abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55051721
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

en dan te bedenken dat ik dus al 2,5 jaar geen correct nederlands meer krijg...!

Maar nog steeds een kut smoes! Nederlands moet je hooghouden!

Engels!
Mijn Engels is daarentegen wel beter geworden
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_55051740
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:02 schreef jackson het volgende:
Goedemorgen allen

Ik ben weer verder aan het werk. Meters maken anders komt het niet goed

meters maken? heb je een muis afstand metertje?
pi_55051792
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:03 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Mijn Engels is daarentegen wel beter geworden
dat is bij mij dit semester achteruit gegaan...
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_55051799
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:02 schreef HansU het volgende:

[..]

nacht programma's op de tv zijn stoerder >:)
6e herhaling van mythbusters enzo..
Ik had laatst een jacuzzi met dvd speler enzo erbij en dvd's bij me !
pi_55051857
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

dat is bij mij dit semester achteruit gegaan...

Ik had gehoord wat er bij Business English in de eerste lessen werd gegeven, dat was gewoon basis grammatica Engels.
pi_55051859
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:07 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ik had laatst een jacuzzi met dvd speler enzo erbij en dvd's bij me !
dat is werk wat ik ook wel wil. Zater er nog mooie dames in jacuzzi? of stonden ze op de dvd ?
pi_55051888
Ik heb nog geen drinken gehad vandaag. Ik ben niet zo'n drinker. Ik haal de 1 liter amper per dag denk ik.
Erg slecht ja. En trouwens ik heb geen tentamens. Ik had vorig jaar wel een mondeling voor MCP. Maar wegens omstandigheden mocht ik een verslag schrijven van een bepaald onderwerp. Die heeft hij sinds 9 oktober in bezit. Dus ik ben benieuwd. Als het onvoldoende was, dan had ik het volgens mij wel gehoord. Of hij is hem kwijt
Sappig !!
pi_55051905
Jacuzzi? Waar? Ik eerst !
Sappig !!
pi_55051965
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:09 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Ik had gehoord wat er bij Business English in de eerste lessen werd gegeven, dat was gewoon basis grammatica Engels.
Ja, maar echt, als ik kijk hoe de spanjaarden engels spreken en ik, dan is het gemiddelde omhoog gegaan, maar ik omlaag, echt, de eerste paar week, ALLES, ECHT ALLES in makkelijk engels uitleggen omdat ze het weer niet begrepen...

Maar goed, ik merk wel dat nu ik een zweedstalig vriendin heb, ik alleen nog maar engels spreek en het dus wel weer een beetje beter gaat!
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.
pi_55051966
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:10 schreef HansU het volgende:

[..]

dat is werk wat ik ook wel wil. Zater er nog mooie dames in jacuzzi? of stonden ze op de dvd ?
Ik had 1 mannenlijke collega

Ik weet niet meer wat ik voor films gezien heb, volgens mij blow en nog een film (die was van hem en weet de naam niet).

Gister Eastern Promises gezien in de bios, best wel grappig gewoon de bios inlopen en de eerste beste film pakken.
Eastern Promises:

The film follows the mysterious and ruthless Nikolai (Viggo Mortensen), who is tied to one of London's most notorious organized crime families. His carefully maintained existence is jarred when he crosses paths with Anna (Naomi Watts), an innocent midwife trying to right a wrong, who accidentally uncovers potential evidence against the family. Now Nikolai must put into motion a harrowing chain of murder, deceit, and retribution.
IMDB
pi_55051982
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:11 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb nog geen drinken gehad vandaag. Ik ben niet zo'n drinker. Ik haal de 1 liter amper per dag denk ik.
Erg slecht ja.
Water is het enige wat gratis is. Aangezien ik koffie niet te zuipen vindt, blijft het daar al snel bij. Maar drink wel veel, dan loop ik tenminste wat

Na vandaag weekend
pi_55051993
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:12 schreef Loontjah het volgende:
Jacuzzi? Waar? Ik eerst !
Die is inmiddels weer afgebroken neem ik aan. Er was ook weed en bier! God wat heb ik soms slechte bijbanen!
pi_55052039
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:14 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Ik weet niet meer wat ik voor films gezien heb, volgens mij blow en nog een film (die was van hem en weet de naam niet).

Gister Eastern Promises gezien in de bios, best wel grappig gewoon de bios inlopen en de eerste beste film pakken.
Eastern Promises
¨

mmm klinkt als een leuke film, strax in de pauze maar even aanzetten om te downloaden

Trouwens gisteravond around the world in 80 days gezien, ook een toffe film!
Het is mijn zus, gast.
pi_55052053
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

Ja, maar echt, als ik kijk hoe de spanjaarden engels spreken en ik, dan is het gemiddelde omhoog gegaan, maar ik omlaag, echt, de eerste paar week, ALLES, ECHT ALLES in makkelijk engels uitleggen omdat ze het weer niet begrepen...

Maar goed, ik merk wel dat nu ik een zweedstalig vriendin heb, ik alleen nog maar engels spreek en het dus wel weer een beetje beter gaat!
De Koreanen spreken zo grappig Engels. Sommige Spanjaarden zijn zo onverstaanbaar dat je er echt geen reet van snapt. Mijn Engels is beter geworden omdat ik met een groep Engelsen omga, dus die moesten me soms corrigeren als ik weer iets in het Dutch-English zei.
pi_55052068
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:15 schreef JeroenV het volgende:
Na vandaag weekend
zit een W in de dag he! dat is het begin van het weekend!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is mijn zus, gast.
pi_55052118
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:18 schreef PieterBas het volgende:

[..]

De Koreanen spreken zo grappig Engels. Sommige Spanjaarden zijn zo onverstaanbaar dat je er echt geen reet van snapt. Mijn Engels is beter geworden omdat ik met een groep Engelsen omga, dus die moesten me soms corrigeren als ik weer iets in het Dutch-English zei.
ja, ik hoop dat ik volgend semester nog wat aan mn engels kan doen, ik ga volgende week verhuizen naar een flat met 40 studenten, en daar wonen ook een groepje engelsen, en als het goed is volgend semester ook amerikanen
Het is mijn zus, gast.
  woensdag 5 december 2007 @ 10:22:07 #217
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55052139
och chinezen zijn pas erg.. als ze iets niet snappen zeggen ze "yes".

ik heb begrepen dat ze ook geen woord voor nee hebben??

anyway.. dat is heel irritant..

"did you try <x>" en als ze dan niet snappen wat je bedoelt "yes, yes"

vooral telefonisch

Huilen dan.
pi_55052184
Ik drink op zo'n dagje stage toch aardig wat cappucino, water, in de pauze melk en soms chocolade melk. Ben van mezelf echt een drinker, kan ook best een college binnenlopen met 2 bakjes koffie en een 1,5 liter fles water en dan zonder drinken weer naar buiten lopen naar 1,5 uur.
pi_55052196
maar goed, ik ben er weer vandoor, ga even 200 pagina's printen voor 2 tentamens! ik ben zo blij zo blij
Het is mijn zus, gast.
pi_55052247
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

één van mijn beste vriendinnen is Italiaans. Spreek ik dus altijd engels mee, overdag spreek ik nu echt vloeiend engels. Als ik 's nacht wat moe of dronken word begint het een beetje te haperen. Maar het is echt een goede oefening
pi_55052318
Ik lach me rot hier.
Zegt mijn baas zo: Ja, ik wil eigenlijk dat je helpt met iets. Je mag het weigeren. Maar je moet even helpen met een wasmachine sjouwen en dan terug naar kantoor komen. Omdat het niet je taak is krijg je er 25 euro voor.
Ik ben er een half uurtje mee bezig denk ik en ik had het ook gedaan als ze het gewoon gevraagd hadden.
pi_55052322
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:33 schreef JeroenV het volgende:
Ik lach me rot hier.
Zegt mijn baas zo: Ja, ik wil eigenlijk dat je helpt met iets. Je mag het weigeren. Maar je moet even helpen met een wasmachine sjouwen en dan terug naar kantoor komen. Omdat het niet je taak is krijg je er 25 euro voor.
Ik ben er een half uurtje mee bezig denk ik en ik had het ook gedaan als ze het gewoon gevraagd hadden.
Ik vind dat altijd wel lekker even wat anders tussendoor.
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:28 schreef HansU het volgende:

[..]

één van mijn beste vriendinnen is Italiaans. Spreek ik dus altijd engels mee, overdag spreek ik nu echt vloeiend engels. Als ik 's nacht wat moe of dronken word begint het een beetje te haperen. Maar het is echt een goede oefening
Mijn vriendin is Limburgse, ik merk dan ook dat ik bijna vloeiend Duits spreek. Een bijkomend voordeel is dat ik in Groningen woon en de mensen daar ook wat snauwen...
pi_55052327
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:22 schreef Isdatzo het volgende:
och chinezen zijn pas erg.. als ze iets niet snappen zeggen ze "yes".

ik heb begrepen dat ze ook geen woord voor nee hebben??

anyway.. dat is heel irritant..

"did you try <x>" en als ze dan niet snappen wat je bedoelt "yes, yes"

vooral telefonisch

Ik zeg ook heel vaak ja of jag vet inte (ik weet het niet).. maar dan moeten ze niet zo heel snel Zweeds tegen mij spreken.
pi_55052429
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:28 schreef HansU het volgende:

[..]

bij mij gaat het engels altijd beter als ik dronken ben

Paar week terug zegt mn vriendin sochtends ineens, ja je sprak ook tegen me vanacht...! ik zo wat? bleek dat ik in het engels aan het dromen ben... en in mn slaap tegen haar ging praten
Het is mijn zus, gast.
pi_55052430
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:33 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd wel lekker even wat anders tussendoor.
[..]

Mijn vriendin is Limburgse, ik merk dan ook dat ik bijna vloeiend Duits spreek. Een bijkomend voordeel is dat ik in Groningen woon en de mensen daar ook wat snauwen...
die snap ik niet helemaal. Ik weet dat ze in grote delen van Limburg erg goed duits spreken. Maar spreekt jouw nederlandse vriendin gewoon altijd duits? Of is ze van oorsprong duits? Of denk ik nu niet helder na?
pi_55052563
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:39 schreef HansU het volgende:

[..]

die snap ik niet helemaal. Ik weet dat ze in grote delen van Limburg erg goed duits spreken. Maar spreekt jouw nederlandse vriendin gewoon altijd duits? Of is ze van oorsprong duits? Of denk ik nu niet helder na?
In sommige delen van Limburg spreken ze bijna duits (dialect) daarom zei ik dit.... Met mijn vriendin valt het wel mee, al spreekt ze best wel goed duits. Haar zwager spreekt -- wanneer die denkt dat die Nederlands spreekt -- nog bijna Duits. Die versta ik ook niet altijd even goed.

@Kuno: Mijn vriendin moest laatst werken, dus die uit bed en ik blijven liggen (ik ben heel de week al vroeg, dan slaap ik in het weekend graag even uit). Zegt ze iets van dat ze die kant op gaat, antwoord ik met "Ja het broeikaseffect".

Dan merk je maar weer hoe bewust ik ben van de wereldproblemen.
pi_55052613
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:46 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

In sommige delen van Limburg spreken ze bijna duits (dialect) daarom zei ik dit.... Met mijn vriendin valt het wel mee, al spreekt ze best wel goed duits. Haar zwager spreekt -- wanneer die denkt dat die Nederlands spreekt -- nog bijna Duits. Die versta ik ook niet altijd even goed.

@Kuno: Mijn vriendin moest laatst werken, dus die uit bed en ik blijven liggen (ik ben heel de week al vroeg, dan slaap ik in het weekend graag even uit). Zegt ze iets van dat ze die kant op gaat, antwoord ik met "Ja het broeikaseffect".

Dan merk je maar weer hoe bewust ik ben van de wereldproblemen.
Het is mijn zus, gast.
pi_55053025
zijn julie ook alemaal in slaap gevallen doordat het koffiezet apparaat het niet doet?
het is zo stil hier
pi_55053057
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:08 schreef HansU het volgende:
zijn julie ook alemaal in slaap gevallen doordat het koffiezet apparaat het niet doet?
het is zo stil hier
Ik heb net weer 2 koffie op, nee dus. Nu een glaasje water!
pi_55053059
Sinterklaas zuigt, maar het dichten is wel tof
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_55053075
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:09 schreef Deansensitized het volgende:
Sinterklaas zuigt, maar het dichten is wel tof
mijn geschreven sinterklaas gedicht was zo hard dat het meisje waar ik het voor geschreven had het niet eens durfde voor te lezen
pi_55053112
Posten!!
pi_55053188
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:12 schreef Deansensitized het volgende:
Posten!!
Eens!

Vanmiddag beginnen aan een #$Q% klus. 250 studentenverenigingen bellen
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_55053223
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:12 schreef Deansensitized het volgende:
Posten!!
mwa, het was nogal een gevoelig onderwerp voor haar. Ze las het wel gecensureerd voor. Om privacy redenen plaats ik het hier dus maar niet. Had er al bijna ruzie om
pi_55053228
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:10 schreef HansU het volgende:

[..]

mijn geschreven sinterklaas gedicht was zo hard dat het meisje waar ik het voor geschreven had het niet eens durfde voor te lezen
Het kan sowieso nooit grof genoeg zijn.

Ik heb een keer een gedicht geschreven voor de mijn ouders hun zoveel jarige huwelijk en daarin werden alle zwakke punten ook wel een beetje extra aangedikt Dit natuurlijk wel met een behoorlijke knipoog, iets waar ik heel tevreden over was!
pi_55053285
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:15 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Eens!

Vanmiddag beginnen aan een #$Q% klus. 250 studentenverenigingen bellen
welke moet je in Groningen hebben?

Ben in dit topic ook wel lekker bezig!
pi_55053488
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:19 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

welke moet je in Groningen hebben?

Ben in dit topic ook wel lekker bezig!
een autorijd discusie in de KLB
pi_55053634
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:29 schreef HansU het volgende:

[..]

een autorijd discusie in de KLB
en dan lekker opsternaat reageren. Heerlijk!
pi_55053774
Waarom CG, lijkt me wel een grappig klus.
Maar niet als heel het kantoor zit mee te luisteren.

Kunnen jullie mee helpen ideeen brouwen ?

Vriendlief en ik willen in eind januari ( als ik klaar ben met stage) een weekendje weg. Hotel of park maakt niet uit, als het maar romantisch en luxe is.
Ik zit te denken aan sauna/jacuzzi, vaatwasser, etc.. je kent het wel.

Oh ja: het moet zo goedkoop mogelijk... studentje budget +- 200 pp

We zaten te denken aan Preston Palace, maar voor 2 personen is dat net zo duur als een week vliegvakantie naar Turkije (ook niks mis mee).

Iemand ervaring met bepaalde hotel/park/gelegenheid.
Sappig !!
pi_55053914
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:40 schreef Loontjah het volgende:

Vriendlief en ik willen in eind januari ( als ik klaar ben met stage) een weekendje weg. Hotel of park maakt niet uit, als het maar romantisch en luxe is.
Wat is er luxe aan zo een primaire levensbehoefte? Ik denk dat ik in februari even een weekje er tussen uit ga trouwens.

vind het wel gezellig in de KLB, heerlijk dingen zeggen waar ik niets van meen.
pi_55053937
quote:

We zaten te denken aan Preston Palace, maar voor 2 personen is dat net zo duur als een week vliegvakantie naar Turkije (ook niks mis mee).

last minute vlieg vakantie naar een goedkoop land en daar lekker sjiek gaan dineren enzo. De kamer hoeft niet al te sjiek te zijn, daar neuk je toch alleen maar op
pi_55053949
CenterParcs niks?? Esonstad?

Of gewoon lekker naar Turkije gaan
pi_55053961
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:45 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Wat is er luxe aan zo een primaire levensbehoefte? Ik denk dat ik in februari even een weekje er tussen uit ga trouwens.

ikke ook, ga een weekje naar Italie na m'n stage
pi_55053992
quote:

http://www.goldentuliphotelwinterberg.com

Is niet zo ver rijden, zwembad, solarium, wellness. De prijzen zijn ook wel redelijk voor een midweek betaal je 126 euro (halfpension).
pi_55054012
Ik neuk niet..Ik vrij..

Liefst zonder kakkerlakken.
Sappig !!
pi_55054054
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:47 schreef HansU het volgende:

[..]

ikke ook, ga een weekje naar Italie na m'n stage
Lekker hoor, ik moet nog even zien waar ik heen wil (en of mijn vriendin wel mee wil).

Chatgirl, welke moet je nu in Groningen bellen?
pi_55054066
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:49 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Lekker hoor, ik moet nog even zien waar ik heen wil (en of mijn vriendin wel mee wil).

Geen idee, staat op naam, niet op plaats.
pi_55054084
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:49 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:48 schreef Loontjah het volgende:
Ik neuk niet..Ik vrij..

pi_55054155
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:51 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

[..]

quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:46 schreef HansU het volgende:

[..]

last minute vlieg vakantie naar een goedkoop land en daar lekker sjiek gaan dineren enzo. De kamer hoeft niet al te sjiek te zijn, daar neuk je toch alleen maar op
Dat dus.
pi_55054186
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:55 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Met gaat alles goed.. gezien de omstandigheden.. . Wordt er even je hertentamen 5 dagen vervoegd.. 1 her en Zweedse presentatie.. Hjälp!
Succes...!!
I ♥ PB
pi_55054208
Weekendje naar een vreemd land!
Ben bang dat mijn budget daar niet naar is.
en vriendlief kan denk ik geen week vrijkrijgen.
Sappig !!
pi_55054209
Hoi Miss
pi_55054225
Ik bedoel meer die kakkerlakken!
pi_55054234
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:56 schreef Loontjah het volgende:
en vriendlief kan denk ik geen week vrijkrijgen.
En dat het de eerste week van februari carnavalsvakantie is, dus als je dan wil gaan, moet je denk ik toch wel goed zoeken wil je nog iets betaalbaars vinden.
pi_55054261
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:56 schreef Loontjah het volgende:
Leen van IBG, gooi je toch dat schuifje wat extra naar rechts!
pi_55054314
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:45 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Primaire levensbehoefte?? Wij hebben niet eens een vaatwasser man
pi_55054384
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:00 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Primaire levensbehoefte?? Wij hebben niet eens een vaatwasser man
Halen jullie dan ook nog water uit een put?

Thuis hebben we al sinds mijn 5e ofzo een vaatwasmachine. Heb er dan ook meteen 1 gekocht toen ik op kamers ging!
  Redactie Frontpage woensdag 5 december 2007 @ 12:05:11 #258
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55054423
whahahahaha een vaatwasser een primaire levensbehoefte
het is nog niet eens een tertiaire levensbehoefte joh
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_55054432
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:03 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Halen jullie dan ook nog water uit een put?

Thuis hebben we al sinds mijn 5e ofzo een vaatwasmachine. Heb er dan ook meteen 1 gekocht toen ik op kamers ging!
Gewoon ouderwetsch met de hand does the trick.
pi_55054467
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:05 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Gewoon ouderwetsch met de hand does the trick.
Wanneer ik het sun vaatwastabletje in de vaatwasmachine gooi en lekker op de bank ga zitten dan voel ik me anders een stuk gelukkiger dan na een afwas van een half uur!

@ Etc. Ik weet ook wel dat het geen primaire levensbehoefte is, maar het was wel 1 van de eisen die ik aan op kamers gaan stelde. Ik wil best op kamers, mits ik er een vaatwasmachine neer mag zetten. Mijn huisgenoten protesteerden niet hoor!
pi_55054520
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:56 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi Miss
Hoi!!!!
I ♥ PB
  woensdag 5 december 2007 @ 12:11:20 #262
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55054552
miss
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_55054620
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:11 schreef Houniet het volgende:
miss
Dat is lang geleden!
I ♥ PB
  woensdag 5 december 2007 @ 12:17:25 #264
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55054673
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:14 schreef miss-scofield het volgende:

[..]

Dat is lang geleden!
nou zeg idd hoe is het
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_55054747
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:17 schreef Houniet het volgende:

[..]

nou zeg idd hoe is het
Gaat goed!! Erg druk, met 2 opleidingen stage en sinds kort m'n eigen huisje! Maar gaat helemaal goed!!
Nu stomme Sinterklaasgedichten aan het schrijven

En, hoe is het met jou? Druk als modje of valt het mee?
I ♥ PB
pi_55054833
@ Dean, ik heb ook geen vaatwasser hoor. Vind dat ook niet nodig. Dat afwassen bezorgt mij weer lekkere zachte handjes.

@ Kaheem, ik leen al maximaal bij IBG

Is Eurodisney wat? Zeker niet haalbaar met 200 pp
Sappig !!
pi_55054952
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:25 schreef Loontjah het volgende:
@ Dean, ik heb ook geen vaatwasser hoor. Vind dat ook niet nodig. Dat afwassen bezorgt mij weer lekkere zachte handjes.

@ Kaheem, ik leen al maximaal bij IBG

Is Eurodisney wat? Zeker niet haalbaar met 200 pp
Kaheem denkt even na, 750 euro stufi + een bijbaantje en je leeft zo zuinig als 10 anderen:S waarom kan jij niet rond komen/over houden?
pi_55054983
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:48 schreef Loontjah het volgende:
Ik neuk niet..Ik vrij..

je spreekt uit ervaring volgens mij.

lekker romantisch zo'n kakkerlak terwijl je net lekker ligt te vrijen
pi_55055004
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:31 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Kaheem denkt even na, 750 euro stufi + een bijbaantje en je leeft zo zuinig als 10 anderen:S waarom kan jij niet rond komen/over houden?
met dat geld kan ik iedere maand een weekje weg met het vliegtuig
  woensdag 5 december 2007 @ 12:38:56 #270
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55055138
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:20 schreef miss-scofield het volgende:

[..]

Gaat goed!! Erg druk, met 2 opleidingen stage en sinds kort m'n eigen huisje! Maar gaat helemaal goed!!
Nu stomme Sinterklaasgedichten aan het schrijven

En, hoe is het met jou? Druk als modje of valt het mee?
valt reuze mee hoor verder gaat alles goed. succes met jullie huisje
pi_55055152
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:32 schreef HansU het volgende:

[..]

je spreekt uit ervaring volgens mij.

lekker romantisch zo'n kakkerlak terwijl je net lekker ligt te vrijen
Houd dat maar lekker in je gedachten..

Hoe denkt je vriendin / vriend er over

@ Kaheem:

Inkomen:
Stufi 700 + Bijbaan 140 = 840

Uitgaven:
huur 234
ziekenfonds 74
stroom en gas 47
water 21
verzekerig 10
afval+waterschap 11
collegegeld 234
levensonderhoud 150
internet en tv 40
telefoon 30
851 Totaal uitgaven
-11 Over

Oh ja, lenzen en LOI cursus niet meegerekend.
Sappig !!
pi_55055267
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:39 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Houd dat maar lekker in je gedachten..

Hoe denkt je vriendin / vriend er over

@ Kaheem:

Inkomen:
Stufi 700 + Bijbaan 140 = 840

Uitgaven:
huur 234
ziekenfonds 74
stroom en gas 47
water 21
verzekerig 10
afval+waterschap 11
collegegeld 234
levensonderhoud 150
internet en tv 40
telefoon 30
851 Totaal uitgaven
-11 Over

Oh ja, lenzen en LOI cursus niet meegerekend.
tijd voor huursubsidie en zorgtoeslag, doet bij mij al een eurotje of 70 p/m
Dan sta je opeens op de +60
Telefoon kan zo een tientje of misschien wel 2 omlaag (sim only aanbieding, oude bagger phoon maar je zal wel aan iets vasts zitten)
internet en tv, is dat een standaard abbo?

Hoe betaal je LOI en lenzen dan?
pi_55055335
Loontjah, ik heb je een pm gestuurd.
pi_55055615
Ja thanks CG, zal het zo gaan lezen.

Huurtoeslag krijg ik al, vergeten er af te tellen +29
En zorgtoeslag heb ik er al geteld.
Abonnement kan niet lager, zit ik nog 1,5 jaar aan vast.
Ik heb internet en tv van UPC: 22,95 + 15,95.
Ik heb al ADSL aangevraagd wat 20 x zo snel is, maar 3 euro goedkoper.

Dus dan nog bespaar ik 32 euro.

Lenzen a 21,50 en LOI a 21,50 betaal ik ook automatisch, dus kom ik nog in de min uit.
Oh ja de auto moet ook betaald worden, verz+belasting 45 euro per maand.
Sappig !!
pi_55056167
Waarom heb je een auto :S en waar haal je kleding van ?

Ik houd ook geen cent in de maand over, maar heb gelukkig wel wat meer vrijheid qua geld e.d.!
pi_55056346
Omdat ik die al jaren heb, en inderdaad heb hem eigenlijk niet nodig.
Maar ik kan niet zonder .

Mijn bijbaantje is ook 9 km, en geen zin om op zondag 08:30 te gaan fietsen, en straks te gaan glibberen op het ijs.

En kleding koop ik bijna niet, ik heb bijna 2 kledingkasten vol.
Ik ga gewoon moeders zielig aan kijken, en dan krijg ik nieuwe schoenen.

Overigens is mijn zool aan het loslaten, dus even langs moeders gaan.
Sappig !!
pi_55056891
Goedendag allemaal
pi_55056927
Hoi Jslavenburg!
pi_55056964
Heb ik iets gemist? Wie is Robert Jackson?
pi_55057123
jackson
Vandaag nog niet gezien trouwens
pi_55057141
Zo'n gare pauper hiero, die wel eens in dit topic post.
Die zijn vriendin niet onder zijn duim heeft.
Sappig !!
pi_55057226
Hoe kom je daar nou bij?
  woensdag 5 december 2007 @ 14:17:06 #283
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55057316
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:10 schreef Loontjah het volgende:
Zo'n gare pauper hiero, die wel eens in dit topic post.
Die zijn vriendin niet onder zijn duim heeft.
Krijg jij eens ff lekker de betontyfus achter je hartkleppen of zo
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 5 december 2007 @ 14:18:08 #284
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55057350
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:13 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe kom je daar nou bij?
Sommigen mensen hebben een wat verkeerd beeld van de wereld en kunnen slecht mensen inschatten denk . Ach, wat maakt het ook uit.
Ben vandaag redelijk druk geweest met verslag en overleg hierover. Productief dagje
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55057383
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:17 schreef jackson het volgende:

[..]

Krijg jij eens ff lekker de betontyfus achter je hartkleppen of zo
klinkt als ouderwetse gezelligheid
Het is mijn zus, gast.
pi_55057452
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:18 schreef jackson het volgende:

Ben vandaag redelijk druk geweest met verslag en overleg hierover. Productief dagje
Mooizo!
  woensdag 5 december 2007 @ 14:22:13 #287
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55057463
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

klinkt als ouderwetse gezelligheid
Wat zal ik zeggen... gezelligheid kent geen tijd
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55057542
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:22 schreef jackson het volgende:

[..]

Wat zal ik zeggen... gezelligheid kent geen tijd
in dat geval ga ik mn spullen maar bij elkaar zoeken, nog even schijten en dan op huis aan!
Het is mijn zus, gast.
  woensdag 5 december 2007 @ 14:29:46 #289
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55057579
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

in dat geval ga ik mn spullen maar bij elkaar zoeken, nog even schijten en dan op huis aan!
Succes (ook met schijten!)
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55057660
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:29 schreef jackson het volgende:

[..]

Succes (ook met schijten!)
mijn dank is groot
Het is mijn zus, gast.
pi_55057717
Ik ga zo ook, nog snel even bakje koffie en dan weg.
Net een oscilloscoop opgerook hier, en dat stinkt nogal in ons kleine hokje
En die geur is ook niet echt gezond voor den mens, dus ben zo weg.

Baas is akkoord, snapte niet dat ik al niet weg was
pi_55057751
Haha, zie je wel !

Ik wist hem wakker te maken

Mensen op de kast jagen, heerlijk!
Mensen die er op in gaan, UBER!!!
Sappig !!
  woensdag 5 december 2007 @ 14:38:30 #293
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55057776
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

mijn dank is groot
En zo zal de drol zijn
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55057837
Wegens het aanmaken van stroomgroepen, gaat de tent om 15:30 plat.
Dus ik mag over (3 kwartier) eerder gaan. Sorry Chatgirl.
Sappig !!
pi_55057879
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:40 schreef Loontjah het volgende:
Wegens het aanmaken van stroomgroepen, gaat de tent om 15:30 plat.
Dus ik mag over (3 kwartier) eerder gaan. Sorry Chatgirl.
Ja hé. Dat kan niet natuurlijk.
pi_55057881
Doei Ilona

Ik ben ook weg
pi_55057886
Zal ik op je wachten dan
Sappig !!
pi_55057928
Nee hoor, dat hoeft niet joh
pi_55057953
Had ik ook niet gedaan hoor!

Vorige keer durfde je mij niet eens aan te kijken!!
Sappig !!
pi_55058021
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:45 schreef Loontjah het volgende:
Had ik ook niet gedaan hoor!

Vorige keer durfde je mij niet eens aan te kijken!!
Ik heb je toen ook helemaal niet gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')