 23 december 2007 18:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
had ik t toch goed! Wat een mensenkennis he?Nou toch maar een nieuwjaarsborrel doen?
Leuke foto's !quote:
in t rasterhoffpark? Gezellig!quote:
Nee, Lennard (Dont_Panic) werkt in the legendquote:Op zondag 23 december 2007 20:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
in t rasterhoffpark? Gezellig!Jij werkte toch ergens in een cafe ofzo? oid
Bij de brekken, waar die schotse hoogland units grazenquote:Op zondag 23 december 2007 21:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, Lennard (Dont_Panic) werkt in the legend
waardefok is ;t rasterhoffpark? :\
euh?quote:Op zondag 23 december 2007 22:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Bij de brekken, waar die schotse hoogland units grazen
Kest wel zien dat jou geen Sneeker bennequote:
mooi park ist ook hequote:Op maandag 24 december 2007 10:59 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Kest wel zien dat jou geen Sneeker benne![]()
Het desbetreffende park: http://www.weersinformatie.com/park.htm
Een deel van het park was voorheen een huisvuilstortplaats.
femiddie wol goed. Bin dr no net meerquote:
ja dik aso plan!!!!quote:Op maandag 24 december 2007 19:13 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Todat het hotel van derValk er is dan is dat park verrot
Kunnen we wel Schotse hoogland snitzels eten!!!quote:Op maandag 24 december 2007 19:13 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Todat het hotel van derValk er is dan is dat park verrot
whahaha droogklootquote:Op maandag 24 december 2007 20:20 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Kunnen we wel Schotse hoogland snitzels eten!!!![]()
![]()
![]()
No ot it kin wol ik wol graach in moai plakje yn snits hawwe. Bin dr ek berne (quote:Op maandag 24 december 2007 20:26 schreef Miam het volgende:
Oh, bist een toekomstige snits bewoner, Apotheose?
Leuk hjer. Ik kom altiid graach yn Snits.
hald dyn bek jer!quote:Op maandag 24 december 2007 10:59 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Kest wel zien dat jou geen Sneeker benne![]()
Het desbetreffende park: http://www.weersinformatie.com/park.htm
Een deel van het park was voorheen een huisvuilstortplaats.
It skynt sa te wezen. Kest gjin Frysk don?quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:58 schreef DeToXiC het volgende:
Nou juh! Werom wurdt er iniens frysk praate?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:28 schreef AlwaysConnected het volgende:
praat je moerstaalstel gekken
Beetje vreemd was het wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
Fries is gewoon vreemd..quote:
Vette turnoff juistquote:
tis wel deentquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:16 schreef Charizma het volgende:
Laten we het op snekers houden !
Wat hebbe jum deen met kerst ?![]()
ken niet snekersquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:16 schreef Charizma het volgende:
Laten we het op snekers houden !
Wat hebbe jum deen met kerst ?![]()
das waar Sneek is mooiquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:14 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ken niet snekersVind 't ook niet mooi klinken
De stad vind ik wel mooi though
dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Snekers klinkt boers&asociaal.
efkes een albimium kaske scoren bij de skroot nouquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:53 schreef Tommeke het volgende:
Morgen ff kieken in de stad weest wel!
IK BEN FUCKING ZIEK!!!!quote:Op woensdag 26 december 2007 11:00 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat bedoel ik.
en het is alweer 2e kerstdag! Iemand nog wilde plannen? Vast wilder als mij i guess![]()
maar das ook ongezond mannekequote:Op woensdag 26 december 2007 12:06 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
IK BEN FUCKING ZIEK!!!!![]()
Nou ja ziek, ik heb keelpijn, dus ik moet gewoon ff rustig aan doen (komt vast van het stappen van afgelopen weekend...)
Dus ik zit vanavond thuis zonder sigaret en drank...
quote:Op woensdag 26 december 2007 11:00 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat bedoel ik.
en het is alweer 2e kerstdag! Iemand nog wilde plannen? Vast wilder als mij i guess![]()
Geen drank..quote:Op woensdag 26 december 2007 12:06 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
IK BEN FUCKING ZIEK!!!!![]()
Nou ja ziek, ik heb keelpijn, dus ik moet gewoon ff rustig aan doen (komt vast van het stappen van afgelopen weekend...)
Dus ik zit vanavond thuis zonder sigaret en drank...
Thank you!quote:Op woensdag 26 december 2007 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen drank..
geen peuken?
omg, ik heb medelijden met je.
Ik heb hier nog 4 pakjes liggen schat!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:24 schreef DevilsWhore het volgende:
ik wil je best een peuk komen brengen maar ik meot werken
Het gaat om ;t gebaar jeweet!quote:Op woensdag 26 december 2007 17:07 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 4 pakjes liggen schat!
ik heb keelpijn weet je
LIEF!quote:Op donderdag 27 december 2007 17:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het gaat om ;t gebaar jeweet!
en roken zal je, ook al heb je longontsteking
Ben ik ook. Stiekem. Af en toe. Soms.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:45 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
LIEF!![]()
ik heb dus gister maar 1 gerookt hè... ik voerl me al gezond![]()
Held! ik heb al.. een kwartier? niet gerooktquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:40 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb al 1,5 dagen niet gerookt...ik steek nu een op!
aha ja ik dacht al wat een lawaai hier in sneek, goed dat je het ff meld. Hoef ik de politie niet bellenquote:Op maandag 31 december 2007 10:50 schreef Apotheose het volgende:
En toen, was het alweer de laatste dag van 2007. Dacht, ik meld het ff voor het geval je je afvraagt waarom er toch zoveel geknal steeds is. Nee, het is niet de 3e wereldoorlog. Dus alvast happy new year!
Hier wilde ik mij bij aansluitenquote:Op maandag 31 december 2007 11:12 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Alle Snekers een goed 2008![]()
ohja en de rest van Nederland natuurlijk ook
*geeft strepsils*quote:Op maandag 31 december 2007 11:12 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb dus nog steeds keelpijn en het is erger geworden.... ik blijf dus thuis vanavond![]()
![]()
AAAAAAAARGGGHHH!!!!
Solidair!!quote:Op maandag 31 december 2007 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
*geeft strepsils*
je bent niet de enige die thuisblijft vanavond hoor
nope. Jij? Ik moet interview voorbereiden voor morgen. Vanmiddag nog de stad in geweest. Tsjonge jonge. Alle kledingwinkels van Sneek afgesneupt en maar met 1 trui teruggekomenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:31 schreef MagiLune het volgende:
Legend, vanavond? anyone?
Hmno, work thingy. ;pquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:31 schreef MagiLune het volgende:
http://www.verkeersschoolrnb.nl/quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:37 schreef MagiLune het volgende:
Net naar de bios geweest, was nog veeeeuuul te vroeg voor de kroeg dus maar weer naar huis gegaan. Volgende keer niet weer 19:00 film!! Al die K***** kinderen vervelend te doen!
ff wat anders: Wie heeft waar zijn/haar rijbewijs gehaald? Ik wil (eindelijk) eens beginnen met rijlessen maar weet niet goed bij wie. Iemand tips?
Moordwijven!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Hmno, work thingy. ;p
Welke film ben je geweest eigenlijk?
thnx voor de tip! Ik heb eigenlijk alleen nog maar in Sneek gekeken. Ziet er goed uit!quote:
Ik was in de Pure, Alcatraz café en de Witte Kat...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:31 schreef MagiLune het volgende:
No wayquote:
Weer beter? =Dquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:36 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik was in de Pure, Alcatraz café en de Witte Kat...
wayquote:
stoned?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:40 schreef MagiLune het volgende:
[..]
wayen het was idd
de rest die de moeite waard was had ik al gezien (of bewaar ik om met mijn vriend naartoe te gaan, ben binnenkort jarig u know
)
er zaten wel wat grinnik momenten in de film. Het is en blijft een NL film (ben ik over het algemeen niet zo van gecharmeerd) Van het overdreven acteerwerk moest ik grinniken, je moet er wel voor in de stemming zijn.
Euh nee, tenminste... als ik stoned ben dan wil ik alleen maar slapen .... tenzij je de film gebruikt om in slaap te komen, dan wel jaquote:
damn that stuffquote:Op zondag 6 januari 2008 04:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben nooit stonedals ik stoned ben ga ik me alleen maar kut voelen haha =D
JEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ROKEN! =Dquote:
Dus.... wie?quote:Jackpot van ruim ¤6 miljoen valt in Sneek
Gepubliceerd op 09 januari 2008, 11:56
Laatst bijgewerkt op 09 januari 2008, 12:42
SNEEK -
De maandelijkse jackpot in de Nationale Postcodeloterij is gevallen in Sneek. De gelukkige woont aan De Hoppen in woonwijk De Domp.
Het gaat om een prijzenbedrag van ruim ¤6 miljoen dat onder enkele honderden huishoudens wordt verdeeld. Je gaat om iedereen met postcode 8604. Daaronder vallen ook de wijken Stadfenne, Pasveer en Oudvaart.
Medewerkers van de loterij zijn vanmorgen, met een eigen cameraploeg in hun kielzog, met het uitdelen van de miljoenen begonnen. De hoofdprijs, een bedrag van ruim ¤2,2 miljoen, valt ten deel aan één bewoner van De Hoppen. De andere zeven deelnemers in dezelfde straat hebben hetzelfde bedrag te verdelen. Dat komt neer op enkele tonnen per adres.Het resterende deel van de jackpot, nog eens ruim ¤2 miljoen, valt ten deel aan alle deelnemers met dezelfde cijfers in hun postcode als de individuele winnaar. Zij kunnen per lot ruim ¤2000 tegemoet zien.
me neither.Al doe ik ook niet mee, misschien verklaart dat best wel veel. Mijn ouders wel thoughquote:
Ik ook niet, waren er laatst ook niet ergens prijzen gevallen in de hemdijk ?quote:
half 2, sorry.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
me neither.Al doe ik ook niet mee, misschien verklaart dat best wel veel. Mijn ouders wel though![]()
ow en wie zat er gister om half 8 / 8am in de trein richting Ljouwert?Ik had mn eerste werkdag bij Omrop Fryslan (
) en zou met collega meerijden vanaf Mantgum. Maar omdat de half 8 trein zo bommetje vol zat omdat de half 8 trein niet ging, is ie maar voor t gemak door gereden naar LWD zonder te stoppen. Dus ja, mocht je in Mantgum of zelfs Sneek noord wezen, dan mocht je er nog een extra rit aan vast plakken.
![]()
tot zover Apotheose's avonturen. Nu snaveltjes toe en oogjes dicht
'K ook nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
me neither.Al doe ik ook niet mee, misschien verklaart dat best wel veel.
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
ik woon er ook niet
gast die ik ken wel..
Hey, das mijn afdeling, DevilsWhore aanrakenquote:
Oh...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:59 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hey, das mijn afdeling, DevilsWhore aanraken
Daar heb ik al 2mensen voorquote:
R.E.S.P.E.C.T.quote:
Valt wel mee hoor, Alex voor de massages en Sido voor de rest.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:32 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
R.E.S.P.E.C.T.![]()
Ik wil ook minimaal 2 mensen die mij anraken...heb je tips?
Wees sexy.quote:
Houd je van massages?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:42 schreef Apotheose het volgende:
ik heb gister met die winnares gebeld in de uitzending. Iemand die mij misschien wil aanraken?
* DevilsWhore kijkt Apotheose vragend aanquote:
Wanneer mag ik jou weer onder handen nemen?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore kijkt Apotheose vragend aan
Ik kan morgen wel, maar je hebt toch geen auto meer nu?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wanneer mag ik jou weer onder handen nemen?
Als het goed s haal ik vanavond weer een leenautoquote:Op zondag 13 januari 2008 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan morgen wel, maar je hebt toch geen auto meer nu?
Kom maar eens langs hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:11 schreef Apotheose het volgende:
Ja ik hou wel van een goeie massage jaWho doesn't!
Woohoo!quote:Op zondag 13 januari 2008 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als het goed s haal ik vanavond weer een leenautoDit ker een iets minder brakke hoop ik
En morgen ook ff per telefoon degene kopen waar ik zaterdag in heb proefgereden, als die er nog is
Dan zit je bij Alex goedquote:Op zondag 13 januari 2008 17:11 schreef Apotheose het volgende:
* DevilsWhore krijgt er vanavodn weer 1quote:Op zondag 13 januari 2008 17:11 schreef Apotheose het volgende:
Hotdaimn!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore krijgt er vanavodn weer 1
Ik moet zeggen dat ik er ook wel weer aan toebenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore krijgt er vanavodn weer 1
Verdomme, dat wil ik ook.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:06 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hotdaimn!![]()
Ik heb wel een nieuw donzen dekbed gekocht van 240x200 voor mij alleen
Ik ook.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:55 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook wel weer aan toeben!
Zin an
Jij krijgt een massagequote:
oooee ervaring dus?quote:
quote:
is dat een hint?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:06 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb wel een nieuw donzen dekbed gekocht van 240x200 voor mij alleen
huiswerk is zo 1995quote:Op maandag 14 januari 2008 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
nou, vooralsnog benik niet onderwegDH heeft het te druk met huiswerk
Nouja niet dus, school.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Jij krijgt een massage![]()
Ik verwacht wel een uitgebreid verslag te lezen hier morgen...
Inderdaad. Stomme schoolquote:Op maandag 14 januari 2008 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
nou, vooralsnog benik niet onderwegDW heeft het te druk met huiswerk
jep.quote:
Nee hoor, ben nog steeds maar een havo;er.quote:[..]
huiswerk is zo 1995
Sad..quote:Op maandag 14 januari 2008 23:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee hoor, ben nog steeds maar een havo;er.
Ehm... nee?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:38 schreef Dangel het volgende:
Was bekend datik die smurf met de x-en ben toch? Kloontje, werk en zo...
Jep. Stomme school.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:03 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Sad..
Dus geen massage i.v.m. huiswerk?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:37 schreef Dangel het volgende:
Ach, straks heb ik weer een eigenauto enbenik gewoon op afroep tebestellen![]()
![]()
Vers van de pers?quote:
In plaats van een gaar hok van 20 jaar oud heb ik dit keer een gaar hok van 10 jaar oud gekochtquote:
Geen idee, ik zit altijd achter het stuur...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, wat moet ik op de achterbank beste kerel?
Ja, ik dus ook, of op de bijrijdersstoelquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:27 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit altijd achter het stuur...
Echte mannen zitten voorin...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook, of op de bijrijdersstoel
Ziet er ook beter uit ja ^^quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Alles beter dan dat ding waarmee ik vorige week bij je was![]()
ditis m btw
Morgen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Im moest vrijdagmiddag btw maar eens in Sneek in IJlst kijken, moet Arthur Eend nog steeds bij jullei op de foto zetten...
Sloten, dat is toch ook in die hoek he?![]()
Euhmmmmm, wie weet, heb nog iets anders te staanook,ff kijken of dat doorgaat.quote:
Ik ben morgenmiddag vrijquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Hmm oke, ik ben morgen vrij en je hebt nog een massage van me te goed dusja
Bellen doe ik sowieso niet, ben meer een smsserquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Sms maar ofzo ;p
[moet vanavond werken dus bellen is geen strak plan]
Massageafspraak?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:11 schreef Dangel het volgende:
[..]
Euhmmmmm, wie weet, heb nog iets anders te staanook,ff kijken of dat doorgaat.
Phatte player!quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geloof het niet. maar als ze een massage wil, ik het het met liefde.
Goed zoquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bellen doe ik sowieso niet, ben meer een smsser
En werk ze
half drie? Weer bij die school? Of ergens anders?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:49 schreef DevilsWhore het volgende:
En ik ben wakker, dus hoe laat? ;p
Wordt je jaloers?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:18 schreef DeToXiC het volgende:
Worden er hier nu al afspraakjes gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |