Uitkaarten?quote:Op zondag 9 december 2007 11:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
* Dirk-Kuijt Baalt ook!
Tyfus uitkaarten systeem
Tyfus groot legioen
Feyenoord moet 3 jaar lang een kut elftal op het veld brengen, dan haal ik in die 3 jaar genoeg punten voor een goldcard.
en had je daar de afgelopen 3 jaar geen kans voor?quote:Op zondag 9 december 2007 11:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
* Dirk-Kuijt Baalt ook!
Tyfus uitkaarten systeem
Tyfus groot legioen
Feyenoord moet 3 jaar lang een kut elftal op het veld brengen, dan haal ik in die 3 jaar genoeg punten voor een goldcard.
Ben pas sinds vorig jaar uitwedstrijden gaan bezoekenquote:Op zondag 9 december 2007 11:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
en had je daar de afgelopen 3 jaar geen kans voor?
Moet je niet naar het stadionquote:Op zondag 9 december 2007 11:55 schreef alvarez het volgende:
Nou, nog ff douchen, ontbijten en me dan voor de tv nestelen. Als Tele2 niet weer de streams naar de klote helpt natuurlijk..
Feyenoord
Naar Venlo?quote:Op zondag 9 december 2007 12:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Moet je niet naar het stadion?
Niet slecht, ben ik het zeker mee eens. In mijn ogen heb je daar meer aan dan Ekramy, ook in de toekomst.quote:Op zondag 9 december 2007 05:29 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Belangstelling Feyenoord voor Piet Velthuizen
Feyenoord heeft belangstelling voor Piet Velthuizen, zo meldt RTL. Tijdens het duel Vitesse - FC Twente zat een delegatie van Feyenoord onder wie Patrick Lodewijks op de tribune om Piet Velthuizen te bekijken. Ook Van Wonderen en Obiku waren aanwezig. Velthuizen brak afgelopen seizoen door bij Vitesse en wordt gezien als een van de grootste keeperstalenten. In een reactie op de interesse liet Aad de Mos weten dat Vitesse Velthuizen absoluut zal behouden.
quote:Op zondag 9 december 2007 14:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lucius wil ik niet meer zien in dit schitterende shirt
Die heeft zn hoofd er niet echt bij. Veel te gespannen voor oud en nieuw, dan mag ie weer met vuurwerk spelen.quote:Op zondag 9 december 2007 14:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lucius wil ik niet meer zien in dit schitterende shirt
quote:
Timmer heeft jullie wel in de wedstrijd gehouden met goede reddingen.quote:Op zondag 9 december 2007 14:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Stelletje ernstige ziekte mongolen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:"r
LUCIUS![]()
![]()
![]()
![]()
TIMMMER![]()
![]()
![]()
![]()
WAAROM ZO SLOOM DOEN ALS DE TIJD DRINGT![]()
Allen slecht ingeschoten door VVV.quote:Op zondag 9 december 2007 14:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Timmer heeft jullie wel in de wedstrijd gehouden met goede reddingen.
Ja, een keeper staat er om ballen tegen te houden he.quote:Op zondag 9 december 2007 14:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Timmer heeft jullie wel in de wedstrijd gehouden met goede reddingen.
Idd. Bij elk duel een stapje te laat, geen fatsoenlijke ball kunnen passen. Pff.quote:Op zondag 9 december 2007 14:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Pas in de laatste 10 minuten druk gaan zetten![]()
Als je de hele wedstrijd een hoger tempo had gespeelt dan had je VVV opgerolt met 5-0
Tyfus ploeg. Is al de 3e wedstrijd dit seizoen dat we door de instelling verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |