Krijg jij eens ff lekker de betontyfus achter je hartkleppen of zoquote:Op woensdag 5 december 2007 14:10 schreef Loontjah het volgende:
Zo'n gare pauper hiero, die wel eens in dit topic post.
Die zijn vriendin niet onder zijn duim heeft.
Sommigen mensen hebben een wat verkeerd beeld van de wereld en kunnen slecht mensen inschatten denkquote:Op woensdag 5 december 2007 14:13 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe kom je daar nou bij?
klinkt als ouderwetse gezelligheidquote:Op woensdag 5 december 2007 14:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Krijg jij eens ff lekker de betontyfus achter je hartkleppen of zo
Mooizo!quote:Op woensdag 5 december 2007 14:18 schreef jackson het volgende:
Ben vandaag redelijk druk geweest met verslag en overleg hierover. Productief dagje
Wat zal ik zeggen... gezelligheid kent geen tijdquote:Op woensdag 5 december 2007 14:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klinkt als ouderwetse gezelligheid
in dat geval ga ik mn spullen maar bij elkaar zoeken, nog even schijten en dan op huis aan!quote:Op woensdag 5 december 2007 14:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen... gezelligheid kent geen tijd
Succes (ook met schijten!)quote:Op woensdag 5 december 2007 14:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
in dat geval ga ik mn spullen maar bij elkaar zoeken, nog even schijten en dan op huis aan!
mijn dank is grootquote:
En zo zal de drol zijnquote:
Ja hé. Dat kan niet natuurlijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:40 schreef Loontjah het volgende:
Wegens het aanmaken van stroomgroepen, gaat de tent om 15:30 plat.
Dus ik mag over (3 kwartier) eerder gaan. Sorry Chatgirl.
Ik heb je toen ook helemaal niet gezien.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:45 schreef Loontjah het volgende:
Had ik ook niet gedaan hoor!
Vorige keer durfde je mij niet eens aan te kijken!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |