zoals eerder gezegd hier had hij best in mogen vallen zondagquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is helemaal niet nodig om hem te brengen, heeft niks met het niet durven van van Marwijk te maken.
mee eens, J. Buijs heeft een prima voorbereiding gespeeld en verdient naar mijn mening wel wat speelminuten tijdens de competitie.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:09 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zoals eerder gezegd hier had hij best in mogen vallen zondag
Ja vast............die sukkel heeft ons meer punten gekost dan opgeleverd hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:01 schreef ASroma het volgende:
[..]
beetje respect voor die gast, zonder hem waren jullie vorig jaar gedegradeerd
klopt helemaal en nog maar 18 jaar meen ik dus tijd genoeg om nog beter te worden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:25 schreef Lastpost het volgende:
Van mij mag Buijs toch echt de kans krijgen in het eerste, gisteren speelde hij ook weer een geweldige pot voetbal waarbij het slechts een klein foutje maakte met een iets te krappe terugspeelbal, maar verder valt die jongen écht op, i.t.t Greene en Tiendalli die gisteren ook in de verdediging stonden.
Sterke jongen, goede kopper en over inzet, passie en strijd weinig te klagen.
Topgozer!
Maar beter wordt je niet door alleen maar te trainen natuurlijk, daarvoor moet je wedstrijden spelen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
klopt helemaal en nog maar 18 jaar meen ik dus tijd genoeg om nog beter te worden.
Vast al gepost, maar geen zin het vorige topic terug te lezen.quote:Lee: 'Sorry als ik mensen heb teleurgesteld'
04/12/2007 12:42
Wat Chun-Soo Lee betreft keert hij op korte termijn terug in Rotterdam. 'Ik wil het opnieuw proberen bij Feyenoord', aldus de Zuid-Koreaan.
Tot teleurstelling van Feyenoord meldde Lee zich twee weken geleden ziek. De Zuid-Koreaan kampte met aanpassingsproblemen. Feyenoord gaf de aanvaller toestemming naar zijn vaderland af te reizen.
Lee is in Zuid-Korea weer tot rust gekomen. 'Het klopt dat ik het moeilijk heb gehad', vertelt Lee in een interview met Ilgan Sports. 'Ik had mijn zinnen gezet op een transfer naar Engeland en dan is het een teleurstelling in Nederland terecht te komen.'
'Het weer is somber, op de training wordt geen rekening gehouden met de individuele conditie van de spelers, de druk om meteen te presteren was groot en ik voelde me eenzaam', somt Lee zijn problemen op. De Telegraaf meldt verder dat de Aziaat problemen had met zijn tolk.
Zijn verblijf in Zuid-Korea heeft Lee al goed gedaan. 'Ik ben weer rustig in mijn hoofd. Ik wil het opnieuw proberen bij Feyenoord. Het spijt me als mijn acties mensen hebben teleurgesteld.'
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Lee is in Zuid-Korea weer tot rust gekomen. 'Het klopt dat ik het moeilijk heb gehad', vertelt Lee in een interview met Ilgan Sports. 'Ik had mijn zinnen gezet op een transfer naar Engeland en dan is het een teleurstelling in Nederland terecht te komen.'
klopt maar ik denk dat het nog wel komt, hij is nog maar 18. Ik denk dat ie volgend seizoen z'n wedstrijden wel mee zal pikken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:50 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Maar beter wordt je niet door alleen maar te trainen natuurlijk, daarvoor moet je wedstrijden spelen.
Mja, er gaan al meerdere verhalen nu. Zie mijn quote..quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Vast al gepost, maar geen zin het vorige topic terug te lezen.
het verhaal wat die kale postte is al wat ouder geloof ikquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, er gaan al meerdere verhalen nu. Zie mijn quote..
Waarschijnlijk zijn die jeugdspelers wel beter dan Greene en Buijs.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:02 schreef Happel het volgende:
Met het oog op wedstrijdritme, vind ik het belangrijker dat spelers als Greene en D. Buijs speeltijd krijgen, dan een jeugdspeler, die voorlopig toch geen belangrijke basisspeler zal worden.
Een deel heeft zonder probleem de vakken verlaten omdat ze tussen die Amsterdammers zaten en een ander deel had wat meer moeilijkheden i.v.m het opwachten buiten door een mannetje of 200 (ruwe schatting) omdat ze aan de overzijde zaten van vak M, wat normaliter niet gebruikt wordt door het klootjesvolk bij dit soort wedstrijden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:35 schreef rubbereend het volgende:
puike prestatie van Jong Feyenoord, is vast een latertje geworden voor diegene die gisteravond geweest zijn, nog veilig de Arena uit kunnen komen?
Tuurlijk heeft ie nog tijd genoeg om door te ontwikkelen, maar die jongen steekt nu al met kop en schouders boven de rest uit in Jong Feyenoord terwijl daar ook geregeld spelers rondlopen in de verdediging die bij de A-selectie zitten of behoorden te zitten (Collen en een Saïdi bijv.) en ik betwijfel of hij het slechter zou doen als Bahia, die overigens ook absoluut niet slecht speelt dit seizoen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
klopt helemaal en nog maar 18 jaar meen ik dus tijd genoeg om nog beter te worden.
Dan nog. Van Marwijk geeft deze twee de voorkeur, dus dienen ze ook gewoon wedstrijdritme op te doen ten faveure van de jeugd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn die jeugdspelers wel beter dan Greene en Buijs.
Wat een tyfus jodenkoeken zijn 't ook, stelletje Calimero's.quote:Winter: we speelden Feyenoord helemaal weg
Jong 020 verloor maandagavond na strafschoppen de mini-Klassieker van Jong Feyenoord. Dennis Gentenaar wist vier penalty's te keren, maar miste zelf de allerlaatste. Aron Winter is diep teleurgesteld over de uitschakeling in het bekertoernooi. "We hadden gewoon moeten winnen. We hebben gewoon gefaald. Klaar! Wij speelden Feyenoord op een gegeven moment helemaal weg. We hebben veel kansen gecreëerd", aldus de trainer tegenover Highlow.nl.
Gentenaar leek de grote held van Jong 020 te worden, totdat hij zelf de allerlaatste strafschop van de penaltyreeks moest binnenschieten. De 32-jarige sluitpost kon de druk niet aan en schoot de bal over. Jong Feyenoord bekert nu verder in het toernooi voor beloftenelftallen. "Dat is klote!", aldus een boze Winter na afloop van de blamage.
Winter was niet tevreden over het optreden van de arbiter. "Ik moet je daarbij zeggen, dat ook de scheidsrechter hen een beetje in het zadel heeft geholpen. Zijn beslissingen waren niet altijd correct. Bij de penalty's bijvoorbeeld liep de scheidsrechter twee keer weg als wij een penalty moesten nemen. Dan denk ik bij mezelf, is het pupillenvoetbal?"
"Dat je deze wedstrijd verliest is teleurstellend en dat merk je ook aan die jongens", vervolgt de trainer van Jong 020. "Ook omdat het uiteindelijk op penalty's schieten is aangekomen. Er zijn strafschoppen gemist en gestopt, dan is dat gewoon heel zuur. Er zat veel meer in. En Feyenoord moet nu niet net doen alsof ze werelds hebben gevoetbald, dat was gewoon dramatisch."
Bron: Highlow.nl
Ik heb een silvercard en ik grijp al het hele seizoen naast de kaarten, zelfs bij Roda-uit en Psv-uit waar de kaarten helemaal niet zo snel gingen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kaartverkoop voor NEC uit is begonnen.
Ik zal wel weer geen kaarten kunnen krijgen. Ruk systeem.
Same here...quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb een silvercard en ik grijp al het hele seizoen naast de kaarten, zelfs bij Roda-uit en Psv-uit waar de kaarten helemaal niet zo snel gingen.
Dan had ik weer de pech dat ik om 09.00 uur 's ochtends 2 josti's voor me had die 6 kaarten voor Psv willen hebben maar niet weten in welk vak en me niet voor willen laten
quote:Troubled Feyenoord Rotterdam striker Lee Chun-soo seems more of an attacker off the pitch than on it.
According to police, Lee, who was apparently having too much fun the night before leaving for Rotterdam, was accused of assaulting a waitress at a hostess bar in southern Seoul.
The 27-year-old victim originally sought to press charges against the South Korean international but later withdrew her suit.
``Lee had drank at the bar on Sept. 21, a day before he left for the Netherlands, and had been sued by the female employee, who claimed to have been assaulted by Lee,'' said an official from the Gangnam police station.
``However, she suddenly decide to withdraw her suit and thus waive her right for arraignment,'' he said, declining to comment whether the alleged victim and footballer reached a settlement. ``Lee is not being investigated over the incident.''
In an interview with vernacular daily, Ilgan Sports, the bar hostess admitted that there was a ``trivial'' altercation between her and Lee.
``It wasn't a big deal that deserves so much news coverage,'' she was quoted as saying. ``I don't want Lee's playing career to end because of this.''
She said she didn't receive money from the footballer in a settlement.
``We were both drunk, and it's hard to say whose fault it was that started the fight,'' she said. ``I filed the suit against him in a state of anger the following morning but called the police officer to withdraw the suit in the afternoon.''
About the severity of Lee's actions, she said ``It wasn't much. The doctor didn't even write me a diagnosis.''
Lee left Feyenoord and made a surprise return to Seoul Wednesday, with the team explaining it as a two-week break to treat his flu and ``homesickness.''
IFA Sports, which represents Lee, denied that his home visit has anything to do with the assault incident.
Lee's unexpected home visit and the unusual explanation for it raised speculations whether the footballer is trying to plot his way out of Feyenoord after playing just four games for the Dutch giants.
The 26-year-old striker, who was labeled a bust in his past spells with Real Sociedad and Numancia, admitted experiencing trouble adapting to life and football in Rotterdam.
The revelation of the bar incident adds another embarrassing tilt to the career of the star footballer, who once called himself ``better than Beckham.'' It's now becoming clear that Lee will likely never match the respect the British icon commands from his opponents, nor from women.
Er zit hier iemand op het forum, die wil nog wel eens een kaartje of 14 regelenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kaartverkoop voor NEC uit is begonnen.
Ik zal wel weer geen kaarten kunnen krijgen. Ruk systeem.
En hoe kut, kolerequote:Op dinsdag 4 december 2007 17:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vakkie_W kun je trouwens verwijderen. Dat was een kutkloon van mij.
PM Me ffquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:22 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Er zit hier iemand op het forum, die wil nog wel eens een kaartje of 14 regelen
Berichten van oud-feyenoorders mogen niet meer gepost worden. Berichten van Feyenoorders mogen niet meer gepost worden..quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:21 schreef Staanplaats het volgende:
Ik word al die bericht van die Llee zooo zat...
Interesseert het ons nou of ie komt of niet, of wat het probleem. Hijs kon niet voetballen en dat zal die nog steeds niet kunnen. Dus optyfen, niemand mist hem, alleen die 2 miljoen nog ff uit zn broek kloppen.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
We waren bij deel 14 van de soap toch? Nouja in ieder geval:
[..].
Jong Ajax.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een tyfus jodenkoeken zijn 't ook, stelletje Calimero's.![]()
Maar weet iemand of er al geloot is voor de volgende ronde en wie de volgende tegenstander is van Jong Feyenoord?
Nee, mols zou er wel thuis horen wou je zeggen??quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:27 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Jong Ajax.
Gentenaar 30-09-1975 .
Dat hoor je mij ook niet zeggen, maar blijft apart als er Jong in de titel staat.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, mols zou er wel thuis horen wou je zeggen??
Com-pen-satie-spe-lers.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:40 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dat hoor je mij ook niet zeggen, maar blijft apart als er Jong in de titel staat.
Mols is eigelijk al te oud voor het 1e van Feyenoord zou ik zegggen, had dan Den Ouden als pinchtsitter erbij genomen.
No shit Sherlock..quote:
quote:
Laat hem maar lekker blijven.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:46 schreef EnactedChaos het volgende:
Dat zou wat zijn als van Marwijk naar Oranje gaat na de zomer. Zie t niet gebeuren eigenlijk. Vind t niet echt een persoon voor nationaal elftal. Aan de andere kant: de overige kandidaten (Rutten, Rijkaard en Adriaanse) zie ik ook niet zo heel snel gaan eigenlijk.
Dan Jol of Been maar halen tegen die tijd
Misschien wat voor jullie?quote:Dudek zinspeelt op vertrek bij Real Madrid
Sorry, ben niet echt op de hoogte, maar wat is usenet.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Op usenet:
552215 Feyenoord 100 jaar Tribute
552212 Pierre van Hooijkdonk Tribute
552208 Jozsef Kiprich Tribute
552206 Christian Gyan Tribute
552205 Dirk Kuyt Tribute
Kijk eens hier.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Sorry, ben niet echt op de hoogte, maar wat is usenet.
je vergeet Ekramy of moet je die niet?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Dudek mag van mij komen als derde man achter Mulder en Henk.
Thanx!quote:Op woensdag 5 december 2007 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze zijn trouwens ook gewoon hier te bekijken:
http://www.frfc1908.nl/tributes.php
Maar als je ze download kun je ze bewaren / op een dvdtje branden ofzo.
Nee, dan mag hij wel naar het EKquote:Op woensdag 5 december 2007 13:49 schreef TJDoornbos het volgende:
kom maar op. Velthuizen is een goede keeperquote:Op woensdag 5 december 2007 13:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Nee, te oud.
Volgend jaar Ekramy of Velthuizen in het doel
Als Dudek komt, dan moet hij gewoon eerste keeper worden. Kom nou.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:49 schreef TJDoornbos het volgende:
uiteraard, sowieso slaat z'n opmerking nergens opquote:Op woensdag 5 december 2007 14:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Als Dudek komt, dan moet hij gewoon eerste keeper worden. Kom nou.
mooie beeldenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze zijn trouwens ook gewoon hier te bekijken:
http://www.frfc1908.nl/tributes.php
Maar als je ze download kun je ze bewaren / op een dvdtje branden ofzo.
quote:Vertrokken spelers
* Ghana Mohammed Abubakari naar Panserraikos FC
* Nederland Maikel Aerts naar Willem II
* Ghana Akwasi-Nana Asare naar KV Mechelen
* Nederland Richard Blonk naar ADO Den Haag
* Marokko Ali Boussaboun naar Al-Wakrah Sport Club
* Nederland Romeo Castelen naar Hamburger SV
* Griekenland Angelos Charisteas naar 1. FC Nürnberg
* Nederland Stef Doedee naar RKC Waalwijk
* Ghana Christian Gyan stopt
* Nederland Frank de Haan naar FC Dordrecht
* Marokko Mo Hammouti naar ADO Den Haag
* Nederland Pierre van Hooijdonk stopt en loopt stage bij Excelsior
* België Stein Huysegems naar FC Twente
* Ghana Abdul-Yakuni Iddi naar KV Mechelen
* Nederland Rico Kogeldans naar ADO Den Haag
* Finland Joonas Kolkka naar NAC Breda
* België Philippe Léonard naar n.n.b.
* Nederland Patrick Lodewijks stopt en wordt keeperstrainer bij Feyenoord
* Nederland Mark Otten naar NEC Nijmegen
* Brazilië Gèrson Magrão naar CR Flamengo
* Nederland Resham Sardar naar FC Dordrecht
* Nederland Alfred Schreuder naar FC Twente
* Nederland Royston Drenthe naar Real Madrid
Laten ze dat aub niet doen zeg. Kopen voor niks, ok. Maar als je m huurt staat ie alleen maar andere spelers in de weg. Denk trouwens dat ie t zelf ook niet zou doen, maar goed.quote:Sportweek: "Real wil Drenthe stallen bij Feyenoord"
Royston Drenthe keert wellicht eerder terug dan verwacht bij Feyenoord. Een directielid van De Koninklijke heeft vorige week gesproken met Feyenoord om te praten over een verhuur van Drenthe in de winterstop.
Drenthe is na een hoopgevend begin snel weggezakt in de hiërarchie bij Real Madrid. Volgens Spaanse media maakt de revelatie van het EK onder-21 deel uit van de operación salida; spelers die in de winterstop mogen uitkijken naar een andere club.
Drenthe zou nog niet zijn afgeschreven. Real Madrid-coach Bernd Schuster ziet het best zitten in de jeugdinternational, maar hij verwacht dat hij deze jaargang weinig gebruik zal maken van de diensten van de Nederlander en stelde daarom een verhuur voor aan de directie.
Laat maar lekker weg blijven, en wegkwijnen op de tribune bij Real!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:53 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Laten ze dat aub niet doen zeg. Kopen voor niks, ok. Maar als je m huurt staat ie alleen maar andere spelers in de weg. Denk trouwens dat ie t zelf ook niet zou doen, maar goed.
Blijf weg en keer nooit meer terug. Zoals EC zegt hij zou als die gehuurd word alleen maar andere jeugdspelers in de weg staan. Zelfde met Sahin als die niet gekocht kan worden heeftie een jaartje Wijnaldum ofzo uit de basis gehouden!!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:53 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Laten ze dat aub niet doen zeg. Kopen voor niks, ok. Maar als je m huurt staat ie alleen maar andere spelers in de weg. Denk trouwens dat ie t zelf ook niet zou doen, maar goed.
quote:Als dit bericht niet correct wordt weergegeven, kunt u hier klikken om de browser te starten.
Informatie punten
Feyenoord Rotterdam
Postbus 9635
3007 AP Rotterdam
Web:
www.feyenoord.nl/
klantenservice
Geopend:
Ma-vr 09.00 – 17.00 uur
Za 09.00 – 12.00 uur
Wedstrijddag: 10.30 uur
Info: www.feyenoord.nl/
uitwedstrijden Seizoenkaartnummer:
0280074501
U heeft de volgende punten behaald:
FC Utrecht 0
Roda JC 0
PSV 0
Vitesse 0
FC Twente 0
FC Groningen 0
Totaal 0
INFO-MAIL PUNTEN
Met ingang van het seizoen 2007/2008 is het systeem met betrekking tot de telling van wedstrijden voor het toekennen c.q. behoud van de uitkaart gewijzigd. Voorheen vormde het aantal bezochte wedstrijden de maatstaf, waarbij in de regel gold dat Diamondcardhouders maximaal twee wedstrijden per seizoen mochten missen. Dit systeem is vervangen door een puntensysteem, waarbij aan elke officiële uitwedstrijd een aantal punten wordt toegekend.
De volgende criteria worden gehanteerd:
Minder dan 500 kaarten beschikbaar 1
Tussen de 500 en 1.000 kaarten beschikbaar 2
Meer dan 1.000 kaarten beschikbaar 3
Wedstrijd op zondagmiddag 1
Wedstrijd op zaterdagavond 2
Wedstrijd op doordeweekse avond (incl. vrijdag) 3
Vrij vervoer 1
Verplicht combivervoer 2
Afstand Rotterdam-speelstad minder dan 50 km 1
Afstand Rotterdam-speelstad minder dan 150 km 2
Afstand Rotterdam-speelstad meer dan 150 km 3
Bekerwedstrijd 2
Puntenaantal voor een Europese uitwedstrijd zal nader bepaald worden
Aanvullende bepalingen:
Na elk seizoen wordt een ranglijst opgemaakt. Het totale aantal behaalde punten is bepalend voor de toekenning van het type uitkaart in het seizoen daarop, waarbij geldt:
Diamondcard De nummers 1 t/m 400
Goldcard De nummer 401 t/m 1200
Silvercard Alle overigen
Punten worden meegenomen naar een volgend seizoen. Supporters die in een seizoen wat minder wedstrijden kunnen bezoeken lopen hierdoor niet per direct het risico verworven rechten te verliezen.
In de beoordeling worden de historische gegevens van de laatste drie seizoenen meegenomen. In het vierde seizoen vervallen derhalve de punten behaald in het eerste seizoen. Omdat we pas dit seizoen met het nieuwe systeem begonnen zijn geldt dat nu nog niet.
Promotie/degradatie per één stap mogelijk. Een Diamondcardhouder kan niet worden teruggezet naar Silvercard, en een Silvercardhouder kan niet promoveren tot Diamondcardhouder.
Supporters hoeven geen contact meer op te nemen met Feyenoord wanneer zij een wedstrijd niet kunnen bezoeken. Eventueel puntverlies kan bij andere wedstrijden gecompenseerd worden. Alleen voor bijzondere gevallen worden uitzonderingen gemaakt.
Supporters die een kaart voor een uitwedstrijd hebben gekocht ontvangen in een speciale infomail met betrekking tot deze wedstrijd een overzicht van het aantal behaalde punten. Eens per kwartaal ontvangen alle uitkaarthouders een overzicht.
Stand van zaken tot en met FC Groningen-Feyenoord
Punten Diamond Gold Silver Totaal Cumulatief
49 266 119 1 386 386
42 12 11 1 24 410
41 58 48 3 109 519
40 30 68 8 106 625
34 2 11 3 16 641
33 6 32 23 61 702
32 9 64 11 84 786
31 3 34 8 45 831
26 4 9 6 19 850
25 2 38 49 89 939
24 2 34 48 84 1.023
23 23 37 25 85 1.108
18 1 3 3 7 1.115
16 2 53 141 196 1.311
15 3 14 52 69 1.380
8 2 45 593 640 2.020
7 0 5 68 73 2.093
0 2 66 9.290 9.358 11.451
Totaal 427 691 10.333 11.451
Uw puntenaantal treft u in deze infomail aan. Heeft u op- of aanmerkingen dan kunt u daarvoor gebruik maken van een formulier op onze website.
Wij gaan ervan uit u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Feyenoord Rotterdam N.V.
© 2007 Feyenoord Rotterdam N.V.
Deze mailing wordt automatisch verstuurd door Feyenoord m.b.v. de e-sites e-sender.
wijzig uw gegevens | afmelden
Wijnaldum is net 17 geworden, die kan nog wel ff wachten. Ok, Sahin is ook erg jong, maar die heeft al genoeg internationale ervaring.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Blijf weg en keer nooit meer terug. Zoals EC zegt hij zou als die gehuurd word alleen maar andere jeugdspelers in de weg staan. Zelfde met Sahin als die niet gekocht kan worden heeftie een jaartje Wijnaldum ofzo uit de basis gehouden!!
volgens mij vullen ze elkaar toch zeker wel aan..quote:Op donderdag 6 december 2007 09:57 schreef TC03 het volgende:
Drenthe zou De Cler alleen maar in de weg lopen.
VOor die mailing moet je jezelf ff aanmelden.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:35 schreef Happel het volgende:
Ik krijg helemaal gen mailings over punten, alleen maar mailtjes van Feijenoord met gratis codes voor Planet Voetbal. Ook gunstig.
Te triest gewoon....quote:Leroy Fer belaagd na Jong 020 - Jong Feyenoord
Het Algemeen Dagblad meldt dat Leroy Fer na afloop van het gewonnen bekerduel van Jong Feyenoord tegen Jong Ajax op het parkeerdek van de Arena is belaagd door een fan. Hij werd daarbij overigens niet geraakt. Ajax legde de fan direct een stadionverbod op. Vanwege ongeregeldheden in 2004 wordt het duel al sindsdien in het stadion afgewerkt.
Moet die niet offline gehaald worden door Feyenoord?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:11 schreef Luni het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=stj2_lSaqyA
Die ................ doen hun reputatie weer eens eer aanquote:Leroy Fer belaagd door ajax-fan
Datum: 06-12-2007 Bron: Ad.nl
Feyenoorder Leroy Fer is afgelopen maandag in amsterdam na afloop van de bekerwedstrijd tegen Jong ajax belaagd door een supporter van de thuisclub. De man, een seizoenkaarthouder van de thuisclub, maakte bij de spelersbus van de Rotterdammsers, op het parkeerdek van de arena, een schoppende beweging naar de 17-jarige middenvelder.
Fer werd overigens niet geraakt en heeft ook geen aangifte van het voorval gedaan. Voor ajax was deze actie wel aanleiding om de seizoenkaart van de fan onmiddellijk in te nemen. Feyenoord vertrok als winnaar uit de arena. De Rotterdamse reserves schakelden Jong ajax na het nemen van strafschoppen uit. De eindstand was 1-1.
Het is niet voor het eerst dat het bij een wedstrijd tussen de beloftes van beide aartsrivalen uit de hand is gelopen.
In 2004 kregen de Feyenoorders Robin van Persie en Jorge Acua klappen toen supporters van ajax massaal het jeugdcomplex "de toekomst" bestormden. Om veiligheidsredenen wordt Jong ajax-Jong Feyenoord sindsdien in de arena gespeeld, omdat het stadion beter beveiligd kan worden. Zbigniew Malkowski kreeg in amsterdam als keeper van Jong Feyenoord eerder al eens een klap van een ajax-"fan".
Waarom meervoud?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:25 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Die ............. doen hun reputatie weer eens eer aan
Mooizo.quote:Beste Feyenoord-fan,
VVV Venlo uit, een wedstrijd die je niet mag missen. En dat hoeft ook niet. Want als fan van Feyenoord kun je nu gratis en live op Planet Voetbal zien of wij de drie punten pakken.
Het enige dat je hoeft te doen om van deze speciale aanbieding te profiteren, is naar www.planetvoetbal.nl te gaan en deze code ******** in te voeren. Dan kun je aanstaande zondag genieten van 90 minuten topvoetbal. Live en vanaf de eerste rij.
Ook na de wedstrijd in Venlo kun je bij Planet Voetbal alle wedstrijden live zien. Van Feyenoord, én van alle andere clubs in de Eredivisie. Inclusief de play-offs. Kortom: met Planet Voetbal geniet je van uren topvoetbal. Ieder weekend opnieuw. En dat voor slechts ¤ 4,50 per weekend.
Ga snel naar www.planetvoetbal.nl en kijk aanstaande zondag gratis naar onze wedstrijd tegen VVV Venlo.
Met vriendelijke groet,
Feyenoord Rotterdam N.V.
Omdat het net zo goed een tiental, dan niet hondertal had kunnen zijn. Nu niet doen alsof het maar een dwaze actie van een wazig persoon was.quote:
quote:Leroy Fer verlengt zijn contract bij Feyenoord
Feyenoord heeft Leroy Fer langer aan zich gebonden. De 17-jarige middenvelder verlengde zijn verbintenis met vier jaar, dat meldt RTV Rijnmond. De jeugdinternational mag de komende tijd tevens bij de selectie blijven.
De jongeling debuteerde afgelopen zondag in het duel met Heracles. Die week daarvoor zat Fer al op de bank bij FC Groningen, echter kreeg hij geen speeltijd. Afgelopen weekend gebeurde dat dus wel. Fer dankte zijn plek bij de wedstrijdselectie aan de grote blessurelijst waarmee Van Marwijk momenteel te kampen heeft.
Was het niet zo dat jeugdspelers maar voor 3 jaar mochten tekenen?? Zoiets was toch bij PSV het geval met Aisati geloof ik..quote:
Wat is dat voor gekkigheid?quote:Op donderdag 6 december 2007 17:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Was het niet zo dat jeugdspelers maar voor 3 jaar mochten tekenen?? Zoiets was toch bij PSV het geval met Aisati geloof ik..
Whahaquote:Op donderdag 6 december 2007 17:14 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat is dat voor gekkigheid?
Al wil ie voor 20 jaar tekenen, dan doet ie dat toch lekker..
Denk ik meer om te voorkomen dat clubs hun jeugd onder druk zetten om voor 20 jaar te tekenen waardoor ze later als ze 20 zijn en niet aan de bak komen bij Feyenoord of Ajax ook niet weg kunnen omdat ze een te hoge vergoeding eisen.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:14 schreef EnactedChaos het volgende:
Wat is dat voor gekkigheid?
Al wil ie voor 20 jaar tekenen, dan doet ie dat toch lekker..
Je bent dan wel 20 jaar verzekerd van een goed salaris...quote:Op donderdag 6 december 2007 17:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk ik meer om te voorkomen dat clubs hun jeugd onder druk zetten om voor 20 jaar te tekenen waardoor ze later als ze 20 zijn en niet aan de bak komen bij Feyenoord of Ajax ook niet weg kunnen omdat ze een te hoge vergoeding eisen.
Beetje zelfbescherming denk ik.
Omdat we het niet laten werken nee, zo rond de kerst moet je een beteje uitgaan van een ideale wereld hequote:Op donderdag 6 december 2007 17:15 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whahazo werkt het niet in deze wereld
precies het is kerst knuffeltijdquote:Op donderdag 6 december 2007 17:40 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Omdat we het niet laten werken nee, zo rond de kerst moet je een beteje uitgaan van een ideale wereld he
Als ik bij Feyenoord zou voetballen zou ik zo tekeken voor 20 jaar hoor, geen probleem
Vindt het dan een beetje raar dat Feyenoord Fer een contract laat tekenen voor 4.5 jaar terwijl dit van aissati onlangs nog zo in het nieuws is geweest..quote:Een FIFA-reglement stelt de 19-jarige middenvelder in staat om al eind 2008 bij de landskampioen op te stappen. Volgens de wereldvoetbalbond is een contract dat voor een achttiende verjaardag wordt getekend, niet langer dan drie jaar geldig.
Ik vind Timmer ook een beste vent, maar als hij gaat verlengen staat hij idd de ontwikkeling van 2 keepers enorm in de weg.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:34 schreef ursel het volgende:
Oooh.. en nog even wat Timmer nieuws..
Fitte Timmer gaat contract bij Feyenoord verlengen
Zal Ekramy niet echt blij mee zijn denk ik..
elke handtekening is meegenomen, kan altijd verlengd worden (tenzij speler of club niet wil natuurlijk)quote:Op donderdag 6 december 2007 19:33 schreef ursel het volgende:
Hier dat bericht over aissati. Daarin staat de volgende fifa-reglement:
[..]
Vindt het dan een beetje raar dat Feyenoord Fer een contract laat tekenen voor 4.5 jaar terwijl dit van aissati onlangs nog zo in het nieuws is geweest..
Ik zeg ook niet dat het contract verkeerd is, alleen de lengte ervan. Zover ik die fifa regel kan volgen heeft het geen nut om een langer contract aan te bieden en kan je alleen maar jezelf in de vingers snijden doordat je deze regel vergeet en er opeens een club aan komt kloppen na 3 jaar..quote:Op donderdag 6 december 2007 19:37 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
elke handtekening is meegenomen, kan altijd verlengd worden (tenzij speler of club niet wil natuurlijk)
tijdje terug haalde Chelsea ook een jeugdspeler bij ons weg die geen contract had
Waar kunnen we tekenen!!quote:Op donderdag 6 december 2007 17:40 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Omdat we het niet laten werken nee, zo rond de kerst moet je een beteje uitgaan van een ideale wereld he
Als ik bij Feyenoord zou voetballen zou ik zo tekeken voor 20 jaar hoor, geen probleem
Volgens mij is het hem alleen maar te doen om de uitslagen van jouw cluppie, niet die van Feijenoord. Beetje triest...quote:Op donderdag 6 december 2007 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Omdat feyenoord daar 6-0 voorstaat tegen Heracles
En AJAX 0-3 achte tegen NAC Breda
quote:Van Bronckhorst twijfelgeval voor VVV-Venlo
07/12/2007 13:31
Giovanni van Bronckhorst is zondag mogelijk niet van de partij in Venlo. De aanvoerder heeft last van zijn knie en moet mogelijk het duel met VVV-Venlo laten schieten.
De Feyenoord-aanvoerder liep de kwetsuur op in het duel met Heracles en werd om die reden gewisseld. ‘Het liet zich niet ernstig aanzien, maar deze week kreeg hij er toch wat last van. Ik maak me wel zorgen over zondag’, zegt Bert van Marwijk op de site van Feyenoord.
Doelman Henk Timmer doorstond vrijdagochtend met succes een test. Van Marwijk: ‘Als zich geen complicaties voordoen, keept hij gewoon.’ Dwight Tiendalli en Jacob Lensky zitten zondag nog niet bij de selectie. Beide Feyenoorders zijn nagenoeg fit, maar Van Marwijk wil hen eerst nog een keer bij Jong Feyenoord aan het werk zien. ‘Daarna komen ze in aanmerking voor de eerste achttien’, aldus de trainer.
Maakt niet uit. Gelukkig is de selectie breed genoeg om dit op te vangen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:41 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Veel blessures dit seizoen...
Als Ajax er niet op had gestaan, was ie waarschijnlijk niet eens gepost.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij is het hem alleen maar te doen om de uitslagen van jouw cluppie, niet die van Feijenoord. Beetje triest...
Als Feyenoord er niet op had gestaan ook niet, boeiend...quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als Ajax er niet op had gestaan, was ie waarschijnlijk niet eens gepost.
Fer: 05 januari 1990quote:
Wie wilde je er anders neerzetten? De continue falende Buijs?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Rustig brengen en dan pakt hij hopelijk zelf zijn kans.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:45 schreef ruud_fr het volgende:
Bruins nog niet fit?
neuh en oftie az haalt was dacht ik onduidelijk!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:45 schreef ruud_fr het volgende:
Bruins nog niet fit?
Ja, tof man.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is het met Leonard dan? Heeft hij al een nieuwe club?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Held
quote:Mantel der liefde na incidentje Slory
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Bij jeugdteams van amateurclubs zie je het wel vaker; voetballers die mopperend en hoofdschuddend van het trainingsveld lopen. Gisteren sjokte Feyenoord-aanvaller Andwélé Slory opeens briesend van het veld naast de Kuip, na amper een half uur trainen.
,,Als je zo blijft zeuren, vertrek je maar," had trainer Bert van Marwijk even daarvoor richting zijn pupil geroepen, tijdens een positiespel. ,,Ok, dan vertrek ik," zei Slory en weg was de voetballer, nagekeken door zijn stomverbaasde ploeggenoten. Het moment had onbedoeld iets koddigs, vooral omdat het zo plompverloren uit de lucht kwam vallen.
Van Marwijk weigerde er na afloop een groot probleem van te maken. ,,Zulke dingen gebeuren wel eens," zei de coach. ,,We hebben het uitgepraat en daarmee is de kous af. Nee, verdere maatregelen ga ik niet nemen."
Ook Slory bedekte het incident vakkundig met de mantel der liefde. ,,Een storm in een glas water,"aldus de aanvaller. ,,Ik was het niet eens met wat er op de training gebeurde en liep tijdens een positiespelletje een beetje te mopperen. Dat doe ik wel vaker. De trainer stuurde me weg omdat ik volgens hem te veel aan het zeuren was. Verder was er niets bijzonders aan de hand. Als dat wel zo was, zou ik zondag echt niet spelen."
Van Marwijk heeft Slory morgen opnieuw hard nodig in het uitduel met VVV Venlo. Doelman Henk Timmer is weer fit en Michael Mols keert terug van een schorsing, maar de Feyenoord-coach zit wederom krap in zijn spelers. Zeker als Giovanni van Bronckhorst niet op tijd fit blijkt. De aanvoerder kampt met een knieblessure en trainde gisteren nog apart. Vandaag zal Van Bronckhorst voor het laatst worden getest.
,,Op zijn positie hebben we weinig alternatieven, dat is bekend,"aldus Van Marwijk. ,,Daar zullen we dus een oplossing voor moeten vinden. Die heb ik wel in mijn hoofd, maar ik zeg daar nog niets over."
De meest voor de hand liggende vervanger lijkt Serginho Greene, die in het recente verleden wel vaker als controlerende middenvelder heeft gespeeld. Luigi Bruins is opnieuw niet inzetbaar, na een nieuwe terugslag in het herstel van zijn hamstringblessure.
Dat dus. Leuk hoor die jeugdspelers, maar ze hebben de tijd, geen risico's nemen. Zie ik nog liever Buijs, Greene of Lucius oo het middenveld.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Rustig brengen en dan pakt hij hopelijk zelf zijn kans.
Joden lopen altijd weg !111!!!11!!quote:
En hij heeft tot nu toe nog niet laten zien beter te zijn dan Buijs of Greene, dus waarom hij dan toch opgesteld dient te worden ontgaat me.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:26 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Dat dus. Leuk hoor die jeugdspelers, maar ze hebben de tijd, geen risico's nemen. Zie ik nog liever Buijs, Greene of Lucius oo het middenveld.
Daar is hij sowieso voor aangetrokken, voor de meerwaarde die hij moet opbrengen bij een eventuele transfer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:24 schreef msg2me het volgende:
Slory over 2 jaar voor veel geld verpatsen!
Nou mooi toch!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar is hij sowieso voor aangetrokken, voor de meerwaarde die hij moet opbrengen bij een eventuele transfer.
Laat Feyenoord maar weer spelers als Kolkka gaan kopen. Vorig jaar kwam ik er tenminste nog tussen. Zwaar klote man zo'n groot legioen.quote:Kaartverkoop: Nec - Feyenoord uitverkocht
De resterende 280 kaarten voor het duel tegen Nec op zondag 23 december zijn vanochtend in no time opgekocht door Goldcardhouders.
Mee eens. goede voetballer is het zeker. Heeft een goed scorend vermogen, alleen nadeel is dat hij wel betrekkelijk veel kaarten pakt voor een aanvallende middenvelder.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:14 schreef Happel het volgende:
Zolang alles goed blijft gaan is er ook niet veel haast voor Hofs om zijn rentree te maken. Des te fitter hij is, des te meer hebben we aan hem aan het einde van dit seizoen.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:49 schreef Girth het volgende:
Jullie A1 heeft net met 5-1 op de broek gekregen van FC Groningen.
Als Mulder, Wijnaldum en Fer mee hadden gedaan was de uitslag wel anders geweest.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:49 schreef Girth het volgende:
Jullie A1 heeft net met 5-1 op de broek gekregen van FC Groningen.
quote:Van Marwijk: ‘Elke linie versterken’
Bert van Marwijk vindt dat de selectie van Feyenoord nog niet op peil is. De oefenmeester wordt met name in de laatste weken geplaagd door het nodige blessureleed en moest daardoor noodgedwongen spelers als Erwin Mulder en Leroy Fer laten debuteren.
"We kunnen in elke linie wel iemand gebruiken", blikt de trainer vooruit op een eventuele versterking tijdens de winterperiode. "Alleen zullen dat wel spelers van toegevoegde waarde moeten zijn."
Van Marwijk verwacht dat Feyenoord tijdens de naderende transferperiode minimaal één speler weet aan te treken. "De keuze voor welke linie we gaan versterken, is ook voor een deel afhankelijk van wat er haalbaar is", verklaarde Van Marwijk op de site van de Rotterdammers.
Het is nog onduidelijk of Giovanni van Bronckhorst zondag tegen VVV-Venlo in actie komt. Henk Timmer zal waarschijnlijk wel weer in actie kunnen komen. Tim Vincken en Nicky Hofs meldden zich afgelopen week weer op het trainingsveld, maar het is nog onduidelijk hoe lang het nog gaat duren voor ze daadwerkelijk weer in actie komen.
quote:'Dender aast op overbodige Feyenoorder Collen'
Pieter Collen mag zich verheugen op belangstelling van FCV Dender EH. De Belgische club wil naar verluidt de Feyenoorder herenigen met trainer Johan Boskamp.
Collen heeft goede herinneringen aan Boskamp. Onder de Nederlandse coach maakte hij in het seizoen 1997/98 voor AA Gent zijn debuut op het hoogste niveau.
Bij Feyenoord is Collen uitgespeeld. De Belgische verdediger, die afgelopen seizoen geplaagd werd door blessureleed, behoort niet tot de A-selectie.
Nou, ze hadden de koppositie gepakt bij winst.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:54 schreef Happel het volgende:
Nou en.
Slory Makaayquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mee eens. goede voetballer is het zeker. Heeft een goed scorend vermogen, alleen nadeel is dat hij wel betrekkelijk veel kaarten pakt voor een aanvallende middenvelder.
De Guzman gaat niet naar Chelsea.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:12 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Slory Makaay
Hofs
Bruins Sahin
vBronckhorst
dCler Hofland Vlaar Green
Timmer
Lijkt me de beste opstelling als iedereen fit is, en als dGuzman daadwerkelijk nog vertrekt richting Chelsea.
Ach wat is er nog heilig in de voetbal-wereld.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De Guzman gaat niet naar Chelsea.
Als de Guzman vertrekt dan zullen ze best wel wat spelers halen die Slory en Greene uit de basis kunnen spelen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:12 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Slory Makaay
Hofs
Bruins Sahin
vBronckhorst
dCler Hofland Vlaar Green
Timmer
Lijkt me de beste opstelling als iedereen fit is, en als dGuzman daadwerkelijk nog vertrekt richting Chelsea.
Wat is dé plek van de Guzman eigenlijk? Bedoel je de plek waar ie nu speelt of zijn 'favoriete' positie?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als de Guzman vertrekt dan zullen ze best wel wat spelers halen die Slory en Greene uit de basis kunnen spelen.
Ik vind trouwens dat we Wijnaldum een kans moeten geven op de plek van de Guzman als die vertrekt.
(het gras in) De Kuipquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:22 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ach wat is er nog heilig in de voetbal-wereld.
als je niet eens z'n naam weet, praat er dan niet overquote:Op zondag 9 december 2007 11:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Pleur op met Piet, Edwin verdiend dan een kans
* Dirk-Kuijt Baalt ook!quote:Op zondag 9 december 2007 11:33 schreef Happel het volgende:
* Happel baalt. Iedereen in Venlo en ik thuis.
Uitkaarten?quote:Op zondag 9 december 2007 11:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
* Dirk-Kuijt Baalt ook!
Tyfus uitkaarten systeem
Tyfus groot legioen
Feyenoord moet 3 jaar lang een kut elftal op het veld brengen, dan haal ik in die 3 jaar genoeg punten voor een goldcard.
en had je daar de afgelopen 3 jaar geen kans voor?quote:Op zondag 9 december 2007 11:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
* Dirk-Kuijt Baalt ook!
Tyfus uitkaarten systeem
Tyfus groot legioen
Feyenoord moet 3 jaar lang een kut elftal op het veld brengen, dan haal ik in die 3 jaar genoeg punten voor een goldcard.
Ben pas sinds vorig jaar uitwedstrijden gaan bezoekenquote:Op zondag 9 december 2007 11:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
en had je daar de afgelopen 3 jaar geen kans voor?
Moet je niet naar het stadionquote:Op zondag 9 december 2007 11:55 schreef alvarez het volgende:
Nou, nog ff douchen, ontbijten en me dan voor de tv nestelen. Als Tele2 niet weer de streams naar de klote helpt natuurlijk..
Feyenoord
Naar Venlo?quote:Op zondag 9 december 2007 12:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Moet je niet naar het stadion?
Niet slecht, ben ik het zeker mee eens. In mijn ogen heb je daar meer aan dan Ekramy, ook in de toekomst.quote:Op zondag 9 december 2007 05:29 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Belangstelling Feyenoord voor Piet Velthuizen
Feyenoord heeft belangstelling voor Piet Velthuizen, zo meldt RTL. Tijdens het duel Vitesse - FC Twente zat een delegatie van Feyenoord onder wie Patrick Lodewijks op de tribune om Piet Velthuizen te bekijken. Ook Van Wonderen en Obiku waren aanwezig. Velthuizen brak afgelopen seizoen door bij Vitesse en wordt gezien als een van de grootste keeperstalenten. In een reactie op de interesse liet Aad de Mos weten dat Vitesse Velthuizen absoluut zal behouden.
quote:Op zondag 9 december 2007 14:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lucius wil ik niet meer zien in dit schitterende shirt
Die heeft zn hoofd er niet echt bij. Veel te gespannen voor oud en nieuw, dan mag ie weer met vuurwerk spelen.quote:Op zondag 9 december 2007 14:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lucius wil ik niet meer zien in dit schitterende shirt
quote:
Timmer heeft jullie wel in de wedstrijd gehouden met goede reddingen.quote:Op zondag 9 december 2007 14:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Stelletje ernstige ziekte mongolen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:"r
LUCIUS![]()
![]()
![]()
![]()
TIMMMER![]()
![]()
![]()
![]()
WAAROM ZO SLOOM DOEN ALS DE TIJD DRINGT![]()
Allen slecht ingeschoten door VVV.quote:Op zondag 9 december 2007 14:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Timmer heeft jullie wel in de wedstrijd gehouden met goede reddingen.
Ja, een keeper staat er om ballen tegen te houden he.quote:Op zondag 9 december 2007 14:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Timmer heeft jullie wel in de wedstrijd gehouden met goede reddingen.
Idd. Bij elk duel een stapje te laat, geen fatsoenlijke ball kunnen passen. Pff.quote:Op zondag 9 december 2007 14:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Pas in de laatste 10 minuten druk gaan zetten![]()
Als je de hele wedstrijd een hoger tempo had gespeelt dan had je VVV opgerolt met 5-0
Tyfus ploeg. Is al de 3e wedstrijd dit seizoen dat we door de instelling verliezen.
Bert is laf.quote:Op zondag 9 december 2007 14:37 schreef WethouderHekking het volgende:
Waarom werd Mols zo laat gebracht? wat moet die in 5 minuten nou klaarmaken.
Die Bert is nog net zo laf als vroeger.
Verder wil ik niet te veel woorden aan deze wedstrijd vuil maken. Willen deze gasten wel kampioen worden?
Kan toch zijn omdat ie laf is?quote:Op zondag 9 december 2007 14:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Bert is laf.Hij speelt gewoon behoudend, heeft niets met laf zijn te maken.
Wat nou behoudend? tegen VVV moet je niet behoudend spelen!! Je hebt een pinch hitter in de vorm van Mols, gebruik hem dan.quote:Op zondag 9 december 2007 14:45 schreef Happel het volgende:
[..]
En kampioen worden we niet, wanneer gaat iedereen dat nou eens inzien.
Ze snappen het toch niet. Allemaal bord voor de kop. Het is of zwaar klote en we gaan degraderen of het is hosanna en we worden kampioen. Een tussenweg bestaat niet voor die figuren.quote:Op zondag 9 december 2007 14:45 schreef Happel het volgende:
[..]
En kampioen worden we niet, wanneer gaat iedereen dat nou eens inzien.
Bouwen bouwen bouwen. Als we geen CL halen dit seizoen wordt het moeilijk bouwen hoor.quote:Op zondag 9 december 2007 15:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ze snappen het toch niet. Allemaal bord voor de kop. Het is of zwaar klote en we gaan degraderen of het is hosanna en we worden kampioen. Een tussenweg bestaat niet voor die figuren.
Net zoals een team opbouwen. Welke idioot bouwt nu nog een team anno 2007. Je koopt toch gewoon een heel team bij elkaar. Beetje de instelling van de meeste supporters.
Laten we nu maar lekker aan dit team bouwen en dan kunnen we later structureel meedoen om de titel, in plaats van 1 jaartje mee te doen en daarna weer jarenlang er ver onder te blijven hangen.
Net als Sparta, NEC en Dinamo Zagreb.quote:
Doe dat dan wel in het juiste topic.quote:Op zondag 9 december 2007 16:09 schreef notunreal het volgende:
Uhh.. ik als ajacied mag als enige wat zeggen deze speelronde cyberia..Roda altijd lastig
De Guzman zal sowieso vertrekken, dus waar hebben we het over.quote:Op zondag 9 december 2007 16:07 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Bouwen bouwen bouwen. Als we geen CL halen dit seizoen wordt het moeilijk bouwen hoor.
Als we geen CL halen zal guzman waarschijnlijk vertrekken en zal het moeilijk zijn om nieuwe goede spelers aan te trekken. (weinig geld en weinig uitstraling) Sowieso, per definitie worden de huidige dertigers er ook niet beter op.
Nee, we hadden gewoon moeten winnen vandaag, stelletje lamme takken zijn het.
Alsof dat een prestatie is om voorbij Buijs te zijnquote:Op zondag 9 december 2007 14:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Fer bij de selectie houden trouwens. Heeft rust, body en wint ten minste duels.Grappig dat hij nu al Buijs voorbij is.
ik denk niet dat hij weggaat als we CL halen. Betekent a) dat we goede vorm hebben en misschien wel seizoen erop kampioen kunnen worden en b) een mooi platform om te laten zien wat hij kan. Bij een nieuw team (bijv chelski) is het lang niet zeker dat je de volledige speeltijd krijgt.quote:Op zondag 9 december 2007 16:18 schreef Happel het volgende:
[..]
De Guzman zal sowieso vertrekken, dus waar hebben we het over.
Feijenoord moet bouwen, ja. Zolang er geen duidelijk fundament staat, zal het nooit wat worden met Feijenoord. Dan gaat het jaar in jaar uit kut en dat wil niemand.
Er moet niets? Doelstelling is nogsteeds eerste vijf. En daarvoor zijn we aardig op schema.quote:Op zondag 9 december 2007 16:44 schreef sjimz het volgende:
Ik denk dat Feyenoord volgende week klop gaat krijgen van AZ.
Je ziet toch dat Feyenoord een veel te dunne selectie heeft en er moet in de winterstop echt wat kwaliteit bijkomen.
Een topclub als Feyenoord moet net als Ajax en PSv altijd voor de titel gaan.quote:Op zondag 9 december 2007 16:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Er moet niets? Doelstelling is nogsteeds eerste vijf. En daarvoor zijn we aardig op schema.
Met een heel nieuw team kan je moeilijk voor de titel gaan, en zeker niet met zo'n bank. Maar na zo'n goede start kijk ik ook wel verder dan top-vijf, al blijkt dat nu gewoon niet realistisch. Qua blessures enzo, moet het ergste ook nog komen. Sowieso maakt de plek me niet uit als we niet kampioen worden. Of het nou tweede of vierde is ofzo. Ik ben allang blij dat er weer een Feyenoordwaardig elftal staat en jonge spelers nu wel doorontwikkelen. Feyenoord heeft weer toekomst, wat niemand na vorig jaar had verwacht, volgens mij.quote:Op zondag 9 december 2007 16:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een topclub als Feyenoord moet net als Ajax en PSv altijd voor de titel gaan.
Ongeacht hoe het vorige seizoen verliep.
Of ben jij wel blij met een plek 4?
Dat is nu al een aantal seizoenen achter elkaar.quote:Op zondag 9 december 2007 16:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Met een heel nieuw team kan je moeilijk voor de titel gaan
quote:Van Marwijk: Leroy Fer kan heel belangrijk voor ons worden [wijzig]
Bert van Marwijk had na afloop een compliment voor Leroy Fer. Volgens hem ontstond met het inbrengen van Fer de ommerkeer. 'Hij speelt simpel, wint belangrijke duels en sluit aan bij de spitsen. Die jongen is 17 dus we moeten voorzichtig met hem zijn. Maar dat is een speler die wel eens heel belangrijk kan worden. Hij heeft diverse kwaliteiten die ontbreken in deze selectie.'
Voor de play-offs? Ja. Erna? Nee.quote:Op zondag 9 december 2007 16:49 schreef sjimz het volgende:Of ben jij wel blij met een plek 4?
quote:Op zondag 9 december 2007 16:07 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Bouwen bouwen bouwen. Als we geen CL halen dit seizoen wordt het moeilijk bouwen hoor.
Als we geen CL halen zal guzman waarschijnlijk vertrekken en zal het moeilijk zijn om nieuwe goede spelers aan te trekken. (weinig geld en weinig uitstraling) Sowieso, per definitie worden de huidige dertigers er ook niet beter op.
Nee, we hadden gewoon moeten winnen vandaag, stelletje lamme takken zijn het.
Voor het kampioenschap gaan is zeker wel realistisch???quote:Op zondag 9 december 2007 23:25 schreef TC03 het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen kunnen zeggen dat we 'gewoon voor de eerste vijf moeten gaan'. Als dat zo is, dan heb je echt overdreven goed (en duur) ingekocht. Met goedkopere spelers had je ook wel bij de eerste vijf kunnen eindigen. En aangezien er aan het eind van het seizoen toch wel weer wat spelers zullen weggaan, zal je dan gewoon weer moeten inkopen om dat weer te compenseren. Maar nee, pas dán moeten we voor CL of het kampioenschap gaan volgens jullie. Kortom, als een plaats bij de eerste vijf goed genoeg is, is er gewoon sprake van enorme kapitaalvernietiging.
Raar hoor. Het slaat gewoon nergens op.
Ervoor gaan wel, we staan na 14 wedstrijden twee punten achter op de nummer 1. Zie niet in waarom het niet realistisch is.quote:Op maandag 10 december 2007 00:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Voor het kampioenschap gaan is zeker wel realistisch???
Als Feyenoord wat minder slordig omspringt met dit soort wedstrijden dan is de kans heel groot dat je kampioen wordt. Is Feyenoord dan absoluut superieur? Neuh, met dit team had je vorig jaar waarschijnlijk gewoon verloren van een AZ, Ajax en PSV maar op dit moment zijn alledrie die teams aan het kwakkelen dus als je dan je als Feyenoord zijnde die kleine kut wedstrijden gewoon weet te winnen en redelijk ongeschonden uit de topduels komt dan haal je hetquote:Op maandag 10 december 2007 00:01 schreef Happel het volgende:
Je doet er toch gewoon voor mee? Het is bijna winterstop en alles ligt nog open. Als je nu nog 4e gaat worden, heb je echt een hele matige 2e helft van het seizoen hoor.quote:Op maandag 10 december 2007 00:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Aan het begin van dit seizoen niet, maar nu, bijna op de helft, wel toch?quote:Op maandag 10 december 2007 00:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat ze gisteren lieten zien was echt schadalig, dat zelfs supporters van VVV "Anti Voetbal" zingen en ons uitfluit! Ze hadden nog gelijk ook!!!quote:Op zondag 9 december 2007 16:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Er moet niets? Doelstelling is nogsteeds eerste vijf. En daarvoor zijn we aardig op schema.
Makaay uiteraard niet maar vind de Guzman al weken niet echt dat je zegt goed. Lekker Bruins alstie fit is op 10 en Wijnaldum aan de flank latenquote:Op maandag 10 december 2007 09:40 schreef ruud_fr het volgende:
De Guzman op de bank![]()
Makaay ook zeker? want die schoot die bal over
Je hebt het over de speler die na Makaay de meeste doelpunten heeft gemaakt en die bijna allemaal belangrijk waren?quote:Op maandag 10 december 2007 09:28 schreef TJDoornbos het volgende:
Mag de Guzman aub volgende week op de bank.........paar keer dat de bal bij de achterlijn was en dat of Makaay of Slory positie koos in de 16 de dat De Guzman nergens te vinden was......speelt er kneuzig laatste tijd!!
De Guzman was tegen ajax de beste man van het veldquote:Op maandag 10 december 2007 10:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Makaay uiteraard niet maar vind de Guzman al weken niet echt dat je zegt goed. Lekker Bruins alstie fit is op 10 en Wijnaldum aan de flank laten
quote:Van Marwijk:Te veel spelers bij Feyenoord willen de bal aan de voet
Welgemeende excuses waren op hun plaats geweest voor de tenenkrommende 0-0 die VVV en Feyenoord afleverden. Maar beide trainers wensten vooral de lichtpunten te benadrukken in het knusse stadion De Koel, waar het volk zich in de jaren zestig van de vorige eeuw waant.
Feyenoord leek zondag ook al in het verleden te leven door ruim een uur lang de stuntelploeg van vorig seizoen te imiteren. Neem het koddige tweeluik tussen doelman Timmer en centrale verdediger Hofland, die de bal pardoes over de zijlijn liet verdwijnen.
Het aanspelen van Sahin was ook al geen succes, ontdekte Timmer even later. Met slordige passes had rechtsback Lucius de toon gezet voor een lijdensweg, zoals het gerenoveerde Feyenoord die onder leiding van Ruud Gullit en Erwin Koeman zo vaak meemaakte.
De aanvalsopbouw was traag en voorspelbaar en zo hautain meende Feyenoord een routineklusje te kunnen klaren dat het modale VVV zich tot diep in de tweede helft zelfs de bovenliggende partij waande.
Scherp is het contrast tussen het elftal dat dicteert in de eigen Kuip en buitenshuis de laatste weken zo bleekjes opereert. Na de nederlagen bij Twente en Groningen wist Feyenoord voor de derde keer op rij geen uitwedstrijd te winnen.
Feyenoord-coach Bert van Marwijk ergerde zich vooral aan de passiviteit in de middenlinie, waar niemand op het zware veld voor opportunistisch spel durfde te kiezen. Het was veelzeggend dat Van Marwijk een pas 17-jarige debutant prees die Feyenoord meer body moet geven. Onbevangen stortte Leroy Fer zich bij zijn invalbeurt in de persoonlijke duels die Feyenoord tot zijn komst zelden won.
‘We moeten voorzichtig met hem zijn, maar Fer is een type dat voor de balans zorgt’, aldus Van Marwijk. ‘Hij kan in de toekomst heel belangrijk voor ons worden.’
Fer had in de slotminuut zelfs de verlossende treffer op zijn schoen, maar na een verkeerde aanname miste hij de controle. Te veel spelers bij Feyenoord willen de bal aan de voet, constateerde Van Marwijk. En juist zonder bal oogde Feyenoord wederom kwetsbaar.
Een kampioenskandidaat kan het zich eigenlijk niet permitteren om slechts een punt mee te nemen uit Venlo, stelde Van Marwijk. Al kon uit het treurspel tegen VVV moeilijk worden opgemaakt dat Feyenoord zijn 100-jarig bestaan in 2008 werkelijk met de landstitel gaat vieren.
Hoe anders zou de analyse zijn geweest, als Feyenoord in de slotfase toch had toegeslagen, mijmerde Van Marwijk. Dan zou volgens hem de professionaliteit zijn geprezen van een ploeg, die ondanks een zwakke eerste helft de volle buit had opgestreken. ‘Maar zo ver is dit Feyenoord nog niet.’
De eenzame spits Makaay acteerde traditiegetrouw als het ‘Phantom’, zij het dit keer zonder doelpunt. Voor rust liet hij een zeldzame misser noteren, toen de zwakke VVV-keeper Wintjens de bal na een voorzet van Slory had laten glippen. Na rust kegelde Slory de bal op de lat en zag Bahia zijn kopbal via de onderkant van de lat weer terugstuiten.
Je zou haast denken dat Feyenoord er alsnog een galavoorstelling van had gemaakt, maar alleen in de slotfase kreeg VVV de duimschroeven aangezet. Het was voor de Rotterdammers veel te laat om meer te mogen claimen dan een fletse remise.
VVV incasseerde een onverwacht bonuspunt in de strijd tegen degradatie. Na zijn gebruikelijke borrel biechtte coach André Wetzel op dat hij lange tijd op meer had gerekend. Dat was ook weer overdreven, want zijn ploeg leunde te nadrukkelijk op de bevliegingen van Nordin Amrabat.
De 20-jarige aanvaller heeft alle kenmerken van de artiest die met magische bewegingen een duel kan beslissen. Zijn spelvreugde is hartverwarmend en met dartele acties tergde Amrabat de nonchalante defensie van Feyenoord.
Amrabat is een ruwe diamant, want deze heerlijke pingelaar brengt zijn teamgenoten nog te vaak in verlegenheid door zijn solo’s te ver door te voeren. ‘Het talent druipt er bij Amrabat vanaf’, constateerde trainer Wetzel. ‘Maar hij doet ook nog veel dingen fout en staat daarmee model voor de grilligheid van mijn jonge ploeg.’
Stoer had Amrabat tegen zijn trainer gezegd dat hij niet gewisseld hoefde te worden. Hij had nog voldoende energie voor een hels kwartiertje, maar het bleek een loze belofte. Juist het balverlies van de leeggespeelde Amrabat had VVV fataal kunnen worden, maar invaller El Gaaouiri zag dé kans op een stunt door Feyenoord-keeper Timmer verijdeld.
Tim de Cler plaatste het slappe optreden van Feyenoord in het juiste perspectief. ‘We hebben dure punten laten liggen. Het was allemaal net niet bij ons. Je merkte het al in de openingsfase, met dom balverlies hebben we onszelf uit de wedstrijd gespeeld.’
In een competitie met elkaar afwisselende koplopers is de schade voor Feyenoord uiteraard te overzien. Al zal Van Marwijk zich bij de eindafrekening wellicht verwijten dat zijn ploeg twee punten weggooide in De Koel.
quote:Feyenoord slechts drie punten meer dan vorig seizoen
Na de 14de speelronde van het seizoen 2007/2008 heeft Feyenoord slechts drie punten meer dan in het afgelopen seizoen (2006/2007) na even veel speelrondes. Momenteel staat Feyenoord op 29 punten, terwijl het destijds op 26 punten stond. Uiteindelijke eindigde Feyenoord dat seizoen op de zevende plaats.
Het doelsaldo was in het seizoen 2006/2007 met 27 doelpunten voor en 27 doelpunten tegen wel aanzienlijk slechter. Het huidige doelsaldo is met 29 doelpunten voor en 12 doelpunten tegen veel beter.
Waarom zou het mij niet verbazen als wij hem in de winterstop overnemen?quote:Kenneth Perez op zijspoor bij PSV
Datum: 10-dec-2007 10:31
Kenneth Perez (foto, links) hoeft de komende weken niet op veel speeltijd in het eerste elftal van PSV te rekenen. De voetballer kreeg dit vorige week van zijn trainer Jan Wouters te horen. De oefenmeester kiest voor meer dynamische middenvelders zoals Otman Bakkal en Ibrahim Afellay.
In het Algemeen Dagblad staat dat Perez zijn hoop heeft gevestigd op Sef Vergoossen, de nieuwe trainer van de Eindhovenaren. Vergoossen haalde de Deen in 1997 naar Nederland. Perez begon destijds zijn carrière bij MVV. Bij die ploeg was Vergoossen op dat moment hoofdtrainer.
een selectie met dergelijke kwaliteiten, een wat rustiger programma dan de rest. Dan mag je gewoon meedoen om de titel. Dat heeft de competitie wel aangetoond tot nu toe. De top 3 ontloopt elkaar niet zoveel in niveau.quote:Op maandag 10 december 2007 00:01 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2007 12:13 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Waarom zou het mij niet verbazen als wij hem in de winterstop overnemen?
En voor meer dan het aankoopbedrag van psv dan ook uiteraard
Dat zou wat zijn inderdaad.quote:Op maandag 10 december 2007 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is volgens mij nog nooit vertoond, in 1 jaar bij PSV, Ajax en Feyenoord spelen!
Opzich wel begrijpelijk dat hij geen trek had om te komen.quote:Op maandag 10 december 2007 12:35 schreef Steve_I. het volgende:
Goede speler, maar volgens mij alles behalve het type wat we nodig hebben, en een ongelooflijk arrogante grafjoodwerkelijk 1 van de spelers die ik het hardst bekots
![]()
Buiten dat; de manier waarop hij 'ons' van de zomer heeft laten zitten zou per definitie al genoeg moeten zijn om hem niet alsnog te halen...
Je kan toch niet binnen een jaar nadat je gekocht bent, weer van club wisselen?quote:Op maandag 10 december 2007 12:13 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
je mag per seizoen maar voor 2 club uitkomen volgens mij, dus dat zou in dit geval kunnenquote:Op maandag 10 december 2007 12:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je kan toch niet binnen een jaar nadat je gekocht bent, weer van club wisselen?
Zou het onderhand niet duidelijk zijn waar het probleem ligt?quote:Op maandag 10 december 2007 12:13 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Hij is bij AZ toch heel normaal weggegaan? En hoezo is het nou weer rommelig bij PSV? Er staat in dat hele bericht geen enkele quaote van Perez zelf. Het is gewoon een journalist die aanneemt dat Perez verlangt naar een nieuwe trainer.quote:Op maandag 10 december 2007 13:29 schreef patrickt37 het volgende:
Zou het onderhand niet duidelijk zijn waar het probleem ligt?
Weg bij AZ, weg bij Ajax, en nu dan weer rommelig bij PSV.
En dan nog de manier waarop hij afgelopen zomer Feyenoord behandeld heeft.
Laat die jongen maar lekker ergens wegrotten bij een buitenlandse club.
Heeft wel een boel voorassists.quote:Op maandag 10 december 2007 10:53 schreef RayMania het volgende:
Wat ik trouwens wel opvallend vind is dat De Guzman weinig assists geeft voor een speler op die positie. Slechts één.
Verdomme.quote:Luigi Bruins moet ook de wedstrijd van zaterdag tegen AZ aan zich voorbij laten gaan. De middenvelder is nog altijd herstellende van een hamstringblessure, waardoor hij ook de afgelopen duels met FC Groningen, Heracles en VVV-Venlo moest missen. Bruins zal deze week nog individueel trainen. Ook Sherif Ekramy zal zaterdag nog niet bij de wedstrijdselectie aansluiten. Het herstel van zijn schouderblessure gaat wel de goede kant op. Naar verwachting zal de doelman deze week weer delen van de groepstraining mee gaan maken.
Tim Vincken en Nicky Hofs hebben de individuele training op de club hervat. De medische staf van Feyenoord is ‘voorzichtig positief’ dat Hofs voor de winterstop weer in actie zal kunnen komen. De rentree van Vincken zal zeker pas na de winterstop plaats hebben.
Iedereen speelde matig.quote:Op maandag 10 december 2007 17:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon Wijnaldum weer toch? Al vond ik hem erg matig tegen VVV.
oh, ik dacht even dat Van Bronckhorst geschorst wasquote:Op maandag 10 december 2007 17:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon Wijnaldum weer toch? Al vond ik hem erg matig tegen VVV.
quote:Feyenoord slechts drie punten meer dan vorig seizoen
Na de 14de speelronde van het seizoen 2007/2008 heeft Feyenoord slechts drie punten meer dan in het afgelopen seizoen (2006/2007) na even veel speelrondes. Momenteel staat Feyenoord op 29 punten, terwijl het destijds op 26 punten stond. Uiteindelijke eindigde Feyenoord dat seizoen op de zevende plaats.
Het doelsaldo was in het seizoen 2006/2007 met 27 doelpunten voor en 27 doelpunten tegen wel aanzienlijk slechter. Het huidige doelsaldo is met 29 doelpunten voor en 12 doelpunten tegen veel beter.
Inderdaad. De eerste seizoenshelft keurig 4de met 39 punten, maar de tweede seizoenshelft heeft Feyenoord vorig jaar onder Erwin Koeman maar 14 punten gehaald.quote:Op maandag 10 december 2007 17:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
De eerste seizoenshelft was dan ook helemaal niet zo slecht, vorig seizoen.
Mee eens.quote:Op maandag 10 december 2007 10:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat ze gisteren lieten zien was echt schadalig, dat zelfs supporters van VVV "Anti Voetbal" zingen en ons uitfluit! Ze hadden nog gelijk ook!!!
Ik verwacht en verlang niet dat Feyenoord kampioen wordt, maar wat ze gisteren lieten zien was echt schandalig
ga je lekker bij het Maasgebouw staan zeiken dat het gisteren 0-0 wasquote:Op maandag 10 december 2007 20:30 schreef Staanplaats het volgende:
Naja we hebben best gelachen toch?
Mis het wel hoor al dat gezeik, gaat nu alleen maar over voetbal
Inderdaad knokken voor elke meter, maar dat gebeurde niet, het moet toch niet mogen dat een Fer de beste van het veld is.quote:Op maandag 10 december 2007 20:34 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Mee eens.
Bouwen etc. allemaal best. Maar zelfs als ze bij onze selectie lootjes gaan trekken wie de elf zijn die voetballen horen we nog van VVV te winnen. Totaal geen passie gisteren, heeft geen reet te maken met bouwen of in opbouw zijn en dat soort bullshit. Als psv vrijdags op dr klote krijgt, en wij daardoor bovenaan kunnen komen te staan, hoort iedereen 200% inzet en beleving te hebben. Was toch gewoon triest om te zien hoe eenvoudige ballen werden ingeleverd en hoe tempoloos Feijenoord speelde..
Daar heb je ook een punt.quote:Op maandag 10 december 2007 22:33 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord heeft veel te vaak zo gevoetbald dit seizoen, dus eigenlijk is het niks nieuws hoor. Als Makaay die bal erin schoot, en Slory benutte één van de kansen, dan was het weer het "uiterst effectieve Feyenoord" dat 'gewoon' drie punten pakt.
quote:Bosz: "Geld beschikbaar voor versterkingen Feyenoord"
Eredivisie - Feyenoord verwacht zich de komende transferperiode te versterken met één of meerdere spelers. Een nieuwe aanwinst voor iedere linie zit er echter niet in, daar is het budget te krap voor. Daarom krijgen talenten uit de eigen jeugdopleiding steeds vaker een kans in Feyenoord 1.
Over de mogelijke nieuwe spelers wil technisch manager Peter Bosz geen uitspraken doen, maar dat het geen breedte aankopen worden is duidelijk. “Er is geld beschikbaar. Maar we willen alleen echte versterkingen, dus voor elke linie een speler halen, zal een lastig verhaal worden”, aldus Bosz in Sportweek.
De afgelopen weken kregen de talenten Georginio Wijnaldum (17), Erwin Mulder (18) en Leroy Fer (17) een kans in het eerste van Feyenoord. Kees van Wonderen, scout van de Stadionclub, voorspelt de jongens een grote toekomst. “Het zijn jongens met mogelijkheden, maar óók met een uitstekende positieve instelling. Ik vind dat Feyenoord er goed aan doet deze jongens kansen te geven en langer vast te leggen. Ze hebben enorme slagingskans.”
quote:
Die zal dus wel weggaan (chelski? Die hebben opzich met Kalou ook een goede aankoop gedaan; langzaam gebracht, maar krijgt nu wat meer minuten en speelt ook al beter, kan over een paar jaar erg ver komen denk ik alsnog....). Gelukkig hebben we hem in principe niet hard nodig in een fitte selectie; je kan zijn plaats redelijk goed opvangen met spelers als Hofs en Bruins. Als je dan voor hem een leuk centje kan vangen en daarvan nog wat echte versterkingen kan halen zoals dat deze zomer ook is gedaan zou je toch minstens volgend jaar wel de CL moeten halen. Levert je gelijk ook weer 10-15 mlijoen op, en zo zou je eindelijk weer redelijk gezond kunnen worden. Wil de Guzman niet graag kwijt, en denk dat hij over 4 jaar ook minstens het dubbele waard kan zijn, maar misschien is dit toch wel een belangrijke stap in de richting naar bovenquote:De Guzman wellicht snel Nederlander
Als alles goed verloopt, kan Feyenoorder Jonathan de Guzman begin volgend jaar al officieel Nederlander zijn. Zijn verzoek tot naturalisatie wordt deze week behandeld. Dan zou hij in januari de door de koningin ondertekende Nederlandse nationaliteit kunnen krijgen.
Daarna moet De Guzman (20) zich zelf nog wel beschikbaar stellen, als hij voor Oranje wil spelen. De Feyenoorder is in het Canadese Scarborough geboren.
Klinkt positief, nu nog hopen dat er niet een tropische verrassing uit de hoge hoed getoverd wordt die over drie jaar bij een subtopper aan de bak moet.quote:
quote:'Lee woensdag terug in de Kuip'
Uitgegeven: 11 december 2007 07:34
Laatst gewijzigd: 11 december 2007 07:51
AMSTERDAM - Peter Bosz verwacht Chun-Soo Lee woensdag terug in Rotterdam, meldt het Algemeen Dagblad. De technisch directeur gaf de Koreaanse aanvaller vorige maand de tijd in zijn geboorteland alles op een rijtje te zetten.
ANP
Volgens de ochtendkrant heeft Bosz contact gehad met de zaakwaarnemer van Lee. "Van hem heb ik begrepen dat het beter met Lee gaat. Daar ga ik dus ook vanuit.''
die hebben we wel, maar die kan niet voetballenquote:Op maandag 10 december 2007 23:00 schreef Steve_I. het volgende:
Zoals ik al vanaf het begin van het seizoen roep (en velen met mij): We missen een echte Bikkel, die altijd 200% er in vliegt.
ben benieuwdquote:
Niet alleen Lodewijks. Ook van Wonderen en Obiku.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:33 schreef Luni het volgende:
Trouwens effe wat anders, Lodewijks zat afgelopen zaterdag op de tribune voor Piet Velthuizen
quote:Ik heb kennelijk iets teweeg gebracht, ik blijf dat gek vinden
Het zal weinig mensen ontgaan zijn dat er afgelopen donderdag een biografie, een pil van 3,5 kilo, over mij is verschenen.
Er was nogal veel belangstelling voor van de media en naar ik heb begrepen, is het boek helemaal uitverkocht. De tweede druk werd zondagnacht al gedrukt geloof ik.
Om eerlijk te zijn lukt het me niet om trots te zijn op die biografie. Trots op mezelf zijn, is iets dat me niet aanstaat. Ik was een aardige voetballer en ik kan geloof ik ook wel aardig trainen, maar dat doe ik op basis van talenten die ik toch al had. Ik heb er weinig voor hoeven te doen. Iemand die iemand anders het leven redt. Die mag trots zijn.
En als je vader, zoals mijn vader, zoiets heeft gedaan, dan ben je trots op je vader. Maar trots op een voetbalcarrière, nee, dat gaat me veel te ver.
Ik vond het donderdag in het stadion van FC Utrecht wel vervelend dat ik het woord niet heb kunnen voeren.
Ik mocht dat wel en had er alle tijd voor kunnen krijgen, maar het ging gewoon niet. Ik was te emotioneel door de verhalen en door de mensen die ik om me heen zag. Dat laat ik niet graag van mezelf zien en als ik het een keer doe, loop ik het risico dat er een camera op me gericht staat. Ik heb mijn mond dus maar gehouden.
Daarom misbruik ik deze column om te zeggen, dat ik iedereen die aan dat boek heeft meegewerkt, wil bedanken. En ik ben ook veel dank verschuldigd aan de mensen met wie ik geleefd en gewerkt heb en aan de mensen met wie ik nog steeds leef en werk. Zij hebben mijn leven gemaakt zoals het is en soms was dat voor hen misschien niet eens leuk.
Ik ben wel verbaasd over de grote belangstelling voor mijn boek. Er zijn al heel veel aardige emails binnengekomen. Zo weet ik dat er binnenkort een man uit Houten met zijn zoon naar onze training komt om het boek te laten signeren. Nou, hij is welkom.
Ik kreeg ook een hele mooie sms van Bas Sibum van Roda JC. En zo waren er veel meer aardige reacties. Ik heb kennelijk iets teweeg gebracht hier en daar. Ik blijf dat gek vinden.
Volgens mij heeft het succes van mijn boek ook te maken met de hang naar nostalgie van een heleboel mensen. Ik bedacht dat toen ik bij Pauw en Witteman van die oude foto’s als decor zag hangen.
Mijn boek staat er ook vol mee. Je kijkt daar gewoon graag naar. Bovendien loopt mijn verhaal parallel met de eerste internationale clubsuccessen in Nederland; Feyenoord won als eerste de Europa Cup en de Wereldbeker. En in 1974 haalde het Nederlands elftal voor het eerst de finale van het WK en wat later, toen ik net gestopt was en begon te trainen, werd het Nederlands elftal Europees kampioen. Zo ontstaat vrolijke nostalgie waar mensen graag doorheen bladeren.
Maar ik was zondag tóch blij dat we naar AZ konden met FC Utrecht, gewoon weer voetballen. We speelden helaas niet goed genoeg om een punt te pakken, we zijn te wisselvallig. We zijn bijna nooit allemaal tegelijk in goeden doen. Daar gaan we met zijn allen aan werken. Heerlijk vind ik dat. Dat is mijn werk. Trots ben ik er niet op, dat zou nergens op slaan. Maar ik ben wel gelukkig als ik op het veld sta. Dat geluk deel ik graag, vandaar dat ik blij ben met dat boek én met mijn werk bij FC Utrecht.
Volgens mij heeft Veldhuizen geen FUCK op zuid te zoeken!! Laat Mike een spits zoeken die net zo simpel scoort als hijzelf!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niet alleen Lodewijks. Ook van Wonderen en Obiku.
Tis wel een goeie keeper, maar daar hebben we er zelf ook voldoende van.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Veldhuizen geen FUCK op zuid te zoeken!!
Timmer vind ik waardeloos. Pakt nooit punten voor onsquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Tis wel een goeie keeper, maar daar hebben we er zelf ook voldoende van.
19 doelpunten uit 75 wedstrijden, er zijn genoeg spitsen te vinden die dat halen hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Veldhuizen geen FUCK op zuid te zoeken!! Laat Mike een spits zoeken die net zo simpel scoort als hijzelf!!
Ruilen met V Loo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Timmer vind ik waardeloos. Pakt nooit punten voor ons
.
Dus volgens jou moeten we nog een 4e keeper aantrekken?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Timmer vind ik waardeloos. Pakt nooit punten voor ons
Ekramy heb ik nooit een aantal wedstrijden achter elkaar gezien, maar het lijkt of hij af en toe zijn concentratie verliest.
Mulder is nog te jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |