Gek is dat. Dat vind ik juist van de opgefokte baardapen die menen dat religie boven de wet staat.quote:
Ik ook. Beide zijn idioot. Waarom denken Wilders-aanhangers steeds dat wanneer je tegen die mallot bent, dat je dan automatisch pro-radicale idioten bent?quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Gek is dat. Dat vind ik juist van de opgefokte baardapen die menen dat religie boven de wet staat.
net zoals beledigde moslims dat ook kunnen , hè, gewoon sec je eventuele gelijk halen bij de rechter ipv jammeren en miepen in al die praatprogramma's en andere mediumsquote:
Waarom denken anti-wilders malloten als je atheïst bent dat je meteen wilders aanhanger bent?quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ook. Beide zijn idioot. Waarom denken Wilders-aanhangers steeds dat wanneer je tegen die mallot bent, dat je dan automatisch pro-radicale idioten bent?
Omdat je post niet de indruk gaf dat je 'atheist' bent (ben ik ook), maar omdat het qua taalgebruik, mening en totale irrelevantie, sterk de indruk wekte dat het hier om een Wilders-aanhangster gaat...quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Waarom denken anti-wilders malloten als je atheïst bent dat je meteen wilders aanhanger bent?
Ga je nu echt zo'n verhaal afsteken over een leusje op een muur? En dat is dan ook nog de schuld van Terpstra?quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:44 schreef milagro het volgende:
[..]
net zoals beledigde moslims dat ook kunnen , hè, gewoon sec je eventuele gelijk halen bij de rechter ipv jammeren en miepen in al die praatprogramma's en andere mediums![]()
maar goed, die weg is voor de dislectische veelvuldig spijbelende maar officieel een VMBO kuthangjongere natuurlijk lastig, die wenst liever dood of keurt een bij die wens gevoegde daad van een ander goed of relativeert het opdat er weer eens begrip getoond kan worden
[ afbeelding ]
"ja, man, het is gewoon een statement, weet je, ik sweer het je, die Widlers, man, met die pruik, man, die moet dood man, ja ik zal het zelf nooit doen, maar ja, doet een ander dat wel, respect man, hij lokt het zelf uit , man, weet je, toch, sweer jij ook? "
Grappig dat je dat zegt want de mensen die hem steunen (o.a. Annemarie Jorritsma, Foppe de Haan) komen niet uit de grachtengordel en zijn niet bepaald CNV-ers of hippies.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:05 schreef TC03 het volgende:
Nogal logisch verder dat Teprstra dat niet doet, want op een paar achtergebleven hippies en wat bevriende grachtengordel CNV'ers zou hij toch door niemand gesteund worden.
Mensen als Wilders en zijn aanhang kijken toch nooit in de spiegel?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt want de mensen die hem steunen (o.a. Annemarie Jorritsma, Foppe de Haan) komen niet uit de grachtengordel en zijn niet bepaald CNV-ers of hippies.
Grappig dat zoveel mensen roepen dat Terpstra niet op de man mag en moet spelen en vervolgens doen ze direct het zelfde, Wilders voorop.
Nee dat is wat die linksen het volk proberen te geloven.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat Wilders het liefst alle Islamieten af zou willen schieten is idd bekend.
Amenquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:05 schreef TC03 het volgende:
Ik ben het vaak niet eens met Wilders, maar hij is met al zijn uitspraken nog altijd tienduizend keer bedachtzamer dan dat relativerende politiek correcte zootje als Terpstra en Vogelaar. Wat een non-politiek.
Die Terpstra is ook een raamambtenaar in de dop. Wat wil hij nou naar eigen zeggen gaan doen? Nou, hier komt het: 'een pleidooi beginnen voor verdraagzaamheid, begrip en samenwerking'. Godnondeju zeg, ik val van mijn stoel. Wat een ambitieus, revolutionair en baanbrekend idee! Superlatieven schieten tekort. Kom op zeg, van nutteloos subsidietrekken en politiek correcte posters op treinstations hangen is nog geen enkel land beter geworden.
Echt alleen linksen kunnen met zulke debiele plannen komen. Wilders is dan wel populistisch, hij richt tenminste een partij op en geen 'pleidooi'. Nogal logisch verder dat Teprstra dat niet doet, want op een paar achtergebleven hippies en wat bevriende grachtengordel CNV'ers zou hij toch door niemand gesteund worden.
Hoe meer negatieve aandacht jij en jouw kameraden aan Wilders schenken, hoe groter Wilders wordt en dat weet je.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:52 schreef Monidique het volgende:
Wilders moet worden gestopt.
Wilders moet worden gestopt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En hoe meer negatieve aandacht jij en jouw kameraden aan Wilders schenken, hoe groter Wilders wordt en dat weet je.
De enige manier hoe jij Wilders kan stoppen is door een pistool te kopen.
Je weet wat je moet doen keyboard-raider.quote:
Wilders moet worden gestopt, John, hij moet worden gestopt!quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je weet wat je moet doen keyboard-raider.
Mijn taalgebruik van 'baardaap' is van hetzelfde kaliber als die van hun 'ongelovige varken.'quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat je post niet de indruk gaf dat je 'atheist' bent (ben ik ook), maar omdat het qua taalgebruik, mening en totale irrelevantie, sterk de indruk wekte dat het hier om een Wilders-aanhangster gaat...
Dankzij jouw anti-Wilders-betogen is Wilders net weer een zeteltje gestegenquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wilders moet worden gestopt, John, hij moet worden gestopt!
Stop Wilders!quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dankzij jouw anti-Wilders-betogen is Wilders net weer een zeteltje gestegen
Wilders is u dankbaar.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee dat is wat die linksen het volk proberen te geloven.
Je bent dus net zo erg, wil je zeggen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mijn taalgebruik van 'baardaap' is van hetzelfde kaliber als die van hun 'ongelovige varken.'
Als je het nou nog 3 keer zegt, komt er weer een zeteltje bij in de peilingen.quote:
Heb ik anders nog nooit gehoord of ergens gelezen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat Wilders het liefst alle Islamieten af zou willen schieten is idd bekend.
Wilders moet gestopt worden! Wilders moet gestopt worden! Wilders moet gestopt worden!quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als je het nou nog 3 keer zegt, komt er weer een zeteltje bij in de peilingen.
Vele malen erger.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent dus net zo erg, wil je zeggen.
Je vergeet een heel deel van mijn bericht.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We weten allemaal dat Wilders het liefst een wereld zonder islamieten wil hebben, dus die revolver van jou was zeer treffend.
Overigens ben ik niet zo hokjesdenkerig en links-rechts praten is wel erg jaren 70.
Net zoals moslims......... en het is nog steeds bekend.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:59 schreef Monidique het volgende:
Maar even serieus, die hele tegenbeweging is contraproductief, dat ten eerste, en ten tweede, Geert Wilders is een hypocriete huilie, maar ook dat was bekend.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mijn taalgebruik van 'baardaap' is van hetzelfde kaliber als die van hun 'ongelovige varken.'
En waarom is iemand bij voorbaat slecht als hij of zij een wilders aanhanger is?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wanneer een Islamiet wordt koud gemaakt, dan hou ik Wilders als hoofd verantwoordelijke.
Jouw verdediging van Geert Wilders is: net zoals moslims. Ik zou er van maken: net zoals hypocriete moslimhuilies, maar ik juich de toenadering tot de waarheid al toe.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Net zoals moslims......... en het is nog steeds bekend.
Je moet niet de zaak gaan herschrijven. Gewoon eerlijk quoten.quote:
Euh, bron? Ik heb geloof ik iets gemist.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
...en dat heeft uiteindelijk Fortuyns kop letterlijk gekost.
http://www.youtube.com/watch?v=B4Sl4CvmjfEquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euh, bron? Ik heb geloof ik iets gemist.
demonisering en 1 linkse gek. die na zijn gevangenisstraf niet lang meer te leven heeft. democratie!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euh, bron? Ik heb geloof ik iets gemist.
Dat is het beste scenario.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
demonisering en 1 linkse gek. die na zijn gevangenisstraf niet lang meer te leven heeft. democratie!
Stel ik ook nergens.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij je op hetzelfde niveau wil uitlaten als degene die je schijnbaar zo verfoeit, dan ben je geen haar beter.
Islam aanhangers zijn niet slecht, alleen zijn de meesten nogal simpel van geest....veel terroriseren meer komt er niet uit.quote:Wilders aanhangers zijn niet slecht, alleen zijn de meesten nogal simpel van geest....een beetje (grof) schelden op Islamieten en veel meer komt er niet uit.
JE MIST MIJN PUNT COMPLEET.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=B4Sl4CvmjfE
OWNED!
Tuurlijk johquote:
Klik eens op mijn linkje, kijk nog eens naar WELKE zin ik precies quotte, en er zal een wereld voor je open gaan.quote:
Je hebt letterlijk en figuurlijk. Wanneer het figuurlijk zijn kop had gekost, dan was Fortuyn nu nog in leven. Maar het kostte letterlijk zijn kop en daardoor ligt hij nu letterlijk onder de grond.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klik eens op mijn linkje, kijk nog eens naar WELKE zin ik precies quotte, en er zal een wereld voor je open gaan.
"Vindt u ook dat marsmannetjes dhimimi's zijn"quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:08 schreef Yildiz het volgende:
Gofterdomme, ik zag net op Telegraaf punt NL dat de marsmannetjes waren geland! Kamervragen!
Nee, zijn hoofd zat er nog aan, dus het kostte niet letterlijk zijn kop.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je hebt letterlijk en figuurlijk. Wanneer het figuurlijk zijn kop had gekost, dan was Fortuyn nu nog in leven. Maar het kostte letterlijk zijn kop en daardoor ligt hij nu letterlijk onder de grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |