Een drempel op een weg waar je 60 mag, moet je ook met 60 overheen kunnen. Anders zijn het prutsers geweest.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:07 schreef ColtZ40 het volgende:
Zouden ze de drempels leggen om de snelheid er uit te krijgen?
Overstekende treinen...quote:Op woensdag 5 december 2007 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een drempel op een weg waar je 60 mag, moet je ook met 60 overheen kunnen. Anders zijn het prutsers geweest.
Maar je hebt nu eenmaal van die mensen die voor alles op de rem gaan, waaronder regen, blaadjes en zulks.
quote:Op woensdag 5 december 2007 10:15 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Bij verkeersdrempels moet ik op de rem, anders gaat mijn voorspoiler eraan.
Je moet niet zo fucking ongeduldig zijn, pis ventje! Je bent namelijk niet alleen de op de wereld zover je dat je nog niet wist! En zeker in de spits, heeft het geen zin om iedereen maar op te jagen! Hoeveel winst behaald je daar mee, kwa tijd. Helemaal niks! Je staat misschien wel iets eerder voor het volgende rode licht. Wat ben jij nou stoerrr zegquote:Op woensdag 5 december 2007 10:04 schreef Aresdreams het volgende:
Een hoop onzin voor je leven
zelfs 80 lukt... al vind me gereedschapskistje dat midner grappig, die stuitert dna een beetje rond in me autoquote:Op woensdag 5 december 2007 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een drempel op een weg waar je 60 mag, moet je ook met 60 overheen kunnen. Anders zijn het prutsers geweest.
Maar je hebt nu eenmaal van die mensen die voor alles op de rem gaan, waaronder regen, blaadjes en zulks.
maar ik neem aan dat je in de ochtend spits niet een sluiproute neemt die je nog nooit genomen hebt?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Als ik ergens rijd waar ik nog nooit geweest ben ben ik ook eerder wat voorzichtig. Vooral met al die nieuwerwetse gevallen kan ik nooit inschatten hoe hard je er nou overheen kan.
Dat is niet waar, drempels zijn bedoeld om voetgangers/fietsers de kans te geven veilig over te steken. Er geldt dus stapvoets...quote:Op woensdag 5 december 2007 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor mensen zoals jij ga ik precies de max snelheid rijden of iets langzamer en als ze mij willen inhalen op een 2 baansweg geef ik gas bij zodat ze niet meer naar rechts kunnen om vervolgens door een tegemoetkomende vrachtwagen te worden geramd! Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:04 schreef Aresdreams het volgende:
En gaan remmen voor drempeltjes waar je makkelijk met 60 overheen kan... (en je mag daar ook 60, maaje hebt dus van die mensen die 40 of 50 gaan rijden...)
waarom doen die mensen dat?
beetje mij op lopen vreten achter die mensen omdat ik graag wel mijn gaspedaal (te ver) in durf te duwen...
Klacht samenvatting: mensen die onder de snelheidslimiet zich voortbewegen
een normalere toon aanslaan mag ook.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:18 schreef pjay het volgende:
[..]
Je moet niet zo fucking ongeduldig zijn, pis ventje! Je bent namelijk niet alleen de op de wereld zover je dat je nog niet wist! En zeker in de spits, heeft het geen zin om iedereen maar op te jagen! Hoeveel winst behaald je daar mee, kwa tijd. Helemaal niks! Je staat misschien wel iets eerder voor het volgende rode licht. Wat ben jij nou stoerrr zeg
Klacht : TS moet niet zo gruwelijk ongeduldig zijn
Edit : Wanneer rij je je uitlaat finaal aan badlappen?
ware het niet dat er maar 1 drempel is om fietsers over te laten steken, gene voetpad aanwezig is en aan beide kanten van de weg een ruim fietspad aangelegt is.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat is niet waar, drempels zijn bedoeld om voetgangers/fietsers de kans te geven veilig over te steken. Er geldt dus stapvoets...
en blijf je dus waarschijnlijk geen 40/50 rijden waar je 60 mag NA de drempels, neem ik aanquote:Op woensdag 5 december 2007 10:21 schreef danny91184 het volgende:
Omdat niet elke auto hetzelfde is....
Ik kan ook niet met 60 over drempels, en dan is ie nog niet eens verlaagd!
Alleen door de stugge vering kan ik er niet kei hard overheen en als tweede reden; me auto moet nog langer mee kunnen dan vandaag, dus ook de standaard bumpers die niet al te hoog van de grond liggen..
Dus ja, voorzichtigheid heb ik ook.
Alleen na de drempel geef ik altijd wel fatsoenlijk gas om weer zo snel mogelijk op de normale snelheid te komen..
gezelligquote:Op woensdag 5 december 2007 10:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Voor mensen zoals jij ga ik precies de max snelheid rijden of iets langzamer en als ze mij willen inhalen op een 2 baansweg geef ik gas bij zodat ze niet meer naar rechts kunnen om vervolgens door een tegemoetkomende vrachtwagen te worden geramd! Dat zal ze leren!
quote:Op woensdag 5 december 2007 10:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Voor mensen zoals jij ga ik precies de max snelheid rijden of iets langzamer en als ze mij willen inhalen op een 2 baansweg geef ik gas bij zodat ze niet meer naar rechts kunnen om vervolgens door een tegemoetkomende vrachtwagen te worden geramd! Dat zal ze leren!
Als iemand sneller wil, moet die ook maar een snellere auto hebben.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:31 schreef Tony_Montana het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk dat soort rukkers als jij in een auto, gasgeven als iemandje inhaalt, je bent niet goed bij je hoofd. Rij zo hard als je wilt maar als iemand harder wilt rijden laat m dat dan ook doen en geniet zelf lekker van je oudewijvensnelheid.
Als je dat bij mij doet lig je met jouw auto in de sloot of tegen de vangrail.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou, hopelijk betrappen ze jou ooit eens op zo'n overtreding en dan krijg je artikel 5 aan je broek, en kun je zwaaien naar je roze pasje.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor een drempel het is. Drempels die midden op een provinciale weg liggen, zonder zijweggetjes, hebben niks met fietsers of voetgangers te maken hoor. In een bebouwde kom heb je gelijk, maar daar hanteren ze gewoon zebrapaden en zulks.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat is niet waar, drempels zijn bedoeld om voetgangers/fietsers de kans te geven veilig over te steken. Er geldt dus stapvoets...
Wat een dom gelul, dat ze zulke mensen de openbare weg op laten gaan. Met auto en al de crusher in.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als iemand sneller wil, moet die ook maar een snellere auto hebben.
Oh, nu gaat het ineens om het stuk weg NA de drempels?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:28 schreef Aresdreams het volgende:
en blijf je dus waarschijnlijk geen 40/50 rijden waar je 60 mag NA de drempels, neem ik aan
Ik bepaal in zo'n geval zelf wel of ik iemand voorbij laat of niet! Laatst kwam er iemand met zo'n vrouwenautotje me inhalen, dit terwijl ik al iets van 140 á 150 reed. Denk je dat ik dan geen gas geef en dat vrouwen autotje achter me laat.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een dom gelul, dat ze zulke mensen de openbare weg op laten gaan. Met auto en al de crusher in.
Als iemand wil inhalen hoor jij gewoon je eigen snelheid aan te houden.
wel eens gedaan met zo een bestel busje die in wou halen over een doorgetrooken streep... had toen nog een automaatje, heerlijk zo een kickdown... hij was alleen heel erg boos dat ie vond, toen ik op mijn bestemming was, het mij duidelijk te maken hoe slecht ik wel reed in zijn ogen...quote:Op woensdag 5 december 2007 10:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik bepaal in zo'n geval zelf wel of ik iemand voorbij laat of niet! Laatst kwam er iemand met zo'n vrouwenautotje me inhalen, dit terwijl ik al iets van 140 á 150 reed. Denk je dat ik dan geen gas geef en dat vrouwen autotje achter me laat.
Ik ben geen flikker!
Mensen die inhalen over een doorgetrokken streep......quote:Op woensdag 5 december 2007 11:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wel eens gedaan met zo een bestel busje die in wou halen over een doorgetrooken streep... had toen nog een automaatje, heerlijk zo een kickdown... hij was alleen heel erg boos dat ie vond, toen ik op mijn bestemming was, het mij duidelijk te maken hoe slecht ik wel reed in zijn ogen...
tja, kan ik het helpen dat hij in wil halen voor een rotonde en dan net wat meters te kort komt
Wat ben jij een eikel zeg...quote:Op woensdag 5 december 2007 10:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik bepaal in zo'n geval zelf wel of ik iemand voorbij laat of niet! Laatst kwam er iemand met zo'n vrouwenautotje me inhalen, dit terwijl ik al iets van 140 á 150 reed. Denk je dat ik dan geen gas geef en dat vrouwen autotje achter me laat.
Ik ben geen flikker!
Ik laat mensen wel voorbij, wanneer ze echt sneller zijn. Maarja als je al Colt in je naam op fok hebt staan dan weet je niet wat echt sneller is en voel je je vast ook nog aangesproken op het woord flikker, of niet?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat ben jij een eikel zeg...
Ik rij al 140km/uur dus ik hoef er niemand voorbij te laten.
Je bent misschien geen flikker, maar wel een asociale egoïstische kloothommel die zijn rijbewijs helemaal niet verdient. Jij bepaalt helemaal niet wie je wel en niet voorlaat, je bent niet alleen op de weg hoor. En als je niet wil dat anderen je inhaalt, blijf je maar gewoon lekker 160/180 rijden, hopelijk rij je dan jezelf dood... weer een aso op de weg minder.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben geen flikker!
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik laat mensen wel voorbij, wanneer ze echt sneller zijn. Maarja als je al Colt in je naam op fok hebt staan dan weet je niet wat echt sneller is en voel je je vast ook nog aangesproken op het woord flikker, of niet?
LOL!!!!!1!!quote:Op woensdag 5 december 2007 11:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik laat mensen wel voorbij, wanneer ze echt sneller zijn. Maarja als je al Colt in je naam op fok hebt staan dan weet je niet wat echt sneller is en voel je je vast ook nog aangesproken op het woord flikker, of niet?
Wel stoer hoor, zo'n naam op een forum. Dan zeggen ze dat ik mijn kleine piemel moet corrigeren met zulk rij gedrag, jij hebt ook behoorlijk wat goed te maken, met zo'n naam of niet...quote:Op woensdag 5 december 2007 11:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
Colt is een pistool gek, je kan nog zo hard rijden een Colt is altijd sneller.
Jezus, wat ben jij dom. Zelfs Bonnie St. Claire zou zeggen dat jij dom bent. Nu heeft ie al een plaatje van een pistool in zijn ava staan en nog weet je de link niet te leggen tussen zijn naam en het plaatje.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mensen als jij zijn niet geschikt voor deelname aan het huidige verkeerquote:Op woensdag 5 december 2007 10:18 schreef pjay het volgende:
[..]
Je moet niet zo fucking ongeduldig zijn, pis ventje! Je bent namelijk niet alleen de op de wereld zover je dat je nog niet wist! En zeker in de spits, heeft het geen zin om iedereen maar op te jagen! Hoeveel winst behaald je daar mee, kwa tijd. Helemaal niks! Je staat misschien wel iets eerder voor het volgende rode licht. Wat ben jij nou stoerrr zeg
als ie flink wat toeren maakt schakelt ie wel lekker, en gelijk de juiste trap in dat ding...quote:Op woensdag 5 december 2007 11:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mensen die inhalen over een doorgetrokken streep......
Verder rijdt ik sinds kort ook wat vaker automaat maar heb niet echt het idee dat het snel gaat. Met een schakel auto merk in het veel meer.
Echt waar, dit gaat nergens meer overquote:Op woensdag 5 december 2007 11:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wel stoer hoor, zo'n naam op een forum. Dan zeggen ze dat ik mijn kleine piemel moet corrigeren met zulk rij gedrag, jij hebt ook behoorlijk wat goed te maken, met zo'n naam of niet...
Verder ben ik toch vrij om te rijden zoals ik zelf wil, het is toch gewoon triest als zo'n vrouwenautotje je inhaalt. Wie ben ik verder ten last als ik even het gas wat dieper in druk wanneer zo'n autotje naast me zit. Geen mens toch. Verder betaal ik mijn boetes gewoon en maak ik geen slachtoffers.
Volgens mij is iedereen die dit niet snapt of gewoon vrouw, of flikker, of zonder rijbewijs en ballen...
Metal in de naam en meteen ook een beetje ballen! Hier mag ik wel over. Ik kan ook niet over van die nichtjes die in het verkeer twijfelen. Ik geef altijd duidelijk aan wat ik wil en in zo'n situatie is mijn wil vaak ook wet. Als je van rechts komt heb je voorang, maar als je dan begint te twijfelen is in mijn optiek je recht op voorrang voorbij.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mensen als jij zijn niet geschikt voor deelname aan het huidige verkeer![]()
Jij hebt niet te bepalen hoe hard andere mensen rijden, als dat je blij maakt, ga je maar lekker met de trein, daar gaat iedereen met dezelfde snelheid...
ff reageren op je edit...quote:Op woensdag 5 december 2007 10:18 schreef pjay het volgende:
[..]
Wat denk je van de hobby schietsport?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wel stoer hoor, zo'n naam op een forum. Dan zeggen ze dat ik mijn kleine piemel moet corrigeren met zulk rij gedrag, jij hebt ook behoorlijk wat goed te maken, met zo'n naam of niet...
maar stel dat ze niet twijfelen, maar de situatie iets beter in willen schatten, en verwachten dat ze wel voorhang van je krijgen, das dan niet geheel netjes van je, wel?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Metal in de naam en meteen ook een beetje ballen! Hier mag ik wel over. Ik kan ook niet over van die nichtjes die in het verkeer twijfelen. Ik geef altijd duidelijk aan wat ik wil en in zo'n situatie is mijn wil vaak ook wet. Als je van rechts komt heb je voorang, maar als je dan begint te twijfelen is in mijn optiek je recht op voorrang voorbij.
Er zijn te veel twijfelaars in het verkeer, die al bijna stil staan voor de situatie zich aanvangt. Heeft het dan met het lef van deze mensen te maken, durven ze geen innitiatief te tonen. Gadverdamme!
wij zijn gewoon stoer met gitaren, of niet dean?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:34 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, stoer lopen doen met een pistool in je naam en UI
Wannebe gangster
Waarom niet?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar ik neem aan dat je in de ochtend spits niet een sluiproute neemt die je nog nooit genomen hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |