abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55038963
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:08 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Wilders is echt
Gek is dat. Dat vind ik juist van de opgefokte baardapen die menen dat religie boven de wet staat.
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:43:54 #102
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_55039111
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:36 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Gek is dat. Dat vind ik juist van de opgefokte baardapen die menen dat religie boven de wet staat.
Ik ook. Beide zijn idioot. Waarom denken Wilders-aanhangers steeds dat wanneer je tegen die mallot bent, dat je dan automatisch pro-radicale idioten bent?
pi_55039115
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Kan arme Geert weer aangifte doen
net zoals beledigde moslims dat ook kunnen , hè, gewoon sec je eventuele gelijk halen bij de rechter ipv jammeren en miepen in al die praatprogramma's en andere mediums

maar goed, die weg is voor de dislectische veelvuldig spijbelende maar officieel een VMBO kuthangjongere natuurlijk lastig, die wenst liever dood of keurt een bij die wens gevoegde daad van een ander goed of relativeert het opdat er weer eens begrip getoond kan worden

"ja, man, het is gewoon een statement, weet je, ik sweer het je, die Widlers, man, met die pruik, man, die moet dood man, ja ik zal het zelf nooit doen, maar ja, doet een ander dat wel, respect man, hij lokt het zelf uit , man, weet je, toch, sweer jij ook? "
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55039215
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:43 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ook. Beide zijn idioot. Waarom denken Wilders-aanhangers steeds dat wanneer je tegen die mallot bent, dat je dan automatisch pro-radicale idioten bent?
Waarom denken anti-wilders malloten als je atheïst bent dat je meteen wilders aanhanger bent?
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:49:47 #105
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_55039249
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:44 schreef milagro het volgende:

[ afbeelding ]
Wat huilt Wilders nou!? Het GAAT niet eens om hem! Aandachtstrekker
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:53:49 #106
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_55039335
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:48 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Waarom denken anti-wilders malloten als je atheïst bent dat je meteen wilders aanhanger bent?
Omdat je post niet de indruk gaf dat je 'atheist' bent (ben ik ook), maar omdat het qua taalgebruik, mening en totale irrelevantie, sterk de indruk wekte dat het hier om een Wilders-aanhangster gaat...
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:05:37 #107
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_55039597
Ik ben het vaak niet eens met Wilders, maar hij is met al zijn uitspraken nog altijd tienduizend keer bedachtzamer dan dat relativerende politiek correcte zootje als Terpstra en Vogelaar. Wat een non-politiek.

Die Terpstra is ook een raamambtenaar in de dop. Wat wil hij nou naar eigen zeggen gaan doen? Nou, hier komt het: 'een pleidooi beginnen voor verdraagzaamheid, begrip en samenwerking'. Godnondeju zeg, ik val van mijn stoel. Wat een ambitieus, revolutionair en baanbrekend idee! Superlatieven schieten tekort. Kom op zeg, van nutteloos subsidietrekken en politiek correcte posters op treinstations hangen is nog geen enkel land beter geworden.

Echt alleen linksen kunnen met zulke debiele plannen komen. Wilders is dan wel populistisch, hij richt tenminste een partij op en geen 'pleidooi'. Nogal logisch verder dat Teprstra dat niet doet, want op een paar achtergebleven hippies en wat bevriende grachtengordel CNV'ers zou hij toch door niemand gesteund worden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_55039865
Vervelend toch dat er nog steeds mensen zijn die een andere mening hebben als Geert Wilders....dat ze die nog durven spuien ook is helemaal bespottelijk, want het recht op vrije meningsuiting is natuurlijk alleen voorbehouden aan Geert zelf.
pi_55040097
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:44 schreef milagro het volgende:

[..]

net zoals beledigde moslims dat ook kunnen , hè, gewoon sec je eventuele gelijk halen bij de rechter ipv jammeren en miepen in al die praatprogramma's en andere mediums

maar goed, die weg is voor de dislectische veelvuldig spijbelende maar officieel een VMBO kuthangjongere natuurlijk lastig, die wenst liever dood of keurt een bij die wens gevoegde daad van een ander goed of relativeert het opdat er weer eens begrip getoond kan worden

[ afbeelding ]

"ja, man, het is gewoon een statement, weet je, ik sweer het je, die Widlers, man, met die pruik, man, die moet dood man, ja ik zal het zelf nooit doen, maar ja, doet een ander dat wel, respect man, hij lokt het zelf uit , man, weet je, toch, sweer jij ook? "
Ga je nu echt zo'n verhaal afsteken over een leusje op een muur? En dat is dan ook nog de schuld van Terpstra?

Kom op milagro, dat is wel heel erg melodramatisch en kort door de bocht. Nog 26 dagen december, even volhouden
pi_55040150
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:05 schreef TC03 het volgende:
Nogal logisch verder dat Teprstra dat niet doet, want op een paar achtergebleven hippies en wat bevriende grachtengordel CNV'ers zou hij toch door niemand gesteund worden.
Grappig dat je dat zegt want de mensen die hem steunen (o.a. Annemarie Jorritsma, Foppe de Haan) komen niet uit de grachtengordel en zijn niet bepaald CNV-ers of hippies.

Grappig dat zoveel mensen roepen dat Terpstra niet op de man mag en moet spelen en vervolgens doen ze direct het zelfde, Wilders voorop.
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:47:58 #111
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_55040604
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt want de mensen die hem steunen (o.a. Annemarie Jorritsma, Foppe de Haan) komen niet uit de grachtengordel en zijn niet bepaald CNV-ers of hippies.

Grappig dat zoveel mensen roepen dat Terpstra niet op de man mag en moet spelen en vervolgens doen ze direct het zelfde, Wilders voorop.
Mensen als Wilders en zijn aanhang kijken toch nooit in de spiegel? De schuld ligt altijd bij die andere groep, of bij die andere persoon.
pi_55040663
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:46 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat Wilders het liefst alle Islamieten af zou willen schieten is idd bekend.
Nee dat is wat die linksen het volk proberen te geloven.

Nogmaals ik wil die zwaar gematigde Fortuyn niet met Wilders vergelijken, maar over Fortuyn werd door hetzelfde clubje intellectuelen destijds hetzelfde beweerd en dat heeft uiteindelijk Fortuyns kop letterlijk gekost.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_55040700
Wilders moet worden gestopt.
pi_55040705
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:05 schreef TC03 het volgende:
Ik ben het vaak niet eens met Wilders, maar hij is met al zijn uitspraken nog altijd tienduizend keer bedachtzamer dan dat relativerende politiek correcte zootje als Terpstra en Vogelaar. Wat een non-politiek.

Die Terpstra is ook een raamambtenaar in de dop. Wat wil hij nou naar eigen zeggen gaan doen? Nou, hier komt het: 'een pleidooi beginnen voor verdraagzaamheid, begrip en samenwerking'. Godnondeju zeg, ik val van mijn stoel. Wat een ambitieus, revolutionair en baanbrekend idee! Superlatieven schieten tekort. Kom op zeg, van nutteloos subsidietrekken en politiek correcte posters op treinstations hangen is nog geen enkel land beter geworden.

Echt alleen linksen kunnen met zulke debiele plannen komen. Wilders is dan wel populistisch, hij richt tenminste een partij op en geen 'pleidooi'. Nogal logisch verder dat Teprstra dat niet doet, want op een paar achtergebleven hippies en wat bevriende grachtengordel CNV'ers zou hij toch door niemand gesteund worden.
Amen
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_55040737
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:52 schreef Monidique het volgende:
Hoe meer negatieve aandacht jij en jouw kameraden aan Wilders schenken, hoe groter Wilders wordt en dat weet je.
De enige manier hoe jij Wilders kan stoppen is door een pistool te kopen en dat weet jij ook.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_55040747
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:53 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En hoe meer negatieve aandacht jij en jouw kameraden aan Wilders schenken, hoe groter Wilders wordt en dat weet je.
De enige manier hoe jij Wilders kan stoppen is door een pistool te kopen.
pi_55040766
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:54 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je weet wat je moet doen keyboard-raider.
pi_55040767
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:54 schreef Monidique het volgende:

[..]

monidique ook
pi_55040794
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:54 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je weet wat je moet doen keyboard-raider.
Wilders moet worden gestopt, John, hij moet worden gestopt!
pi_55040823
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:53 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Omdat je post niet de indruk gaf dat je 'atheist' bent (ben ik ook), maar omdat het qua taalgebruik, mening en totale irrelevantie, sterk de indruk wekte dat het hier om een Wilders-aanhangster gaat...
Mijn taalgebruik van 'baardaap' is van hetzelfde kaliber als die van hun 'ongelovige varken.'

En waarom is iemand bij voorbaat slecht als hij of zij een wilders aanhanger is?
pi_55040835
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wilders moet worden gestopt, John, hij moet worden gestopt!
Dankzij jouw anti-Wilders-betogen is Wilders net weer een zeteltje gestegen
Wilders is u dankbaar.
pi_55040855
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:57 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dankzij jouw anti-Wilders-betogen is Wilders net weer een zeteltje gestegen
Wilders is u dankbaar.
Stop Wilders!
pi_55040872
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee dat is wat die linksen het volk proberen te geloven.

We weten allemaal dat Wilders het liefst een wereld zonder islamieten wil hebben, dus die revolver van jou was zeer treffend.

Overigens ben ik niet zo hokjesdenkerig en links-rechts praten is wel erg jaren 70.
pi_55040877
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Mijn taalgebruik van 'baardaap' is van hetzelfde kaliber als die van hun 'ongelovige varken.'
Je bent dus net zo erg, wil je zeggen.
pi_55040879
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:58 schreef Monidique het volgende:

[..]

Stop Wilders!
Als je het nou nog 3 keer zegt, komt er weer een zeteltje bij in de peilingen.
pi_55040887
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:46 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat Wilders het liefst alle Islamieten af zou willen schieten is idd bekend.
Heb ik anders nog nooit gehoord of ergens gelezen.
pi_55040893
Maar even serieus, die hele tegenbeweging is contraproductief, dat ten eerste, en ten tweede, Geert Wilders is een hypocriete huilie, maar ook dat was bekend.
pi_55040899
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als je het nou nog 3 keer zegt, komt er weer een zeteltje bij in de peilingen.
Wilders moet gestopt worden! Wilders moet gestopt worden! Wilders moet gestopt worden!
pi_55040917
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bent dus net zo erg, wil je zeggen.
Vele malen erger.
pi_55040919
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:58 schreef Kingstown het volgende:

[..]

We weten allemaal dat Wilders het liefst een wereld zonder islamieten wil hebben, dus die revolver van jou was zeer treffend.

Overigens ben ik niet zo hokjesdenkerig en links-rechts praten is wel erg jaren 70.
Je vergeet een heel deel van mijn bericht.

Nogmaals ik wil de zwaar gematigde Fortuyn niet vergelijken met Wilders, maar het politieke klimaat dat de intellectuele tegenstanders van Fortuyn destijds hadden geschapen en wat hem uiteindelijk letterlijk zijn gelaat kostte, is nu ook rondom Wilders geschapen.

Wanneer wilders wordt koud gemaakt, dan is Terpstra hoofd verantwoordelijke.
pi_55040957
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:59 schreef Monidique het volgende:
Maar even serieus, die hele tegenbeweging is contraproductief, dat ten eerste, en ten tweede, Geert Wilders is een hypocriete huilie, maar ook dat was bekend.
Net zoals moslims......... en het is nog steeds bekend.
pi_55040970
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

En waarom is iemand bij voorbaat slecht als hij of zij een wilders aanhanger is?

Als jij je op hetzelfde niveau wil uitlaten als degene die je schijnbaar zo verfoeit, dan ben je geen haar beter.

Wilders aanhangers zijn niet slecht, alleen zijn de meesten nogal simpel van geest....een beetje (grof) schelden op Islamieten en veel meer komt er niet uit.
pi_55040998
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:00 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wanneer een Islamiet wordt koud gemaakt, dan hou ik Wilders als hoofd verantwoordelijke.
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:04:34 #134
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55041004
1 geert. duizenden opgefokte moslims en mensen die de multiculturele samenleving een warm hart toedragen. . you do the math.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_55041008
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Net zoals moslims......... en het is nog steeds bekend.
Jouw verdediging van Geert Wilders is: net zoals moslims. Ik zou er van maken: net zoals hypocriete moslimhuilies, maar ik juich de toenadering tot de waarheid al toe.
pi_55041025
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:04 schreef Kingstown het volgende:

[..]
Je moet niet de zaak gaan herschrijven. Gewoon eerlijk quoten.
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:06:29 #137
53267 TC03
pi_55041060
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

...en dat heeft uiteindelijk Fortuyns kop letterlijk gekost.
Euh, bron? Ik heb geloof ik iets gemist.
pi_55041096
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:08:35 #139
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55041104
quote:
demonisering en 1 linkse gek. die na zijn gevangenisstraf niet lang meer te leven heeft. democratie!
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:08:53 #140
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55041110
Gofterdomme, ik zag net op Telegraaf punt NL dat de marsmannetjes waren geland! Kamervragen!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_55041143
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

demonisering en 1 linkse gek. die na zijn gevangenisstraf niet lang meer te leven heeft. democratie!
Dat is het beste scenario.

Het slechte scenario is dat wanneer zij op Volkert gaan schieten, zij ook misschien de rest als corvee meenemen..... Er lopen tenslotte een hoop gekken rond in Nederland.

We zullen zien, mij maakt het allemaal niks uit
pi_55041152
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:02 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Als jij je op hetzelfde niveau wil uitlaten als degene die je schijnbaar zo verfoeit, dan ben je geen haar beter.
Stel ik ook nergens.
quote:
Wilders aanhangers zijn niet slecht, alleen zijn de meesten nogal simpel van geest....een beetje (grof) schelden op Islamieten en veel meer komt er niet uit.
Islam aanhangers zijn niet slecht, alleen zijn de meesten nogal simpel van geest....veel terroriseren meer komt er niet uit.
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:10:27 #143
53267 TC03
pi_55041156
quote:
JE MIST MIJN PUNT COMPLEET.
pi_55041174
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:10 schreef TC03 het volgende:

[..]

JE MIST MIJN PUNT COMPLEET.
Tuurlijk joh
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:12:34 #145
53267 TC03
pi_55041203
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Tuurlijk joh
Klik eens op mijn linkje, kijk nog eens naar WELKE zin ik precies quotte, en er zal een wereld voor je open gaan.
pi_55041244
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

Klik eens op mijn linkje, kijk nog eens naar WELKE zin ik precies quotte, en er zal een wereld voor je open gaan.
Je hebt letterlijk en figuurlijk. Wanneer het figuurlijk zijn kop had gekost, dan was Fortuyn nu nog in leven. Maar het kostte letterlijk zijn kop en daardoor ligt hij nu letterlijk onder de grond.
pi_55041607
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:08 schreef Yildiz het volgende:
Gofterdomme, ik zag net op Telegraaf punt NL dat de marsmannetjes waren geland! Kamervragen!
"Vindt u ook dat marsmannetjes dhimimi's zijn"
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:41:10 #148
53267 TC03
pi_55041901
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:14 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je hebt letterlijk en figuurlijk. Wanneer het figuurlijk zijn kop had gekost, dan was Fortuyn nu nog in leven. Maar het kostte letterlijk zijn kop en daardoor ligt hij nu letterlijk onder de grond.
Nee, zijn hoofd zat er nog aan, dus het kostte niet letterlijk zijn kop.
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:00:09 #149
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55042355
Maarrrr... een bron voor dit alles?
Hoe Telegraaf Wilders tot "kwaad" bestempelde?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:13:10 #150
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55042676
het echte kwaad zijn linkse mensen die niet eens zijn met democratisch beleid en dan zo demoniseren dat hun opponent dood, dan wel monddood wordt gemaakt. de laatste tijd ligt het zwaartepunt op dooddemoniseren.

rot eens op . laat een beleid zien dat beter is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')