half 2, sorry.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
me neither.Al doe ik ook niet mee, misschien verklaart dat best wel veel. Mijn ouders wel though![]()
ow en wie zat er gister om half 8 / 8am in de trein richting Ljouwert?Ik had mn eerste werkdag bij Omrop Fryslan (
) en zou met collega meerijden vanaf Mantgum. Maar omdat de half 8 trein zo bommetje vol zat omdat de half 8 trein niet ging, is ie maar voor t gemak door gereden naar LWD zonder te stoppen. Dus ja, mocht je in Mantgum of zelfs Sneek noord wezen, dan mocht je er nog een extra rit aan vast plakken.
![]()
tot zover Apotheose's avonturen. Nu snaveltjes toe en oogjes dicht
'K ook nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
me neither.Al doe ik ook niet mee, misschien verklaart dat best wel veel.
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
ik woon er ook niet
gast die ik ken wel..
Hey, das mijn afdeling, DevilsWhore aanrakenquote:
Oh...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:59 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hey, das mijn afdeling, DevilsWhore aanraken
Daar heb ik al 2mensen voorquote:
R.E.S.P.E.C.T.quote:
Valt wel mee hoor, Alex voor de massages en Sido voor de rest.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:32 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
R.E.S.P.E.C.T.![]()
Ik wil ook minimaal 2 mensen die mij anraken...heb je tips?
Wees sexy.quote:
Houd je van massages?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:42 schreef Apotheose het volgende:
ik heb gister met die winnares gebeld in de uitzending. Iemand die mij misschien wil aanraken?
* DevilsWhore kijkt Apotheose vragend aanquote:
Wanneer mag ik jou weer onder handen nemen?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore kijkt Apotheose vragend aan
Ik kan morgen wel, maar je hebt toch geen auto meer nu?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wanneer mag ik jou weer onder handen nemen?
Als het goed s haal ik vanavond weer een leenautoquote:Op zondag 13 januari 2008 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan morgen wel, maar je hebt toch geen auto meer nu?
Kom maar eens langs hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:11 schreef Apotheose het volgende:
Ja ik hou wel van een goeie massage jaWho doesn't!
Woohoo!quote:Op zondag 13 januari 2008 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als het goed s haal ik vanavond weer een leenautoDit ker een iets minder brakke hoop ik
En morgen ook ff per telefoon degene kopen waar ik zaterdag in heb proefgereden, als die er nog is
Dan zit je bij Alex goedquote:Op zondag 13 januari 2008 17:11 schreef Apotheose het volgende:
* DevilsWhore krijgt er vanavodn weer 1quote:Op zondag 13 januari 2008 17:11 schreef Apotheose het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |