abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55037259
Mijn laatste post:
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:16 schreef Maggie het volgende:
Bar, nog gefeliciteerd he!!! Geweldig joh!!

Wat leuk al die Sint verhalen, ik ben helemaal niet in de stemming, want Sint kennen ze hier natuurlijk niet.

Op het moment ben ik trouwens voor niet zo veel in de stemming. Ik ben ziek, en altijd als ik ziek ben irriteer ik me weer aan dezelfde dingen. Het verschil in mentaliteit met collegas, die allemaal uit Engeland komen. Het schijnt zo moeilijk te zijn om in anderen geinteresseerd te zijn, en dat vind ik altijd weer rot.
pi_55037385
Yoram heeft vandaag een stempelset gehad in zijn schoen, en nu zijn zijn handen en gezicht blijvend gifblauw van de inkt, niet er af te wassen, zelfs niet met billendoekjes. het zal wel met een paar dagen versleten zijn, maar echt kindvriendelijk vind ik het niet. Heeft iemand anders misschien een goed alternatief om de inkt te vervangen, maar waarbij je wel de stempels kan gebruiken?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55037528
Zijn het van die zelfinktende stempels? Je kan bij boekhandels navulinkt kopen wat wat meer kindvriendelijk is, maar als ze zelfinktend zijn moet eerst de andere inkt op zijn of moet je hem leegzuigen ofzo

(overigens, probeer het eens met een doekje met wat melk)
pi_55037576
Ik mag niet meer aan de stempelkussens komen op mijn werk. Vorig jaar drie dagen met een zwarte veeg op mijn kin en handen rondgelopen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55037605
Het klinkt als Pelikan stempelkussens
pi_55038785
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:30 schreef Pruk het volgende:
Zijn het van die zelfinktende stempels? Je kan bij boekhandels navulinkt kopen wat wat meer kindvriendelijk is, maar als ze zelfinktend zijn moet eerst de andere inkt op zijn of moet je hem leegzuigen ofzo

(overigens, probeer het eens met een doekje met wat melk)
Thanx voor de tip, ga ik zo even uitproberen.
Maar het gaat hier om zo'n stempelkussen. Ik ga eens experimenteren met verdund plakaatverf op een spons ofzo, vers bedacht Eens zien of dat werk. Word ongetwijfeld een kledderbende.
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:32 schreef Syrena het volgende:
Ik mag niet meer aan de stempelkussens komen op mijn werk. Vorig jaar drie dagen met een zwarte veeg op mijn kin en handen rondgelopen
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55040035
beterschap maggie!

BE je vroeg laatst nog of we nog aan Anna gevraagd hadden waarom ze die wortel uit haar schoen plots opat. nou, nee niet echt. ik geloof dat ik wel een kreet van verbazing uitsloeg en misschien hebben we wel zoiets gezegd als "Anna, wat doe je nou?" maar we moesten vooral verschrikkelijk lachen en wilden haar ook niet uitlachen. ach ze is gewoon zo'n dromer af en toe, het was echt wel een typische Anna-actie hoor, zo lekker verstrooid. en 't was ook eigenlijk al bedtijd.
pi_55040373
Beterschap Maggie!
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2007 @ 18:38:32 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_55040387
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:27 schreef melonovy het volgende:

[..]

Thanx voor de tip, ga ik zo even uitproberen.
Maar het gaat hier om zo'n stempelkussen. Ik ga eens experimenteren met verdund plakaatverf op een spons ofzo, vers bedacht Eens zien of dat werk. Word ongetwijfeld een kledderbende.
[..]
Dat doet het niet écht, het water loopt uit je spons, of ik had een verkeerde spons
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_55040655
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:22 schreef melonovy het volgende:
Yoram heeft vandaag een stempelset gehad in zijn schoen, en nu zijn zijn handen en gezicht blijvend gifblauw van de inkt, niet er af te wassen, zelfs niet met billendoekjes. het zal wel met een paar dagen versleten zijn, maar echt kindvriendelijk vind ik het niet. Heeft iemand anders misschien een goed alternatief om de inkt te vervangen, maar waarbij je wel de stempels kan gebruiken?
ik dacht ook inderdaad goed melk erop....
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_55040797
Bij de taartenmaakshop kun je eetbare inkt kopen Mel..zo heb je er dubbel plezier van! Eerst inkten, dan aflikken
Saartje
pi_55040969
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bij de taartenmaakshop kun je eetbare inkt kopen Mel..zo heb je er dubbel plezier van! Eerst inkten, dan aflikken
Mijn kinderen reageren nogal hyper op kleurstoffen ... ha! Valt eindenlijk het kwartje, ik nog denken dat hij zo aan het stuiteren was van alle sinterklaasperikelen...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55041321
Beterschap Maggie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:21:44 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55041417
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:21 schreef bixister het volgende:
beterschap maggie!

BE je vroeg laatst nog of we nog aan Anna gevraagd hadden waarom ze die wortel uit haar schoen plots opat. nou, nee niet echt. ik geloof dat ik wel een kreet van verbazing uitsloeg en misschien hebben we wel zoiets gezegd als "Anna, wat doe je nou?" maar we moesten vooral verschrikkelijk lachen en wilden haar ook niet uitlachen. ach ze is gewoon zo'n dromer af en toe, het was echt wel een typische Anna-actie hoor, zo lekker verstrooid. en 't was ook eigenlijk al bedtijd.
Kan ik me voorstellen hoor.
Ik vroeg het me alleen af. In het kader van 'hoe denken kleine kinderen'.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2007 @ 19:23:30 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_55041461
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen hoor.
Ik vroeg het me alleen af. In het kader van 'hoe denken kleine kinderen'.
niet die doen, net als mannen
pi_55042411
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:23 schreef moussy het volgende:

[..]

niet die doen, net als mannen ~O>
Ja. Ben je aan het afwassen, "Denk je er aan dat je zometeen je vader terugbelt?" Vriend gooit na afdrogen pan acuut afdroogdoek neer en loopt weg.
HEE je was nog niet klaar hoor! Hij: Uuuuhhhh oja...

Nou, toen snapte ik dus ineens hoe het kon dat ik wel eens bij hem kwam en hij maar de halve afwas op het afdruiprek had staan en de andere helft nog vuil op het aanrecht
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:02:25 #17
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_55042415
Maggie, beterschap. Ik ben er gelukkig helemaal vanaf..

Zow vandaag een lekkere shopdag gehad. Eerst 2 uurtjes in de stad en toen nog 2 uurtjes bij IKEA... heel veel leuke dingen gekocht o.a. navigatiesysteem, cadeautjes voor het 10-kraamdagenpakket voor mn schoonzusje, pyjama voor Twan, nieuw dekbedovertrek , tafel en stoeltjes voor Twan..... en nog veel meer.

Sinterklaas is gebeurd hier, Twan is weer naar zn vader en gaat daar morgen vieren.
Make love, not war ☮
pi_55042715
Melonovy, heeft de melk nog geholpen om de inkt eraf te krijgen? Wij hebben op de peuterspeelzaal van die grote stempelkussens, verpakking doet vermoeden dat het kindvriendelijke inkt is zeg maar. Maar heel afwasbaar is het ook niet. Maar dat zou ook kunnen zijn omdat het bijgevuld is met andere inkt... (denk ik). Iets anders om mee te stempelen... geen idee.
Fake it till you make it...
pi_55044070
De melk, helemaal niet meer aan gedacht. het zal nu wel op slijten aankomen. In bad was het ook nauwelijks afgenomen.
Ik ga toch echt experimenteren met verdunde plakaatverf, in bakjes met lapjes, lekker kledderen. Maar eerst morgen pepernoten bakken!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 5 december 2007 @ 09:41:08 #20
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55051306
Whahahaha Syrena!
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:02 schreef melonovy het volgende:

[..]

Mijn kinderen reageren nogal hyper op kleurstoffen ... ha! Valt eindenlijk het kwartje, ik nog denken dat hij zo aan het stuiteren was van alle sinterklaasperikelen...
Hier valt het wel mee qua kleurstoffen geloof ik. Alleen Fristi krijgen ze niet vaak want dat is garantie tot stuiteren bij beide.
Hanne heeft het echt met chocola.. Écht, één hapje en vijf minuten later ogen als schoteltjes en alleen maar stuiteren.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_55052032
Ik heb zin in wentelteefjes Dat is echt zoooo lang geleden dat ik dat nog gegeten heb Misschien dit weekend eens bij mijn ma polsen
Ik vraag me zelfs af of dat ooit al gegeten heeft...
pi_55052159
Volgens mij heb ik nog nooit wentelteefjes gegeten...ken het niet eens, eigenlijk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 5 december 2007 @ 10:26:45 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55052210
Zoals gezegd... je weet niet wat je mist!

Mss ken je het als 'French Toast' uit hotels?
pi_55052250
ik ga eens douchen en me eens meer mens maken...

En vandaag word scooter gemaakt
Komt weer thuis

Als ze nu voor de middag nog komen dan ga ik gelijk nog even naar de stad een kleinigheidje halen zomaar en een mooie kaart en eens naar schoonzusje sturen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 5 december 2007 @ 10:36:51 #25
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55052384
Wentelteefjes!
Ik maak ze soms ook wel met Wilyan samen. Lekker kliederen en hij vind ze echt heerlijk!

Ik kan nu alleen de foto's niet meer vinden..

Gevonden!

[ Bericht 34% gewijzigd door Noli. op 05-12-2007 10:45:06 ]
Maxi, Midi & Mini
pi_55052498
Frecnh toast? dat is dat zoetere brood, toch?
  woensdag 5 december 2007 @ 10:44:37 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55052537
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:42 schreef miss_sly het volgende:
Frecnh toast? dat is dat zoetere brood, toch?
Nou ja, het is wel wat zoet, maar het ligt vaak bij de warme dingen, dus pannekoekjes, wafels en French Toast en dan lijkt het dus het meest op nat geroosterd brood.
  woensdag 5 december 2007 @ 10:47:00 #28
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55052580
Ow en die hele stapel was niet voor hem alleen hoor
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 5 december 2007 @ 10:48:35 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55052618
Oeh, nu loopt het water me echt in mijn mond Noli!
Is het al tussen de middag?
pi_55052697
Ow, dat vind ik inderdaad altijd wel lekker
En een recept vind ik in het vorige topic?
  woensdag 5 december 2007 @ 10:53:21 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55052718
Dit vind ik als eerste google hit:
http://www.gratisrecept.nl/recept/wentelteefjes.php

Ik doe tegenwoordig gewoon een ei in een bak en kluts daar wat melk doorheen. De verhoudingen liggen niet zo heel strikt.
  woensdag 5 december 2007 @ 10:54:51 #32
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55052749
Ik heb eigenlijk niet eens een recept, ik mik altijd gewoon wat eieren en melk bij elkaar.
Brood in die prut, dan in de pan en uit de pan er een mengsel van suiker en kaneel overdoen.

(uh nou ja wat BE zegt dus. )
Maxi, Midi & Mini
pi_55052781
Ik moet nog ontbijten
pi_55053167
Nu heb ik honger
En geen witbrood in huis voor wentelteefjes.

Noli wat ziet dat wentelteefjes bakken met wilyan er super gezellig uit

Pff zucht iemand hier super handig in engels talige medische statistiek??? Vast niet Ik iig ook niet.
Snap er werkelijk waar helemaal niets van.
Na de kerstvakantie gelukkig weer een leuker onderwerp.... En de wereld vergaat niet als ik dit statistiek tentamen nu niet haal... nog minstens een kans of 3 daarna...
pi_55053198
ik gebruik altijd oud brood voor wentelteefjes... wit of bruin dat maakt me weinig uit
pi_55053269
wentelteefjes horen wat mij betreft echt met witbrood.
Nou eet ik ook altijd bruin brood met pitjes en dat lijkt me als wentelteefje helemaal niet lekker.
Tosti's van bruin brood daarentegen
pi_55053316
De post kwam hier net een supergave Purk-sleutelhanger brengen van de Sint

Superleuk, maar ik weet niet wie het gestuurd heeft
pi_55053351
Sinterklaas natuurlijk
pi_55053404
neee zwarte piet toch die met geen veer
pi_55053441
Ja, sinterklaas natuurlijk Maar welke
  woensdag 5 december 2007 @ 11:30:23 #41
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55053494
wentelteefjes
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55053511
jou eigenste Pruk
  woensdag 5 december 2007 @ 11:31:33 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55053522
Tsja, hopen dat je nog een hint krijgt dan Pruk.

Hier 'horen' ze ook met witbrood hoor.
Tosti's kunnen idd gewoon met beide.
  woensdag 5 december 2007 @ 11:36:34 #44
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55053655
Hier ook Wentelteefjes met wit brood.
En tosti's kunnen idd met beide.

* Noli. heeft hier net even de zijwieltjes van de fiets van Wilyan gedraaid. Bij opa en oma heeft hij zaterdag overdag ook even geoefend op zijn "tijgerfiets" en dat ging zo goed! Straks weer even oefenen.
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 5 december 2007 @ 11:37:44 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55053690
Pfff, beetje emo-dagje hier geloof ik. Ik las net het 'genieten' topic en dat heb ik maar weer weggeklikt.
Nu las ik net ergens anders een verhaaltje over een Sint-viering op school, weer

Tijd om de kadootjes in te pakken.
Ik moet nu echt afscheid gaan nemen van mijn Little People kerststalletje.
  woensdag 5 december 2007 @ 11:41:36 #46
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55053803
Ha ha ha... Gij heerlijke emo muts!
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 5 december 2007 @ 11:43:11 #47
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55053850
Ik moet eigenlijk Wilyan van school halen. Sint en zijn zwarte pieten zijn daar ook. Nou heeft Hanne Wilyan's fietshelm opgedaan maar wil 'm niet meer af.
Dit gaat nog leuk worden.
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 5 december 2007 @ 11:44:23 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55053878
Wat goed zeg, al zonder zijwieltjes!

Ehm... als je snel bent kan je Hanne nog een helm geven voor Sinterklaas.
Trapt ze er niet in als je een pan aanbiedt ofzo?
pi_55054248
emoo ik doe met je mee BE, bij het minste of het geringste komen hier ook tranen

Heb zelfs een idee om gewoon toch als het meezit wat leuke kadootjes te kopen om toch een beetje sinterklaas tevieren
  woensdag 5 december 2007 @ 12:04:06 #50
3011 E.T.
pi_55054400
Als je de klamboe komt halen, mag je hier nog wel ff naar het kerststallertje gluren hoor, BE

Vanmorgen belde een deurwaarderskantoor naar mij, ik schrok me al te pletter natuurlijk 'zou ik een rekening niet betaald hebben?? ben ik dan zo dement??' .. Maar nee.. Blijkbaar gaat het aannemersbedrijfje van de buren een paar huizen verder niet zo goed Of ik die mensen kende en of ze er nog wel woonden enzo, want alle telefoonnummers zijn afgesloten
Ach wie weet is deze gozer ook wel weer door die vrouw de deur uitgezet; hij heeft haar huis van top tot teen verbouwd; ze heeft een nieuw kind (kind nr. 3, vader nr.3 )... Tijd voor vers vlees ofzo
Jammer alleen dat ik ws nooit achter de afloop zal komen.. vind zulke smeuiige verhalen altijd wel grappig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 5 december 2007 @ 12:07:39 #51
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55054472
Ouch...ik vind zoiets vooral heel genant E.T.

Komt er vanavond geen speciale Sinterklaasuitzending van Sesamstraat? Doen ze dat niet meer?
  woensdag 5 december 2007 @ 12:19:07 #52
3011 E.T.
pi_55054716
Voor de buren in kwestie is het idd nogal genant ja..
Het is ook niet de eerste keer dat ik zo'n telefoontje krijg (en ze gaan echt niet bij de eerste aanmaning de hele buurt afbellen om informatie, neem ik aan.. )
  woensdag 5 december 2007 @ 12:20:09 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55054737
Oh ja, ik zou idd ook wel willen weten hoe het zit, E.T.
Niet dat mensen failliet gaan of zo hoor, maar als je het verhaal zo hoort (3 kinderen van 3 vaders) lijkt het niet alleen maar 'domme pech' te zijn. Althans... zo denkt mijn slechte brein dan.
  woensdag 5 december 2007 @ 12:23:51 #54
3011 E.T.
pi_55054824
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, ik zou idd ook wel willen weten hoe het zit, E.T.
Niet dat mensen failliet gaan of zo hoor, maar als je het verhaal zo hoort (3 kinderen van 3 vaders) lijkt het niet alleen maar 'domme pech' te zijn. Althans... zo denkt mijn slechte brein dan.
Geloof me, zij voldoet iig prima aan het stereotiepe beeld dat laatst in een topic hier geschetst werd
Hij voldoet prima aan het beeld van 'dom, jong, maar ziet er wel aardig uit en heeft gouden handjes'.
pi_55054846
Dit komt niet meer goed hoor vandaag met me....

aan de ene kant loop ik met mijn hoofd ik de wolken en aan de andere kant barst ik om het minste geringste in tranen

Echt het gaat van Thijs naar schoonzusje en haar man, van sinterklaas tot en dan weer helemaal happy omdat ik vrolijke k3 muziek op had staan, maar dan ineens weer huilen vanwege de tekst

Komt dit nog goed een keertje
  woensdag 5 december 2007 @ 12:31:51 #56
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55054966
Hormonen Bar.. Hormonen..

Ik heb je nog helemaal niet gefeliciteerd he? Bij deze..
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 5 december 2007 @ 12:33:08 #57
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55054995
En? BE zit je al aan de wentelteefjes?
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 5 december 2007 @ 12:33:39 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55055007
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:23 schreef E.T. het volgende:

[..]

Geloof me, zij voldoet iig prima aan het stereotiepe beeld dat laatst in een topic hier geschetst werd
Hij voldoet prima aan het beeld van 'dom, jong, maar ziet er wel aardig uit en heeft gouden handjes'.
Idd, daar moest ik dus ook aan denken.
pi_55055010
Klote dingen zijn het ook, wie dat uitgevonden heeft.... men die persoon moet afgezien hebben...
  woensdag 5 december 2007 @ 12:34:22 #60
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55055022
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:19 schreef E.T. het volgende:
Voor de buren in kwestie is het idd nogal genant ja..
Het is ook niet de eerste keer dat ik zo'n telefoontje krijg (en ze gaan echt niet bij de eerste aanmaning de hele buurt afbellen om informatie, neem ik aan.. )
Nee weet ik wel. Ik bedoel het ook niet lelijk naar jou toe hoor. Ik krijg gewoon altijd de kriebels van zulke verhalen. Dat bedoel ik meer.
  woensdag 5 december 2007 @ 12:35:35 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55055047
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:33 schreef Noli. het volgende:
En? BE zit je al aan de wentelteefjes?
Ik ging net opstaan idd!
  woensdag 5 december 2007 @ 12:36:20 #62
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55055063
Geen idee over die sintuitzending LB..
Sinterklaas kwam eerder altijd een avond in Sesamstraat idd.
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 5 december 2007 @ 12:38:04 #63
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55055112
Ik zie helemaal geen Sesamstraat staan in het overzicht van vanavond. Gek toch. Jammer. Leek me wel leuk voor Jolie.
pi_55055145
Er is voetbal, dus geen sesamstraat
pi_55055248
17:20 Het Sinterklaasjournaal jaaroverzicht 2007 nederland 1
17.23 het sinterklaasjournaal jaar overzicht 2007 nederland 3
pi_55055292
Ik ben mijn sleutels kwijt

Huissleutel, autosleutel, noem maar op

Ik heb geen idee waar. Shitterdeshit.
pi_55055316
pi_55055349
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:44 schreef Pruk het volgende:
Ik ben mijn sleutels kwijt

Huissleutel, autosleutel, noem maar op

Ik heb geen idee waar. Shitterdeshit.
Waarschijnlijk op een logische plek....
maar het blijft klote als je zo zoeken moet en je ze snel nodig hebt
  woensdag 5 december 2007 @ 12:50:58 #70
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55055437
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:39 schreef p_iglet het volgende:
Er is voetbal, dus geen sesamstraat
Oh dus het klopt wel Dacht ff dat het aan mij lag. Stom zeg.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 5 december 2007 @ 12:51:13 #71
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55055443
Mag ik hier even komen mutsen?

had een dienst voor iemand overgenomen aanstaande zaterdag. Gister op t werk voelde ik me zo beroerd. kon niet hebben, last van mijn hoofd, van mezelf van anderen
vanmorgen aar even naar de dokter geweest. bijholteontstekingen te pakken Antibiotikakuurtje voor erbij.
das allemaal niet zo'n probleem. maar moet verplicht even thuis blijven van de dokter omdat ik anders mezelf voorbij ren. Enfin, vandaag een vrijedag in bed,en vrijdag ook, morgen moest ik werken. Net gebeld met t werk. Als je dan maar voor het weekend weer beter bent want je hebt die dag overgenomen en anders lukt dat allemaal niet
tja eu dat zien we vrijdag dan wel weer
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 5 december 2007 @ 12:51:22 #72
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55055449
Wat gek.. Geen Sesamstraat?
Maar dat hebben ze dan verder ook niet aan gekondigd op tv of wel?

Stom!
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 5 december 2007 @ 12:53:19 #73
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55055496
Weet ik veel. Wij kijken het nooit
Maar dit leek me dan wel leuk. Maar het komt niet.
pi_55055504
Ik heb gisteren de doos van de DE ermee opengemaakt en daarna weet ik het niet meer. Die doos is bij het oud-papier en dat is vanochtend opgehaald.

Ik hoop zo zo zo zozoz ozozozozo erg dat ik ze nog tegenkom
pi_55055617
liggen ze daar niet ergens in de buurt daar waar je de doos opengemaakt hebt?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 5 december 2007 @ 12:59:45 #76
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55055645
op een stoel? onder de tafel? op de bank? in de box? op t aanrecht? in een jaszak?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55055678
Nee, helaas niet. Dat is namelijk gewoon de eet-tafel En in mijn jaszakken zitten ze ook niet, ook niet in die van , ook niet in zijn broekzakken. Niet in de schuur, niet in de deur niet in de handschoenen, niet op het bureau, niet in de koelkast, neit in de wasmachine

Argh!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 5 december 2007 @ 13:01:15 #78
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55055690
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:00 schreef Pruk het volgende:
Nee, helaas niet. Dat is namelijk gewoon de eet-tafel En in mijn jaszakken zitten ze ook niet, ook niet in die van , ook niet in zijn broekzakken. Niet in de schuur, niet in de deur niet in de handschoenen, niet op het bureau, niet in de koelkast, neit in de wasmachine

Argh!
Zwanger
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 5 december 2007 @ 13:01:52 #79
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55055704
In de koelkast?

(als je zwanger bent doe je rare dingen. Als je niet zwanger bent ook want ik ben husb's sleutels er pas ook nog tegen gekomen. )

Ow net gezegd zie ik al..
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 5 december 2007 @ 13:02:05 #80
114177 Diaan73
pi_55055710
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:51 schreef Ynske het volgende:
Mag ik hier even komen mutsen?

had een dienst voor iemand overgenomen aanstaande zaterdag. Gister op t werk voelde ik me zo beroerd. kon niet hebben, last van mijn hoofd, van mezelf van anderen
vanmorgen aar even naar de dokter geweest. bijholteontstekingen te pakken Antibiotikakuurtje voor erbij.
das allemaal niet zo'n probleem. maar moet verplicht even thuis blijven van de dokter omdat ik anders mezelf voorbij ren. Enfin, vandaag een vrijedag in bed,en vrijdag ook, morgen moest ik werken. Net gebeld met t werk. Als je dan maar voor het weekend weer beter bent want je hebt die dag overgenomen en anders lukt dat allemaal niet
tja eu dat zien we vrijdag dan wel weer
Beterschap Ynske en dat zaterdag werken, kun je vergeten, denk ik. Duurt wel een paar dagen voordat de pijn minder wordt. Ik heb er 10 dagen last van gehad... g ewoon uitzieken. Ik ben vandaag pas weer begonnen.
Make love, not war ☮
pi_55055746
Ik leg dingen wel vaker in het wasbakje op het toilet. Geen idee waarom
pi_55055770
op de grond achter een tafelpoot wasmachine, op de slaapkamer ergens ergens onder geschoven
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 5 december 2007 @ 13:04:55 #83
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55055781
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:02 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Beterschap Ynske en dat zaterdag werken, kun je vergeten, denk ik. Duurt wel een paar dagen voordat de pijn minder wordt. Ik heb er 10 dagen last van gehad... g ewoon uitzieken. Ik ben vandaag pas weer begonnen.
ow tof... en ik hoopte nog wel dat ik erlangs kon piepen en er optijd bij was. achjah we zien het wel. nu lekker rustig aan doen, heb HP6 nog uit te lezen in t engels dus dat vermaken moet wel lukken
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55055813
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:03 schreef Syrena het volgende:
Ook daar liggen ze niet

Ik heb zelfs in de auto gekeken. En in de afvalbak buiten in de plastic zak van de chinees van maandag, omdat ik dacht dat ik ze toen voor het laatst gezien had. Daarna heb ik wel mijn handen gewassen Ook in de wasbak lagen ze niet.
pi_55055824
Ik ga zo gewoon door het hele huis kruipen
pi_55055825
ik ga toch maar even de gok wagen om ff snel naar de stad te reizen denk ik....
ben alleen zo bang dat murphy dan weer om de hoek komt kijken
  woensdag 5 december 2007 @ 13:06:42 #87
3011 E.T.
pi_55055826
Ik zit nu vanaf maadag aan de AB en kan nog steeds niet bukken Ynske.. Ik verwacht dus niet dat je zaterdag redt
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 5 december 2007 @ 13:06:52 #88
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55055830
bij de spullen uit de DE doos?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55055863
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:06 schreef Ynske het volgende:
bij de spullen uit de DE doos?
Nee, ook dat al niet. Ik heb de mokken namelijk in de vaatwasser gezet en vanochtend ook alweer in de kast gezet omdat ze schoon waren
  woensdag 5 december 2007 @ 13:09:27 #90
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55055886
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:03 schreef Syrena het volgende:
Jij komt altijd met hoge nood je huis binnen rennen gok ik?

* Noli. weet er álles van.
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 5 december 2007 @ 13:13:09 #91
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55055968
Ook zoiets.. Als pa en stief op visite komen....
Je hoort en ziet de auto -> naar de deur rennen -> wijd open gooien -> dekking zoeken -> *stiefje stuift voorbij richting w.c.* -> Pap en rest van de visite begroeten....
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 5 december 2007 @ 13:14:20 #92
114177 Diaan73
pi_55055993
Op de trap? Daar leg ik ze vaak neer....
Make love, not war ☮
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 5 december 2007 @ 13:15:31 #93
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55056022
hahaha dat doet mij denken aan de tijd dat ik in eindhoven naar school ging en daar niet naar de wc ging
klaar met school > treinen naar maastricht > treinen naar schin op geul > fietsen naar huis > garage open > fiets naar binnen > garage dicht > voordeur open en dicht > tas/jas alles op de grond > naar wc > spullen oprapen hoi mam hoi pap
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55056034
In de voordeur
Tussen de bank?
Op de fruitschaal?
pi_55056116
hahahahhahaaha men dit is tof

jullie kennen Murphy wel he allemaal?

Nou ik doe dus net alsof ik dus naar de stad toe wilde gaan, eens kijken wat er zou gebeuren
en nog geen 2 tellen daarna gaat mijn mobiel over een kwartier zijn we bij jou schikt dat een beetje:D:D:D:D
Ja tuurlijk schikt dat

Murphy thx this time
pi_55056128
Even tussendoor: Ynske, gewoon lekker uitzieken.

Inmiddels van gehoord dat hij gisterenavond gelukkig de hele doos van de DE uit elkaar heeft gehaald, dus daar zal het niet ingezeten hebben. Ze moeten dus ergens in huis zijn. Opluchtinkje Ik ga zo maar weer verder zoeken, even op adem komen.
  woensdag 5 december 2007 @ 13:21:33 #97
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55056176
Bar! Da's wel een goeie!
Ik heb alleen maar die van: Mooi weer, ik steek één poot buiten de deur -> regen.
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 5 december 2007 @ 13:26:15 #98
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55056268
Liggen ze niet op je nachtkastje, Pruk?
Beterschap Ynske!
E.T. lekker smeuig verhaal! Minder leuk voor die mensen natuurlijk.
pi_55056270
Pruk jij sleutels kwijt? Ik van de week Mikael kwijt. Gewoon in huis. Men dat was pas erg. Er gingen allerlei rare dingen door mijn hoofd. Heb zelfs even gedacht dat ik hem in de schuur had gelaten maar zijn jas hing wel aan de kapstok. Al op de gallerij gekeken, misschien dat ie de deur open kan krijgen. Maar daar was ie ook niet. En ook niet in de wasmachine of droger. Net toen ik op het punt stond mijn moeder te bellen dat ik hem kwijt was hoorde ik: mama koek? Zit ie in de kast en die wil vanaf de binnenkant niet open want zitten van de rare deuren in. En ik heb op de slaapkamer hem staan roepen Heeft ie 20 minuten gezeten. Wist niet of ik blij of boos moest zijn.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_55056345
Ik zou willen dat ik tegen mijn sleutels kon roepen en dat er dan een reactie terugkwam

Men, ik zou me hele broek onderschijten hoor Me_Nicole, dus ik denk dat je best blij geweest bent dat je hem weer had!
  woensdag 5 december 2007 @ 13:37:43 #101
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55056450
misschien werkt Murphy bij jou ook wel Pruk net of doen alsof je ze niet meer nodig hebt
pi_55056542
Ja, stomme sleutels, ik heb jullie helemaal niet nodig! We eten vanavond gewoon soep met brood en ik ga gewoon thuis blijven en geen boodschappen doen en ik heb zelf toch al genoeg kadootjes gehad dus ik hoef helemaal niet weg!
pi_55056684
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:42 schreef Pruk het volgende:
Ja, stomme sleutels, ik heb jullie helemaal niet nodig! We eten vanavond gewoon soep met brood en ik ga gewoon thuis blijven en geen boodschappen doen en ik heb zelf toch al genoeg kadootjes gehad dus ik hoef helemaal niet weg!
Scheeld wel in de knip
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 5 december 2007 @ 13:52:29 #104
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55056754
in een keukenkastje? op een plank of kast bij de eettafel?
ik zou dat echt doen.... doos open, blij met kopjes, sleutels in zak (gister andere kleren aan??) of achter me op plank, kopjes in de vaatwasser.

magoe, mijn sleutels liggen ook wel in het fonteintje van de wc of een andere onlogische plaats waardoor je je een slag in de rondte zoekt...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55056836
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:09 schreef Noli. het volgende:

[..]

Jij komt altijd met hoge nood je huis binnen rennen gok ik?

* Noli. weet er álles van.
Wat sleutels betreft wel, maar meestal is het omdat ik niet kan eh..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met een horloge of ringen om dus die belanden dan in het wasbakje. Ik moet ook altijd mijn mouwen opgestroopt hebben OMG

Pruk> Ik ga positieve gedachtengolven jouw kant opsturen Ik weet nog hoe ik gezocht heb naar die verd*mde autopapieren. Wat een rotgevoel is dat, als je iets kwijt bent.
  woensdag 5 december 2007 @ 14:00:32 #106
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55056936
zooo scooter opgehaald, andere komt nu toch morgen ivm de sleutel lag er niet bij

en nu jas aan en op naar de stad, even wat zoeken voor een collega en mijn lieve schoonzus enhaar man die nu een klote tijd doorgaan
pi_55057589
Wet van Murphy heeft nog niet geholpen

Zelfs de buurvrouw heeft ze niet gezien terwijl zie net binnen was hier
  woensdag 5 december 2007 @ 14:55:20 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55058167
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

Wat sleutels betreft wel, maar meestal is het omdat ik niet kan eh..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met een horloge of ringen om dus die belanden dan in het wasbakje. Ik moet ook altijd mijn mouwen opgestroopt hebben OMG

Pruk> Ik ga positieve gedachtengolven jouw kant opsturen Ik weet nog hoe ik gezocht heb naar die verd*mde autopapieren. Wat een rotgevoel is dat, als je iets kwijt bent.
Ik heb nu een heel raar beeld van zo'n soort van brulkikker die helemaal opzwelt!
  woensdag 5 december 2007 @ 14:59:52 #109
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55058319
Wie geeft mij even een schop...

ik zou het heel druk moeten hebben, maar kom niet echt op gang
eerst maar ff dweilen. misschien helpt het
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55058511
schop. schop jij ff terug dan?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 5 december 2007 @ 15:09:55 #111
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55058549
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Wie geeft mij even een schop...

ik zou het heel druk moeten hebben, maar kom niet echt op gang
eerst maar ff dweilen. misschien helpt het
* Spuuglokje schopt debuurvrouw heel voorzichtig

Dweilen is wel een rotklus om aan te beginnen, maar als het klaar is, héérlijk!
  woensdag 5 december 2007 @ 15:10:47 #112
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55058564
* Spuuglokje wil Jelief ook nog wel even schoppen hoor, ik ben nou toch bezig.
  woensdag 5 december 2007 @ 15:10:58 #113
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55058570
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:08 schreef Jelief het volgende:
schop. schop jij ff terug dan?
jamaarjamaar dan val ik zo door de mand

* schopt evengoed
  woensdag 5 december 2007 @ 15:11:44 #114
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55058588
voor mijn verdediging: ik heb wel al opgeruimd
pi_55058767
mmm ik moet echt wat gaan doen wel. boodschappen nog halen maar het regent... Als het blijft regenen eten we vanavond biologisch uit de groengrutter in ons pand
pi_55058775
Myrthe heeft vanmiddag Sinterklaas in Sesamstraat gezien volgens mij, de uitzending van 13.15u. Of bedoel je een veel specialer soort uitzending? Iig is deze vast nog wel na te kijken op uitzendinggemist, toch?
  woensdag 5 december 2007 @ 16:23:00 #117
24188 Belana
kloon van belana
pi_55060087
@ yoni
ik lees nu pas je antwoord in het oude bankje, wat fijn dat je een hebt !!
stormy waters...
sailin'
pi_55060287
Mijn sleutels zijn terecht

Ze zaten in de vuilcontainer Blijkbaar daar dus niet helemaal goed gekeken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 5 december 2007 @ 16:43:01 #119
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55060504
@Pruk je hebt ze terug
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55061596
Ja, heeft op zijn kop gestaan in dat ding

Ze zaten dus wel bij het spul uit de doos, waarschijnlijk heb ik de sleutels met het bubbeltjesplastic mee opgeruimd
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 5 december 2007 @ 18:08:19 #121
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55061937
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:34 schreef Pruk het volgende:
Ja, heeft op zijn kop gestaan in dat ding

Ze zaten dus wel bij het spul uit de doos, waarschijnlijk heb ik de sleutels met het bubbeltjesplastic mee opgeruimd
ik zie m al hangen
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 5 december 2007 @ 18:28:28 #122
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55062123
voor de van Pruk die op de kop in de vuilcontainer is gaan hangen!

.
.

OMG... Ik had zonet twee al hyperend 'twistende' kinderen in de kamer...
Hairspray!
Zooooo fout... Maar zo fout dat ook wel weer leuk is. Helemaal als twee van die krummels mee proberen te dansen.

(dat ik al van kleins af aan gek ben van petticoats en suikerspin haar, oké. Maar ik spoor dan ook niet in dat opzicht)
Maxi, Midi & Mini
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2007 @ 18:40:07 #123
7074 moussy
kuttekop
pi_55062286
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:28 schreef Noli. het volgende:

(dat ik al van kleins af aan gek ben van petticoats en suikerspin haar, oké. Maar ik spoor dan ook niet in dat opzicht)
pi_55066493
Komt het je bekend voor moussy?

Nog bedankt voor de beterschapswensen iedereen gisteren Het heeft alleen helaas niet geholpen. Ik was vandaag weer werken, maar wel even langs de dokter. Voorhoofdsholte ontsteking en middenoor ontsteking Geen wonder dat ik me niet zo lekker voelde. Anti biotica en ik mag de rest van de week niet meer werken.

Ynske, jij hebt het ook te pakken dus Zielig
Snel beter worden he, dan doe ik dat ook!
  woensdag 5 december 2007 @ 22:24:53 #125
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55067340
Toen ik net zwanger was vroeg mijn moeder zich af of het echt een ongelukje was, of dat ik per ongeluk expres Micha erin geluisd had. Dat vond ik toen al heel erg. Vandaag begon ze er alwéér over. Het kwetst me echt enorm dat ze na 3,5 jaar nog steeds denkt dat ik zoiets zou doen

En als ze dat dan echt denkt, hou het dan godverdomme voor je

En als je het dan echt zo nodig moet zeggen/vragen, moet dat dan echt op mijn verjaardag (3,5 jaar geleden) en op pakjesavond (vandaag), en waar dus ook nog allemaal andere mensen bij zitten?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55067518
je schoonmoeder klinkt me niet bepaald als zeer tactvol toe inderdaad tex. heb je nog iets terug kunnen zeggen? anders moet je 't misschien toch eens een keer één op één met 'r aankaarten? ik zou dat ook niet trekken hoor.

maggie, balen. tel volgende week ook meteen maar mee hoor, daar kun je wel even zoet mee zijn...

anna was vanochtend ook ineens ziek, héél erge keelpijn, een nare hoest, koortsig, en vooral zielig. echt zo'n dag waarop dat bepaald niet handig uitkomt. ze is toch nog even naar 't sint-feestje op 't kdv geweest. vanmiddag heeft ze de hele middag geslapen, ik moest 'r echt wakker maken om vier uur. we hebben vroeg gegeten en daarna heeft ze toch nog best vrolijk mee ge-'pakjesavond' . maar wel sterk he, met sint maarten had ze precies 'tzelfde; ik heb 't al tot sinteritis gebombardeerd. morgen blijft ze maar lekker thuis (ik heb toch vrij), kan ze mooi met al dat nieuwe speelgoed spelen.
  woensdag 5 december 2007 @ 22:38:21 #127
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55067745
Het past meer in het straatje van mijn schoonmoeder maar in dit geval was het zelfs mijn eigen moeder Extra kwetsend dus, vind ik. Ik wist niet echt hoe ik erop moest reageren, behalve bozig en ontkennend en een "mam hou alsjeblieft op!"

Ik ben niet zo'n prater, dus ik weet niet of dat zo'n succes zou zijn. Ik keer met dit soort dingen nogal in mezelf. Ik wíl het er ook helemaal niet over hebben eigenlijk, ik vind het alleen maar heel erg stom
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 5 december 2007 @ 22:41:44 #128
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55067852
Wat belachelijk gemeen gewoon, Tex. Ik zou er heel erg verdrietig van worden.

Pruk, wat een geluk!
pi_55067853
ooh sorry ik heb te snel gelezen blijkbaar. nog pijnlijker lijkt me inderdaad. met je eigen moeder kunnen dit soort dingen nog veel onbespreekbaarder zijn, ja. en tegelijkertijd wil je ook gewoon dat ze je gevoel -juist omdat ze je moeder is- vanzelf wel aanvoelt!
pi_55068195
Misselijke vraag tex! Misschien heeft ze zelf niet helemaal in de gaten wat ze nou eigenlijk suggereert?

Hier ook zo iets fijns vandaag..m`n ouweheer die waar de kinderen bijzitten vraagt of ik het kado wat hij en moe hebben gekocht, al in de schoen hebben gedaan
En op het moment dat ik er wat van zeg..vrolijk doorblaten over al die verklede Pieten op tv en of oudste daar ook naar kijkt. Argh!
Saartje
pi_55068681
Tex wat gemeen zeg! Kan me voorstellen dat je niet weet wat je moet zeggen en er verdrietig van bent.
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2007 @ 09:02:41 #132
7074 moussy
kuttekop
pi_55072196
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Misselijke vraag tex! Misschien heeft ze zelf niet helemaal in de gaten wat ze nou eigenlijk suggereert?

Hier ook zo iets fijns vandaag..m`n ouweheer die waar de kinderen bijzitten vraagt of ik het kado wat hij en moe hebben gekocht, al in de schoen hebben gedaan
En op het moment dat ik er wat van zeg..vrolijk doorblaten over al die verklede Pieten op tv en of oudste daar ook naar kijkt. Argh!
Ik ben ook een enorme sukkel wat dat betreft hoor maneki. Ik verlul me dus ook ieder jaar tig keer, niet tot in detail, maar bijv. Was dienedie nog sinterklaas vandaag. Oh ja, enneh wie was die piet

Tex, ik had mn moeder er denk ik er meteen uit gegooid, dan maar niet gezellig doen, maar dat is echt afschuwelijk

Beterschap voor Anna
pi_55072245
Tex Wat een rotvraag zeg!
pi_55072268
Wat erg van je moeder Tex. Dat is echt gemeen. Ik hoop dat het je toch lukt dat aan haar te vertellen, zodat ze het niet nog eens doet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 6 december 2007 @ 09:13:38 #135
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55072330
Jeutje Tex.. , en van je moeder komt zoiets dubbel zo hard aan stel ik me voor. Gelukkig weet je zelf wel beter. Al is de dreun daardoor niet zachter.
Maneki, hoe heb je dat nog gered? lekker handig van die enthousiaste onoplettendheid...

hier pakjesavond ook weer gehad. En ja mijn huis was schoon en netjes en alle gedichten ook nog af
pi_55072645
Wij hebben gisteren gevreetschuurd bij Van der Valk met de familie Je kon me echt bijna naar buiten rollen

Tex, ik heb toen ik het gisteravond las even plaatsvervangen gescholden op je moeder
Ik ben normaal wel van "van twee kanten bekijken" enzo, maar dit
voor jou
pi_55072692
Ik heb hem toegesist dat hij z`n mond moest houden, en hij snapte er niets van
Gelukkig zaten de jongens zo aandachtig tv te kijken dat ze het eigenlijk niet hoorden..maar ik had het wel erg lullig gevonden als ze er op 5 december, op zo`n manier achter moesten komen
Saartje
  donderdag 6 december 2007 @ 10:44:51 #138
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55073697
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb hem toegesist dat hij z`n mond moest houden, en hij snapte er niets van
Gelukkig zaten de jongens zo aandachtig tv te kijken dat ze het eigenlijk niet hoorden..maar ik had het wel erg lullig gevonden als ze er op 5 december, op zo`n manier achter moesten komen
raar genoeg werkt het toch zo. Daan moest zelf een surprise maken. Compleet met gedicht. Dat heeft ie gewoon open en bloot gemaakt. Bas en Bram hebben zelfs geholpen. Op school kreeg Bas een kadootje van de Sint en Daan van een klasgenoot. Geen kritisch woord over gehoord. Ik bedacht me pas later dat dit wel heel anders had kunnen aflopen
  donderdag 6 december 2007 @ 11:05:15 #139
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55074088
OMG Tex!
Wat erg! Is snap werkelijk niet hoe ze zo stom kan zijn om het te vragen.. Je bloedeigen moeder nog wel. Áls je het dan al nodig vind om te vragen doe dat dan op een rustig moment als er verder niemand bij is.

Maar ik snap je volkomen dat je dan dichtklapt.
Maxi, Midi & Mini
pi_55074139
de buurvrouw, bij ons werd dat heel logisch uitgelegd... de oudste groepen doen surprise omdat er zoveel kindjes zijn dat sinterklaas niet bij alle klassen langs kan komen. Daarom komt sinterklaas alleen in groep 1 t/m 4 en doet groep 5t/m8 alsof ze sinterklaas zijn en maken surprise en gedicht voor elkaar.
  donderdag 6 december 2007 @ 12:28:22 #141
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55075888
Waar is het stoomafblaastopic als je het nodig hebt?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 6 december 2007 @ 13:25:07 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55077134
* Brighteyes gaat de gordijnen er maar weer afhalen...
Ze hangen nu net 2 dagen en ze zijn al weer volledig ondergezeken...
Helaas doet hij het alleen als we er niet bij zijn, dus straffen is vrijwel onmogelijk. Heb nu een of andere superspray besteld die iig de geur tegen moet gaan, dat helpt mss want er staan nog steeds sporen ook op de muur, maar wat we er nou verder mee moeten...

Vorig keer rook ik niks, nu ruikt de hele kamer naar kattenzeik.
Nou ja goed, 1 voordeel, ik weet nu wel waar ik de haakjes ga laten en zal dat ook niet snel vergeten.
Dan moet stinkie de gordijnen maar weer ophangen op het moment dat ik weeen krijg ofzo.
pi_55077207
Oh he bah BE, wat een ellende
pi_55077424
Tex wat een idiote moeder heb je dat ze je dusdanig voor schut zet door dat soort dingen (uberhaupt) te opperen waar de halve woonkamer vol zit met visite en dan nog eens na al die jaren weer oude koeien uit de sloot halen. Ik zou echt iets er van gezegt hebben.

Mijn moeder is iemand die denkt dat ze voor je kan beslissen hoe veel kinderen je graag zou willen en wanneer. Ik was net getrouwd en had de pil weg gegooid maar wou dat niet met de rest van de wereld delen, zeker niet mijn moeder want we hebben gewoon een slechte band (nou ja geen moeder-dochter-vriendinnen band). Dus toen ze een keer aan me vroeg of ik nog de pil slikte zei ik gewoon ja. Kous was daarmee af voor mij. Toen ik dus zwanger was en wij dolblij dat bekend maakten was ze niet enthousiast te krijgen. Erger nog een avond toen mijn man moest werken en ik de honden uit ging laten liep ze met me mee en onderweg vroeg ze waarom ik had gelogen en of ik niet nog beter gewoon een paar jaar had kunnen wachten blablabla. Dus ik ben toen uit mijn slof geschoten en haar gezegt dat ze ze er niet mee moest bemoeien aangezien het mijn leven en lichaam is. Duurde een poos voor ze omsloeg en de oma uit ging hangen. Ze is knettergek met onze dochter hoor. Anyway, we hebben pas na de miskraam vorig jaar gezegt dat we bezig waren met nog een kindje. En nu ik zwanger ben van onze 2e hebben we de grootouders dus het geslacht verteld en daarmee riep ze " een koningskoppel, nou heb je er van allebei 1 en dan ben je klaar". Terwijl ze weet dat ik er graag 3 zou willen (onder voorbehoud, dat bekijken we pas over een poosje namelijk) maar de wens is er altijd geweest en ik heb het nooit onder stoelen of banken gestoken maar kennelijk vind mijn moeder er 2 genoeg.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:40:12 #147
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55077459
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes gaat de gordijnen er maar weer afhalen...
Ze hangen nu net 2 dagen en ze zijn al weer volledig ondergezeken...
Helaas doet hij het alleen als we er niet bij zijn, dus straffen is vrijwel onmogelijk. Heb nu een of andere superspray besteld die iig de geur tegen moet gaan, dat helpt mss want er staan nog steeds sporen ook op de muur, maar wat we er nou verder mee moeten...

Vorig keer rook ik niks, nu ruikt de hele kamer naar kattenzeik.
Nou ja goed, 1 voordeel, ik weet nu wel waar ik de haakjes ga laten en zal dat ook niet snel vergeten.
Dan moet stinkie de gordijnen maar weer ophangen op het moment dat ik weeen krijg ofzo.
Eh, BE, er is schoonmaakspul met een citroengeur wat je erop kan spuiten, en dan blijven ze weg....
weet zo ff niet hoe het heet, maar heb zo ook een pissende kater uit mijn tuin verjaagd...
pi_55077558
BE, balen zeg!

Nahhh mijn broek zakt af.. Ik ben ngo steeds met de Casema in conclaaf over die 2 maanden abonnementsgeld voor Film1/Sport1.
Ga ik net kijken op mijn rekeningoverziht van Casema, heb ik ineens een openstaande rekening staan van 50 euro. Dus ik bellen naar de Casema, ja mevrouw F. u moet nog 50 euro betalen. Dus ik WAT? Ik heb netjes alles betaald en ik heb de afschriften nog waarop ik kan laten zien dat ik betaald heb. Ja zegt ze, dat zal wel maar u moet nog steeds 50 euro betalen..
Dus ik weeeeer het verhaal uitgelegd en nu is ze het weer aan het uitzoeken..
Nog ff en ik smijt alles van Casema de deur uit...

...... 5 minuten later, alles eindelijk uitgezocht. Nou mevrouw F. u heeft helemaal gelijk. Ik ga er gelijk achteraan dat u uw 50 euro terug krijgt... Mén, daar ben ik nu al 2 maanden mee bezig...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:53:45 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55077708
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:40 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Eh, BE, er is schoonmaakspul met een citroengeur wat je erop kan spuiten, en dan blijven ze weg....
weet zo ff niet hoe het heet, maar heb zo ook een pissende kater uit mijn tuin verjaagd...
Nee, helaas... citroenspul werkt niet. Althans, niet bij mijn eigen katten. Het resultaat is dat ik bijna over mijn nek ga van die lucht en Janus piest er dwars doorheen.
En ik zou het mss evt in de tuin kunnen gebruiken, maar ik weet niet zo goed waar. Ze kunnen aan alle kanten de schutting over zeg maar.
En vaak genoeg komen ze uit de poort gesjeesd en begint de bonje niet eens hier in de tuin.

Het spulletje wat ik nu heb besteld zou de urine af moeten breken ipv de geur maskeren, dus dat zou iig de plekken moeten neutraliseren. En dan moeten we hem nog kalm zien te krijgen zeg maar.

Ach... komt wel goed op de een of andere manier. Het is nu gewoon even heel irritant omdat ik eig. die gordijnen gewoon wil hebben hangen en geen gedoe. Maar ze moesten er echt af. Vrijdag stinkies verjaardag en met die lucht zou ik me echt schamen.

Vicky, fijn dat het nu geregeld lijkt te zijn.
pi_55077766
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:53 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vicky, fijn dat het nu geregeld lijkt te zijn.
ik geloof het pas als er 50 euro op mijn rekening staat.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_55077772
BE, wat ontzettend vervelend zeg. misschien vergezocht maar kun je niet een hoes oid maken die je over de gordijnen kunt hangen als je weggaat? of heb je je gordijnen juist dicht als je weg bent?
pi_55077822
Volgens mij had ik het al eens gevraagd, maar heb je Feliway al eens geprobeerd?

Hier hielp dat als een speer. Eén van onze katten ging plassen toen onze dochter net geboren was. De Feliway verdamper bracht uitkomst!

http://www.feliway.nl/feliway_nl.nsf/Page?OpenForm
Variety is the spice of life
pi_55077935
spuug, ik las helemaal over je knie-blessure heen. balen zeg! hoe gaat 't nu?

en sinterklaas is nog wel in sesamstraat geweest hoor! maar dat was de avond ervoor. dus op 4 december.

pruk, gelukkig heb je je sleutels terug en liggen ze nu niet op de vuilnisbelt. wij hadden voor onze vakantie een tent geleend van vrienden en bij het opzetten ontdekten we een autosleutel in zo'n zijvakje van de binnentent. die waren ze dus minimaal een jaar geleden 'kwijt'geraakt, dus daar hoefden we ze niet onmiddellijk van op de hoogte te stellen dachten we. bij thuiskomst de tent teruggebracht, een bloemetje om te bedanken, én natuurlijk de sleutels. nou dat was 't beste cadeau dat we ze hadden kunnen geven, ze zouden nét die dag maar een nieuwe (reserve)sleutel gaan bijbestellen à raison van ca 180 euro... ze hebben echt even een rondedansje staan maken van blijdschap.

MeNicole, twin-tig minuten! wat een schrik. wat moet je je ellendig gevoeld hebben! en wat een opluchting dat ie 'gewoon' in de kast zat.
pi_55077950
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:53 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het spulletje wat ik nu heb besteld zou de urine af moeten breken ipv de geur maskeren, dus dat zou iig de plekken moeten neutraliseren. En dan moeten we hem nog kalm zien te krijgen zeg maar.
Ja en dat is denk ik het lastigste deel. Het sproeien laten stoppen :s Met dat spul haal je de plasgeur wel weg maar los je het probleem niet op. Maar laat iig. even weten of die spuitbus werkt want dan ga ik het ook eens proberen. (heb hier een kat die plast bij de voor en achterdeur omdat er een andere kat is die ervan overtuigd is dat hij hier woont en dus nogal eens bij de deuren gaat zitten omdat hij naar binnen wil )
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55077957
Jeetje Texelonia, dat komt hard aan en dan nog van je eigen moeder. Kwetsend. Erg naar voor je
pi_55077988
Oh ja, zo'n kat zit hier ook voor de deur. En laatst binnen
Kom ik midden in de nacht dat beest tegen toen ik naar de wc moest. En het is nogal een eigenaardige kat. Heel groot, en hij heeft géén oren. Echt een eng beest! En plassen tegen de deur dus en als hij binnen komt in onze schoenen!
  donderdag 6 december 2007 @ 14:49:25 #157
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55078771
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:07 schreef nebelung het volgende:
Oh ja, zo'n kat zit hier ook voor de deur. En laatst binnen
Kom ik midden in de nacht dat beest tegen toen ik naar de wc moest. En het is nogal een eigenaardige kat. Heel groot, en hij heeft géén oren. Echt een eng beest! En plassen tegen de deur dus en als hij binnen komt in onze schoenen!
Zoeen hadden wij dus in de tuin. en de sproeide zo tegen de glijbaan en het andere speelgoed van de kinderen omhoog. Echt té smerig....
had iets van de dierenwinkel wat dus enorm goed hielp, maar wel met die citroenguur dus. Maar eht maskeerde niet alleen. Toch weer eens vragen wat het was. Kat trouwens dit jaar helemaal niet gezien....
pi_55079444
Ja, graag navragen!
  donderdag 6 december 2007 @ 15:32:39 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55079747
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:59 schreef nebelung het volgende:
Volgens mij had ik het al eens gevraagd, maar heb je Feliway al eens geprobeerd?

Hier hielp dat als een speer. Eén van onze katten ging plassen toen onze dochter net geboren was. De Feliway verdamper bracht uitkomst!

http://www.feliway.nl/feliway_nl.nsf/Page?OpenForm
Die hangt er nu dus een week of 2, maar dat heeft dus niet geholpen. We dachten even van wel, maar steeds als ik een paar dagen denk 'we zijn er' dan is het weer mis.
Dus nu wil ik iig even kijken wat er gebeurd als we zijn geur ook echt helemaal weghalen. Misschien dat de combinatie wel werkt.

Want schoonmaken met van alles en nog wat werkt niet en ik had dus eerst Mispoes spray maar dat is alleen ranzige citroenlucht, alsof je de citronella om hebt late vallen ofzo.
Toen gesprayd met 'catitude' maar dat werkte hier ook niet.

Enige probleem is dat hij dan soms de plek bij het raam wel met rust laat maar dan gerust ergens anders gaat sproeien. Tegen de kast, tegen de doos van de box, van de week dus boven tegen een gipsplaat.
Dan heb ik dus nog liever die vensterbank want dan hoef ik niet steeds te zoeken.
  donderdag 6 december 2007 @ 15:33:44 #160
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55079776
Bedankt voor jullie lieve reacties. Het ligt dus niet aan mij dat ik het zo'n vreselijke opmerking vind...

Het ergste is nog dat ik me nu afvraag wie het nog meer allemaal denken. Als mn bloedeigen moeder het al denkt, wat denken andere familieleden, vrienden, kennissen van mijn ouders, de buren dan wel niet allemaal? En met wie zou mijn moeder het er allemaal over hebben gehad, misschien?
©Dumbo
pi_55080088
Vanmorgen eerste de buurvrouw aan de deur en daarna de politie, ze hebben gisteren overdag ingebroken in 4 huizen hier in de buurt (oa bij de buurvrouw dus). Ze schijnen erg actief te zijn hier in de buurt, je kan niet eens meer je raam op een kiertje laten staan om door te luchten als je niet thuis bent... . Geen prettig idee en ik ben toch al zo'n schijtluis...
En het schijnt dus al 2 jaar lang steeds dezelfde te zijn die het doet, ze vinden steeds dezelfde voetsporen... hoog tijd dat diegene gepakt wordt dus!
  donderdag 6 december 2007 @ 15:51:41 #162
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55080159
Ow, Tex daar moet je niet aan beginnen.. Echt niet.
Probeer er boven te staan (ik weet het makkelijk zeggen). Jij en Micha weten beter.

Je kan (helaas) weinig veranderen aan wat anderen er over denken. En als zou je het kunnen, dan zijn er wel weer andere dingen waar ze over praten die niet waar zijn.

Maxi, Midi & Mini
  donderdag 6 december 2007 @ 16:19:13 #163
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55080707
Ja ik weet het Noli. Ik ben sowieso teveel bezig vaak met wat ik dénk wat anderen wel of niet over mij denken Volkomen zinloos, en uiteindelijk loop ik me druk te maken om niks omdat ze waarschijnlijkt tóch iets heel anders denken

Wat trouwens wel heel leuk is, ik werd vandaag blij verrast door een pluim in mijn brievenbus! Het is wel zowat de goedkoopste, maar toch, er zitten best wel leuke dingen bij. Maar ik moet er nog eens goed voor gaan zitten om iets leuks uit te kiezen. Een massage maakt een goede kans denk ik. Aangezien ik al bijna 2 weken zowat elke dag hoofdpijn heb lijkt me dat echt heerlijk nu!
©Dumbo
pi_55081123
Ik heb vorig jaar een pluim gewonnen hier op Fok! Dat was nog best een crime om iets leuks van uit te zoeken, uiteindelijk zijn we er heel relaxt voor uit eten geweest toen we in Zeeland zaten. Soms zou het handiger zijn als je wat minder keuze had
  donderdag 6 december 2007 @ 16:37:27 #165
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55081131
Tex, laat je niet naar beneden halen door zulke opmerkingen hoor. Ik vind het wel echt vreselijk van je moeder dat ze zoiets zegt hoor. Maar wat andere mensen denken maakt toch helemaal niks uit. Laat ze lekker denken wat ze willen. Jullie hebben een heerlijke zoon en omdat dat jullie eigen keus is ben je aan niemand uitleg schuldig.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55081143
jeetje Nijna, dat is geen fijn gevoel! Hoop dat ze m snel pakken!

Tex, Michel kreeg vorig jaar een pluim. Leuk is dat
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 6 december 2007 @ 16:57:05 #167
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55081519
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:36 schreef Pruk het volgende:
Ik heb vorig jaar een pluim gewonnen hier op Fok! Dat was nog best een crime om iets leuks van uit te zoeken, uiteindelijk zijn we er heel relaxt voor uit eten geweest toen we in Zeeland zaten. Soms zou het handiger zijn als je wat minder keuze had

Ik wil nu ook echt iets voor mezelf. Ik heb nogal de neiging om dan iets uit te zoeken wat Micha of Noah helemaal geweldig vindt! Maar het is mijn cadeautje en die ga ik helemaal aan mezelf besteden (of misschien aan iets wat we samen kunnen doen, maar dan wel iets wat ik leuk vind)
©Dumbo
  donderdag 6 december 2007 @ 16:59:01 #168
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55081560
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:37 schreef Lishe het volgende:
Tex, laat je niet naar beneden halen door zulke opmerkingen hoor. Ik vind het wel echt vreselijk van je moeder dat ze zoiets zegt hoor. Maar wat andere mensen denken maakt toch helemaal niks uit. Laat ze lekker denken wat ze willen. Jullie hebben een heerlijke zoon en omdat dat jullie eigen keus is ben je aan niemand uitleg schuldig.
Wel als je een slecht zelfbeeld hebt en een positieve mening van anderen over jou nodig hebt om je zelfvertrouwen op te krikken

Nee je hebt helemaal gelijk, dat weet ik wel. Maar soms makkelijker gezegd dan gedaan. Maar ik doe m'n best
©Dumbo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 6 december 2007 @ 16:59:18 #169
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55081565
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:57 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik wil nu ook echt iets voor mezelf. Ik heb nogal de neiging om dan iets uit te zoeken wat Micha of Noah helemaal geweldig vindt! Maar het is mijn cadeautje en die ga ik helemaal aan mezelf besteden (of misschien aan iets wat we samen kunnen doen, maar dan wel iets wat ik leuk vind)
lekker een dagje kuren
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 6 december 2007 @ 17:00:51 #170
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55081594
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:59 schreef Ynske het volgende:

[..]

lekker een dagje kuren
Dat is te duur voor mijn pluim

Maar een massage is zeker een optie
©Dumbo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 6 december 2007 @ 17:03:31 #171
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55081632
quote:
Op donderdag 6 december 2007 17:00 schreef texelonia het volgende:

[..]

Dat is te duur voor mijn pluim

Maar een massage is zeker een optie
das ook lekker
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 6 december 2007 @ 17:09:51 #172
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55081724
quote:
Op donderdag 6 december 2007 17:03 schreef Ynske het volgende:

[..]

das ook lekker
Ja kan ook mijn eigen verwendagje organiseren dan. Dagje vrij nemen, op een dag dat Noah naar de crèche is, 's ochtends die massage en de rest van de dag allemaal leuke dingen doen
©Dumbo
pi_55081924
Ik heb al helemaal zin in het moederdagarrangement van volgend jaar van de schoonheidssalon hier
  donderdag 6 december 2007 @ 21:10:04 #174
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_55086935
Heb je ook geen plekje waar je de katten op kunt sluiten als je er niet bent? Ik zou hier rap zat van zijn het zijn nu nog je gordijnen maar straks nog de spulletjes van je kind

Tex lekker wief laat je niet gek maken allemaal verspilde energie.
pi_55087018
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Want schoonmaken met van alles en nog wat werkt niet en ik had dus eerst Mispoes spray maar dat is alleen ranzige citroenlucht, alsof je de citronella om hebt late vallen ofzo.
Toen gesprayd met 'catitude' maar dat werkte hier ook niet.

Enige probleem is dat hij dan soms de plek bij het raam wel met rust laat maar dan gerust ergens anders gaat sproeien. Tegen de kast, tegen de doos van de box, van de week dus boven tegen een gipsplaat.
Dan heb ik dus nog liever die vensterbank want dan hoef ik niet steeds te zoeken.
Ja mispoes is heel vies. Weet je wat hier ook werkte? Azijn! Gewoon een theedoek met azijn op de plekken waar hij pieste. Maar of dat zwanger aan te raden is, weet ik niet
  donderdag 6 december 2007 @ 21:30:59 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55087469
Rottdog, dat zou de schuur zijn, maar eig. vind ik dat toch wel heel zielig, want dat zou dus ook voor elke nacht gelden enzo.

Nebelung, azijn heb ik ook even geprobeerd, maar ik geloof dat er toen een andere tip tussendoor kwam (die van 'ga eens naar de dierenarts' ) en daarna ben ik ermee gestopt.
Azijn vind ik trouwens 10 keer prettiger dan die citroenzooi.

Nou ja goed, morgen komt die spray als het goed is en dan gaan we maar eens kijken wat dat oplevert. We hebben hem net even gepest door een thermometer in zijn kont te stoppen om te zien of hij mss toch ziek is, maar dat was in orde en stinkie heeft hem toen nog even aan de blaas gevoeld maar daar reageerde hij ook niet echt op, dus dat lijkt ook wel in orde te zijn.

To be continued...
Maar eig. officieel niet hier...
  donderdag 6 december 2007 @ 21:46:45 #177
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55087840
Nog nooit van die pluimen gehoord, maar ik heb eens op die site gekeken. Wat leuk Tex, die kun je nu net goed gebruiken!

Bix, ik heb vanmiddag nog even met de doktersassistente gebeld en ik word morgenvroeg teruggebeld als ze overleg heeft gehad met de dokter (hij was aan het visites rijden). Ik heb namelijk een vermoeden dat er iets niet goed is met die belangrijke bovenbeenspier die zeg maar midden op het been ligt. Die doet het namelijk niet (kun je heel goed zien als je je benen plat hebt liggen en dan je benen aanspant). Ik ben best bang dat ie gescheurd is. Ik voel ook echt een beetje een deuk boven mijn linkerknie. En mijn linkerkuit is continu helemaal gespannen, dat voelt ook niet lekker Nou, ik hoor morgen wel meer, maar ik ben nu dus best ongerust, van mijn optimistische instelling van de afgelopen dagen is niet veel over. Wat ik ook zo rot vind, is dat Tristan vanavond zijn allereerste zwemles had en ik kon daar niet bij zijn.
  donderdag 6 december 2007 @ 21:54:23 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55088065
Ow... dat zou wel flink balen zijn Spuug
Hopelijk kan je dan morgen even langs komen (en mss wel even foto's maken in het ziekenhuis of zo).
  donderdag 6 december 2007 @ 21:58:50 #179
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55088237
BE je kat voelt aan dat er wat gebeuren gaat. Dat deed mijn kat vorig jaar opeens ook heel erg. Na de geboorte van die bolle is dat helemaal over gegaan (maar ik had er wel angst voor en was in staat em de straat op te schoppen )

Spuug, ai ai klinkt niet best. Beterschap en succes morgen.
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 6 december 2007 @ 21:59:46 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55088278
Dat is idd ook nog een optie waar we aan denken, en hopelijk is het straks idd over. Ik hou me aan jouw verhaal vast nu.
  donderdag 6 december 2007 @ 22:04:09 #181
61800 Rottdog
pi_55088450
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
Rottdog, dat zou de schuur zijn, maar eig. vind ik dat toch wel heel zielig, want dat zou dus ook voor elke nacht gelden enzo.
Kan het me wel voorstellen hoor heb zelf ook katten gehad die alleen niet sproeiden maar je hele huis eronder snotterden.

Spuug dat zou min zijn beterschap ermee.
  donderdag 6 december 2007 @ 22:18:41 #182
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55088871
Bedankt voor het medeleven
BE, een rondpiesende kat, wat vreselijk. Voor mij misschien wel een reden om een ander baasje te gaan zoeken. Maar da's makkelijk gezegd natuurlijk, ik heb geen band met dat beestje.
  donderdag 6 december 2007 @ 22:24:18 #183
3011 E.T.
pi_55089021
Wildplassende katten maken me echt woest
Met enige regelmaat vind ik op zolder een plasje (aangezien het daar een grote teringzooi is, is het ook wel eens een al opdrogend plasje ) en ik ben op zulke momenten echt in staat om ze allebei in hun nekvel te grijpen en naar het asiel te brengen.

Sterkte ermee BE!

Spuug jij ook sterkte maar dan met je knie wat vervelend dat 't nog niet ietsjes beter gaat, maar alleen maar slechter..
  donderdag 6 december 2007 @ 22:32:37 #184
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55089275
Lieve Tex, dit moet ik echt even zeggen lieverd. Ik weet dat je best wel eens onzeker bent, maar je bent zo vreselijk lief. Vind ik echt.
Zoals jullie ook zo lekker 1 zijn met zijn drietjes. Dan kan ik best een beetje boos worden op zo'n moeder. Ze kent je toch? Dat ze het een keertje oppert, kan ik me nog voorstellen. Maar als je je antwoord hebt gegeven, dan moet het gewoon klaar zijn. Dat moet ze gewoon genoegen nemen met je antwoord. En zien dat het goed is zo, vertrouwen op wat jij zegt.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_55089555
Spuug ik hoop voor je dat het meevalt! Moeders kunnen niet uitgeschakeld zijn, dat brengt alleen maar ellende en geregel met zich mee! Beterschap

Hier een kat die de box nog niet eens gezien heeft trouwens Wat een goedlul is dat
Saartje
pi_55093624
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is idd ook nog een optie waar we aan denken, en hopelijk is het straks idd over. Ik hou me aan jouw verhaal vast nu.
Mijn honden doen nu ook raar hoor, die lopen de hele tijd met hun neus omhoog achter mijn kont aan als ik buiten kom. Gaat van zelf over denk ik als de baby er is.
pi_55094341
Spuug, hopelijk valt het mee, beterschap!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 december 2007 @ 09:15:54 #188
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55094564
Vraagje aan de medezieken...
werd t bij jullie ook eerst erger voordat je beter begon te worden?
Zit nu in dag 3 van een kuurtje. Kan nu mijn hoofd t beste laten liggen dan doet het het minste pijn. Ook dat pijn hebben bij bukken begint nu.
Net maar naar t werk gebeld dat ik over het weekend ook niet kom werken. Waren ze niet blij mee, maar t gaat echt niet. Jullie hadden gelijk
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55094695
He Spuug, Ynske, beterschap vanuit hier!
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:29:29 #190
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55094844
Arme Ynske, dat klinkt helemaal niet fijn. Beterschap! Ik mag vandaag tussen 1 en 2 even langskomen bij de dokter. Mooi zo.
pi_55094874
Tex, toen jullie vertelde dat je zwanger was, was ik eerlijk gezegd wel verbaasd. Heb ik toen ook gezegd geloof ik. Maar nu, jullie zijn zo ontzettend leuk samen. Zoals je met Noah was op de meet en laatst Micha op de foto, het is zo leuk en echt. Daarom snap ik je moeder niet. Dat ze dat nu nog moet zeggen, juist nu het zo goed gaat.

Gatver van die katten BE. Kun je niet vast met een luier oefenen?

Beterschap Spuuglokje en Ynske.

Vanmiddag ga ik knutselen, dat is zo leuk. Maar ik mag er verder niks over vertellen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_55095048
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:31 schreef YPPY het volgende:
Vanmiddag ga ik knutselen, dat is zo leuk. Maar ik mag er verder niks over vertellen.

Ik denk dat ik weet waarvoor je gaat knutselen
pi_55095147
Ik zeg niks.
*OUD heilige*
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:00:53 #194
24188 Belana
kloon van belana
pi_55095457
tex, je bent niet zo'n prater zeg je, maar ik zou hierover toch echt iets zeggen tegen je moeder. juist nu eens voor jezelf en je gezin opkomen kan een enorme verandering teweeg brengen.
ik snap namelijk wel hoe je zo onzeker komt als je een moeder hebt die zulke dingen zegt. het zal ws niet het enige zijn wat er ooit tegen je gezegd is.
heb jij eigenlijk hulp van een psycholoog oid? dat lijkt me namelijk wel wijs, want ik heb het idee dat het allemaal niet goed gaat met je meid. dat weet je geloof ik zelf ook wel. kom op meid! je moet echt zelfiets doen om jezelf te veranderen.
stormy waters...
sailin'
pi_55095895
Ynske, ja, bij mij wordt het ook eerst erger. Ik ben net (weer) wakker en nu gaat het eigenlijk wel, maar dat was gisteren ook zo. Duurt een uurtje maximaal en dan is het weer prut. Zo lang ik blijf liggen gaat het redelijk, dus dat doe ik dan ook het grootste gedeelte van de dag.

De dokter zei tegen mij trouwens dat ik na 48 uur wel wat verbetering zou moeten gaan merken.

Beterschap Jij ook trouwens Spuug, het klinkt echt heel akelig
pi_55095921
Oh trouwens, bedankt BE. Ik heb over sproeiende katers gedroomd
pi_55096179
En dan maken jullie je alleen nog maar druk over een poes in de box. Helaas hebben wij hier een erg ondernemend exemplaar:

In de box:

In de wipstoel:

Op het speelkleed:

In de commode:

En het erge is nog wel dat hij weet dat het niet mag...
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:39:33 #198
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55096224
Stiemie!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_55096251
*OUD heilige*
pi_55096279
Stiemie die in de wipstoel is lief. hij ligt er echt comfortabel bij.
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:43:12 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55096301
Ik mag hier pedagogisch kat-onverantwoord wel om glimlachen toch? Ik vind het er namelijk wel heel lief uit zien!

Maggie, sorry!

Beterschap voor de zieken trouwens, het klinkt niet fijn.
Behalve dan voor spuug die iig vandaag nog bij de dokter langs mag.
pi_55096338
Gelukkig kunnen Linde en de poes het samen wel erg goed vinden. Ik hoop gewoon maar dat ze later dikke vriendjes worden:

*laatste stoute-poezen-foto-spam*

Let niet op de beren-slaapzak die hebben we gekregen...Niet echt mijn smaak, maar hij zit wel lekker warm ;-)

[ Bericht 11% gewijzigd door Stiemie op 07-12-2007 13:02:07 ]
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:49:09 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55096424
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:45 schreef Stiemie het volgende:
Gelukkig kunnen Linde en de poes het samen wel erg goed vinden. Ik hoop gewoon maar dat ze later dikke vriendjes worden:

*laatste stoute-poezen-foto-spam*

[ afbeelding ]
Dat is echt gewoon te lief!
pi_55096567
Stiemie Die in de commode

Die met Linde is echt lief trouwens
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:55:46 #205
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55096584
Hier nog een zieke. Het leek hier gisteravond wel een scene uit de excorcist (alleen het ronddraaiende hoofd ontbrak). Nu voel ik me echt zo slap als een vaatdoek

Tex, wat een ongelooflijk nare opmerking van je moeder zeg. Ik zou het al rot vinden als iemand zoiets van me zou denken, laat staan dat ze het ook uitspreken Troost je met de gedachte dat de mensen hier jou zien als een hele liefdevolle en leuke moeder voor Noah. Ik vind jullie echt zo'n hip, leuk, jong gezinnetje met z'n drietjes.

[ Bericht 15% gewijzigd door m@x op 07-12-2007 11:01:12 ]
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_55096607
Oh nee m@xje!! Niet jij óók ziek!!
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:58:57 #207
3142 m@x
pi_55096650
Ik weet niet of ik ziek ben of dat er gewoon iets verkeerd is gevallen. Weet alleen dat ik vanmorgen geen enkele fut meer had om me uit mijn bed te heisen en richting werk te gaan. Dat wordt slapen vandaag.
pi_55096662
quote:
Tex, toen jullie vertelde dat je zwanger was, was ik eerlijk gezegd wel verbaasd. Heb ik toen ook gezegd geloof ik. Maar nu, jullie zijn zo ontzettend leuk samen. Zoals je met Noah was op de meet en laatst Micha op de foto, het is zo leuk en echt. Daarom snap ik je moeder niet. Dat ze dat nu nog moet zeggen, juist nu het zo goed gaat.
Hier sluit ik me bij aan. Ik vind je echt een hele leuke moeder Tex!!!
pi_55096731
Beterschap m@x!
En Tex, wat Yppy zegt! Je bent juist zo goed bezig de laatste tijd, geniet duidelijk van Noah en je rol als moeder en je vecht voor het welzijn van jullie 3tjes. Ga zo door en iedereen die anders beweert kan in de stront zakken
Saartje
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 7 december 2007 @ 11:34:44 #210
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55097494
Heerlijk die kattenfoto's Hij kijkt er ook echt zo bij van "Ja maar al die lekkere plekjes zijn toch speciaal voor míj??"

Ik heb van toen ik klein was ook dat soort foto's van mij met de kat in de box of wipstoel erbij
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 december 2007 @ 13:10:53 #211
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55099799
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:22 schreef Maggie het volgende:
Ynske, ja, bij mij wordt het ook eerst erger. Ik ben net (weer) wakker en nu gaat het eigenlijk wel, maar dat was gisteren ook zo. Duurt een uurtje maximaal en dan is het weer prut. Zo lang ik blijf liggen gaat het redelijk, dus dat doe ik dan ook het grootste gedeelte van de dag.

De dokter zei tegen mij trouwens dat ik na 48 uur wel wat verbetering zou moeten gaan merken.

Beterschap Jij ook trouwens Spuug, het klinkt echt heel akelig
handig zo'n arts die je inlicht
hier dus net weer wakker. en jankend aan de foon gehangen met mijn ouders
voel me vreselijk. maar goed, laten we maar hopen dat t morgen weer wat beter gaat.

iedereen beterschap die t nodig heeft
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:21:13 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55100012
Wat balen dat je je zo rot voelt Ynske...

Ik heb weer een 'beestenverhaal'.

Kom ik hier net de trap afgelopen, zie ik een muis door de gang lopen.
En deze is wel snel... heb dus totaal geen zin om het beestje te vangen, maar om de katten eropaf te sturen vind ik ook weer zo wat...
Ik zal wel eens kijken of ik hem nog kan vinden zo. Als hij de schoenenkast in weet te glippen hebben we een probleem.

Shit...
Alles netjes opzij gezet, ik zie waar hij zit, loop naar binnen om een glas te pakken, kom ik terug, is ie weg...
Ik vrees dus idd in de schoenenkast.

[ Bericht 16% gewijzigd door BE op 07-12-2007 13:30:30 ]
pi_55101783
Ynske, beterschap .

BE
pi_55101970
Muisjes zijn lief
  vrijdag 7 december 2007 @ 14:53:58 #215
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55102180

muizen...
pi_55102208
behalve als ze in huis zijn

kat van mijn zus gaat ook overal in zitten, vooral bovenop het aankleedkussen is dr favoriete plekje
en ook de box scoort hoog

[ Bericht 9% gewijzigd door Sonnetje85 op 07-12-2007 15:06:02 ]
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:05:52 #217
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55102400
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:32 schreef dutchie het volgende:
Lieve Tex, dit moet ik echt even zeggen lieverd. Ik weet dat je best wel eens onzeker bent, maar je bent zo vreselijk lief. Vind ik echt.
Zoals jullie ook zo lekker 1 zijn met zijn drietjes. Dan kan ik best een beetje boos worden op zo'n moeder. Ze kent je toch? Dat ze het een keertje oppert, kan ik me nog voorstellen. Maar als je je antwoord hebt gegeven, dan moet het gewoon klaar zijn. Dat moet ze gewoon genoegen nemen met je antwoord. En zien dat het goed is zo, vertrouwen op wat jij zegt.
quote:
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:55 schreef m@x het volgende:
Hier nog een zieke. Het leek hier gisteravond wel een scene uit de excorcist (alleen het ronddraaiende hoofd ontbrak). Nu voel ik me echt zo slap als een vaatdoek

Tex, wat een ongelooflijk nare opmerking van je moeder zeg. Ik zou het al rot vinden als iemand zoiets van me zou denken, laat staan dat ze het ook uitspreken Troost je met de gedachte dat de mensen hier jou zien als een hele liefdevolle en leuke moeder voor Noah. Ik vind jullie echt zo'n hip, leuk, jong gezinnetje met z'n drietjes.
Nu moet ik huilen Wat lief dat jullie dat zeggen, dankjewel

En m@x misschien is het een virusje. Mijn zus heeft het pas ook gehad, en de buren van mijn ouders ook. Bij hun was het wel snel weer over, hopelijk bij jou ook.
©Dumbo
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:11:06 #218
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55102515
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:00 schreef Belana het volgende:
tex, je bent niet zo'n prater zeg je, maar ik zou hierover toch echt iets zeggen tegen je moeder. juist nu eens voor jezelf en je gezin opkomen kan een enorme verandering teweeg brengen.
ik snap namelijk wel hoe je zo onzeker komt als je een moeder hebt die zulke dingen zegt. het zal ws niet het enige zijn wat er ooit tegen je gezegd is.
heb jij eigenlijk hulp van een psycholoog oid? dat lijkt me namelijk wel wijs, want ik heb het idee dat het allemaal niet goed gaat met je meid. dat weet je geloof ik zelf ook wel. kom op meid! je moet echt zelfiets doen om jezelf te veranderen.
Nee geen psycholoog. Met vlagen denk ik daar weleens aan. Maar ik vind de drempel zo hoog. Ik ben jaren geleden weleens bij zoiets geweest, en dat was geen fijne ervaring. Het klikte niet, en ik voelde me niet begrepen/serieus genomen.

Trouwens, ik ben nog weleens naar de huisarts geweest, maar omdat ik niet bij Riagg-achtige instelling hier wilde omdat Micha daar heeft gewerkt, en zijn ex-collega's voor hun werk wel patiëntengegevens zouden kunnen zien, kreeg ik een verwijzing voor ergens wat een uur met de bus was! Toen had ik m'n rijbewijs nog niet, dus dat is al wel anderhalf jaar geleden ofzow Maar blijkbaar zijn er geen psychiaters (daar ging het toen om volgens mij) in Utrecht Dus toen ben ik nooit geweest...
©Dumbo
pi_55102639
Tuurlijk zijn er ook psychiaters in Utrecht

Ik kan me goed voorstellen dat je niet bij het Riagg wilt of iets soortgelijks, maar geloof me, er zijn hier in de omgeving zat mensen die je kunnen helpen, ook waar het eventueel wel mee zou kunnen klikken hoor!
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:30:36 #220
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55103019
Ik heb in die tijd wel gegoogled maar kon toen ook niet zoveel vinden... Ik dacht namelijk dat ik met die verwijsbrief ook wel naar een ander kon gaan. Maar kon dus ook niet veel vinden.

En wat ik nog vergat te vertellen. Ik vind de drempel dus zo hoog, en dan uiteindelijk denk ik: wat kan zo'n psych nou helemaal voor me doen? Vaak zijn het praktische dingen waar ik mee zat. Zoals anderhalf jaar geleden, dat ik geen werk had en kon vinden, en daardoor ook geldzorgen. Dan dacht ik dus, zo'n psych kan er toch niet voor zorgen dat ik meer geld heb (of minder rekeningen ), of me een baan aanbieden ofzow.
Maar dat zijn misschien wel allemaal smoesjes om niet te hoeven. Want hij had er misschien wel voor kunnen zorgen dat ik meer zelfvertrouwen kreeg, waardoor ik misschien beter overkwam op sollicitaties waardoor ik wél een baan kreeg. Maar dat zag ik toendertijd echt niet.
©Dumbo
pi_55103022
Tex Er zijn vast wel psychiaters in Utrecht. Misschien nog eens naar de huisarts?
Of naar een andere psycholoog. Misschien is een assertiviteitstraining ook iets voor jou?

Dames, wat denken jullie? Ik ga een cake bakken (of meerdere) voor morgen. Dan vieren we Kims verjaardag. En dan komt er glazuur overheen met versieringen enzo.
Kan ik de cake vanavond bakken en dan morgenochtend het glazuur ed erop doen?
's Middags komt de visite.
pi_55103559
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:30 schreef texelonia het volgende:
Ik heb in die tijd wel gegoogled maar kon toen ook niet zoveel vinden... Ik dacht namelijk dat ik met die verwijsbrief ook wel naar een ander kon gaan. Maar kon dus ook niet veel vinden.

En wat ik nog vergat te vertellen. Ik vind de drempel dus zo hoog, en dan uiteindelijk denk ik: wat kan zo'n psych nou helemaal voor me doen? Vaak zijn het praktische dingen waar ik mee zat. Zoals anderhalf jaar geleden, dat ik geen werk had en kon vinden, en daardoor ook geldzorgen. Dan dacht ik dus, zo'n psych kan er toch niet voor zorgen dat ik meer geld heb (of minder rekeningen ), of me een baan aanbieden ofzow.
Maar dat zijn misschien wel allemaal smoesjes om niet te hoeven. Want hij had er misschien wel voor kunnen zorgen dat ik meer zelfvertrouwen kreeg, waardoor ik misschien beter overkwam op sollicitaties waardoor ik wél een baan kreeg. Maar dat zag ik toendertijd echt niet.
Ja dat praktische had ik ook. Ik wilde bv. thuis weg. Mijn psych heeft me geholpen door me te laten zien dat ik dat best zou kunnen (want stiekem dacht ik dat ik dat nooooit zou kunnen/durven). Ik heb toen ook eindelijk de beslissing durven te nemen om te stoppen met mijn studie. Enzeau En zelfwaardering krijgen (dat is de nieuwe term vandaag de dag ).

Ik ben ook pas hulp gaan zoeken toen ik me echt heel heel heel rot voelde. En toen kwam ik op een wachtlijst en toen na maanden pas een oproep. En toen wilde ik al niet meer natuurlijk, maar was ook weer te schijterig om af te bellen Ik ben wel bij een RIAGG geweest trouwens, ook voor m'n assertiviteitstraining.

En ja, de therapeute wilde alles op mijn ouders en mijn opvoeding schuiven, maar dat heb ik altijd afgekapt. Ik zat daar voor mezelf en voor het *nu*, niet om zaken te bespreken die al geweest zijn en waar niets meer aan te doen is. Ik weet heus wel wat mijn ouders verkeerd gedaan hebben, maar ik wilde alleen weten wat ik aan die invloed kon doen en hoe ik mijn eigen gedachtenpatroon kon aanpassen. En dat is gelukt Uiteraard val ik nog regelmatig terug, maar nu weet ik het van mezelf en ik krijg mezelf er sneller "uit". Ja vaag I know
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:58:37 #223
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55103584
Ah, we worden 's middags verwacht?

Die cake kan je gewoon al bakken hoor, dan moet ie morgenmiddag echt nog wel goed zijn. Als je het niet helemaal aandurft anders gewoon morgen bakken (als je er de tijd voor hebt).

Ik bak ze altijd, stort ze even uit de bakvorm om wat af te koelen en doe (wat er overblijft ) ze daarna er weer in terug en dan een stukje aluminiumfolie erover.
Maxi, Midi & Mini
pi_55103597
Ingrid> Klinkt als een prima plan. Kunnen de cakes ook goed afkoelen voordat het glazuur er op komt.
pi_55103636
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:58 schreef Noli. het volgende:

Die cake kan je gewoon al bakken hoor, dan moet ie morgenmiddag echt nog wel goed zijn. Als je het niet helemaal aandurft anders gewoon morgen bakken (als je er de tijd voor hebt).

Ik bak ze altijd, stort ze even uit de bakvorm om wat af te koelen en doe (wat er overblijft ) ze daarna er weer in terug en dan een stukje aluminiumfolie erover.
Ja ik heb ook nog maar 4 muffins over van de 12 (!) die ik gisteren heb gebakken. In mijn eentje
  vrijdag 7 december 2007 @ 16:00:25 #226
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55103637
Nee hoor Tex, ik vind het helemaal niet zo vaag.
Maxi, Midi & Mini
pi_55103675
En wat ik echt lekker vond aan de therapie? Dat ik een heel uur over mezelf en mijn ditjes en datjes mocht lullen. Met een luisterend oor! Dat me vaak gelijk gaf! Zei dat ik goed bezig was!

Oke, ik zweette me tijdens de gesprekken altijd ongans, maar als ik dan naar buiten stapte voelde ik me zo licht. Ik snap dat mensen verslaafd kunnen raken aan therapie ja
pi_55103689
Syrena Wordt al misselijk bij t idee
pi_55103744
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:58 schreef Noli. het volgende:

Denk dan dat ik idd vanavond de cake ga bakken. Hoef ik daar morgenochtend niet over te stressen.
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2007 @ 16:09:08 #230
43556 miss_dynastie
pi_55103821
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:36 schreef Stiemie het volgende:
En dan maken jullie je alleen nog maar druk over een poes in de box. Helaas hebben wij hier een erg ondernemend exemplaar:

In de box:
[ afbeelding ]

In de wipstoel:
[ afbeelding ]

Op het speelkleed:
[ afbeelding ]

In de commode:
[ afbeelding ]

En het erge is nog wel dat hij weet dat het niet mag...
Net echt
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 december 2007 @ 16:50:43 #231
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55104895
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:57 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja dat praktische had ik ook. Ik wilde bv. thuis weg. Mijn psych heeft me geholpen door me te laten zien dat ik dat best zou kunnen (want stiekem dacht ik dat ik dat nooooit zou kunnen/durven). Ik heb toen ook eindelijk de beslissing durven te nemen om te stoppen met mijn studie. Enzeau En zelfwaardering krijgen (dat is de nieuwe term vandaag de dag ).

Ik ben ook pas hulp gaan zoeken toen ik me echt heel heel heel rot voelde. En toen kwam ik op een wachtlijst en toen na maanden pas een oproep. En toen wilde ik al niet meer natuurlijk, maar was ook weer te schijterig om af te bellen Ik ben wel bij een RIAGG geweest trouwens, ook voor m'n assertiviteitstraining.

En ja, de therapeute wilde alles op mijn ouders en mijn opvoeding schuiven, maar dat heb ik altijd afgekapt. Ik zat daar voor mezelf en voor het *nu*, niet om zaken te bespreken die al geweest zijn en waar niets meer aan te doen is. Ik weet heus wel wat mijn ouders verkeerd gedaan hebben, maar ik wilde alleen weten wat ik aan die invloed kon doen en hoe ik mijn eigen gedachtenpatroon kon aanpassen. En dat is gelukt Uiteraard val ik nog regelmatig terug, maar nu weet ik het van mezelf en ik krijg mezelf er sneller "uit". Ja vaag I know
In Utrecht zit ook de stichting Altrecht, via daar kost t een scheintje. Heb er zelf 2 gesprekken gehad, maar op t moment dat ze wilden dat ik in groepstherapie zou gaan iedere vrijdag om half 4 ben ik ermee gestopt. Dat wilde ik niet. Kon vervolgens wel nog apart met iemand doorgaan, maar ben zo eigewijs om zelf door te willen gaan.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55105824
beterschap voor de zieken

BE, gefeliciteerd met stinkies verjaardag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:42:19 #233
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55106098
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:02 schreef Syrena het volgende:

Oke, ik zweette me tijdens de gesprekken altijd ongans, maar als ik dan naar buiten stapte voelde ik me zo licht. Ik snap dat mensen verslaafd kunnen raken aan therapie ja
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Syrena Wordt al misselijk bij t idee
Inkoppertje.

Sorry, kon het niet laten.
... ♥ ik mis je ♥
pi_55106145
ik ga morgen naar de kapper

Wie iets heel anders maar durf niet zo goed...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_55106217
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:42 schreef phluphy het volgende:

[..]

[..]

Inkoppertje.

Sorry, kon het niet laten.
*lol*
ja uh ze had dat sneller neergezet dan mijn reactie
pi_55106570
Flufke stouterd

Mij wilden ze in eerste instantie drie maanden opnemen in een instelling in Zeeland (geloof ik). Dat heb ik geweigerd. Het leek me niet erg nuttig om mij voor 3 maanden uit mijn omgeving weg te halen, want dan zou ik dus studie en baan moeten stoppen. Om ergens potjes te gaan kleien enzeau Ik geloof echt wel dat dat mensen helpt, alleen mij zou het juist dieper in de problemen brengen.

Al had ik daar vast wel geleerd om mijn emoties te uiten in een groep. Dat vind ik nog wel moeilijk, wanneer mag ik nou echt eens lekker uit mijn slof schieten en huilen met andere erbij vind ik gewoon horror Als mijn schoonouders Spoorloos gaan kijken dan moet ik altijd spontaan *nu* weg.

Ik jank wel lekker alleen, op de bank, met een kop thee en Grey's Anatomy
  vrijdag 7 december 2007 @ 18:18:36 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55106979
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef Vicky het volgende:
beterschap voor de zieken

BE, gefeliciteerd met stinkies verjaardag!

30...
Hij heeft het er maar zwaar mee. Maar... zoals hij zelf wel opmerkte... iig geen vader voor zijn 30e.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 december 2007 @ 18:37:39 #238
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55107458
Misschien heel kinderlijk, maar ik ben zo blij dat mijn ouders me morgen willen komen ophalen.
Voor jezelf zorgen als je ziek bent, en alleen maar 12 m2 om je heen hebt wil totaal niet lukken.

* Ynske heeft t gevoel van weer eens te falen

@BE en Stinkie, gefeliciteerd
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55108823
Ynske, als je ziek bent is het heel fijn als er voor je gezorgd wordt, helemaal niet kinderlijk en geen falen, beterschap .
  vrijdag 7 december 2007 @ 19:56:52 #240
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55109318
Voor de zieken een en een vraagje..
Hoe begon het bij jullie? Toch niet met hoofdpijn he?
(ZEG NEE, ZEG NEE!)

Vanmiddag moest Wilyan al alleen zwemmen want ons minibuufje en zijn zwemmaatje was al niet al te lekker vandaag en bleek vanmiddag dus 40 graden koorts te hebben.

En net sliep Hanne om 17.00uur nog dus die hebben we wakker gemaakt. Waarbij meteen de reden dat ze nog sliep duidelijk werd.. Ook koorts..
Net bij het naar bed brengen 40.1
Maxi, Midi & Mini
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 december 2007 @ 20:11:25 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55109640
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:56 schreef Noli. het volgende:
Voor de zieken een en een vraagje..
Hoe begon het bij jullie? Toch niet met hoofdpijn he?
(ZEG NEE, ZEG NEE!)

Vanmiddag moest Wilyan al alleen zwemmen want ons minibuufje en zijn zwemmaatje was al niet al te lekker vandaag en bleek vanmiddag dus 40 graden koorts te hebben.

En net sliep Hanne om 17.00uur nog dus die hebben we wakker gemaakt. Waarbij meteen de reden dat ze nog sliep duidelijk werd.. Ook koorts..
Net bij het naar bed brengen 40.1
ben bang dat ik ja moet zeggen. althans bij mij. hoofdpijn, pijnlijk voorhoofd wangen en oogkassen
koud, vervelend gevoel over alles
en later koorts erbij
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55109669
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:37 schreef Ynske het volgende:
Misschien heel kinderlijk, maar ik ben zo blij dat mijn ouders me morgen willen komen ophalen.
Voor jezelf zorgen als je ziek bent, en alleen maar 12 m2 om je heen hebt wil totaal niet lukken.

Falen? Ik heb tijdens mijn buikgriep ook mijn ouders gebeld en ge-eist dat ze me kwamen halen.
Ik was ziek en zielig en ik wilde mijn paps en mams nu dat nog kan
Niks falen je grenzen kennen en goed voor jezelf zorgen vind ik dat

Hoop dat je je snel beter voelt!
  Jubileum moderator vrijdag 7 december 2007 @ 20:13:36 #243
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55109700
Ach Ynske dat kan ik me zo goed voorstellen, en ik vind helemaal niet dat je gefaald hebt. Als je zo ziek bent wil je gewoon vertroeteld worden met kopjes thee, bekers soep, en de geruststelling dat iemand voor je zorgt.
Beterschap
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:03:31 #244
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55110786
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:37 schreef Ynske het volgende:

Ynske, ookal zijn we nog zo volwassen, we zijn ook nog steeds kind van iemand. Zo zat ik 2 weken terug thuis te werken, maar had al sinds het opstaan hoofdpijn. Dat ging na een aantal parac. niet over en werd steeds erger. Moeders was hier thuis op de kinderen aan het oppassen. Na een paar uur ging ik naar beneden en zei tegen mijn moeder dat ik me niet zo lekker voelde. Ze ging gelijk met een zorgelijke blik tegenover me zitten en zei: "Gaat helemaal niet zo goed hè met je?" En ik heb me toch een potje zitten huilen. Gewoon omdat mijn moeder zo lief was. Het was allemaal helemaal niet zo erg, maar maar het was mijn moeder en dan mag je even lekker zielig zijn. Ze heeft me naar mijn bed gedirigeerd, nadat ik de zaak heb gebeld. Ze heeft alle zorg van mijn schouders afgenomen en ik heb een gat in de dag geslapen.
Daar heb je ouders voor.
Beterschap en laat je lekker verzorgen.
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:03:45 #245
3011 E.T.
pi_55110791
Lekker laten verzorgen hoor Ynske Niks mis mee

Noli, bij mij begon het als 'gewone' verkoudheid met een vreselijk verstopte neus en veel snot. Heeft zich lekker in m'n holtes genesteld en vorige week kon ik m'n hoofd niet meer bewegen want dan knalde die uit elkaar.
Koorts heb ik volgens mij niet gehad (gelukkig).
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 december 2007 @ 21:09:58 #246
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55110919
Jullie zijn allemaal zo lief

Ik ga nu weer slapen, morgen om 9 uur komt paps me halen.
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:49:22 #247
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55112071
Ik vind dat OUD steeds gezelliger wordt
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55112151
't is gewoon een sekte en je raakt steeds meer gebrainwashed vivi. je komt noooooit meer van ons af.
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:52:52 #249
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55112182
Ynske, laat je lekker verzorgen door je ouders!!!

Trek de wijn maar los! Mijn kinderen liggen al lang op 1 oor, en straks krijgt Lena nog een fles, dus ik mag eens even lekker wat drinken.
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:53:54 #250
24188 Belana
kloon van belana
pi_55112221
vivi is een moeke geworden
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:58:27 #251
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55112362
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 21:52 schreef Lishe het volgende:

Trek de wijn maar los! Mijn kinderen liggen al lang op 1 oor, en straks krijgt Lena nog een fles, dus ik mag eens even lekker wat drinken.
U vraagt, wij draaien
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:59:32 #252
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55112400
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 21:52 schreef Lishe het volgende:
Ynske, laat je lekker verzorgen door je ouders!!!

We zitten hier zelfs aan de bubbels.
Santé!
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:03:34 #253
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_55112538
sssst mag even niet praten, ben mijn stem al sinds gister lichtelijk bijna kwijt. Wel lastig als je een kleutergroep moet draaien hahahaha
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:06:14 #254
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55112634
Haha, nee maar ik bedoel, misschien ligt het aan mij hoor, maar het wordt steeds "closer" hier allemaal, het is niet alleen maar een forum waar je af en toe wat neer krabbelt of leest voor je entertainment, maar er is gewoon echte betrokkenheid en gezelligheid
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:11:22 #255
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55112818
Dank Leah! En Dutch aan de champagne zelfs! Iets te vieren??
ik80, beterschap!
pi_55112887
Dat was altijd al zo Vief maar dat zie je nu pas omdat je hier vaker komt
Saartje
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:15:51 #257
61800 Rottdog
pi_55112988
We zijn gewoon ook allemaal heel leuk
  Moderator vrijdag 7 december 2007 @ 22:18:54 #258
5428 crew  miss_sly
pi_55113100
Mijn liefste vriendinnetje woont gewoon te ver weg!
Gisteren kwam ze hierheen, gezellig uit eten geweest met z'n drietjes. Vandaag heerlijk geshopt, geluncht, warme chocolademelk gedronken en ontzettend veel bijgekletst en genoten van haar verhalen over hun zoontje . En nu is ze weer naar huis, en ik weet dat het gewoon te lang duurt voor ik haar weer zie. De laatste keer was in augustus, en de volgende keer zal wel weer maanden duren.

Gelukkig hebben we msn en telefoon
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:21:07 #259
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55113172
Hoever wonen jullie uit elkaar dan Miss sly? Ik zie mijn ver-weg vriendinnen wel vrij regelmatig, gelukkig komen ze best vaak logeren. (En extra leuk is het dan he?)
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:23:50 #260
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55113267
Niks te vieren hoor. Gekregen en stond al een tijdje koud. Je moet toch wat hè op zo'n vrijdagavond?

MissSly, klinkt gezellig.

Vivi, pas op voor de kusknuffelkroel.
  Moderator vrijdag 7 december 2007 @ 22:24:08 #261
5428 crew  miss_sly
pi_55113276
Ze woont in Nederweert en ik in Amsterdam. Ze heeft een baan van 3,5 dag in de week en een kind van ruim 1, dus een behoorlijk druk leven. En het mijne is ook niet bepaald stilletjes

Het is wel extra leuk, inderdaad. Echt gewoon lekker de hele dag samen, wat winkelen en vooral veeeeeel kletsen
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:29:13 #262
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55113431
En veuls te kort natuurlijk. Zo'n dag dat je wel kan blijven kletsen.
  Moderator vrijdag 7 december 2007 @ 22:30:42 #263
5428 crew  miss_sly
pi_55113470
Ja, echt wel
Maar ze wilde ook wel weer naar huis, naar haar kind...snap je dat nou
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:33:28 #264
3011 E.T.
pi_55113542
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat was altijd al zo Vief maar dat zie je nu pas omdat je hier vaker komt
ja maar we zijn wel kliekjes en eng enzo
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:33:48 #265
3011 E.T.
pi_55113554
miss_sly, leuk zulke bezoekjes
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:34:26 #266
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55113571
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:33 schreef E.T. het volgende:

[..]

ja maar we zijn wel kliekjes en eng enzo
Oh ja. Huuuh
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:40:02 #267
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55113703
Gewoon voor de lekker dus Dutch. Ik bewaar onze fles nog maar tot Luuk d'r verjaardag. Wij hebben vanavond wel restaurantje gedaan. Carpaccio, salade met gerookte kip en scampi's. Dus het had gekund... :p

Miss sly, wat raar dat ze naar huis wilde...
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:43:03 #268
61800 Rottdog
pi_55113769
Iemand hier een idee waar ik een metallica baby shirt kan vinden?
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:43:33 #269
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55113780
Ooo lekker, waar zijn jullie geweest? Of is dit te off-topic in de off-topic?

Ik moest eigenlijk vanavond een weekendje weg boeken voor met de meiden. Maar ik kan gewoon niet kiezen. Nijmegen, Scheveningen, huisje, hotel, shoppen, relaxen, stappen. Ik moet toch gewoon een knoop doorhakken, maar het lukt niet.
Morgen maar weer proberen.
Ik ga afhaken hier.
Dag dames, veel plezier nog!
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:50:01 #270
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55113965
Gewoon thuis... We deeeeden restaurantje! (Baby+oppas ben ik nog niet zo aan toe. )
Succes met hakken!
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:51:26 #271
62233 Jelief
ikke lief!
pi_55113996
Zeg ik ben met mijn nominaties bezig, wie is de liefste???
En doe mij maar water...
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:51:31 #272
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55114000
slaap lekker dutchie!
Lekker douchen!
pi_55114128
jelief! wil je ons iets duidelijk maken?!
hier is de wijn ook al een tijdje 'los'. (ben je al zo verzwold, lishe! of zeggen ze dat in 't brabantse land ook).
truste dutch! mooie foto van léon zag ik in 't sint-topic!
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:58:35 #274
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55114203
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:43 schreef Rottdog het volgende:
Hier?

Of hier?
pi_55114281
Jelief waarom water
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:02:56 #276
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55114324
Volgens mijn zus ben ik verzwolst, volgens de mensen hier ben ik nog op en top brabantse! ik gebruik inderdaad al hele stomme uitdrukkingen ja....Helaas!
Slaap lekker lieve Dutch!
pi_55114383
heus immigrantenleed! ken je 'op de hakkepak' al?
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:06:49 #278
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55114426
Neen! Gelukkig! Maar lief is eigenlijk fries... Dus daar thuis spreken ze niet echt Zwols. Of Overijssels. Wat betekent het? En vanwaar ben jij zo op de hoogte van oosterse spreekwoorden en gezegden...
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:06:49 #279
62233 Jelief
ikke lief!
pi_55114427
Nou het is gelukt hoor.
Mibos, water omdat alcohol niet mag met mijn medicijnen en omdatik dat meestal drink later op de avond. Mocht ik ooit zwanger zijn laat ik dat op een andere manier weten. En ja ik weet nu al hoe
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:08:49 #280
61800 Rottdog
pi_55114472
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:58 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hier?

Of hier?
Heel tof maar dat is niet in nederland
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:10:41 #281
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55114509
In dat geval, Proost Jelief!
Ik zou het niet weten Rottdog....
pi_55114602
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:06 schreef Lishe het volgende:
Neen! Gelukkig! Maar lief is eigenlijk fries... Dus daar thuis spreken ze niet echt Zwols. Of Overijssels. Wat betekent het? En vanwaar ben jij zo op de hoogte van oosterse spreekwoorden en gezegden...
omdattikker m'n jeugd heb verpest. wij kwamen in tukkerland wonen toen ik 4 was. en dit was één van de eerste uitdrukkingen die ik daar hoorde waarvan ik dacht 'heu, wat betekent dát nou?!'
en 't is gewoon een uitdrukking voor bij iemand op de rug zitten, met zijn/haar armen ter steun onder je knieën, zeg maar. maar misschien is 't geen uitdrukking die in heel overijssel gebezigd wordt hoor.
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:18:44 #283
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55114699
O, maar ik doe dat natuurlijk ook niet zo vaak bij mensen, vandaaar.
Ik ben iets leuks aan het doen nu! We hebben een heel groot spaartegoed bij de kunstuitleen, en morgen gaan we iets voor boven de eettafel uitzoeken... En ik ben vast op de site aan het loeren... Leuk!
(En nu gaan we naar bed hoor ik. Die mannelijke lokroep blijft onweerstaanbaar.)
pi_55114771
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:18 schreef Lishe het volgende:
O, maar ik doe dat natuurlijk ook niet zo vaak bij mensen, vandaaar.
ohnee?!
quote:
Ik ben iets leuks aan het doen nu! We hebben een heel groot spaartegoed bij de kunstuitleen, en morgen gaan we iets voor boven de eettafel uitzoeken... En ik ben vast op de site aan het loeren... Leuk!
(En nu gaan we naar bed hoor ik. Die mannelijke lokroep blijft onweerstaanbaar.)
dat klinkt goed! eh dat schilderij bedoel ik he! nou ja, die roep vast ook wel hoor! veel plezier morgen!
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:31:59 #285
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55115035
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:43 schreef Rottdog het volgende:

Via de metallica club.... moet je wel lid van zijn Echt een babyshirt vind ik alleen de roze..maar er staan wel verschillende 'toddler' shirts op!Zijn rond de 12-15 dollar..niet zo heel duur dus..verzendkosten zijn alleen altijd wel duur.. als je meer wil weten pm je maar.Ik ben wel lid van de club.Hier onder een impressie..Zijn ook een aantal luierpakjesverkrijgbaar Tis dus ook niet in nederland

[ Bericht 4% gewijzigd door Suzziieee op 07-12-2007 23:50:03 ]
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:05:01 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55115739
Arme stinkie. Alle visite is al weg, behalve zijn ouders.
En ik ben gewoon afgetaaid naar bed, toen stapte ook het grootste gedeelte van de mensen op, maar helaas voor hem dus niet iedereen.

Het lijkt wel een herhaling van 3 jaar geleden, toen hebben we ze ook weggekeken want we wilden heel graag onze eerste zoen gaan ehm... hoe zeg je dat, zoenen.
Pfff wat duurde die avond lang.
pi_55115812
oh gefeliciteerd nog BE (en die stinkerd van je uiteraard!) en als 't er nog van komt vanavond: zoen-ze, alsof 't jullie eerste zoen is!
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:09:18 #288
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55115836
Och...best wel erg BE Hebben ze echt niet door dat ze 'te veel' zijn op dat moment?

Iig nog gefelicteerd met Stinkie...en dat ie maar snel ook naar bed mag komen
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:11:02 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55115886
Inmiddels vind ik eigenlijk gewoon dat ze weg moeten gaan.
Begin er een beetje kriegelig van te worden.
Wil gewoon nog even met stinkie in bed kletsen zometeen ipv ik die over een minuut of 10 in slaap valt.

Heb echt zo'n 'Ga weg!' gevoel nu!
Alles moet nog weer opgeruimd, vaatwasser aan enzo. Moven, mijn huis moet weer netjes worden!
(Niet dat ik dat nu ga doen, maar stinkie zou iig een begin maken. )

Nou ja goed, ga de laptop maar afsluiten en nog even een stukje lezen.

Trusten allemaal!
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:12:26 #290
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55115920
Ik kan je gevoel helemaal begrijpen BE!!

Weltrusten
pi_55116014
trusten BE, hopelijk zet hij ze er zo uit. je had die gordijnen gewoon nooit moeten wassen, dan was iedereen veel sneller weer weggeweest!
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:21:00 #292
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55116141
Briljant (edoch ietwat kwaadaardig) plan, Bix !

Irritant en heel lastig, dat soort situaties. Jammer dat je blijkbaar toch niet gewoon 100% eerlijk kan zijn tegen mekaar, dan.
... ♥ ik mis je ♥
pi_55116211
nah, ik weet nog iets veel slechters: even wat weeën faken, BE!
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:26:16 #294
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55116286
Jaaa! Gooi wat water op de vloer in de gang, en gil dan dat je vliezen zijn gebroken!!
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 8 december 2007 @ 03:29:28 #295
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55119492
* _Bar_ ploft neer.... echt net 10 min thuis van het werk.....
  zaterdag 8 december 2007 @ 08:42:58 #296
3142 m@x
pi_55120206
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:05 schreef texelonia het volgende:
En m@x misschien is het een virusje. Mijn zus heeft het pas ook gehad, en de buren van mijn ouders ook. Bij hun was het wel snel weer over, hopelijk bij jou ook.
Kan iemand zijn virusje misschien weer op komen halen? Ik wil het namelijk niet meer
  zaterdag 8 december 2007 @ 08:49:33 #297
3142 m@x
pi_55120234
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 08:42 schreef m@x het volgende:

[..]

Kan iemand zijn virusje misschien weer op komen halen? Ik wil het namelijk niet meer
En neem de orgelman die hier voor de deur staat dan ook maar gelijk mee
  zaterdag 8 december 2007 @ 09:14:08 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55120363
Dat faken...

Nah, het viel nog mee. Ik was nog een soort van wakker toen hij uiteindelijk naar boven kwam en het bleek dat zij op het punt stonden weg te gaan maar dat stinkie toen nog even een puntje aansneed waar we nog over zouden overleggen. Dus het was niet geheel hun schuld.

En... en ik gok dat dat mede te danken is aan zijn moeder en zusje, het was hier beneden helemaal opgeruimd toen ik net beneden kwam!
stinkie zou alles in de afwasmachine zetten, maar (en dat is echt zijn 'ik heb het toch gedaan-handtekening') hij vergeet altijd wel iets, of laat dan bijv. verpakkingen staan, maar nu is alles echt helemaal netjes!
Straks nog even stofzuigen en dweilen en dan is het weer helemaal spik en span.

m@x, mijn virusje is het niet, sorry.
Oh, en die orgelman hoef ik ook niet.
  zaterdag 8 december 2007 @ 09:28:16 #299
3011 E.T.
pi_55120433
mijn virusje wil geen gezelschap

Fijn dat 't toch meeviel BE

Ik ga straks ff m'n sinterklaaskadootje betalen Vorige week een mooie nieuwe Trollbeads-armband gekregen met paar mooie bedels, maar die moet nog ff betaald worden
Het gaat er om dat hij het zelf heeft verzonnen en wel de moeite heeft gedaan om aan een kadootje te denken
Kunnen ze meteen Tijn en m'n buik weer even zien, vorige keer was er amper wat aan m'n buik te zien en ze willen zo graag echt opa en oma worden, nu doen ze 'net alsof' met mijn kinderen
pi_55120730
Ik heb al een virusje voor mezelf, en in plaats van een orgelman staat er aan de overkant iemand keihard te lachen naar iedere fietser die voorbijkomt. Ik dacht eerst dat er een geit in nood was
Saartje
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:23:15 #301
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55120795
Hier geen last van virusjes en orgelspelers (*afklopt*) maar dat wou ik ook graag zo houden
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')