Slayer gister voor het eerst 4-starred op Hard....TTFAF is echt onmogelijk, blijf steken op 235000 punten ongeveer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:08 schreef Scarface2004 het volgende:
Slayer - Raining blood & Dragonforce - Through the fire and flames zijn erg idd.
Heeel vet inderdaad!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
GTA IV Trailer 3
Hij is heel erg vetGraphics zijn ook stukken beter en zien er gewoon geweldig uit
![]()
Yeps, maar ik heb Mass Effect nog lang niet uitgespeeldquote:Op donderdag 6 december 2007 18:44 schreef Boef het volgende:
[..]
Had je ook al gezien dat achievements leuke extraatjes opleveren, naast gamer points? Bonussen die gelden voor elk karakter, huidig en toekomstig, op je gamer profile aangemaakt.
klopt , daarom heb ik nog niet gespeeld de laatste 14dagenquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yeps, maar ik heb Mass Effect nog lang niet uitgespeeld![]()
Niet echt tijd voor nog.. je moet toch ff een paar uur dedicated bezig kunnen zijn, anders hoef je niet eens op te starten.
Waar kan ik dat zien dan? Heb het spel nog niet uitgespeeld, maar ben wel benieuwd wat je bedoelt.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:44 schreef Boef het volgende:
[..]
Had je ook al gezien dat achievements leuke extraatjes opleveren, naast gamer points? Bonussen die gelden voor elk karakter, huidig en toekomstig, op je gamer profile aangemaakt.
Zwaar dat wachtenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:30 schreef Jessah het volgende:
[..]
Waar kan ik dat zien dan? Heb het spel nog niet uitgespeeld, maar ben wel benieuwd wat je bedoelt.
Moet tot maandag wachten tot ik weer kan spelen
mijn moeder ookquote:
Gefelicteerd! ik was precies 3 dagen geleden jarigquote:
Voor de komende 3 jaar, dan hebben we dat alvast weer gehad.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:24 schreef DooD het volgende:
Allemaal alvast gefeliciteerd
Zorg dat je ook land neemt bij steden.. wegen leveren weinig op.. maar land word aan het einde flink uitbetaaldquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:53 schreef Reintji het volgende:
En wederom verslagen door 3 tegenstanders (op hard) met Catan. Frapant om te zien hoe je kansen keren wanneer je op een puntje of 8 staat en de overwinning in zicht is.
Catan is kut Carcasonne is tof!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:53 schreef Reintji het volgende:
En wederom verslagen door 3 tegenstanders (op hard) met Catan. Frapant om te zien hoe je kansen keren wanneer je op een puntje of 8 staat en de overwinning in zicht is.
Carcasonne.. vanavond ofzo toch maar een keer tegen FOK!ers doen..quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Catan is kut Carcasonne is tof!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |