Heb je toegevoegd op XBL voor een potje Aegis Wing én Carcassone. Maar vooral Aegis Wing. Het irriteert me dat ik het laatste level niet doorkom op "insane". En gisteravond had ik een paar pubers die er helemaal niks van bakten.quote:Op maandag 3 december 2007 23:38 schreef AQuila360 het volgende:
Moet je ff kijken ik heb geen idee eigenlijk?
Dan kunnen we keer met z'n vieren spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
er schijnen ook gratis thema's en gamerpictures te zijn van de Xbox Originals gamesquote:Don´t see the update? Either:
- test your Live connection
- insert an original XBOX game
Both gives you the download prompt.
uhm, ook in NL.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:37 schreef kepler het volgende:
[..]
er schijnen ook gratis thema's en gamerpictures te zijn van de Xbox Originals games![]()
(hopelijk niet alleen in de US)
alleen de illegalequote:Op dinsdag 4 december 2007 11:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
Eens kijken hoeveel 360's door deze update gebricked worden.
kan niet, alleen toekomstige demo's verschijnen niet in de lijstquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:47 schreef Scarface2004 het volgende:
Heeft iemand die functie,waarmee je XBLA games uit je playlist kunt verwijderen, al gevonden?
waarom zouden ze dat doen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
Gamerscore-management zit er zeker nog steeds niet in?
waarom media center? (volgens mij werkt dat ook niet)quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:59 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik start Media Center op om Scrubs via mn laptop te streamen, maar hij is al 2 x vast gelopen
Wat stel je je precies voor bij gamerscore management dan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
Gamerscore-management zit er zeker nog steeds niet in?
Ik heb een paar games met 1 of 2 achievements die mijn lijst vervuilen. Die wil ik eigenlijk deleten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:58 schreef kepler het volgende:
waarom zouden ze dat doen?(behalve die demo's wissen)
Hele dvd's vol met divxjes moeten zelfs werken volgens die log.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
dus met andere woorden.
als ik een film op cd zet, moet ik hem kunnen kijken nu @ me xbox360?
Freenas werkt ook geweldig hoorquote:zou beter zijn als streamen
Carcassonne!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:55 schreef AQuila360 het volgende:
Dankjewel allemaal![]()
Maar echt! Tering wat is Carconasse of hoe het ook heet vet
Lol dat vroeg ik me al afquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:58 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Carcassonne!
[ afbeelding ]
Mwoa, in het echt kan het leuker zijn, maar daar is het tellen van de punten weer kut.
Het wordt echt erg met alle uitbreidingen er bij, want dan krijg je ook weer andere soorten puntentellingen. We hebben er tijdens de spellenweekenden regelmatig ruzie over.quote:
Catan is echt alleen real life vele malen leuker. Een save-and-resume mogelijkheid voor de xbla game zou niet verkeerd zijn.quote:Maar ik heb Catan ook op xbla maar dit is echt veel mooier
Het bevat een hoop functies die eigenlijk allang in de 360 hadden moeten zitten (Divx). Ben ook blij dat de guide sneller is geworden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:00 schreef Leonos het volgende:
Update vind ik niet echt bijzonder eigenlijk
Catan vond ik echt raar stomme spelregels enzo vind dat veel diepgaander? of lijkt zo tenminste.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:05 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Het wordt echt erg met alle uitbreidingen er bij, want dan krijg je ook weer andere soorten puntentellingen. We hebben er tijdens de spellenweekenden regelmatig ruzie over.
[..]
Catan is echt alleen real life vele malen leuker. Een save-and-resume mogelijkheid voor de xbla game zou niet verkeerd zijn.
Liggen het aantal tiles per beurt wel vast? Of kan je dan ook instellen want vind dat die potjes wel snel over zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:58 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Carcassonne!
[ afbeelding ]
Mwoa, in het echt kan het leuker zijn, maar daar is het tellen van de punten weer kut.
Handig voor de mensen wiens vriendin een 360 heeftquote:Nudges from messenger now translated into rumble notifications on controller during game/movie playback
heb hem wel gedownload maar volgensmij nooit gespeeld , waar gaat het over ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Catan vond ik echt raar stomme spelregels enzo vind dat veel diepgaander? of lijkt zo tenminste.
En catan is klote met die bouwstoffen dat je er niet aan kan komen en de comp wel enz.
DJ jij doet ook mee met carconasse een keer
ja, zo werkt dat natuurlijk nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb een paar games met 1 of 2 achievements die mijn lijst vervuilen. Die wil ik eigenlijk deleten.
Echt een leuk spel maar je moet wel ff de tutorial doorlopen want het is anders best lastig als je het niet kent. Maar het is een soort Catan ofzo maar dan leuker vind ik. Ga ff een keertje kijken dan kunnen we die een keer spelen met aantal manquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb hem wel gedownload maar volgensmij nooit gespeeld , waar gaat het over ?
Ja die had ik ook halverwege het spel. sync bar was nog niet eens vol en moest nog 4 moorden plegen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:31 schreef koen_pijl het volgende:
Ik was gisteren Assassins Creed aan het afsluiten krijg ik opeens deze achievement:
Absolute Symbiosis
Desmond and Altair have been completely synchronized.
??? vage shit.
In de niet-digitale variant heb je natuurlijk een gegeven aantal tegeltjes. Hoe meer deelnemers hoe minder beurten per deelnemer. Wel zijn er al een stuk of drie uitbreidingen te verkrijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:26 schreef AQuila360 het volgende:
Liggen het aantal tiles per beurt wel vast? Of kan je dan ook instellen want vind dat die potjes wel snel over zijn.
Carcassonne was 2 dagen gratis, nu niet meer geloof ik. Ook in de XBLA variant kun je nu voor vet veel M$points een paar uitbreidingen voor Carcassonne downloaden.quote:Je kunt dat gewoon bij XBLA games vinden maar weet niet of dat nog steeds gratis is?
Een groot deel van Catan gaat daarom ook om ruilhandelquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:10 schreef AQuila360 het volgende:
Catan vond ik echt raar stomme spelregels enzo vind dat veel diepgaander? of lijkt zo tenminste.
En catan is klote met die bouwstoffen dat je er niet aan kan komen en de comp wel enz.
Brothers in Arms, die was ik helemaal vergeten!quote:
Lijkt me ook cool.. toch weer een mooi WO2 setting.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Brothers in Arms, die was ik helemaal vergeten!
Same, duidelijk gebugged! (Bah Bioshock uitspelen op Hard ZONDER Vita-Chambersquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:46 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ja die had ik ook halverwege het spel. sync bar was nog niet eens vol en moest nog 4 moorden plegen.
bugje denk ik
Ja ik vind hem ook best interessant.. maar om er echt tactiek achter te hebben valt nog niet mee. Je moet echt heel veel rekening houden met opponenten..quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Echt een leuk spel maar je moet wel ff de tutorial doorlopen want het is anders best lastig als je het niet kent. Maar het is een soort Catan ofzo maar dan leuker vind ik. Ga ff een keertje kijken dan kunnen we die een keer spelen met aantal man
ah tof, eens uittesten vanavond danquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:50 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Hele dvd's vol met divxjes moeten zelfs werken volgens die log.
[..]
Freenas werkt ook geweldig hoor
Dankje Cybquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Congrats AQuila. Cars 2 is onderweg.
Voor zo ver ik weet is dat alleen voor trails die je vanaf nu gaat spelen. Dus wie er al instonden kun je er niet uitkrijgen!quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:24 schreef Viro het volgende:
Is het waar dat je demo's van xbox arcade games uit je G-profiel kan verwijderen ?
Zo ja, hoe kan dat gebeuren, k heb me net rot gezocht maar kon niks vinden.
Dat meen je niet hequote:Op dinsdag 4 december 2007 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet is dat alleen voor trails die je vanaf nu gaat spelen. Dus wie er al instonden kun je er niet uitkrijgen!
Helaas welquote:
Die heb ik al maanden in de preorderquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:03 schreef Strolie75 het volgende:
Nog een potentiele hype-game voor 2008! Burnout Paradise![]()
[ afbeelding ]
Werkte streamen met Vista Media Center nu ook?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
wiejjjj
net een paar afleveringen macgyver op een dvd+rw gezet..
en werkt ook nog eens
sweetttttttttttttttttttt.
goh, dat is raar bij mij werkt dat probleemloosquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:43 schreef existenz het volgende:
Cannot play videoGeen streaming xvid support dus.
Hmm die update heb ik niet gehad. Ook maar eens een dvdtje fikenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
goh, dat is raar bij mij werkt dat probleemloos![]()
al was het wel zo dat ie na de grote update nog een kleine update deed uitvoeren voor het afspelen van onbeveiligde meuk en mp4
Vista Ultimatequote:
Klonk lukte het en ik probeer het straks zodra ik terug ben, met de tips van Klonk om eerst ff usb/dvd er in te doen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:24 schreef wc-eend het volgende:
Kan je nu wel avi streamen of niet?
WMV was al mogelijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga zometeen proberen een Heroes WMV HD aflevering te streamen naar de 360? Dat moet ook via Windows Media Center kunnen toch?
De update is trouwens niet echt goed uitgevallen voor WMC... net liep heel de 360 vast in WMC.
Die van mij liep ook vast toen ik een bestand selecteerde om te kijken.. .avi en groter dan 700mbquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
GVD m'n Xbox 360 is nu al 2x vastgelopen in WMC
als je braaf alles doet wat er staat kun je zelfs divx streamenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Klonk lukte het en ik probeer het straks zodra ik terug ben, met de tips van Klonk om eerst ff usb/dvd er in te doen.
Via de nieuwe Winamp is het ook heel makkelijk !quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Klonk lukte het en ik probeer het straks zodra ik terug ben, met de tips van Klonk om eerst ff usb/dvd er in te doen.
Zag je al online en offline komen iddquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn neefje was strax op de 360 maar bij mij laad hij die menu's nu meer in ofzo? alleen de laatste paarse blade laad die wel :S
WTF is dat
Ja... bij mij net ook al..quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn neefje was strax op de 360 maar bij mij laad hij die menu's nu meer in ofzo? alleen de laatste paarse blade laad die wel :S
WTF is dat
Ik noem hem altijd Cybquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zag je al online en offline komen idd
Maar dat is dus een klap op je neefje
Hmm, inderdaad. Inloggen met 'amerikaans'(antilliaans) account laat een ander menu zien. Dan heb je wèl inside xbox met oa, kort filmpje van Major Nelson en een uitgebreide video bibliotheek in market place.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:33 schreef Reintji het volgende:
In dat youtube filmpje over die Fall update laten ze een "inside xbox" button zien op de eerste pagina van het xbox menu. Friends & Messages is dan één regel. Dit is alleen voor amerikaanse 360s? Heb iig na de update geen "inside xbox" optie.
Heb ik nu ook ff last van dat het vrij lang duurt voordat die de blade's heeft geladen. Denk gewoon even afwachten jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:12 schreef Rossdale het volgende:
Shit, mijn xbox blijft steeds vaker hangen in menuschermen (zowel in de dashboard als in-game) en ook het menutje wanneer je in een game op de guide button drukt. Ook begint hij af en toe helemaal vast te lopen... Zal ik morgenochtend de helpdesk maar alweer bellen?
Bij mij werkt de boel ook nog steeds niet helaasquote:Op woensdag 5 december 2007 00:01 schreef Gamedemon het volgende:
Ik krijg die H264 bestanden niet geopend op mijn 360 helaas
tja idd leuk , maar ik heb een vga kabel van mijn pc naar mijn HDtv lopen dus heb die hele xbox nooit nodig gehadquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net ff een stukje van een HDWMV van een aflevering van Heroes Seizoen 2 gekeken. Godsamme wat een geil beeld![]()
Komt natuurlijk vooral doordat m'n Monster HDMI kabel vanuit m'n Xbox 360 de beeldkwaliteit 720p maakt op m'n LCD TV
Live heeft problemen op et moment, het is idd net zo sloom als fok door een trechterquote:Op woensdag 5 december 2007 01:30 schreef gijsje79 het volgende:
Lijkt wel of alles veel trager werkt na die update.
Moeilijk bij vrienden komen, lijkt net of ie vast loopt, wacht je ff kom je er uiteindelijk er wel terecht.
Hopen dat ze dit gaan fixen.
Zo doe ik het ook inderdaad, alleen ik heb geen afstandsbediening of wat dan ook voor mijn pc.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja idd leuk , maar ik heb een vga kabel van mijn pc naar mijn HDtv lopen dus heb die hele xbox nooit nodig gehad![]()
en ik download heroes altijd in 720p ik wil het niet anders zien
Bel M$ op en zeg dat je geëmigreerd bent naar NL.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:12 schreef Wouter2006 het volgende:
mooi klote, me windows live ID veranderd, maar dan onthoud die nog de billing information en die staat bij mij op USA, terwijl me nieuwe windows live ID op nederland staat.
Blijkbaar verandert die dus niet de billing information, fuckers
ja dat had ik ook al ergens gelezen ja, ga het gewoon eens proberenquote:Op woensdag 5 december 2007 09:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Bel M$ op en zeg dat je geëmigreerd bent naar NL.
Doh.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:12 schreef Wouter2006 het volgende:
mooi klote, me windows live ID veranderd, maar dan onthoud die nog de billing information en die staat bij mij op USA, terwijl me nieuwe windows live ID op nederland staat.
Blijkbaar verandert die dus niet de billing information, fuckers
I know, maar toen ik mijn gamertag had gemaakt stond me hotmail nog ingesteld op USA omdat je toen 250mb opslag kreeg ofzo en heb dat nooit meer terugveranderd.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doh.
Als er dan iets leuks uitkomt in Amerika op de Marketplace zou je alleen je Live ID hoeven veranderen om daar gebruik van te maken. Zo dom zijn ze bij Microsoft nou ook weer niet.
Ja, I know. Ik had dat ook bijna.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:46 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
I know, maar toen ik mijn gamertag had gemaakt stond me hotmail nog ingesteld op USA omdat je toen 250mb opslag kreeg ofzo en heb dat nooit meer terugveranderd.
je kan gewoon streamen met WMP11quote:Op woensdag 5 december 2007 00:26 schreef existenz het volgende:
Morgen mezelf er maar weer in verdiepen. Maar ik begrijp dus dat het niet gaat werken met Media CenterKan ik beter Transcode360 blijven gebruiken.
Dit vind ik best wel ziek, je speelt een spelletje en EA krijg meteen je email adres en zulksquote:customerservice@ea.com 1 dec, 2007 EA Game Registration for The Simpsons(TM).
eerste reactie bij het artikel:quote:Op woensdag 5 december 2007 10:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was vast al voorbij gekomen, maar okay.
http://www.product-review(...)-shows-it-in-action/
Fake of echt?
h4xquote:Op woensdag 5 december 2007 10:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was vast al voorbij gekomen, maar okay.
http://www.product-review(...)-shows-it-in-action/
Fake of echt?
vanavond kan ik wel een potje Carcasonne spelen.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:31 schreef AQuila360 het volgende:
Zijn er liefhebbers voor een potje Carcasonne of Agis wing vanmiddag?
Vanavond heb ik de goedheiligman op bezoekquote:Op woensdag 5 december 2007 13:39 schreef mech het volgende:
[..]
vanavond kan ik wel een potje Carcasonne spelen.
Me gamertag is guyverj.
Door de update duurt het wel lang voor hij klaar is met laden als je inlogt op live
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vanavond heb ik de goedheiligman op bezoek![]()
En die brengt CoD4 mee dus vanavond wordt nix
Ik heb je wel vast even toegevoegdquote:
quote:Square Enix: Sony needs to define PS3
CEO says Microsoft is the only platform holder to market its machine a proper games console
Yoichi Wada, the CEO of Japanese games giant Square Enix, has claimed that Microsoft is the only current platform holder who remains dedicated to selling in the games market, that the Wii is being bought as a toy and that Sony is unsure about what its machine really is.
In an interview with CNet translated by Kotaku, Yoichi states: “The Wii is the antithesis of the Xbox 360.
360 is strictly for hardcore gamers. The attachment rate for the Xbox 360 is much higher than for the Wii.
“People who buy the 360 really like games. I think the current trend is that most people aren't buying the Wii as a game machine, but as a toy.
“It seems that Sony isn't sure what it wants to do. Is it making high-end electronics or a game console for gamers? I want them to clearly define their console.”
Er wordt veel te veel gekeken naar aantallen verkochte console's vind ik. Gekochte spellen per console is net zo belangrijk en daar zit de 360 goedquote:
Ook anti PS3quote:De keus om de PS3-versie uit te besteden lag waarschijnlijk bij Valve-directeur Gabe Newell. De directeur heeft al meerdere keren duidelijk gemaakt dat hij geen fan is van de PS3. In januari noemde hij de machine een 'totale mislukking' en vergeleek de hardware met die van de Sega Saturn. Toch zegt hij dat de PS3-variant niet teleur zal stellen. Wel is hij van mening dat het meer moeite kost om dezelfde kwaliteit te behalen op de PS3 dan op de 360- en pc-versies.
ja daar wordt aangewerkt dat was al een aantal maanden bekend , zijn ook scans van verschenenquote:Op woensdag 5 december 2007 16:05 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb iets gehoord over dragonball z online, is iemand hier bekend mee?
Toen ik 16 was vond ik het geniaal. Nu ik het laatst terugzag vroeg ik mij af wat mezelf verkeerde. Gevechten die 3 afleveringen lang duurde waarbij de helft bestond uit "IK! GA! NU! MIJN SUPER! POWER! GEBRUIKEN! DIE! HEEL! ERG! LANG! DUURT! OM! -hhnng- OP! TE! LADEN! en dan de tegenstander! OH! NEE! VEEL! TE! STERK! DAN! GA! IK! HIER! MAAR! IN! AFGRIJZEN! STAAN! IN! PLAATS! VAN! AAN! TE! VALLEN! OH HELP! en dat dan drie afleveringen lang...quote:Op woensdag 5 december 2007 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Brakenbal Z, wat een dom gedoe is dat zeg!.
Iddquote:Op woensdag 5 december 2007 17:08 schreef Haijo het volgende:
[..]
Toen ik 16 was vond ik het geniaal. Nu ik het laatst terugzag vroeg ik mij af wat mezelf verkeerde. Gevechten die 3 afleveringen lang duurde waarbij de helft bestond uit "IK! GA! NU! MIJN SUPER! POWER! GEBRUIKEN! DIE! HEEL! ERG! LANG! DUURT! OM! -hhnng- OP! TE! LADEN! en dan de tegenstander! OH! NEE! VEEL! TE! STERK! DAN! GA! IK! HIER! MAAR! IN! AFGRIJZEN! STAAN! IN! PLAATS! VAN! AAN! TE! VALLEN! OH HELP! en dat dan drie afleveringen lang...
Vanavond een potje CoD4 doen dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vanavond heb ik de goedheiligman op bezoek![]()
En die brengt CoD4 mee dus vanavond wordt nix
Wat een loser. Wel een geniaal spelquote:Op woensdag 5 december 2007 18:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond komt bij mij ook de Goedheilig man op bezoek alleen de lul heeft Guitar Hero III niet bij omdat ie overal is uitverkocht
Mediamarkt Utrecht had vandaag 8 stuks liggen zag ik.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond komt bij mij ook de Goedheilig man op bezoek alleen de lul heeft Guitar Hero III niet bij omdat ie overal is uitverkocht
quote:Op woensdag 5 december 2007 19:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mediamarkt Utrecht had vandaag 8 stuks liggen zag ik.
Ze hebben als het goed is gewoon koopavond, je kan er alsnog naar toe gaan.quote:
Klopt -voor zover ik weet- inderdaad. Maar ik meen ook ergens te hebben gelezen dat je ook Tomb Raider: Legends in je bezit moest hebben ofzo.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klopt het dat Tomb Raider Ann. in twee stukken is te downloaden? Episodes 1&2 en 3&4? Want dat komt dan op 2400 punten, ongeveer 30 euro. In de winkel kost ie minstens 35, dus dan is downloaden goedkoper.
Nu is het dus helemaal kut om games te joinen met GoWquote:Op woensdag 5 december 2007 20:38 schreef ach het volgende:
Ik heb sinds de dashboard update een lelijke 0 achter mijn messages staanBeter halen ze die met de volgende update weer weg
En je kan niet meer zien uit welk land iemand komt als hij een motto heeft ingevuld
Dbz is vet dwaasquote:Op woensdag 5 december 2007 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon in de winkel.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:04 schreef Henk-B het volgende:
Waar kun je het goedkoopst MSpoints halen?
Ebay?
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
De Sint is bij mij ook langs geweest en m'n ouders hadden voor de lol een leeg DVD doosje van GHIII cover voorzien
De Sint is bij mij ook langs geweest en m'n ouders hadden voor de lol een leeg DVD doosje van GHIII cover voorzien
ka maar dat is optioneelquote:Op woensdag 5 december 2007 21:11 schreef Scarface2004 het volgende:
Bij 2e tabblad toch (personal info)
Kun je ook woonplaats invullen
je moet ook naruto en bleach kijkenquote:Op woensdag 5 december 2007 16:51 schreef HeatWave het volgende:
ik iig niet voor ¤10. Als ik iets wil vullen stuur ik jou wel een game invite. Kost me niets en is nog leuk(achtig) ook.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
Kun je die dan niet zelf vullen met The Forge?
Wrauwrrrrrquote:Op donderdag 6 december 2007 00:12 schreef BMH het volgende:
[..]
ik iig niet voor ¤10. Als ik iets wil vullen stuur ik jou wel een game invite. Kost me niets en is nog leuk(achtig) ook.
.... Ow god dat kwam er slecht uit.
Nummer 2:quote:Op donderdag 6 december 2007 00:08 schreef viezerdt het volgende:
[..]
mooie boompjes daar onderin, maar euh. welke game
?
Welke game?quote:Op donderdag 6 december 2007 00:06 schreef BMH het volgende:
[ afbeelding ]
NIEUW OP XBOX LIVE: lege levels voor ¤10!
quote:Op donderdag 6 december 2007 01:03 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Wasda?
Die vlieggame in de Tom Clancy's reeks?
En een paar weken geleden verklaarde je me nog voor gekquote:Op donderdag 6 december 2007 01:03 schreef piet_pelle het volgende:
C0D4 is echt god trouwens , heel misschien zelfs wel beter dan Halo 3
quote:'Kane & Lynch review aangepast door Gerstmann'
Eind november vond Gerstmann-Gate plaats. Jeff Gerstmann, één van de belangrijkste GameSpot redacteurs, werd op staande voet ontslagen. Het duurde niet lang voor er geruchten kwamen dat zijn ontslag was geïnspireerd door een woedend Eidos. Zij zouden niet tevreden zijn geweest met de Kane & Lynch review en zijn ontslag hebben geëist.
Het management van GameSpot ontkende alles, maar wegens de Amerikaanse wetgeving mochten ze niet verder in detail gaan over de reden van Gerstmann zijn ontslag. Omdat enkel het management dit ontkende en alle collega's van Gerstmann zwegen, dacht iedereen dat dit de gebruikelijke PR uitspraak was. Gerstmann's ex-collega's reageren nu echter ook op zijn ontslag, en zij spreken vrijuit over Gerstmann, zijn ontslag en de Kane & Lynch videoreview die mysterieus van de GameSpot site verdween.
Vincent Carravella, Ryan MacDonald, Ricardo Torres, Ryan Davis en Alex Navarro meldden in hun podcast dat zelfs zij origineel niets wisten van Gerstmann zijn ontslag. Zij kregen het nieuws pas vier of vijf uur voor de publieke bekendmaking te horen. Iedereen binnen GameSpot geeft toe dat het ontslag van Gerstmann slecht aangepakt is. Het feit dat zelfs hun oudste werknemers van niets wisten is belachelijk, iets wat het management van GameSpot nu ook beseft. Die zijn nu boos op zichzelf omdat ze het slecht aangepakt hebben.
De reden voor Gerstmann zijn ontslag mogen ze niet bekend maken, maar ze verzekeren hun luisteraars dat het niets te maken heeft met druk van Eidos om de score en de review van Kane & Lynch te veranderen. Anders hadden zij ook ontslag genomen. De echte reden is een pak ingewikkelder dan dat. De verdwenen Kane & Lynch videoreview, oorzaak van veel speculatie, is volgens hen verwijderd door Gerstmann zelf omdat hij niet tevreden was met de kwaliteit. Gerstmann vond de audio slecht en de beelden kwamen allemaal uit het eerste level. Het is dus puur toeval dat Gerstmann ontslagen werd nadat de videoreview van hun site verdween. De GameSpot redactie ontkent daarnaast ook dat Gerstmann de game niet heeft doorgespeeld. De GamerTag waar hij maar drie achievements mee heeft, is niet dezelfde als waarmee hij de game uitspeelde.
oke thnx !quote:Op woensdag 5 december 2007 22:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gewoon in de winkel.
Want dadelijk krijg je een Amerikaanse code die je Nederlandse account niet wil pakken, of je krijgt gewoonweg een code die het helemaal niet doet.
quote:Though the screenshot doesn't answer this question outright, we can confirm that the game's graphics are polygonal but the gameplay is strictly 2D. There will be new moves, locations, and gameplay features, while the standard six button control scheme remains. Ryu and Ken return along with Chun-Li and Dhalsim, but beyond that the character roster is a mystery. And then there's the issue of what platform(s) the game will end up on, which at this point Capcom is keeping close to its chest (if you search 1UP's database, you'll find listings for arcade, PlayStation 3 and Xbox 360 versions, but those are just guesses based on the graphical quality).
Nah, ik heb nog geeneens koffie op.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:32 schreef MMaRsu het volgende:
Zet er dan ook ff info bij voordat iedereen gaat zeiken
dbz voor op de pcquote:Op woensdag 5 december 2007 16:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja daar wordt aangewerkt dat was al een aantal maanden bekend , zijn ook scans van verschenen
maar hoe die er bij komt dat het op de 360 is weet ik niet![]()
zover ik weet is het gewoon een mmo voor op de pc
edit:
hier de scans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
( is er nog een maar geen tijd om te zoeken tussen mijn zooi ik moet werken )
Zeker weten! Maar ik twijfel nog.. ze worden in Maart ofzo toch gratis tot die tijd kan ik gewoon de maps spelen die er nu in zitten.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:11 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Halo 3 maps zien er toch wel cool uit
ik wacht ook wel tot het gratis is.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:11 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Halo 3 maps zien er toch wel cool uit
ja, ik denk dat ik dat ook maar doequote:Op donderdag 6 december 2007 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeker weten! Maar ik twijfel nog.. ze worden in Maart ofzo toch gratis tot die tijd kan ik gewoon de maps spelen die er nu in zitten.
quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:47 schreef Henk-B het volgende:
[..]
WOOOOOOT!!!!!
Dat ziet er echt geil uit!!!!!
volgens mij komen er aparte playlists (althans dat was het geval in Halo 2)?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:43 schreef Sala-adin het volgende:
Als je ze niet neemt en je wilt online dan wordt het nog moeilijker om een match te krijgen
Ondervond ik Halo2 ook geen last van.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:43 schreef Sala-adin het volgende:
Als je ze niet neemt en je wilt online dan wordt het nog moeilijker om een match te krijgen
Zo hoort het ook wat DLC betreft zeker een mooie prijsquote:Op donderdag 6 december 2007 11:25 schreef Bastard het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/28615.html
11 nieuwe wagens + een nieuw circuit voor 500 punten
renault 5 ook
Mooiste Owned plaatje ever!!quote:
Heb je carcanosson nu al gespeeld of wat? Duurt lang met jouquote:
Kheb hem een aantal keer gespeeld, hij is wel erg geinig om zo eens af en toe te spelenquote:Op donderdag 6 december 2007 12:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je carcanosson nu al gespeeld of wat? Duurt lang met jou
Ik vind hem echt tof speel nix anders meerquote:Op donderdag 6 december 2007 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb hem een aantal keer gespeeld, hij is wel erg geinig om zo eens af en toe te spelen
nee ik heb mijn 360 al 2 weken niet aangeraaktquote:Op donderdag 6 december 2007 12:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je carcanosson nu al gespeeld of wat? Duurt lang met jou
Vanavond wel?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee ik heb mijn 360 al 2 weken niet aangeraakt( alleen ff aangezet om die update te instaleren )
Tot 22:00 naar school > Kane & Lynch spelenquote:Op donderdag 6 december 2007 12:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond moet ik tot 22:00 uur naar school
Hopelijk ligt als ik thuiskom Kane & Lynch op de mat!
Alstie er is wel ja. Anders Assassin's Creed of CoD4 MP.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tot 22:00 naar school > Kane & Lynch spelen
mja ik bedoelde dus!quote:Op donderdag 6 december 2007 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Alstie er is wel ja. Anders Assassin's Creed of CoD4 MP.
SP valt heel erg tegen, maar de MP is gaafquote:Op donderdag 6 december 2007 12:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond moet ik tot 22:00 uur naar school
Hopelijk ligt als ik thuiskom Kane & Lynch op de mat!
weet niet tot hoelaat ik moet werken vanavond , en gvd ben net bij de tandarts geweestquote:
Dat deed ze bij mij ook (female soldier)quote:Op donderdag 6 december 2007 15:40 schreef Boef het volgende:
Op een gegeven moment ben je aan het flirten en dan begint ze in ene gedichten op te lezen en kan je reageren met "Bored now..." Ik kan niet wachten
EA en bullshots enzoquote:Op donderdag 6 december 2007 15:58 schreef Bastard het volgende:
Burnout paradise:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop geweld op je HDscherm zo te zien
Kennelijk moet je eerst een motorpak aandoen eer je op een motor stapt?quote:
Ik heb nog steeds goede hoop voor deze game.quote:
Ok, kledinglijn minder uitgebreid maar toch mogelijk.quote:Once the cops were shaken, it was time to get ready for Niko's interview, which meant dressing the part. Unlike GTA: San Andreas and its wealth of customization options, GTA IV won't give you too much control over Niko's shabby appearance (so you'll never see a 400-pound Niko decked out with garish tattoos and cowboy boots), but you can buy him new outfits. In this case, Niko drove his stolen ride (which had a huge splotch of blood caked onto the crumpled hood from where he'd accidentally hit a pedestrian) to a high-end shop called Perseus, where he was able to buy a tasteful brown suit and - just to be safe - matching wing-tips (total cost: $2200).
Deze trailer blies mij ook even uit mijn stoel inderdaadquote:Op donderdag 6 december 2007 16:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds goede hoop voor deze game.
Had je ook al gezien dat achievements leuke extraatjes opleveren, naast gamer points? Bonussen die gelden voor elk karakter, huidig en toekomstig, op je gamer profile aangemaakt.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat deed ze bij mij ook (female soldier)Ben er geintresseerd op ingegaan.. hopende op vurige lesbo sex
Ziet er goed uit, mooie stijl!quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef Gupje het volgende:
Speel ook alleen nog maar Aegis Wing en carcassonne alleen me gold is verlopenanders had ik je gister avond al wel uitgenodigd voor een game...
Carcassonne is fucking verslavend!
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Exi ik moet zo eerst ff een diepvries verslepen
Tis toch turnbased?quote:Op donderdag 6 december 2007 17:46 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vechtsysteem vind ik niets.
Laat deze wel liggen.
quote:Donderdag 06 december 2007 - Het Amerikaanse 'Official Xbox 360 Magazine' heeft de eerste inhoudelijk details van Rainbow Six Vegas 2 bekend gemaakt. De game werd onlangs aangekondigd voor de Xbox 360, PlayStation 3 en PC en moet al zeer binnenkort uit gaan komen, namelijk in maart 2008. De eerste details kun je hieronder bekijken.
- Rainbow Six Vegas 2 kent 11 nieuwe wapens ten opzichte van deel 1.
- Het spel heeft bovendien 11 nieuwe multiplayer maps, waarvan een paar klassiekers uit Rainbow Six 3: Raven Shield.
- Ook zijn er twee nieuwe multiplayer modi te vinden in Rainbow Six Vegas 2.
- Het Xbox Live gedeelte kent bovendien een nieuwe zoek functie zodat je nog gemakkelijker matches kunt vinden online.
- Ook is het vanaf nu mogelijk om te joinen in al begonnen matches, zodat je niet hoeft te wachten op de volgende ronde.
- Ubisoft heeft de A.I. van deze vijanden in de singleplayer sterk verbetert.
- In het singleplayer gedeelte kun je bovendien kiezen of je met een mannelijk- of vrouwelijk personage speelt. Ook kun je het personage naar eigen keuze aanpassen op veel gebieden.
- Elk tussenfilmpje in de singleplayer speelt zich real-time af, zoals in bijvoorbeeld Half Life 2.
- De singleplayer mode is gedeeltelijk sequel en gedeeltelijk prequel.
- Rainbow Six Vegas 2 heeft bovendien een hogere framerate voor een beter en vloeiender beeld.
- Rainbow Six Vegas 2 moet in maart 2008 in Amerika uitkomen.
Ik...moet...deze...game...RAP...hebben.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
GTA IV Trailer 3
Hij is heel erg vetGraphics zijn ook stukken beter en zien er gewoon geweldig uit
![]()
Ik kan alleen maar winnen met 50 punten verschil heel gek is datquote:Op donderdag 6 december 2007 22:28 schreef existenz het volgende:
Aquila kun je ff verliezen met 50 punten verschil?Dat is de laatste achievement die ik nog moet
Het was een diepvriesquote:Op donderdag 6 december 2007 22:31 schreef existenz het volgende:
Zeg is die klote koelkast nu al verhuisd?
Ik moet zo naar bedje toequote:Op donderdag 6 december 2007 22:34 schreef existenz het volgende:
Nou hup dan! Ik wacht!
stomperd en zaterdagavond dan kunnen we bier onder Carcassonne doenquote:Op donderdag 6 december 2007 22:35 schreef existenz het volgende:
Ja morgenavond moet ik verplicht bier zuipen!
Idd. De trailer is zo fucking vetquote:Op donderdag 6 december 2007 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik...moet...deze...game...RAP...hebben.
Slayer gister voor het eerst 4-starred op Hard....TTFAF is echt onmogelijk, blijf steken op 235000 punten ongeveer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:08 schreef Scarface2004 het volgende:
Slayer - Raining blood & Dragonforce - Through the fire and flames zijn erg idd.
Heeel vet inderdaad!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
GTA IV Trailer 3
Hij is heel erg vetGraphics zijn ook stukken beter en zien er gewoon geweldig uit
![]()
Yeps, maar ik heb Mass Effect nog lang niet uitgespeeldquote:Op donderdag 6 december 2007 18:44 schreef Boef het volgende:
[..]
Had je ook al gezien dat achievements leuke extraatjes opleveren, naast gamer points? Bonussen die gelden voor elk karakter, huidig en toekomstig, op je gamer profile aangemaakt.
klopt , daarom heb ik nog niet gespeeld de laatste 14dagenquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yeps, maar ik heb Mass Effect nog lang niet uitgespeeld![]()
Niet echt tijd voor nog.. je moet toch ff een paar uur dedicated bezig kunnen zijn, anders hoef je niet eens op te starten.
Waar kan ik dat zien dan? Heb het spel nog niet uitgespeeld, maar ben wel benieuwd wat je bedoelt.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:44 schreef Boef het volgende:
[..]
Had je ook al gezien dat achievements leuke extraatjes opleveren, naast gamer points? Bonussen die gelden voor elk karakter, huidig en toekomstig, op je gamer profile aangemaakt.
Zwaar dat wachtenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:30 schreef Jessah het volgende:
[..]
Waar kan ik dat zien dan? Heb het spel nog niet uitgespeeld, maar ben wel benieuwd wat je bedoelt.
Moet tot maandag wachten tot ik weer kan spelen
mijn moeder ookquote:
Gefelicteerd! ik was precies 3 dagen geleden jarigquote:
Voor de komende 3 jaar, dan hebben we dat alvast weer gehad.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:24 schreef DooD het volgende:
Allemaal alvast gefeliciteerd
Zorg dat je ook land neemt bij steden.. wegen leveren weinig op.. maar land word aan het einde flink uitbetaaldquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:53 schreef Reintji het volgende:
En wederom verslagen door 3 tegenstanders (op hard) met Catan. Frapant om te zien hoe je kansen keren wanneer je op een puntje of 8 staat en de overwinning in zicht is.
Catan is kut Carcasonne is tof!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:53 schreef Reintji het volgende:
En wederom verslagen door 3 tegenstanders (op hard) met Catan. Frapant om te zien hoe je kansen keren wanneer je op een puntje of 8 staat en de overwinning in zicht is.
Carcasonne.. vanavond ofzo toch maar een keer tegen FOK!ers doen..quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Catan is kut Carcasonne is tof!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |