Fries is gewoon vreemd..quote:
Vette turnoff juistquote:
tis wel deentquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:16 schreef Charizma het volgende:
Laten we het op snekers houden !
Wat hebbe jum deen met kerst ?![]()
ken niet snekersquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:16 schreef Charizma het volgende:
Laten we het op snekers houden !
Wat hebbe jum deen met kerst ?![]()
das waar Sneek is mooiquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:14 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ken niet snekersVind 't ook niet mooi klinken
De stad vind ik wel mooi though
dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Snekers klinkt boers&asociaal.
efkes een albimium kaske scoren bij de skroot nouquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:53 schreef Tommeke het volgende:
Morgen ff kieken in de stad weest wel!
IK BEN FUCKING ZIEK!!!!quote:Op woensdag 26 december 2007 11:00 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat bedoel ik.
en het is alweer 2e kerstdag! Iemand nog wilde plannen? Vast wilder als mij i guess![]()
maar das ook ongezond mannekequote:Op woensdag 26 december 2007 12:06 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
IK BEN FUCKING ZIEK!!!!![]()
Nou ja ziek, ik heb keelpijn, dus ik moet gewoon ff rustig aan doen (komt vast van het stappen van afgelopen weekend...)
Dus ik zit vanavond thuis zonder sigaret en drank...
quote:Op woensdag 26 december 2007 11:00 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat bedoel ik.
en het is alweer 2e kerstdag! Iemand nog wilde plannen? Vast wilder als mij i guess![]()
Geen drank..quote:Op woensdag 26 december 2007 12:06 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
IK BEN FUCKING ZIEK!!!!![]()
Nou ja ziek, ik heb keelpijn, dus ik moet gewoon ff rustig aan doen (komt vast van het stappen van afgelopen weekend...)
Dus ik zit vanavond thuis zonder sigaret en drank...
Thank you!quote:Op woensdag 26 december 2007 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen drank..
geen peuken?
omg, ik heb medelijden met je.
Ik heb hier nog 4 pakjes liggen schat!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:24 schreef DevilsWhore het volgende:
ik wil je best een peuk komen brengen maar ik meot werken
Het gaat om ;t gebaar jeweet!quote:Op woensdag 26 december 2007 17:07 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 4 pakjes liggen schat!
ik heb keelpijn weet je
LIEF!quote:Op donderdag 27 december 2007 17:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het gaat om ;t gebaar jeweet!
en roken zal je, ook al heb je longontsteking
Ben ik ook. Stiekem. Af en toe. Soms.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:45 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
LIEF!![]()
ik heb dus gister maar 1 gerookt hè... ik voerl me al gezond![]()
Held! ik heb al.. een kwartier? niet gerooktquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:40 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb al 1,5 dagen niet gerookt...ik steek nu een op!
aha ja ik dacht al wat een lawaai hier in sneek, goed dat je het ff meld. Hoef ik de politie niet bellenquote:Op maandag 31 december 2007 10:50 schreef Apotheose het volgende:
En toen, was het alweer de laatste dag van 2007. Dacht, ik meld het ff voor het geval je je afvraagt waarom er toch zoveel geknal steeds is. Nee, het is niet de 3e wereldoorlog. Dus alvast happy new year!
Hier wilde ik mij bij aansluitenquote:Op maandag 31 december 2007 11:12 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Alle Snekers een goed 2008![]()
ohja en de rest van Nederland natuurlijk ook
*geeft strepsils*quote:Op maandag 31 december 2007 11:12 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb dus nog steeds keelpijn en het is erger geworden.... ik blijf dus thuis vanavond![]()
![]()
AAAAAAAARGGGHHH!!!!
Solidair!!quote:Op maandag 31 december 2007 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
*geeft strepsils*
je bent niet de enige die thuisblijft vanavond hoor
nope. Jij? Ik moet interview voorbereiden voor morgen. Vanmiddag nog de stad in geweest. Tsjonge jonge. Alle kledingwinkels van Sneek afgesneupt en maar met 1 trui teruggekomenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:31 schreef MagiLune het volgende:
Legend, vanavond? anyone?
Hmno, work thingy. ;pquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:31 schreef MagiLune het volgende:
Legend, vanavond? anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |