Ja, ik dus ook, of op de bijrijdersstoelquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:27 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit altijd achter het stuur...
Echte mannen zitten voorin...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook, of op de bijrijdersstoel
Ziet er ook beter uit ja ^^quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Alles beter dan dat ding waarmee ik vorige week bij je was![]()
ditis m btw
Morgen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Im moest vrijdagmiddag btw maar eens in Sneek in IJlst kijken, moet Arthur Eend nog steeds bij jullei op de foto zetten...
Sloten, dat is toch ook in die hoek he?![]()
Euhmmmmm, wie weet, heb nog iets anders te staanook,ff kijken of dat doorgaat.quote:
Ik ben morgenmiddag vrijquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Hmm oke, ik ben morgen vrij en je hebt nog een massage van me te goed dusja
Bellen doe ik sowieso niet, ben meer een smsserquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Sms maar ofzo ;p
[moet vanavond werken dus bellen is geen strak plan]
Massageafspraak?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:11 schreef Dangel het volgende:
[..]
Euhmmmmm, wie weet, heb nog iets anders te staanook,ff kijken of dat doorgaat.
Phatte player!quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geloof het niet. maar als ze een massage wil, ik het het met liefde.
Goed zoquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bellen doe ik sowieso niet, ben meer een smsser
En werk ze
half drie? Weer bij die school? Of ergens anders?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:49 schreef DevilsWhore het volgende:
En ik ben wakker, dus hoe laat? ;p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |