Ja die had ik ook halverwege het spel. sync bar was nog niet eens vol en moest nog 4 moorden plegen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:31 schreef koen_pijl het volgende:
Ik was gisteren Assassins Creed aan het afsluiten krijg ik opeens deze achievement:
Absolute Symbiosis
Desmond and Altair have been completely synchronized.
??? vage shit.
In de niet-digitale variant heb je natuurlijk een gegeven aantal tegeltjes. Hoe meer deelnemers hoe minder beurten per deelnemer. Wel zijn er al een stuk of drie uitbreidingen te verkrijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:26 schreef AQuila360 het volgende:
Liggen het aantal tiles per beurt wel vast? Of kan je dan ook instellen want vind dat die potjes wel snel over zijn.
Carcassonne was 2 dagen gratis, nu niet meer geloof ik. Ook in de XBLA variant kun je nu voor vet veel M$points een paar uitbreidingen voor Carcassonne downloaden.quote:Je kunt dat gewoon bij XBLA games vinden maar weet niet of dat nog steeds gratis is?
Een groot deel van Catan gaat daarom ook om ruilhandelquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:10 schreef AQuila360 het volgende:
Catan vond ik echt raar stomme spelregels enzo vind dat veel diepgaander? of lijkt zo tenminste.
En catan is klote met die bouwstoffen dat je er niet aan kan komen en de comp wel enz.
Brothers in Arms, die was ik helemaal vergeten!quote:
Lijkt me ook cool.. toch weer een mooi WO2 setting.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Brothers in Arms, die was ik helemaal vergeten!
Same, duidelijk gebugged! (Bah Bioshock uitspelen op Hard ZONDER Vita-Chambersquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:46 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ja die had ik ook halverwege het spel. sync bar was nog niet eens vol en moest nog 4 moorden plegen.
bugje denk ik
Ja ik vind hem ook best interessant.. maar om er echt tactiek achter te hebben valt nog niet mee. Je moet echt heel veel rekening houden met opponenten..quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Echt een leuk spel maar je moet wel ff de tutorial doorlopen want het is anders best lastig als je het niet kent. Maar het is een soort Catan ofzo maar dan leuker vind ik. Ga ff een keertje kijken dan kunnen we die een keer spelen met aantal man
ah tof, eens uittesten vanavond danquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:50 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Hele dvd's vol met divxjes moeten zelfs werken volgens die log.
[..]
Freenas werkt ook geweldig hoor
Dankje Cybquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Congrats AQuila. Cars 2 is onderweg.
Voor zo ver ik weet is dat alleen voor trails die je vanaf nu gaat spelen. Dus wie er al instonden kun je er niet uitkrijgen!quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:24 schreef Viro het volgende:
Is het waar dat je demo's van xbox arcade games uit je G-profiel kan verwijderen ?
Zo ja, hoe kan dat gebeuren, k heb me net rot gezocht maar kon niks vinden.
Dat meen je niet hequote:Op dinsdag 4 december 2007 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet is dat alleen voor trails die je vanaf nu gaat spelen. Dus wie er al instonden kun je er niet uitkrijgen!
Helaas welquote:
Die heb ik al maanden in de preorderquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:03 schreef Strolie75 het volgende:
Nog een potentiele hype-game voor 2008! Burnout Paradise![]()
[ afbeelding ]
Werkte streamen met Vista Media Center nu ook?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
wiejjjj
net een paar afleveringen macgyver op een dvd+rw gezet..
en werkt ook nog eens
sweetttttttttttttttttttt.
goh, dat is raar bij mij werkt dat probleemloosquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:43 schreef existenz het volgende:
Cannot play videoGeen streaming xvid support dus.
Hmm die update heb ik niet gehad. Ook maar eens een dvdtje fikenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
goh, dat is raar bij mij werkt dat probleemloos![]()
al was het wel zo dat ie na de grote update nog een kleine update deed uitvoeren voor het afspelen van onbeveiligde meuk en mp4
Vista Ultimatequote:
Klonk lukte het en ik probeer het straks zodra ik terug ben, met de tips van Klonk om eerst ff usb/dvd er in te doen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:24 schreef wc-eend het volgende:
Kan je nu wel avi streamen of niet?
WMV was al mogelijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga zometeen proberen een Heroes WMV HD aflevering te streamen naar de 360? Dat moet ook via Windows Media Center kunnen toch?
De update is trouwens niet echt goed uitgevallen voor WMC... net liep heel de 360 vast in WMC.
Die van mij liep ook vast toen ik een bestand selecteerde om te kijken.. .avi en groter dan 700mbquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
GVD m'n Xbox 360 is nu al 2x vastgelopen in WMC
als je braaf alles doet wat er staat kun je zelfs divx streamenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Klonk lukte het en ik probeer het straks zodra ik terug ben, met de tips van Klonk om eerst ff usb/dvd er in te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |