Via de nieuwe Winamp is het ook heel makkelijk !quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Klonk lukte het en ik probeer het straks zodra ik terug ben, met de tips van Klonk om eerst ff usb/dvd er in te doen.
Zag je al online en offline komen iddquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn neefje was strax op de 360 maar bij mij laad hij die menu's nu meer in ofzo? alleen de laatste paarse blade laad die wel :S
WTF is dat
Ja... bij mij net ook al..quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn neefje was strax op de 360 maar bij mij laad hij die menu's nu meer in ofzo? alleen de laatste paarse blade laad die wel :S
WTF is dat
Ik noem hem altijd Cybquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zag je al online en offline komen idd
Maar dat is dus een klap op je neefje
Hmm, inderdaad. Inloggen met 'amerikaans'(antilliaans) account laat een ander menu zien. Dan heb je wèl inside xbox met oa, kort filmpje van Major Nelson en een uitgebreide video bibliotheek in market place.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:33 schreef Reintji het volgende:
In dat youtube filmpje over die Fall update laten ze een "inside xbox" button zien op de eerste pagina van het xbox menu. Friends & Messages is dan één regel. Dit is alleen voor amerikaanse 360s? Heb iig na de update geen "inside xbox" optie.
Heb ik nu ook ff last van dat het vrij lang duurt voordat die de blade's heeft geladen. Denk gewoon even afwachten jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:12 schreef Rossdale het volgende:
Shit, mijn xbox blijft steeds vaker hangen in menuschermen (zowel in de dashboard als in-game) en ook het menutje wanneer je in een game op de guide button drukt. Ook begint hij af en toe helemaal vast te lopen... Zal ik morgenochtend de helpdesk maar alweer bellen?
Bij mij werkt de boel ook nog steeds niet helaasquote:Op woensdag 5 december 2007 00:01 schreef Gamedemon het volgende:
Ik krijg die H264 bestanden niet geopend op mijn 360 helaas
tja idd leuk , maar ik heb een vga kabel van mijn pc naar mijn HDtv lopen dus heb die hele xbox nooit nodig gehadquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net ff een stukje van een HDWMV van een aflevering van Heroes Seizoen 2 gekeken. Godsamme wat een geil beeld![]()
Komt natuurlijk vooral doordat m'n Monster HDMI kabel vanuit m'n Xbox 360 de beeldkwaliteit 720p maakt op m'n LCD TV
Live heeft problemen op et moment, het is idd net zo sloom als fok door een trechterquote:Op woensdag 5 december 2007 01:30 schreef gijsje79 het volgende:
Lijkt wel of alles veel trager werkt na die update.
Moeilijk bij vrienden komen, lijkt net of ie vast loopt, wacht je ff kom je er uiteindelijk er wel terecht.
Hopen dat ze dit gaan fixen.
Zo doe ik het ook inderdaad, alleen ik heb geen afstandsbediening of wat dan ook voor mijn pc.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja idd leuk , maar ik heb een vga kabel van mijn pc naar mijn HDtv lopen dus heb die hele xbox nooit nodig gehad![]()
en ik download heroes altijd in 720p ik wil het niet anders zien
Bel M$ op en zeg dat je geëmigreerd bent naar NL.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:12 schreef Wouter2006 het volgende:
mooi klote, me windows live ID veranderd, maar dan onthoud die nog de billing information en die staat bij mij op USA, terwijl me nieuwe windows live ID op nederland staat.
Blijkbaar verandert die dus niet de billing information, fuckers
ja dat had ik ook al ergens gelezen ja, ga het gewoon eens proberenquote:Op woensdag 5 december 2007 09:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Bel M$ op en zeg dat je geëmigreerd bent naar NL.
Doh.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:12 schreef Wouter2006 het volgende:
mooi klote, me windows live ID veranderd, maar dan onthoud die nog de billing information en die staat bij mij op USA, terwijl me nieuwe windows live ID op nederland staat.
Blijkbaar verandert die dus niet de billing information, fuckers
I know, maar toen ik mijn gamertag had gemaakt stond me hotmail nog ingesteld op USA omdat je toen 250mb opslag kreeg ofzo en heb dat nooit meer terugveranderd.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doh.
Als er dan iets leuks uitkomt in Amerika op de Marketplace zou je alleen je Live ID hoeven veranderen om daar gebruik van te maken. Zo dom zijn ze bij Microsoft nou ook weer niet.
Ja, I know. Ik had dat ook bijna.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:46 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
I know, maar toen ik mijn gamertag had gemaakt stond me hotmail nog ingesteld op USA omdat je toen 250mb opslag kreeg ofzo en heb dat nooit meer terugveranderd.
je kan gewoon streamen met WMP11quote:Op woensdag 5 december 2007 00:26 schreef existenz het volgende:
Morgen mezelf er maar weer in verdiepen. Maar ik begrijp dus dat het niet gaat werken met Media CenterKan ik beter Transcode360 blijven gebruiken.
Dit vind ik best wel ziek, je speelt een spelletje en EA krijg meteen je email adres en zulksquote:customerservice@ea.com 1 dec, 2007 EA Game Registration for The Simpsons(TM).
eerste reactie bij het artikel:quote:Op woensdag 5 december 2007 10:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was vast al voorbij gekomen, maar okay.
http://www.product-review(...)-shows-it-in-action/
Fake of echt?
h4xquote:Op woensdag 5 december 2007 10:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was vast al voorbij gekomen, maar okay.
http://www.product-review(...)-shows-it-in-action/
Fake of echt?
vanavond kan ik wel een potje Carcasonne spelen.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:31 schreef AQuila360 het volgende:
Zijn er liefhebbers voor een potje Carcasonne of Agis wing vanmiddag?
Vanavond heb ik de goedheiligman op bezoekquote:Op woensdag 5 december 2007 13:39 schreef mech het volgende:
[..]
vanavond kan ik wel een potje Carcasonne spelen.
Me gamertag is guyverj.
Door de update duurt het wel lang voor hij klaar is met laden als je inlogt op live
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vanavond heb ik de goedheiligman op bezoek![]()
En die brengt CoD4 mee dus vanavond wordt nix
Ik heb je wel vast even toegevoegdquote:
quote:Square Enix: Sony needs to define PS3
CEO says Microsoft is the only platform holder to market its machine a proper games console
Yoichi Wada, the CEO of Japanese games giant Square Enix, has claimed that Microsoft is the only current platform holder who remains dedicated to selling in the games market, that the Wii is being bought as a toy and that Sony is unsure about what its machine really is.
In an interview with CNet translated by Kotaku, Yoichi states: “The Wii is the antithesis of the Xbox 360.
360 is strictly for hardcore gamers. The attachment rate for the Xbox 360 is much higher than for the Wii.
“People who buy the 360 really like games. I think the current trend is that most people aren't buying the Wii as a game machine, but as a toy.
“It seems that Sony isn't sure what it wants to do. Is it making high-end electronics or a game console for gamers? I want them to clearly define their console.”
Er wordt veel te veel gekeken naar aantallen verkochte console's vind ik. Gekochte spellen per console is net zo belangrijk en daar zit de 360 goedquote:
Ook anti PS3quote:De keus om de PS3-versie uit te besteden lag waarschijnlijk bij Valve-directeur Gabe Newell. De directeur heeft al meerdere keren duidelijk gemaakt dat hij geen fan is van de PS3. In januari noemde hij de machine een 'totale mislukking' en vergeleek de hardware met die van de Sega Saturn. Toch zegt hij dat de PS3-variant niet teleur zal stellen. Wel is hij van mening dat het meer moeite kost om dezelfde kwaliteit te behalen op de PS3 dan op de 360- en pc-versies.
ja daar wordt aangewerkt dat was al een aantal maanden bekend , zijn ook scans van verschenenquote:Op woensdag 5 december 2007 16:05 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb iets gehoord over dragonball z online, is iemand hier bekend mee?
Toen ik 16 was vond ik het geniaal. Nu ik het laatst terugzag vroeg ik mij af wat mezelf verkeerde. Gevechten die 3 afleveringen lang duurde waarbij de helft bestond uit "IK! GA! NU! MIJN SUPER! POWER! GEBRUIKEN! DIE! HEEL! ERG! LANG! DUURT! OM! -hhnng- OP! TE! LADEN! en dan de tegenstander! OH! NEE! VEEL! TE! STERK! DAN! GA! IK! HIER! MAAR! IN! AFGRIJZEN! STAAN! IN! PLAATS! VAN! AAN! TE! VALLEN! OH HELP! en dat dan drie afleveringen lang...quote:Op woensdag 5 december 2007 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Brakenbal Z, wat een dom gedoe is dat zeg!.
Iddquote:Op woensdag 5 december 2007 17:08 schreef Haijo het volgende:
[..]
Toen ik 16 was vond ik het geniaal. Nu ik het laatst terugzag vroeg ik mij af wat mezelf verkeerde. Gevechten die 3 afleveringen lang duurde waarbij de helft bestond uit "IK! GA! NU! MIJN SUPER! POWER! GEBRUIKEN! DIE! HEEL! ERG! LANG! DUURT! OM! -hhnng- OP! TE! LADEN! en dan de tegenstander! OH! NEE! VEEL! TE! STERK! DAN! GA! IK! HIER! MAAR! IN! AFGRIJZEN! STAAN! IN! PLAATS! VAN! AAN! TE! VALLEN! OH HELP! en dat dan drie afleveringen lang...
Vanavond een potje CoD4 doen dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vanavond heb ik de goedheiligman op bezoek![]()
En die brengt CoD4 mee dus vanavond wordt nix
Wat een loser. Wel een geniaal spelquote:Op woensdag 5 december 2007 18:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond komt bij mij ook de Goedheilig man op bezoek alleen de lul heeft Guitar Hero III niet bij omdat ie overal is uitverkocht
Mediamarkt Utrecht had vandaag 8 stuks liggen zag ik.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond komt bij mij ook de Goedheilig man op bezoek alleen de lul heeft Guitar Hero III niet bij omdat ie overal is uitverkocht
quote:Op woensdag 5 december 2007 19:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mediamarkt Utrecht had vandaag 8 stuks liggen zag ik.
Ze hebben als het goed is gewoon koopavond, je kan er alsnog naar toe gaan.quote:
Klopt -voor zover ik weet- inderdaad. Maar ik meen ook ergens te hebben gelezen dat je ook Tomb Raider: Legends in je bezit moest hebben ofzo.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klopt het dat Tomb Raider Ann. in twee stukken is te downloaden? Episodes 1&2 en 3&4? Want dat komt dan op 2400 punten, ongeveer 30 euro. In de winkel kost ie minstens 35, dus dan is downloaden goedkoper.
Nu is het dus helemaal kut om games te joinen met GoWquote:Op woensdag 5 december 2007 20:38 schreef ach het volgende:
Ik heb sinds de dashboard update een lelijke 0 achter mijn messages staanBeter halen ze die met de volgende update weer weg
En je kan niet meer zien uit welk land iemand komt als hij een motto heeft ingevuld
Dbz is vet dwaasquote:Op woensdag 5 december 2007 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon in de winkel.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:04 schreef Henk-B het volgende:
Waar kun je het goedkoopst MSpoints halen?
Ebay?
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
De Sint is bij mij ook langs geweest en m'n ouders hadden voor de lol een leeg DVD doosje van GHIII cover voorzien
De Sint is bij mij ook langs geweest en m'n ouders hadden voor de lol een leeg DVD doosje van GHIII cover voorzien
ka maar dat is optioneelquote:Op woensdag 5 december 2007 21:11 schreef Scarface2004 het volgende:
Bij 2e tabblad toch (personal info)
Kun je ook woonplaats invullen
je moet ook naruto en bleach kijkenquote:Op woensdag 5 december 2007 16:51 schreef HeatWave het volgende:
ik iig niet voor ¤10. Als ik iets wil vullen stuur ik jou wel een game invite. Kost me niets en is nog leuk(achtig) ook.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
Kun je die dan niet zelf vullen met The Forge?
Wrauwrrrrrquote:Op donderdag 6 december 2007 00:12 schreef BMH het volgende:
[..]
ik iig niet voor ¤10. Als ik iets wil vullen stuur ik jou wel een game invite. Kost me niets en is nog leuk(achtig) ook.
.... Ow god dat kwam er slecht uit.
Nummer 2:quote:Op donderdag 6 december 2007 00:08 schreef viezerdt het volgende:
[..]
mooie boompjes daar onderin, maar euh. welke game
?
Welke game?quote:Op donderdag 6 december 2007 00:06 schreef BMH het volgende:
[ afbeelding ]
NIEUW OP XBOX LIVE: lege levels voor ¤10!
quote:Op donderdag 6 december 2007 01:03 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Wasda?
Die vlieggame in de Tom Clancy's reeks?
En een paar weken geleden verklaarde je me nog voor gekquote:Op donderdag 6 december 2007 01:03 schreef piet_pelle het volgende:
C0D4 is echt god trouwens , heel misschien zelfs wel beter dan Halo 3
quote:'Kane & Lynch review aangepast door Gerstmann'
Eind november vond Gerstmann-Gate plaats. Jeff Gerstmann, één van de belangrijkste GameSpot redacteurs, werd op staande voet ontslagen. Het duurde niet lang voor er geruchten kwamen dat zijn ontslag was geïnspireerd door een woedend Eidos. Zij zouden niet tevreden zijn geweest met de Kane & Lynch review en zijn ontslag hebben geëist.
Het management van GameSpot ontkende alles, maar wegens de Amerikaanse wetgeving mochten ze niet verder in detail gaan over de reden van Gerstmann zijn ontslag. Omdat enkel het management dit ontkende en alle collega's van Gerstmann zwegen, dacht iedereen dat dit de gebruikelijke PR uitspraak was. Gerstmann's ex-collega's reageren nu echter ook op zijn ontslag, en zij spreken vrijuit over Gerstmann, zijn ontslag en de Kane & Lynch videoreview die mysterieus van de GameSpot site verdween.
Vincent Carravella, Ryan MacDonald, Ricardo Torres, Ryan Davis en Alex Navarro meldden in hun podcast dat zelfs zij origineel niets wisten van Gerstmann zijn ontslag. Zij kregen het nieuws pas vier of vijf uur voor de publieke bekendmaking te horen. Iedereen binnen GameSpot geeft toe dat het ontslag van Gerstmann slecht aangepakt is. Het feit dat zelfs hun oudste werknemers van niets wisten is belachelijk, iets wat het management van GameSpot nu ook beseft. Die zijn nu boos op zichzelf omdat ze het slecht aangepakt hebben.
De reden voor Gerstmann zijn ontslag mogen ze niet bekend maken, maar ze verzekeren hun luisteraars dat het niets te maken heeft met druk van Eidos om de score en de review van Kane & Lynch te veranderen. Anders hadden zij ook ontslag genomen. De echte reden is een pak ingewikkelder dan dat. De verdwenen Kane & Lynch videoreview, oorzaak van veel speculatie, is volgens hen verwijderd door Gerstmann zelf omdat hij niet tevreden was met de kwaliteit. Gerstmann vond de audio slecht en de beelden kwamen allemaal uit het eerste level. Het is dus puur toeval dat Gerstmann ontslagen werd nadat de videoreview van hun site verdween. De GameSpot redactie ontkent daarnaast ook dat Gerstmann de game niet heeft doorgespeeld. De GamerTag waar hij maar drie achievements mee heeft, is niet dezelfde als waarmee hij de game uitspeelde.
oke thnx !quote:Op woensdag 5 december 2007 22:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gewoon in de winkel.
Want dadelijk krijg je een Amerikaanse code die je Nederlandse account niet wil pakken, of je krijgt gewoonweg een code die het helemaal niet doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |