Vorige delen op een rijtje. Schrijft u mee?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:15 schreef Angeliquetje het volgende:
Hahaha , we kunnen wel es met zn allen. Mooie foto voor de OP
ja ben je nou een ventje of wel een vrouw , zoals je profiel zegt?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:46 schreef Angeliquetje het volgende:
Uhmm de dames wel.
Hier komt masterslet angelikutje.
Damns ik moet echt eens me als een echt ventje gaan voor doen.
12 uur is goed... Neem je dan ook wat vrouwelijk schoon mee.quote:Op zondag 9 december 2007 23:11 schreef Angeliquetje het volgende:
Heehe. Tuurlijk ben jij ook welkom. Zolang er maar mensen komen die hier redelijk een grote bek hebben.
Detoxic , ik denk een uurtje of 12?
W00t!quote:Op zondag 9 december 2007 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik bne toch ook geen sneker? Woon er alleen vlakbij.
Waar?? En waar was ik?quote:Op maandag 10 december 2007 12:24 schreef Angeliquetje het volgende:
Maar ik was er gisteravond. T was vet gezellig!!!!!!!1111111111
Dryltsquote:Op maandag 10 december 2007 12:24 schreef Angeliquetje het volgende:
Drylst boppe ofzo.
Maar ik was er gisteravond. T was vet gezellig!!!!!!!1111111111
Oh, dus ik was er wel...quote:Op maandag 10 december 2007 16:38 schreef Angeliquetje het volgende:
Nou we hebben een meet gehad. In ons onderbewustzijn....
quote:Op maandag 10 december 2007 17:08 schreef Angeliquetje het volgende:
Idd, ik moest nog zo lachen toen je bier moest proetsen omdat je zag dat devilshoer en radio markante dame elkaar de hand schudden.
Niet uit te leggen... Daar had je bij moeten wezen..quote:Op maandag 10 december 2007 19:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en wat was daar dan zo lachwekkend aan dan?
Apparently was ik er ook bij maar kan het me niet bewust herinneren....quote:Op maandag 10 december 2007 21:13 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Niet uit te leggen... Daar had je bij moeten wezen..
Ik las "serieuze hoer":')quote:Op maandag 10 december 2007 23:00 schreef Angeliquetje het volgende:
excuse moi.
We gaan weer even op de serieuze toer.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:41 schreef Angeliquetje het volgende:
Hahah kan gebeuren. Ik denk dat dat woord misschien een obsessie voor je begint te worden haha.
Geintsje
Never mind. Just kidding. Just a little. Why am i talking in English?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:12 schreef Angeliquetje het volgende:
Sorry maar wat zijn nou precies jouw bedoelingen??
Dat wordt een stormloop-topicquote:Op woensdag 12 december 2007 08:56 schreef DevilsWhore het volgende:
OT?
Moeten we gaan lullen hoe geweldig Sneek is?
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 december 2007 08:56 schreef DevilsWhore het volgende:
OT?
Moeten we gaan lullen hoe geweldig Sneek is?
Buiten in het centrumquote:Op woensdag 12 december 2007 11:25 schreef DeToXiC het volgende:
Oh, pagina 2 alweer... nu wordt het vast weer serieuzer.
Ok, waar kan je leuk Oud & Nieuw vieren in Sneek?
Help me ff herinneren... waar is dit?quote:
Helemaal achterin het zwembadpark, dat moet je toch weten als snekerquote:Op woensdag 12 december 2007 19:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Help me ff herinneren... waar is dit?Mn lenzen zijjn wat droog dus ik zie niet zo goed (tuuuuuuuuuuuurlijk
) Ziet er aangenaam uit!
![]()
ooow ok. Ja das idd wel een mooi park idd. Nu denk ik niet met al die blubber maar goedquote:Op woensdag 12 december 2007 19:27 schreef Charizma het volgende:
[..]
Helemaal achterin bij het zwembadpark met aan de andere kant van de houkesloot de domp
Alleen?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:29 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ooow ok. Ja das idd wel een mooi park idd. Nu denk ik niet met al die blubber maar goedMooie foto! Daar kun je denk ik ook leuk oud en nieuw vieren DeToXiC!
vier je oud en nieuw helemaal alleen?quote:
Misschien wel... ga ik op de bank zitten met een dekentje en een kopje warme chocomel. Dan doe ik om 0.00 de gordijnen open en zet ik mijn handen tegen het glas en kijk ik sip naar buiten....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
vier je oud en nieuw helemaal alleen?
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Misschien wel... ga ik op de bank zitten met een dekentje en een kopje warme chocomel. Dan doe ik om 0.00 de gordijnen open en zet ik mijn handen tegen het glas en kijk ik sip naar buiten....
moet je vuurwerk in het water gooien (je woont toch aan zo een meertje) heb je echt spetterend vuurwerkquote:Op donderdag 13 december 2007 11:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nou, troost je: mijn oud en nieuw wordt vast ook niet zo spetterend
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:30 schreef MagiLune het volgende:
[..]
moet je vuurwerk in het water gooien (je woont toch aan zo een meertje) heb je echt spetterend vuurwerk
wil dat wel?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:30 schreef MagiLune het volgende:
[..]
moet je vuurwerk in het water gooien (je woont toch aan zo een meertje) heb je echt spetterend vuurwerk
Stijkers doen het in water toch?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wil dat wel?Of heb je dat al es geprobeerdtdtt?
Als je lang genoeg vasthoudt wil dat wel ja..quote:Op donderdag 13 december 2007 19:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wil dat wel?Of heb je dat al es geprobeerdtdtt?
ow en jij typt met 1 hand want je hebt ervaring?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:43 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Als je lang genoeg vasthoudt wil dat wel ja..
Eehh jaah juh!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:15 schreef Charizma het volgende:
Weest wel uhh
Ik moest er heel hard van lachen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:44 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
![]()
deviltje. Waarom quote jij mijn tekst?
Op zoek naar een date ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:18 schreef Angeliquetje het volgende:
Hehehe, `t leven is hard! of core :S
Maar vanavond even walrussen nou. Jullie ook allemaal?
feli!!quote:Op zondag 16 december 2007 13:47 schreef jannet1234 het volgende:
ik doe het rustig aan met oud en nieuw. geen drank, vroeg naar bed.
Saai???? Mss, maar ben 35 weken zwanger.
volgend jaar maar weer aan de bubbels.
Het was wel gezellig weet ik nog maar verder...quote:Op zondag 16 december 2007 11:57 schreef Apotheose het volgende:
nou, hoe was [overdreven engelse uitspraak] DANCE VISION [/overdreven engelse uitspraak] in "club" walrus?
haha, die was sowieso al heel anders sinds 2 jaar. we hebben al een dochter die in maart 3 wordt.quote:Op zondag 16 december 2007 14:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
feli!!En ach, oud en nieuw is volgend jaar voor jou sowieso heul anders!
Ik ga denk ik naar de New Years Party in Club Walrusquote:Op maandag 17 december 2007 18:42 schreef DevilsWhore het volgende:
oke change of plans.
geeft iemand nog een dikke party met oud&nieuw?
Nieteens alca & peanuts?quote:Op maandag 17 december 2007 21:37 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ga denk ik naar de New Years Party in Club Walrus
Al zo vaak in Wymbrits gevierd!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:24 schreef Angeliquetje het volgende:
Ijlst here we come!
Nederlandse naam Friese naamquote:Op woensdag 19 december 2007 11:49 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Al zo vaak in Wymbrits gevierd!
Singel 2.quote:
Het is gewoon omdat ik thuis ben he met oud & nieuw !quote:Op woensdag 19 december 2007 11:24 schreef Angeliquetje het volgende:
Ijlst here we come!
Wat is Wymbrits eigenlijk grootquote:Op woensdag 19 december 2007 18:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nederlandse naam Friese naam
IJlst Drylts
Heeg Heech
Scharnegoutum Skearnegoutum
Woudsend Wâldsein
Oppenhuizen Toppenhuzen
Nijland Nijlân
Blauwhuis Blauhűs
Oudega Aldegea
Hommerts De Hommerts
Gauw Gau
Folsgare Folsgeare
Uitwellingerga Twellingea
Jutrijp Jutryp
Oosthem Easthim
Gaastmeer De Gaastmar
Goënga Goaiďngea
Indijk Yndyk
Abbega Abbegea
Idzega Idzegea
Tirns Turns
Westhem Westhim
Koufurderrige Koufurderrige
Wolsum Wolsum
Greonterp Greonterp
Ypecolsga Ypekolsgea
Tjalhuizum Tsjalhuzum
Sandfirden Sânfurd
Smallebrugge Smelbręge
In alle plaatsen dus ooit wel een keer gevierd?
Heeft een eigen soap he.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nederlandse naam Friese naam
......
Tirns Turns
.....
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:41 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Heeft een eigen soap he.
As the world Turns
ik rol bijna van m;n stoel van ;t lachenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:41 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Heeft een eigen soap he.
As the world Turns
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:41 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Heeft een eigen soap he.
As the world Turns
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |