Dat verschilt per persoon, de ene persoon is op zijn 17e al op zijn maximale lengte, de andere pas op zijn 19e.quote:Op maandag 3 december 2007 19:11 schreef bullitt11 het volgende:
Hallo, ik heb een vraagje aan de pubers hier met name van 18+, groei je nog na je 17e? ik ben nu 1.75 maar ben dat al een tijdje, ik zou 1,84 worden, ik heb 2 oudere broers eentje van 1.85 en de ander 1.75, is er nog hoop of moet ik me er maar bij neerleggen veel dank
erosiequote:Op maandag 3 december 2007 19:42 schreef snarfbreda het volgende:
Vanaf je 18de begin je weer langzaam te krimpen.
Wat klein!quote:Op maandag 3 december 2007 23:52 schreef Sjibble het volgende:
pfoe, ben ik blij. Ben ongeveer een van de kleinste op de hele academie
Ben iets van 1,65 ofzo...
Mja, liever klein en gespierd als lang em mager, zo zie ik het maar als ik klein blijf
Oh, en geen last van kleine auto'tjeswel van grote
Idem hier ongeveer:quote:Op maandag 3 december 2007 19:40 schreef RemcoW85 het volgende:
Hehe.. Ik was 1.68m op me 18e.. Ben nu 4 jaar later 1.81m terwijl ik 1.75m geschat werd door de GGD ofzo (schooltestjes). Achja ben met alles laat.
*vertrekt weer uit PUB.
Ik ben zelfs nog wat kleiner! ik ben ca 1,62m ongeveer en 19 jaar.quote:Op maandag 3 december 2007 23:52 schreef Sjibble het volgende:
Mja, liever klein en gespierd als lang em mager, zo zie ik het maar als ik klein blijf
Idem, na mijn twaalfde groeide ik niet meer. Als brugklasser stak ik met mijn 1,73 m ver boven mijn klasgenoten uit, en berekende de schoolarts dat ik minimaal 1 meter 87 worden zou. Ze wilden me zelfs volstoppen met hormonen om dat tegen te gaan.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:31 schreef Miss_S het volgende:
ik was op mijn 12e 168cms en dat ben ik nu nog steeds, dus ik groei al een tijdje niet meer
dat dachten ze bij mij ook, want ik was volgens mij ookal op mijn 9e ongeveer zo lang als ik nu wasquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Idem, na mijn twaalfde groeide ik niet meer. Als brugklasser stak ik met mijn 1,73 m ver boven mijn klasgenoten uit, en berekende de schoolarts dat ik minimaal 1 meter 87 worden zou. Ze wilden me zelfs volstoppen met hormonen om dat tegen te gaan.
Wel?quote:Op maandag 3 december 2007 23:52 schreef Sjibble het volgende:
Omfg.. dat wil ik ookquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef MMach het volgende:
[..]
Idem hier ongeveer:
Tot het laatste jaar middelbaar(17-18j) was ik 1m54 (geen pretje overigens), op het medisch onderzoek ook altijd van 'kijk, dit is de groeicurve, jij ligt hier, iemand anders van jouw leeftijd daar, dat komt dus niet meer goed'. Nu ben ik op mijn 21j 1m83 (al gestopt met groeien sinds mn 20 oid). Ik weet nog dat ik het super vond dat ik eeneens de bovenkat van hoofden kon zien enzo. Maar goed, ik zie er nogaltijd een half broekie uit, en ik denk dat dat wel meespeelt, zal wel iets te maken hebben met hormonen enzo.
Het kan dus gewoon, niks aantrekken van wat het medisch onderzoek zegt.
Ik heb daar nog wat anekdotes van ook:
-op m'n 18de kreeg ik in de winkel mijn wisselgeld terug met de woorden 'hier voor in je spaarpot'![]()
![]()
-vorig jaar was er een schoolreunie, en 3/4 had me niet herkend omdat ze mij als zo klein herinnerden. 'Kleine spinokel' was mijn bijnaam vroeger.
Het is toch allemaal min of meer goedgekomen. Geen last gehad van groeipijnen of kromme rug en consoorten.
*vertrekt weer uit PUB.
Ik weet niet hoe jij je shirts draagt, maar dit gaat over groeien in de lengtequote:Op zondag 9 december 2007 16:34 schreef LucasBergman het volgende:
Mijn shirts gaan krapper zitten, maar ze blijven even groot.
Ik moet er toch aan geloven blijkbaar, met 18 jaar en 1.74m groei ik nog ':D
Hé, bekend verhaal! Ik ben godzijdank ook op mijn twaalfde gestopt met groeien, ben op 1.77 blijven steken. Ik vond het dan ook erg fijn dat ik geen groeispurt had en al m'n vriendjes en vriendinnetjes wel, ik was opeens niet meer altijd de grootste.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Idem, na mijn twaalfde groeide ik niet meer. Als brugklasser stak ik met mijn 1,73 m ver boven mijn klasgenoten uit, en berekende de schoolarts dat ik minimaal 1 meter 87 worden zou. Ze wilden me zelfs volstoppen met hormonen om dat tegen te gaan.
Klopt, en heerlijk dat ik in principe (!!) mijn kleren die ik toen had nog pas. In andere woorden.. al mijn vrienden hadden leuke kleren, en die waren na een maand te klein. Geen last van gehad.quote:Op zondag 16 december 2007 17:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hé, bekend verhaal! Ik ben godzijdank ook op mijn twaalfde gestopt met groeien, ben op 1.77 blijven steken. Ik vond het dan ook erg fijn dat ik geen groeispurt had en al m'n vriendjes en vriendinnetjes wel, ik was opeens niet meer altijd de grootste.
Tot m'n twaalfde moest ik ook echt om de drie maanden ofzo alles vervangen.quote:Op zondag 16 december 2007 18:03 schreef InProduction het volgende:
[..]
Klopt, en heerlijk dat ik in principe (!!) mijn kleren die ik toen had nog pas. In andere woorden.. al mijn vrienden hadden leuke kleren, en die waren na een maand te klein. Geen last van gehad.
Ja! Maargoed, ik liep/loop van mezelf al krom door een of andere vergroeing in mn rugquote:Op zondag 16 december 2007 18:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tot m'n twaalfde moest ik ook echt om de drie maanden ofzo alles vervangen.. Arme papa en mama betaalden zich blauw aan kleding. Gelukkig heeft m'n zusje na mij een flink aantal van die amper gedragen kleding nog af kunnen dragen.
Vraagje aan de mensen die ook op hun 12e/13e gestopt zijn met groeien en altidjde langste waren; liepen jullie ook krom? Ik vond het echt vreselijk om altijd maar de langste te zijn en ben toen onbewust krom gaan lopen. Heeft me wat moeite gekost om dat er uit te krijgen, maar nu loop ik alweer 10 jaar kaarsrecht.
Al is zitten nog steeds het fijnst onderuitgezakt..
Nog een 2cm gegroeid ongeveer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:16 schreef Ronalld het volgende:
Hm, ben nu 18 en 1,89 ongeveer. Maar ik heb geen idee of ik nog groei.Volgend jaar hoor je het van me.
Nuttige kick mafkeesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:59 schreef Ephesis het volgende:
ik ben nu 16 jaar en rond de 172, hopelijk red ik de 180 nog, maar denk het niet.
Wtfquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:06 schreef grizegrijn het volgende:
Ik ben sinds m'n 11e of zo al niet meer gegroeidIn ieder geval is de lengte op m'n ID kaart nooit veranderd. Maar op zich ben ik niet extreem klein nu.
Geen centimeter gegroeid volgens mij, ben er wel een stuk ouder uit gaan zien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:28 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wel?
Ik vind grote auto's met mijn 1.63 ofzo...juist fijner rijden (qua afstelbaarheid, overzicht...)
Kleine auto's hebben vaak iets minder overzicht.. maar rijden opzich wel oke..
Mij is ook verteld dat ik tot men 20ste doorgroei.. maar geloof et niet echt..
Ik ben trouwens 19..
Ehm..
Rond de 1m70, ergens tussen de 168 en 172 zeg maar. In m'n GGD dossier uit groep 7 staat 1m65 geloof ik, toen was ik 10. En toch was ik toen niet langer dan klasgenoten, ik had wel een lange klas denk ik.quote:
hopen dat het in je genen zit en veel en goed eten lijkt mequote:Op woensdag 21 januari 2009 11:02 schreef Lil.Q94 het volgende:
heey ff een vraagje
ik ben zelf nu 14 en ben +/- 1.62 een stuk kleiner als de meeste jongens van mijn leeftijd.
kan het zo zijn dat ik gewoon pas laat een groeitspeurt krijg ofzo en dat ik alsnog 1.80 ofzo kan worden?
en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik zo groot mogelijk word want ik wil niet heel mn leven klein blijve....
(btw ik ben geen nederlander)
Maar ja wat is ‘‘goed’’ eten?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:30 schreef koffiegast het volgende:
[..]
hopen dat het in je genen zit en veel en goed eten lijkt me
Eigenlijk is al het eten dat je binnenkrijgt goed voor de groei, vooral groente en fruit zou ik veel eten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:53 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Maar ja wat is ‘‘goed’’ eten?
wat is eten dat je groei goed stimuleert en,
is het waar dat je van basketbal lang word?
Ik hoor graag tips hoe ik mijn groei goed kan stimuleren.
Bij voorbaat dank.
Maar dan ben jij dus heel gelijkmatig gaan groeien, en nooit echt een groeispurt gehad zeker?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:30 schreef koffiegast het volgende:
[..]
hopen dat het in je genen zit en veel en goed eten lijkt me
ik was zelf ook op me 14e 160-170 ofzo, maar op me 17e was ik alweer 175+. ben nu 21 en net over de 180.
kschijn in 8 maanden 18cm gegroeid te zijn, begon op me 16e ofzo. 14 was ter vergelijkingquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:55 schreef Ephesis het volgende:
[..]
Maar dan ben jij dus heel gelijkmatig gaan groeien, en nooit echt een groeispurt gehad zeker?
ooh dat verklaart dus een hoop...quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:54 schreef Ephesis het volgende:
[..]
Eigenlijk is al het eten dat je binnenkrijgt goed voor de groei, vooral groente en fruit zou ik veel eten.
Er is niet zoiets als; dit moet je eten om te groeien.
Nee, van basketbal wordt je niet langer.
En waarom niet lang en gespierd?quote:Op maandag 3 december 2007 23:52 schreef Sjibble het volgende:
niet alleen groente en fruit, ook vlees en dergelijk, anders krijg je ook niet alle stofjes binnenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:26 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
ooh dat verklaart dus een hoop...
ik eet 4 à 5 keer per week pizza o.i.d.
fruit en groente eet ik eigelijk nooit
en sporten doe ik eigelijk ook nooit
ik heb een geweldig idee : nooit meer pizza o.i.d eten alleen maar groente en fruit en heel veel sporten
quote:Op maandag 17 december 2007 17:11 schreef Hijacking het volgende:
Ik ben 1.75 maar heb er niet echt problemen mee mn vriendin vind het juist fijn :
En de meeste meisjes zijn toch nog kleine of even groot
Zo herkenbaarquote:Op maandag 17 december 2007 16:51 schreef _Arual_ het volgende:
Ik liep ook krom, niet alleen omdat ik kleiner wilde zijn maar ook omdat ik al borsten kreeg, en dat vond ik dus echt een verschrikking, zo rond mijn tiende. Dingen zaten me alleen maar in de weg en ik schaamde me kapot.
Beter dan 1.58 en niet meer groeien...quote:Op zondag 25 januari 2009 18:06 schreef plus44 het volgende:
ik hoop het dus niet.. ben al fricken 2 meter
wow dat is gewoon 26 cm groter dan mijquote:Op maandag 26 januari 2009 01:35 schreef Jdb19 het volgende:
Ik ben nu 14 en mijn lengte is 1,84 en dat is best normale lengte als ik naar mijn klasgenoten en vrienden enzo kijk volgens mij.
Dan ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 @ 05:36 schreef BlueBanana het volgende:
[..]
wow dat is gewoon 26 cm groter dan mij
Ik haat mijn lengte
Whehe, werd je daar even gepwnedquote:
niet per see beter, even poep denk ik!quote:Op maandag 26 januari 2009 00:11 schreef BlueBanana het volgende:
[..]
Beter dan 1.58 en niet meer groeien...
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:49 schreef BlueBanana het volgende:
Ik ben 14 en 1.58, en volgens de GGD groei ik niet meer
En dan te bedenken dat ik een jongen ben
Gast hoezo groei je dan niet meer? da's best kut.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:49 schreef BlueBanana het volgende:
Ik ben 14 en 1.58, en volgens de GGD groei ik niet meer
En dan te bedenken dat ik een jongen ben
Ben je er al eens mee naar je huisarts gegaan? Je bent pas 14, misschien is er nog wat lengte te winnen met groeihormonen of iets dergelijks?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:11 schreef BlueBanana het volgende:
Beter dan 1.58 en niet meer groeien...
omdt me groeischijven al gesloten zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:27 schreef Ephesis het volgende:
[..]
Gast hoezo groei je dan niet meer? da's best kut.
Ik was op me 14e iets kleiner dan jij, maar nu iets rond de 173 ofzo.
kloptquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:02 schreef Guncta het volgende:
Medicijnen gebruik kan het 1 en ander ook uitstellen toch?
3-5 cm lijkt me? Ben nu 1.93 en ze hebben voorspeld dat ik 1.96 wordt dus misschien kan het nogquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:04 schreef F04 het volgende:
Hoeveel kan je dan nog maximaal groeien als je de 17 gepasseerd bent?
Als je mij een naaktfoto van je lichaam stuurt, kan ik je dat precies zeggen aan de hand van je postuur en botformatie.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:06 schreef RadioSlut het volgende:
En hoe zit dat met meisjes? Zal ik de 1.80 passeren?
Ik ben 16 jaar en 2 maanden atm en ongeveer 1.78 lang.
Ja, maar jij bent gewoon een lekker wijfquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:57 schreef StrawberryFields het volgende:
Ik was op m'n 13e oid al uitgegroeid, word over 2 maanden 16 en ben al jaren 1.60.
So sadquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:01 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent gewoon een lekker wijf!
Jawel hoor.. Toen ik een jaar of 10 was, was ik al langer dan m'n moeder. M'n pa haalde ik pas op m'n 13e of 14e in. Inmiddels ben ik 2.03mquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:47 schreef hallo16 het volgende:
sorry dat ik een oude topic bump:P maar had wel een klein vraagje,
Ik ben 16j ongv 1.80m ik vraag me af of ik nog wel groei, mijn beide ouders zijn 1.60m dus al gwn een kop groter dan hun. heeft iemand hier ervaring mee?
Waarom niet, nog een paar centimeter, mooi rond getal 2 meterquote:Op maandag 13 juli 2009 23:28 schreef Kerol het volgende:
Tussen mn 13-17(nu dus) ong 40cm gegroeid. Eerst 1.55 oid en nu ongeveer 1.95. Weet niet of ik nog steeds groei, hoop het niet.
meet je in de ochtend eens?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:44 schreef VlaDje het volgende:
ik ben al +/- 2cm gekrompen
Van 190 naar 1.87
Maak je niet druk. 1.75 is niks mis mee, met geen enkele lengte trouwensquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:08 schreef braddofiel het volgende:
ik ben uitgerekent tot 1.85, en ik ben nu 1.75
ik ben trouwens 15 dus er is nog hoop D:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:02 schreef RoBro het volgende:
sinds ik de biostabiel gebruik groeit mijn penis nu nog steeds
Niet zeuren, ik word max 1.60, jij mag tenminste model wordenquote:Op maandag 3 december 2007 19:11 schreef bullitt11 het volgende:
Hallo, ik heb een vraagje aan de pubers hier met name van 18+, groei je nog na je 17e? ik ben nu 1.75 maar ben dat al een tijdje, ik zou 1,84 worden, ik heb 2 oudere broers eentje van 1.85 en de ander 1.75, is er nog hoop of moet ik me er maar bij neerleggen veel dank
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:27 schreef soccergirl-15- het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik word max 1.60, jij mag tenminste model worden
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:27 schreef soccergirl-15- het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik word max 1.60, jij mag tenminste model worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
Je hebt je aangemeld om dít te melden in een 3 jaar oud topic?quote:
Inmiddels ben ik 1.81.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:08 schreef braddofiel het volgende:
ik ben uitgerekent tot 1.85, en ik ben nu 1.75
ik ben trouwens 15 dus er is nog hoop D:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:02 schreef RoBro het volgende:
sinds ik de biostabiel gebruik groeit mijn penis nu nog steeds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |