abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:43:54 #102
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_55039111
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:36 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Gek is dat. Dat vind ik juist van de opgefokte baardapen die menen dat religie boven de wet staat.
Ik ook. Beide zijn idioot. Waarom denken Wilders-aanhangers steeds dat wanneer je tegen die mallot bent, dat je dan automatisch pro-radicale idioten bent?
pi_55039115
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Kan arme Geert weer aangifte doen
net zoals beledigde moslims dat ook kunnen , hè, gewoon sec je eventuele gelijk halen bij de rechter ipv jammeren en miepen in al die praatprogramma's en andere mediums

maar goed, die weg is voor de dislectische veelvuldig spijbelende maar officieel een VMBO kuthangjongere natuurlijk lastig, die wenst liever dood of keurt een bij die wens gevoegde daad van een ander goed of relativeert het opdat er weer eens begrip getoond kan worden

"ja, man, het is gewoon een statement, weet je, ik sweer het je, die Widlers, man, met die pruik, man, die moet dood man, ja ik zal het zelf nooit doen, maar ja, doet een ander dat wel, respect man, hij lokt het zelf uit , man, weet je, toch, sweer jij ook? "
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55039215
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:43 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ook. Beide zijn idioot. Waarom denken Wilders-aanhangers steeds dat wanneer je tegen die mallot bent, dat je dan automatisch pro-radicale idioten bent?
Waarom denken anti-wilders malloten als je atheïst bent dat je meteen wilders aanhanger bent?
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:49:47 #105
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_55039249
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:44 schreef milagro het volgende:

[ afbeelding ]
Wat huilt Wilders nou!? Het GAAT niet eens om hem! Aandachtstrekker
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:53:49 #106
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_55039335
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:48 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Waarom denken anti-wilders malloten als je atheïst bent dat je meteen wilders aanhanger bent?
Omdat je post niet de indruk gaf dat je 'atheist' bent (ben ik ook), maar omdat het qua taalgebruik, mening en totale irrelevantie, sterk de indruk wekte dat het hier om een Wilders-aanhangster gaat...
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:05:37 #107
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_55039597
Ik ben het vaak niet eens met Wilders, maar hij is met al zijn uitspraken nog altijd tienduizend keer bedachtzamer dan dat relativerende politiek correcte zootje als Terpstra en Vogelaar. Wat een non-politiek.

Die Terpstra is ook een raamambtenaar in de dop. Wat wil hij nou naar eigen zeggen gaan doen? Nou, hier komt het: 'een pleidooi beginnen voor verdraagzaamheid, begrip en samenwerking'. Godnondeju zeg, ik val van mijn stoel. Wat een ambitieus, revolutionair en baanbrekend idee! Superlatieven schieten tekort. Kom op zeg, van nutteloos subsidietrekken en politiek correcte posters op treinstations hangen is nog geen enkel land beter geworden.

Echt alleen linksen kunnen met zulke debiele plannen komen. Wilders is dan wel populistisch, hij richt tenminste een partij op en geen 'pleidooi'. Nogal logisch verder dat Teprstra dat niet doet, want op een paar achtergebleven hippies en wat bevriende grachtengordel CNV'ers zou hij toch door niemand gesteund worden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_55039865
Vervelend toch dat er nog steeds mensen zijn die een andere mening hebben als Geert Wilders....dat ze die nog durven spuien ook is helemaal bespottelijk, want het recht op vrije meningsuiting is natuurlijk alleen voorbehouden aan Geert zelf.
pi_55040097
quote:

[..]

net zoals beledigde moslims dat ook kunnen , hè, gewoon sec je eventuele gelijk halen bij de rechter ipv jammeren en miepen in al die praatprogramma's en andere mediums

maar goed, die weg is voor de dislectische veelvuldig spijbelende maar officieel een VMBO kuthangjongere natuurlijk lastig, die wenst liever dood of keurt een bij die wens gevoegde daad van een ander goed of relativeert het opdat er weer eens begrip getoond kan worden

[ afbeelding ]

"ja, man, het is gewoon een statement, weet je, ik sweer het je, die Widlers, man, met die pruik, man, die moet dood man, ja ik zal het zelf nooit doen, maar ja, doet een ander dat wel, respect man, hij lokt het zelf uit , man, weet je, toch, sweer jij ook? "
Ga je nu echt zo'n verhaal afsteken over een leusje op een muur? En dat is dan ook nog de schuld van Terpstra?

Kom op milagro, dat is wel heel erg melodramatisch en kort door de bocht. Nog 26 dagen december, even volhouden
pi_55040150
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:05 schreef TC03 het volgende:
Nogal logisch verder dat Teprstra dat niet doet, want op een paar achtergebleven hippies en wat bevriende grachtengordel CNV'ers zou hij toch door niemand gesteund worden.
Grappig dat je dat zegt want de mensen die hem steunen (o.a. Annemarie Jorritsma, Foppe de Haan) komen niet uit de grachtengordel en zijn niet bepaald CNV-ers of hippies.

Grappig dat zoveel mensen roepen dat Terpstra niet op de man mag en moet spelen en vervolgens doen ze direct het zelfde, Wilders voorop.
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:47:58 #111
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_55040604
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt want de mensen die hem steunen (o.a. Annemarie Jorritsma, Foppe de Haan) komen niet uit de grachtengordel en zijn niet bepaald CNV-ers of hippies.

Grappig dat zoveel mensen roepen dat Terpstra niet op de man mag en moet spelen en vervolgens doen ze direct het zelfde, Wilders voorop.
Mensen als Wilders en zijn aanhang kijken toch nooit in de spiegel? De schuld ligt altijd bij die andere groep, of bij die andere persoon.
pi_55040663
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:46 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat Wilders het liefst alle Islamieten af zou willen schieten is idd bekend.
Nee dat is wat die linksen het volk proberen te geloven.

Nogmaals ik wil die zwaar gematigde Fortuyn niet met Wilders vergelijken, maar over Fortuyn werd door hetzelfde clubje intellectuelen destijds hetzelfde beweerd en dat heeft uiteindelijk Fortuyns kop letterlijk gekost.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_55040700
Wilders moet worden gestopt.
pi_55040705
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:05 schreef TC03 het volgende:
Ik ben het vaak niet eens met Wilders, maar hij is met al zijn uitspraken nog altijd tienduizend keer bedachtzamer dan dat relativerende politiek correcte zootje als Terpstra en Vogelaar. Wat een non-politiek.

Die Terpstra is ook een raamambtenaar in de dop. Wat wil hij nou naar eigen zeggen gaan doen? Nou, hier komt het: 'een pleidooi beginnen voor verdraagzaamheid, begrip en samenwerking'. Godnondeju zeg, ik val van mijn stoel. Wat een ambitieus, revolutionair en baanbrekend idee! Superlatieven schieten tekort. Kom op zeg, van nutteloos subsidietrekken en politiek correcte posters op treinstations hangen is nog geen enkel land beter geworden.

Echt alleen linksen kunnen met zulke debiele plannen komen. Wilders is dan wel populistisch, hij richt tenminste een partij op en geen 'pleidooi'. Nogal logisch verder dat Teprstra dat niet doet, want op een paar achtergebleven hippies en wat bevriende grachtengordel CNV'ers zou hij toch door niemand gesteund worden.
Amen
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_55040737
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:52 schreef Monidique het volgende:
Hoe meer negatieve aandacht jij en jouw kameraden aan Wilders schenken, hoe groter Wilders wordt en dat weet je.
De enige manier hoe jij Wilders kan stoppen is door een pistool te kopen en dat weet jij ook.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_55040747
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:53 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En hoe meer negatieve aandacht jij en jouw kameraden aan Wilders schenken, hoe groter Wilders wordt en dat weet je.
De enige manier hoe jij Wilders kan stoppen is door een pistool te kopen.
pi_55040766
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:54 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je weet wat je moet doen keyboard-raider.
pi_55040767
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:54 schreef Monidique het volgende:

[..]

monidique ook
pi_55040794
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:54 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je weet wat je moet doen keyboard-raider.
Wilders moet worden gestopt, John, hij moet worden gestopt!
pi_55040823
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:53 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Omdat je post niet de indruk gaf dat je 'atheist' bent (ben ik ook), maar omdat het qua taalgebruik, mening en totale irrelevantie, sterk de indruk wekte dat het hier om een Wilders-aanhangster gaat...
Mijn taalgebruik van 'baardaap' is van hetzelfde kaliber als die van hun 'ongelovige varken.'

En waarom is iemand bij voorbaat slecht als hij of zij een wilders aanhanger is?
pi_55040835
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wilders moet worden gestopt, John, hij moet worden gestopt!
Dankzij jouw anti-Wilders-betogen is Wilders net weer een zeteltje gestegen
Wilders is u dankbaar.
pi_55040855
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:57 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dankzij jouw anti-Wilders-betogen is Wilders net weer een zeteltje gestegen
Wilders is u dankbaar.
Stop Wilders!
pi_55040872
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee dat is wat die linksen het volk proberen te geloven.

We weten allemaal dat Wilders het liefst een wereld zonder islamieten wil hebben, dus die revolver van jou was zeer treffend.

Overigens ben ik niet zo hokjesdenkerig en links-rechts praten is wel erg jaren 70.
pi_55040877
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Mijn taalgebruik van 'baardaap' is van hetzelfde kaliber als die van hun 'ongelovige varken.'
Je bent dus net zo erg, wil je zeggen.
pi_55040879
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:58 schreef Monidique het volgende:

[..]

Stop Wilders!
Als je het nou nog 3 keer zegt, komt er weer een zeteltje bij in de peilingen.
pi_55040887
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:46 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat Wilders het liefst alle Islamieten af zou willen schieten is idd bekend.
Heb ik anders nog nooit gehoord of ergens gelezen.
pi_55040893
Maar even serieus, die hele tegenbeweging is contraproductief, dat ten eerste, en ten tweede, Geert Wilders is een hypocriete huilie, maar ook dat was bekend.
pi_55040899
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als je het nou nog 3 keer zegt, komt er weer een zeteltje bij in de peilingen.
Wilders moet gestopt worden! Wilders moet gestopt worden! Wilders moet gestopt worden!
pi_55040917
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bent dus net zo erg, wil je zeggen.
Vele malen erger.
pi_55040919
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:58 schreef Kingstown het volgende:

[..]

We weten allemaal dat Wilders het liefst een wereld zonder islamieten wil hebben, dus die revolver van jou was zeer treffend.

Overigens ben ik niet zo hokjesdenkerig en links-rechts praten is wel erg jaren 70.
Je vergeet een heel deel van mijn bericht.

Nogmaals ik wil de zwaar gematigde Fortuyn niet vergelijken met Wilders, maar het politieke klimaat dat de intellectuele tegenstanders van Fortuyn destijds hadden geschapen en wat hem uiteindelijk letterlijk zijn gelaat kostte, is nu ook rondom Wilders geschapen.

Wanneer wilders wordt koud gemaakt, dan is Terpstra hoofd verantwoordelijke.
pi_55040957
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:59 schreef Monidique het volgende:
Maar even serieus, die hele tegenbeweging is contraproductief, dat ten eerste, en ten tweede, Geert Wilders is een hypocriete huilie, maar ook dat was bekend.
Net zoals moslims......... en het is nog steeds bekend.
pi_55040970
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

En waarom is iemand bij voorbaat slecht als hij of zij een wilders aanhanger is?

Als jij je op hetzelfde niveau wil uitlaten als degene die je schijnbaar zo verfoeit, dan ben je geen haar beter.

Wilders aanhangers zijn niet slecht, alleen zijn de meesten nogal simpel van geest....een beetje (grof) schelden op Islamieten en veel meer komt er niet uit.
pi_55040998
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:00 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wanneer een Islamiet wordt koud gemaakt, dan hou ik Wilders als hoofd verantwoordelijke.
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:04:34 #134
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55041004
1 geert. duizenden opgefokte moslims en mensen die de multiculturele samenleving een warm hart toedragen. . you do the math.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_55041008
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Net zoals moslims......... en het is nog steeds bekend.
Jouw verdediging van Geert Wilders is: net zoals moslims. Ik zou er van maken: net zoals hypocriete moslimhuilies, maar ik juich de toenadering tot de waarheid al toe.
pi_55041025
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:04 schreef Kingstown het volgende:

[..]
Je moet niet de zaak gaan herschrijven. Gewoon eerlijk quoten.
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:06:29 #137
53267 TC03
pi_55041060
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

...en dat heeft uiteindelijk Fortuyns kop letterlijk gekost.
Euh, bron? Ik heb geloof ik iets gemist.
pi_55041096
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:08:35 #139
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55041104
quote:
demonisering en 1 linkse gek. die na zijn gevangenisstraf niet lang meer te leven heeft. democratie!
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:08:53 #140
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55041110
Gofterdomme, ik zag net op Telegraaf punt NL dat de marsmannetjes waren geland! Kamervragen!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_55041143
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

demonisering en 1 linkse gek. die na zijn gevangenisstraf niet lang meer te leven heeft. democratie!
Dat is het beste scenario.

Het slechte scenario is dat wanneer zij op Volkert gaan schieten, zij ook misschien de rest als corvee meenemen..... Er lopen tenslotte een hoop gekken rond in Nederland.

We zullen zien, mij maakt het allemaal niks uit
pi_55041152
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:02 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Als jij je op hetzelfde niveau wil uitlaten als degene die je schijnbaar zo verfoeit, dan ben je geen haar beter.
Stel ik ook nergens.
quote:
Wilders aanhangers zijn niet slecht, alleen zijn de meesten nogal simpel van geest....een beetje (grof) schelden op Islamieten en veel meer komt er niet uit.
Islam aanhangers zijn niet slecht, alleen zijn de meesten nogal simpel van geest....veel terroriseren meer komt er niet uit.
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:10:27 #143
53267 TC03
pi_55041156
quote:
JE MIST MIJN PUNT COMPLEET.
pi_55041174
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:10 schreef TC03 het volgende:

[..]

JE MIST MIJN PUNT COMPLEET.
Tuurlijk joh
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:12:34 #145
53267 TC03
pi_55041203
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Tuurlijk joh
Klik eens op mijn linkje, kijk nog eens naar WELKE zin ik precies quotte, en er zal een wereld voor je open gaan.
pi_55041244
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

Klik eens op mijn linkje, kijk nog eens naar WELKE zin ik precies quotte, en er zal een wereld voor je open gaan.
Je hebt letterlijk en figuurlijk. Wanneer het figuurlijk zijn kop had gekost, dan was Fortuyn nu nog in leven. Maar het kostte letterlijk zijn kop en daardoor ligt hij nu letterlijk onder de grond.
pi_55041607
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:08 schreef Yildiz het volgende:
Gofterdomme, ik zag net op Telegraaf punt NL dat de marsmannetjes waren geland! Kamervragen!
"Vindt u ook dat marsmannetjes dhimimi's zijn"
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:41:10 #148
53267 TC03
pi_55041901
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:14 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je hebt letterlijk en figuurlijk. Wanneer het figuurlijk zijn kop had gekost, dan was Fortuyn nu nog in leven. Maar het kostte letterlijk zijn kop en daardoor ligt hij nu letterlijk onder de grond.
Nee, zijn hoofd zat er nog aan, dus het kostte niet letterlijk zijn kop.
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:00:09 #149
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55042355
Maarrrr... een bron voor dit alles?
Hoe Telegraaf Wilders tot "kwaad" bestempelde?
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:13:10 #150
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55042676
het echte kwaad zijn linkse mensen die niet eens zijn met democratisch beleid en dan zo demoniseren dat hun opponent dood, dan wel monddood wordt gemaakt. de laatste tijd ligt het zwaartepunt op dooddemoniseren.

rot eens op . laat een beleid zien dat beter is.
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:14:55 #151
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55042716
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:13 schreef zoalshetis het volgende:
het echte kwaad zijn linkse mensen die niet eens zijn met democratisch beleid en dan zo demoniseren dat hun opponent dood, dan wel monddood wordt gemaakt. de laatste tijd ligt het zwaartepunt op dooddemoniseren.

Dat is allemaal goed en wel, maar ik heb er maar speciaal een topic voor aangemaakt om eens te zoeken waar die Doekle Terpstra dat zo gezegd heeft. Of je doelt op andere mensen, dat kan ook.
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:18:20 #152
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55042802
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:14 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dat is allemaal goed en wel, maar ik heb er maar speciaal een topic voor aangemaakt om eens te zoeken waar die Doekle Terpstra dat zo gezegd heeft. Of je doelt op andere mensen, dat kan ook.
oh je bedoelt de laffe sluiptechniek?

waar je wel iets zegt, maar later tot inkeer komt?

politiek-gezien niet zo slim. ach ja links... dode slachtoffers horen bij hun beleid. heel erg eng.
pi_55042851
Dit krijg je dus, en dan zeggen dat Wilders oh nee Widlers provoceert:

http://gouda.rtvwest.nl/m(...)20gouda%20beklad.wmv
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:41:34 #154
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55043355
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

oh je bedoelt de laffe sluiptechniek?

waar je wel iets zegt, maar later tot inkeer komt?

politiek-gezien niet zo slim. ach ja links... dode slachtoffers horen bij hun beleid. heel erg eng.
Dat is mijn punt.
Hij zegt volgens mij toch echt nergens dat hij Wilders "het kwaad" vind. Dat maakt de Telegraaf er zonder bron van, waar ik in dat topic ook op inga. Vervolgens spreekt Wilders van schande, zegt Doekle weer dat het niet zo bedoeld was, en Wilders beticht hem weer van die 'laffe' inkeer-tactiek.

Dat.
pi_55043356
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:13 schreef zoalshetis het volgende:

Wilders is kampioen islam demoniseren.
pi_55044072
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee, zijn hoofd zat er nog aan, dus het kostte niet letterlijk zijn kop.
Als je slim probeert te zijn dan moet je ook slim zijn.

Fortuyn werd namelijk recht op zijn kop geschoten, dus het kostte letterlijk zijn kop.
pi_55044318
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:41 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wilders is kampioen islam demoniseren.
dat is een gedachtengoed 'demoniseren', dat is toch wat anders dan je op 1 iemand richten, dat is veel gevaarlijker, het doen lijken alsof wanneer die man 'gestopt wordt' , zijn gedachtengoed verdwijnt... er is maar 1 gek nodig, is al 2 keer gebleken om aan die aldus geinterpreteerde oproep "STOP het KWAAD" gehoor te geven.. op de meest letterlijke en definitieve manier.

er is door een aanzienlijk deel vd bevolking op die man gestemd, die stemmen zijn niet ontstaan door Wilders' toedoen, WIlders is ontstaan door die stemmen, die weer ontstaan zijn door onvrede, dat weer ontstaan is door jarenlang negeren, niet serieus nemen, wegrelativeren van klachten van een bepaald deel, waarbij men veel liever inging op de klachten van de nieuwkomers.

Als een Marcouch kan zeggen zonder daar ook maar IETS over te horen, dat ook hij niet zou stil blijven als zijn wijk binnen notime COMPLEET veranderd was door nieuwkomers, zodanig dat hij als geboren en getogene zich niet meer thuis zou voelen en weg zou willen, waarom kan een WIlders of een Wilder' volgeling dat dan niet, zonder voor racist, xenofoob of erger uitgemaakt te worden.

zet eens 10000 kaaskoppen in een willekeurig Marokkkaanse stad neer, laat ze een stempel drukken op die wijk, zodanig dat het niets meer met Marokko of de islamitische cultuur van doen heeft en Marokkanen reageren net zo.
turken reageren zowat panisch op iedere vreemde te grote invloed, eisen ook dat de Turkse cultuur de dominante blijft , nationalisme ten top daarzo, waarom kan dat wel, maar mag het hier niet zo gevoeld worden?

politieke partijen hebben jarenlang de dingen laten liggen, op hun beloop gelaten, de nieuwkomers gepapt en natgehouden uit eigen belang, kan niet anders bedenken, en er is zowat een ons haat ons cultuur ontstaan, en blijkbaar was er destijds daarom plek voor een Fortuyn en nu weer, omdat de Doekles er niets van geleerd hebben, al dachten we even van wel, voor een Wilders.

het gaat niet om Wilders, hij is zo groot als de wegrelativering van de andere partij, dat blijft, het is net als met een vreemdganger, je moet de andere vrouw jouw mans vreemdgaan niet verwijten, zij is het probleem niet, de man is dat, gaat hij niet vreemd met haar dan wel met een ander ... kortom, je moet Wilders niet stoppen, je moet hem overbodig maken, door goede sex... uh goede argumenten en oplossingen te bieden.

Wilders is "nodig", zolang de rest willens en wetens te kort schiet.
pi_55044406
Overigens wel frappant, dat er een mannelijke asielzoeker rondloopt die een moord heeft gepleegd en nooit het land is uit gezet. En sterker nog, de beste man heeft hier nog lekker kunnen studeren en is nu meester in de rechten.

En ja je gelooft het nooit, maar die dochter van die vrouwelijke asielzoeker (een Koerd) is naar de PVV gegaan om deze zaak aan de kaak te stellen, omdat die blanke politici haar al die jaren stelselmatig negeerden.
Uiteraard gaat de PVV die Koerdische vrouw helpen.

[ Bericht 2% gewijzigd door JohnDope op 04-12-2007 21:29:37 ]
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:04:57 #159
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_55045449
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:16 schreef milagro het volgende:

Wilders is 'nodig', zolang de rest willens en wetens te kort schiet.
Dit is naief, want Wilders heeft al talloze keren laten zien dat het voor hem nooit genoeg is. Waren het eerst de uitwassen van de Islam, is het na een paar radicalisatiestappen al gekomen dat de gehele Islam fout is, moslims geweerd moeten worden, vrijheid van godsdienst op de schop moet, discriminatie maar moet mogen, vrijheid van onderwijs voor moslims aan banden gaat, etc, etc. Aboutaleb zei het al na de uitspraak van Wilders dat moslims de helft van de Koran moesten doorscheuren: het is nooit genoeg voor hem, hij verzint wel weer wat nieuws. Niet veel later moest de hele Koran er al aan geloven. Het beste voorbeeld blijft de motie van Wilders om het vertrek te eisen van twee goed geintegreerde allochtonen die zelfstandig een goede carriere hadden opgebouwd en op hun manier een steentje probeerden bij te dragen aan de Nederlandse maatschappij. Het was niet genoeg. Diskwalificatie van personen op basis van een nietszeggend papiertje. Ook de loyaliteit van een Nederlandse officier met een Turkse pas die zich eventueel moet melden voor de Turkse dienstplicht werd ook al betwijfeld, ondanks dat hij willens en wetens ervoor heeft gekozen om zijn leven te riskeren voor ons land. Van dat soort praktijken word ik ontoepasselijk. Dan laat je zien dat het niets meer te maken heeft met 'de uitwassen'. Dat neigt naar vreemdelingenhaat, omdat je bij voorbaat bepaalde groepen afwijst op basis van paspoort, afkomst of religie.

Nee, Wilders moet gestopt worden, en de beste manier is om hem te negeren. We moeten hem niet serieus nemen want dan denken mensen dat hij een serieuze optie is. Deze actie neigt teveel naar een vorm van polarisatie en provocatie ala Wilders die nog nooit enig effect heeft gehad.
Géén kloon van tvlxd!
pi_55045764
quote:

[..]

er is door een aanzienlijk deel vd bevolking op die man gestemd

Dat zijn de uitwassen van de democratie.
pi_55046041
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:18 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat zijn de uitwassen van de democratie.
Stigmatiseren à la Wilders.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_55046057
als dat papiertje zo nietszeggend is, Montov, waarom hechten Turken zich er zo aan dan, en willen het coute que coute behouden?

voor Turken is dat papiertje dus helemaal niet zo nietszeggend, hè, waarom mogen wij dezelfde lading er dan niet aan geven, maar dan omgekeerd?

ik bedoel maar weer, eenrichtingsverkeer.
op het moment dat wij lading geven aan dat papiertje doen we eng, als zij er lading aan geven dan is dat iets moois.

flikker toch op met die 2 maten, die altijd weer in het voordeel uitvalt van de minderheid, die maar vooral als onderdrukte moet worden gezien, want daar spinnen de powers that be, of wannabe, garen bij.

of zoals Breedveld zegt op zijn webzijde :
Toen bekend werd dat Wilders bij geen moslim in Nederland de pis nog lauw krijgt, heeft Doekle Terpstra kennelijk besloten dat hij die last dan maar op zijn schouders moet nemen.

ja, pappen en nathouden, bij de hand nemen, alsof het weerloze kleuters zijn... je namens hen op je oh zo op de goede plek zittende hart getrapt voelen... hun trots bewonderen, maar het onze wegzetten als fout.

een nietszeggend papiertje, een niet bestaande identiteit, maar wel vechten voor het behoud van dat van hun, daar hebben ze toch recht op, niet assimileren, nee, integreren met behoud van identiteit , papiertje whatever.... prima, hoor, maar kom dan niet aan met termen als nietszeggend.

het is het 1 of het ander, montov, of het stelt allemaal geen ruk voor, en kan er dus afstand van genomen worden, of het stelt wel degelijk wat voor, en dan is de loyaliteitsvraag helemaal niet zo'n rare vraag.

als Albayrak zegt haar paspoort niet te willen inleveren, omdat ze haar afkomst niet wil verloochenen, lach jij haar dan keihard in haar gezicht uit, zoals je nu zo schamper praat over dat nietszeggende papiertje.

het is maar een voorbeeld, 1 aspect wat jij toevallig noemt, maar precies raakt waar de pijn zit, die dubbele moraal die Doekles zoals blijkbaar ook jij erop nahouden... wat je vergoeilijkt en waardeert bij de 1, precies dát verafschuw je bij de ander.

bull crap dus.
pi_55046924
quote:

[..]

dat is een gedachtengoed 'demoniseren',
nee, dat is flauw. Hij demoniseert mensen die een geloof hebben door hen voortdurend in verband met het fascisme te brengen. Ik begrijp die neiging niet zo goed om alles wat Wilders zegt te relativeren en te vergoeilijken en bij anderen het tegenovergestelde te doen.

Bovendien heeft er geen aanzienljik deel van de bevolking op Wilders gestemd maar een hele grote minderheid, hij heeft maar 9 zetels van de 150. Als je de PVV zo'n belangrijke rol toedicht moet je GroenLinks ook een hele belangrijke rol toedichten.
  dinsdag 4 december 2007 @ 23:10:10 #164
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55047086
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:30 schreef milagro het volgende:
blablabla ze willen geen Nederlander worden blabla
Nou en? Moeten ze zich dan zo integreren? Is dat soms de heilige oplossing? Deze discussie is al tot in den treure gevoerd, maar ik zie niet in waarom je iets verplicht af zou moeten staan, iets niet zou mogen bezitten, wat je eerlijk gekregen hebt, voordat je iets mag doen, zoals een functie uitoefenen.

Verder laat ik het daar maar bij, want de symboolpolitiek is om te huilen. Blergh.
pi_55048528
quote:

[..]

[ afbeelding ]

eigen schuld dikke bult
zou ik zeggen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_55049831
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 23:03 schreef SCH het volgende:

[..]

nee, dat is flauw. Hij demoniseert mensen die een geloof hebben door hen voortdurend in verband met het fascisme te brengen. Ik begrijp die neiging niet zo goed om alles wat Wilders zegt te relativeren en te vergoeilijken en bij anderen het tegenovergestelde te doen.

Bovendien heeft er geen aanzienljik deel van de bevolking op Wilders gestemd maar een hele grote minderheid, hij heeft maar 9 zetels van de 150. Als je de PVV zo'n belangrijke rol toedicht moet je GroenLinks ook een hele belangrijke rol toedichten.

Ik had het iets nauwkeuriger moeten omschrijven....Wilders demoniseert stelselmatig Islamieten, maar zoals we gewend zijn van hem is hij de enige die "de waarheid" *kuch* mag verkondigen en andere mensen mag beledigen, maar ow wee als er mensen zijn die een andere mening hebben, dan zijn ze opeens walgelijk, een gevaar voor de democratie en landverraders.
pi_55050122
quote:
Op woensdag 5 december 2007 00:38 schreef Meki het volgende:
eigen schuld dikke bult
zou ik zeggen
en dat moet dan onze rechtstaat gaan verdedigen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 5 december 2007 @ 08:37:48 #168
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_55050424
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:30 schreef milagro het volgende:
als dat papiertje zo nietszeggend is, Montov, waarom hechten Turken zich er zo aan dan, en willen het coute que coute behouden?
Omdat het (financiele) voordelen heeft, net zoals de AH-bonuskaart. Qua loyaliteit, nationalisme en dergelijke begrippen heeft het niets te maken, want een slecht geintegreerde Turk zal zich echt niet minder Turk voelen wanneer zij pas wordt afgenomen.
quote:
op het moment dat wij lading geven aan dat papiertje doen we eng, als zij er lading aan geven dan is dat iets moois.
En terecht. Homo's vinden het homohuwelijk ook iets moois, en wanneer politici dat via de overheid willen verbieden dan is dat eng. Het gaat niet om een mening tegen een mening, het gaat om overheidsingrijpen in het priveleven, waaronder religie, en de geschiedenis laat zien dat dat eng is.
quote:
ja, pappen en nathouden, bij de hand nemen, alsof het weerloze kleuters zijn... je namens hen op je oh zo op de goede plek zittende hart getrapt voelen... hun trots bewonderen, maar het onze wegzetten als fout.
Het gaat niet om het pamperen van minderheden en het gaat ook niet over afschuw tegen nationalisme. Het gaat om de standpunten van Wilders waar minderheden, voornamelijk moslims, als tweederangsburger mee worden gezien. Kortom, opkomen voor een gelijke behandeling, niet als slachtoffer, niet als dader, maar als een normale burger.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 5 december 2007 @ 08:38:25 #169
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_55050431
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:04 schreef Montov het volgende:

[..]

*knip

Van dat soort praktijken word ik ontoepasselijk. Dan laat je zien dat het niets meer te maken heeft met 'de uitwassen'. Dat neigt naar vreemdelingenhaat, omdat je bij voorbaat bepaalde groepen afwijst op basis van paspoort, afkomst of religie.

Nee, Wilders moet gestopt worden, en de beste manier is om hem te negeren. We moeten hem niet serieus nemen want dan denken mensen dat hij een serieuze optie is. Deze actie neigt teveel naar een vorm van polarisatie en provocatie ala Wilders die nog nooit enig effect heeft gehad.
Heel apart.

Ik snap de hele fixatie op de figuur Wilders niet. Hij is een boodschapper. Niets meer en niets minder.
En als boodschapper wordt je doelwit, de geschiednis wijst dat keer op keer uit. Belangrijker is de inhoud van zijn boodschappen.
En waar het gaat om de Islam als godsdienst moet hij gewoon zijn muil houden, er bestaan binnen het Nederlands rechtsysteem regels en wetten over het toelaten van godsdienst uitingen.

Niemand kan ontkennen dat er in de steden wel degelijk sprake is van een probleem onder Nederlandse jongeren met een niet-westerse achtergrond. Dat heeft niets met godsdienst te maken, dat is een mentalitetskwestie. Fatsoensnormen krijg je mee in je opvoeding, ws verschilt dat per cultuur.
Het is niet democratisch om bepaalde culturen te dwingen zich te gedragen volgens regeltjes welke jij vanuit jouw opvoeding als normaal beschouwt.

Regels die voor iedere cultuur binnen ons systeem gelden zijn vastgelegd in regels en wetten zoals die door onze volksvertegenwoordigers zijn opgesteld.
En die gelden dus voor iedereen. De rest is vrij invulbaar.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_55051531
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 23:10 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nou en? Moeten ze zich dan zo integreren? Is dat soms de heilige oplossing? Deze discussie is al tot in den treure gevoerd, maar ik zie niet in waarom je iets verplicht af zou moeten staan, iets niet zou mogen bezitten, wat je eerlijk gekregen hebt, voordat je iets mag doen, zoals een functie uitoefenen.

Verder laat ik het daar maar bij, want de symboolpolitiek is om te huilen. Blergh.
Montov komt er mee aan, hoor, scheet, dus ik pik dat er even uit als voorbeeld voor het met 2 maten meten.
Hij noemt het papiertje nietszeggend en dus zouden ze het moeten mogen houden (wat mij betreft ook, hoor, het zal mij een biet zijn) maar het feit dat ze er geen afstand van willen doen omdat ze hun afkomst niet willen verloochenen betekent dus dat het papiertje helemaal niet zo nietszeggend is, en er wel degelijk een identiteitsgevoel bij komt kijken, dus waarom dan de autochtoon, in dit geval Wilders toevallig, verwijten dat die dat papiertje een bepaalde lading toedicht, en het de allochtoon , die exact dát doet, niet verwijten.

Fijn dat je weer volkomen het punt niet oppikt, en over het papiertje zélf begint te ouwezeiken, daar gaat het dús niet om, het gaat om de 2 maten, wij mogen geen waarde hechten aan bepaalde zaken, cultuur, Nederlandse identiteit etc etc etc, maar als de medelander het doet, dan is dat ineens prachtig , die trots op afkomst etc etc etc.

Je kan het niet allebei hebben.
  woensdag 5 december 2007 @ 10:12:36 #171
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_55051913
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:53 schreef milagro het volgende:

Fijn dat je weer volkomen het punt niet oppikt, en over het papiertje zélf begint te ouwezeiken, daar gaat het dús niet om, het gaat om de 2 maten, wij mogen geen waarde hechten aan bepaalde zaken, cultuur, Nederlandse identiteit etc etc etc, maar als de medelander het doet, dan is dat ineens prachtig , die trots op afkomst etc etc etc.
Dit is een onterechte slachtofferrol die je nu gebruikt. Er is niemand die jou ervan weerhoudt om waarde te hechten aan je Nederlandse identiteit, je Nederlandse afkomst, culturele aspecten van Nederland and the like. Het vervelende is dat een politicus als Wilders het enkel gebruikt om de vrijheid van anderen aan banden te leggen met de boodschap "jullie zijn niet welkom".
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 5 december 2007 @ 10:15:16 #172
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_55051980
Zou Terpstra vast bezig zijn met zijn toekomst na dat HBO-voorzitterschap? Dat dit alles de opmaat is voor politieke aspiraties richting CDA, PvdA of CU? Hij is tenslotte linksig en christelijk, hij kan dus bij verschillende clubs aan de bak.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_55052607
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:12 schreef Montov het volgende:

[..]

Dit is een onterechte slachtofferrol die je nu gebruikt. Er is niemand die jou ervan weerhoudt om waarde te hechten aan je Nederlandse identiteit, je Nederlandse afkomst, culturele aspecten van Nederland and the like. Het vervelende is dat een politicus als Wilders het enkel gebruikt om de vrijheid van anderen aan banden te leggen met de boodschap "jullie zijn niet welkom".
Gelet de uitspraken van Máxima over identiteit en de reacties naar aanleiding van de lancering van de beweging Trots op Nederland' is het aannemelijk te veronderstellen, dat een al te uitbundige koestering van het Nederlanderschap lichtelijk politiek incorrect is. Alsof er geen Nederlands zelfbewustzijn mag bestaan.
  woensdag 5 december 2007 @ 11:20:42 #174
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_55053314
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:48 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Gelet de uitspraken van Máxima over identiteit en de reacties naar aanleiding van de lancering van de beweging Trots op Nederland' is het aannemelijk te veronderstellen, dat een al te uitbundige koestering van het Nederlanderschap lichtelijk politiek incorrect is. Alsof er geen Nederlands zelfbewustzijn mag bestaan.
Vreemde voorbeelden voor je veronderstelling, maar ik denk dat we wel kunnen concluderen dat Nederlanders gemiddeld genomen niet zo nationalistisch zijn, behalve als we winnen. Daaruit vloeit ook de reacties voort richting conservatieven die van nieuwkomers bepaalde nationalistische sentimenten verwachten die Nederlanders doorgaans zelf al niet eens hebben. Het is dat pakket met eisen richting anderen waar zoveel kritiek op is, niet de koestering van het Nederlanderschap door conservatieven.
Géén kloon van tvlxd!
pi_55053507
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:20 schreef Montov het volgende:

[..]

Vreemde voorbeelden voor je veronderstelling
Waarom, omdat, vanwege?
pi_55053891
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:20 schreef Montov het volgende:

[..]

Vreemde voorbeelden voor je veronderstelling, maar ik denk dat we wel kunnen concluderen dat Nederlanders gemiddeld genomen niet zo nationalistisch zijn, behalve als we winnen. Daaruit vloeit ook de reacties voort richting conservatieven die van nieuwkomers bepaalde nationalistische sentimenten verwachten die Nederlanders doorgaans zelf al niet eens hebben. Het is dat pakket met eisen richting anderen waar zoveel kritiek op is, niet de koestering van het Nederlanderschap door conservatieven.
Behalve dan dat die zogenaamde 'koestering voor het Nederlanderschap' lichtelijk kunstmatig overkomt. Heeft met onze geschiedenis te maken. Maar ook bij naties die die koestering wel lijken te kennen van nature, zo beweren sommige historici, is koestering van een nationaliteit bijna altijd iets geweest dat geconstrueerd is, om bepaalde politieke doelen na te streven. Nationalisme (en de koestering van een nationaliteit) komt in de 19de eeuw op als een soort emancipatie beweging nl. Na Napoleontische tijd ontstaat de Restauratie; weer een hoop volkeren worden binnen dezelfde staatsgrenzen opgesloten en een hoop onderliggende/soms ronduit onderdrukte volkeren binnen dergelijke multinationale naties emanciperen zich via het nationalisme, koestering van eigen identiteit, taal etc.
Nederland die in de 19de eeuw dit soort ontwikkelingen is misgelopen, kent hierdoor ook niet echt die traditie van nationalisme als manier van emancipatie. Wij werden in die tijd een centrale eenheidsstaat, voor het eerst, maar bleven vrij provinciaals aan elkaar plakken tot zeker vrij diep in de 20ste eeuw.
Wat die conservatieven willen, die koestering, is in wezen iets dat ze dan moeten opleggen.
PS ook het feit dat we ons vanaf het laatste kwart van de 19de eeuw zouden opsluiten in onze navelstaarderige zuiltjes heeft iets gezamenlijks als een nationale identiteit niet goed gedaan natuurlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 05-12-2007 11:52:55 ]
I´m back.
pi_55054195
quote:
Beweging Doekle Terpstra een hoax

Doekle Terpstra, de man achter de anti-Wildersbeweging, verkoopt onzin. Terpstra zegt dat hij was platgebeld door sympathisanten, maar volgens dagblad De Pers heeft hij in werkelijkheid zélf druk rondgebeld om een clubje bij elkaar te krijgen.

Brinkman
Ook over de leden van de beweging is Terpstra niet helemaal eerlijk geweest. Elco Brinkman bijvoorbeeld wil er volgens zijn woordvoerder niets mee te maken hebben. Ook VVD-prominent en huidig burgemeester van Almere Annemarie Jorritsma, door Terpstra aangeduid als sympathisant, weigert ieder commentaar.

Terpstra
NOC/NSF-voorzitter Erica Terpstra begint ook al terug te krabbelen. Zo stelt zij eerst met haar bestuur te willen overleggen alvorens deel te nemen aan welke vereniging dan ook. Volgens De Pers heeft Doekle Terpstra er bovendien last van dat er al veel positieve bewegingen zijn die moslims op hun gemak willen stellen.
  woensdag 5 december 2007 @ 11:58:24 #178
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55054263
lol, wat een knuppel die doekle
pi_55054360
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Daar komt de ware aard van vakbondsman Terpstra naar boven. Je roept gewoon maar wat .
pi_55054428
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe

Dan ben je toch ook een kneus als je dat gaat roepen
pi_55054597
Wat een onzin. Terpstra is ook veel gebeld en hij heeft rondgebeld. Was gisteren ook al duidelijk. Foppe de Haan was door hem gebeld. Is niks hoax aan.
pi_55054661
Oh het komt van Geen Stijl
pi_55054739
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:17 schreef SCH het volgende:
Oh het komt van Geen Stijl
Er staat toch duidelijk in dat het uit de Pers komt
pi_55054749
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:38 schreef PH52 het volgende:

[..]

Heel apart.

Ik snap de hele fixatie op de figuur Wilders niet. Hij is een boodschapper. Niets meer en niets minder.
En als boodschapper wordt je doelwit, de geschiednis wijst dat keer op keer uit. Belangrijker is de inhoud van zijn boodschappen.
En waar het gaat om de Islam als godsdienst moet hij gewoon zijn muil houden, er bestaan binnen het Nederlands rechtsysteem regels en wetten over het toelaten van godsdienst uitingen.

Niemand kan ontkennen dat er in de steden wel degelijk sprake is van een probleem onder Nederlandse jongeren met een niet-westerse achtergrond. Dat heeft niets met godsdienst te maken, dat is een mentalitetskwestie. Fatsoensnormen krijg je mee in je opvoeding, ws verschilt dat per cultuur.
Het is niet democratisch om bepaalde culturen te dwingen zich te gedragen volgens regeltjes welke jij vanuit jouw opvoeding als normaal beschouwt.

Regels die voor iedere cultuur binnen ons systeem gelden zijn vastgelegd in regels en wetten zoals die door onze volksvertegenwoordigers zijn opgesteld.
En die gelden dus voor iedereen. De rest is vrij invulbaar.
Huh? Bestaan in ons rechtssysteem ook nog wetten en regels over welke godsdienstige uitingen zijn toegelaten? Je doelt op godslastering wrs? Voor de rest toch niets?
In het verleden zijn er twee interessante zaken geweest, voor zover ik me kan herinneren, waarin de rechtelijke macht werd gevraagd naar een oordeel omtrent de toelaatbaarheid van een 'godsdienstige uiting'. 1) die pief van de CU, die homoseksuelen vergeleek met dieven 2) echtpaar Goeree die allerlei lelijks verkondigde aan het adres van Joden.
I´m back.
  woensdag 5 december 2007 @ 12:46:49 #185
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_55055334
Artikel 2
De bij of krachtens de bepalingen uit deze paragraaf aan overheidsorganen gegeven bevoegdheden tot beperking van het recht tot het belijden van godsdienst of levensovertuiging en het recht tot vergadering en betoging, kunnen slechts worden aangewend ter bescherming van de gezondheid, in het belang van het verkeer en ter bestrijding of voorkoming van wanordelijkheden.

Hier bv, in de wet openbare manifestaties.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_55056215
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:20 schreef FJD het volgende:

[..]

Er staat toch duidelijk in dat het uit de Pers komt
Het woord hoax komt van GeenStijl.
  woensdag 5 december 2007 @ 13:29:23 #187
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55056305
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Het woord hoax komt van GeenStijl.
ach, daar lees ik wel omheen.. arme doekie.
pi_55056354
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ach, daar lees ik wel omheen.. arme doekie.
Hoezo arme Doekie? Hij houdt zich kranig terwijl er nu bijna alleen nog op zijn persoon wordt gespeeld.

Het wordt een beetje sneu: zeuren over op de man spelen en ondertussen Doekle een man met 'een zieke geest' noemen
pi_55056386
Misschien had Doekie gewoon de HBO-raad moeten voorzitten in plaats van domme dingen te zeggen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_55057269
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien had Doekie gewoon de HBO-raad moeten voorzitten in plaats van domme dingen te zeggen.
Nee hoor, het is heel goed en terecht om de radicalisering van Wilders en de demonisering van moslims aan de kaak te stellen.
pi_55059204
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, het is heel goed en terecht om de radicalisering van Wilders en de demonisering van moslims aan de kaak te stellen.
In de moslimwereld vindt geen demonisering van het westen plaats in de vorm van verwerping van veel heersende opvattingen, normen en waarden hier?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_55059694
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:43 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

In de moslimwereld vindt geen demonisering van het westen plaats in de vorm van verwerping van veel heersende opvattingen, normen en waarden hier?
Dat kan je niet zo algemeen stellen inderdaad, zeker niet als om het moslims in Nederland gaat.
pi_55060079
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat kan je niet zo algemeen stellen inderdaad, zeker niet als om het moslims in Nederland gaat.
Waarom wordt dan wel algemeen gesteld dat de meerderheid van de Nederlanders moslims individueel aan het demoniseren is?
Persoonlijk heb ik weinig problemen met de moslims die ik ken en zij met mij. Maar ik heb wel problemen met het islamitisch geloof, net als ik problemen heb met het christelijke geloof. Maar dat zegt niets over hoe ik omga met moslims en christenen.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 5 december 2007 @ 16:22:47 #194
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55060080
sch. je baalt he? dat doekie voor zijn beurt heeft gesproken en dit demoniserende staaltje van verkeerd ingeschatte kunde nu al een vroege dood is gestorven>
pi_55060309
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:22 schreef zoalshetis het volgende:
sch. je baalt he? dat doekie voor zijn beurt heeft gesproken en dit demoniserende staaltje van verkeerd ingeschatte kunde nu al een vroege dood is gestorven>
Nee hoor. Ik ben blij met het iniatiatief en vindt het prima zo. Ik hoop dat het appel levend blijft, dat er geen demo's komen en zo. Ik heb liever meer tegengeluid dan een tegenbeweging.

Het is wel opvallend hoe er op gereageerd wordt. Het blijkt wel hoe ontzettend politiek correct nieuw rechts is gewordne.
  woensdag 5 december 2007 @ 16:41:40 #196
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55060472
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik ben blij met het iniatiatief en vindt het prima zo. Ik hoop dat het appel levend blijft, dat er geen demo's komen en zo. Ik heb liever meer tegengeluid dan een tegenbeweging.

Het is wel opvallend hoe er op gereageerd wordt. Het blijkt wel hoe ontzettend politiek correct nieuw rechts is gewordne.
ik proef de teleurstelling door elk woord heen. wanneer beseft incorrect links dat iemand terugpesten er niet altijd voor zorgt dat het slim is. electoraal/humanistisch/democratisch gezien.
pi_55060637
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik proef de teleurstelling door elk woord heen. wanneer beseft incorrect links dat iemand terugpesten er niet altijd voor zorgt dat het slim is. electoraal/humanistisch/democratisch gezien.
Electoraal interesseert het me geen hol. Het is democratisch volstrekt juist om dit te doen en wat je met humanistisch bedoelt weet ik niet. Dan moet je juist bij die gluiperd zijn die zo racistisch te keer gaat momenteel, en die jij denkt te moeten verdeigen en waar je stiekem eigenlijk fan van bent omdat je het wel prima vindt dat hele groepen worden afgeschreven. Je geilheid op die man proef ik door elk woord heen. Wanneer besef je eens dat populistisch rechts dit land naar de koten heltp en mensen tegen elkaar opzet en dat je je hebt aangesloten bij de domme massa.
pi_55060723
Ik weet wel wat om de moslims tegemoet te komen, we verbieden vrouwen om te rijden. Dan tonen we wat respect voor de islamitische normen en waarden en hebben we meteen het file probleem opgelost. De spreekwoordelijke 2 vliegen in 1 klap.
pi_55061674
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik weet wel wat om de moslims tegemoet te komen, we verbieden vrouwen om te rijden. Dan tonen we wat respect voor de islamitische normen en waarden en hebben we meteen het file probleem opgelost. De spreekwoordelijke 2 vliegen in 1 klap.

Dat is precies wat moslims verlangen, eenzijdig respect. Alles wat met de islam te maken heeft moeten wij slikken, respecteren etc
pi_55062238
Zit net z'n optreden bij P&W te kijken maar hij heeft echt geen idee waar hij het over heeft

Ja ik wil een tegengeluid tegen Wilders laten horen. Blabla Wilders blabla moslims bla. Wilders noemde mij abject en dat is de redelijkheid voorbij
-Maar Wilders reageerde vooral zo omdat u hem het kwaad dat bestreden moest worden noemde.
Ik wil vooral een tegen geluid laten horen tegen waar Wilders voor staat.

Paar minuten lager merkt van Veen op: Je moet het loskoppelen van de persoon. Het heeft vooral kans van slagen als je die hele discussie loshaalt van de beweging Wilders. Waarop Doekle opmerkt dat hij dat ook wil. Wat wil die man nou? De ene keer een tegenbeweging, de volgende keer heet het een probeweging, de ene keer wil hij een geluid tegen Wilders of de PVV laten horen maar de volgende keer wil hij een algemeen geluid laten horen voor tolerantie.

Dat het hele gedoe hem enorm overvallen heeft werd wel duidelijk toen er een paar keer door werd gevraagd wat hij nu wilde doen met z'n beweging. Toen kwam er uiteindelijk uit: "nadenken". Hij heeft het te weinig doordacht en daarom is hij aangeschoten wild nu mensen een inhoudelijke reactie willen. Dan blijkt dat z'n initiatief misschien wel nobel is maar te weinig doordacht.
  woensdag 5 december 2007 @ 19:39:14 #201
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_55063285
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:36 schreef FJD het volgende:
Zit net z'n optreden bij P&W te kijken maar hij heeft echt geen idee waar hij het over heeft

Paar minuten lager merkt van Veen op: Je moet het loskoppelen van de persoon. Het heeft vooral kans van slagen als je die hele discussie loshaalt van de beweging Wilders. Waarop Doekle opmerkt dat hij dat ook wil. Wat wil die man nou? De ene keer een tegenbeweging, de volgende keer heet het een probeweging, de ene keer wil hij een geluid tegen Wilders of de PVV laten horen maar de volgende keer wil hij een algemeen geluid laten horen voor tolerantie.
Dat noemen ze nu doeklen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_55063339
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
je weet echt geen lor van de islam he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')